Jump to content

Leaderboard

  1. Damianos1

    Damianos1

    Members


    • Points

      51

    • Content Count

      1,581


  2. Longbow

    Longbow

    Members


    • Points

      37

    • Content Count

      5,515


  3. kanngax

    kanngax

    Members


    • Points

      21

    • Content Count

      2,484


  4. buziaczek1431

    buziaczek1431

    Members


    • Points

      19

    • Content Count

      6,095



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/06/2019 in all areas

  1. 3 points
    Witajcie po dłuższej przerwie! Ostatnio rzadko tu zaglądałem, ale peugeocik cały czas był ze mną. Choć 3 lata temu stracił status jedynego autka, to nadal wiernie służył, codziennie dowożąc mnie do pracy i nie tylko😊 Ale życie płynie naprzód i w końcu musiał nadejść ten dzień - dzień rozstania i sprzedaży wiernego lwa. Przez 10 lat wspólnie przemierzaliśmy szosy i pozostały tylko dobre wspomnienia. Przez ten czas nigdy mnie nie zawiódł. Nigdy nie było sytuacji, żeby stanął w trasie, czy nie odpalił rano. Jeśli nawet coś się psuło, to dawało wcześniej symptomy i czas na dojazd do mechanika. Złego słowa nie powiem, jeździło mi się bardzo wygodnie i trochę teraz łezka w oku się kręci... 206 już nie mam, ale pewnie teraz nawet częściej tu zajrzę, niż ostatnio - z sentymentu. 10 lat to szmat czasu! Dziękuję wszystkim za wspólne 10 lat. Za wszystkie porady, podpowiedzi, za miłe dyskusje i za te kilka wspólnych spotów!😃 Klika fotek, wspomnieniowo:
  2. 3 points
    Myślę że elektryczny ręczny który masz w renault może być problemem. Skoro pojechałeś i nagle stanoles swoim fiatem to problem jest że strony twojego chryslera. Wsadź palec w koło z tyłu i niech ktoś z twoich znajomych odpali chevroleta i ruszy fordem do przodu może ci się przypomni co było powodem zatrzymania tesli. Nasłuchuj odrazu swojego volvo ale tylko lewym uchem przy jeździe w bok.
  3. 2 points
    http://www4.total.fr/asia-oceania/singapore/automotive_lubricants/Passenger Car/Engine Oils/Fully Synthetic Oils/Quartz 9000 Future GF5 5W40.pdf
  4. 2 points
    Jest sposób żeby ServiceBox działał, normalnie wchodzicie na SB, wklepujecie VIN i wchodzicie na charakterystyki, wtedy pojawi się błąd. Jedyne co musicie zrobić to zmienić na inny dowolny język w prawym dolnym rogu i funkcjonalność się odblokuje Niestety ale dalej nie można sprawdzać numerów części itp.
  5. 2 points
    Może też to być klucz płasko oczkowy 8mm z odgiętą pod kątem 15 stopni częścią oczkową znajdujący się pomiędzy matą wygłuszającą a podłogą bagażnika w odległości 178mm od prawego nadkola oraz między 188 a 188,5mm od oparcia tylnej kanapy, w tym położeniu przy najechaniu na nierówność o wysokości 23mm przy prędkości 56km/h generuje wstrząsy o magnitudzie około 5.1 powodując zjawisko akustyczne zwane potocznie stukaniem. Ale w promilu przypadków okazywało się, że to jednak belka....albo mocowanie amortyzatora, ale to odsetek poza marginesem błędu
  6. 2 points
    Możesz ten bolec wyciągnąć, zrobić z nim salto mortale, poskładać, napluć, nasikać.......o ile będzie się ruszał to będzie działał. To proste urządzenie, obroty spadają to się otworzy, spadają dalej otworzy bardziej, za wysokie obroty to się przymknie
  7. 2 points
    Pasuje jak świni siodło no ale każdy lubi co innego
  8. 2 points
    Najpierw ciągniesz do siebie i lekko w górę daszek licznika, potem wypinasz szybkę z górnych zaczepów, potem bocznych i na samym końcu dolnych. Warto spróbować najpierw ręcznie ją ustawić a jak będzie wracać do max pozycji to trzeba ją zdjąć i ponownie założyć, czasem trzeba to zrobić kilka razy żeby trafić we właściwe wskazanie. Kontrolka wg instrukcji jest od bocznych poduszek.
