Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/09/2019 in all areas

  1. 3 points
    Myślę że elektryczny ręczny który masz w renault może być problemem. Skoro pojechałeś i nagle stanoles swoim fiatem to problem jest że strony twojego chryslera. Wsadź palec w koło z tyłu i niech ktoś z twoich znajomych odpali chevroleta i ruszy fordem do przodu może ci się przypomni co było powodem zatrzymania tesli. Nasłuchuj odrazu swojego volvo ale tylko lewym uchem przy jeździe w bok.
  2. 2 points
    Pasuje jak świni siodło no ale każdy lubi co innego
  3. 1 point
    Charakterystyki pojazdu Model 206 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 08432 88 1 0464 Data Początku Gwarancji 13.01.2000 Numer seryjny silnika 10 LH02 0059299 NRE(homologacja) e2*93/81*0172*00 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 206 TYP NADWOZIA HATCHBACK 3DRZW WYKOŃCZENIE POZIOM GTI/S16 SILNIK WTRYSK EW10J4 PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 RODZAJ FARBY LAKIER NIEMETALICZNY KOLOR NADWOZIA EXY - LAKIER CZARNY ONYX TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ TKANINA ANDORRE/ALCANTARA/SKÓRA "CU" KOLOR OKŁADSZIN "FZ" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA BE4 S SILNIK (TYP) SILNIK TYP EW/DW MONOGRAM DODATKOWY BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM DODATKOWY, INNE BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM GTI Charakterystyka pojazdu WYKOŃCZENIE POZIOM GTI/S16 RODZAJ FARBY LAKIER NIEMETALICZNY KOLOR NADWOZIA EXY - LAKIER CZARNY ONYX TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ TKANINA ANDORRE/ALCANTARA/SKÓRA "CU" KOLOR OKŁADSZIN "FZ" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA BE4 S PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 22 X 19 Zasilanie silnika SILNIK WTRYSK EW10J4 KOREK WLEWU PALIWA KOREK ZBIORNIKA PALIWA KOLOR NADWOZIA CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP BLOK SILNIKA (MATERIAŁ) OBUDOWA CYLINDRÓW ALUMINIOWA PALIWO BEZOŁOWIOWA 95 JAKOŚĆ A/B/E/E+ USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK) UKŁ OCZYSZ SPALIN CEE 95 (SILNIK) FILTR WSTĘPNY MONTAŻ BEZ FILTRA WST SILNIK (TYP) SILNIK TYP EW/DW KATALIZATOR KATALIZATOR 3-SKŁADNIK CHŁODZENIE OLEJU BEZ WYMIENNIKA WODA/OLEJ SILNIK (CHŁODZENIE) CHŁODNICA GRUB.: 27 - 21 DM2 SKOK 1,5 PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU ODCIĘCIE DOPŁYWU PALIWA Z ODCINANIEM ZASILANIA PALIWEM OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA AUTODIAGNOSTYKA EOBD BEZ AUTODIAGNOST. "EOBD" SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY RECYRKULACJA SPALIN "EGR" TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU UKŁ OCZYSZ SPALIN TECH POJAZD L3 ODZYSK OPARÓW BENZYNY UKŁ POCHŁ OPARÓW BENZ ZE STER WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU MAGNETI MARELLI Skrzynia biegów, Napęd PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA BE4 S PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE CP 19 X 72 PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 22 X 19 KOŁO STYLIZOWANE KOŁO FOUDRE 15 CALI RYGIEL BEZPIECZEŃSTWA SKRZYNI BIEGÓW BEZ BLOKADY ZABEZPIECZ SKRZYNI BIEGÓW TYP SKRZYNI BIEGÓW (HOMOLOGACJA) TYP BV BE4/5 S UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA) MECHANIZM RÓŻNICOWY WYŻSZA WERSJA OGUMIENIE (WYMIARY, TYP) OPONY 185/55 R15 V NIEWZMOCNIONE KOŁA ZAMONTOWANE KOŁO 6 CALI KOŁO (TYP) MONTAŻ KOŁA ZE STOP LEK SKRZYNIA BIEGÓW (TYP) SKRZYNIA MECHA BE4T Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce ABS ABS STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 22 PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE STABILIZATOR PRZEDNI DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 20 HAMULEC GŁÓWNY ELEKTRONICZ ROZKŁAD SIŁY HAMOWANIA HAMULEC TYP TARCZE