Jump to content

Leaderboard

  1. Longbow

    Longbow

    Members


    • Points

      156

    • Content Count

      5,556


  2. Damianos1

    Damianos1

    Members


    • Points

      143

    • Content Count

      1,683


  3. Stackburn

    Stackburn

    Members


    • Points

      86

    • Content Count

      1,367


  4. kanngax

    kanngax

    Members


    • Points

      75

    • Content Count

      2,503


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/27/2008 in all areas

  1. Panie i Panowie. Przy przenoszeniu forum na nowy silnik odgrażaliśmy się, że z czasem włączane będą kolejne elementy urozmaicające życie. Jak wszyscy dobrze wiedzą - nie samym shoutboxem człowiek żyje - włączamy do zabawy reputację, czyli system oceniania Was przez Was. Jak to działa? Już tłumaczę. Ta ikona służy do komentowania postów. Od Was zależy czy skomentujecie wypowiedź pozytywnie czy negatywnie. Komentując zostawiacie punkt reputacji - dodatni - jeśli zgadzacie się z treścią lub ujemny - jeśli uważacie, że autor bredzi... Ikonka znajduje się pod każdą wypowiedzią na fo
    12 points
  2. Jako że po migracji dział poradnik nam zniknął w takiej formie w jakiej był, zakładam ten temat żeby trzymać listę wszystkich tematów starego "poradnika" i - jeśli macie dodatkowe propozycje - doklejajcie je w odpowiedziach. EDIT: jeszcze nie wszystkie linki poniżej działają jak powinny, ale to tylko kwestia czasu zanim indeksy się odbudują i będę w stanie poprawić Aktualny poradnik 206club.net: Montaż Halogenów po raz kolejny Montujemy halogeny w 206 nie wyposażonym w elektrykę zgodnie z oryginałem! 11-02-12
    5 points
  3. a czemu nie? :] nie, nie dam Ci minusa bo to by było za proste... za to napisze co myślę o Twoich wypowiedziach tutaj... zadajesz głupie pytania, zakładasz głupie tematy, chcesz być ekspertem nie posiadając odpowiedniej wiedzy, na sile próbujesz się wylansować, najważniejsze widzę są dla Ciebie repy (co wnioskuje po zacytowanej wyżej wypowiedzi i nie tylko) oraz ilość nabitych postów a kwintesencja całej tej dziecinady jest Twój avatar. Pozdrawiam!
    5 points
  4. jaaaa pierdziu teraz paliwo jest tanie to nie patrzec na spalanie tylko jezdzic z przyjemnoscia a nie ekonomicznie :majty litr wiecej ?? co to jest litr wiecej ?? nie kupicie browara albo fajek i bedzie was stac na litr 2 litry paliwa wiecej. A tak piwko tu piwko tam, fajeczki wodeczka na łykendzik a pozniej ekonomiczna jazda bo za drogo i trzeba oszczedzac. Oszczedzajcie tam gdzie trzeba a nie kluccie sie o byle pierdoly jak w tym temacie. Ja nie pije i nie pale i w gaz autu wale P.S ciekawe ile dostane minusow za ta wypowiedz ave
    5 points
  5. a mi te repy zwisają. jestem nowy i widze ze bede nieżle w plecy bo nie jestem mistrzem ortografii i już zbieram zniwo ujemnych repow :brawa. jestem tu dla dobrej zabawy i zeby dowiedziec sie wszystkiego o PUGU. jesli ktos jest tu dla REPA to...
    5 points
  6. Znalazłem znakomiry filmik jak rozbebeszać 206. Może ktoś go już wcześniej rekomendował ale naprawdę warto go obejżeć, link:
    4 points