  9. 2 points
    Tak, widać, jest to licznik starszego typu na 2 kostki. Jeśli wskaźnik działa, tylko zawyżając, to można spróbować zdjąć szybkę i ustawić wskazówkę ręcznie po zatankowaniu do pełna. Wymiana licznika wiąże się tylko z ustawieniem przebiegu u "fachowca" od liczników. Z anglika się nie nadaje, ponieważ przebieg będzie w milach, chyba że jako dawca części.
  10. 2 points
    Pisz do nich na FB https://www.facebook.com/Cool-Air-286062591881772/ Info od nich: "Koszt takiej modernicji z robotą i strojeniem to mniej więcej 17700zl bez ruszania sprzęgła , z ceny można zejść bądź może ona wzrosnąć zależnie co sobie zażyczy klien, w cenie jest kompletny wydech , wyspawanie kolektora wydechowego, rozebranie silnika na części , przekładka pod głowice, nowe pierścienie , panewki , wszystkie uszczelnienia i uszczelki, kompletny dolot z intercoolerem. A także cała elektryka podłączenie komputera , zmiana wtrysków i wiele innych drobnych rzeczy. Cena nie obejmuje modernizacji sprzęgła."
  11. 2 points
    Jako że po migracji dział poradnik nam zniknął w takiej formie w jakiej był, zakładam ten temat żeby trzymać listę wszystkich tematów starego "poradnika" i - jeśli macie dodatkowe propozycje - doklejajcie je w odpowiedziach. EDIT: jeszcze nie wszystkie linki poniżej działają jak powinny, ale to tylko kwestia czasu zanim indeksy się odbudują i będę w stanie poprawić Aktualny poradnik 206club.net: Montaż Halogenów po raz kolejny Montujemy halogeny w 206 nie wyposażonym w elektrykę zgodnie z oryginałem! 11-02-12 Usuwanie zarysowań na lakierze Jak uporać się z tymi mniej i bardziej widocznymi zarysowaniami na powłoce lakierniczej przy użyciu "domowych" środków. 19-08-11 Zdejmowanie- demontaż zderzaka tylnego Jak tego nie popsuć...? 28-03-10 Przycisk komputera pokładowego W jaki sposób zrobić sterowanie komputerem pokładowym bez kupowania nowej manetki? 05-10-08 Oryginalne spryskiwacze z wersji skandynawskiej Montujemy spryskiwacze reflektorów w aucie wyposażonym w MUX... 14-08-08 Deska rozdzielcza - zdejmowanie, wyciszanie Czyli ostatnia rzecz, której jeszcze nie wygłuszaliśmy... 07-07-07 Montaż świateł do jazdy w dzień LEDy zamiast reklektorów H4/H7? Dlaczego nie?! 05-02-08 Zmiana numeru VIN w radiu fabrycznym Czyli jak przerobić radio z innego peugeota w taki sposób, żeby zagrało w naszym aucie? 30-10-07 Zmiana koloru podświetlenia - panel klimatyzacji Czyli jak zrobić, żeby to pomaranczowe nie bylo pomarańczowe tylko np. niebieskie? 17-05-07 Montaż czujnika temperatury w aucie z MUXem Jeśli Twoje auto nie posiada termometru - zobacz jak niewielkim nakładem można je zmusić do podawania aktualnej temperatury. 01-03-07 Wymiana kierownicy i przełącznika zespolonego (MUX) Przełącznik zespolony nie należy do najtrwalszych elementów w Peugeocie. Z tym GUIDE-m jego wymiana nie powinna przyspożyć większych trudności. 08-01-07 Temat świateł xenonowych w 206 Dość kontrowersyjne sprawy związane z montażem przetwornic i żarników Xenonowych do 206tek. Legalne czy nie legalne? Jak to świeci? Jak zamontować? Warto? Montaż standardowego zestawu D2R Montaż dostępnych zamienników żarówek H7 08-01-07 Lotka - czyli spojler nad tylną szybą Junk nie po raz pierwszy pokazuje, że nie trzeba jechać do ASO, żeby wykonać tak prostą czynność jak montaż lotki na tylnej klapie. Niemożliwe? Zobaczcie sami! 17-09-06 Wygłuszanie drzwi (2) Drugi już GUIDE przedstawiający problem niedostatecznej izolacji akustycznej seryjnych Peugeotów. Tym razem do lektury zaprasza Visterio. 