Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/30/2019 in Posts

  1. 3 points
    Witajcie po dłuższej przerwie! Ostatnio rzadko tu zaglądałem, ale peugeocik cały czas był ze mną. Choć 3 lata temu stracił status jedynego autka, to nadal wiernie służył, codziennie dowożąc mnie do pracy i nie tylko😊 Ale życie płynie naprzód i w końcu musiał nadejść ten dzień - dzień rozstania i sprzedaży wiernego lwa. Przez 10 lat wspólnie przemierzaliśmy szosy i pozostały tylko dobre wspomnienia. Przez ten czas nigdy mnie nie zawiódł. Nigdy nie było sytuacji, żeby stanął w trasie, czy nie odpalił rano. Jeśli nawet coś się psuło, to dawało wcześniej symptomy i czas na dojazd do mechanika. Złego słowa nie powiem, jeździło mi się bardzo wygodnie i trochę teraz łezka w oku się kręci... 206 już nie mam, ale pewnie teraz nawet częściej tu zajrzę, niż ostatnio - z sentymentu. 10 lat to szmat czasu! Dziękuję wszystkim za wspólne 10 lat. Za wszystkie porady, podpowiedzi, za miłe dyskusje i za te kilka wspólnych spotów!😃 Klika fotek, wspomnieniowo:
  2. 3 points
    Myślę że elektryczny ręczny który masz w renault może być problemem. Skoro pojechałeś i nagle stanoles swoim fiatem to problem jest że strony twojego chryslera. Wsadź palec w koło z tyłu i niech ktoś z twoich znajomych odpali chevroleta i ruszy fordem do przodu może ci się przypomni co było powodem zatrzymania tesli. Nasłuchuj odrazu swojego volvo ale tylko lewym uchem przy jeździe w bok.
  3. 2 points
    http://www4.total.fr/asia-oceania/singapore/automotive_lubricants/Passenger Car/Engine Oils/Fully Synthetic Oils/Quartz 9000 Future GF5 5W40.pdf
  4. 2 points
    Jest sposób żeby ServiceBox działał, normalnie wchodzicie na SB, wklepujecie VIN i wchodzicie na charakterystyki, wtedy pojawi się błąd. Jedyne co musicie zrobić to zmienić na inny dowolny język w prawym dolnym rogu i funkcjonalność się odblokuje Niestety ale dalej nie można sprawdzać numerów części itp.
  5. 2 points
    Może też to być klucz płasko oczkowy 8mm z odgiętą pod kątem 15 stopni częścią oczkową znajdujący się pomiędzy matą wygłuszającą a podłogą bagażnika w odległości 178mm od prawego nadkola oraz między 188 a 188,5mm od oparcia tylnej kanapy, w tym położeniu przy najechaniu na nierówność o wysokości 23mm przy prędkości 56km/h generuje wstrząsy o magnitudzie około 5.1 powodując zjawisko akustyczne zwane potocznie stukaniem. Ale w promilu przypadków okazywało się, że to jednak belka....albo mocowanie amortyzatora, ale to odsetek poza marginesem błędu
  6. 2 points
    Możesz ten bolec wyciągnąć, zrobić z nim salto mortale, poskładać, napluć, nasikać.......o ile będzie się ruszał to będzie działał. To proste urządzenie, obroty spadają to się otworzy, spadają dalej otworzy bardziej, za wysokie obroty to się przymknie
  7. 2 points
    Pasuje jak świni siodło no ale każdy lubi co innego
  8. 2 points
    Najpierw ciągniesz do siebie i lekko w górę daszek licznika, potem wypinasz szybkę z górnych zaczepów, potem bocznych i na samym końcu dolnych. Warto spróbować najpierw ręcznie ją ustawić a jak będzie wracać do max pozycji to trzeba ją zdjąć i ponownie założyć, czasem trzeba to zrobić kilka razy żeby trafić we właściwe wskazanie. Kontrolka wg instrukcji jest od bocznych poduszek.
  9. 2 points
    Tak, widać, jest to licznik starszego typu na 2 kostki. Jeśli wskaźnik działa, tylko zawyżając, to można spróbować zdjąć szybkę i ustawić wskazówkę ręcznie po zatankowaniu do pełna. Wymiana licznika wiąże się tylko z ustawieniem przebiegu u "fachowca" od liczników. Z anglika się nie nadaje, ponieważ przebieg będzie w milach, chyba że jako dawca części.
