Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą oceną od 15.01.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 2 punkty
    Tekst oryginalny: "Części kupowane są w hurtowniach niemieckich, więc ich jakość jest dużo wyższa niż ta, która oferowana jest w aukcjach internetowych." Tłumaczę: "W hurtowniach niemieckich od rodowitego Niemca (20 pokoleń wstecz) czystej krwi Aryjczyka który zalewa się łzami i błaga abyśmy tych najwyższej klasy łożysk nie kupowali bo odłożył je dla córki na wesele a jak już sprzeda to eskortuje Nas do samej granicy gdzie próbuje jeszcze odkupić te łożyska za 3 razy tyle co przed chwilą sprzedał, a gdy się nie zgadzamy to gratuluje Nam zakupu i odprowadza maślanymi oczami gdy odjeżdżamy w kierunku zachodzącego słońca (pdk)"
  2. 2 punkty
    Coś czuję, że porady skończą się kolejnym filmikiem 🤣
  3. 1 punkt
    Osobiście bym zaczął od zaworu EGR.
  4. 1 punkt
    Aaaa... To sorry 😂 źle zrozumialem 😛 P. S. Wystarczy dziura w wydechu za katem 😂 Żarcik oczywiscie 😛
  5. 1 punkt
    @Pawcio89 Kolega chyba kmini jak coś takiego zrobić u siebie. Odpowiadam: Kolektor 4-2-1 (4-1 też fajnie) i przelotowy wydech
  6. 1 punkt
    Hehe, nie jeden kombinuje jak cos takiego uzyskac a ty chcesz to naprawiac 😛 a tak bardziej powaznie od dawna ci sie tak dzieje czy robiles cos przy samochodzie? Moze tlumik dziurawy, albo za duzy przelot ma? Ew moze byc tez zbyt bogata mieszanka podawana? A masz zalozony gaz?
  7. 1 punkt
    Nie róbcie kobicie wody z mózgu. Jeśli ma dobry rocznik w profilu to ma muxa i żaden taki wyłącznik nie istnieje. Co niektórzy już tu błysnęli że muxa poznaje się po siedzeniach 🤣. Koleżanko sprawdź połączenia masy (plecionka) pod akumulatorem.
  8. 1 punkt
    Nie podejdzie zacisk z 807 sam takie przymierzał i otwory sie nie zgadzały aby je zamontowac
  9. 1 punkt
    Zapytaj sprzedającego o rozstaw otworów..bo jak dobrze kojarzę to jest inny i już na tym temat obumrze
  10. 1 punkt
    Jest idealnie, powiedział bym nawet, że lepiej niż ori, a wziąłem taką: https://allegro.pl/oferta/antena-samochodowa-citroen-peugeot-renault-7334097520
  11. 1 punkt
    Mnie zaciekawiła ta gwarancja w firmie arga że dają dożywotnia, jutro zamówię u nich belkę i zobaczę jak to wyglada
  12. 1 punkt
    W drzwiach jest wiązka, która "kończy się" zaraz po giętkim połączeniu pomiędzy drzwiami a karoserią. W karoserii jest wtyczka chyba 12 pinowa (stare wozy) lub 16 pinowa (nowsze bryki). Dalej już pod kokpitem do samego radia już bez żadnych łączówek.
  13. 1 punkt
    https://allegro.pl/oferta/simering-polosi-40x58x10-peugeot-206-207-307-308-7086494653 https://allegro.pl/oferta/simering-polosi-peugeot-106-309-405-605-312126-7040814569
  14. 1 punkt
    Powiem tak (bo słabe mam doświadczenia z CC) Osobiście zakupiłbym https://allegro.pl/oferta/peugeot-206-cc-cabrio-kabriolet-pompa-dachu-7780563403 Masz wtedy na stole pompę (przyjmijmy sprawną), możesz zobaczyć co i jak powinno wyglądać (jeśli sprawna) Ew. podmienić pompę ze swoją, przy okazji wymienić olej w układzie (przy okazji zobaczysz jak się układ zachowuje bez ciśnienia oleju (opory) Wybacz brak konkretów ale jak wspomniałem wiedza moja nt. dachu w 206cc niezbyt bogata (niebawem będę rozpracowywał dach ale 307 cc) Ja bym osobiście tak zrobił jak napisałem Osobna kwestia....sprawna pompa za 80 zeta...zawsze się przyda, a jak nie to odsprzedac dalej na olx
  15. 1 punkt
    Pin 1 do +12V (bezpiecznik w BM34) a 8 do masy a nie do +12V... Kabelka od A5 nie odcinaj tylko dodaj ten od wzmacniacza (pin 7)...