PRZED WENTYLOWANE/TARCZE TYL ZAWIESZENIE ZAW NORMALNE Nadwozie, Wyposażenie SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY ANTENA ANTENA PRZED KRÓTKA KOREK WLEWU PALIWA KOREK ZBIORNIKA PALIWA KOLOR NADWOZIA ELEMENTY OZDOBNE (SAMOPRZYLEPNE) SŁUPEK DRZWI CZARNY BEZ SIATEK DEKOR ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD) LISTWY OCHRONNE BOCZNE BARWIONE ZDOBIENIA BOCZNE (WYMIARY) LISTWY OCHRONNE BOCZNE + STOPIEŃ KOŁPAK (STYL) OZDOBNY KOŁPAK ALU FOUDRE OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM) BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE OZDOBNA KOŃCÓWKA RURY WYDECHOWEJ Z OZDOBNĄ RURĄ WYDECHOWĄ WYCISZENIE OD STRONY SILNIKA IZOL DŹWIĘK WYCIERACZKA PRZEDNIA WYCIERACZKA PRZED Z CZUJNIKIEM OPADÓW WYCIERACZKA TYLNA WYCIERACZKA TYL WYCIERACZKA REFLEKTORA BEZ WYCIERACZEK REFLEKTORÓW PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA BEZ ZAŚLEPKI W PASIE PRZEDNIM SZYBA DACHU BEZ SZYBY W DACHU ZDERZAKI ZDE SPT KOL NADW PAS OCH CZAR OD MOD2000 OSŁONA PRZECIWBŁOTNA (CHLAPACZ) CHLAPACZ PRZ KOŁA TYL REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z PODWÓJNYM ODBŁYŚNIKIEM LUSTERKO ZEWNĘTRZNE KIEROWCY LUSTERKO ZEWN KIER STER ELE LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PASAŻERA LUST. WSTECZ. ZEWN. PASAŻERA STER. ELEKTR. KOŁO ZAPASOWE KOŁO GALETTE OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY LUST ZEW CZAR LAKIER+KLAM ZEW KOL NADW LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) LUSTERKO ASFERYCZNE ZEWNĘTRZNEGO LUSTERKA WSTECZNE DACH OTWIERANY DACH SZTYWNY MASKOWNICE ZDERZAKÓW PAS OCHR ZDERZAKA BARWIONY SZYBA (WYGLĄD) PRZYCIEMNIONA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) SZYBA BOCZ TYL UCHYLNA SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA NIE ATERMICZNA Wyposażenie wnętrza TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ TKANINA ANDORRE/ALCANTARA/SKÓRA "CU" ALARM ANTYWŁAMANIOWY BEZ ALARMU ANTYKRADZIEŻOWEGO ZAPALNICZKA ZAPALNICZKA PRZEDNIA ZAGŁÓWEK TYLNY ZAGŁÓWEK TYLNY REGULOWANY ZAGŁÓWEK PRZEDNI ZAGŁÓWEK PRZEDNI REGULOWANY SIEDZENIE TYLNE KANAPA DZIELONA SKŁADANA ALARM WEWNĘTRZNY ALARM OTWARTE DRZWI ZASŁONA BAGAŻNIKA BEZ POKRYWY PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY ZWIJACZ BLOK TAŚMY PASA + PAS BRZU STAT) PAS BEZPIECZEŃSTWA PRZEDNI PAS PIROTECH BEZ ALARMU KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA) KRAJE O ZIMNYM KLIMACIE KLIMATYZATOR NAGRZEWNICA POWIETRZA Z OGRZEWANIEM TYL STOPNIOWANIE BIEGÓW PODZIAŁKA W KM/H UŁATWIENIA (UCHWYTY) KLAMKI PRZ + TYL Z ZACZEPAMI LICZNIK OBROTÓW OBROTOMIERZ WSKAZÓWKOWY OPAKOWANIE RADIA ZASIL ANTENY ODBIOR GŁOŚ PRZ/TYL TWEETER KONSOLA KONSOLA Z OGRZEWANIEM TYL STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ NAD ZDALNEGO STEROWANIA OGRZEWANIE DODATKOWE BEZ DODATKOWEGO OGRZEWANIA OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE SCHOWKA WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ KONSOLA CENTR ALU+PRZYCISK ROZDZ ALU ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE LAMPKA PUNKTOWA TABLICA ROZDZIELCZA (CHARAKTERYSTYKA) TŁO TARCZY WSKAŹNIKA CZARNE LICZNIK OBROTÓW (GNIAZDO INFORMATYCZNE) OBROTOMIERZ INFO MODUŁ ELEKTRO MOCOWANIE FOTELIKA DZIECIĘCEGO BEZ MOCOWAŃ FOTELIKÓW DLA DZIECI GŁOŚNIK MONTAŻ 2 GŁ PRZ + 2 TWEETERS + 2 GŁ TYL STEROWANIE AUTORADIA ZDALNE STER RADIOODTWARZ BEZ FUNKCJI CD NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA BEZ PODWYŻSZ SIEDZISKA PRZÓD PASAŻERA REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY KIER REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY PASAŻ WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY ZE SKŁADANYM SIEDZISKIEM PRZEDNIM KIEROW WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA ZE SKŁADANYM SIEDZISKIEM PRZEDNIM PASAŻ WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD SYSTEM NAWIGACJI BEZ SYSTEMU NAWIGACJI PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ BEZ PODNOŚNIKA SZYBY TYLNEJ PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ KIEROWCY PODNOŚ SZYBY PRZED KIER STER SEKWENC PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ PASAŻERA PODNOŚ SZYBY PRZED PASAŻ STER EL WYŚWIETLACZ WYŚWIETLACZ (RADIO+ZEGAR+ I LUB T>,CD) WSKAŹNIK OLEJU CZUJNIK CZASOWY POZ + TEMP MATA GRZEJNA FOTEL PODGRZEWANY PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA PODUSZKA POW BOCZNA PRZ PODWÓJNA PODUSZKA POWIETRZNA PASAŻERA PODUSZKA POW PASAŻERA PAKIET WYPOSAŻENIA BEZ ZESTAWU WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO LUSTERKO WSTECZNE ZEW. (PODGRZEWANE) LUSTERKO ZEWN OGRZEWANE BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ WEWNĘTRZNE ELEMENTY STEROWANIA DRZWI (WYGLĄD) WEWN ELEM STER WYGLĄD CHROM ZABEZPIECZENIE MIEJSC PRZEDNICH BEZ OSŁONY PRZEDNIEGO STANOWISKA OSŁONA P-SŁONECZNA PRZEDNIA STRONA KIER+PASAŻ (BEZ NAPISU) ODBIORNIK RADIOWY 6 GŁOŚNIKÓW BEZ RADIOODBIORNIKA CHŁODZENIE KLIMATYZACJI BEZ MROŻENIA NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO (KIEROWCY) PODWYŻSZ SIEDZ KIEROWCY REG RÓWNOLEGŁA OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA SCHOWKI (INNE) KIESZEŃ PRZ. + TLN. PŁYTKA DO STŁUCZ. + SCHOW. POD NAKŁADKA NA DYWANIK BEZ WYKŁADZINY WYKAŃCZAJĄCEJ PODUSZKA POWIETRZNA KIEROWCY PODUSZKA POW KIEROWCY LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) LUSTERKO ASFERYCZNE ZEWNĘTRZNEGO LUSTERKA WSTECZNE SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA BEZ SIATKI W BAGAŻNIKU DYWANIK WYKŁADZINA DYWANOWA F470 WYŁĄCZNIK CZASOWY OŚWIETLENIA WYŁĄCZNIK CZASOWY STAŁY STACYJKA TRANSPONDER DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY GAŁKA DŹWIGNI BIEG ALUM OSŁONA SKÓRA STEROWANIE RYGLOWANIEM ZAMEK ZWYKŁA BLOKADA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) SZYBA BOCZ TYL UCHYLNA SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA NIE ATERMICZNA KIEROWNICA KIER SKÓRA 3 RAMIONA RYGLOWANIE SCHOWKA SCHOWKI BEZ ZAMKA Elektryka ALTERNATOR ALTERNATOR KLASA 7 SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY AKUMULATOR AKUMULATOR L2 300 STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ NAD ZDALNEGO STEROWANIA ROZRUSZNIK ROZRUSZNIK KLASA 4 OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE SPECJALNE ŚWIATŁA DZIENNE ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE LAMPKA PUNKTOWA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z PODWÓJNYM ODBŁYŚNIKIEM Marki wyposażenia WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU MAGNETI MARELLI Inne KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA STANDARD ATMOSFERA ATMOSFERA NORMALNA APTECZKA KLIMA APTECZKA STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ GNIAZDO GŁOŚNIKOWO-SŁUCHAWKOWE RADIA BEZ GNIAZDA AKCESORIÓW ZDERZENIA BOCZNE DRZWI NIE WZMOCNIONE ZESTAWY KLUCZY 1 KLU PLIP WYS CZ + 1 KLU GŁÓW TOCZENIE SIĘ SZEROKIEJ DROGI OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY LUST ZEW CZAR LAKIER+KLAM ZEW KOL NADW KONTROLA PRĘDKOŚCI BEZ KONTROLI PRĘDKOŚCI TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY KLIMA TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY
  4. 1 point
    No pokażesz czy nie? Chce zobaczyć ten elegancki element
  5. 1 point
    Kiedyś chciałem u siebie to aktywować nie wiem po co ale nie dało się w mux masz jeszcze w manetce lewej? Przycisk którym możesz to włączyć i wyłączyć a w bezmux nie wychodziło coś takiego
  6. 1 point
    Barrrrdzo dobra rrrobota! No taa...
  7. 1 point
    Chyba rośnie nam drugi Wazzup, tylko że od Peugeotów
  8. 1 point
    Klimatyzacja jest dla mięczaków.....prawdziwy kierowca schładza się dopiero po przyjeździe na miejsce....