  7. Kolego, sprawa ma się tak. Oba rodzaje śrub są prawidłowe dla felg aluminiowych z płaskim gniazdem otworu na śruby (nie stożkowe). Po to są właśnie te podkładki żeby przy dokręcaniu felg nie niszczyć samego gniazda felgi przy obrocie śruby. Jaką śrubę zastosujesz zależy od średnicy otworu na śrubę bo były felgi z mniejszym i większym otworem (nie mylić z otworem całego gniazda,tam gdzie wchodzi łeb śruby, tylko otwór gdzie wchodzi gwint). Jeśli otwór jest wąski że śruba dolna ( z foto) nie schowa tego poszerzenia to nie wolno jej stosować. Felga ma być dociągnięta podkładką a nie stożkiem śrub
    4 points
  8. W związku z tym, co napisała AniracK oraz daniem mi "-" przy reputacji i komentarza: "eksperckie" porady wyssane z palca zawsze "w cenie" zamknięciem tematu, a co za tym idzie uniemożliwieniem mi odpowiedzi zakładam nowy temat odnośnie likwidacji szkody. Nie mam zamiaru się z nikim spinać, ale wszystko co pisałem na pewno jest prawdą. Wiem, że AniracK jest znacznie dłużej na forum, na pewno wiele razy pomogła itd., nie mam zamiaru wchodzić z nią w konflikt, ale to co napisała mija się z prawdą, i dodatkowo daje mi komentarz przy reputacji będący kompletną bzdurą. W którym miejscu to co p
    4 points
  9. Chciałabym się wkupić w łaski klubowiczów, żeby poczuć przynależność do tego klubu i zarazem akceptację ze strony jego członków. Ale jeśli co chwilę mówi mi się, że moje opinie są głupie, albo, że pier**lę od rzeczy, to logo klubu na moim aucie przestaje mi się kojarzyć z miejscem, w którym mogę zasięgnąć porady, wyżalić się lub po prostu pogadać o dupie maryni... Czy wg tego co powiedziałeś, na forum też mamy być dla siebie chamscy i zamiast powiedzieć "nie zgadzam się z Twoją opinią" walnąć minusa i napisać "pie***lisz głupoty"...
    4 points
  10. W tym roku ADAC przetestował zimówki w dwieścieszóstkowym rozmiarze 175/65R14 (TABELA). Nieco zaskakujące jest pierwsze miejsce (Vredestein Snowtrac 3), ale jednocześnie jest to potwierdzenie teorii, że rozwój opon jest szybki i nowa opona, nawet mniej renomowanego producenta, może być lepsza od opony uznanego producenta sprzed kilku lat. Pozostałe miejsca w czołówce przypadły uznanym markom i modelom (Continental WinterContact TS800, Goodyear UltraGrip 7+, Dunlop SP Winter Response, Michelin Alpin A3). A teraz do sedna, czyli CO KUPIĆ? Wrzuciłem w ceneo zapytanie: rozmiar 175/65R14 z og
    4 points
  11. Wd-40 można nawet lać na wtyki, można usuwać nim czarne plamki z asfaltu, które sa na lakierze, można robić nim jeszcze wiele różnych, innych rzeczy. Jest to dobry, najlepszy preparat tego typu. Do zamków możesz go lać spokojnie, centralnie do bębenków, tam gdzie ładujesz kluczyk. I nie jest potem kluczyk brudny z tego, czy tłusty, bo to sie ładnie rozchodzi po bębenku. Po zalaniu pozamykaj kluczykiem i pootwieraj drzwi kilkanaście razy żeby sie ładnie rozeszło. -- automatycznie scalone ( 28/12/2008 o 23.29 ) -- Nie wiem co za chamski debil dał mi takiego repa za ten post
    4 points
  12. Witajcie po dłuższej przerwie! Ostatnio rzadko tu zaglądałem, ale peugeocik cały czas był ze mną. Choć 3 lata temu stracił status jedynego autka, to nadal wiernie służył, codziennie dowożąc mnie do pracy i nie tylko😊 Ale życie płynie naprzód i w końcu musiał nadejść ten dzień - dzień rozstania i sprzedaży wiernego lwa. Przez 10 lat wspólnie przemierzaliśmy szosy i pozostały tylko dobre wspomnienia. Przez ten czas nigdy mnie nie zawiódł. Nigdy nie było sytuacji, żeby stanął w trasie, czy nie odpalił rano. Jeśli nawet coś się psuło, to dawało wcześniej symptomy i czas na dojazd do mec
    3 points
