Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/02/2020 in all areas

  1. 1 point
    Potrzebujesz: klucz torx T20, wprawne ręce, chwilę czasu. 1. Otwierasz klapkę prawie maksymalnie i delikatnie dół ciągniesz do siebie (tzn. w stronę tyłu auta). Na dole znajdują się oprawki blaszane, które robią za zawiasy i z nich musisz ją wyciągnąć. 2. Zamykasz klapkę prawie do końca górą z dołem wyciągniętym z zatrzasków (dół delikatnie odciągając). Przymykając starasz się wyciągnąć górne prowadnice klapki (są zagięte na końcach do góry, więc musisz wychylać do siebie spód klapki). 3. Odkładasz to, co wymontowałeś 4. Bierzesz do ręki torx-a. 5. Odkręcasz wkręty znajdujące się na obrzeżach schowka (bodajże 4 sztuki). Musisz odkręcić także dwa znajdujące się na dole w blaszkach pseudo zawiasów klapki. Schowek trzymają jeszcze dwa wkręty wewnątrz z tyłu u góry. 6. Odkładasz torx-a i wkręty w bezpieczne miejsce 7. Delikatnie wypychasz odrobinę do tyłu schowek, aby odsunął się od ram kokpitu. 8. Łapiesz za tył komory schowka i powoli ściągasz w dół jednocześnie wpychając przód do góry (rada: usuń wcześniej dywaniki). 9. Po chwili manewrowania masz w rękach komorę schowka Montaż oryginalnego podświetlenia schowka: Potrzebujesz: oryginalną oprawkę lampki do schowka (w serwisie 20zł razem z żarówką), oryginalny przełącznik pod klapkę schowka montowany z lewej strony obrzeża schowka (w serwisie ok. 15 zł), nożyk do tapet, zaciskarkę do końcówek elektrycznych, końcówki (najlepiej miedź, oraz dwie końcówki pasujące na styki oryginalnej lampki, bo są one dość wąskie - gość dobrał mi w serwisie peugeot-a za kilka groszy), trochę przewodu. 1. Wycinasz prostokątną zaślepkę znajdującą się w obudowie komory schowka po jego lewej stronie. 2. Przygotowujesz przewody. Długi przewód dla minusa idący bezpośrednio do lampki, krótki dla plusa i podłączenia lampki do przełącznika, oraz długi dla doprowadzenia plusa do przełącznika. |----------o/o--------'+' X |----------------------'-' 3. Montujesz na wcisk lampkę podświetlenia z podłączonymi przewodami. 4. Wkładasz komorę schowka na swoje miejsce, (jeżeli nie chcesz ciągnąć zasilania ze strony kierowcy, bo wtedy będzie Ci przeszkadzać - nie znalazłem oryginalnej instalacji koło schowka) 5. Podłączasz przewody do przełącznika i wkładasz go na miejsce aż zaskoczy. 6. Zamocuj dobrze przewody najlepiej paskiem zaciskowym do wiązki, która przechodzi obok schowka żeby nie latały. 7. Wymontuj popielniczkę (siedzi na wcisk). 8. Przeciągnij przewody do jej wnętrza za osłonami plastikowymi. 9. Wymontuj wtyczkę zasilania podświetlenia popielniczki. 10. Podłącz swoje przewody do wymontowanej wtyczki tak, aby jej nie zniszczyć. 11. Sprawdź działanie i poskładaj wszystko. DONE! WADA: Działa tylko jak są włączone światła w samochodzie (mi tak pasowało). Można wziąć zasilanie z zapalniczki, bo ona chyba zasilana jest non stop. UWAGA: Użycie oryginalnych elementów ułatwi montaż i nie jest drogie. Poza tym bardzo dobrze świeci Powodzenia. [ Dodano: 01-01-2006, 22:46 ] Nagrzewnicy to Ty niewiele zobaczysz bo jest ona tam pięknie zabudowana
×
×
  • Create New...