  9. 1 point
    VF32AKFWF41339157 206 HATCHBACK 5DRZW 1.4 i 75 (TU3JP) BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model 206 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 08792 88 1 0261 Data Początku Gwarancji 30.03.2001 Numer seryjny silnika 10 FSB3 3392038 NRE(homologacja) e2*98/14*0237*00 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 206 TYP NADWOZIA HATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIE POZIOM XT SILNIK WTRYSK TU3JP PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA EYC - LAKIER SZARY KWARCOWY TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ WELUR EUPHRATE "LF" KOLOR OKŁADSZIN "FY" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA MA WZMOCNIONA SILNIK (TYP) SILNIK TYP TU MONOGRAM DODATKOWY BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM DODATKOWY, INNE BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM BEZ MONOGRAMU Charakterystyka pojazdu WYKOŃCZENIE POZIOM XT RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA EYC - LAKIER SZARY KWARCOWY TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ WELUR EUPHRATE "LF" KOLOR OKŁADSZIN "FY" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA MA WZMOCNIONA PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 19 X 17 Zasilanie silnika SILNIK WTRYSK TU3JP KOREK WLEWU PALIWA KOREK ZBIORNIKA PALIWA KOLOR NADWOZIA CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP BLOK SILNIKA (MATERIAŁ) OBUDOWA CYLINDRÓW ALUMINIOWA PALIWO BEZOŁOWIOWA 95 JAKOŚĆ A/B/E/E+ USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK) NORMA CZYSTOŚCI SPALIN SILNIKA GÓRNA L4 CEE 2000 FILTR WSTĘPNY MONTAŻ BEZ FILTRA WST SILNIK (TYP) SILNIK TYP TU KATALIZATOR KATALIZATOR 3-SKŁADNIK CHŁODZENIE OLEJU BEZ WYMIENNIKA WODA/OLEJ OPTYMALIZACJA ZUŻYCIA PALIWA BEZ SYSTEMU OPTYMALIZACJI ZUŻYCIA PALIWA SILNIK (CHŁODZENIE) CHŁODNICA GRUB.: 18 - 21DM2 PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU ODCIĘCIE DOPŁYWU PALIWA Z ODCINANIEM ZASILANIA PALIWEM OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA AUTODIAGNOSTYKA EOBD AUTODIAGNOST. "EOBD" Z PRZYSPIESZOMIERZEM SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY BEZ SYSTEMU ZAPOB ZANIECZYSZCZENIU TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU NORMA TECHNICZNA EMISJI SPALIN POJAZDU L4 EURO 3 FILTR CZĄSTEK (FAP) BEZ FILTRA PRZECIWPYŁOWEGO WENTYLATOR 2 WENTYLATORY 2 PRĘDKOŚCI 250W ODZYSK OPARÓW BENZYNY UKŁ POCHŁ OPARÓW BENZ ZE STER WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU SAGEM FILTR ZBIORNIKA FILTR ZBIORN. WEWN. Skrzynia biegów, Napęd PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA MA WZMOCNIONA PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE CP 16 X 65 PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 19 X 17 KOŁO STYLIZOWANE KOŁO ZOPTYMALIZOWANE 14 CALI RYGIEL BEZPIECZEŃSTWA SKRZYNI BIEGÓW BEZ BLOKADY ZABEZPIECZ SKRZYNI BIEGÓW TYP SKRZYNI BIEGÓW (HOMOLOGACJA) TYP BV MA/5 N UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA) MECHANIZM RÓŻNICOWY STANDARDOWY OGUMIENIE (WYMIARY, TYP) OPONA 175/65 R14 82T NIE WZMOCNIONA KOŁA ZAMONTOWANE KOŁO 5 I ½ CALA KOŁO (TYP) MONTAŻ KOŁA Z BLACHY STAL SKRZYNIA BIEGÓW (TYP) SKRZYNIA MECHA MA Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce ABS ABS STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 18 PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE STABILIZATOR PRZEDNI DRĄŻEK STAB. PRZEDNI O ŚREDN. 