  13. Myślę że elektryczny ręczny który masz w renault może być problemem. Skoro pojechałeś i nagle stanoles swoim fiatem to problem jest że strony twojego chryslera. Wsadź palec w koło z tyłu i niech ktoś z twoich znajomych odpali chevroleta i ruszy fordem do przodu może ci się przypomni co było powodem zatrzymania tesli. Nasłuchuj odrazu swojego volvo ale tylko lewym uchem przy jeździe w bok.
    3 points
  14. hej . jakiś czas temu dopadła i mnie ta przypadłość więc pstryknąłem parę fotek z naprawy tej usterki i wrzucam dla potomnych . robota jest dość prosta , ale trochę niewygodna . zaczynamy od spuszczenia płynu z układu chłodzenia ( nie trzeba opróżniać całego układu , wystarczy ok 2 l ) . następnie ściągamy przewody nagrzewnicy od strony grodzi silnika . żeby nas nie zalało w środku nakładamy kawałek szlaucha ogrodowego o śr 3/4 na górną rurkę i dmuchamy kilka razy aby wypędzić płyn chłodniczy z nagrzewnicy . następnie odkręcamy śrubkę między tymi rurkami od strony
    3 points
  15. Jak chcesz o niego naprawdę zadbać, to zamiast tego "tuningu" zainwestuj w nowe gumy, ładne aluski, dobre hamulce, itd., a jego serducho zostaw w spokoju. Uwierz mi, że żaden dobry kardiolog nie robi operacji zdrowemu sercu. Te lwiątka potrafią być naprawdę ładne i w miarę niezawodne gdy się o nie zadba. A silnika nie tykaj tym czipem.
    3 points
  16. 1.1 jest tak zamulony że raczej nie odczujesz większego zamulenia
    3 points
  17. Tekst oryginalny: "Części kupowane są w hurtowniach niemieckich, więc ich jakość jest dużo wyższa niż ta, która oferowana jest w aukcjach internetowych." Tłumaczę: "W hurtowniach niemieckich od rodowitego Niemca (20 pokoleń wstecz) czystej krwi Aryjczyka który zalewa się łzami i błaga abyśmy tych najwyższej klasy łożysk nie kupowali bo odłożył je dla córki na wesele a jak już sprzeda to eskortuje Nas do samej granicy gdzie próbuje jeszcze odkupić te łożyska za 3 razy tyle co przed chwilą sprzedał, a gdy się nie zgadzamy to gratuluje Nam zakupu i odprowadza maślanymi oczami gdy o
    3 points
  18. 3 points
  19. Jeśli chodzi o koszty utrzymania nie różnią się od innych aut. Ja kupiłem córce właśnie 2,0 i córka jeździ 90% po Warszawie odcinki 5-20km i średnie spalanie ma na poziomie 9l/100km co uważam za sukces. A dodatkowo bezpiecznie się wyprzedza bo ma bardzo ładne przyspieszenie. Przy takiej kwocie nie masz co szukać w komisach, szukaj od prywatnego sprzedawcy, sporym wydatkiem będzie po zakupie wymiana rozrządu jeśli nie będzie udokumentowanego serwisu i ewentualnie wymiana/naprawa belki tylnej, stan przewodów hamulcowych, tarcze i klocki, sprzęgło ewentualnie wahacze i opony. Koszty mogą sięgnąć
    3 points
  20. Pilne pytane. Proszę o pomoc. Potrzebuję wyczerpującej odpowiedzi. Z góry dziękuję. Jakiś czas temu zacząłem podejrzewać swoją żonę o zdradę. Skąd się dowiedziałem? No bo zachowywała się typowo dla takich sytuacji. Gdy odbierałem telefon w domu, po drugiej stronie odkładano słuchawkę. Miała często spotkania z koleżankami, niespodziewane wyjścia na kawę czy po książkę. Na pytanie "z kim z naszych wspólnych znajomych się spotyka", odpowiadała, że są to nowe przyjaciółki i ja ich nie znam. Zazwyczaj czekam na taksówkę, którą ona wraca do domu, jednak żona wysiada kilkaset metrów wcześniej i reszt
    3 points
  21. Dobra, to teraz pokaż żonę
