Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 19.01.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
    Ostrzegam, moja odpowiedź może być długa Chcesz je wymieniać tylko dlatego, że nigdy nie były wymieniane? Czy z autem coś nie tak i kulawo chodzi? Jeśli wszystko jest ok, to ja bym je raczej zostawił w spokoju. W innym temacie wrzuciłeś wykres z hamowni i jak dla mnie to ładnie trzyma Ci moc i moment. Pamiętaj, że samochód nie jest nowy. Teraz najważniejsza sprawa, czyli wymiana wtrysków na większe. Wsadzenie większych (bardziej wydajnych) wtrysków do seryjnego silnika bardziej zaszkodzi niż pomoże. Trzeba to później wystroić (jechać do kogoś na program), bo nie będzie to jeździć poprawnie. Będzie go zalewać, problemy z odpaleniem, problemy z wolnymi obrotami, niższa moc. Będzie słabszy i będzie palił jak smok. Ecu samo nie zrobi sobie takich korekt, żeby to dobrze chodziło. To nie działa tak, że jak sie doleje paliwa, to jest lepiej. Jest odwrotnie (w seryjnym silniku). To jest nieco bardziej skomplikowane, niż mogłoby sie wydawać Ma to sens, jak ktoś idzie grubo, zakłada ,,ostre" wałki i inne cuda, robi z tego minimum 200koni i brakuje już paliwa przy strojeniu na seryjnych wtryskach. Chociaż pewnie i te seryjne wtryski od RC mają jakiś tam zapas. Podsumowując. Wymiana nawet na ,,lekko większe" bez strojenia raczej nie przejdzie. Samo strojenie na hamowni to w chwili obecnej 1,5-2k i więcej. Jest jeszcze jeden dość istotny problem. Mało kto będzie chciał sie tego podjąć, bo to nie 1.9tdi, czy 1.8T, które tunerzy robią codziennie z zamkniętymi oczami. Doswiadczenia. Chce Ci sie jeszcze czytać? Może nie peugeot, ale napisze to jako ciekawostke, która zobrazuje jak to działa na prostym silniku. Stary silnik opla na jednopunkcie. Tam wszystko było zamienne i jedno do drugiego można było sobie przekładać do woli. Corsa, astra, vectra (1.2 1.4 1.6 1.8) jeden &uj. Pojemność 1400. Założony kolektor ssacy od 1.6 (grubsze kanały), przepustnica od 1.8 (dużo większa), skrócony cały dolot o połowe, rura dolotowa też grubsza, no miał czym oddychać Teoretycznie zapotrzebowanie na paliwo było większe niż normalnie, bo cały dolot to była jedna wielka locha, wydech też miał dużo lepszy przepływ. Na seryjnym wtryskiwaczu chodził najlepiej. Na takim od 1.6 gorzej. Prawie dobrze, ale mimo wszystko gorzej, poprostu był już troche ,,przelany". Na wtryskiwaczu od 1.8 chodził już dużo gorzej. Nie pamiętam już parametrów tych wtryskiwaczy, bo to było prawie 10 lat temu, ale to nie były jakieś kosmiczne różnice w wydajności, a różnice w tym, jak silnik chodził na wtrysku od 1.4 1.6 i 1.8 były duże i bardzo odczuwalne. Sorry, za tak długie pieprzenie i pisanie też nie o peugeotach, ale mam nadzieje, że chociaż z jedną osobe to zainteresowało. Tyle odemnie
  2. 3 punkty
    Napewno ta konstrukcja przypomni mi się jak będę nawalony w trzy dupy i postanowie zrobic cos kreatywnego .... jeśli nie będę się logował na forum przez 2-3 tygodnie to znaczy że gdzieś machnąłem się w obliczeniach
  3. 2 punkty
    Oczywiście jest możliwość, możesz zamontowac wyświetlacz Jaeger z datą, godziną i temp., jak na zdjęciu: Oprócz wyświetlacza musisz miec przejściówkę do podłączenia, większy daszek konsoli i czujnik temp. jeśli nie masz w lusterku. Wyświetlacz z przejściówką mogę załatwić jakbyś szukał. Licznik możesz wymienić, kontrolki będą działać, jednak obrotomierz niekoniecznie. To zależy czy masz czujnik w skrzyni, który odczytuje obroty, czy zwykły z samą prędkością. Po wymianie licznika przebieg będziesz miał taki jak w "nowym" liczniku.
  4. 2 punkty
    z tanich dobrych mecarm z lepszych droższych sachs/luk lub valeo przy okazji jak skrzynia będzie zdjęta to nowy olej i uszczelniacze półosi (duża szansa że będą ciekły po ponownym założeniu) wrzucić, jak ktoś chęci i czas zdjąć koło zamachowe i obejrzeć w jakim stanie jest uszczelniacz wału
  5. 2 punkty
    Panowie, jak chłop się chce nauczyć to może nie ma co wydawać dużo pieniędzy od razu. Zmontuje sobie sam, zobaczy czy mu się to całe spawanie podoba i później już coś konkretnego wybierze.
  6. 2 punkty
    Też racja, kupiłem "bydle" na wyrost......ale jak stawialiśmy wiatę i taraso-wiatę to przy konstrukcji stalowej miała co robić, pomijając jeszcze spawanie metali nieżelaznych to koło domu wystarczy MMA za parę stówek Od biedy....
