Jump to content

Leaderboard

  1. Longbow

    Longbow

    Members


    • Points

      49

    • Content Count

      5,336


  2. Damianos1

    Damianos1

    Members


    • Points

      45

    • Content Count

      969


  3. Stackburn

    Stackburn

    Members


    • Points

      31

    • Content Count

      1,365


  4. wrobeleczek

    wrobeleczek

    Members


    • Points

      29

    • Content Count

      2,183



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/16/2018 in all areas

  1. 4 points
    Znalazłem znakomiry filmik jak rozbebeszać 206. Może ktoś go już wcześniej rekomendował ale naprawdę warto go obejżeć, link:
  2. 3 points
    Jak chcesz o niego naprawdę zadbać, to zamiast tego "tuningu" zainwestuj w nowe gumy, ładne aluski, dobre hamulce, itd., a jego serducho zostaw w spokoju. Uwierz mi, że żaden dobry kardiolog nie robi operacji zdrowemu sercu. Te lwiątka potrafią być naprawdę ładne i w miarę niezawodne gdy się o nie zadba. A silnika nie tykaj tym czipem.
  3. 3 points
    1.1 jest tak zamulony że raczej nie odczujesz większego zamulenia
  4. 3 points
    Tekst oryginalny: "Części kupowane są w hurtowniach niemieckich, więc ich jakość jest dużo wyższa niż ta, która oferowana jest w aukcjach internetowych." Tłumaczę: "W hurtowniach niemieckich od rodowitego Niemca (20 pokoleń wstecz) czystej krwi Aryjczyka który zalewa się łzami i błaga abyśmy tych najwyższej klasy łożysk nie kupowali bo odłożył je dla córki na wesele a jak już sprzeda to eskortuje Nas do samej granicy gdzie próbuje jeszcze odkupić te łożyska za 3 razy tyle co przed chwilą sprzedał, a gdy się nie zgadzamy to gratuluje Nam zakupu i odprowadza maślanymi oczami gdy odjeżdżamy w kierunku zachodzącego słońca (pdk)"
  5. 3 points
  6. 2 points
    Po uciążliwych tegorocznych upałach naszła mnie ochota na klimatyzację w moim lwie. Postaram się opisać moją walkę… Pacjent, wiadomo lew z rocznika 2003. Bez jakiejkolwiek klimy… Do zrobienia potrzebne mi były: 1. przewody klimatyzacji – od grodzi do sprężarki, od sprężarki do kondensatora klimatyzacji (chłodnica) i od tejże chłodnicy do odwilżacza; 2. nagrzewnia z silniczkami, czujnikami i okablowaniem oraz z zaworem rozprężnym; 3. sprężarka klimatyzacji; 4. presostat klimatyzacji; 5. odwilżacz; 6. kondensator klimatyzacji (chłodnica); 7. pas przedni z przekaźnikami, wentylatorem i okablowaniem; 8. wspornik sprężarki; 9. uszczelki do przewodów klimatyzacji; 10. śruby mocujące sprężarkę do wspornika klimatyzacji; 11. śruby mocujące wspornik sprężarki do silnika auta; 12. pasek alternatora; 13. pierścienie centrujące i inne śruby mocujące. Posługując się internetem stwierdziłem, że: - do mojego auta nie będą pasowały przewody klimatyzacji od każdego modelu P206; - są co najmniej dwa rodzaje przewodów (na jeden model silnika) – stary i nowszy model (?); - uszczelki do przewodów (różne wersje) są chyba prawie wszędzie takie same… różne jest natomiast ich rozmieszczenie; - sprężarki są różnie mocowane do silnika i trzeba samemu dobrać ich typ… u mnie pasuje montaż na cztery śruby poprzecznie montowane w stosunku do osi sprężarki; - czujniki ciśnienia klimatyzacji są chyba wszędzie jednakowe; - instalację pod maską silnika muszę wykonać sam; - bardzo ciężko dostać wszystkie przewody klimatyzacji w komplecie… zazwyczaj ci, którzy zajmują się demontażem aut, obcinają przewody… - trzeba być nieźle powalonym by podejmować się takiego zadania… Jednym z powodów, dla którego zdecydowałem się na instalację chłodzenia było to, że sprzedaż obecnie posiadanego auta (bez klimatyzacji) i kupno innego z klimatyzacją nie wchodzi w rachubę z błahej przyczyny… to auto mam od nowości, wiem co z nim się działo, jak jest eksploatowane i jak utrzymane. Inne (może i nowsze) nie daje mi żadnej wiedzy z powyższych wymienionych. Drugim, równie ważnym powodem jest to, że z podstawowej wersji X-Line wyposażonej w ABS, elektryczne szyby z przodu, dwoma poduszkami, lakierem metalik w chwili obecnej mam dodatkowo: - lusterka regulowane i składane elektrycznie; - kierownicę obszytą skórą; - dzielony wyłącznik awaryjnych z działającą diodą; - tempomat w wersji podstawowej; - zegarek typu B ze wskazaniami komputera pokładowego; - licznik ze wskaźnikiem temperatury oleju; - elektryczne szyby z przodu i z tyłu; - domykanie szyb z przodu i z tyłu; - ultradźwiękowe czujniki cofania w kolorze nadwodzia; - lusterko fotochromatyczne; - czujnik zmierzchu i opadów; - dodatki aluminiowe typu nakładki progów, pedałów, klamki oraz klapka wlewu paliwa, itp.; - światła dzienne LED; - podgrzewane siedzenia kierowcy i pasażera; - alarm; - oświetlenie schowka; - emulator zmieniarki; - instalację audio JBL (wraz z subwooferem). To chyba wszystko… i jak widać do szczęścia brakuje tylko tej klimy Teraz koszta na jakie trzeba się przygotować… no cóż tanie to nie jest. - przewody klimatyzacji – 200zł (u mnie pasują od 206+) - sprężarka (nowa po regeneracji) – 400zł - wspornik sprężarki - 80zł ( chyba do każdego modelu silnika jest inny!!) - śruby, uszczelki, pasek, przekaźniki, kołki (nowe) – 500zł - wentylator (nowy) – 130zł - pas przedni – 80zł - osuszacz (nowy) – 80zł - chłodnica (skraplacz) klimatyzacji (nowa) – 160zł - wspornik sprężarki – 20zł - nagrzewnica z klimatyzacją i panelem – 200zł - czujnik ciśnienia klimatyzacji – 60zł - wałek napinacza - 60zł Schemat połączeń elektrycznych: Okablowanie motoreduktorów zakupiłem od kol. "m13bb" z forum więc odeszło sporo roboty. Jak widać, w środku kabiny nie ma wiele do roboty… trzeba jedynie podłączyć czujnik parownika do BSI oraz wykonać połączenie samego panela klimatyzacji do licznika. Pomijam oczywiście sprawę podłączenia grubych kabli zasilających sam wentylator bo to chyba sprawa oczywista (wtyczka pasuje od wersji bez klimy lecz brak jest dwóch przewodów od czujnika parownika). Pin 1 wtyczki licznika to w rzeczywistości +12V, które jest „pobierane” z pinu 6 wtyczki BSI 10V NR. Napięcie potrzebne do załączenia sprężarki klimatyzacji dostarczane jest do niej z BSI poprzez moduł BM34, który w rzeczywistości jest tylko przekaźnikiem w czystej postaci… tzn. wewnątrz modułu jest wykonane połączenie „na sztywno” pomiędzy pinem 13 wtyczki 16V GR a pinem 7 wtyczki 16V NR (bez ingerencji elektroniki). Jak już pisałem kiedyś w innym GUIDzie, dawno temu zakupiłem instalację elektryczną do P206 więc problem z pinami w moim przypadku sprowadzał się do poszukania w plątaninie kabli właściwych wtyczek i pobrania z nich pinów. Zapewne inni chętni na instalację klimatyzacji nie będą mieli tyle ułatwień. Montaż mechaniczny jest o wiele gorszy od elektrycznego… a przynajmniej dłużej trwający. - trzeba spuścić płyn chłodzący (nie zapomnijmy go potem nalać), - zdemontować kokpit by wymienić nagrzewnicę, - zamontować przewody klimatyzacji, - zdemontować pas przedni i zamontować „nowy”, - zamontować wspornik sprężarki i samą sprężarkę, - zmienić pasek alternatora, - zmienić wałek prowadzący paska alternatora na inny (jest DIAM 51 a ma być DIAM 60), - usunąć jeden wałek prowadzący paska alternatora (górny), - zamontować odwilżacz, - zamontować presostat klimatyzacji. Cała masa roboty… A tak wygląda ułożenie paska dla wersji bez klimy: Tu jest wałek napinacza (dolny) nr ref. 575190 (DIAM 51) A tak wygląda ułożenie paska dla wersji z klimą: Jak widać „z klimą” jest za dużo o jedną rolkę (trzeba usunąć) oraz rolka, która zostaje jest większa od tej zamontowanej w wersji bez klimatyzacji. Tu ma być wałek napinacza nr ref. 575187 (DIAM 60). Pasek też oczywiście trzeba zmienić. Dla wersji bez klimatyzacji jest nr ref. 5750VP (K6 LE-1341) a dla wersji z klimatyzacją ma być nr ref. 5750VQ (K6 LE-1705). No i wreszcie sprawa sprężarki. Ja zdecydowałem się na regenerowaną VALEO. Należy pamiętać, że sprężarek jest kilka wersji. Są „starego” i „nowego” typu (różnią się systemem mocowania rurek). A co najważniejsze, są różne do silnika 2.0HDi, do 1,6HDi a jeszcze inne mogą mieć benzyniaki. Każda z ww. ma inny system mocowania do silnika. Do wersji 1.4HDi pasuje ta, która montowana jest na 4 śruby wkręcane poprzecznie w stosunku do osi sprężarki. Właśnie taka: Dla tych co będą chętni do wykonania całej tej instalacji podaję ilości czynnika i oleju: - czynnik 700g (dla 1.6 i 2.0 Hdi – 650g); - olej PAG46 – 135 (chyba gramów... nie znalazłem informacji czy gramów czy też mililitrów). Dla zainteresowanych... to też niby sprężarka na cztery śruby poprzecznie przykręcane lecz proszę zwrócić uwagę na jeden otwór z gwintem do przymocowania rurek klimatyzacji... A tu przykład sprężarki z mocowaniem na śruby mocujące wzdłuż osi sprężarki oraz przewodami klimatyzacji mocowanymi z tyłu obudowy... Ale w każdej z wersji może istnieć jakaś inna wersja... (Zdjęcia zaczerpnięto z przykładowych aukcji...). Wykonanie całej operacji mechanicznego „dorzeszczepu” klimatyzacji zajęła nam (pomagał kol. „Kamil 206sw”) prawie cały dzień (brak miejsca, temperatura i pogoda). Mechaniczne poskładanie wszystkiego nie jest sprawą prostą. Trzeba mieć wiedzę jak rozebrać