Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą oceną od 15.03.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    Do gniazda zapalniczki możesz wpakować co chcesz, najwyżej spalisz bezpiecznik. A co do tego mechanika który polecił ci regenerację magla to na twoim miejscu omijał bym go szerokim łukiem. Co do stukania to do głowy przyszło mi łożysko mcphersona ale pewny to nie jestem.
  2. 1 punkt
    Witajcie, Mam Puga,2005 r. 1.1 przebieg 136 tyś. Przygoda zaczeła się przy 90 tyś. że zapalił mi się check engine. Wiele żeczy w tym czasie zrobiłem ale olewałem powyższy błąd p0402(chodzi o wydatek powietrza większy od pożądanego) Więc przy koło 130 tyś. wymieniłem katalizator ponieważ sondy dziłały(podawały nawet prawidłowe wartości). Przez około 5000 tyś. zadowolony jeździłem że nic mi się już nie świeci,zainwestowałem w nowe opony i ogólnie chuchałem i dmuchałem żeby było tip top. Podczas powrotu z dziłaki zaświecił mi się znowu check i po sprawdzeniu ponownie pojawił sie P0402. To może być egr? gdzie on jest i czy mogę w nim podłubać nie psując go?
  3. 1 punkt
  4. 1 punkt
    Ten pojedynczy jasnoniebieski, da się go wypiąć. Kostka ma takie klapki otwierane od boku, jak je otworzysz to będziesz widział blokady pinów, które trzeba wcisnąć i pociągnąć za kabelek. Tylko pamiętaj go zaizolować.
  5. 1 punkt
  6. 1 punkt
    VF32CRFNF41172882 206 HATCHBACK 3DRZW 2.0 i 16v 138 BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model 206 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 08715 88 1 0151 Data Początku Gwarancji 12.01.2001 Numer seryjny silnika 10 LH06 0178454 NRE(homologacja) e2*98/14*0239*00 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 206 TYP NADWOZIA HATCHBACK 3DRZW WYKOŃCZENIE POZIOM GTI/S16 SILNIK WTRYSK EW10J4 PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA EYL - LAKIER SZAROŚĆ ISLANDII TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ TKANINA ANDORRE/ALCANTARA/SKÓRA "CU" KOLOR OKŁADSZIN "FZ" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA BE4 S SILNIK (TYP) SILNIK TYP EW/DW MONOGRAM DODATKOWY BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM DODATKOWY, INNE BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM GTI Charakterystyka pojazdu WYKOŃCZENIE POZIOM GTI/S16 RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA EYL - LAKIER SZAROŚĆ ISLANDII TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ TKANINA ANDORRE/ALCANTARA/SKÓRA "CU" KOLOR OKŁADSZIN "FZ" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA BE4 S PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 22 X 19 Zasilanie silnika SILNIK WTRYSK EW10J4 KOREK WLEWU PALIWA KOREK ZBIORNIKA PALIWA KOLOR NADWOZIA CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP BLOK SILNIKA (MATERIAŁ) OBUDOWA CYLINDRÓW ALUMINIOWA PALIWO BENZYNA BEZOŁOWIOWA USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK) UKŁ OCZYSZ SPALIN CEE 2000 (SILNIK) FILTR WSTĘPNY MONTAŻ BEZ FILTRA WST SILNIK (TYP) SILNIK TYP EW/DW KATALIZATOR KATALIZATOR 3-SKŁADNIK CHŁODZENIE OLEJU BEZ WYMIENNIKA WODA/OLEJ OPTYMALIZACJA ZUŻYCIA PALIWA BEZ SYSTEMU OPTYMALIZACJI ZUŻYCIA PALIWA SILNIK (CHŁODZENIE) CHŁODNICA GRUB.: 27 - 21 DM2 SKOK 1,2 PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU ODCIĘCIE DOPŁYWU PALIWA Z ODCINANIEM ZASILANIA PALIWEM OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA AUTODIAGNOSTYKA EOBD AUTODIAGNOST. "EOBD" Z PRZYSPIESZOMIERZEM SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY BEZ SYSTEMU ZAPOB ZANIECZYSZCZENIU TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU UKŁ OCZYSZ SPALIN TECH POJAZD L4 FILTR CZĄSTEK (FAP) BEZ FILTRA PRZECIWPYŁOWEGO WENTYLATOR 2 WENTYLATORY 2 PRĘDKOŚCI 250W ODZYSK OPARÓW BENZYNY UKŁ POCHŁ OPARÓW BENZ ZE STER WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU MAGNETI MARELLI Skrzynia biegów, Napęd PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA BE4 S PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE CP 19 X 72 PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 22 X 19 KOŁO STYLIZOWANE KOŁO OURAGAN 16 CALI RYGIEL BEZPIECZEŃSTWA SKRZYNI BIEGÓW BEZ BLOKADY ZABEZPIECZ SKRZYNI BIEGÓW TYP SKRZYNI BIEGÓW (HOMOLOGACJA) TYP BV BE4/5 S UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA) MECHANIZM RÓŻNICOWY WYŻSZA WERSJA OGUMIENIE (WYMIARY, TYP) OPONA 195X45X16 V KOŁA ZAMONTOWANE KOŁO 6 I ½ CALA KOŁO (TYP) MONTAŻ KOŁA ZE STOP LEK SKRZYNIA BIEGÓW (TYP) SKRZYNIA MECHA BE4T Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce ABS ABS STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 21 PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE STABILIZATOR PRZEDNI DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 20 HAMULEC GŁÓWNY ELEKTRONICZ ROZKŁAD SIŁY HAMOWANIA HAMULEC TYP TARCZE PRZED WENTYLOWANE/TARCZE TYL ZAWIESZENIE ZAW NORMALNE Nadwozie, Wyposażenie SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY ANTENA ANTENA TYL KRÓTKA KOREK WLEWU PALIWA KOREK ZBIORNIKA PALIWA KOLOR NADWOZIA ELEMENTY OZDOBNE (SAMOPRZYLEPNE) SŁUPEK DRZWI CZARNY BEZ SIATEK DEKOR ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD) LISTWY OCHRONNE BOCZNE BARWIONE ZDOBIENIA BOCZNE (WYMIARY) LISTWY OCHRONNE BOCZNE + STOPIEŃ KOŁPAK (STYL) OZDOBNY KOŁPAK ALU FOUDRE OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM) BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE OZDOBNA KOŃCÓWKA RURY WYDECHOWEJ Z OZDOBNĄ RURĄ WYDECHOWĄ WYCISZENIE OD STRONY SILNIKA IZOL DŹWIĘK WYCIERACZKA PRZEDNIA WYCIERACZKA PRZED Z CZUJNIKIEM OPADÓW WYCIERACZKA TYLNA WYCIERACZKA TYL WYCIERACZKA REFLEKTORA BEZ WYCIERACZEK REFLEKTORÓW PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA BEZ ZAŚLEPKI W PASIE PRZEDNIM SZYBA DACHU BEZ SZYBY W DACHU ZDERZAKI ZDE SPT KOL NADW PAS OCH CZAR OD MOD2000 OSŁONA PRZECIWBŁOTNA (CHLAPACZ) CHLAPACZ PRZ KOŁA TYL REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z PODWÓJNYM ODBŁYŚNIKIEM LUSTERKO ZEWNĘTRZNE KIEROWCY LUSTERKO ZEWN KIER STER ELE LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PASAŻERA LUST. WSTECZ. ZEWN. PASAŻERA STER. ELEKTR. KOŁO ZAPASOWE KOŁO GALETTE OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY LUST ZEW CZAR LAKIER+KLAM ZEW KOL NADW LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) LUSTERKO ASFERYCZNE ZEWNĘTRZNEGO LUSTERKA WSTECZNE DACH OTWIERANY DACH SZTYWNY MASKOWNICE ZDERZAKÓW PAS OCHR ZDERZAKA BARWIONY SZYBA TYLNA (RODZAJ) SZYBA TYLNA OGRZEWANA SZYBA (WYGLĄD) PRZYCIEMNIONA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) SZYBA BOCZ TYL UCHYLNA SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA NIE ATERMICZNA Wyposażenie wnętrza TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ TKANINA ANDORRE/ALCANTARA/SKÓRA "CU" ALARM ANTYWŁAMANIOWY BEZ ALARMU ANTYKRADZIEŻOWEGO ZAPALNICZKA ZAPALNICZKA PRZEDNIA ZAGŁÓWEK TYLNY ZAGŁÓWEK TYLNY REGULOWANY ZAGŁÓWEK PRZEDNI ZAGÓWEK PRZED ODCHYLANY SIEDZENIE TYLNE KANAPA DZIELONA SKŁADANA ALARM WEWNĘTRZNY ALARM OTWARTE DRZWI ZASŁONA BAGAŻNIKA BEZ POKRYWY PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY PAS BEZP TYL 3 ZWIJACZE 3DRZW PAS BEZPIECZEŃSTWA PRZEDNI PAS PIROTECH BEZ ALARMU KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA) KRAJE O UMIARKOWANYM KLIMACIE KLIMATYZATOR NAGRZEWNICA POWIETRZA Z OGRZEWANIEM TYL STOPNIOWANIE BIEGÓW PODZIAŁKA W KM/H UŁATWIENIA (UCHWYTY) KLAMKI PRZ + TYL Z ZACZEPAMI LICZNIK OBROTÓW OBROTOMIERZ WSKAZÓWKOWY OPAKOWANIE RADIA ZASIL ANTENY ODBIOR GŁOŚ PRZ/TYL TWEETER KONSOLA KONSOLA Z OGRZEWANIEM TYL STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ NAD ZDALNEGO STEROWANIA OGRZEWANIE DODATKOWE BEZ DODATKOWEGO OGRZEWANIA OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE STER OŚWIET AUTO BAGAŻ LUB PRZESTRZ BAG WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ KONS CENTR OZDOB+PRZYCISK ROZDZ OZDOB ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE LAMPKA PUNKTOWA TABLICA ROZDZIELCZA (CHARAKTERYSTYKA) TŁO TARCZY WSKAŹNIKA METAL LICZNIK OBROTÓW (GNIAZDO INFORMATYCZNE) OBROTOMIERZ INFO MODUŁ ELEKTRO MOCOWANIE FOTELIKA DZIECIĘCEGO BEZ MOCOWAŃ FOTELIKÓW DLA DZIECI GŁOŚNIK MONTAŻ 2 GŁ PRZ + 2 TWEETERS + 2 GŁ TYL STEROWANIE AUTORADIA ZDALNE STER RADIOODTWARZ BEZ FUNKCJI CD NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA BEZ PODWYŻSZ SIEDZISKA PRZÓD PASAŻERA REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY KIER REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY PASAŻ WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY ZE SKŁADANYM SIEDZISKIEM PRZEDNIM KIEROW WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA ZE SKŁADANYM SIEDZISKIEM PRZEDNIM PASAŻ WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD SYSTEM NAWIGACJI BEZ SYSTEMU NAWIGACJI PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ BEZ PODNOŚNIKA SZYBY TYLNEJ PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ KIEROWCY PODNOŚ SZYBY PRZED KIER STER SEKWENC PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ PASAŻERA PODNOŚ SZYBY PRZED PASAŻ STER EL WYŚWIETLACZ WYŚWIETLACZ (RADIO+ZEGAR+ I LUB T>,CD) ZEGAR ZEGAR CYFROWY WSKAŹNIK OLEJU CZUJNIK CZASOWY POZ + TEMP MATA GRZEJNA FOTEL BEZ PODGRZEWANIA PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA BEZ PODUSZKI POW BOCZNEJ PRZEDNIEJ PODUSZKA POWIETRZNA PASAŻERA PODUSZKA POW PASAŻERA PAKIET WYPOSAŻENIA BEZ ZESTAWU WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO LUSTERKO WSTECZNE ZEW. (PODGRZEWANE) LUSTERKO ZEWN OGRZEWANE BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ WEWNĘTRZNE ELEMENTY STEROWANIA DRZWI (WYGLĄD) WEWN ELEM STER WYGLĄD CHROM ZABEZPIECZENIE MIEJSC PRZEDNICH BEZ OSŁONY PRZEDNIEGO STANOWISKA OSŁONA P-SŁONECZNA PRZEDNIA STRONA KIER+PASAŻ (BEZ NAPISU) ODBIORNIK RADIOWY ODBIORNIK RADIOWY POZIOM 2 RDS CHŁODZENIE KLIMATYZACJI CHŁODZENIE AUTOMATYCZNE NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO (KIEROWCY) PODWYŻSZ SIEDZ KIEROWCY REG RÓWNOLEGŁA OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA SCHOWKI (INNE) KIESZEŃ PRZ. + TLN. PŁYTKA DO STŁUCZ. + SCHOW. POD NAKŁADKA NA DYWANIK BEZ WYKŁADZINY WYKAŃCZAJĄCEJ PODUSZKA POWIETRZNA KIEROWCY PODUSZKA POW KIEROWCY LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) LUSTERKO ASFERYCZNE ZEWNĘTRZNEGO LUSTERKA WSTECZNE SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA BEZ SIATKI W BAGAŻNIKU DYWANIK WYKŁADZINA DYWANOWA F470 WYŁĄCZNIK CZASOWY OŚWIETLENIA WYŁĄCZNIK CZASOWY STAŁY STACYJKA TRANSPONDER DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY GAŁKA DŹWIGNI BIEG ALUM OSŁONA SKÓRA STEROWANIE RYGLOWANIEM ZAMEK ZWYKŁA BLOKADA SZYBA TYLNA (RODZAJ) SZYBA TYLNA OGRZEWANA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) SZYBA BOCZ TYL UCHYLNA SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA NIE ATERMICZNA KIEROWNICA KIER SKÓRA 3 RAMIONA RYGLOWANIE SCHOWKA SCHOWKI BEZ ZAMKA WENTYLATOR 2 WENTYLATORY 2 PRĘDKOŚCI 250W Elektryka ALTERNATOR ALTERNATOR KLASA 8 SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY AKUMULATOR AKUMULATOR L1 300 STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ NAD ZDALNEGO STEROWANIA ROZRUSZNIK ROZRUSZNIK KLASA 3 OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE STER OŚWIET AUTO BAGAŻ LUB PRZESTRZ BAG OŚWIETLENIE SPECJALNE BEZ OŚWIETLENIA SPECJAL ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE LAMPKA PUNKTOWA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE MULTIPLEKSAŻ BEZ SIECI MULTIPLEKSOWEJ REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z PODWÓJNYM ODBŁYŚNIKIEM Marki wyposażenia WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU MAGNETI MARELLI Inne KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA STANDARD ATMOSFERA ATMOSFERA NORMALNA APTECZKA KLIMA APTECZKA STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ GNIAZDO GŁOŚNIKOWO-SŁUCHAWKOWE RADIA BEZ GNIAZDA AKCESORIÓW ZDERZENIA BOCZNE DRZWI NIE WZMOCNIONE ZESTAWY KLUCZY 1 KLU PLIP WYS CZ + 1 KLU GŁÓW TOCZENIE SIĘ SZEROKIEJ DROGI OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY LUST ZEW CZAR LAKIER+KLAM ZEW KOL NADW KONTROLA PRĘDKOŚCI BEZ KONTROLI PRĘDKOŚCI TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY BEZ TRÓJKĄTA OSTRZEGAWCZEGO