  10. 1 point
    Kolega widzę nadal próbuje naiwniaka znaleźć.Dam ci radę byś się wreszcie mógł go pozbyć.Wiesz kto szuka Peugeota 206 ? Albo osoba co chce kupić kupić ładne auto przyciągające uwagę i ona zapłaci większą kwotę albo drugi docelowy odbiorca co chce kupić jak najtaniej auto do jazdy w niekoniecznie dobrym stanie.Twój poobijany,zardzewiały samochód nie kwalifikuje się na pewno do cacka przyciągającego uwagę więc przemyśl swoje oczekiwania finansowe,bo na 206 nie ma tylu chętnych co na Vw Polo i kwoty której żądasz na pewno nikt ci nie zapłaci za auto w tym stanie.
  11. 1 point
    Hamulce same z siebie się raczej nie zapowietrzają ale możesz spróbować je odpowietrzyć i przy okazji dolać trochę świeżego płynu. Rozbierz zaciski, wyciągnij prowadnice, przeczyść nasmaruj, zajrzyj pod gumkę tłoczka możne tam jest problem. Co do procedury odpowietrzania to wygląda ona tak: (BEZ ABS) prawe tylne -> lewe tylne -> prawe przednie -> lewe przednie
  12. 1 point
    A dla tego tak jest na tą chwilę bo Peugeot łączy się z Oplem . Wszystko się okaże w kwietniu czy zdecydują się dalej udostępniać za darmo .
  13. 1 point
    Tak, z tyłu za nadkolem jest kratka, przez którą podczas jazdy koło będzie pompować wodę do bagażnika, a z niego woda przelewa się pod kanapę.
  14. 1 point
    Jak chcesz mogę załatwić oryginał . Może będę miał . Reszta na pw.
  15. 1 point
    Maska z 206 Plus całkiem inna jest
  16. 1 point
    To masa uszczelniająca Dirko szara, powszechnie stosowana w VW i BMW.....ale tu przesada z ilością
  17. 1 point
    Puść Pan to przez bimbrownicę......na całkiem dobry zacier to wygląda
  18. 1 point
    Pasuje od 307 .C5 I ,Xsara N1 I N2 ,Berlingo...
  19. 1 point
    Zdejmujesz daszek nad zegarami, pozniej wyjmujesz zegary, demontujesz szybke z zegarow, sciągasz wskazowke, ustawiasz i składasz do kupy.
  20. 1 point
    W MUXie przeskoczy w górę, bo dodatkowo zapisywany jest w komputerze. Tak jak @mim pisze, jedź jak najszybciej do jakiegoś fachowca od liczników, żeby zrobił Ci korektę bo przy pierwszej kontroli policyjnej wpiszą do CEPIKu obecny przebieg i będziesz musiał z tym żyć ☺️
  21. 1 point
    Witam Po kilku miesiącach walki chyba problem został rozwiązany ( mam nadzieje na razie nic się nie dzieje ) po sprawdzeniu wiązki elektrycznej wtryskiwacz warsztat sprawdził kompresje która był ok i zrobiono ponowną regulacje zaworów... następnym krokiem było z racji falujących obrotów wymiana przepustnicy na szczęście kupiłem używkę za 90 zł. bo nie tu tkwił problem. Problemem okazał się wtryskiwacz który w ogóle nie odpowiadał podczas testu z użyciem komputera... został wymieniony na nowy oryginał i na razie jest ok nauczka jest taka że zamiast od razu sprawdzić wtryskiwacze a nie wychodzić z założenia że skoro na gazie też jest źle to znaczy że to nie wtryskiwacz benzynowy to wszyscy doszukiwali się wszystkiego łącznie z wymianą kompa.... gdyby od razu sprawdzili wtryski nie było by niepotrzebnych wydatków Pozdrawiam
  22. 1 point
    Stan na pierwszy rzut oka wygląda na bardzo ładny, ale podejrzany jest tył auta z GTI180.