  16. 1 punkt
    Panie kolego rieger, Z Twojego opisu z moich ostatnich doświadczeń (walczę z niedziałającym dachem i mam spore sukcesy) to na 100% nie łapie Ci krańcówka potwierdzająca zamknięcia zaczepu klapy. U mnie był taki objaw w przypadku prawego zaczepu. Miałem uszkodzony mikroprzełącznik wewnątrz mechanizmu zaczepu. Nie łapie lub wyskakuje Ci na wybojach w momencie gdy jeździsz. Potem zamykasz i ocierasz dach, krańcówka (mikroprzełącznik) znowu trafia na swoje miejsce i problem znika. Pikanie w trakcie jazdy jest oznaką "alarm nie dokończonej procedury zamknięcia/otwarcia dachu". Czyli otwarty zaczep. Dopóki nie dociśniesz jej to będzie pikać. Nie musisz zamykać i otwierać do końca wystarczy że podniesiesz klapę kufra i zmienisz kierunek z otwierania na zamykanie i opuścisz klapę. Powinno Ci ustać pikanie bo mikrostyk znowu złapie. Chodzi o te czujniki 6888 2v NR w ryglach klapy: Jeśli chcesz to jeszcze przetestować to sprawa prosta: jak tylko zacznie ci pikać, to zamykasz/otwierasz dach. Podczas zamykania/otwierania dachu jak tylko klapa kufra się podniesie do góry na 90% to przerywasz operację. Wysiadasz z auta i masz tam na klapie takie plastikowe osłony sztuk 2 pod którymi schowane są złączki mikrostyków. Odkręcasz je (3 śruby trzymają je do blachy kufra). Masz wtedy dostęp do złączki mikrostyku. Odpinasz złączę, szykujesz cienki drucik i wkładasz w żeńską wtyczkę w 2 piny (zwierasz go, czyli symulujesz zamknięcie mikrostyku). Jeśli przestało piszczeć to super, jeśli nadal piszczy to znaczy że to ten drugi mikrostyk. Zakładasz wtedy odpiętą wtyczkę na miejsce. Odkręcasz drugą z osłon. Rozpinasz drugą wtyczkę i tam mostkujesz (zwierasz). Pikanie ustanie - to trafiony zatopiony. Wtedy wracasz do auta i zamykasz klapę kufra. Raczej nie powtórzy się problem. Jeśli powtórzy się problem to nie jest to. Ale jeśli mostek uzdrowi problem to musisz poprawić ten mikrostyk którego zmostkowanie pomogło. __________________________________________________________ Ciekawostka: u mnie gdy prawy zaczep nie łapał pikało po przekręceniu kluczyka na zapłon. Jeździć można, dach zamyka otwiera ale sygnał nie znikał. Dopiero dobranie się do tego mikrostyku pomogło. Albo kupujesz nowy zaczep, albo naprawiasz go. Naprawa w moim przypadku to był: demontaż mikrostyku, poprawienie zamocowania blaszki (jak go będziesz miał w reku to zrozumiesz o co chodzi), ponowny montaż. Ten zaczep możesz zdemontować podnosząc klapę bagażnika w górę przy zamkniętym/otwartym dachu. Trzymają go 2 śruby M10. Niestety żeby wymienić zaczep trzeba też odkręcić sterujące nim linki w pancerzach. Ich u siebie nie ściągałem bo uznałem że to dużo roboty. U Ciebie też bym całego zaczepu nie wymieniał tylko musisz zdemontować, poprawić mocowanie tej blaszki mikrostyku (mały płaski śrubokręt, pinceta i trochę precyzji) i powinno się udać.