18 HAMULEC GŁÓWNY ELEKTRONICZ ROZKŁAD SIŁY HAMOWANIA HAMULEC TYP TARCZE PRZED NIE WENTYL/BĘBNY TYL ZAWIESZENIE ZAW NORMALNE Nadwozie, Wyposażenie SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY ANTENA ANTENA PRZED DŁUGA KOREK WLEWU PALIWA KOREK ZBIORNIKA PALIWA KOLOR NADWOZIA ELEMENTY OZDOBNE (SAMOPRZYLEPNE) SŁUPEK DRZWI CZARNY BEZ SIATEK DEKOR ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD) LISTWY OCHRONNE BOCZNE BARWIONE ZDOBIENIA BOCZNE (WYMIARY) LISTWY OCHRONNE BOCZNE KOŁPAK (STYL) OZDOBNY KOŁPAK KOŁO FLORIDA 14 CALI OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM) BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE OZDOBNA KOŃCÓWKA RURY WYDECHOWEJ BEZ WYKOŃCZ OZDOB RURY WYDECH WYCISZENIE OD STRONY SILNIKA IZOL DŹWIĘK WYCIERACZKA PRZEDNIA WYCIERACZKA PRZED Z CZUJNIKIEM OPADÓW WYCIERACZKA TYLNA WYCIERACZKA TYL WYCIERACZKA REFLEKTORA BEZ WYCIERACZEK REFLEKTORÓW PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA BEZ ZAŚLEPKI W PASIE PRZEDNIM SZYBA DACHU BEZ SZYBY W DACHU ZDERZAKI ZDERZ W KOL NADWOZIA OD MOD2000 OSŁONA PRZECIWBŁOTNA (CHLAPACZ) CHLAPACZ PRZ KOŁA TYL REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z POJEDYNCZYM ODBŁYŚNIKIEM LUSTERKO ZEWNĘTRZNE KIEROWCY LUSTERKO ZEWN KIER STER ELE LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PASAŻERA LUST. WSTECZ. ZEWN. PASAŻERA STER. ELEKTR. KOŁO ZAPASOWE KOŁO BLACHA STALOWA + OPONA STAND OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY LUST ZEW W KOL NADWOZIA+KLAM ZEW NEUTR LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) LUSTERKO ASFERYCZNE ZEWNĘTRZNEGO LUSTERKA WSTECZNE DACH OTWIERANY DACH SZTYWNY MASKOWNICE ZDERZAKÓW PAS OCHR ZDERZAKA BARWIONY SZYBA TYLNA (RODZAJ) SZYBA TYLNA OGRZEWANA SZYBA (WYGLĄD) PRZYCIEMNIONA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) BEZ SZYBY TYLNEJ BOCZNEJ SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA NIE ATERMICZNA Wyposażenie wnętrza TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ WELUR EUPHRATE "LF" ALARM ANTYWŁAMANIOWY BEZ ALARMU ANTYKRADZIEŻOWEGO ZAPALNICZKA ZAPALNICZKA PRZEDNIA ZAGŁÓWEK TYLNY ZAGŁÓWEK TYLNY REGULOWANY ZAGŁÓWEK PRZEDNI ZAGÓWEK PRZED ODCHYLANY SIEDZENIE TYLNE KANAPA DZIELONA SKŁADANA ALARM WEWNĘTRZNY ALARM OTWARTE DRZWI ZASŁONA BAGAŻNIKA BEZ POKRYWY PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY PAS BEZP TYL 3 ZWIJACZE 3DRZW PAS BEZPIECZEŃSTWA PRZEDNI PAS PIROTECH BEZ ALARMU KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA) KRAJE O ZIMNYM KLIMACIE KLIMATYZATOR NAGRZEWNICA POWIETRZA Z OGRZEWANIEM TYL STOPNIOWANIE BIEGÓW PODZIAŁKA W KM/H UŁATWIENIA (UCHWYTY) KLAMKI PRZ + TYL Z ZACZEPAMI LICZNIK OBROTÓW OBROTOMIERZ WSKAZÓWKOWY OPAKOWANIE RADIA ZASIL ANTENY ODBIOR GŁOŚ PRZ/TYL TWEETER KONSOLA KONSOLA Z OGRZEWANIEM TYL STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ NAD ZDALNEGO STEROWANIA OGRZEWANIE DODATKOWE BEZ DODATKOWEGO OGRZEWANIA OŚWIETLENIE SCHOWKA BEZ OŚWIETLENIA SCHOWKA OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE STER OŚWIET AUTO BAGAŻ LUB PRZESTRZ BAG WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ KONSOLA CENTRALNA CZARNA ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE BEZ WEWNĘTRZNEGO ŚWIATŁA TABLICA ROZDZIELCZA (CHARAKTERYSTYKA) TŁO TARCZY WSKAŹNIKA CZARNE LICZNIK OBROTÓW (GNIAZDO INFORMATYCZNE) OBROTOMIERZ INFO MODUŁ ELEKTRO MOCOWANIE FOTELIKA DZIECIĘCEGO BEZ MOCOWAŃ FOTELIKÓW DLA DZIECI GŁOŚNIK MONTAŻ 2 GŁ PRZ + 2 TWEETERS + 2 GŁ TYL STEROWANIE AUTORADIA ZDALNE STER RADIOODTWARZ BEZ FUNKCJI CD NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA BEZ PODWYŻSZ SIEDZISKA PRZÓD PASAŻERA REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY OPARCIE KIEROWCY ODCHYLANE REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA OPARCIE PASAŻERA ODCHYLANE WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY BEZ SKŁADANEGO FOTELA KIER WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA SIEDZISKO PRZED PASAŻERA WYJMOWANE WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD SKRZYNKA (PUDŁO) NA CZĘŚCI/NARZĘDZIA BEZ SCHOWKA SYSTEM NAWIGACJI BEZ SYSTEMU NAWIGACJI PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ PODNOŚ SZYBY TYL STER RĘCZNE PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ KIEROWCY PODNOŚ SZYBY PRZED KIER STER SEKWENC PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ PASAŻERA PODNOŚ SZYBY PRZED PASAŻ STER EL WYŚWIETLACZ WYŚWIETLACZ (RADIO+ZEGAR+ I LUB T>,CD) ZEGAR ZEGAR CYFROWY WSKAŹNIK OLEJU BEZ CZUJNIKA POZIOMU OLEJU MATA GRZEJNA FOTEL BEZ PODGRZEWANIA PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA PODUSZKA POW BOCZNA PRZ PODWÓJNA PODUSZKA POWIETRZNA PASAŻERA PODUSZKA POW PASAŻERA PAKIET WYPOSAŻENIA BEZ ZESTAWU WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO LUSTERKO WSTECZNE ZEW. (PODGRZEWANE) LUSTERKO ZEWN OGRZEWANE BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ WEWNĘTRZNE ELEMENTY STEROWANIA DRZWI (WYGLĄD) WEWN ELEM STER WYGLĄD NEUTRALNY ZABEZPIECZENIE MIEJSC PRZEDNICH BEZ OSŁONY PRZEDNIEGO STANOWISKA OSŁONA P-SŁONECZNA PRZEDNIA STRONA KIER+PASAŻ (BEZ NAPISU) ODBIORNIK RADIOWY ODBIORNIK RADIOWY POZIOM 2 RDS CHŁODZENIE KLIMATYZACJI CHŁODZENIE ZWYKŁE NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO (KIEROWCY) PODWYŻSZ SIEDZ KIEROWCY REG RÓWNOLEGŁA OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA SCHOWKI (INNE) KIESZEŃ DRZWI PRZEDNICH + TLN. + SCHOW. PODSUFIT. NAKŁADKA NA DYWANIK BEZ WYKŁADZINY WYKAŃCZAJĄCEJ PODUSZKA POWIETRZNA KIEROWCY PODUSZKA POW KIEROWCY LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) LUSTERKO ASFERYCZNE ZEWNĘTRZNEGO LUSTERKA WSTECZNE SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA Z SIATKĄ W BAGAŻNIKU DYWANIK WYKŁADZINA TUFTOWA KRÓTKA F550 WYŁĄCZNIK CZASOWY OŚWIETLENIA WYŁĄCZNIK CZASOWY STAŁY STACYJKA TRANSPONDER DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY BEZ DOSTOSOWANIA POSZYCIA STEROWANIE RYGLOWANIEM ZAMEK ZWYKŁA BLOKADA SZYBA TYLNA (RODZAJ) SZYBA TYLNA OGRZEWANA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) BEZ SZYBY TYLNEJ BOCZNEJ SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA NIE ATERMICZNA KIEROWNICA KIER ZAMSZ 3 RAMIONA RYGLOWANIE SCHOWKA SCHOWKI BEZ ZAMKA WENTYLATOR 2 WENTYLATORY 2 PRĘDKOŚCI 250W Elektryka ALTERNATOR ALTERNATOR KLASA 7 SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY AKUMULATOR AKUMULATOR L1 250 STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ NAD ZDALNEGO STEROWANIA ROZRUSZNIK ROZRUSZNIK KLASA 3 OŚWIETLENIE SCHOWKA BEZ OŚWIETLENIA SCHOWKA OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE STER OŚWIET AUTO BAGAŻ LUB PRZESTRZ BAG OŚWIETLENIE SPECJALNE BEZ OŚWIETLENIA SPECJAL ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE BEZ WEWNĘTRZNEGO ŚWIATŁA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE MULTIPLEKSAŻ BEZ SIECI MULTIPLEKSOWEJ REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z POJEDYNCZYM ODBŁYŚNIKIEM Marki wyposażenia WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU SAGEM Inne KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA STANDARD ATMOSFERA ATMOSFERA NORMALNA APTECZKA KLIMA APTECZKA STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ GNIAZDO GŁOŚNIKOWO-SŁUCHAWKOWE RADIA BEZ GNIAZDA AKCESORIÓW ZDERZENIA BOCZNE DRZWI NIE WZMOCNIONE ZESTAWY KLUCZY 1 KLU PLIP WYS CZ + 1 KLU GŁÓW TOCZENIE SIĘ SZEROKIEJ DROGI OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY LUST ZEW W KOL NADWOZIA+KLAM ZEW NEUTR KONTROLA PRĘDKOŚCI BEZ KONTROLI PRĘDKOŚCI TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY KLIMA TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY
  10. 1 point
    Lodówka w domu też ciągle chodzi i się nie psuje z reguły wiele, wiele lat. A zasada działania ta sama. Czynnik w samochodzie nie zużywa się od pracy układu tylko od mikro nieszczelności, które właśnie podczas pracy są niwelowane, bo wszystkie połączenia pod ciśnieniem uszczelniają się. Poza tym sprężarka ma cały czas smarowanie, sprzęgiełko kompresora nie zapieka się, nie ma smrodu z nawiewów, szyby momentalnie odparowują. Zimą klimatyzacja nie włączy się poniżej pewnej temperatury ale przycisk może być cały czas włączony, to jest inteligentne urządzenie
  11. 1 point
    Jeśli różnica ok 1l w spalaniu to nie różnica to spoko. Widzę, że kolega jeszcze nie ma dzieci i prądu do opłacania ;). Ale spoko kiedyś odczujesz ten jeden litr
  12. 1 point
    @kanngax Właśnie miałem to pisać Co to za różnica czy będę miał 13,4 sekundy do setki bez klimy czy 14 sekund z włączoną klimą A różnica w spalaniu i tak pewnie niezauważalna.