poszczególne rzeczy by nie uszkodzić spinek, zatrzasków itp. Tak wyglądał mój wóz… Jak widać wygląda to strasznie… jak po dobrym dzwonie Demontaż konsoli w kabinie też nie jest prosty bo trzeba zdemontować praktycznie wszystko… począwszy od kierownicy, przełącznika zespolonego, licznika, rozłączenia kolumny kierowniczej a skończywszy na zdjęciu całego kokpitu i wymianie nagrzewnicy na taką, która „obsłuży” nam klimatyzację. Niestety zdjęć nie mam (nawet nie myślałem o tym) lecz bez demontażu foteli nie ma co zaczynać roboty. Nie możemy też zapomnieć o „dodaniu” klimatyzacji w elektronice auta. Wykonuje się to w dwóch miejscach: ECU i BSI. W pierwszym przypadku trzeba ustawić na klimatyzację automatyczną oraz aktywować czujnik (presostat liniowy). W drugim zaś po dodaniu klimatyzacji automatycznej i po ponownym skanowaniu modułów powinien pojawić się moduł klimatyzacji. W nim zmieniłem chyba tylko jedną opcję… ustawiłem „silnik diesla”. Nie mam pojęcia jaka różnica jest pomiędzy wersjami „benzyna” a „diesel”. Wykonanie połączeń elektrycznych „pod maską” robiłem w następnym dniu. W rzeczywistości musiałem dodać do wtyczki ECU jedynie cztery przewody. Trzy od czujnika (presostatu liniowego) i jeden do załączania jednego z przekaźników wentylatora. Reszta już była fabrycznie zamontowana. PSA „obdarowało” mnie gotowym, fabrycznym wtykiem i wiązką do sprężarki! Lecz żeby nie było za kolorowo to nie miałem okablowania z BSI do BM34 Napełnianie klimatyzacji robiłem w zakładzie, gdzie najpierw sprawdzono szczelność a potem napełniono ją "z automatu". Czy opłacało się? Na to pytanie niech każdy odpowie sobie sam... Inną sprawą jest satysfakcja A…. i jeszcze jedna rzecz odnośnie montażu klimatyzacji… nie róbcie tego .... Po namyśle, stwierdzam, że opiszę zmianę klimy manualnej na automatyczną w dość tani i prosty sposób. Sam zrobiłem to w żonkowozie (1.4 PB) a kol. „Kamil 206sw” również ją wykonał. Odejdzie robota pod maską a jedynie co trzeba zrobić to wymienić panel na automatyczny, zamontować wiązkę do sterowania silniczkami klap no i same silniczki oraz trzeba wymienić silnik dmuchawy (jest inny dla klimy automatycznej i inny dla manualnej) i zmienić część rury (chwyt powietrza), który otwiera/zamyka przepływ powietrza z zewnątrz (za schowkiem pasażera). Nie wolno zapomnieć o fakcie, że w klimatyzacji automatycznej jest montowany czujnik temperatury wewnętrznej kabiny, który ma swoje miejsce montażu w okolicach poduszki AIRBAG pasażera. Bez tego czujnika będą błędy w układzie klimatyzacji. Do wykonania będzie podłączenie panela klimatyzacji z licznikiem (wg schematu wyżej). Wtyczka do zasilania (dwa grube przewody i dwa cienkie) pasują od wersji manualnej. Pozostaje oczywiście kwestia zmian w BSI i ECU, które trzeba wykonać bo inaczej auto dalej będzie "myślało", że ma manuala Najgorsza w tej robocie jest wymiana wentylatora... Jedynym sposobem (bez rozbierania kokpitu) jest sposób z rozłączeniem kolumny kierownicy (przy podłodze) i przeciśnięcie wentylatora gdzieś w tamtej okolicy. Mnie zajęło to dość sporo czasu z racji "gabarytów osobistych" To chyba wszystko...
  7. 2 points
    Temat stary, lecz wiedza się nie starzeje, dlatego dodam tu swój komentarz. Objaw ściągania podczas przyspieszania w prawo, a przy puszczeniu gazu (lub chociażby wciśnięcia sprzęgła celem zmiany biegu) w lewo, w przerabianych przeze mnie przypadkach dla P206, zawsze był spowodowany uszkodzeniem tulei gumowo-metalowych wahacza. Najczęściej była to tylna tuleja - dla opisanego przypadku w wahaczu lewym i analogicznie dla przypadku odwrotnego. W ramach prostego testu należy unieruchomić kierownicę, na śrubę koła założyć klucz do kół w pozycji pionowej, a następnie ciągać przód - tył w takich granicach siły, aby śruba się nie odkręciła. Zazwyczaj to wystarcza, aby zobaczyć, które z kół w większym zakresie będzie się lekko skręcać. W tym kole mamy uszkodzoną tuleję i to ona powoduje niepożądane skręcanie się koła podczas działania siły napędowej jak przyspieszamy i przeciwnej, gdy hamujemy silnikiem lub chociaż przestaniemy przyspieszać.
  8. 2 points
    Wszedł w tryb "odkurzacz":)
  9. 2 points
    Ciezko bedzie do tej kwoty chyba cos porzadnego nie pierdzacego. Chyba najlepsze efety daje Ulter ale ceny 480 zl w gore.
  10. 2 points
    Wsadż nogi do doniczki z yuką. Wyjdzie taniej, gleba bardziej zbliżona do właściwej i samopoczucie jakieś takie …. egzotyczne.
  11. 2 points
    Coś czuję, że porady skończą się kolejnym filmikiem ?
  12. 2 points