  7. 2 punkty
    Męczysz sie. Może ja zapytam... Wszystko Ok? W czym jest problem, że elastyczny przewód będzie miał 33 zamiast 31cm? Co będzie stwarzało takie problemy? Będzie to dłuższe o zaledwie 2cm? Pisze słownie, 2 centymetry na 30 centymetrach długości Dłuższe. Nie krótsze. Nie będzie to za krótkie. Nie będzie też pół metra czy metr za długie. 2 metry też nie. Ani 3... Tylko 2 centymetry (2cm). Nie wkręci sie z tego powodu w koło, ani nie urwie nogi przechodniowi idącemu chodnikiem. Zakładając go nie spowodujesz katastrofy w ruchu lądowym. W powietrzu też nikt nie ucierpi. Na wodzie też nie. Nawet nie chce mi sie komentować tego, co ,,wyrabiasz" w innych tematach założonych ostatnio przez Ciebie. Chłopaki i tak mają do Ciebie anielską cierpliwość. Odstaw ten samochód do mechanika. Nie męcz sie. Szkoda zdrowia. Gdybyś tak zrobił to już dawno byś miał wszystko naprawione. Części też Ci dobiorą i zamówią. Po co na siłe komplikować sobie życie. Ps. Dopiero zauważyłem, że z tym dobraniem przewodu elastycznego walczysz od sierpnia 2017 Szacun Chyba sam Ci kupie ten przewód. Ewentualnie z chłopakami złożymy sie i Ci kupimy. Podaj tylko adres na jaki wysłać paczke.
  8. 1 punkt
    Osobiście proponowałbym Ci wydać nico więcej i kupić lepszej jakości sprzęgło typu LUK https://www.ucando.pl/p/zestaw-sprzegla-luk-620-3084-00/N-U11C008D421-479 Oczywiście możesz kupić coś tańszego np Statim czy Valeo, ale jakościowo niestety może to być przepaść.
  9. 1 punkt
    Wybaczcie, że po tak długiej przerwie. U mnie był to moduł BSM. Nawet zapala lepiej. Wszystko już u mnie ok. Jeszcze muszę wymienić wahacz i będzie git.
  10. 1 punkt
    U mnie w zimie ten sam silnik spala ok 12l benzyny w mieście a mam nową sondę - więc u Ciebie to wszystko jest raczej w normie.
  11. 1 punkt
    Hmm... Dla mnie to jakiś kosmos, żeby świece wytrzymywały tylko 8tys, co 2-3 miesiące bym je musiał wymieniaćhe he Czy napewno z pozostałymi elementami układu zapłonowego wszystko było ok? Na moje raczej nie, bo od lat jeżdże na NGK i zawsze wytrzymywały mi 45-60tys. na LPG, dopiero po takim przelocie wykazywały pierwsze objawy zużycia. Tylko, że ja wkładam o 1 stopień zimniejsze niż zaleca producent, ale nadal są to zwykłe, najtańsze NGK. Teraz w swoim S16 w ramach testów kupiłem jakieś super-hiper platynowo-irydowe BOSCH do LPG ze zmniejszoną przerwą do 0,7mm i cieńszymi elektrodami, oczywiście stopień zimniejsze niż przewiduje fabryka. Narazie niecałe 50tys. i nic nie zapowiada tego, żebym je musiał zmieniać w najbliższym czasie. Raz w życiu kupiłem świece, które po dwóch dniach spowrotem wykręcałem Były to CHAMPIONY i już po odpaleniu tylko na słuch można było stwierdzić, że chodzi gorzej niż na styranych NGK po 50tys.
  12. 1 punkt
    Oryginalne felgi puga mają śruby płaskie z podkładką. Niefabryczne mają albo stożkowe, albo kuliste, zależnie od felgi. Ja bym dał szpilki i nakrętki na nie w innym kolorze ;-)
  13. 1 punkt
    Jeśli tłumik był rozmiarami zbliżonymi do katalizatora to nie był to wcale zły pomysł, bo tak jakby zastępował katalizator w dużym uproszczeniu (oczywiście spalin nie oczyszczał) Ogólnie każda ingerencja w układ wydechowy jak i dolotowy w silniku wolnossącym przeważnie obniża moc ... Według mnie źle zrobiłeś, ja bym zostawił tak jak było. Teraz będzie chodził jeszcze głośniej
  14. 1 punkt
  15. 1 punkt
  16. 1 punkt
    Charakterystyki pojazdu Model 206 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 07960 88 2 0331 Data Początku Gwarancji 01.01.1990 NRE(homologacja) e2*93/81*0168*02 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 206 TYP NADWOZIA HATCHBACK 3DRZW WYKOŃCZENIE POZIOM XR SILNIK WTRYSK TU1JP PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 RODZAJ FARBY LAKIER NIEMETALICZNY KOLOR NADWOZIA EWP - LAKIER BIAŁY BANQUISE TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ TKANINA ADELIE "LB" KOLOR OKŁADSZIN "FT" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA MA WZMOCNIONA SILNIK (TYP) SILNIK TYP TU MONOGRAM DODATKOWY BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM DODATKOWY, INNE BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM BEZ MONOGRAMU Charakterystyka pojazdu WYKOŃCZENIE POZIOM XR RODZAJ FARBY LAKIER NIEMETALICZNY KOLOR NADWOZIA EWP - LAKIER BIAŁY BANQUISE TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ TKANINA ADELIE "LB" KOLOR OKŁADSZIN "FT" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA MA WZMOCNIONA PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA UKŁ KIEROWNICZY BEZ WSPOMAGANIA PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 19 X 17 Zasilanie silnika SILNIK WTRYSK TU1JP KOREK WLEWU PALIWA KOREK ZBIORNIKA PALIWA KOLOR NADWOZIA BLOK SILNIKA (MATERIAŁ) OBUDOWA CYLINDRÓW ALUMINIOWA PALIWO BENZYNA BEZOŁOWIOWA USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK) UKŁ OCZYSZ SPALIN CEE 95 (SILNIK) FILTR WSTĘPNY MONTAŻ BEZ FILTRA WST SILNIK (TYP) SILNIK TYP TU KATALIZATOR KATALIZATOR 3-SKŁADNIK CHŁODZENIE OLEJU BEZ WYMIENNIKA WODA/OLEJ SILNIK (CHŁODZENIE) CHŁODNICA GRUB.: 18 - 16 DM2 PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU ODCIĘCIE DOPŁYWU PALIWA Z ODCINANIEM ZASILANIA PALIWEM OPORNIK NASTAWNY BEZ REGUL NATĘŻENIA OŚWIETLENIA AUTODIAGNOSTYKA EOBD BEZ AUTODIAGNOST. "EOBD" SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY BEZ SYSTEMU ZAPOB ZANIECZYSZCZENIU TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU UKŁ OCZYSZ SPALIN TECH POJAZD L3 ODZYSK OPARÓW BENZYNY UKŁ POCHŁ OPARÓW BENZ ZE STER WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU MAGNETI MARELLI Skrzynia biegów, Napęd PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA MA WZMOCNIONA PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE CP 14 X 60 PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 19 X 17 KOŁO STYLIZOWANE KOŁO ZOPTYMALIZOWANE 13 CALI RYGIEL BEZPIECZEŃSTWA SKRZYNI BIEGÓW BEZ BLOKADY ZABEZPIECZ SKRZYNI BIEGÓW UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA) MECHANIZM RÓŻNICOWY STANDARDOWY OGUMIENIE (WYMIARY, TYP) OPONA 165X70X13 S KOŁA ZAMONTOWANE KOŁO 5 CALE KOŁO (TYP) MONTAŻ KOŁA Z BLACHY STAL SKRZYNIA BIEGÓW (TYP) SKRZYNIA MECHA MA Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce ABS BEZ SYST ZAPOB POŚLIZ KÓŁ PRZY HAM STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY BEZ DRĄŻKA STABILIZATORA TYLN PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA UKŁ KIEROWNICZY BEZ WSPOMAGANIA STABILIZATOR PRZEDNI BEZ DRĄŻKA STABILIZATORA PRZED HAMULEC GŁÓWNY Z KOREKTOREM DOSTOS DO OBCIĄŻENIA HAMULEC TYP TARCZE PRZED NIE WENTYL/BĘBNY TYL ZAWIESZENIE ZAW NORMALNE Nadwozie, Wyposażenie SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY ANTENA ANTENA PRZED DŁUGA KOREK WLEWU PALIWA KOREK ZBIORNIKA PALIWA KOLOR NADWOZIA ELEMENTY OZDOBNE (SAMOPRZYLEPNE) SŁUPEK DRZWI CZARNY BEZ SIATEK DEKOR ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD) LISTWY OCHRONNE BOCZNE BARWIONE ZDOBIENIA BOCZNE (WYMIARY) LISTWY OCHRONNE BOCZNE KOŁPAK (STYL) OZDOBNY KOŁPAK KOŁO JPYAU 13 CALI OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM) BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE OZDOBNA KOŃCÓWKA RURY WYDECHOWEJ BEZ WYKOŃCZ OZDOB RURY WYDECH WYCISZENIE OD STRONY SILNIKA IZOL DŹWIĘK WYCIERACZKA PRZEDNIA WYCIERACZKA PRZED BEZ CZUJNIKA OPADÓW WYCIERACZKA REFLEKTORA BEZ WYCIERACZEK REFLEKTORÓW PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA Z ZAŚLEPKĄ W PANELU PRZEDNIM SZYBA DACHU BEZ SZYBY W DACHU ZDERZAKI ZDERZ BARWIONY AŻ DO MOD2000 OSŁONA PRZECIWBŁOTNA (CHLAPACZ) CHLAPACZ PRZ KOŁA TYL REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY BEZ ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z POJEDYNCZYM ODBŁYŚNIKIEM LUSTERKO ZEWNĘTRZNE KIEROWCY LUSTERKO ZEWN KIER STER RĘCZNIE LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PASAŻERA LUSTERKO ZEWN PAS STER RĘCZNIE KOŁO ZAPASOWE KOŁO GALETTE OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY LUSTER ZEWN + KLAMKI ZEWN NEUTR LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) LUSTERKO ASFERYCZNE ZEWNĘTRZNEGO LUSTERKA WSTECZNE DACH OTWIERANY DACH SZTYWNY SZYBA (WYGLĄD) PRZYCIEMNIONA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) SZYBA BOCZ TYL UCHYLNA Wyposażenie wnętrza TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ TKANINA ADELIE "LB" ALARM ANTYWŁAMANIOWY BEZ ALARMU ANTYKRADZIEŻOWEGO ZAPALNICZKA ZAPALNICZKA PRZEDNIA ZAGŁÓWEK TYLNY ZAGŁÓWEK TYLNY REGULOWANY ZAGŁÓWEK PRZEDNI ZAGŁÓWEK PRZEDNI REGULOWANY SIEDZENIE TYLNE KANAPA DZIELONA SKŁADANA ALARM WEWNĘTRZNY BEZ ALARMU WEWNĘTRZNEGO ZASŁONA BAGAŻNIKA BEZ POKRYWY PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY ZWIJACZ BLOK TAŚMY PASA + PAS BRZU STAT) PAS BEZPIECZEŃSTWA PRZEDNI PAS PIROTECH BEZ ALARMU KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA) KRAJE O ZIMNYM KLIMACIE KLIMATYZATOR NAGRZEWNICA POWIETRZA BEZ OGRZEWANIA TYL STOPNIOWANIE BIEGÓW PODZIAŁKA W KM/H UŁATWIENIA (UCHWYTY) KLAMKI PRZ + TYL Z ZACZEPAMI LICZNIK OBROTÓW BEZ OBROTOMIERZA OPAKOWANIE RADIA ZASIL ANTENY ODBIOR GŁOŚ PRZED KONSOLA KOSNOLA BEZ OGRZEWANIA TYL STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ STEROWANIE ZDALNE BEZ ZDALNEGO STEROWANIA OGRZEWANIE DODATKOWE BEZ DODATKOWEGO OGRZEWANIA OŚWIETLENIE SCHOWKA BEZ OŚWIETLENIA SCHOWKA WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ KONSOLA CENTRALNA CZARNA ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE BEZ WEWNĘTRZNEGO ŚWIATŁA TABLICA ROZDZIELCZA (CHARAKTERYSTYKA) OŚWIETLENIE PRZEZ PRZEZROCZYSTOŚĆ LICZNIK OBROTÓW (GNIAZDO INFORMATYCZNE) BEZ OBROTOMIERZA MOCOWANIE FOTELIKA