    3 points
  22. Napisze to jeszcze raz dla potomnych W gti/S16 najwiekszy przyrost daje wydech przedewszystkim kolektor ponieważ seryjny jest jakimś nieporozumieniem.Samym.wydechem (całość) można spokojnie uzyskać 145hp.Do tego zwykła wkładka pipercross i program seryjnego sterownika i mamy 160hp.Myślę że to wszystko co można rozsądnego zrobić wszystkie zmiany typu ssacy ,przepustnice,wtryski,pompypaliwa itp nie maja sensu dosłownie!! Wałki również przyrostu z kosmosu nie dadzą owszem górą bedzie szedł jak zły ale stosunek przyrostu do kosztów naprawde mija się z celem
    3 points
  23. Ostrzegam, moja odpowiedź może być długa Chcesz je wymieniać tylko dlatego, że nigdy nie były wymieniane? Czy z autem coś nie tak i kulawo chodzi? Jeśli wszystko jest ok, to ja bym je raczej zostawił w spokoju. W innym temacie wrzuciłeś wykres z hamowni i jak dla mnie to ładnie trzyma Ci moc i moment. Pamiętaj, że samochód nie jest nowy. Teraz najważniejsza sprawa, czyli wymiana wtrysków na większe. Wsadzenie większych (bardziej wydajnych) wtrysków do seryjnego silnika bardziej zaszkodzi niż pomoże. Trzeba to później wystroić (jechać do kogoś na program), bo nie będzie to
    3 points
  24. Napewno ta konstrukcja przypomni mi się jak będę nawalony w trzy dupy i postanowie zrobic cos kreatywnego .... jeśli nie będę się logował na forum przez 2-3 tygodnie to znaczy że gdzieś machnąłem się w obliczeniach
    3 points
  25. Nie macie nigdzie mechaników w okolicy ? Widzę coraz większy narost tematów o których pisano już w starym testamencie i wypadałoby zrobić chociaż mały serwis (filtry i olej + diagnostyka LEXIĄ a nie dziadostwem) na starcie, poszukać problemu w archiwalnych tematach (ew przedłużyć stary temat, żeby na przyszłość było wszystko w jednym miejscu) i dopiero założyć nowy.................ale na samym początku odpowiedzieć sobie na jedno, ale to zajebiście ważne pytanie: CZY MAM DO CHOLERY MINIMALNE POJĘCIE JAK ZBUDOWANY JEST SAMOCHÓD I JAK DZIAŁAJĄ JEGO PODZESPOŁY ? Jeśli odpowiedź brzmi TA
    3 points
  26. Pampidampi - To jest sugestia. Nie jestem telepatą i nie ustalam usterek z gwiazd ani znaków dymnych. To wydaje mi się najbardziej prawdopodobną usterką (jednocześnie najtańszą w sprawdzeniu). Skoro jest informacja , że świece i akumulator były wymienione - przy jednoczesnym dołożeniu informacji , że mechanik wszystko sprawdził (zakładam , że nie ma problemu z zapowietrzaniem się układu - gdyby było inaczej to auto nie zagada po 2-3 godzinach tylko problem będzie po kilkunastu minutach. Każdy mechanik który nie specjalizuje się w DW8 zapewne w ogóle nie bierze pod uwagę zaworów i wychodzi z za
    3 points
  27. Po drobnych zmianach zewnętrznych wyglądałem tak :mec: Później przyszedł pomysł na jakieś lepsze światło – padło na zestaw xenonów h1 8000K. Bez porównania z tym co wcześniej tam siedziało: Kolejną rzeczą, która przyszła mi do głowy był to zestaw oryginalnych spryskiwaczy często montowany w wersjach skandynawskich lub w platynowych: Żeby zrealizować ten pomysł musiałem zakupić kilka części. 1) Zderzak z listwą wyciętą na spryskiwacze ( można w swoim starym XS wyciąć otwory i efekt będzie identyczny: 2) Nakładki: 3) Dysze ( tu już przymierzyłem nakładki ):
    3 points