    Gościu, jak słyszę że mux się różni od bezmuxa siedzeniami i przyciskiem otwierania obok awaryjnych to aż mnie za przeproszeniem w dupie drze. Jak masz takie bzdury opowiadać to daj se siana. Co to w ogóle za poradnik o muxie i bezmuxie jak tylko kieruje na stronę 206club i do tego wprowadza w błąd?
  13. 2 points
    Masz plan..... Poczytaj trochę na necie o podnoszeniu mocy w dieslu (1.4 TDCi to to samo) i zrozumiesz moje rozbawienie
  14. 2 points
    Dawno już w kościele nie byłem, ale chyba o tym nawet jakaś wzmianka w biblii była.
  15. 1 point
    Pewnie zaciągnęło syf z baku, wymień filtr paliwa jak go masz i sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej. Co do tych błędów to może chodził chwilę na ubogiej mieszance i lambda złapała jakiś błąd czy coś? To przychodzi mi na myśl.
  16. 1 point
    Ja dostałem "dywaniko-wkręty" które wkręcasz w oryginalny dywanik.....kiedyś to wkręcę
  17. 1 point
    Jak się nie mylę to mamy tutaj na forum kolegę co się zajmuje regeneracją tylko nicku już nie pamiętam. /// Już sobie przypomniałem @karolp1993 https://www.206club.net/forum/profile/59365-karolp1993/
  18. 1 point
    Myślałem, że sam kolor będzie nieco ciemniejszy a to taki bardziej szary wyszedł :d no ale jak już położyłem pierwszą warstwę to leciałem dalej. Na kolejny raz kupie czarny mat to będzie na pewno się ładnie komponowało
  19. 1 point
    Ja na 16'' mam 195/50 i jest git
  20. 1 point
    Daminos - gościu szuka dla siebie 15 a nie dla CIEBIE także nie pyta się o zdanie czy będzie się TOBIE podobać
  21. 1 point
    Nie będzie pasować. Ford ma inny otwór centrujący
  22. 1 point
  23. 1 point
    Pin 2 -> 16VNR pin 4 w BM34 -> 10V NR pin 4 w BM34 -> 40V NR pin 29 w BSI Opisałem jak po kolei idzie połączenie. Jeżeli chcesz iść na skróty to wal pin 2 czujnika do wtyczki 40V NR pin 29. No i nie wiem czy nie będzie potrzebna ingerencja PP2000 w ustawienia BSI... by brało dane pod uwagę.
  24. 1 point
    Witajcie, Mam Puga,2005 r. 1.1 przebieg 136 tyś. Przygoda zaczeła się przy 90 tyś. że zapalił mi się check engine. Wiele żeczy w tym czasie zrobiłem ale olewałem powyższy błąd p0402(chodzi o wydatek powietrza większy od pożądanego) Więc przy koło 130 tyś. wymieniłem katalizator ponieważ sondy dziłały(podawały nawet prawidłowe wartości). Przez około 5000 tyś. zadowolony jeździłem że nic mi się już nie świeci,zainwestowałem w nowe opony i ogólnie chuchałem i dmuchałem żeby było tip top. Podczas powrotu z dziłaki zaświecił mi się znowu check i po sprawdzeniu ponownie pojawił sie P0402. To może być egr? gdzie on jest i czy mogę w nim podłubać nie psując go?
  25. 1 point
    Ten pojedynczy jasnoniebieski, da się go wypiąć. Kostka ma takie klapki otwierane od boku, jak je otworzysz to będziesz widział blokady pinów, które trzeba wcisnąć i pociągnąć za kabelek. Tylko pamiętaj go zaizolować.
  26. 1 point
    Czemu ma być problem przy wypłacie? Tam dobierają części po Vin Muszę u siebie zobaczyć bo nie pamiętam czy pisze w dowodzie cc
  27. 1 point
    Wg mnie zapowietrzająca się pompa wtryskowa ona gdy nie ma odp. ciśnienia nie przestawi nawet kąta wtrysku za pomocą zaworka ten z boku na tłoko rozdzielaczu są tam 2 jeden z prawej drugi z lewej ten pomiędzy zaworem stop często jest to okute blachą dość sporej grubości jest tam immo na 3 kablach . Te zawory kątowe są po obu stronach między tym zaworem stop.pompa się rozszczelnia to zjawisko normalne po latach.... ale ja sam je naprawiam po wymianie uszczelnień działa jak nowa .(dodam że wytrzymują bardzo duże przebiegi nawet milion.. -konstrukcja oparta o roto diesel promieniowy rozdzielacz) Wg mnie jej konstrukcja jest lepsza od boscha .Wymiana i regulacja wymaga trochę doświadczenia ale jest to warte by zacząć od nieszczelności pompy i wcześniej podgrzewacza paliwa . Podgrzewacz paliwa jest ważnym elementem ukł wtryskowego i warto go zostawić (uszczelnić) nie pomijać.. ponieważ -cieplejsze paliwo daje lepsze spalanie jest podgrzewane do około 60 stopni -praca jest bardziej miękka -co dalej... lepiej się zbiera samochód -wg. opinii ludzi którzy stosowali podgrzewacze paliwa w ratrakach gdzie przepał jest konkretny mniej palą -dodam że paliwo z dodatkami bio lepiej się spala w wstępnym podgrzaniu. -wynika to tez że zmienia się płynność paliwa co za tym idzie ciśnienie i przepływ.. Ja wymieniam uszczelki nie na zwykłe MBR tylko takie z dodatkami fluorowymi ta guma... jest niby odporniejsza na chemiczne działania dodatków w paliwie i temp. objaw chmury dymu to nic innego jak nie przepalone paliwo.. ewentulnie uszczelki ale wykluczam to z powyższych objawów .. P.S. sorry zę teraz odpisuję ale jestem nowy na forum Peugeota zwykle działałem na forum Citroena od końca 90 lat..ale to koncern PSA więc mezalians nie został popełniony. pozdrawiam wszystkich z klubu 206 i innych czytających