  23. 1 point
    @paweł ServiceBox podaje 1564mm, numer ref 5750 XA
  24. 1 point
    206 HATCHBACK 5DRZW 1.4 i 75 (TU3A) BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model 206 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 10720 81 2 0264 Data Początku Gwarancji 14.04.2006 Numer seryjny silnika 10 FST6 5413221 NRE(homologacja) e2*98/14*0237*09 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 206 TYP NADWOZIA HATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIE XS LINE SILNIK WTRYSK TU3A PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA KPL - KOLOR NIEBIESKI MONTEBELLO TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SUPEŁK. KATLA + SOFIS MONOTON "N7" KOLOR OKŁADSZIN "FX" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) BVM MA5 / N SILNIK (TYP) SILNIK TYP TU MONOGRAM DODATKOWY BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM DODATKOWY, INNE BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM BEZ MONOGRAMU Charakterystyka pojazdu WYKOŃCZENIE XS LINE RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA KPL - KOLOR NIEBIESKI MONTEBELLO TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SUPEŁK. KATLA + SOFIS MONOTON "N7" KOLOR OKŁADSZIN "FX" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) BVM MA5 / N PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 19 X 17 Zasilanie silnika SILNIK WTRYSK TU3A KOREK WLEWU PALIWA KOREK PALIWA ALUMINIOWY CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP BLOK SILNIKA (MATERIAŁ) OBUDOWA CYLINDRÓW ALUMINIOWA PALIWO BEZOŁOWIOWA 95 JAKOŚĆ A/B/E/E+ USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK) NORMA CZYSTOŚCI SPALIN SILNIKA EURO 4 FILTR WSTĘPNY MONTAŻ BEZ FILTRA WST SILNIK (TYP) SILNIK TYP TU KATALIZATOR KATALIZ 2-SKŁAD FILTRY IMPR ROD-PALLAD CHŁODZENIE OLEJU BEZ WYMIENNIKA WODA/OLEJ OPTYMALIZACJA ZUŻYCIA PALIWA BEZ SYSTEMU OPTYMALIZACJI ZUŻYCIA PALIWA SILNIK (CHŁODZENIE) CHŁODNICA GRUB.: 18 16 DM2 SKOK 1 ALU ŁĄCZ. MECH. PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU ODCIĘCIE DOPŁYWU PALIWA Z ODCINANIEM ZASILANIA PALIWEM OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA AUTODIAGNOSTYKA EOBD AUTODIAGNOST. "EOBD" Z PRZYSPIESZOMIERZEM SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY BEZ SYSTEMU ZAPOB ZANIECZYSZCZENIU TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU TECHN. OCZYSZ SPALIN POJAZD EURO 4 FILTR CZĄSTEK (FAP) BEZ FILTRA PRZECIWPYŁOWEGO WENTYLATOR 1 WENTYLATOR 2 PRĘDKOŚCI 250W 70W NAGRZ. ODZYSK OPARÓW BENZYNY UKŁ POCHŁ OPARÓW BENZ ZE STER FILTR ZBIORNIKA FILTR ZBIORN. WEWN. OBUDOWA PRZEPUSTNICY (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA) OBUDOWA PRZEPUSTN Z SILN (WLOT POW SILN) STOP AND START BEZ STOP AND START Skrzynia biegów, Napęd PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) BVM MA5 / N PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE CP 16 X 65 PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 19 X 17 KOŁO STYLIZOWANE KOŁO NA OBR. STAL. 14-CAL. RYGIEL BEZPIECZEŃSTWA SKRZYNI BIEGÓW BEZ BLOKADY ZABEZPIECZ SKRZYNI BIEGÓW TYP SKRZYNI BIEGÓW (HOMOLOGACJA) TYP BV MA/5 N UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA) MECH. RÓŻNIC. 