  28. Witam, zamieszczam instrukcje obsługi 206 bez mux'a. Widziałem wiele próśb z tym związanych, bez konkretnych odpowiedzi. Szczegółowo opisane co jak i gdzie zrobić http://www.instrukcja206.republika.pl/ PS. Prosił bym moderatora o przyklejenie wątku. =================================== Jeśli pomogłem KLIKNIJ NA "DZIĘKI":whstl
    3 points
  29. Witam Przewertowałem całe forum w poszukiwaniu tematów zmiany tapicerki dzwi, zalazłem kilka tematów związanych ze zmianą, lecz wszystko zwiazane z pracą tapicera. Ja postanowiłem sam to wykonać (lub też spróbować). Moje wcześniejsze tematy z pytaniami jak to wykońać pozostały bez większego odzewu i konkretnych informacji. Więc przec przechodze do rzeczy: mój pug 2002 przed liftem, tapicerka dzwi uległa zużyciu więc postanowiłem wymienić na ECO SKÓRE potoczny skaj (łatwy materiał do montażu, bardzo elastyczny łatwo podatny na "modelowanie") Zaczynamy::cieszesie 1 etap : Sciągnięcie boc
    3 points
  30. aż trudno uwierzyć pomysłowo a nie tylko belka, mux i dylematy czy zmieniać opony czy też nie
    3 points
  31. 3 points
  32. Tak, ten niebieski, to dokładnie ten, którego mieliśmy oglądać w Wołominie, nawet fotki te same. Koleś jak dzwoniłam do niego twierdził, że to autko jego dziewczyny, potem jego dziewczyna twierdziła, że oni z baru rozwożą nim żarcie do klientów, więc zeznania rozbieżne. A o srebrnym z Wieliczki to już legendy krążą, nawet ktoś tu na forum pisał, że był go obejrzeć i padaka.
    3 points
  33. i zeby nie dymic dalej to _zamkniety
    3 points
  34. 1) simota jest ok! 2) raczej ktoś demonizował 3) każdy zrobi ale najlepiej zrobisz to sam. Jak coś to pisz do mnie na prv 5) ten dolot jest pod autko z klimą więc będzie pasował super do każdego. ja mam taki pod 1.4 8v racerlanda a ta simota jest duzo lepsza od mojego...
    3 points
  35. Moze i racja, ze dziwnie... ale widuje sie tez pugi z 50cm batem od radiowej anteny z przodu Jak sie jezdzi czesto po miescie albo parkuje auto co godzine to chowanie magnetycznej do bagaznika za kazdym razem moze byc meczace - wiec uwazam, ze cos takiego moze byc calkiem niezlym rozwiazaniem edyta: wow znowu dostalem minusowy punkt reputacji najpierw za jednym zamachem 10 punktow od moda ktory nie zrozumial wypowiedzi a teraz nawet nie wiadomo od kogo i za co pozdrawiam
    3 points
  36. j amysle z emoznaby bylo zostawic pomogl a punkty rep wywali. beda si ez tego rodzily nieprzyjemne konflikty. takie moje zdanie - pewnie dostane punkt na - od jakiegos statsiarza :majty
    3 points
  37. Jakby co, to informacja o przyznanych nowych punktach reputacji pojawia się w górze ekranu przy pierwszym wejściu na forum. Żeby sprawdzić reputację - wejdźcie po prostu do panelu użytkownika. Na głównej stronie jest lista punktów, tematów i komentarzy związanych z Waszą reputacją...
    3 points
  38. A tego to ci nie powiem bo az tak sie w te kwestie nie zaglebialem. Ale po co kombinowac skoro fabryka zaleca 5w40 syntetyczny to taki lej. Ja mam przebiegu 200 tys i leje 5w40 syntetyczny, taki jak zalecany i jest waszystko w porzadku. To ze oleje pół syntetyczne czy mineralne sa gesciejsze i uszczelniaja silnik to jest mit. Leje sie taki jak zaleca fabryka ?
    2 points
  39. Potomni mogą się tego dowiedzieć z postów starszych o 10 lat od Twojej spuścizny tutaj.
    2 points