  28. 1 point
    Do sprawdzenia czujnik temperatury płynu i luz zaworowy. - dokładnie w tej kolejności
  29. 1 point
    Pewnie sie urwalo. Ale daj zdjecia jakies dokladne rano. P. S. Straszna ulewa musiala byc ze ci sie wajcha urwala ?
  30. 1 point
    Najprawdopodobniej: Opony zimowe, zwykle są głośniejsze niż letnie Szyba przednia nieszczelna Wlot powietrza między maską a zderzakiem, zobacz czy nie jest luźny. W moim pugu szumi też i zauważyłem że zaczepy wyleciały i między wlotem a zderzakiem jest spora szpara. Jak to naprawie to dam znać czy pomogło
  31. 1 point
    Zmierz opór "szyby" i można przeliczyć 14A * 14V to 156W...nic strasznego Jakiej grubość przewód (miedź) ? Tylko długość czasu grzania (klimat zmieniasz)
  32. 1 point
    Piowil, ok.. Nie chodzi o fale hejtu tylko o to ze jednym czy dwoma filmikami ktore nagrales chcesz rozwiazac prawie kazdy problem i ciągle do nich odsylasz. Robisz to co lubisz, masz jakies marzenia, z tego co gdzies przeczytalem to super, spelniaj je, baw sie.. Tylko nabierz jakiegos doswiadczenia w danym temacie, a pozniej odsylaj do swoich poradnikow. Kolega tu pytal o uklad airbag i swiecącą kontrolke. Nie kazdy bląd da sie skasowac ot tak. Tym bardziej blad i kontrolke airbag po sluczce jesli nic nie zostalo naprawione.
  33. 1 point
    16 to wg. mnie optymalny rozmiar do 206stki jeśli ktoś chce poprawić wygląd (chyba właśnie najbardziej Ci na tym zależy), a jednocześnie nie chce szaleć i wchodzić w większe średnice. Ja bym na lato mniej niż 16 cali nie kupił, szkoda kasy, bo do tej budy 15 jest ciut za mała i po miesiącu stwierdzisz, że to nie jest to, za to na 16 jest już ok. No i w osiągach między 15, a 16 bez stopera nie odczujesz większej różnicy, jeszcze jak założysz 195/45r16... 1.1 i tak nie jedzie, to niech chociaż cieszy oko właściciela i nadrabia wyglądem. Sam kiedyś ze 2 lata jeździłem punto, takim najsłabszym 1.1 55konnym, najpierw na 195/50r15, później na 215/40r16 i nie widze problemu w zakładaniu takiego koła do 1.1 Tak wogóle to dziwny temat, bo w Google wystarczy wpisać: -Peugeot 206 16" -Peugeot 206 16 zoll felgen -Peugeot 206 s16 -Peugeot 206 ouraqan -Peugeot 206 205/45r16 itp, itd... i ukazują sie nam setki zdjęć i inspiracji
  34. 1 point
  35. 1 point
    Tylko niestety wedle naszych kochanych przepisów byle chińskie ledy są legalne, a wykorzystanie drogowych lub halogenów na 30% mocy jest nielegalne i można za to stracić dowód.
  36. 1 point
    Witam, Proszę o pomoc w sprawie MEGA denerwującego sygnału w 206cc. Chodzi mi o przerywany dźwięk podczas jazdy, który oznajmia o niedomkniętej klapie lub otwarciu zatrzasków od dachu przy rozkładaniu dachu. Denerwuje mnie ten dźwięk bo włącza się bez (wyraźnej) przyczyny i nie da się go wyłączyć do czasu złożenia i rozłożenia dachu. Do niedawna na nierównościach tłukł mi się dach ale z problemem sobie już poradziłem i nie tłucze się nic, a mimo to czasami się ten denerwujący dźwięk załącza. Np. wczoraj jeździłem normalnie bez problemu podjechałem na szybkie zakupy wszystko ok po powrocie ze sklepu wsiadam i po ruszeniu wspomniany sygnał się odezwał. Oczywiście nie składałem dachu, nie otwierałem nawet bagażnika ani nic co mogłoby ten sygnał wywołać dlatego stwierdziłem że chyba najlepszym sposobem będzie pozbycie się go. Czytałem dużo o takich objawach i są różne od nie zaciągniętej roletki, poprzez niedomknięta klapę bagażnika i wiele innych ale jak pisałem nic z tych rzeczy które mogłyby ten sygnał wywołać nie było robione. Wiem że czujniki, styki w 206cc to materiał na encyklopedię dlatego chciałbym to zrobić najmniejszym nakładem sił:) Jedynie mam pytanie czy w razie wyłączenia tego sygnału "gong" przy składaniu i rozkładaniu dachu sygnalizujący zakończenie danej czynności też nie będzie słyszalny? Proszę o pomoc, bo tym autem ma jeździć moja żona a nie chciałbym co chwilę słuchać narzekania:)
  37. 1 point
    Nawiazujac do problemu kolegi tovias, sterownik silnika nie dostaje sygnalu zaplonu. W naszych 206 czesto się pojawia problem ze stacyjka. Zdejmij obudowę pod kierownica I zmierz czy pojawia się +12v na kostce stacyjki po wlaczeniu zaplonu. Jeśli tak, to sprawdź czy nie ginie napięcie podczas proby rozruchu. Wydaje mi się, że tam leży problem.