DZIECIĘCEGO BEZ MOCOWAŃ FOTELIKÓW DLA DZIECI GŁOŚNIK MONTAŻ 2 GŁOŚNIKÓW PRZ STEROWANIE AUTORADIA BEZ ZDALNEGO STER RADIEM NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA BEZ PODWYŻSZ SIEDZISKA PRZÓD PASAŻERA REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY OPARCIE KIEROWCY ODCHYLANE REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA OPARCIE PASAŻERA ODCHYLANE WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY ZE SKŁADANYM SIEDZISKIEM PRZEDNIM KIEROW WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA ZE SKŁADANYM SIEDZISKIEM PRZEDNIM PASAŻ WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ BEZ WSKAŹNIKA TEMPERATURY ZEWN ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD SYSTEM NAWIGACJI BEZ SYSTEMU NAWIGACJI PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ BEZ PODNOŚNIKA SZYBY TYLNEJ PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ KIEROWCY PODNOŚ SZYBY PRZED KIER STER RĘCZNE PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ PASAŻERA PODNOŚ SZYBY PRZED PASAŻ STER RĘCZ WYŚWIETLACZ WYŚWIETLACZ (ZEGAR I OU T°) WSKAŹNIK OLEJU BEZ CZUJNIKA POZIOMU OLEJU MATA GRZEJNA FOTEL BEZ PODGRZEWANIA PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA BEZ PODUSZKI POW BOCZNEJ PRZEDNIEJ PODUSZKA POWIETRZNA PASAŻERA BEZ PODUSZKI POW PAS PAKIET WYPOSAŻENIA BEZ ZESTAWU WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO LUSTERKO WSTECZNE ZEW. (PODGRZEWANE) LUSTERKO ZEWN BEZ OGRZ BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ BEZ FUNK WYŁĄCZ PODUSZKI POWIETRZNEJ ZABEZPIECZENIE MIEJSC PRZEDNICH BEZ OSŁONY PRZEDNIEGO STANOWISKA OSŁONA P-SŁONECZNA PRZEDNIA STRONA KIER+PASAŻ (BEZ NAPISU) ODBIORNIK RADIOWY 2 GŁOŚNIKI PRZED BEZ RADIOODBIORNIKA CHŁODZENIE KLIMATYZACJI BEZ MROŻENIA NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO (KIEROWCY) BEZ PODWYŻSZENIA PO STRONIE KIER OPORNIK NASTAWNY BEZ REGUL NATĘŻENIA OŚWIETLENIA SCHOWKI (INNE) KIESZEŃ DANS DRZWI PRZEDNICH NAKŁADKA NA DYWANIK BEZ WYKŁADZINY WYKAŃCZAJĄCEJ PODUSZKA POWIETRZNA KIEROWCY BEZ PODUSZKI POW KIER LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) LUSTERKO ASFERYCZNE ZEWNĘTRZNEGO LUSTERKA WSTECZNE SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA BEZ SIATKI W BAGAŻNIKU WYŁĄCZNIK CZASOWY OŚWIETLENIA BEZ WYŁĄCZNIKA CZASOWEGO STACYJKA TRANSPONDER DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY BEZ DOSTOSOWANIA POSZYCIA STEROWANIE RYGLOWANIEM BEZ CENTRALNEGO ZAMKA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) SZYBA BOCZ TYL UCHYLNA KIEROWNICA KIER ZAMSZ 2 RAMIONA Elektryka ALTERNATOR ALTERNATOR KLASA 7 SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY AKUMULATOR AKUMULATOR L1 250 STEROWANIE ZDALNE BEZ ZDALNEGO STEROWANIA ROZRUSZNIK ROZRUSZNIK KLASA 1 OŚWIETLENIE SCHOWKA BEZ OŚWIETLENIA SCHOWKA OŚWIETLENIE SPECJALNE BEZ OŚWIETLENIA SPECJAL ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE BEZ WEWNĘTRZNEGO ŚWIATŁA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY BEZ ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z POJEDYNCZYM ODBŁYŚNIKIEM Marki wyposażenia WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU MAGNETI MARELLI Inne KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA STANDARD ATMOSFERA ATMOSFERA NORMALNA APTECZKA BEZ APTECZKI STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ ZDERZENIA BOCZNE DRZWI NIE WZMOCNIONE ZESTAWY KLUCZY 2 KLUCZYKI GŁÓWNE TOCZENIE SIĘ SZEROKIEJ DROGI OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY LUSTER ZEWN + KLAMKI ZEWN NEUTR KONTROLA PRĘDKOŚCI BEZ KONTROLI PRĘDKOŚCI TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY KLIMA TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY Górna część strony
  17. 1 punkt
    Złota zajeżdża tuningiem a'la subaru Raczej wybór czarny lub biały - z mocnym wskazaniem na biały. P.s. dzięki za zdjęcie niebieski/biały - farba już zakupiona i niedługo malowanko
  18. 1 punkt
  19. 1 punkt
    rozumiem że budżet niski ale czy jest sens oszczędzać na sprzęgle? dobre markowe sprzęgło bedziesz miał za 300-400 PLN i spokój na długi czas. A tani zamiennik zaraz trzeba będzie wymieniać.
  20. 1 punkt
    To zakupie bedziesz musiał wpisać w radio VIN swojego auta
  21. 1 punkt
    Problem rozwiązany a okazała się rolka napinacza
  22. 1 punkt
    Instalacja pod oświetlenie schowka. Możesz dokupić lampkę + włącznik i masz światło w schowku.
  23. 1 punkt
    Dzięki kolego, ale podesłąny schemat jest do EW10A, a w tym wątku mowa jest o EW10J4S, gdzie blokady są w zupełnie innym miejscu. Dla potomych prawidłowe ustawienie kół w załączniku. Widać miejscę na blokadę koła wydechowego (a), oraz otwór w obudowie (1) który możemy z nim pomylić. Koło ssące ma być tak, bo blokada pasuje też mniej więcej 4-5 zębów w lewo (wówczas ta wypystka jest na górze).