  40. krejzRudy, umarłem ze śmiechu, ale faktycznie kolega nic nie pisze o właczaniu przyciskiem (4) tylko o pokrętle. JARECKI13, ustawiasz pełny nadmuch na 4kę (1), nawiew na środek, czyli kratkami na twarz (2) i zamykasz wszystkie wloty oprócz tego po lewej stronie kierownicy (3) - po ustaleniu sie temperatury na kratce powinno być ponizej 10stopni C. W VW nawet do 4stopni C przy manualnej klimie mozna uzyskać. Jeśli jednak masz te klimę a nie ma żadanej temperatury - nalezy jechać do warzstatu który sie zajmuje klimatyzacjami i uzupełnic (lub nabic jeśli całkiem pusta - po uprzednim
    2 points
  41. 2 points
  42. Nie rób jaj i nie wprowadzaj ludzi w błąd! Czujnik ciśnienia (dwufunkcyjny) pozwala na złaczenie klimy tylko w bezpieczmnym zakresie ciśnień. Zbyt niskie prowadzi do zatrcia sprężarki (oprócz gazu w układzie jest olej ale jego nośnikiem jest właśnie gaz), zbyt wysokie - czyli przepełniony układ klimy prowadzi do uszkodzenia sprężarki. ---------- Wypowiedź z 21:28 ---------- Poprzedni post o 21:27 ---------- Zła odpowiedź! ---------- Wypowiedź z 21:37 ---------- Poprzedni post o 21:28 ---------- Sprawdź dokładnie w 1,4 8V wentylator chodzi razem ze sprężarką na Iszym bie
    2 points
  43. od kierownicy po lewej. taki czerwony cyc do przekręcania np. śrubokrętem. tak jest przynajmniej u mnie:)
    2 points
  44. za bardzo wystająca felga to chodzi mi o szerokość nie przeznaczoną do 206 (czyli od 7,5" wzwyż) bez przeróbki nadkoli. A że wejdzie 7" to nie musisz mi udowadniać bo jeździłem na takich borbetach, jeździłem też na 6,5" Ouraganach a teraz na 6,5" MOMO z dystansami, na wiosnę planuję Wolfrace 17"x7". Dlatego te felgi wkeiłem (i kilka innych) bo temat jest O ALUSACH DO 206 i prosiłem w moim poście tylko o to aby uważać na parametry felg - a najlpiej o wklejanie zdjęć alu na 206 tak, żeby Klubowicz X mógł zobaczyć i powiedzieć "o ta fela wygląda dobrze". A że wyglądają alu różnie na zdjęciach
    2 points
  45. 2 opcje ,a pewnie masz 2 problemy jednocześnie. Opcja nr 1 pokrywa silnika : http://206gti.net/enginecover/ Opcja nr 2 kolektor: http://www.peugeotlogic.com/workshop/wshtml/engines/exmanif/exmanif.htm Pozdrowionka
    2 points
  46. No i załatwiłeś gościa? Twu, tzn załatwiłeś coś?
    2 points
  47. 1.4 + LPG, klima musi byc ale ogolnie mysle ze lepiej mlodszy rocznik z mniejszym wypasem ale klima musi byc !
    2 points
  48. odradzam te tarcze !!!!!!!!!!!!!!!! Miałem brembo max w audi a3 . Hamują jak zwykłe tarcze , szybciej zdzierają klocek , pokrzywiły sie po kilku tysiach. Kup lepiej normalne tarcze, a za różnicę krate browaru moja opinia o brembo max nie jest odosobniona. Znam kilka przybadkow pokrzywnienia tej tarczy.
    2 points
  49. Racja - a piszesz, ze nie masz doświadczenia.... Poza tym trzeba sprawdzić ABS - kiedyś pracujac na urządzeniu KTS500 testowałem ABS w Passacie. Wygladało to tak, ze autko poszło na podnośnik z kolegą, trzymał hamulec a ja urządzeniem podpietym pod komputer auta zatwierdzałem kolejne kroki - poszczególne koła czy zawór reduktora siły hamowania trzyma, czy nie (pomimo wcisnietego hamulca), i tak po kolei kazde kółko. To było akurat w Passacie, ale podejrzewam, ze każdy serwiś typu Q-service dysponujac urządzeniem jest w stanie taki test przeprowadzić...
    2 points
  50. A tak zapytam jaki ma to cel?? Ktoś kogoś nie lubi i daje mu "-", ktoś kogoś lubi daje mu "+". A co jeśli ktoś mówi dobrze, a ten kto daje mu "-" bredzi??
    2 points
×
×
  • Create New...