  38. 1 point
    Co prawda manual od CC ale zbytnio fotele się nie roznia. http://www.peugeot206cc.co.uk/repair-206/206/info/gb/c4cg1df3.htm
  39. 1 point
    Temperatura tez moze szybko wsrastac i sie utrzymywac jak bedziesz mial malo oleju. Ale 100 st to jeszcze nie tragedia ? olej zaraz po smarowaniu silnika jest m.in. po to zeby odprowadzac tez z niego cieplo..
  40. 1 point
    Dziękuję za pomoc zakupilam oryginalny peugeotowski czujnik wału ale używany i auto odpalilo super wszystko działa
  41. 1 point
  42. 1 point
    To samo co w zwykłej 206, ale od pojemności 1.6 zwrotnice są inne.
  43. 1 point
    Na początku spojrzał bym amortyzatory, może tuleje się rozwulkanizowały i stukają. To była pierwsza myśl która przyszła mi do głowy.
  44. 1 point
    Zgadza się , tylko teraz bez problemu kupisz graty w kolor i robisz bezwypadkowe. Na szczęście jest jeszcze coś takiego jak upływ czasu i w większości przypadków kolor delikatnie się różni więc można wychwycić. Nie twierdzę , że tak jest. Może to złudzenie optyczne (choć na grillu to widać ewidentnie. Maska też jakaś jaśniejsza i to na dwóch ujęciach więc coś może być na fali.
  45. 1 point
    Oglądam to auto z ogłoszenia które wrzuciłeś i zastanawia mnie jedno, jest to polift ale dlaczego ma z tyłu lampy przedliftowe i z przodu nie ma plastra miodu? Ktoś mi wytłumaczy ten fenomen? Do sprawdzenia przed kupnem to na pewno spód, najlepiej na podnośniku lub na kanale. Belka nie zawsze jest do wymiany, więc nie ma co się martwić zawczasu.
  46. 1 point
    Połącz po zielonym. Żadnej adaptacji nie trzeba. Tak chyba wyglądał obrazek.... Ewentualnie jest od kogoś innego.... ale na bank z forum.
  47. 1 point
    Charakterystyki pojazdu Model 206 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 09828 81 1 0810 Data Początku Gwarancji 20.10.2003 NRE(homologacja) e2*98/14*0250*03 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 206 TYP NADWOZIA HATCHBACK 3DRZW WYKOŃCZENIE POZIOM XT PREMIUM SILNIK DIESEL TURBO DV4TD PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA EGE - LAKIER BŁĘKIT CHIŃSKI TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ WELUR ENJOY F791 + MISTECO F685 "RN" KOLOR OKŁADSZIN "FY" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) BVM MA5 / O SILNIK (TYP) SILNIK TYPU DV MONOGRAM DODATKOWY HDI MONOGRAM DODATKOWY, INNE BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM BEZ MONOGRAMU Charakterystyka pojazdu WYKOŃCZENIE POZIOM XT PREMIUM RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA EGE - LAKIER BŁĘKIT CHIŃSKI TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ WELUR ENJOY F791 + MISTECO F685 "RN" KOLOR OKŁADSZIN "FY" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) BVM MA5 / O PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 21 X 18 Zasilanie silnika SILNIK DIESEL TURBO DV4TD KOREK WLEWU PALIWA KOREK ZBIORNIKA PALIWA KOLOR NADWOZIA CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP BLOK SILNIKA (MATERIAŁ) OBUDOWA CYLINDRÓW ALUMINIOWA PALIWO OLEJ NAPĘDOWY USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK) UKŁ OCZYSZ SPALIN CEE 2000 (SILNIK) FILTR WSTĘPNY MONTAŻ BEZ FILTRA WST SILNIK (TYP) SILNIK TYPU DV KATALIZATOR KATALIZATOR 2-SKŁAD FILTRY IMPR PLATYNA CHŁODZENIE OLEJU WYMIENNIK WODA/OLEJ SILNIKOWY OPTYMALIZACJA ZUŻYCIA PALIWA BEZ SYSTEMU OPTYMALIZACJI ZUŻYCIA PALIWA SILNIK (CHŁODZENIE) CHŁODNICA GRUB.: 27 21 DM2 SKOK 1,1 BEZ ZATRZASK. PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU ODCIĘCIE DOPŁYWU PALIWA Z ODCINANIEM ZASILANIA PALIWEM OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA AUTODIAGNOSTYKA EOBD AUTODIAGNOST. "EOBD" Z PRZYSPIESZOMIERZEM SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY RECYRKULACJA SPALIN "EGR" TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU UKŁ OCZYSZ SPALIN TECH POJAZD L4 FILTR CZĄSTEK (FAP) BEZ FILTRA PRZECIWPYŁOWEGO WENTYLATOR 2 WENTYLATORY 2 PRĘDKOŚCI 250W ODZYSK OPARÓW BENZYNY BEZ POCHŁANIANIA OPARÓW PALIWA WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU BOSCH FILTR ZBIORNIKA FILTR ZBIORN. WEWN. OBUDOWA PRZEPUSTNICY (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA) BEZ OBUD.PRZEPUSTN. (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA) Skrzynia biegów, Napęd PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) BVM MA5 / O PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE CP 17 X 64 PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 21 X 18 KOŁO STYLIZOWANE KOŁO BOHEME 2 14 CALI RYGIEL BEZPIECZEŃSTWA SKRZYNI BIEGÓW BEZ BLOKADY ZABEZPIECZ SKRZYNI BIEGÓW TYP SKRZYNI BIEGÓW (HOMOLOGACJA) TYP BV MA/5 O UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA) MECH. RÓŻNIC. 