Jump to content

Leaderboard

  1. damson93

    damson93

    Members


    • Points

      4

    • Content Count

      1,540


  2. Damianos1

    Damianos1

    Members


    • Points

      4

    • Content Count

      1,667


  3. GIZMO_206

    GIZMO_206

    Members


    • Points

      2

    • Content Count

      2,405


  4. Longbow

    Longbow

    Members


    • Points

      2

    • Content Count

      5,556


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/20/2021 in Posts

  1. Witam Postanowiłem zająć się radiem, które leżało w szufladzie i się kurzyło (a zostało wyjęte z jednego z naszych dwóch pugów ) i zamontować w drugim, którym aktulanie jedzi mama Tinki. Opis będzie dotyczył wersji kasetowej ale identycznie postępujemy z wersją CD. Oczywiście po włożeniu radia do auta jak nie trudno przewidzieć pikało co kilka sek. Oczywiście można pojechać do serwisu i aktywować radio w BSi ale postanowiłem trochę pogrzebać w nim :hyhy: Radio po rozebraniu wygląda tak : Wykręcamy 4 torxy i wypinamy wtyczki jedna czerwona i jedną od głowic Oczom naszym poj
    1 point
  2. No więc nie wiem od czego to zależy ale po przejechaniu około 7km silnik zgasł i nie dało się go odpalić, ewidentnie nie było prądu - padł akumulator także moim nie da się jeździć bez zegarów !
    1 point
  3. Grubby-Tri-City, musisz się przyłożyć i zrobić to bardzo dokładnie. Ja najpierw dałem za luźną ośkę i też się zacinało. potem dałem większą z miedzi, ale była deko za duża, więc wkręciłem tą oś w wiertareszkę i pilniczkiem zeszlifowałem, aż trybik chodził na niej swobodnie. Do tego kropla wd40 i śmiga, aż miło. Do listwy lcd zrobiłem sobie uchwyt dociskowy z drutu i ładnie mi się to trzyma i działa. Efekty mojej pracy na tym filmie
    1 point
  4. @zagtom, wskazówka prędkościomierza i obrotomierza będzie zawsze pozostawać w pozycji jaką ustawisz. Gdy masz rozebrany licznik (zdjęty plastik okularów) to przed pierwszą kreską widać nieco poniżej dwie kropeczki - tam powinieneś "pozostawić" wskazówkę po montażu - na pewno nie na 0 (tudzież 10 w przypadku prędkościomierza). Prawidłowo naprawiony silniczek, podczas ruszania wskazówką stawia delikatny opór wyczuwalny jak lekko przeskakujące zębatki. rahimex, guide'a o tym nie ma, jest o rozbieraniu licznika i to wystarczy. Tarczę zmieniasz tak że wyciągasz wskazówki, odklejasz orygin
    1 point
  5. Witam, rozebrałem ostatnio swój licznik... mam Mux z 2002r. Gti 2.0 Licznik wygląda tak (Trochę inaczej jak na opisach wcześniej tj bezMUX): Prędkościomierz cały czas mi się "cofa". co się przejadę to wskazówka opada coraz niżej... Obrót pełen już zrobiła i postanowiłem wyjąć licznik. Pooglądałem go i zobaczyłem że te silniczki trzeba by było wylutować... Póki co nastawiłem ręcznie wskazówki tak jak na zdjęciach ale to nic nie dało bo dalej się cofa... Warto wylutować silniczek do roboty? Da się na bank zrobić tą ośkę?(to ona w ogóle u mnie powoduje to cofanie?) czy tylko przekładka z inn
    1 point
  6. Moja propozycja jest taka. Zdjąć daszek, wyjąć szybkę z licznika, która jest przymocowana do obudowy na zatrzaskach przekręcić wskazówkę palcem do końca do lekkiego oporu a potem o jeszcze o tyle ile brakuje do prawidłowej pozycji przy 0. Potem cofnąć do oporu przy 0. Przy wyłączonym zapłonie powinna opadać poniżej zera tak jak wskazówka obrotomierza. Po włączeniu zapłonu powinna być dokładnie na 0. Ale prawdopodobnie wskazówka ma pękniętą tulejkę, która wchodzi na ośkę silniczka i trzeba będzie ją przykleić do ośki. Ja przykleiłem ją minimalną ilością jakiegoś kleju silikonowego. Nie nale
    1 point
  7. BSI jest to moduł zarządzający, który grupuje większość funkcji sterowania i kontroli elektrycznej nadwozia pojazdu , które w starszych autach były zarządzane przed odrębne moduły. BSI (Built in systems interface) inteligentny moduł zarządzający, w wielkim skrócie jest to centrum sterowania i kontroli samochodu .Gromadzi i przetwarza dane silnika ,napędu, oraz innych podzespołów w aucie .Upraszcza połączenia elektryczne , jeden przewód wystarcza do przekazywania wielu danych o podzespołach samochodu.Posiada własny procesor i pamięć BSI jest umieszczone w kabinie pojazdu pod tablicą rozdzi
    1 point
  8. zeby ustawic wskazowke paliwa i temperatury robi sie tak wyciagasz licznik zdejmujesz przednia oslone czyli szybke i czarna obrysowke i ustawia wskazowki dzwigajac je palcem delikatnie do gory tak zeby same w pewnym momencie poszly w gore powinny sie ustawiac w max polozeniu i powinny byc w pozycji pionowej jezeli nie sa w takiej poycji to wtedy sciagnij wskazowke i wloz ja ponownie tak zeby byla w pionie i powtórz to kilka razy czyli opuść ja z powrotem na dol i jeszcze raz do gory i zobacz czy ustawia sie pionowo jezeli nie to znowu wyciag ja i przestaw i wskazanie powinno byc juz ok --
    1 point
  9. Z tego co pamiętam / zabawa z licznikiem / rozbieramy go od tyłu (hi hi hi) nie zdejmujemy szybki !!! Całe wnętrze siedzi na paru zatrzaskach, które trzeba umiejętnie porozpinać - po jego wyjęciu musimy coś zrobić ze wskazówkami. Jeśli dobrze pamiętam to prędkość i obroty chodzą luźno, więc wszytko jedno jak je wyjmiemy. Problem jest z paliwkiem i temeraturą - jak nie trzeba nic naprawiać z tymi wskaźnikami - to lepiej ich nie ruszać, bo potem wsazuje co chce. Ale jak już musimy (np. wymieniamy sobie obrazki pod wskazówkami) to jest taka metoda. Jak ruszysz palcem wskazówkę (temp. lub paliwko)
    1 point
  10. Nie ma sensy wymieniac licznika. Jaki jest problem - jeśli wskazówki mają "zapaści" to da się to naprawić na 2 spsoby. 1 - wymieniamy mały silniczek krokowy z podobnego licznika (tutaj na 2 wytczki) - może być z prędkościomierza lub obrotomierza, są takie same - w ASO część jest na 99% niedostępna (DZIWNE - przecież na naszych drogach to typowa usterka). 2 spsób - wyjmujemy ten nawalony silniczek z zamiarami regeneracji, zazwyczaj pęka mała plastikowa ośka, którą można łatwo zastąpić cienkim drucikiem - nawiercamy dziurkę w miejscu gdzie urwała się ośka i ostrożenie wklejamy (kropelką lub inny
    1 point
×
×
  • Create New...