  17. 1 punkt
    Nic...po prostu otwórz korek i go zamknij
  18. 1 punkt
    Charakterystyki pojazdu Model 206+ (T3E) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 11979 88 2 0242 Data Początku Gwarancji 29.01.2010 Numer seryjny silnika 10 FP7Z 5156863 NRE(homologacja) e2*2001/116*0374*02 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 206+ (T3E) TYP NADWOZIA HATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIE NISKI WYSOKI SILNIK WTRYSK TU1A PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA KTH - LAKIER SZARY THORIUM TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SUPEŁK. CHECKMATE "KN" KOLOR OKŁADSZIN "FX" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) BVM MA5 / L SILNIK (TYP) SILNIK TYP TU MONOGRAM DODATKOWY BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM DODATKOWY, INNE BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO Charakterystyka pojazdu WYKOŃCZENIE NISKI WYSOKI RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA KTH - LAKIER SZARY THORIUM TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SUPEŁK. CHECKMATE "KN" KOLOR OKŁADSZIN "FX" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) BVM MA5 / L PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 19 X 17 Zasilanie silnika SILNIK WTRYSK TU1A KOREK WLEWU PALIWA KOREK ZBIORNIKA PALIWA KOLOR NADWOZIA CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP BLOK SILNIKA (MATERIAŁ) OBUDOWA CYLINDRÓW ALUMINIOWA PALIWO BENZYNA BEZOŁOWIOWA USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK) NORMA EMISJI SPALIN EURO 4(SILNIK) FILTR WSTĘPNY MONTAŻ BEZ FILTRA WST SILNIK (TYP) SILNIK TYP TU KATALIZATOR KATALIZ 2-SKŁAD FILTRY IMPR ROD-PALLAD CHŁODZENIE OLEJU BEZ WYMIENNIKA WODA/OLEJ SILNIK (CHŁODZENIE) CHŁODNICA GRUB.: 18 16 DM2 SKOK 1 ALU ŁĄCZ. MECH. PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU ODCIĘCIE DOPŁYWU PALIWA BEZ ODCIĘCIA PALIWA SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY BEZ SYSTEMU ZAPOB ZANIECZYSZCZENIU TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU TECHN. OCZYSZ SPALIN POJAZD EURO 4 FILTR CZĄSTEK (FAP) BEZ FILTRA PRZECIWPYŁOWEGO WENTYLATOR 1 WENTYLATOR 2 PRĘDKOŚCI 250W 70W NAGRZ. ODZYSK OPARÓW BENZYNY UKŁ POCHŁ OPARÓW BENZ ZE STER WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU JOHNSON CONTROL FILTR ZBIORNIKA FILTR ZBIORN. WEWN. Skrzynia biegów, Napęd PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) BVM MA5 / L PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE CP 16 X 65 PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 19 X 17 KOŁO STYLIZOWANE KOŁO NA OBR. STAL. 14-CAL. RYGIEL BEZPIECZEŃSTWA SKRZYNI BIEGÓW BEZ BLOKADY ZABEZPIECZ SKRZYNI BIEGÓW UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA) MECH. RÓŻNIC. 