  13. 1 point
  14. 1 point
    No i wymieniłem termostat u siebie, podczas jazdy z włączonym ciepłym nawiewem i aktywną klimą jak i bez włączonej wentylacji auto trzyma około 82C. Przy postoju bez włączonej klimy a co za tym idzie wentylator nie jest aktywny temperatura dobija do 92 C i odpala się 1 bieg wentylatora i tak w kółko. Czyli chyba 1.4 8v jest skazany na pracę w 82 stopniach hehe Ciekawe jak by się zachowywał termostat z ASO ale to droga zabawka bo trzeba dać 130 PLN
  15. 1 point
    Dobra, miałem napisać o efektach zmiany. UWAGA: wszelkie efekty obserwuję w 206 BEZ ABSu, jedynie z korektorem hamowania. Nie znam wpływu takiej zmiany w samochodzie z ABSem. Po paruset przejechanych kilometrach mogę stwierdzić: -zmiana jednoczesna (przód 247->266, tył bębny->247) - czuć różnicę, hamuje lepiej. Pedał łapie dość wysoko, a przy mniejszej pompie trudniej zerwać przyczepność. Poprzedni zestaw nie był na wykończeniu, ale nie wiem jakiej firmy był zamontowany, więc różnice w odbiorze mogą być różne w zależności od zamontowanego zestawu. -zmiana wyłącznie z przodu (247->266) - u mnie zachowywał się dziwnie (jeździłem tak tylko przez tydzień). Dotarłem poprawnie tarcze i klocki, mimo to pedał łapał dość nisko, siła hamowania dosyć porównywalna do seryjnego zestawu. Nie wiem z jakiego powodu (powietrze, dotarcie, rozdział siły hamowania przez korektor), ale generalnie uważałbym. Może tak było tylko u mnie, ale coś było nie tak. Podsumowanie: -zmiana przód + tył - jak najbardziej -sam przód - mieszane uczucia, jak ktoś ma sprawne hamulce raczej bym nie zmieniał. Duże koszty, a efekt średniawy. P.S. Wszystkie obserwacje przeprowadziłem na 1, własnym aucie, inne odczucia oraz efekty zmian jak najbardziej możliwe.
  16. 1 point
    Ano doczytali w profilu. Zmień opis w profilu bo to myli.
  17. 1 point
    @Metys CP 19X72 DP02 (DP0B) DP0B DP03
  18. 1 point
  19. 1 point
    W tym zakresie cały czas miga.
  20. 1 point
    też mam 1.4 8v i mam podobne wartości. Z układem chłodzenia zrobiłem już wszystko i wszystko wymieniłem i nie da się osiągnąć równych 90 przy normalnej jeździe. U mnie w zależności od tego czy zima/lato wygląda to tak: Postój/korek: Zima: prawie dobija 90 ale żeby włączył się wentylator (u mnie załącza przy 96 mam jeden bieg) to bym musiał chyba stać że 20min albo więcej żeby się załączył. Lato: bardzo szybko przekracza 90 i w około 10 min doczekam się wentylatora który zbija temp z 96 do ok. 92 i tak w kółko. Póki stoję lub się toczę. Stała jazda powiedzmy w przedziale 90-130km/h: Zima: temp 80-82 stopnie Lato: prawie równo z 90. Na autostradzie często korzystam i jadę dosyć długo z prędkością ok. 130 i nigdy przekroczył 90, cały czas wskazówka minimalnie poniżej. Spokojna jazda miejska bez korków itp: Lato: ok 87 Zima: 80 Czas osiągnięcia temp. Roboczej: Lato: dość szybko, niecałe 10min Zima: wyraźnie dłużej. Temp. 80-81 osiąga po przejechaniu ok. 15km Układ wielokrotnie odpowietrzany. Nowy termostat (Marelli), czujnik przy termostacie (Hella), nowa chłodnica. Wartości temp. Sprawdzane na bieżąco z podłączonym komputerem.
  21. 1 point
    Co będzie potrzebne? 1. Lutownica z silikonową końcówką lub lokówka z regulacją temperatury. 2. Nowa taśma 3. Płaski śrubokręt 4. Latarka 5. Pęseta 6. Dużo cierpliwości Wyciągamy licznik z auta, upewniamy się że mamy na 2 kostki.. W przypadku licznika na jedną kostkę wyświetlacz jest wciskany razem ze stykami i tam taśmy nie ma Licznik rozbieramy, zdejmujemy czarną pokrywę podważając płaskim śrubokrętem, następnie zdejmujemy dwie małe blaszki, które są na dole licznika, potem podważamy zaczepy plastikowe aby otworzyć białą pokrywę i dostać się także do taśmy od strony płytki… Rozgrzewamy naszą lutownicę/lokówkę do 210*C W między czasie odklejamy starą taśmę od płytki i czyścimy styki delikatnie papierem 1800, a potem zmywaczem do paznokci lub alkoholem izopropylowym… Z drugiej strony delikatnie odklejamy taśmę w stronę wyświetlacza i zostawiamy sobie chociaż ze 2mm starej taśmy aby wiedzieć gdzie przykleić nową, ponieważ tutaj styki są natryskowo położone i są widoczne pod pewnym kątem przy dobrym świetle… Resztę taśmy odcinamy… I tutaj także czyścimy alkoholem izopropylowym lub zmywaczem… Przykładamy taśmę i grzejemy ją lutownicą/lokówką na początku dotykając punktowo aby klej załapał. Z drugiej strony także należy wykonać te same czynności, jak już klej załapie nagrzewamy nadal przez ok 2-3min na każdą stronę przy temp 210*C aby się porządnie przykleiło… I to wszystko… Składamy licznik spowrotem, montujemy do auta i cieszymy się wyświetlanymi kilometrami. W moim przypadku używałem lokówki, niestety jedna kolumna z cyframi jest wyświetlana słabiej bo przypadkowo delikatnie uszkodziłem nową taśmę podczas składania licznika. Instrukcja jest mojego autorstwa, zezwalam na jej dalsze kopiowanie z linkiem do tego tematu.