  24. 1 punkt
    W tych 16stkach jaką masz opone? 195/45 czy 205/45? Na tak wąziutkiej feldze (6,5j) takie opony są szersze od felgi, co widać na zdjęciu. Albo inaczej, bliżej krawędzi błotnika na zewnątrz pierwsza jest opona, a dopiero później felga, bo felga jest schowana za oponą do środka. Na szerszej feldze opona inaczej sie ułoży i np. na takiej feldze jak na początku napisałeś, czyli te 7,5cala (7,5x17) felga || opona będą na prosto. Z tego innego ułożenia opony wyniknie to, że to jednak nie będzie wystawać. Nie wiem, jak mam Ci to jeszcze inaczej opisać To jest moje zimowe 8j et17, przykładając poziomice do błotnika jest równo i z przodu i z tyłu. No może wystaje 1milimetr, nie więcej. Innych zdjęć nie mam. Jeśli nie chcesz żadnych naciągów na oponie 205/40r17 to szukaj jakiejś 7x17 z et w okolicach 20. Et 15 i 25 też może być. Fotka nr.2 to moje 7x17 et23 z oponą 205/40r17. Koło dosyć mocno schowane, jak dla mnie aż za bardzo
  25. 1 punkt
    Witam problem rozwiązany padła turbina a raczej wirnik się skrzywił A częste check engin to wina uszkodzonego ecu przez to był tryb serwisowy a nieraz go nie było
  26. 1 punkt
    Tu czytałeś? -> Domykanie szyb Od 3 czy 4 strony włączyłem się w dyskusję i objaśniłem chyba wszystko... no chyba, że jednak nie wszystko...
  27. 1 punkt
    Otóż to Są, ale nie dotyczące tego konkretnie silnika. Z samochodów które miałem do tej pory najlepiej na zmiany w dolocie reagowały stare ople, bo było tam dużo zwężek w dolocie. 206 s16 ma ,,gruby" dolot bez żadnych udziwnień i zwężek. To co w innych silnikach przynosiło jakieś efekty tu nie daje nic.
  28. 1 punkt
    Może i są, ale pokaż mi jedną, która dotyczy tej konkretnie jednostki, do której chcesz to wsadzić. Ja u siebie mam kompletny dolot Racelanda z łapaczem w TU5JP4 i oprócz fajnego dźwięku przy wkręcaniu, nie zauważyłem przyrostu mocy/momentu.
  29. 1 punkt
    Naświetlenie uczy pokory (raz a pamiętasz całe życie - kiedyś , kiedyś zrobiłem sobie kuku - człowiek był duuuuużo młodszy i baaaaardzo powiedzmy "nieogarnięty" , żeby nie pisać głupi ;))
  30. 1 punkt
    Jak się nauczę spawać to można pomyśleć o czymś "mocniejszym". Jak narazie tak jak @Stackburn pisze chodzi o sporadyczne spawanie, a spawanie czegoś co w jakimś stopniu może zagrozić bezpieczeństwu raczej sobie odpuszczę ( bynajmniej na razie ). Spawarkę mam zamiar zamawiać z przyłbicą żeby się tak nie naświetlić tylko podobno to też trzeba dobrze ustawić
  31. 1 punkt
    No ale do pomocniczej czasem to już tak jak kto podjedzie i pyta czy wylancuje sworzeń.....no to co mam nie lancować......:D
  32. 1 punkt
    Haha....4 lata temu ten sam dylemat....skończyłem na TIGu za niecałe 2 klocki:D No elektrodą się trzeba troszkę podszkolić, ale daje rade Co chcesz spawać ?
  33. 1 punkt
    Do domu to i chińczyk wystarczy. @LaNDeR chyba raczej statków nie będzie tym spawał
  34. 1 punkt
    Kolego to są spawarki inwentorowe i mają ta moc ona jest zbudowana na innej zasadzie jak te stare transformatorowe. 200 amp. W zupełności wystarczy do własnego użytku tylko poszukaj coś lepszego bo to jakieś chińczyki nasze pirotec albo coś.
  35. 1 punkt
    Do amatorskiego zastosowania nie zauważysz różnicy. Do prostych prac obydwie nadają się tak samo. Jakoś nie wierzę w te 250 amperów - kto by takim maleństwem chciał palić metal
  36. 1 punkt
    Znam pisemko ...moja młodsza siostra miała , była fanką . I powiem szczerze , że tam także były poruszane, podobne problemy . 2- 3 cm za krótki , czy to problem - proszę odpiszcie ....Tereska19 hehe Autor wątku niech się nie denerwuje , wszystko w formie żartu
  37. 1 punkt
    Robicie zrzute na mnie 5000 na miesiac....to nawet w Bravo Girl będę odpisywał W temacie....2-3 cm za krótki przewód może być problemem, 2-3cm za długi problemem nie jest....osobną kwestią są podawane wymiary na necie, czasem sam wąż, czasem z oprawkami
  38. 1 punkt
    Ja pierdziele, kup ATE i będzie git, jak przewód hamulcowy sprawia Ci tyle problemów, to jak Ty robisz cokolwiek w aucie?
  39. 1 punkt
  40. 1 punkt
    Po pierwsze, różnią się marką i ceną – oba to chinole porównywalnej jakości, więc po co przepłacać Po drugie, to jest zdjęcie poglądowe – na amortyzator w belce NIE MA MOŻLIWOŚCI zamontowania sprężyny. Po trzecie wysokość tyłu TYLKO I WYŁĄCZNIE reguluje się na belce.
  41. 1 punkt
    GUIDE - Wymiana siłowników. Od kilku miesięcy borykałem się z problemem opadającej szyby klapy bagaznika w 206SW (zwykle na moją głowę). Nie domagała też klapa bagażnika, która nie chciała sama się podnosić. Problem jest szczególnie uciążliwych gdy urodzi się dziecko i trzeba zapakować wózek. A teraz do rzeczy. Oryginały kosztują swoje. Przy 4 siłownikach to już robi spora kwote. Znalazłem zamienniki polskiej firmy FA Krosno, 29zl za sztukę. Oczywiście nie w Intercars Do wymiany potrzebny jest płaski ok 3-4mm srubokret i jakiś smar do kulek na które nakładamy siłowniki. 1. Jedna ręka trzymamy zawsze klapę lub szybę. Najlepiej jest gdy mamy jakiegoś trzymacza lub trzymaczke;) 2. Podważamy śrubokrętem (wbijając go w blaszki z obu końcu siłowników (zwykle odskakują) i ściągamy je z kulek - uchwytów. 3. Czyścimy kulki i nakładamy na nie nowy smar. 4. Wciskamy silownik, najpierw na cześć nieruchoma a później ruchoma (szybę w przypadku wymiany siłowników szyby lub klapę w przypadku wymiany siłowników klapy). Trzeba zwrócić uwagę żeby nie zamienić stron siłownika. 5. Ta samą czynność wykonujemy z drugiej strony szyby/klapy. Koniec poradnika.
