Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą oceną od 17.09.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    pasują P&P ale nie podejdzie tarcza 305. najlepiej tarcza 283 i styknie. dystans pewnie jakiś trzeba będzie ale to już zależy od felg. nie potrzeba korektora, i działą z ABS-em.
  2. 1 punkt
    Sądząc po czystości oleju będzie to uszczelniacz wałka skrzyni biegów, pisk najprawdopodobniej z łożyska sprzęgła....a więc sprzęgło do wymiany "kompleksowo"
  3. 1 punkt
    Po stronie pasażera za przednią częścią nadkola.
  4. 1 punkt
    Będą pasować. Pamiętaj jeszcze o tym, żeby otwór centrujący miał 65,1mm (oryginał peugeot/citroen) lub więcej (założysz wtedy pierścienie centrujące).
  5. 1 punkt
    teraz to może być milion rzeczy źle. poprawiać po kimś najgorzej.
  6. 1 punkt
    szukaj schematu na str. 71 i przebieg przewodów na str. 72 załącznika patrząc od najdalszego punktu: od prawego tylnego światła do lewego tylnego światła - różowy od lewego tylnego światła do czujnika w skrzyni - beżowy od czujnika wychodzi żółty do skrzynki bezpiecznikowej BM34 na bezp. F32 przychodzi brązowy ze skrzynki bezp BM34 z bezp.F32 wychodzi czerwony do skrzynki BH28 przychodzi czerwony. Z BH28 bezpośrednio na stacyjkę na + po zapłonie. Krótko mówiąć: Jeśli na bezpieczniku F32 masz napięcie po przekręceniu kluczyka na zapłon to zacznij szukanie od tego miejsca w kierunku lampy. peugeot_206_schematy_elektryczne_po_1999.pdf
  7. 1 punkt
    Witam Takie oto ogłoszenia tego samego puga od dwóch różnych sprzedawców z różnymi przebiega i cenami. Chyba chłopaki się nie dogadali 😁
  8. 1 punkt
    Nabijanie się z tempomatu w 1.1 jest wogóle nieśmieszne........wygoda na maxa na autostradach (nabijanie się z 1.1 na autostradzie jest również nieśmieszne) Podpowiedzią mógłby być fakt że C3 (bratanek 206) miał elektroniczną przepustnicę........
  9. 1 punkt
    https://www.flickr.com/gp/[email protected]/91o6vk Tzn mam już zacisk tylko adapter muszę trochę przerobić bo jest o 1mm za bardzo na zewnątrz. Tarcza 305mm. Na dniach finał
  10. 1 punkt
    Panowie, nie róbcie sobie beki z @Xpioon , chłopak poważnie myśli o tuningu ☺️, ale z tym kolektorem fakt poszalałeś 😎 Turbo w 1.4 jest maluśkie, ale zamiast modów z większym, lepiej zainwestować w 1.6 hdi, to akurat racja. Tutaj trzeba się skupić raczej jak mu pomoć, czyli pierwsze zdejmij dolot, wyczyść kolektor, zdziwisz się ile syfu tam leci przez EGR. Najlepiej wywalić EGR, moim zdaniem, choć różne są tu opinie. Zobaczysz jak silniczowi wróci wigor gdy wypucujesz kolektor na błysk. Co do dolotu, stożki to badziew. Jedyne w co można zainwestować to dedykowana wkładka. Przelot, dobra rzecz. Ja mam, daje sporo w dole, ale musisz przywyknąć bo robi się głośniejszy. Ryzykujesz tu problemami na przeglądzie. Ja jeden już przeszedłem, gościu skminił, że tam nie ma kata ale wdepnął gaz w podłogę, i nie dymił więc mówi, a jeździj Pan. Mbc to pójście na skróty, można szybko ubić turbo. Ja nie propsuje temu rozwiązaniu. Intercooler dobra rzecz, sam się zastanawiam. U mnie jest ogromna różnica między pracą gdy jest chłodno/ciepło. Ostatnio jechałem pierwszy raz po przelocie w trasie, nocą obciążonym 4os + bagaż to rwał jak głupi. Mam też benzynę 120KM, może złe porównanie, ale lepiej jechał niż ta benzyna. Gdy ciepło już nie ma takiego efektu Chip to już jak sam zauważyłeś, etap końcowy. Aha, tak dla pożądku, ja mam 2.0 hdi.
  11. 1 punkt
    Nie, nie bardzo. Jak już to wyciągniesz, to oceń czy w tym przewodzie nie ma nadto oleju, co może źle świdczyć o silniku.
  12. 1 punkt
    To jest przewód odmy (odpowietrzenie skrzyni korbowej), o ile jest w środku oring to go wymien i wio
  13. 1 punkt
    http://www.206club.net/showthread.php?t=88127 moje było 2066 pierwotnie Gózd, sprowadzony z Niemiec, potem Radom i poszło do Przysuchy(klient pracuje w ok. Warszawy) ale o Wrocławiu to nie słyszałem, i chyba jeszcze nim jeździ bo pytał jaki olej itp
  14. 1 punkt
    servo wymienione jak ktoś mi napisze jeszcze raz że łatwo jest je wymienić to rzucę gromem... szkopuł tkwi w odkręceniu 1 z 4 śrub od strony kabiny szlag by to trafił.... jak sie nie ma porządnego kompletu ze 200 kluczy to lepiej odpuścić
×