68 OGUMIENIE (WYMIARY, TYP) OPONA 175/65 R14 82T NIE WZMOCNIONA KOŁA ZAMONTOWANE KOŁO 5 I ½ CALA KOŁO (TYP) MONTAŻ KOŁA Z BLACHY STAL SKRZYNIA BIEGÓW (TYP) SKRZYNIA MECHA MA Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce ABS ABS STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 19 STACYJKA/ZABEZPIECZENIE PRZED KRADZIEŻĄ SYSTEM ANTYKRADZIEŻOWY STANDARDOWY PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE STABILIZATOR PRZEDNI DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 20 HAMULEC GŁÓWNY ELEKTRONICZ ROZKŁAD SIŁY HAMOWANIA HAMULEC TYP TARCZE PRZED NIE WENTYL/BĘBNY TYL ZAWIESZENIE ZAW NORMALNE DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI BEZ SYSTEMU ESP WARIANT SKOJARZONY HAMULCE ABS TEVES MK70 UKŁAD KIEROWNICZY (DZIAŁANIE) MECHAN.UKŁ.KIEROWN. WSPOMAG. PODSTAWA PEDAŁU (TYP) ZESP.PEDAŁÓW STAND. Nadwozie, Wyposażenie SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY ANTENA ANTENA W DACHU KRÓTKA KOREK WLEWU PALIWA KOREK PALIWA ALUMINIOWY ELEMENTY OZDOBNE (SAMOPRZYLEPNE) TLN MASKOWNICA CZARNE MATOWE OBRAMOW ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD) LISTWY OCHRONNE BOCZNE W KOL NADW KOŁPAK (STYL) STYL CUBA 8 OTWORÓW 14-CAL. OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM) BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE OZDOBNA KOŃCÓWKA RURY WYDECHOWEJ Z OZDOBNĄ RURĄ WYDECHOWĄ WYCISZENIE OD STRONY SILNIKA WYGŁUSZENIE PRZEGRODY CZOŁOWEJ WYCIERACZKA PRZEDNIA WYCIERACZKA PRZED BEZ CZUJNIKA OPADÓW WYCIERACZKA TYLNA WYCIERACZKA TYL WYCIERACZKA REFLEKTORA BEZ WYCIERACZEK REFLEKTORÓW PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA PRZESŁONA PRZEDNIEGO PASA SZYBA DACHU BEZ SZYBY W DACHU ZDERZAKI ZDERZAK PRZ.+TLN. SPORT KOL.NADW. Z LISTWĄ OSŁONA PRZECIWBŁOTNA (CHLAPACZ) CHLAPACZ PRZ KOŁA TYL BAGAŻNIK ZEWNĘTRZNY MONTAŻ BEZ PODŁ POPRZECZ BAGAŻN DACH REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z PODWÓJNYM ODBŁYŚNIKIEM LUSTERKO ZEWNĘTRZNE KIEROWCY LUSTERKO ZEWN KIER STER ELE LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PASAŻERA LUST. WSTECZ. ZEWN. PASAŻERA STER. ELEKTR. KOŁO ZAPASOWE KOŁO GALETTE OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY KLAM ZEW+LIST OZD POKR TYL+LUS KOL NADW LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) LUSTERKO ASFERYCZNE ZEWNĘTRZNEGO LUSTERKA WSTECZNE DACH OTWIERANY DACH SZTYWNY MASKOWNICE ZDERZAKÓW PAS OCHR ZDERZAKA W KOLORZE NADWOZIA SZYBA TYLNA (RODZAJ) SZYBA TYLNA OGRZEWANA SZYBA (WYGLĄD) PRZYCIEMNIONA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) BEZ SZYBY TYLNEJ BOCZNEJ SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA NIE ATERMICZNA Wyposażenie wnętrza TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SUPEŁK. KATLA + SOFIS MONOTON "N7" ALARM ANTYWŁAMANIOWY BEZ ALARMU ANTYKRADZIEŻOWEGO ZAPALNICZKA ZAPALNICZKA PRZEDNIA ZAGŁÓWEK TYLNY ZAGŁÓWEK TYLNY REGULOWANY ZAGŁÓWEK PRZEDNI ZAGÓWEK PRZED ODCHYLANY SIEDZENIE TYLNE KANAPA DZIELONA SKŁADANA ZASŁONA BAGAŻNIKA BEZ POKRYWY PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY PAS BEZP TYL 3 ZWIJACZE 3DRZW PAS BEZPIECZEŃSTWA PRZEDNI PAS PIROTECHNICZNY Z ALARMEM KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA) KRAJE O UMIARKOWANYM KLIMACIE STOPNIOWANIE BIEGÓW PODZIAŁKA W KM/H UŁATWIENIA (UCHWYTY) KLAMKA PRZ. PASAŻERA + TLN. + ZACZEP LICZNIK OBROTÓW OBROTOMIERZ WSKAZÓWKOWY OPAKOWANIE