Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. Longbow

    SWAP diesel jaki silnik ?

    Żart taki
  3. Wczoraj
  4. U mnie w 1.4 8v (bezmux) 1 bieg odpala się przy około 92C na zegarze.
  5. Gienek96

    Kontrolka LPG

    Witam, wie może ktoś jak podłączyć kontrolkę LPG na zegarach aby świeciła po włączeniu gazu ? Mam jedną kostkę -> MUX
  6. Rusek

    SWAP diesel jaki silnik ?

    Po prostu chciał bym żeby po aucie nie było widać jakis super przeróbek ale żeby pod maską miało coś czym można "depnac " nie chodzi tu o wygrywanie wyścigów lecz o zabawę a jak wiadomo w 1.9 to nawet się długo nie pobawię
  7. Dzięki za odpowiedź. Problemu z schodzeniem z obrotów nie ma. Jedynie tak jak napisałem, po dłuższym postoju.
  8. Stackburn

    SWAP diesel jaki silnik ?

    Powinno być "Tata w rodzinnym kombi z silnikiem z kutra" - jak już ...
  9. blackdaro

    SWAP diesel jaki silnik ?

    A gdzie ja tu kogokolwiek wyzwałem, uraziłam lub niestosownie nazwałem? ,,Tata w rodzinnym kombi" to już wyzwisko? Sorry, taki niewychowany prostak ze mnie, że na każdym kroku sypie soczystymi epitetami
  10. Stackburn

    Ile zębów na pasku rozrządu?

    Napinacz był taki sam tylko pasek 101 zębów zamiast 108 lub 104 - ale tego się doliczyłem dopiero po demontażu. Pompa też była inna ... niestety auto było cały czas w ruchu więc zakup był z nr Vin - zonk wyszedł właśnie po demontażu
  11. Longbow

    SWAP diesel jaki silnik ?

    Ej....ja Cie nie wyzywam. Choć moje kombi zbyt współczesne nie jest
  12. Longbow

    Ile zębów na pasku rozrządu?

    Ja zawsze jak robię komuś to sciagam obudowe i patrze jaki ma napinacz...to tłumaczy wszystko, osobną kwestią jest, że części kupuję tylko w jednej hurtowni kilometr od domu gdzie zawsze mogę wymienić jak w trakcie wychodzą babole
  13. blackdaro

    SWAP diesel jaki silnik ?

    Drag race mówisz... Kluczowe pytanie to ile chcesz na to wydać i co byś chciał przez to osiągnąć? Albo inaczej. Chcesz zostać mistrzem osiedla ściągając sie z sejczento 1.1 czy chcesz wybrać sie na jakieś prawdziwe zawody na 1/4mili i powalczyć jak równy z rownym w swojej klasie? Zrobić da sie wszystko, jak nie samemu, to jest w Polsce sporo firm gdzie oddajesz samochód i wszczepią Ci w dowolną bude dowolny silnik, a później jeszcze w tym silniku zwiększą moc 3-krotnie. Znam takich, którzy na takie ,,hobby" wydali już grubo ponad 100tys. PLN nie licząc zakupu samochodu. Swap silnika od innego producenta to dużo większe wyzwanie wymagające sporo wiedzy, umiejętności, czasu, a i tak okaże sie, że sporo części trzeba dorabiać od podstaw u jakiegoś ślusarza/tokarza. Rzeźba trwająca często miesiące, a nawet lata. No ale da sie, tylko fantazja i budżet Cie ogranicza, np. mistrzem PL. w swojej klasie jest właściciel 30stoletniego golfa, gdzie za plecami zamiast pasażerów ma podrasowaną V-ósemke 4.2 od audi i zrobiony napęd na tył. Z diesli innych producentów o małych gabarytach najsensowniejsze wydaje sie być 1.9tdi, bo najbardziej rozwojowe, lata tego pełno i cały internet gotowych przepisów jak zrobić z tego np. 250koni, bo tyle w tym silniku to żaden wyczyn, jak najmocniejsze 1.9tdi w Polsce startujące na 1/4 mają na samej ropie (bez nitro) ponad 400KM i 700-800Nm. Pamiętam jak ze 3 lata temu na zawodach jeździła chyba jakaś toyota celica z lat 80 z ,,porobionym" 1.9tdi pod maską i nitro i o ile mnie pamięć nie myli to waliło to 12 albo nawet 11-nastki, a więc można... Jak masz np. zaswapować 2.0hdi, zrobić później program na 120KM i sie tym ścigać to chyba lepiej sobie to odpuść, bo po kilku wyścigach Twój zapał minie, chyba że lubisz grzebać, a efekty są mniej ważne. Do wyścigów nawet tak żeby sie wieczorem z kimś złapać na mieście to w tej budzie byś musiał mieć minimum te 150KM, a najlepiej ze 200, bo podjedzie jakiś tata z rodziną w jakimś współczesnym, rodzinnym kombi w dieslu i już ,,po Tobie" he he. Ja bym sobie dał spokój, wykosztujesz sie, narobisz, a i tak wyjdzie z tego wielki &uj w porównaniu z tym, jakbyś kupił coś odrazu z mocniejszym silnikiem. Ja bym to podsumował tak... Kup sobie RC, a nie kombinujesz, bo do Twoich potrzeb będzie to najbardziej odpowiednia wersja.
  14. W moim zaobserwowałem jeszcze, że jak mi temp wody skoczyła do 110 st. C czyli bardzo blisko czerwonego punktu na wykresie, to po wyłączeniu silnika (musiałem niestety) wiatrak chodził mimo wyłączonego zapłonu. Wiem, że taka sytuacja to normalne, ale w moim Peugocie zdarzyła się pierwszy raz, nigdy wiatrak po zgaszonym silniku nie chodził. Nigdy też nie dobił do ponad 110 st. C Czy to może być coś z czujnikiem temperatury?
  15. Drugi bieg się nie załączy bo takowego nie ma jeśli nie masz klimatyzacji. Chyba, że ktoś mnie poprawi. A tak przy okazji. Czy może się wypowiedzieć ktoś kto ma 1.4 8v i powiedzieć kiedy mu się załącza wentylator? Bo u mnie w korku dochodzi prawie do pierwszej kreski od 90stopni (to jest już chyba 100stopni?) I sprawdzam wentylator na postoju a on ani drgnie? Czy załącza się jak przekroczy te 100?
  16. andrias