  7. 1 punkt
    Charakterystyki pojazdu Model 206 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 08844 88 2 0295 Data Początku Gwarancji 21.02.2001 Numer seryjny silnika 10 LH06 0257591 NRE(homologacja) e2*98/14*0239*00 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 206 TYP NADWOZIA COUPE KABRIOLET 2DRZW WYKOŃCZENIE COUPE KABRIOLET POZIOM B SILNIK WTRYSK EW10J4 PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA EYC - LAKIER SZARY KWARCOWY TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SKÓRA L005 "C2" KOLOR OKŁADSZIN "FK" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA BE4 S SILNIK (TYP) SILNIK TYP EW/DW MONOGRAM DODATKOWY BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM DODATKOWY, INNE BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM CC Charakterystyka pojazdu WYKOŃCZENIE COUPE KABRIOLET POZIOM B RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA EYC - LAKIER SZARY KWARCOWY TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SKÓRA L005 "C2" KOLOR OKŁADSZIN "FK" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA BE4 S PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 22 X 19 Zasilanie silnika SILNIK WTRYSK EW10J4 KOREK WLEWU PALIWA KOREK ZBIORNIKA PALIWA KOLOR NADWOZIA CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP BLOK SILNIKA (MATERIAŁ) OBUDOWA CYLINDRÓW ALUMINIOWA PALIWO BENZYNA BEZOŁOWIOWA USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK) UKŁ OCZYSZ SPALIN CEE 2000 (SILNIK) FILTR WSTĘPNY MONTAŻ BEZ FILTRA WST SILNIK (TYP) SILNIK TYP EW/DW KATALIZATOR KATALIZATOR 3-SKŁADNIK CHŁODZENIE OLEJU BEZ WYMIENNIKA WODA/OLEJ OPTYMALIZACJA ZUŻYCIA PALIWA BEZ SYSTEMU OPTYMALIZACJI ZUŻYCIA PALIWA SILNIK (CHŁODZENIE) CHŁODNICA 30 21 DM2 MIEDŹ PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU ODCIĘCIE DOPŁYWU PALIWA Z ODCINANIEM ZASILANIA PALIWEM OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA AUTODIAGNOSTYKA EOBD AUTODIAGNOST. "EOBD" Z PRZYSPIESZOMIERZEM SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY BEZ SYSTEMU ZAPOB ZANIECZYSZCZENIU TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU UKŁ OCZYSZ SPALIN TECH POJAZD L4 FILTR CZĄSTEK (FAP) BEZ FILTRA PRZECIWPYŁOWEGO WENTYLATOR 2 WENTYLATORY 2 PRĘDKOŚCI 250W ODZYSK OPARÓW BENZYNY UKŁ POCHŁ OPARÓW BENZ ZE STER WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU MAGNETI MARELLI FILTR ZBIORNIKA FILTR ZBIORN. WEWN. Skrzynia biegów, Napęd PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA BE4 S PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE CP 19 X 72 PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 22 X 19 KOŁO STYLIZOWANE KOŁO OURAGAN 16 CALI RYGIEL BEZPIECZEŃSTWA SKRZYNI BIEGÓW BEZ BLOKADY ZABEZPIECZ SKRZYNI BIEGÓW TYP SKRZYNI BIEGÓW (HOMOLOGACJA) TYP BV BE4/5 S UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA) MECHANIZM RÓŻNICOWY WZMOCNIONY OGUMIENIE (WYMIARY, TYP) OPONA 205X45X16 W KOŁA ZAMONTOWANE KOŁO 6 I ½ CALA KOŁO (TYP) MONTAŻ KOŁA ZE STOP LEK SKRZYNIA BIEGÓW (TYP) SKRZYNIA MECHA BE4T Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce ABS ABS STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 19 PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE STABILIZATOR PRZEDNI DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 20 HAMULEC GŁÓWNY ELEKTRONICZ ROZKŁAD SIŁY HAMOWANIA HAMULEC TYP TARCZE PRZED