RADIA ZASIL ANTENY ODBIOR GŁOŚ PRZ/TYL TWEETER KONSOLA KONSOLA Z OGRZEWANIEM TYL STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ ZDALNEGO STEROWANIA O WIĘKSZYM ZASIĘGU OGRZEWANIE DODATKOWE BEZ DODATKOWEGO OGRZEWANIA OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE STER OŚWIET AUTO BAGAŻ LUB PRZESTRZ BAG WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ PANEL CEKINA+PRZYCISK CZARNY ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE BEZ WEWNĘTRZNEGO ŚWIATŁA TABLICA ROZDZIELCZA (CHARAKTERYSTYKA) SKALA DO 210 KM/H LUB 135 M/H TŁO ALU LICZNIK OBROTÓW (GNIAZDO INFORMATYCZNE) OBROTOMIERZ INFO MODUŁ ELEKTRO GŁOŚNIK 4 GŁOŚ PRZED (2 TW + 2 PRZED) + 2 GŁ TYL POKROWIEC OCHRONNY Z POKROWCEM ZABEZP. AKUMULATORA STEROWANIE AUTORADIA ZDALNE STER RADIOODTWARZ BEZ FUNKCJI CD NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA BEZ PODWYŻSZ SIEDZISKA PRZÓD PASAŻERA REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY KIER REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY PASAŻ WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY BEZ SKŁADANEGO FOTELA KIER WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA BEZ SKŁADANEGO FOTELA PRZED PAS ELEMENTY OKŁADZIN WEWNĘTRZNYCH JERSEY PVL PH2 + SŁUPEK PH2 WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD SKRZYNKA (PUDŁO) NA CZĘŚCI/NARZĘDZIA BEZ SCHOWKA SYSTEM NAWIGACJI BEZ SYSTEMU NAWIGACJI PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ PODNOŚ SZYBY TYL STER RĘCZNE PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ KIEROWCY PODNOŚ SZYBY PRZED KIER STER SEKWENC PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ PASAŻERA PODNOŚ SZYBY PRZED PASAŻ STER EL WYŚWIETLACZ WYŚWIETLACZ (ZEGAR I OU T°) ZEGAR BEZ ZEGARA WSKAŹNIK OLEJU CZUJNIK POZIOMU OLEJU MATA GRZEJNA FOTEL BEZ PODGRZEWANIA PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA PODUSZKA POW BOCZNA TUŁOWIA + KURTYNA PODUSZKA POWIETRZNA PASAŻERA PODUSZKA POW PASAŻERA KOMPUTER POKŁADOWY BEZ KOMPUTERA POKŁADOWEGO PAKIET WYPOSAŻENIA BEZ ZESTAWU WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO LUSTERKO WSTECZNE ZEW. (PODGRZEWANE) LUSTERKO ZEWN OGRZEWANE BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ WEWNĘTRZNE ELEMENTY STEROWANIA DRZWI (WYGLĄD) KLAMKA DRZWIOWA NEUTRALNA + MASKOWNICA NEUTRALNA REFLEKTOR, KOREKTOR POCHYLENIA ZDALNA REGULACJA MECHANICZNA REFLEKTORÓW ZABEZPIECZENIE MIEJSC PRZEDNICH BEZ OSŁONY PRZEDNIEGO STANOWISKA OSŁONA P-SŁONECZNA PRZEDNIA STRONA KIER+PASAŻ (BEZ NAPISU) SZUFLADA (STANOWISKO KIEROWCY) SCHOWEK DOLNY + KLAMKA BEZB. ODBIORNIK RADIOWY SYST. AUDIO ODTW. CD RDS "RD3" CHŁODZENIE KLIMATYZACJI CHŁODZENIE ZWYKŁE REGULATOR SZYBKOŚCI BEZ REGULACJI PRĘDKOŚCI NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO (KIEROWCY) PODWYŻSZ SIEDZ KIEROWCY REG RÓWNOLEGŁA OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA SCHOWKI (INNE) KIESZEŃ DRZWI PRZEDNICH + TLN. + SCHOW. PODSUFIT. NAKŁADKA NA DYWANIK BEZ WYKŁADZINY WYKAŃCZAJĄCEJ PODUSZKA POWIETRZNA KIEROWCY PODUSZKA POW KIEROWCY LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) LUSTERKO ASFERYCZNE ZEWNĘTRZNEGO LUSTERKA WSTECZNE SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA Z SIATKĄ W BAGAŻNIKU DYWANIK WYKŁADZINA IGIEŁKOWA DILOUR F550 WYŁĄCZNIK CZASOWY OŚWIETLENIA