Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. Podpięcie nieoryginalnego radia do puga z MUX'em

    Po analizie mojego okablowania okazało się, że Peugeot nie w każdym modelu trzyma się uniwersalnych oznaczeń kabli. U mnie, jak podejrzewałem, stałe napięcie z aku jest podawane na grubym niebieskim kablu, natomiast napięcie "po stacyjce" na cienkim niebieskim. Dziękuję wszystkim za pomoc. Możliwe, że komuś jeszcze się to przyda. Pozdrawiam.
  3. Dzisiaj
  4. VIN a skrzynia biegów

    Niestety na mojej skrzyni brak oznaczeń, jedyne co znalazłem to 5ES3, ponawiam więc swoją prośbę.
  5. P207 gasnie po odpaleniu

    Witam ponownie, Niestety problem z odpalaniem na zimnym nadal trwa. Np po nocy odpalam samochód, który odpala do strzału, po 2 sekundach obroty spadają do 500-550, po 2-3 sek wracają do normy (ok 700 obr.). Czasem zgaśnie i drugie odpalenie pomaga. Jakie kroki podjąłem: -wymiana przepustnicy 1628xz (była uszkodzona, nie domykała przy gaszeniu), -filtr paliwa Mann, -przewody paliwowe z gruszką, -przewody przelewowe wtryskiwaczy, -przepływomierz przeczyszczony, Brak reakcji na pedał gazu tylko i wyłącznie przy obrotach rzędu 500, mechanik twierdzi że tak jest jak pompa wtryskowa nie otrzymuje swojego minimum. Czy ktoś z Was ma jakieś pomysły?
  6. Pomoc w doborze Audio

    Witam wszystkich. Temat nie raz poruszany wiec z góry przepraszam, lecz mam mały dylemat. Chce zmienić przednie głosniki, gdyż posiadam oryginalne. Mam w swojej 206stce dosc stare radio acz kolwiek myśle że dobre mianowicie Pioneer DEH P6800MP. W niedalekiej przyszlości mam zamiar zakupić skrzynie Pioneer TS-W311S4 (i tu tez prosiłbym o rade czy to dobry wybór, a jesli tak to jaki wzmacniacz do tej skrzyni). Tak wiec chce dobrać dobre głosniki jakościowo by bass nie był taki płytki jakby ktoś walil o deske, a zarazem nie chce wywalać dużo kasy. Mysle do 250zł cos dobrego wyrwe? Co byście polecili ? Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam
  7. Wczoraj
  8. Spawarka

    Dokładnie 🙄to ten temat jeszcze się ciągnie? ☺
  9. Spawarka

    Kolega chyba myli cykl pracy z prądem spawania...prądem 250A spawałbyś blachę 15-20mm A cykl pracy pozwala spawać długo, im mniejszy prąd tym cykl pracy się wydłuża
  10. światła drogowe padły (oba)

    Sprawdź miernikiem, czy wychodzi napięcie z bezpieczników (chyba na każdą stronę jest jeden bezpiecznik). To, że klika przekaźnik to o niczym nie świadczy, może być wypalony styk przekaźnika.
  11. światła drogowe padły (oba)

    Jak bezpieczniki i żarówki wymieniłeś to bym wziął multimetr i szukał problemu z prądem.
  12. Rozrząd na miejscu. Odpinanie przepływki też nic nie dało nawet podpinałem drugą bo mam drugiego takiego samego peugeota. Znajomy mechanik był u mnie i stwierdził że czek sie nie świeci to kompa nie ma co podpinać i własnie żeby sprawdzić rozrząd co uczyniłem. Ale coś mnie tkneło i wykręciłem licznik i się okazało że czek nie świeci bo nie ma wcale żarówki. Takich to mamy uczciwych sprzedających. A więc jeszcze raz znajomy z kompem przyjedzie i może się coś wyjasni. Będe pisał o postępach.
  13. Witam użytkowników. Mam następujący problem. Dziś zauważyłem, że nie działają mi światła drogowe (długie) prawa + lewa. Kupiłem żarówki sądząc, że to ich sprawka, ale po wymianie nadal nic nie działa. Poszedłem do sklepu sądząc, że to wadliwe żarówki i sprzedawca wymienił mi na inny zestaw. Niestety nadal nic nie działa. Czyli to nie wina żarówek. Następnie sprawdziłem i wymieniłem bezpieczniki od świateł drogowych i również nic się nie dzieje. Dodam jeszcze, że przełącznik zespolony wydaje mi się, że działa poprawnie. Świeci się niebieska kontrolka od świateł drogowych, że są włączone i jak mam otwartą maskę to po kilkukrotnym włączaniu i wyłączaniu owych świateł długich jest charakterystyczne klikanie w okolicach bezpieczników. Czy ktoś z Państwa miał może podobny problem,. albo może doradzić co jeszcze mógłbym sprawdzić? Dziękuję za rady w stylu jedź do elektryka. Próbowałem się umówić i obdzwoniłem kilkanaście miejsc i niestety ciężko z terminami, a mam w przyszłym tygodniu przegląd dlatego spróbowałbym to naprawić sam jeśli ktoś z Państwa doradzi co to jeszcze może być to chętnie tam zajrzę. Pozdrawiam
  14. Hamulce Peugeot 206 RC

    Tak zrozumiałem. Ok od ramienia do tarczy. Wyszło 55mm od krawędzi tarczy do ramienia felgi.
  15. 1.9D błąd silnika