  22. 1 point
    Gdyby kogoś interesowało - przeprowadziłem z sukcesem wymianę tarcz 247x13 na 266x22. Przy feldze 14" (stalowej) zostaje jakieś 1,5-2mm odstępu od zacisku. Zaciski wg OEM to 4400R6 i 4400R7 (Bosch 0204Y01131 i 0204Y01132). Wydaje mi się, że były to największe gabarytowo zaciski pod 266 (choć mogę się mylić). Także na stalówkach 14" bez problemu można montować 266. Temat do zamknięcia
  23. 1 point
    Ale ja mam ładniejszą kierownicę teraz 😂
  24. 1 point
    Problemem okazał się chiński, uszkodzony alternator. Wszystko wymienione i działa.
  25. 1 point
    Wszystko sie wyjasniło był do wymiany wtrysk auto działa już normalnie
  26. 1 point
    Każdy ma inne gusta
  27. 1 point
    Tak właściwie to nie jestem pewien, lecz obstawiam, że tak nie jest jak piszesz. Normalnie wyłączasz tylko poduszkę dla pasażera, ale wtedy świeci inna kontrolka. Generalnie ta Twoja kontrolka to nie jest typowa kontrolka... Mam dwa p206 i w żadnym z nich takiej kontrolki nie mam. Być może, że podczas wyłączania poduszki padażera to ta w fotelu też jest dezaktywowana... Nie chcę wprowadzać Cię w błąd. W instrukcji chyba też tego nie ma opisanego...
  28. 1 point
    Wiesz... wszystko mogło być z tym autem. Na forum jest topik "peugeot 2000 szukam/mam"...poszukaj kogoś mającego przyrząd diagnostyczny w Twojej okolicy... Nie trzeba od razu do serwisu😄 Kontrolka nie daje precyzyjnej informacji, która dokładnie część układu poduszek jest wadliwa a daje tylko sygnał o uszkodzeniu systemu poduszek. Dlatego trzeba wykonać diagnozę PP200 (dedykowany) a nie jakimś uniwersalnym interfejsem. Co do uszkodzenia, z którym się osobiście spotkałem to awaria przewodów okablowania fotela kierowcy, która sygnalizowana była losowo świecącą się kontrolką airbagów. Nie znam historii Twojego auta, ale mogło dojść kiedyś do jakiejś kolizji i ówczesny właściciel wymienił tylko sterownik i dwie poduszki a tych w fotelach nie zrobił... ale to tylko jiczym nie poparte przypuszczenia.
  29. 1 point
    Najpierw ciągniesz do siebie i lekko w górę daszek licznika, potem wypinasz szybkę z górnych zaczepów, potem bocznych i na samym końcu dolnych. Warto spróbować najpierw ręcznie ją ustawić a jak będzie wracać do max pozycji to trzeba ją zdjąć i ponownie założyć, czasem trzeba to zrobić kilka razy żeby trafić we właściwe wskazanie. Kontrolka wg instrukcji jest od bocznych poduszek.
  30. 1 point
    Tak, widać, jest to licznik starszego typu na 2 kostki. Jeśli wskaźnik działa, tylko zawyżając, to można spróbować zdjąć szybkę i ustawić wskazówkę ręcznie po zatankowaniu do pełna. Wymiana licznika wiąże się tylko z ustawieniem przebiegu u "fachowca" od liczników. Z anglika się nie nadaje, ponieważ przebieg będzie w milach, chyba że jako dawca części.
  31. 1 point
    Witam W moim pugu 1,9 D podczas jazdy miga oświetlenie kabiny, na postoju przy włączonym i wyłączonym silniki pali się cały czas, nie wiem co to może być, a do tego cały czas nie zamyka z centralnego zamka tzn., zamyka i otwiera, w sobotę wymieniłem wszystkie zamki w drzwiach i tylnej klapie i nic dalej tak samo, proszę o pomoc bo ja już nie wiem a i mój elektryk sobie nie radzi, a do ASO nie pojadę bo to zdziercy Dzieki z góry za pomoc Pozdro :ke
×
×
  • Create New...