WENTYLOWANE/TARCZE TYL ZAWIESZENIE ZAW NORMALNE Nadwozie, Wyposażenie SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY ANTENA ANTENA PRZED KRÓTKA KOREK WLEWU PALIWA KOREK ZBIORNIKA PALIWA KOLOR NADWOZIA ELEMENTY OZDOBNE (SAMOPRZYLEPNE) BEZ ELEMENTU OZDOB SŁUPKA DRZWI ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD) LISTWY OCHRONNE BOCZNE BARWIONE ZDOBIENIA BOCZNE (WYMIARY) LISTWY OCHRONNE BOCZNE + STOPIEŃ KOŁPAK (STYL) OZDOBNY KOŁPAK ALU FOUDRE OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM) BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE OZDOBNA KOŃCÓWKA RURY WYDECHOWEJ Z OZDOBNĄ RURĄ WYDECHOWĄ WYCISZENIE OD STRONY SILNIKA IZOL DŹWIĘK WYCIERACZKA PRZEDNIA WYCIERACZKA PRZED BEZ CZUJNIKA OPADÓW WYCIERACZKA TYLNA BEZ WYCIERACZKI TYLNEJ SZYBY WYCIERACZKA REFLEKTORA BEZ WYCIERACZEK REFLEKTORÓW PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA BEZ ZAŚLEPKI W PASIE PRZEDNIM SZYBA DACHU BEZ SZYBY W DACHU ZDERZAKI ZDE SPT KOL NADW PAS OCH CZAR OD MOD2000 OSŁONA PRZECIWBŁOTNA (CHLAPACZ) CHLAPACZ PRZ KOŁA TYL REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z PODWÓJNYM ODBŁYŚNIKIEM LUSTERKO ZEWNĘTRZNE KIEROWCY LUSTERKO ZEWN KIER STER ELE LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PASAŻERA LUST. WSTECZ. ZEWN. PASAŻERA STER. ELEKTR. KOŁO ZAPASOWE BEZ KOŁA ZAPASOWEGO OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY LUST ZEW I KLAM ZEWN W KOLORZE NADWOZIA LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) LUSTERKO ASFERYCZNE ZEWNĘTRZNEGO LUSTERKA WSTECZNE DACH OTWIERANY DACH OTW SKŁADANY MASKOWNICE ZDERZAKÓW PAS OCHR ZDERZAKA BARWIONY SZYBA TYLNA (RODZAJ) SZYBA TYLNA OGRZEWANA SZYBA (WYGLĄD) PRZYCIEMNIONA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) SZYBA TYL BOCZ OPUSZCZANA SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA ATERMICZNA PAKIET " RADIO-INFORMACJA-KOMUNIKACJA" RADIOODTWARZ CD / INFO WERS PODST Wyposażenie wnętrza TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SKÓRA L005 "C2" ALARM ANTYWŁAMANIOWY BEZ ALARMU ANTYKRADZIEŻOWEGO ZAPALNICZKA ZAPALNICZKA PRZEDNIA ZAGŁÓWEK TYLNY BEZ TYLNYCH ZAGŁÓWKÓW ZAGŁÓWEK PRZEDNI ZAGÓWEK PRZED ODCHYLANY SIEDZENIE TYLNE KANAPA TYL SIEDZ ZESP OPAR DZIEL NIE SKŁ ALARM WEWNĘTRZNY ALARM OTWARTE DRZWI ZASŁONA BAGAŻNIKA BEZ POKRYWY PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY PAS BEZP TYL 2 ZWIJACZE 3DRZW PAS BEZPIECZEŃSTWA PRZEDNI PAS PIROTECH BEZ ALARMU KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA) KRAJE O UMIARKOWANYM KLIMACIE KLIMATYZATOR NAGRZEWNICA POWIETRZA Z OGRZEWANIEM TYL STOPNIOWANIE BIEGÓW PODZIAŁKA W KM/H LICZNIK OBROTÓW OBROTOMIERZ WSKAZÓWKOWY OPAKOWANIE RADIA ZASIL ANTENY ODBIOR GŁOŚ PRZ/TYL TWEETER KONSOLA KONSOLA Z OGRZEWANIEM TYL STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ NAD ZDALNEGO STEROWANIA OGRZEWANIE DODATKOWE BEZ DODATKOWEGO OGRZEWANIA OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE STER OŚWIET AUTO BAGAŻ LUB PRZESTRZ BAG WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ KONS CENTR OZDOB+PRZYCISK ROZDZ OZDOB ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE BEZ WEWNĘTRZNEGO ŚWIATŁA TABLICA ROZDZIELCZA (CHARAKTERYSTYKA) TŁO TARCZY WSKAŹNIKA METAL LICZNIK OBROTÓW (GNIAZDO INFORMATYCZNE) OBROTOMIERZ INFO MODUŁ ELEKTRO MOCOWANIE FOTELIKA DZIECIĘCEGO BEZ MOCOWAŃ FOTELIKÓW DLA DZIECI GŁOŚNIK MONTAŻ 2 GŁ PRZ + 2 TWEETERS + 2 GŁ TYL STEROWANIE AUTORADIA ZDALNE STER RADIOODTWARZ + FUNKCJA CD NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA BEZ PODWYŻSZ SIEDZISKA PRZÓD PASAŻERA REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY KIER REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY PASAŻ WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY ZE SKŁADANYM SIEDZISKIEM PRZEDNIM KIEROW WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA ZE SKŁADANYM SIEDZISKIEM PRZEDNIM PASAŻ WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD SKRZYNKA (PUDŁO) NA CZĘŚCI/NARZĘDZIA BEZ SCHOWKA SYSTEM NAWIGACJI BEZ SYSTEMU NAWIGACJI PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ PODNOŚ SZYBY TYL STER ELEKTRYCZ PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ KIEROWCY PODNOŚ SZYBY PRZED KIER STER SEKWENC PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ PASAŻERA PODNOŚ SZYBY PRZED PASAŻ STER EL WYŚWIETLACZ WYŚWIETLACZ (RADIO+ZEGAR+ I LUB T>,CD) ZEGAR ZEGAR CYFROWY WSKAŹNIK OLEJU CZUJNIK CZASOWY POZ + TEMP MATA GRZEJNA FOTEL BEZ PODGRZEWANIA PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA PODUSZKA POW BOCZNA PRZ PODWÓJNA PODUSZKA POWIETRZNA PASAŻERA PODUSZKA POW PASAŻERA PAKIET WYPOSAŻENIA BEZ ZESTAWU WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO LUSTERKO WSTECZNE ZEW. (PODGRZEWANE) LUSTERKO ZEWN OGRZEWANE BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ WEWNĘTRZNE ELEMENTY STEROWANIA DRZWI (WYGLĄD) WEWN ELEM STER WYGLĄD CHROM ZABEZPIECZENIE MIEJSC PRZEDNICH BEZ OSŁONY PRZEDNIEGO STANOWISKA OSŁONA P-SŁONECZNA PRZEDNIA STRONA KIER+PASAŻ (BEZ NAPISU) ODBIORNIK RADIOWY SYST. AUDIO ODTW. CD RDS "RD1" CHŁODZENIE KLIMATYZACJI CHŁODZENIE AUTOMATYCZNE NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO (KIEROWCY) PODWYŻSZ SIEDZ KIEROWCY REG RÓWNOLEGŁA OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA SCHOWKI (INNE) KIESZEŃ DANS DRZWI PRZEDNICH NAKŁADKA NA DYWANIK BEZ WYKŁADZINY WYKAŃCZAJĄCEJ PODUSZKA POWIETRZNA KIEROWCY PODUSZKA POW KIEROWCY LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) LUSTERKO ASFERYCZNE ZEWNĘTRZNEGO LUSTERKA WSTECZNE SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA BEZ SIATKI W BAGAŻNIKU DYWANIK WYKŁADZINA DYWANOWA F470 WYŁĄCZNIK CZASOWY OŚWIETLENIA WYŁĄCZNIK CZASOWY STAŁY STACYJKA TRANSPONDER DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY GAŁKA DŹWIGNI BIEG ALUM OSŁONA SKÓRA STEROWANIE RYGLOWANIEM ZAMEK ZWYKŁA BLOKADA SZYBA TYLNA (RODZAJ) SZYBA TYLNA OGRZEWANA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) SZYBA TYL BOCZ OPUSZCZANA SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA ATERMICZNA KIEROWNICA KIER SKÓRA 3 RAMIONA RYGLOWANIE SCHOWKA ZAMEK OBUDOWY SCHOWKA WENTYLATOR 2 WENTYLATORY 2 PRĘDKOŚCI 250W Elektryka ALTERNATOR ALTERNATOR KLASA 8 SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY AKUMULATOR AKUMULATOR L1 300 STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ NAD ZDALNEGO STEROWANIA ROZRUSZNIK ROZRUSZNIK KLASA 3 OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE STER OŚWIET AUTO BAGAŻ LUB PRZESTRZ BAG OŚWIETLENIE SPECJALNE BEZ OŚWIETLENIA SPECJAL ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE BEZ WEWNĘTRZNEGO ŚWIATŁA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE MULTIPLEKSAŻ BEZ SIECI MULTIPLEKSOWEJ REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z PODWÓJNYM ODBŁYŚNIKIEM Marki wyposażenia WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU MAGNETI MARELLI Inne KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA STANDARD ATMOSFERA ATMOSFERA NORMALNA APTECZKA BEZ APTECZKI STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ GNIAZDO GŁOŚNIKOWO-SŁUCHAWKOWE RADIA BEZ GNIAZDA AKCESORIÓW ZDERZENIA BOCZNE DRZWI NIE WZMOCNIONE ZESTAWY KLUCZY 1 KLU PLIP WYS CZ + 1 KLU GŁÓW TOCZENIE SIĘ SZEROKIEJ DROGI OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY LUST ZEW I KLAM ZEWN W KOLORZE NADWOZIA KONTROLA PRĘDKOŚCI BEZ KONTROLI PRĘDKOŚCI TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY BEZ TRÓJKĄTA OSTRZEGAWCZEGO
  8. 1 punkt