68 OGUMIENIE (WYMIARY, TYP) OPONA 175/65 R14 82T NIE WZMOCNIONA KOŁA ZAMONTOWANE KOŁO 5 I ½ CALA KOŁO (TYP) MONTAŻ KOŁA ZE STOP LEK SKRZYNIA BIEGÓW (TYP) SKRZYNIA MECHA MA Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce ABS ABS STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 19 PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE STABILIZATOR PRZEDNI DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 20 HAMULEC GŁÓWNY ELEKTRONICZ ROZKŁAD SIŁY HAMOWANIA HAMULEC TYP TARCZE PRZED WENTYLOWANE/BĘBNY TYL ZAWIESZENIE ZAW NORMALNE DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI BEZ SYSTEMU ESP WARIANT SKOJARZONY HAMULCE ABS TEVES MK70 PODSTAWA PEDAŁU (TYP) ZESP.PEDAŁÓW STAND. Nadwozie, Wyposażenie SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY ANTENA ANTENA TYL KRÓTKA KOREK WLEWU PALIWA KOREK ZBIORNIKA PALIWA KOLOR NADWOZIA ELEMENTY OZDOBNE (SAMOPRZYLEPNE) SŁUPEK DRZWI CZARNY BEZ SIATEK DEKOR ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD) LISTWY OCHRONNE BOCZNE BARWIONE ZDOBIENIA BOCZNE (WYMIARY) LISTWY OCHRONNE BOCZNE KOŁPAK (STYL) OZDOBNY KOŁPAK ALU BOHEME OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM) BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE OZDOBNA KOŃCÓWKA RURY WYDECHOWEJ BEZ WYKOŃCZ OZDOB RURY WYDECH WYCISZENIE OD STRONY SILNIKA IZOL DŹWIĘK WYCIERACZKA PRZEDNIA WYCIERACZKA PRZED Z CZUJNIKIEM OPADÓW WYCIERACZKA TYLNA WYCIERACZKA TYL WYCIERACZKA REFLEKTORA BEZ WYCIERACZEK REFLEKTORÓW PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA BEZ ZAŚLEPKI W PASIE PRZEDNIM SZYBA DACHU BEZ SZYBY W DACHU ZDERZAKI ZDER PRZ ST KOL NADW+LISTWA CHR-TLN SPORT KOL NADW OSŁONA PRZECIWBŁOTNA (CHLAPACZ) CHLAPACZ PRZ KOŁA TYL BAGAŻNIK ZEWNĘTRZNY MONTAŻ BEZ PODŁ POPRZECZ BAGAŻN DACH REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z PODWÓJNYM ODBŁYŚNIKIEM LUSTERKO ZEWNĘTRZNE KIEROWCY LUSTERKO ZEWN KIER STER ELE LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PASAŻERA LUST. WSTECZ. ZEWN. PASAŻERA STER. ELEKTR. KOŁO ZAPASOWE KOŁO BLACHA STALOWA + OPONA STAND OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY LUST ZEW I KLAM ZEWN W KOLORZE NADWOZIA LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) LUSTERKO ASFERYCZNE ZEWNĘTRZNEGO LUSTERKA WSTECZNE DACH OTWIERANY DACH SZTYWNY MASKOWNICE ZDERZAKÓW PAS OCHR ZDERZAKA BARWIONY SZYBA TYLNA (RODZAJ) SZYBA TYLNA OGRZEWANA SZYBA (WYGLĄD) PRZYCIEMNIONA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) SZYBA BOCZ TYL UCHYLNA SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA ATERMICZNA Wyposażenie wnętrza TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ WELUR ENJOY F791 + MISTECO F685 "RN" ALARM ANTYWŁAMANIOWY BEZ ALARMU ANTYKRADZIEŻOWEGO ZAPALNICZKA ZAPALNICZKA PRZEDNIA ZAGŁÓWEK TYLNY ZAGŁÓWEK TYLNY REGULOWANY ZAGŁÓWEK PRZEDNI ZAGÓWEK PRZED ODCHYLANY SIEDZENIE TYLNE KANAPA DZIELONA SKŁADANA ZASŁONA BAGAŻNIKA BEZ POKRYWY PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY PAS BEZP TYL 3 ZWIJACZE 3DRZW PAS BEZPIECZEŃSTWA PRZEDNI PAS PIROTECHNICZNY Z ALARMEM KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA) KRAJE O UMIARKOWANYM KLIMACIE KLIMATYZATOR NAGRZEWNICA POWIETRZA Z OGRZEWANIEM TYL STOPNIOWANIE BIEGÓW PODZIAŁKA W KM/H UŁATWIENIA (UCHWYTY) KLAMKA PRZ. PASAŻERA + TLN. + ZACZEP LICZNIK OBROTÓW OBROTOMIERZ WSKAZÓWKOWY OPAKOWANIE RADIA ZASIL ANTENY ODBIOR GŁOŚ PRZ/TYL TWEETER KONSOLA KONSOLA Z OGRZEWANIEM TYL STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ NAD ZDALNEGO STEROWANIA OGRZEWANIE DODATKOWE OGRZEWANIE DODATKOWE AUTOMATYCZNE OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE STER OŚWIET AUTO BAGAŻ LUB PRZESTRZ BAG WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ KONS CENTR OZDOB+PRZYCISK ROZDZ OZDOB ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE LAMPKA PUNKTOWA TABLICA ROZDZIELCZA (CHARAKTERYSTYKA) SKALA DO 210 KM/H LUB 135 M/H TŁO CZARNE LICZNIK OBROTÓW (GNIAZDO INFORMATYCZNE) OBROTOMIERZ INFO MODUŁ ELEKTRO MOCOWANIE FOTELIKA DZIECIĘCEGO BEZ MOCOWAŃ FOTELIKÓW DLA DZIECI GŁOŚNIK MONTAŻ 2 GŁ PRZ + 2 TWEETERS + 2 GŁ TYL STEROWANIE AUTORADIA ZDALNE STER RADIOODTWARZ BEZ FUNKCJI CD NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA BEZ PODWYŻSZ SIEDZISKA PRZÓD PASAŻERA REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY KIER REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY PASAŻ WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY ZE SKŁADANYM SIEDZISKIEM PRZEDNIM KIEROW WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA ZE SKŁADANYM SIEDZISKIEM PRZEDNIM PASAŻ WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD SKRZYNKA (PUDŁO) NA CZĘŚCI/NARZĘDZIA BEZ SCHOWKA SYSTEM NAWIGACJI BEZ SYSTEMU NAWIGACJI PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ BEZ PODNOŚNIKA SZYBY TYLNEJ PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ KIEROWCY PODNOŚ SZYBY PRZED KIER STER SEKWENC PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ PASAŻERA PODNOŚ SZYBY PRZED PASAŻ STER EL WYŚWIETLACZ WYŚWIETLACZ (ZEGAR I OU T°) ZEGAR ZEGAR CYFROWY WSKAŹNIK OLEJU CZUJNIK POZIOMU OLEJU MATA GRZEJNA FOTEL BEZ PODGRZEWANIA PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA PODUSZKA POW BOCZNA TUŁOWIA + KURTYNA PODUSZKA POWIETRZNA PASAŻERA PODUSZKA POW PASAŻERA KOMPUTER POKŁADOWY BEZ KOMPUTERA POKŁADOWEGO PAKIET WYPOSAŻENIA BEZ ZESTAWU WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO LUSTERKO WSTECZNE ZEW. (PODGRZEWANE) LUSTERKO ZEWN OGRZEWANE BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ WEWNĘTRZNE ELEMENTY STEROWANIA DRZWI (WYGLĄD) WEWN ELEM STER WYGLĄD CHROM ZABEZPIECZENIE MIEJSC PRZEDNICH BEZ OSŁONY PRZEDNIEGO STANOWISKA OSŁONA P-SŁONECZNA PRZEDNIA STRONA KIER+PASAŻ (BEZ NAPISU) ODBIORNIK RADIOWY SYST. AUDIO ODTW. CD RDS "RD3" CHŁODZENIE KLIMATYZACJI CHŁODZENIE AUTOMATYCZNE REGULATOR SZYBKOŚCI BEZ REGULACJI PRĘDKOŚCI NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO (KIEROWCY) PODWYŻSZ SIEDZ KIEROWCY REG RÓWNOLEGŁA OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA SCHOWKI (INNE) KIESZEŃ PRZ. + TLN. PŁYTKA DO STŁUCZ. + SCHOW. POD NAKŁADKA NA DYWANIK BEZ WYKŁADZINY WYKAŃCZAJĄCEJ PODUSZKA POWIETRZNA KIEROWCY PODUSZKA POW KIEROWCY LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) LUSTERKO ASFERYCZNE ZEWNĘTRZNEGO LUSTERKA WSTECZNE SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA Z SIATKĄ W BAGAŻNIKU DYWANIK WYKŁADZINA TUFTOWA KRÓTKA F550 WYŁĄCZNIK CZASOWY OŚWIETLENIA WYŁĄCZNIK CZASOWY STAŁY STACYJKA TRANSPONDER DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY MIESZ. PLAST+GAŁKA SKÓRA+ZAŚLEP.CZARNA SERIG ALU WZMACNIACZ KOREKTORA BEZ AMPLITUNERA STEROWANIE RYGLOWANIEM ZAMEK ZWYKŁA BLOKADA SZYBA TYLNA (RODZAJ) SZYBA TYLNA OGRZEWANA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) SZYBA BOCZ TYL UCHYLNA SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA ATERMICZNA KIEROWNICA KIER SKÓRA 3 RAMIONA RYGLOWANIE SCHOWKA ZAMEK OBUDOWY SCHOWKA WENTYLATOR 2 WENTYLATORY 2 PRĘDKOŚCI 250W Elektryka ALTERNATOR ALTERNATOR KLASA 15 SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY AKUMULATOR AKUMULATOR L1 300 STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ NAD ZDALNEGO STEROWANIA ROZRUSZNIK ROZRUSZNIK KLASA 4 OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE STER OŚWIET AUTO BAGAŻ LUB PRZESTRZ BAG OŚWIETLENIE SPECJALNE WŁĄCZANIE AUTOMATYCZNE ŚWIATEŁ ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE LAMPKA PUNKTOWA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE MULTIPLEKSAŻ MONTAŻ SIECI MULTIPLEKSOWEJ REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z PODWÓJNYM ODBŁYŚNIKIEM Marki wyposażenia WARIANT SKOJARZONY HAMULCE ABS TEVES MK70 WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU BOSCH Inne KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA STANDARD ATMOSFERA ATMOSFERA NORMALNA APTECZKA KLIMA APTECZKA STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ GNIAZDO GŁOŚNIKOWO-SŁUCHAWKOWE RADIA BEZ GNIAZDA AKCESORIÓW ZDERZENIA BOCZNE DRZWI NIE WZMOCNIONE ZESTAWY KLUCZY 1 KLU PLIP WYS CZ + 1 KLU GŁÓW TOCZENIE SIĘ SZEROKIEJ DROGI OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY LUST ZEW I KLAM ZEWN W KOLORZE NADWOZIA KONTROLA PRĘDKOŚCI BEZ KONTROLI PRĘDKOŚCI TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY BEZ TRÓJKĄTA OSTRZEGAWCZEGO Górna część strony
  48. 1 point
    Dla potomnych, problemem tym razem okazał się wtryskiwacz sterujący Po wymianie na inny używany auto działa jak nowe
  49. 1 point
    Jeśli chodzi o przegląd to nie powinno być problemów przy zmianie licznika, pod warunkiem, że licznik jest sprawny. Po prostu wpisują taki przebieg jaki aktualnie wskazuje licznik i taki będzie dostępny w historii pojazdu. A że było X km a jest mniej, to już każdy kto się będzie z historią pojazdu zapoznawał, wyciągnie sobie wnioski sam.
  50. 1 point
×
×
  • Create New...