08-09-06 Aluminiowe rygielki ...opis podmiany krok po kroku. 18-05-06 Klimatyzacja - FAQ ...czyli zbiór tematów z Forum związanych z konserwacją i obsługą klimatyzacji. 10-05-06 Elektryczne szyby - montaż mechanizmu Czas montażu - ok 6- godzin ale mysle że z tym guidem znacznie szybciej (Lotek). 02-05-06 Wygłuszanie drzwi w 206 3d Przygodę z Car-Audio warto zacząć od wygłuszenia drzwi. Peugeot niestety nie zadbał o melomanów i jakakolwiek ingerencja w system audio musi się zacząć właśnie od tej czynności... 29-04-06 Wymiana wtryskiwacza paliwa Wiele osób pyta jak go wymienią. Cybernet opisał tą ciekawą operację krok po kroku. 06-03-06 Montaż aluminiowych pedałów Mogłoby się wydawać, że montaż oryginalnych aluminiowych nakładek na pedały w 206 to zajęcie na conajwyżej pół godziny... 28-12-05 Elektryczne lusterka w 206 Opis ten tyczy się już częsciowo obecnej instalacji elektrycznych lusterek, czyli kable w BSI są już podłączone, a nie ma ich w boczkach drzwi. 23-12-05 Montujemy tweetery Nasze samochodziki wyposażone są w standardzie w instalacje pozwalającą zamontować w nim 3 pary głośników. Wykorzystamy więc istniejące okablowanie do podwyższenia standardu auta. 19-09-05 Wymiana siłownika centralnego zamka w drzwiach Gdy zawodzi centralny zamek, pug sam się otwiera, a mamy do dyspozycji zapasowy oryginalny siłownik od centralnego zamka... 02-09-05 Instrukcja rozbierania licznika Wersja z dwiema wtyczkami - model sprzed 2001 roku. 28-08-05 Dziacial radzi - garść informacji dla rozpoczynających romans z CB Jaki model wybrać, na co zwrócić uwagę kupując radio CB, jak dobrać odpowiednią antenę - zapraszamy do dyskusji! 19-08-05 Gdy wentylator odmawia posłuszeństwa Głośna praca, podwyższona temperatura silnika - to objawy kończącego się wentylatora. Tutaj zobaczycie w jaki sposób się do niego dobrać. 29-07-05 Jak zdjąc przedni zdezio z halogenami Zamierzacie demontować przedni zderzak? Lepiej przejrzyjcie te informacje. 10-07-05 Jak zdjąć boczek drzwi Podstawowa czynność przy wszelkich pracach związanych z audio w samochodzie. Temat niby prosty, a najwięcej pytań dotyczy właśnie ściągania boczków z drzwi w samochodzie... 19-06-05 Demontaż tylnego obicia w 3D W jaki sposób dobrać się do tylnych głośników 130mm 05-06-05 Wymiana cewki wysokiego napięcia Krok po kroku fotorelacja - zmagania junk-a z cewką WN 30-05-05 Wymieniamy żarówkę oświetlenia wewnętrznego Nie jest to operacja skomplikowana, tylko konstrukcja lampki jest lekko zakręcona i jak się nie zna budowy, można coś up... 22-04-05 Dezynfekcja klimatyzacji w 206 Raz do roku powinno się oczyścić przewody nawiewu specjalnym preparatem do czyszczenia klimatyzacji. Zabieg ten nie jest zbyt skomplikowany, a konieczny ze względów zdrowotnych, tak więc posiadaczy klimatyzacji wszelkiej maści zapraszamy do lektury... 18-04-05 Sciągamy gałkę od biegow Obiema rękami i do góry! 09-04-05 Jak tanim kosztem wyciszyc sobie klape od bagaznika Gdy z tyłu dochodzą nieprzyjemne, brzęczące dĄwięki... 09-04-05 Montaż halogenów do puga wcześniej w nie niewyposażonego Krok po kroku jak podłączyć przekaźniki, gdzie się wpiąć w istniejącą instalację elektryczną. Instrukcja ta tyczy się 206-tek do końca 2000r. czyli tzw. 'bez mux-a'. 13-03-05 Obniżanie przodu Co jest potrzebne do obniżenia przodu naszego samochodu i jak się do tego zabrać... 15-02-05 Podświetlany schowek Kelly Jeżeli w schowku panują kompletne ciemności, to trzeba sobie jakoś radzić! 09-02-05 Zmiana podświetlenia wyświetlacza Gdy użytkownik peugeota nie może już patrzeć na pomarańczowy kolor... 08-02-05 Montaż lamp H7 w miejsce starych H4 Lepiej świecą, lepiej wyglądają... 07-02-05 Kierunkowskazy LED w lusterkach? Kupiliśmy garść żółtych diód, podłączyliśmy to wszystko ładnie do kupy i przymocowaliśmy do lusterek. Efekt jak zawsze bardzo dobry! 13-12-04 Podświetlane boczki drzwi Diody w drzwiach? Czemu nie... 05-12-04