68 FELGA/OPONA/ WYMIARY ZAŁOŻONA OPONA 14-CAL. OGUMIENIE (WYMIARY, TYP) OPONA 175/65 R14 82T NIE WZMOCNIONA KOŁA ZAMONTOWANE KOŁO 5 I ½ CALA KOŁO (TYP) MONTAŻ KOŁA Z BLACHY STAL SKRZYNIA BIEGÓW (TYP) SKRZYNIA MECHA MA Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce ABS ABS STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY BEZ DRĄŻKA STABILIZATORA TYLN STACYJKA/ZABEZPIECZENIE PRZED KRADZIEŻĄ SYSTEM ANTYKRADZIEŻOWY STANDARDOWY KOLUMNA KIEROWNICY STANDARDOWA KOLUMNA KIEROWNICY PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE STABILIZATOR PRZEDNI DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 20 HAMULEC GŁÓWNY ELEKTRONICZ ROZKŁAD SIŁY HAMOWANIA HAMULEC TYP TARCZE PRZED NIE WENTYL/BĘBNY TYL ZAWIESZENIE ZAW NORMALNE DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI BEZ SYSTEMU ESP WARIANT SKOJARZONY HAMULCE ABS TEVES MK70 UKŁAD KIEROWNICZY (DZIAŁANIE) MECHAN.UKŁ.KIEROWN. WSPOMAG. PODSTAWA PEDAŁU (TYP) ZESP.PEDAŁÓW STAND. Nadwozie, Wyposażenie SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY ANTENA ANTENA W DACHU DŁUGA KOREK WLEWU PALIWA KOREK ZBIORNIKA PALIWA KOLOR NADWOZIA ELEMENTY OZDOBNE (SAMOPRZYLEPNE) BEZ ELEMENTU OZDOB SŁUPKA DRZWI ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD) LISTWY OCHRONNE BOCZNE W KOL NADW KOŁPAK (STYL) TYP SPA 14" OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM) BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE OZDOBNA KOŃCÓWKA RURY WYDECHOWEJ BEZ WYKOŃCZ OZDOB RURY WYDECH WYCISZENIE OD STRONY SILNIKA WYGŁUSZENIE PRZEGRODY CZOŁOWEJ WYCIERACZKA PRZEDNIA WYCIERACZKA PRZED BEZ CZUJNIKA OPADÓW SZYBA DACHU BEZ SZYBY W DACHU CZUJNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ BEZ SONDY TEMP. ZEWN. ZDERZAKI ZDERZ PR SPORT KOL NAD KRAT STAND TLN STAND KOL NA OSŁONA PRZECIWBŁOTNA (CHLAPACZ) CHLAPACZ PRZ KOŁA TYL BAGAŻNIK ZEWNĘTRZNY MONTAŻ BEZ PODŁ POPRZECZ BAGAŻN DACH REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY BEZ ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z PODWÓJNYM ODBŁYŚNIKIEM LUSTERKO ZEWNĘTRZNE KIEROWCY LUSTERKO ZEWN KIER STER RĘCZNIE LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PASAŻERA LUSTERKO ZEWN PAS STER RĘCZNIE KOŁO ZAPASOWE KOŁO BLACHA STALOWA + OPONA STAND OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY KLAM ZEW+LIST OZD POKR TYL+LUS KOL NADW LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) ZEW LUST WST Z POJEDYNCZYM SZKŁEM DACH OTWIERANY DACH SZTYWNY MASKOWNICE ZDERZAKÓW PAS OCHR ZDERZAKA BARWIONY SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) BEZ SZYBY TYLNEJ BOCZNEJ SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA WARSTWOWA + TYLNA HARTOWANA Wyposażenie wnętrza TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SUPEŁK. CHECKMATE "KN" ALARM ANTYWŁAMANIOWY BEZ ALARMU ANTYKRADZIEŻOWEGO ZAGŁÓWEK TYLNY ZAGŁÓWEK TYLNY REGULOWANY SIEDZENIE TYLNE KANAPA SKŁADANA ZESPOLONA ZASŁONA BAGAŻNIKA BEZ POKRYWY PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY PAS BEZP TYL 3 ZWIJACZE 3DRZW PAS BEZPIECZEŃSTWA PRZEDNI PAS PIROTECH BEZ ALARMU KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA) KRAJE O ZIMNYM KLIMACIE