    Gubi obroty na luzie

    raczej nie bo trzeba by sprawdzić wizualnie czy ten grzybek w zaworze w ogóle się porusza a jeśli tak to czy porusza się bez zacięć, można zaryzykować i spróbować jakoś przemyć płynem do czyszczenia hamulców
  17. kk001

    Regeneracja tylnej belki- mechanik wroclaw

    U mnie Wrocławski warsztat https://tylnabelka.pl/regeneracja-tylnej-belki/ regenerował belkę do mojego 206. Wiadomo, to nie wada fabryczna tylko zużycie materiału. Polecam te miejsce,czuć,że znają się na swojej robocie.
  18. kk001

    Tylna belka - Peugeot 206 - co i jak?

    Ja regeneracja tylnej belki peugeot partner robiłam we Wrocławskim salonie,który specjalizuje się w włoskich i francuskich markach. Teraz auto jeździ bardzo dobrze
  19. Stackburn

    Ile zębów na pasku rozrządu?

    Chyba , że ktoś zmienił piec (tak jak było w moim 206 ) - i wtedy zaczyna się loteria i doktoryzacja. Nagle okazuje się , że zamiast 1.4 masz słupek 1.6 i nic nie pasuje - ani rozrząd , ani sprzęgło ..... a osprzęt nadal z 1.4 i bądź tu mądry - wszystko identyczne a jednak inne
  20. Longbow

    Ile zębów na pasku rozrządu?

    Po VIN dojdziemy
  21. Longbow

    SWAP diesel jaki silnik ?

    Humorystycznie A sensownie, 1.6 HDi też godne uwagi
  22. Ostatni tydzień
  23. Damianos1

    Pomocy!!! Mam problem z obrotami i mocą

    Jak zaślepiłeś EGR to trzeba go wyprogramować jeszcze. Po za tym takie operacje robi się na sprawnym silniku.
  24. kajciorr

    Gubi obroty na luzie

    Wypinałem przepływomierz, nic to nie dalo, ale juz jest zamowiona uzywka na podmiane. Za zwór sprobuje sie zabrac na dniach. Jest jakas możliwość wyczyszczenia go bez demontazu? jakims sprayem czy czyms w tym rodzaju? Pozdrawiam
  25. andrias

    Gubi obroty na luzie

    Wypnij przepływkę i zobacz jak będzie się zachowywał co do zaworu egr to trzeba wyczyścić i zaślepić nie zaślepiać zasyfionego skontrolować jeszcze elektrozawór egr
  26. Sytuacja wyglada tak: głównie po trasie w tym przypadku po okolo 40km. W zasadzie jak postoi około dobę i odpale to nawet znika chech engine z napisem antipollution fault, ktory po podpieciu pod komputer wskazuje na przeplywke powietrza... Zaczelo sie od wymiany sprzegla, po wymianie dziwnie utrudnionione ruszaniu i cofaniu, tak jakby sprzeglo nie chcialo zalapac ale po jakims czasie na skrzyzowaniu przy po ruszeniu i szarpaniu zaswiecil sie dodatkowo check no i zaczelo sie to co pokzuje filmik. Sprawdzilem czy kopci, na luzie na prakingu dalem mu 3,5 tysiaca obrotów i zakopcil tak jak nigdy wczesniej. Panowie, co to może być? Przeplywka? Zawór EGR? Może oba? a moze jeszcze do tego cos innego? Peugeot 206 2.0 HDi rok 2001
  27. Nie żebym się znała na mechanice, ale miałam dokładnie takie same objawy w moim 1.9D (brak mocy, szarpanie, check engine, brak reakcji na gaz, wysokie spalanie), został wymieniony wtryskiwacz sterujący i od tamtego czasu sytuacja się już nigdy nie powtórzyła
  28. yeti

    SWAP diesel jaki silnik ?

    xud11 i trochę zmian https://pscuk.net/threads/78380-306-2-1-GTd-200bhp-(pic-heavy)
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×