    Nie mana co czekać i bierzemy się do roboty Oto co musimy zakupić: - silniczki (mam na myśli tylko oryginalne) najlepiej kupić razem z prowadnicami lub dowiedzieć się jak wygląda zębatka w mechaniźmie podnoszenia szyb i jaka jest w silniczku jaki chcemy kupić, - około 5m przewodu dwużyłowego, - przełącznik do sterowania szybami, - takie małe ustrojstwa (rys. 1) aby podłączyć przewody do sterownika (6 sztuk) oraz silniczków (4 sztuki). Rys. 1 1 Etap Szyby kręcimy, po raz ostatni maksymalnie do góry i zdjemujemy boczki drzwi. Opis tutaj: http://www.206club.net/1392.htm#30279 2 Etap Zabieramy się za odkręcanie manualnego mechanizmu (rys. 2). Jest on umocowany na trzech wkrętach, które znajduję się od strony blachy drzwi. Wymacamy je bez problemu gorzej z ich wykręceniem tu każdy walczy jak uważa, ja radziłem sobie płaskim kluczem, a do niego wymienna nasadka krzyżakowa ze śrubokręta. Rys.2 3 Etap Odkręcone. Widzimy mniej więcej coś takiego (rys. 3). W tym miejscu (o ile wcześniej nie sprawdzaliśmy) dowiadujemy się czy silniczek pasuje nam do zębatki którą już mamy czy jednak czeka nas przekładanie tego ustrojstwa. U mnie zainstaniała gorsza opcja czyli przekładanie i ponowne nawijanie linek. Jeśli silniczek pasuje to pomijamy etap 4. Rys. 3 4 Etap Bez paniki i bez wyjmowania jeszcze oglądamy sobie w jaki sposób są nawinięte linki na zębatkę. Po czym podważamy śrubokrętem to "kółeczko" z zębatką i naszymy linkami. Każda linka ma sprężynę i czerwony plastikowy pancerz. Teraz skracamy ten czerowny pancerz ale tylko ten który jest na krótszej lince i tylko tą jego węższą część, ja tej węższej części zosatawiłem sobie niecały centymetr (rys. 3, rys. 4). Zabieramy się za nawijanie linek na nasze "kółeczko". Linki wstępnie nawinięte, teraz trzeba to wszystko upchnąć w czarnej plastikowej obudowie. Czerowny pancerzyk dłuższej linki wkładamy w czarną obudowę i ciągniemy za krótszą linkę oczywiście "kółczeko mamy częściowo włożone w czarną osłonę. Gdy srpężyna dłuższej linki zostanie już maksymalnie ściśnięta, jedną ręką przytrzymujemy sobie "kółeczko" by nam się dłuższa linka nie odwinęła dzięki tej sprężynie, a drugą ręką ciągniemy do dołu krótszą linkę i wciskamy ten krótszy czerwony pancerzyk w czarną obudowę. Nie ma się co cackać zepsuć raczej nic nie zepsujemy, ja próbowałem cały nieskrócony czerwony pancerzyk wcisnąć, ale raz się udało, a za drugim razem popękał przy wciskaniu dlatego lepiej go od razu skrócić i się nie męczyć, a nie ma to żadnego wpływu na działanie naszego mechanizmu. Rys. 4 Etap 5 Linki nawinięte teraz dopasowujemy nasze silniczki do zębatki i przykręcamy je tymi trzema wkrętami (rys. 5) Rys. 5 Etap 6 Teraz pora na przeciągnięcie przewodów. Zdjemujemy gumową rurkę oraz boczne zaślepki i przez gumową rurkę przeciągamy przewód do wnętrza pojazdu (rys. 6, rys. 7). Od strony pasażera przebiega to bezproblemowo, gorzej jest u kierowcy i trochę spanikowałem bo żadnego dojścia nie było, wyjąłem zaślepkę, nawiew boczny, regulację świateł, osłonę bezpieczników i nic, a jak się później okazało zupełnie nadaremnie. Od strony kierowcy należy "wciskać" przewód do kabiny do momentu aż sam nam się ukaże w okolicy pedałów. Wyjmujemy schowek w tunelu środkowym, podnosimy mieszek gałki zmiany biegów, wywalalmy zaślepkę od przełącznika szyb oraz podważamy zapalniczkę (nie udało mi się jej wyjąć) aby odłączyć wtyczkę. Przewody puszczamy tunelem środkowym, nie ma z tym żadnych problemów ani niespodzianek. Rys. 6 Rys. 7 Etap 7 Przewody puszczone długość ich już znamy więc odcinamy co nam niepotrzebne i produkujemy końcówki do przewodów (rys 8 ). Do silniczków kupiłem wtyczki 20zł/szt oryginalne używane, bo strasznie ciężko jest się dostać do styków w silniczkach, natomiast przy przełączniku nie ma z tym żadnego problemu więc oszczędziłem sobie wydatku i sam je zmontowałem. Radzę wyjąć bezpiecznik nr 23 (od zapalniczki) gdy będziemy robić zaislanie do naszych szyb (straciłem dwa bezpieczniki w tym miejscu). Środkowy przewód z wtyczki do zapalniczki (rys. 9) to +, grubszy przewód z boku to -, a cienki szary z boku to + odpowiadający za oświetlenie i działa przy włączonych światłach. Wybrałemy grubsze