  12. 1 point
    Normy misiu pysiu są najważniejsze.....i nie mogą tak zrobić jak piszesz, samochodówka to jest pikuś......ale spróbuj napisać na oleju że spełnia normy Caterpillar, Liebherr albo MAN i coś się w maszynie stanie.....jakieś osady zostaną, popioły to serwisanci z kilometra wyczują, że coś jest nie tak......a wtedy się dzieje. Parę lat wstecz nie pamiętam który producent pochwalił się normami Caterpillara bo brał bazy bodaj Mobila i stwierdził, że może......nie mógł, zepsuło się, wydało się.....działo się Ale chyba wiem do czego zmierzamy.....do różnicy pomiędzy pełny syntetyk a syntetyk....am I right ?
  13. 1 point
    Kolega widzę nadal próbuje naiwniaka znaleźć.Dam ci radę byś się wreszcie mógł go pozbyć.Wiesz kto szuka Peugeota 206 ? Albo osoba co chce kupić kupić ładne auto przyciągające uwagę i ona zapłaci większą kwotę albo drugi docelowy odbiorca co chce kupić jak najtaniej auto do jazdy w niekoniecznie dobrym stanie.Twój poobijany,zardzewiały samochód nie kwalifikuje się na pewno do cacka przyciągającego uwagę więc przemyśl swoje oczekiwania finansowe,bo na 206 nie ma tylu chętnych co na Vw Polo i kwoty której żądasz na pewno nikt ci nie zapłaci za auto w tym stanie.
  14. 1 point
    A dla tego tak jest na tą chwilę bo Peugeot łączy się z Oplem . Wszystko się okaże w kwietniu czy zdecydują się dalej udostępniać za darmo .
  15. 1 point
    Spoko.Powodzenia szerokości .
  16. 1 point
  17. 1 point
    Jak chcesz mogę załatwić oryginał . Może będę miał . Reszta na pw.
  18. 1 point
    Elektrowlacznik rozrusznika to jest to samo co cewka rozrusznika o której pisałem w pierwszym poście. Ogólnie po twoim postach nie wróżę sukcesu z demontażu tegoż elementu
  19. 1 point
    35 minut to się mentalnie przygotowuję do tej operacji 😂 Wydaje mi się, że przy takim umieszczeniu wahacza jak w 206 to nie ma większego znaczenia, tak trzeba dokręcać wahacz, gdzie tuleja gumowa w wahaczy po opuszczeniu auta jeszcze obróci się o pewien kąt na osi śruby (nie wiem jak to wyjaśnić ). Wtedy, jeśli dokręcimy śrubę przed opuszczeniem, to po posadzeniu auta tuleja gumowa może ulec uszkodzeniu, a już na pewno będzie nadmiernie naprężona i podczas pracy na nierównościach nie wytrzyma.
  20. 1 point
    W MUXie przeskoczy w górę, bo dodatkowo zapisywany jest w komputerze. Tak jak @mim pisze, jedź jak najszybciej do jakiegoś fachowca od liczników, żeby zrobił Ci korektę bo przy pierwszej kontroli policyjnej wpiszą do CEPIKu obecny przebieg i będziesz musiał z tym żyć ☺️
  21. 1 point
    Witam Po kilku miesiącach walki chyba problem został rozwiązany ( mam nadzieje na razie nic się nie dzieje ) po sprawdzeniu wiązki elektrycznej wtryskiwacz warsztat sprawdził kompresje która był ok i zrobiono ponowną regulacje zaworów... następnym krokiem było z racji falujących obrotów wymiana przepustnicy na szczęście kupiłem używkę za 90 zł. bo nie tu tkwił problem. Problemem okazał się wtryskiwacz który w ogóle nie odpowiadał podczas testu z użyciem komputera... został wymieniony na nowy oryginał i na razie jest ok nauczka jest taka że zamiast od razu sprawdzić wtryskiwacze a nie wychodzić z założenia że skoro na gazie też jest źle to znaczy że to nie wtryskiwacz benzynowy to wszyscy doszukiwali się wszystkiego łącznie z wymianą kompa.... gdyby od razu sprawdzili wtryski nie było by niepotrzebnych wydatków Pozdrawiam