  42. 1 punkt
    Ja kupiłem za niewiele więcej niż 5 tysięcy i jedyną rzecz jaką musiałem zrobić z przymusu, to zmienić opaskę trzymającą bak paliwa tak że nie przesadzajmy
  43. 1 punkt
    Trudne pytanie ... Musisz sam sobie na nie odpowiedzieć . "My" możemy tylko pomóc w podjęciu decyzji . Jeden próg zrobiony , drugi będzie do roboty. Skrzynie musisz wymienić bo nie pojeździsz Jak już wymienisz to wymień wahacze i łączniki . Na końcu pomyśl o nadwoziu , ponieważ z dziurą w progu pojeździsz , a z wadliwą skrzynią nieee . Kupując nowy samochód , czeka Cię kompletny rozrząd , wszystkie filtry , olej i płyny eksploatacyjne. Moim zdaniem to podstawa po kupnie samochodu. Tzw lekki serwis To już jest wydatek na dzień dobry , a co jak, będzie coś do wymiany wadliwego , kolejne koszta ... Popatrz do świnki skarbonki i przelicz co lepsze , na co starczy monety
  44. 1 punkt
    Prosze, nawet pisze na nim MAP......no to masz dwa końce. Jeśli na gazie chodzi normalnie a na benzynie chodzi na 3 gary to co sprawdzamy ?(podpowiem, że nie świece i cewkę)
  45. 1 punkt
    VF32AKFWF44816582 206 HATCHBACK 5DRZW 1.4 i 75 (TU3JP) BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model 206 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 10530 88 2 0522 Data Początku Gwarancji 07.10.2005 NRE(homologacja) e2*98/14*0237*07 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 206 TYP NADWOZIA HATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIE X LINE SILNIK WTRYSK TU3JP PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA EXL - LAKIER CZARNY OBSIDIEN TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ TKANINA WARKOCZ ANDORRE + EFKA "PA" KOLOR OKŁADSZIN "FN" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) BVM MA5 / N SILNIK (TYP) SILNIK TYP TU MONOGRAM DODATKOWY BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM DODATKOWY, INNE BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM BEZ MONOGRAMU Charakterystyka pojazdu WYKOŃCZENIE X LINE RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA EXL - LAKIER CZARNY OBSIDIEN TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ TKANINA WARKOCZ ANDORRE + EFKA "PA" KOLOR OKŁADSZIN "FN" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) BVM MA5 / N PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 19 X 17 Zasilanie silnika SILNIK WTRYSK TU3JP KOREK WLEWU PALIWA KOREK ZBIORNIKA PALIWA KOLOR NADWOZIA CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP BLOK SILNIKA (MATERIAŁ) OBUDOWA CYLINDRÓW ALUMINIOWA PALIWO BENZYNA BEZOŁOWIOWA USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK) UKŁ OCZYSZ SPALIN CEE 2000 (SILNIK) FILTR WSTĘPNY MONTAŻ BEZ FILTRA WST SILNIK (TYP) SILNIK TYP TU KATALIZATOR KATALIZ 2-SKŁAD FILTRY IMPR ROD-PALLAD CHŁODZENIE OLEJU BEZ WYMIENNIKA WODA/OLEJ OPTYMALIZACJA ZUŻYCIA PALIWA BEZ SYSTEMU OPTYMALIZACJI ZUŻYCIA PALIWA SILNIK (CHŁODZENIE) CHŁODNICA GRUB.: 18 16 DM2 SKOK 1 ALU ŁĄCZ. MECH. PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU ODCIĘCIE DOPŁYWU PALIWA Z ODCINANIEM ZASILANIA PALIWEM OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA AUTODIAGNOSTYKA EOBD AUTODIAGNOST. "EOBD" Z PRZYSPIESZOMIERZEM SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY BEZ SYSTEMU ZAPOB ZANIECZYSZCZENIU TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU UKŁ OCZYSZ SPALIN TECH POJAZD L4 FILTR CZĄSTEK (FAP) BEZ FILTRA PRZECIWPYŁOWEGO WENTYLATOR 1 WENTYLATOR 1 PRĘDKOŚĆ 20W NAGRZ. ODZYSK OPARÓW BENZYNY UKŁ POCHŁ OPARÓW BENZ ZE STER WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU SAGEM FILTR ZBIORNIKA FILTR ZBIORN. WEWN. OBUDOWA PRZEPUSTNICY (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA) OBUDOWA PRZEPUSTN MECHAN (WLOT POW SILN) STOP AND START BEZ STOP AND START Skrzynia biegów, Napęd PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) BVM MA5 / N PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE CP 16 X 65 PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 19 X 17 KOŁO STYLIZOWANE KOŁO NA OBR. STAL. 14-CAL. RYGIEL BEZPIECZEŃSTWA SKRZYNI BIEGÓW BEZ BLOKADY ZABEZPIECZ SKRZYNI BIEGÓW TYP SKRZYNI BIEGÓW (HOMOLOGACJA) TYP BV MA/5 N UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA) MECH. RÓŻNIC. 