    Auto ma 210 000ty, niestety nie wiem na ile przebieg jest autentyczny, jest sprowadzane. Nie odpalał bo pompa wtryskowa była nieszczelna i oprócz wymiany filtra paliwa , została uszczelniona także pompa, wszystkie te naprawy miały miejsce około 3 tygodni temu i tyle czasu auto działało bez zarzutów. Niestety nie wiem bo jak to zauważyłam to od razu odstawiłam auto do mechanika. Oprócz tego co już pisałam mechanik jeszcze sprawdzał przewody pod maską (niestety nie wiem od czego, jak to kobieta ) i mówił że powinny być miękkie, u mnie były takie twarde, że nie był w stanie ich nadusic ręką. Żadna diagnoza jeszcze nie padła, ale mówił coś o wtryskach/uszczelce pod głowicą. Osiwieje przez to auto w najbliższym czasie Najgorsze jest to że przegląd mam ważny do 4 maja, a tu póki co nie ma żadnych perspektyw na to żeby miało zacząć normalnie funkcjonować
  16. Pomoc w wyborze laptopa

    Zależy jeszcze od dysku ssd. Hynix SH920 na dellu latitude E7440 (8GB Ramu) stawia system w 15 sek:)
  17. 1.9D błąd silnika

    Niebieski dym to spalanie oleju silnikowego albo za dużo paliwa przy małej kompresji silnika. Niski poziom płynu chłodniczego dopiero w ekstremalnym przypadkach objawia się podwyższeniem temperatury. Sprawdzaj poziom oleju. Jak przebieg ma auto? czy jest sprowadzane? Czytałem w twoich poprzednich postach że miałaś problem z odpalaniem i pomogła wymiana filtru paliwa. Filtr paliwa to chyba najwieksza zmora tego silnika przez to że francuzi wymyślili sobie podgrzewanie paliwa, problem jest ze szczelnością, bo lubi zasysać powietrze do przewodów paliwa. Myślę że przyczyną twoich problemów mógł być nie tylko brudny filtr paliwa ale słaba kompresja silnika. Mam taki sam silnik z przebiegiem 300tys km ale prostszą wersje z mechanicznym wtryskiem.
  18. 1.9D błąd silnika

    A oleju nie ubywa? Taki kolor spalin może świadczyć o dostawaniu się oleju do komory spalania.
  19. 1.9D błąd silnika

    Poważnie nikt nie jest w stanie pomoć?
  20. Nie wiem jak w muxie. U mnie działała opcja: Włączyć i wyłączyć zapłon. Nacisnąć 5 razy przycisk (miałem jeden) i odczekać kilkanaście sekund. Pilot ruszał. Jak przełożysz pestkę immo to karta z pinem nie będzie Ci potrzebna. (ewentualnie można do nowego kluczyka dopiąć stary - immo łapie z około 5cm od pętli która jest na stacyjce).
  21. 2.0 s16 136 kM

    Witam. Zrobiło się ciepło i pojawił się problem, a mianowicie mój Pug wariuje, przy dojeżdżaniu do krzyżówki gaśnie (nie zawsze) obroty spadną i nie potrafi wrócić do 800/900 obr. Jest też problem przy ruszaniu z krzyżówki, jak dodaje gazu by ruszyć mocno szarpnie auto się zdławi nieraz zgaśnie (też nie dzieje się tak za każdym razem). Jak było chłodniej było wszystko ok rowniutkie obroty żadnego szrpania itd. Problem się pojawił gdy temperatury wzrosły do 20 paru stopni. Silnik 2.0 s16 136 kM
  22. Peugeot 206 1,4 benzyna, Automat

    No to historia wygląda całkiem przyzwoicie A co do kosztów naprawy klapy - nie wiadomo co było na niej robione i ile jest przeżarte przez rdzę. Jeśli samochód jest w ori lakierze, to bym szukał innej zdrowej klapy w tym kolorze. Jeśli, nie to cena już do ustalenia z blacharzem/lakiernikiem w danym miejscu, bo ceny za malowanie jednego elementu są różne, w zależności od jego rozmiarów i uszkodzeń. Na zdjęciach chyba też tylne prawe drzwi są uszkodzone, więc kolejny element do malowania.
  23. Spawarka

    Do domowego użytku w większości przypadków sprawdzi się spawarka inwertorowa. Myślę, że jeżeli chodzi o moc, to te 250A powinna posiadać, aby poradziła sobie w zespawaniu tych możliwie największej ilości elementów.
  24. Pomoc w wyborze laptopa

    Kiedyś nie byłem przekonany do dysków SSD, teraz wiem, że dysk SSD w znacznym stopniu przyczynia się do przyśpieszenia pracy komputera. Uruchomienie od zera do pełnej gotowości zajmuje czasami kilkanaście sekund.
  25. Szukam 206 RC RNI 13XR

    Może zapytaj RCMan komu sprzedał ?
  26. Peugeot 206 1,4 benzyna, Automat

    Zamieszczam plik z historią tego pojazdu. HistoriaPojazdu_PEUGEOT__20180413_222853.pdf
  27. Ostatni tydzień
  28. Co znaczy kod immobilisera? Tylko nie mów że ta mistyczna karta ze zdrapką, która zaginęła pewnie trzech właścicieli temu jest do tego niezbędna. Na ebayu sprzedają kluczyki, niby gotowe do kodowania jak np.: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F183103182263 Jest to coś warte? Grot i pestka to nie problem. Pytanie jak zakodować pilota?
  29. nie kupuj, pilot jest jednorazowego programowania, trzeba nówkę i kod immobilizera aby zakodować, najlepiej sprawdzić czy jest odbiornik przez PP albo wizualnie rozebrać przełącznik zespolony, za antene robi taka większa blaszka
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×