  22. 1 point
    Angol po przekładce. Wygląda ciekawie, ale nie za taką cenę.
  23. 1 point
    @paweł ServiceBox podaje 1564mm, numer ref 5750 XA
  24. 1 point
    No i świetnie Motul kupiony po nowym roku biorę się za wymianę. Dzięki śliczne za pomoc Życzę dobrej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego nowego roku. Do siego....
  25. 1 point
    Damianos1 ja mam muxa i też mi pika jak mam kluczyk w stacyjce. Światła jak nie zgaszę tak samo pika
  26. 1 point
    Taki koszt przed lift rocznik montowany 2003-2004 Referencja Nazwa Ilość Cena netto Cena brutto Wartość brutto Wybór 00002444W7 PRZEWÓD KONTROLNY 659.79 PLN 811,54 PLN 811,54 PLN 00002444W8 PRZEWÓD KONTROLNY 659.79 PLN 811,54 PLN 811,54 PLN Uwaga: Podano detaliczne ceny katalogowe Części Zamiennych w . Polsce. Kosztorys nie zawiera ewentualnych kosztów utylizacji odpadów. Razem netto 1 319,58 PLN Wartość brutto 1 623,08 PLN
  27. 1 point
    @Stawikendo VF32CKFWF43049559 206 HATCHBACK 3DRZW 1.4 i 75 (TU3JP) BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model 206 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 09599 88 2 0099 Data Początku Gwarancji 10.06.2003 Numer seryjny silnika 10 FSF8 4271606 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 206 TYP NADWOZIA HATCHBACK 3DRZW WYKOŃCZENIE X LINE SILNIK WTRYSK TU3JP PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA KAW - LAKIER ŻÓŁTY PERSEPOLIS TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ TKANINA WARKOCZ ANDORRE + EFKA "PA" KOLOR OKŁADSZIN "FN" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA MA WZMOCNIONA SILNIK (TYP) SILNIK TYP TU MONOGRAM DODATKOWY BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM DODATKOWY, INNE BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM BEZ MONOGRAMU Charakterystyka pojazdu WYKOŃCZENIE X LINE RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA KAW - LAKIER ŻÓŁTY PERSEPOLIS TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ TKANINA WARKOCZ ANDORRE + EFKA "PA" KOLOR OKŁADSZIN "FN" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA MA WZMOCNIONA PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 19 X 17 Zasilanie silnika SILNIK WTRYSK TU3JP KOREK WLEWU PALIWA KOREK ZBIORNIKA PALIWA KOLOR NADWOZIA CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP BLOK SILNIKA (MATERIAŁ) OBUDOWA CYLINDRÓW ALUMINIOWA PALIWO BEZOŁOWIOWA 95 JAKOŚĆ A/B/E/E+ USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK) NORMA CZYSTOŚCI SPALIN SILNIKA GÓRNA L4 CEE 2000 FILTR WSTĘPNY MONTAŻ BEZ FILTRA WST SILNIK (TYP) SILNIK TYP TU KATALIZATOR KATALIZ 2-SKŁAD FILTRY IMPR ROD-PALLAD CHŁODZENIE OLEJU BEZ WYMIENNIKA WODA/OLEJ OPTYMALIZACJA ZUŻYCIA PALIWA BEZ SYSTEMU OPTYMALIZACJI ZUŻYCIA PALIWA SILNIK (CHŁODZENIE) CHŁODNICA GRUB.: 18 - 21DM2 PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU ODCIĘCIE DOPŁYWU PALIWA Z ODCINANIEM ZASILANIA PALIWEM OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA AUTODIAGNOSTYKA EOBD AUTODIAGNOST. "EOBD" Z PRZYSPIESZOMIERZEM SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY BEZ SYSTEMU ZAPOB ZANIECZYSZCZENIU TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU NORMA TECHNICZNA EMISJI SPALIN POJAZDU L4 EURO 3 FILTR