WYŁĄCZNIK CZASOWY STAŁY STACYJKA TRANSPONDER DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY GAŁKA DŹWIGNI BIEG PLASTYK+PŁYTKA CHROM WZMACNIACZ KOREKTORA BEZ AMPLITUNERA STEROWANIE RYGLOWANIEM ZAMEK ZWYKŁA BLOKADA + AUTOMATYCZNA SZYBA TYLNA (RODZAJ) SZYBA TYLNA OGRZEWANA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) BEZ SZYBY TYLNEJ BOCZNEJ SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA NIE ATERMICZNA KIEROWNICA KIER ZAMSZ 3 RAMIONA RYGLOWANIE SCHOWKA SCHOWKI BEZ ZAMKA WENTYLATOR 1 WENTYLATOR 2 PRĘDKOŚCI 250W 70W NAGRZ. Elektryka ALTERNATOR ALTERNATOR KLASA 7 SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY AKUMULATOR AKUMULATOR L2 400 STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ ZDALNEGO STEROWANIA O WIĘKSZYM ZASIĘGU ROZRUSZNIK ROZRUSZNIK KLASA 2 OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE STER OŚWIET AUTO BAGAŻ LUB PRZESTRZ BAG OŚWIETLENIE SPECJALNE BEZ OŚWIETLENIA SPECJAL ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE BEZ WEWNĘTRZNEGO ŚWIATŁA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE MULTIPLEKSAŻ MONTAŻ SIECI MULTIPLEKSOWEJ REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR, KOREKTOR POCHYLENIA ZDALNA REGULACJA MECHANICZNA REFLEKTORÓW REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z PODWÓJNYM ODBŁYŚNIKIEM Marki wyposażenia WARIANT SKOJARZONY HAMULCE ABS TEVES MK70 Inne KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA MECCANO D ATMOSFERA ATMOSFERA NORMALNA APTECZKA BEZ APTECZKI STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ GNIAZDO GŁOŚNIKOWO-SŁUCHAWKOWE RADIA BEZ GNIAZDA AKCESORIÓW ZDERZENIA BOCZNE DRZWI NIE WZMOCNIONE ZESTAWY KLUCZY 1 KLU PLIP WYS CZ + 1 KLU GŁÓW TOCZENIE SIĘ SZEROKIEJ DROGI OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY KLAM ZEW+LIST OZD POKR TYL+LUS KOL NADW KONTROLA PRĘDKOŚCI BEZ KONTROLI PRĘDKOŚCI TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY BEZ TRÓJKĄTA OSTRZEGAWCZEGO
  25. 1 point
    Damianos1 ja mam muxa i też mi pika jak mam kluczyk w stacyjce. Światła jak nie zgaszę tak samo pika
  26. 1 point
  27. 1 point
    @krystiank3 Tak masz MUXa. 206 HATCHBACK 5DRZW 1.1 i (TU1JP) BVM 5 Data Początku Gwarancji 04.07.2002 MULTIPLEKSAŻ MONTAŻ SIECI MULTIPLEKSOWEJ
  28. 1 point
    Projektory wraz osłonami te co ja wzialem aktualnie ok 27usd, ledy ok 22usd czyli oo 190zl + cos do sklejenia lamp, to dwie stówki ogółem. Ja bralem podczas Black Friday, były wtedy kupony i zaplacilem odpowiednio 23usd i 19usd.
  29. 1 point
    Nie jesteś pierwszy który nie ma pompy w tym roczniku....nie wiem czy zachód nie miał bardziej restrykcyjnych norm emisji spalin (pompa powoduje szybsze rozgrzanie katalizatora)
  30. 1 point
    Jak zwykle polecam sprawdzić ciśnienie na listwie wtryskowej, szukaj takiego wentylka jak w kołach. Pompa cały czas ma utrzymywać 3.5 bara, sprawdź tylko na zapłonie a później na jałowych i podczas dodawania gazu.
  31. 1 point
    Sprawdź płyn w układzie hamulcowym, zalej pod znak MAX i zobacz czy problem ustąpi.
  32. 1 point
    Witam, właśnie kupiliśmy 206 :). Mam nadzieję, że nie pogniewacie się że będę czerpał pełną garścią wasze pomysły i wiedzę, a jak się zdarzy podzielić moją to będę zadowolony. Pozdrawiam Wszystkich i szerokości :).