68 OGUMIENIE (WYMIARY, TYP) OPONA 175/65 R14 82T NIE WZMOCNIONA KOŁA ZAMONTOWANE KOŁO 5 I ½ CALA KOŁO (TYP) MONTAŻ KOŁA Z BLACHY STAL SKRZYNIA BIEGÓW (TYP) SKRZYNIA MECHA MA Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce ABS ABS STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 19 STACYJKA/ZABEZPIECZENIE PRZED KRADZIEŻĄ SYSTEM ANTYKRADZIEŻOWY STANDARDOWY PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE STABILIZATOR PRZEDNI DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 20 HAMULEC GŁÓWNY ELEKTRONICZ ROZKŁAD SIŁY HAMOWANIA HAMULEC TYP TARCZE PRZED NIE WENTYL/BĘBNY TYL ZAWIESZENIE ZAW NORMALNE DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI BEZ SYSTEMU ESP WARIANT SKOJARZONY HAMULCE ABS TEVES MK70 UKŁAD KIEROWNICZY (DZIAŁANIE) MECHAN.UKŁ.KIEROWN. WSPOMAG. PODSTAWA PEDAŁU (TYP) ZESP.PEDAŁÓW STAND. Nadwozie, Wyposażenie SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY ANTENA ANTENA W DACHU DŁUGA KOREK WLEWU PALIWA KOREK ZBIORNIKA PALIWA KOLOR NADWOZIA ELEMENTY OZDOBNE (SAMOPRZYLEPNE) BEZ ELEMENTU OZDOB SŁUPKA DRZWI ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD) LISTWY OCHRONNE BOCZNE W KOL NADW KOŁPAK (STYL) STYL CUBA 8 OTWORÓW 14-CAL. OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM) BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE OZDOBNA KOŃCÓWKA RURY WYDECHOWEJ BEZ WYKOŃCZ OZDOB RURY WYDECH WYCISZENIE OD STRONY SILNIKA WYGŁUSZENIE PRZEGRODY CZOŁOWEJ WYCIERACZKA PRZEDNIA WYCIERACZKA PRZED BEZ CZUJNIKA OPADÓW WYCIERACZKA TYLNA WYCIERACZKA TYL WYCIERACZKA REFLEKTORA BEZ WYCIERACZEK REFLEKTORÓW PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA PRZESŁONA PRZEDNIEGO PASA SZYBA DACHU BEZ SZYBY W DACHU ZDERZAKI ZDERZAK PRZ.+TLN. SPORT KOL.NADW. Z LISTWĄ OSŁONA PRZECIWBŁOTNA (CHLAPACZ) CHLAPACZ PRZ KOŁA TYL BAGAŻNIK ZEWNĘTRZNY MONTAŻ BEZ PODŁ POPRZECZ BAGAŻN DACH REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z PODWÓJNYM ODBŁYŚNIKIEM LUSTERKO ZEWNĘTRZNE KIEROWCY LUSTERKO ZEWN KIER STER ELE LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PASAŻERA LUST. WSTECZ. ZEWN. PASAŻERA STER. ELEKTR. KOŁO ZAPASOWE KOŁO BLACHA STALOWA + OPONA STAND OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY KLAM ZEW+LIST OZD POKR TYL+LUS KOL NADW LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) LUSTERKO ASFERYCZNE ZEWNĘTRZNEGO LUSTERKA WSTECZNE DACH OTWIERANY DACH SZTYWNY MASKOWNICE ZDERZAKÓW PAS OCHR ZDERZAKA W KOLORZE NADWOZIA SZYBA TYLNA (RODZAJ) SZYBA TYLNA OGRZEWANA SZYBA (WYGLĄD) PRZYCIEMNIONA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) BEZ SZYBY TYLNEJ BOCZNEJ SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA NIE ATERMICZNA Wyposażenie wnętrza TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ TKANINA WARKOCZ ANDORRE + EFKA "PA" ALARM ANTYWŁAMANIOWY BEZ ALARMU ANTYKRADZIEŻOWEGO ZAPALNICZKA ZAPALNICZKA PRZEDNIA ZAGŁÓWEK TYLNY ZAGŁÓWEK TYLNY REGULOWANY ZAGŁÓWEK PRZEDNI ZAGŁÓWEK PRZEDNI REGULOWANY SIEDZENIE TYLNE KANAPA DZIELONA SKŁADANA ZASŁONA BAGAŻNIKA BEZ POKRYWY PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY PAS BEZP TYL 3 ZWIJACZE 3DRZW PAS BEZPIECZEŃSTWA PRZEDNI PAS PIROTECH BEZ ALARMU KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA) KRAJE O ZIMNYM KLIMACIE KLIMATYZATOR NAGRZEWNICA POWIETRZA BEZ OGRZEWANIA TYL STOPNIOWANIE BIEGÓW PODZIAŁKA W KM/H UŁATWIENIA (UCHWYTY) KLAMKI PRZ + TYL Z ZACZEPAMI LICZNIK OBROTÓW OBROTOMIERZ WSKAZÓWKOWY OPAKOWANIE RADIA ZASIL ANTENY ODBIOR GŁOŚ PRZED KONSOLA KONSOLA Z OGRZEWANIEM TYL STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ NAD ZDALNEGO STEROWANIA OGRZEWANIE DODATKOWE BEZ DODATKOWEGO OGRZEWANIA OŚWIETLENIE SCHOWKA BEZ OŚWIETLENIA SCHOWKA OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE STER OŚWIET AUTO BAGAŻ LUB PRZESTRZ BAG WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ PANEL CEKINA+PRZYCISK CZARNY ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE BEZ WEWNĘTRZNEGO ŚWIATŁA TABLICA ROZDZIELCZA (CHARAKTERYSTYKA) SKALA DO 210 KM/H LUB 135 M/H TŁO ALU LICZNIK OBROTÓW (GNIAZDO INFORMATYCZNE) OBROTOMIERZ INFO MODUŁ ELEKTRO GŁOŚNIK 2 GŁOŚNIKI PRZED POKROWIEC OCHRONNY BEZ POKROWCA ZABEZP. AKUMULATORA STEROWANIE AUTORADIA BEZ ZDALNEGO STER RADIEM NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA BEZ PODWYŻSZ SIEDZISKA PRZÓD PASAŻERA REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY KIER REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY PASAŻ WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY BEZ SKŁADANEGO FOTELA KIER WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA BEZ SKŁADANEGO FOTELA PRZED PAS WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ BEZ WSKAŹNIKA TEMPERATURY ZEWN ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD SKRZYNKA (PUDŁO) NA CZĘŚCI/NARZĘDZIA BEZ SCHOWKA SYSTEM NAWIGACJI BEZ SYSTEMU NAWIGACJI PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ PODNOŚ SZYBY TYL STER RĘCZNE PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ KIEROWCY PODNOŚ SZYBY PRZED KIER STER ELEKTRYCZ PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ PASAŻERA PODNOŚ SZYBY PRZED PASAŻ STER EL WYŚWIETLACZ BEZ WYŚWIETLACZA ZEGAR ZEGAR CYFROWY WSKAŹNIK OLEJU CZUJNIK POZIOMU OLEJU MATA GRZEJNA FOTEL BEZ PODGRZEWANIA PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA BEZ PODUSZKI POW BOCZNEJ PRZEDNIEJ PODUSZKA POWIETRZNA PASAŻERA PODUSZKA POW PASAŻERA KOMPUTER POKŁADOWY BEZ KOMPUTERA POKŁADOWEGO PAKIET WYPOSAŻENIA BEZ ZESTAWU WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO LUSTERKO WSTECZNE ZEW. (PODGRZEWANE) LUSTERKO ZEWN OGRZEWANE BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ WEWNĘTRZNE ELEMENTY STEROWANIA DRZWI (WYGLĄD) WEWN ELEM STER WYGLĄD NEUTRALNY REFLEKTOR, KOREKTOR POCHYLENIA ZDALNA REGULACJA MECHANICZNA REFLEKTORÓW ZABEZPIECZENIE MIEJSC PRZEDNICH BEZ OSŁONY PRZEDNIEGO STANOWISKA OSŁONA P-SŁONECZNA PRZEDNIA STRONA KIER+PASAŻ (BEZ NAPISU) SZUFLADA (STANOWISKO KIEROWCY) SCHOWEK DOLNY + KLAMKA BEZB. ODBIORNIK RADIOWY 2 GŁOŚNIKI PRZED BEZ RADIOODBIORNIKA CHŁODZENIE KLIMATYZACJI BEZ MROŻENIA REGULATOR SZYBKOŚCI BEZ REGULACJI PRĘDKOŚCI NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO (KIEROWCY) PODWYŻSZ SIEDZ KIEROWCY REG RÓWNOLEGŁA OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA SCHOWKI (INNE) KIESZEŃ DRZWI PRZEDNICH + TLN. + SCHOW. PODSUFIT. NAKŁADKA NA DYWANIK BEZ WYKŁADZINY WYKAŃCZAJĄCEJ PODUSZKA POWIETRZNA KIEROWCY PODUSZKA POW KIEROWCY LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) LUSTERKO ASFERYCZNE ZEWNĘTRZNEGO LUSTERKA WSTECZNE SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA BEZ SIATKI W BAGAŻNIKU DYWANIK WYKŁADZINA IGIEŁKOWA DILOUR F550 WYŁĄCZNIK CZASOWY OŚWIETLENIA WYŁĄCZNIK CZASOWY STAŁY STACYJKA TRANSPONDER DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY GAŁKA DŹWIGNI BIEG PLASTYK+PŁYTKA CHROM WZMACNIACZ KOREKTORA BEZ AMPLITUNERA STEROWANIE RYGLOWANIEM ZAMEK ZWYKŁA BLOKADA + AUTOMATYCZNA SZYBA TYLNA (RODZAJ) SZYBA TYLNA OGRZEWANA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) BEZ SZYBY TYLNEJ BOCZNEJ SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA NIE ATERMICZNA KIEROWNICA KIER ZAMSZ 3 RAMIONA RYGLOWANIE SCHOWKA SCHOWKI BEZ ZAMKA WENTYLATOR 1 WENTYLATOR 1 PRĘDKOŚĆ 20W NAGRZ. Elektryka ALTERNATOR ALTERNATOR KLASA 7 SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY AKUMULATOR AKUMULATOR L1 300 STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ NAD ZDALNEGO STEROWANIA ROZRUSZNIK ROZRUSZNIK KLASA 3 OŚWIETLENIE SCHOWKA BEZ OŚWIETLENIA SCHOWKA OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE STER OŚWIET AUTO BAGAŻ LUB PRZESTRZ BAG OŚWIETLENIE SPECJALNE BEZ OŚWIETLENIA SPECJAL ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE BEZ WEWNĘTRZNEGO ŚWIATŁA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE MULTIPLEKSAŻ MONTAŻ SIECI MULTIPLEKSOWEJ REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR, KOREKTOR POCHYLENIA ZDALNA REGULACJA MECHANICZNA REFLEKTORÓW REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z PODWÓJNYM ODBŁYŚNIKIEM Marki wyposażenia WARIANT SKOJARZONY HAMULCE ABS TEVES MK70 WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU SAGEM Inne KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA PAKIET KLIM. 2 ATMOSFERA ATMOSFERA NORMALNA APTECZKA BEZ APTECZKI STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ GNIAZDO GŁOŚNIKOWO-SŁUCHAWKOWE RADIA BEZ GNIAZDA AKCESORIÓW ZDERZENIA BOCZNE DRZWI NIE WZMOCNIONE ZESTAWY KLUCZY 1 KLU PLIP WYS CZ + 1 KLU GŁÓW TOCZENIE SIĘ SZEROKIEJ DROGI OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY KLAM ZEW+LIST OZD POKR TYL+LUS KOL NADW KONTROLA PRĘDKOŚCI BEZ KONTROLI PRĘDKOŚCI TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY KLIMA TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY
  46. 1 punkt
    Moja deska ;d https://zapodaj.net/ec39d89391e95.jpg.html
  47. 1 punkt
  48. 1 punkt
    Zapytam tutaj... Chcę kupić poliftowe lampy na tył. Czy będę musiał dokonać jakichś przerobek żeby pasowały czy poprostu wkładam lampe, wpinam wtyczke i już?
×