STOPNIOWANIE BIEGÓW PODZIAŁKA W KM/H UŁATWIENIA (UCHWYTY) PRZEDNIA KLAMKA PASAŻERA LICZNIK OBROTÓW OBROTOMIERZ WSKAZÓWKOWY OPAKOWANIE RADIA ZASIL ANTENY ODBIOR GŁOŚ PRZED KONSOLA KONSOLA Z OGRZEWANIEM TYL STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ ZDALNEGO STEROWANIA O WIĘKSZYM ZASIĘGU OGRZEWANIE DODATKOWE BEZ DODATKOWEGO OGRZEWANIA OŚWIETLENIE SCHOWKA BEZ OŚWIETLENIA SCHOWKA WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ DESKA ROZDZIELCZA STANDARD ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE BEZ WEWNĘTRZNEGO ŚWIATŁA TABLICA ROZDZIELCZA (CHARAKTERYSTYKA) SKALA DO 220 KM/H 140 M/H TŁO TARCZY CZARNY MOCOWANIE FOTELIKA DZIECIĘCEGO BEZ MOCOWANIA FOTELIKA DZIECIĘCEGO Z ISO ARD GŁOŚNIK 2 GŁOŚNIKI PRZED STEROWANIE AUTORADIA BEZ ZDALNEGO STER RADIEM FILTR PRZECIWPYŁKOWY Z FILTREM PRZECIWYŁOWYM REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY KIER REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY PASAŻ WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY BEZ SKŁADANEGO FOTELA KIER WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA BEZ SKŁADANEGO FOTELA PRZED PAS ELEMENTY OKŁADZIN WEWNĘTRZNYCH MALIVLIES PVL PH1BIS+ SŁUPEK P1BIS WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ BEZ WSKAŹNIKA TEMPERATURY ZEWN ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD SKRZYNKA (PUDŁO) NA CZĘŚCI/NARZĘDZIA BEZ SCHOWKA SYSTEM NAWIGACJI BEZ SYSTEMU NAWIGACJI PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ PODNOŚ SZYBY TYL STER RĘCZNE PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ KIEROWCY PODNOŚ SZYBY PRZED KIER STER ELEKTRYCZ WYŚWIETLACZ BEZ WYŚWIETLACZA ZEGAR BEZ ZEGARA PODNÓŻEK PODNÓŻEK KIER. MONTAŻ ZAGŁÓWKA TYLNEGO MONTAŻ 3 ZAGŁÓWKÓW TYL MATA GRZEJNA FOTEL BEZ PODGRZEWANIA PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA BEZ PODUSZKI POW BOCZNEJ PRZEDNIEJ PODUSZKA POWIETRZNA PASAŻERA PODUSZKA POW PASAŻERA KOMPUTER POKŁADOWY BEZ KOMPUTERA POKŁADOWEGO PAKIET WYPOSAŻENIA BEZ ZESTAWU WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO LUSTERKO WSTECZNE ZEW. (PODGRZEWANE) LUSTERKO ZEWN BEZ OGRZ BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ WEWNĘTRZNE ELEMENTY STEROWANIA DRZWI (WYGLĄD) KLAMKA DRZWIOWA NEUTRALNA + MASKOWNICA NEUTRALNA ZABEZPIECZENIE MIEJSC PRZEDNICH BEZ OSŁONY PRZEDNIEGO STANOWISKA OSŁONA P-SŁONECZNA PRZEDNIA STRONA KIER+PASAŻ (BEZ NAPISU) SZUFLADA (STANOWISKO KIEROWCY) SCHOWEK DOLNY + KLAMKA BEZB. ODBIORNIK RADIOWY 2 GŁOŚNIKI PRZED BEZ RADIOODBIORNIKA CHŁODZENIE KLIMATYZACJI CHŁODZENIE ZWYKŁE REGULATOR SZYBKOŚCI BEZ REGULACJI PRĘDKOŚCI NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO (KIEROWCY) BEZ PODWYŻSZENIA PO STRONIE KIER SCHOWKI (INNE) KIESZEŃ DRZWI PRZEDNICH NAKŁADKA NA DYWANIK BEZ WYKŁADZINY WYKAŃCZAJĄCEJ PODUSZKA POWIETRZNA KIEROWCY PODUSZKA POW KIEROWCY LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) ZEW LUST WST Z POJEDYNCZYM SZKŁEM SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA BEZ SIATKI W BAGAŻNIKU DYWANIK WYKŁADZINA IGIEŁKOWA DILOUR F550 DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY GAŁKA DŹWIGNI BIEG PLASTYK+PŁYTKA CHROM WZMACNIACZ KOREKTORA BEZ AMPLITUNERA STEROWANIE RYGLOWANIEM ZAMEK ZWYKŁA BLOKADA + AUTOMATYCZNA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) BEZ SZYBY TYLNEJ BOCZNEJ SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA WARSTWOWA + TYLNA HARTOWANA KIEROWNICA KIER ZAMSZ 3 RAMIONA RYGLOWANIE SCHOWKA SCHOWKI BEZ ZAMKA WENTYLATOR 1 WENTYLATOR 2 PRĘDKOŚCI 250W 70W NAGRZ. Elektryka ALTERNATOR ALTERNATOR KLASY 8+ SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY AKUMULATOR AKUMULATOR L1 300 STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ ZDALNEGO STEROWANIA O WIĘKSZYM ZASIĘGU ROZRUSZNIK ROZRUSZNIK KLASA 3 OŚWIETLENIE SCHOWKA BEZ OŚWIETLENIA SCHOWKA OŚWIETLENIE SPECJALNE ŚWIATŁA DZIENNE ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE BEZ WEWNĘTRZNEGO ŚWIATŁA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY BEZ ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z PODWÓJNYM ODBŁYŚNIKIEM Marki wyposażenia WARIANT SKOJARZONY HAMULCE ABS TEVES MK70 WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU JOHNSON CONTROL Inne KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA STANDARD ATMOSFERA ATMOSFERA NORMALNA APTECZKA BEZ APTECZKI STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ PŁYTKA ZNAMIONOWA TABLICZKA ZNAMION KRAJE UNII EUROP + NRE GNIAZDO GŁOŚNIKOWO-SŁUCHAWKOWE RADIA GNIAZDO AKCESORIÓW ZDERZENIA BOCZNE DRZWI Z POCHŁANIACZEM SIŁY UDERZENIA WYPOSAŻENIE BEZPIECZEŃSTWA BEZ WYPOSAŻENIA BEZPIECZEŃSTWA TOCZENIE SIĘ SZEROKIEJ DROGI OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY KLAM ZEW+LIST OZD POKR TYL+LUS KOL NADW KONTROLA PRĘDKOŚCI BEZ KONTROLI PRĘDKOŚCI TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY BEZ TRÓJKĄTA OSTRZEGAWCZEGO
  19. 1 punkt
  20. 1 punkt
  21. 1 punkt
    Proszę, z tym, że to nie poradnik a poprostu pokazuję swoją sonde i robotę, trochę smiesznie ale działa i check się nie pali ...
  22. 1 punkt
  23. 1 punkt
    Po prostu kiedyś nie było obowiązku jeżdżenia na światłach w dzień i wtedy nie było problemu, dlatego tak to zaprojektowano. Teraz najlepszym rozwiązaniem jest wypięcie z wyświetlacza przewodu odpowiadającego za ściemnianie. Auto bez MUXa?
  24. 1 punkt
    a ja ma m jeszcze lepszą metodę potrzeny będzie np. mały torx taki żeby zmieścił się w te małe otwory po bokach klosza wkładamy tam torxa bądź coś podobnego i delikatnie przechylamu w stronę do srodka klosza klosz w tym momencie ładnie sam wyskakuje bez łamania, sam sprawdzałem kilka razy i to działa
  25. 0 punktów
    Obecnie mój ulubiony Peugeocik stoi bez życia i czeka na przeszczep skrzyni oraz silnika. Silnik "wypluł" do miski dwie panewki oporowe wału korbowego (tzw. półksiężyce) a skrzynia wydaje głośny terkot w czasie jazdy. Przebieg - 306670 km. Wszystkie kilometry u mnie...
×