  33. 1 point
    Olej wygląda na w miarę ok, więc raczej ten płyn chłodniczy, którego brakuje nie przedostał się do silnika, bo byś miał tam masło zamiast oleju (czyli uszczelka pod głowicą powinna być cała ). Na wstępie tak jak Damianos1 pisze, najbezpieczniej będzie wymienić olej, filtry i płyn chłodniczy. Nie jest to trudne, aczkolwiek jeśli się na tym nie znasz, to lepiej oddaj to do jakiegoś zaufanego mechanika. W zasadzie wymiana filtrów i płynów eksploatacyjnych to podstawowa rzecz po zakupie samochodu. Rozrząd mimo zapewnień handlarza o jego wymianie też warto wymienić, tym bardziej, że w tych silnikach komplet rozrządu z pompą wody to koszt ok. 200-250zł + koszty robocizny. Wymiana nie jest skomplikowana, więc raczej nie powinien to być duży koszt. Przy okazji wymiany płynu chłodniczego warto by też wymienić termostat, koszt 40zł, a mając spuszczony płyn z silnika to kwestia odkręcenia dwóch śrub i ściągnięcia węża
  34. 1 point
    Klimatyzacja jest dla mięczaków.....prawdziwy kierowca schładza się dopiero po przyjeździe na miejsce....
  35. 1 point
    Jeśli różnica ok 1l w spalaniu to nie różnica to spoko. Widzę, że kolega jeszcze nie ma dzieci i prądu do opłacania ;). Ale spoko kiedyś odczujesz ten jeden litr
  36. 1 point
    @kanngax Właśnie miałem to pisać Co to za różnica czy będę miał 13,4 sekundy do setki bez klimy czy 14 sekund z włączoną klimą A różnica w spalaniu i tak pewnie niezauważalna.
  37. 1 point
    Dobra, miałem napisać o efektach zmiany. UWAGA: wszelkie efekty obserwuję w 206 BEZ ABSu, jedynie z korektorem hamowania. Nie znam wpływu takiej zmiany w samochodzie z ABSem. Po paruset przejechanych kilometrach mogę stwierdzić: -zmiana jednoczesna (przód 247->266, tył bębny->247) - czuć różnicę, hamuje lepiej. Pedał łapie dość wysoko, a przy mniejszej pompie trudniej zerwać przyczepność. Poprzedni zestaw nie był na wykończeniu, ale nie wiem jakiej firmy był zamontowany, więc różnice w odbiorze mogą być różne w zależności od zamontowanego zestawu. -zmiana wyłącznie z przodu (247->266) - u mnie zachowywał się dziwnie (jeździłem tak tylko przez tydzień). Dotarłem poprawnie tarcze i klocki, mimo to pedał łapał dość nisko, siła hamowania dosyć porównywalna do seryjnego zestawu. Nie wiem z jakiego powodu (powietrze, dotarcie, rozdział siły hamowania przez korektor), ale generalnie uważałbym. Może tak było tylko u mnie, ale coś było nie tak. Podsumowanie: -zmiana przód + tył - jak najbardziej -sam przód - mieszane uczucia, jak ktoś ma sprawne hamulce raczej bym nie zmieniał. Duże koszty, a efekt średniawy. P.S. Wszystkie obserwacje przeprowadziłem na 1, własnym aucie, inne odczucia oraz efekty zmian jak najbardziej możliwe.
  38. 1 point
    Ano doczytali w profilu. Zmień opis w profilu bo to myli.
  39. 1 point
    W tym zakresie cały czas miga.
  40. 1 point
    też mam 1.4 8v i mam podobne wartości. Z układem chłodzenia zrobiłem już wszystko i wszystko wymieniłem i nie da się osiągnąć równych 90 przy normalnej jeździe. U mnie w zależności od tego czy zima/lato wygląda to tak: Postój/korek: Zima: prawie dobija 90 ale żeby włączył się wentylator (u mnie załącza przy 96 mam jeden bieg) to bym musiał chyba stać że 20min albo więcej żeby się załączył. Lato: bardzo szybko przekracza 90 i w około 10 min doczekam się wentylatora który zbija temp z 96 do ok. 92 i tak w kółko. Póki stoję lub się toczę. Stała jazda powiedzmy w przedziale 90-130km/h: Zima: temp 80-82 stopnie Lato: prawie równo z 90. Na autostradzie często korzystam i jadę dosyć długo z prędkością ok. 130 i nigdy przekroczył 90, cały czas wskazówka minimalnie poniżej. Spokojna jazda miejska bez korków itp: Lato: ok 87 Zima: 80 Czas osiągnięcia temp. Roboczej: Lato: dość szybko, niecałe 10min Zima: wyraźnie dłużej. Temp. 80-81 osiąga po przejechaniu ok. 15km Układ wielokrotnie odpowietrzany. Nowy termostat (Marelli), czujnik przy termostacie (Hella), nowa chłodnica. Wartości temp. Sprawdzane na bieżąco z podłączonym komputerem.