przewody. Podpinamy się i na końcach również montujemy te małe ustrojastwa, które pozwolą nam na wpięcie się do styków przełącznika. Rys. 8 Rys. 9 Etap 8 Korzystając ze schematu (rys. 10), który wykonał któryś z naszych forumowiczów podłączamy do przełącznika (rys. 11) zasilanie oraz przewody silniczków. Te ostatnie możemy zamieniać + z - jak kto woli podnosić/opuszczać szyby, przycisk w dół szyba w dół czy na odwrót to w tym miejscu mamy możliwość ustalenia tego. Całość podłączona tak by się prezentowała (rys. 12). Wiem, wiem, totalna amatorka, ale tego w końcu nie widać i działa bez zarzutu, a co najważniejsze minimalnym kosztem. Rys. 10 Rys. 11 Rys.12 Etap 9 Podpianmy zapalniczke i montujemy całą resztę na swoim miejscu i cieszymy się śmigającymi szybkami za dotknięciem palca (rys. 13) Jeszcze jedna droba sprawa jeśli włożymy bezpiecznik w to samo miejsce to szyby będą nam działały non stop a co za tym idzie i podświetlenie przełącznika będzie non stop nam świecić. Wystarczy przełożyć ten bezpiecznik o jedną nóżkę wyżej, a szyby i zapalniczka będą nam działały dopiero po przekręceniu kluczyka lub przy działającym silniku. Standardowy bezpiecznik 20A w zupełności sobie radzi mnie on się nie przepala więc nie widzę powodu by dawać większy. Zaślepienie dziurek po korbach zostawiam już waszej inwencji twórczej bo pisząc ten tekst otwory po korbach świecą mi w drzwiach Rys. 13 Co do czasu to wszystko zależy od tego ile osób to robi, jak zwinne palce posiadają, cierpliwość itp. itd. Osobiście za pierwszym podejściem nawinięcie tylko jednego "kółeczka" zajęło ponad 5h, a przy drugim podejściu w tym samym czasie zrobiłem całe drugie drzwi oraz okablowanie, podłączenie wszystkiego i posprzątanie auta. Także początek najgorszy, a później już z górki. Mam nadzieję, że z tym guide zminimalizuje to ilość poświęconego przez was na to czasu oraz oszczędzi wam wielu nerwów i przekleństw, których sam nie szczędziłem przy tej operacji. Grunt to to że było warto!! Kosztorys: Silniczki z prowadnicami 60 - 120zł/jedną strone Przewód dwużyłowy ~1,5zł/m Ustrojstwa do styków ~30gr/szt Przełącznik szyb 50 - 100zł To by było chyba na tyle, mam nadzieję, że temat został wyczerpany i zebrany w jedym miejscu, w razie pytań lub sugesti proszę pisać Zapomniałem dodać, nie sugerujcie się tym, że silniczki kupujecie z tego samego roku co wasze auto, bo jak się okazało na moim przykładzie nie ma reguły, że trafimy na taką samą zębatkę. Ja kupiłem z takiego samego rocznika jak mój nawet ilość drzwi taka sama i były różne zębatki. Druga sprawa silniczki od CC nie pasują do HTB i odwrotnie.
  9. 1 punkt
    16 to wg. mnie optymalny rozmiar do 206stki jeśli ktoś chce poprawić wygląd (chyba właśnie najbardziej Ci na tym zależy), a jednocześnie nie chce szaleć i wchodzić w większe średnice. Ja bym na lato mniej niż 16 cali nie kupił, szkoda kasy, bo do tej budy 15 jest ciut za mała i po miesiącu stwierdzisz, że to nie jest to, za to na 16 jest już ok. No i w osiągach między 15, a 16 bez stopera nie odczujesz większej różnicy, jeszcze jak założysz 195/45r16... 1.1 i tak nie jedzie, to niech chociaż cieszy oko właściciela i nadrabia wyglądem. Sam kiedyś ze 2 lata jeździłem punto, takim najsłabszym 1.1 55konnym, najpierw na 195/50r15, później na 215/40r16 i nie widze problemu w zakładaniu takiego koła do 1.1 Tak wogóle to dziwny temat, bo w Google wystarczy wpisać: -Peugeot 206 16" -Peugeot 206 16 zoll felgen -Peugeot 206 s16 -Peugeot 206 ouraqan -Peugeot 206 205/45r16 itp, itd... i ukazują sie nam setki zdjęć i inspiracji
  10. 1 punkt
    Mam człowieka w Warszawie który może Ci wymienić przełącznik ode mnie. Mam takie ze zregenerowaną manetką kierunkowskazów, będzie spokój na kilka lat.
  11. 1 punkt
  12. 1 punkt
    graba79, na przód masz 165mm...na tył potrzebujesz 130mm. Głebokością raczej bym się nie przejmował Pozdrawiam!
×