CZĄSTEK (FAP) BEZ FILTRA PRZECIWPYŁOWEGO WENTYLATOR 2 WENTYLATORY 2 PRĘDKOŚCI 250W ODZYSK OPARÓW BENZYNY UKŁ POCHŁ OPARÓW BENZ ZE STER WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU SAGEM FILTR ZBIORNIKA FILTR ZBIORN. WEWN. OBUDOWA PRZEPUSTNICY (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA) OBUDOWA PRZEPUSTN MECHAN (WLOT POW SILN) Skrzynia biegów, Napęd PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA MA WZMOCNIONA PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE CP 16 X 65 PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 19 X 17 KOŁO STYLIZOWANE KOŁO ZOPTYMALIZOWANE 14 CALI RYGIEL BEZPIECZEŃSTWA SKRZYNI BIEGÓW BEZ BLOKADY ZABEZPIECZ SKRZYNI BIEGÓW TYP SKRZYNI BIEGÓW (HOMOLOGACJA) TYP BV MA/5 N UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA) MECHANIZM RÓŻNICOWY STANDARDOWY OGUMIENIE (WYMIARY, TYP) OPONA 175/65 R14 82T NIE WZMOCNIONA KOŁA ZAMONTOWANE KOŁO 5 I ½ CALA KOŁO (TYP) MONTAŻ KOŁA Z BLACHY STAL SKRZYNIA BIEGÓW (TYP) SKRZYNIA MECHA MA Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce ABS BEZ SYST ZAPOB POŚLIZ KÓŁ PRZY HAM STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 18 PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE STABILIZATOR PRZEDNI DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 20 HAMULEC GŁÓWNY Z KOREKTOREM DOSTOS DO OBCIĄŻENIA HAMULEC TYP TARCZE PRZED NIE WENTYL/BĘBNY TYL ZAWIESZENIE ZAW NORMALNE DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI BEZ SYSTEMU ESP WARIANT SKOJARZONY HAMULCE BEZ ABS PODSTAWA PEDAŁU (TYP) ZESP.PEDAŁÓW STAND. Nadwozie, Wyposażenie SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY ANTENA ANTENA PRZED DŁUGA KOREK WLEWU PALIWA KOREK ZBIORNIKA PALIWA KOLOR NADWOZIA ELEMENTY OZDOBNE (SAMOPRZYLEPNE) SŁUPEK DRZWI CZARNY BEZ SIATEK DEKOR ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD) LISTWY OCHRONNE BOCZNE BARWIONE ZDOBIENIA BOCZNE (WYMIARY) LISTWY OCHRONNE BOCZNE KOŁPAK (STYL) OZDOBNY KOŁPAK KOŁO FLORIDA 14 CALI OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM) BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE OZDOBNA KOŃCÓWKA RURY WYDECHOWEJ BEZ WYKOŃCZ OZDOB RURY WYDECH WYCISZENIE OD STRONY SILNIKA IZOL DŹWIĘK WYCIERACZKA PRZEDNIA WYCIERACZKA PRZED BEZ CZUJNIKA OPADÓW WYCIERACZKA TYLNA WYCIERACZKA TYL WYCIERACZKA REFLEKTORA BEZ WYCIERACZEK REFLEKTORÓW PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA BEZ ZAŚLEPKI W PASIE PRZEDNIM SZYBA DACHU BEZ SZYBY W DACHU ZDERZAKI ZDERZ W KOL NADWOZIA OD MOD2000 OSŁONA PRZECIWBŁOTNA (CHLAPACZ) CHLAPACZ PRZ KOŁA TYL BAGAŻNIK ZEWNĘTRZNY MONTAŻ BEZ PODŁ POPRZECZ BAGAŻN DACH REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z POJEDYNCZYM ODBŁYŚNIKIEM LUSTERKO ZEWNĘTRZNE KIEROWCY LUSTERKO ZEWN KIER STER RĘCZNIE LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PASAŻERA LUSTERKO ZEWN PAS STER RĘCZNIE KOŁO ZAPASOWE KOŁO BLACHA STALOWA + OPONA STAND OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY LUST ZEW I KLAM ZEWN W KOLORZE NADWOZIA LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) LUSTERKO ASFERYCZNE ZEWNĘTRZNEGO LUSTERKA WSTECZNE DACH OTWIERANY DACH SZTYWNY MASKOWNICE ZDERZAKÓW PAS OCHR ZDERZAKA BARWIONY SZYBA TYLNA (RODZAJ) SZYBA TYLNA OGRZEWANA SZYBA (WYGLĄD) PRZYCIEMNIONA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) SZYBA BOCZ TYL UCHYLNA SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA ATERMICZNA Wyposażenie wnętrza TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ TKANINA WARKOCZ ANDORRE + EFKA "PA" ALARM ANTYWŁAMANIOWY Z ALARMEM