  41. 1 point
    Co będzie potrzebne? 1. Lutownica z silikonową końcówką lub lokówka z regulacją temperatury. 2. Nowa taśma 3. Płaski śrubokręt 4. Latarka 5. Pęseta 6. Dużo cierpliwości Wyciągamy licznik z auta, upewniamy się że mamy na 2 kostki.. W przypadku licznika na jedną kostkę wyświetlacz jest wciskany razem ze stykami i tam taśmy nie ma Licznik rozbieramy, zdejmujemy czarną pokrywę podważając płaskim śrubokrętem, następnie zdejmujemy dwie małe blaszki, które są na dole licznika, potem podważamy zaczepy plastikowe aby otworzyć białą pokrywę i dostać się także do taśmy od strony płytki… Rozgrzewamy naszą lutownicę/lokówkę do 210*C W między czasie odklejamy starą taśmę od płytki i czyścimy styki delikatnie papierem 1800, a potem zmywaczem do paznokci lub alkoholem izopropylowym… Z drugiej strony delikatnie odklejamy taśmę w stronę wyświetlacza i zostawiamy sobie chociaż ze 2mm starej taśmy aby wiedzieć gdzie przykleić nową, ponieważ tutaj styki są natryskowo położone i są widoczne pod pewnym kątem przy dobrym świetle… Resztę taśmy odcinamy… I tutaj także czyścimy alkoholem izopropylowym lub zmywaczem… Przykładamy taśmę i grzejemy ją lutownicą/lokówką na początku dotykając punktowo aby klej załapał. Z drugiej strony także należy wykonać te same czynności, jak już klej załapie nagrzewamy nadal przez ok 2-3min na każdą stronę przy temp 210*C aby się porządnie przykleiło… I to wszystko… Składamy licznik spowrotem, montujemy do auta i cieszymy się wyświetlanymi kilometrami. W moim przypadku używałem lokówki, niestety jedna kolumna z cyframi jest wyświetlana słabiej bo przypadkowo delikatnie uszkodziłem nową taśmę podczas składania licznika. Instrukcja jest mojego autorstwa, zezwalam na jej dalsze kopiowanie z linkiem do tego tematu.
  42. 1 point
    Problemem okazał się chiński, uszkodzony alternator. Wszystko wymienione i działa.
  43. 1 point
    W radiu chyba się nie zmienia tylko na wyświetlaczu ? masz dwa przyciski
  44. 1 point
    U mnie śmiga, wywaliło jakiś inny błąd na początku ale działa.
  45. 1 point
    Ja kupiłem nówkę, zamiennik firmy Zendar i śmiga elegancko, czyli tak jak mówiłem padł wzmacniacz
  46. 1 point
    Albo padł wzmacniacz w antenie albo nie ma zasilania.
  47. 1 point
    Nawet nie w przejściowych, bo ja mam 1999 i też instalacja pod H7 była
  48. 1 point
    Czy można pomóc w dalszym ciągu?
  49. 1 point
    Znalazłem : http://www.wgrajplik.pl/pdf/pdf/9810642573_Instrukcja rozbiórki na części pierwsze przełącznika zespolonego do Peugeota 206.pdf oraz na przykładzie 307 (w 206 jest bardzo podobnie) : http://www.wgrajplik.pl/pdf/pdf/6148952730_demontaż przełącznika DAV COM2000.pdf Przydało się?? Kliknij "dzięki" --------->
  50. 1 point
    Witam W moim pugu 1,9 D podczas jazdy miga oświetlenie kabiny, na postoju przy włączonym i wyłączonym silniki pali się cały czas, nie wiem co to może być, a do tego cały czas nie zamyka z centralnego zamka tzn., zamyka i otwiera, w sobotę wymieniłem wszystkie zamki w drzwiach i tylnej klapie i nic dalej tak samo, proszę o pomoc bo ja już nie wiem a i mój elektryk sobie nie radzi, a do ASO nie pojadę bo to zdziercy Dzieki z góry za pomoc Pozdro :ke
×
×
  • Create New...