ANTYKRADZIEŻOWYM ZAPALNICZKA ZAPALNICZKA PRZEDNIA ZAGŁÓWEK TYLNY ZAGŁÓWEK TYLNY REGULOWANY ZAGŁÓWEK PRZEDNI ZAGÓWEK PRZED ODCHYLANY SIEDZENIE TYLNE KANAPA DZIELONA SKŁADANA ALARM WEWNĘTRZNY ALARM OTWARTE DRZWI ZASŁONA BAGAŻNIKA BEZ POKRYWY PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY PAS BEZP TYL 3 ZWIJACZE 3DRZW PAS BEZPIECZEŃSTWA PRZEDNI PAS PIROTECH BEZ ALARMU KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA) KRAJE O ZIMNYM KLIMACIE KLIMATYZATOR NAGRZEWNICA POWIETRZA Z OGRZEWANIEM TYL STOPNIOWANIE BIEGÓW PODZIAŁKA W KM/H UŁATWIENIA (UCHWYTY) KLAMKI PRZ + TYL Z ZACZEPAMI LICZNIK OBROTÓW OBROTOMIERZ WSKAZÓWKOWY OPAKOWANIE RADIA ZASIL ANTENY ODBIOR GŁOŚ PRZED KONSOLA KONSOLA Z OGRZEWANIEM TYL STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ NAD ZDALNEGO STEROWANIA OGRZEWANIE DODATKOWE BEZ DODATKOWEGO OGRZEWANIA OŚWIETLENIE SCHOWKA BEZ OŚWIETLENIA SCHOWKA OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE STER OŚWIET AUTO BAGAŻ LUB PRZESTRZ BAG WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ KONS CENTR OZDOB+PRZYCISK ROZDZ CZARNY ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE BEZ WEWNĘTRZNEGO ŚWIATŁA TABLICA ROZDZIELCZA (CHARAKTERYSTYKA) TŁO TARCZY WSKAŹNIKA METAL LICZNIK OBROTÓW (GNIAZDO INFORMATYCZNE) OBROTOMIERZ INFO MODUŁ ELEKTRO MOCOWANIE FOTELIKA DZIECIĘCEGO BEZ MOCOWAŃ FOTELIKÓW DLA DZIECI GŁOŚNIK MONTAŻ 2 GŁOŚNIKÓW PRZ STEROWANIE AUTORADIA BEZ ZDALNEGO STER RADIEM NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA BEZ PODWYŻSZ SIEDZISKA PRZÓD PASAŻERA REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY KIER REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY PASAŻ WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY ZE SKŁADANYM SIEDZISKIEM PRZEDNIM KIEROW WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA ZE SKŁADANYM SIEDZISKIEM PRZEDNIM PASAŻ WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ BEZ WSKAŹNIKA TEMPERATURY ZEWN ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD SKRZYNKA (PUDŁO) NA CZĘŚCI/NARZĘDZIA BEZ SCHOWKA SYSTEM NAWIGACJI BEZ SYSTEMU NAWIGACJI PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ BEZ PODNOŚNIKA SZYBY TYLNEJ PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ KIEROWCY PODNOŚ SZYBY PRZED KIER STER ELEKTRYCZ PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ PASAŻERA PODNOŚ SZYBY PRZED PASAŻ STER EL WYŚWIETLACZ WYŚWIETLACZ (ZEGAR I OU T°) ZEGAR ZEGAR CYFROWY WSKAŹNIK OLEJU CZUJNIK POZIOMU OLEJU MATA GRZEJNA FOTEL BEZ PODGRZEWANIA PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA BEZ PODUSZKI POW BOCZNEJ PRZEDNIEJ PODUSZKA POWIETRZNA PASAŻERA PODUSZKA POW PASAŻERA KOMPUTER POKŁADOWY BEZ KOMPUTERA POKŁADOWEGO PAKIET WYPOSAŻENIA BEZ ZESTAWU WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO LUSTERKO WSTECZNE ZEW. (PODGRZEWANE) LUSTERKO ZEWN BEZ OGRZ BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ WEWNĘTRZNE ELEMENTY STEROWANIA DRZWI (WYGLĄD) WEWN ELEM STER WYGLĄD NEUTRALNY ZABEZPIECZENIE MIEJSC PRZEDNICH BEZ OSŁONY PRZEDNIEGO STANOWISKA OSŁONA P-SŁONECZNA PRZEDNIA STRONA KIER+PASAŻ (BEZ NAPISU) ODBIORNIK RADIOWY 2 GŁOŚNIKI PRZED BEZ RADIOODBIORNIKA CHŁODZENIE KLIMATYZACJI CHŁODZENIE ZWYKŁE REGULATOR SZYBKOŚCI BEZ REGULACJI PRĘDKOŚCI NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO (KIEROWCY) PODWYŻSZ SIEDZ KIEROWCY REG RÓWNOLEGŁA OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA SCHOWKI (INNE) KIESZEŃ PRZ. + TLN. PŁYTKA DO STŁUCZ. + SCHOW. POD NAKŁADKA NA DYWANIK BEZ WYKŁADZINY WYKAŃCZAJĄCEJ PODUSZKA POWIETRZNA KIEROWCY PODUSZKA POW KIEROWCY LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) LUSTERKO ASFERYCZNE ZEWNĘTRZNEGO LUSTERKA WSTECZNE SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA BEZ SIATKI W BAGAŻNIKU DYWANIK WYKŁADZINA TUFTOWA KRÓTKA F550 WYŁĄCZNIK CZASOWY OŚWIETLENIA WYŁĄCZNIK CZASOWY STAŁY STACYJKA TRANSPONDER DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY GAŁKA DŹWIGNI BIEG PLASTYK+PŁYTKA CHROM WZMACNIACZ KOREKTORA BEZ AMPLITUNERA STEROWANIE RYGLOWANIEM ZAMEK ZWYKŁA BLOKADA SZYBA TYLNA (RODZAJ) SZYBA TYLNA OGRZEWANA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) SZYBA BOCZ TYL UCHYLNA SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA ATERMICZNA KIEROWNICA KIER ZAMSZ 3 RAMIONA RYGLOWANIE SCHOWKA SCHOWKI BEZ ZAMKA WENTYLATOR 2 WENTYLATORY 2 PRĘDKOŚCI 250W Elektryka ALTERNATOR ALTERNATOR KLASY 6 SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY AKUMULATOR AKUMULATOR LO 250 STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ NAD ZDALNEGO STEROWANIA ROZRUSZNIK ROZRUSZNIK KLASA 3 OŚWIETLENIE SCHOWKA BEZ OŚWIETLENIA SCHOWKA OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE STER OŚWIET AUTO BAGAŻ LUB PRZESTRZ BAG OŚWIETLENIE SPECJALNE BEZ OŚWIETLENIA SPECJAL ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE BEZ WEWNĘTRZNEGO ŚWIATŁA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE MULTIPLEKSAŻ MONTAŻ SIECI MULTIPLEKSOWEJ REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z POJEDYNCZYM ODBŁYŚNIKIEM Marki wyposażenia WARIANT SKOJARZONY HAMULCE BEZ ABS WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU SAGEM Inne KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA PAKIET KLIM. OBCIĄŻ. UŻYTK. ATMOSFERA ATMOSFERA NORMALNA APTECZKA BEZ APTECZKI STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ GNIAZDO GŁOŚNIKOWO-SŁUCHAWKOWE RADIA BEZ GNIAZDA AKCESORIÓW ZDERZENIA BOCZNE DRZWI NIE WZMOCNIONE ZESTAWY KLUCZY 1 KLU PLIP WYS CZ + 1 KLU GŁÓW TOCZENIE SIĘ SZEROKIEJ DROGI OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY LUST ZEW I KLAM ZEWN W KOLORZE NADWOZIA KONTROLA PRĘDKOŚCI BEZ KONTROLI PRĘDKOŚCI TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY KLIMA TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY
  28. 1 point
    @krystiank3 Tak masz MUXa. 206 HATCHBACK 5DRZW 1.1 i (TU1JP) BVM 5 Data Początku Gwarancji 04.07.2002 MULTIPLEKSAŻ MONTAŻ SIECI MULTIPLEKSOWEJ
  29. 1 point
    Przewód masowy idący od akumulatora do nadwozia (idą dwa, jeden do silnika drugi do nadwozia)
  30. 1 point
    Projektory wraz osłonami te co ja wzialem aktualnie ok 27usd, ledy ok 22usd czyli oo 190zl + cos do sklejenia lamp, to dwie stówki ogółem. Ja bralem podczas Black Friday, były wtedy kupony i zaplacilem odpowiednio 23usd i 19usd.
  31. 1 point
    Sprawdź płyn w układzie hamulcowym, zalej pod znak MAX i zobacz czy problem ustąpi.
  32. 1 point
    Kto to wie, ludzie różne dziwne rzeczy robią Może ktoś przy dolewaniu nie czekał, aż olej ścieknie do miski, tylko od razu dowalił na maksa. A może po prostu wlał od razu 4 litrową bańkę, nie sprawdzając ile wchodzi oleju na wymianę.
  33. 1 point
    Mam i działa dobrze. Sprawdzone z innym autem na postoju. Jak dedykowany zamiennik to jest dobrze.
  34. 1 point
    Charakterystyki pojazdu Model 206 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 08432 88 1 0464 Data Początku Gwarancji 13.01.2000 Numer seryjny silnika 10 LH02 0059299 NRE(homologacja) e2*93/81*0172*00 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 206 TYP NADWOZIA HATCHBACK 3DRZW WYKOŃCZENIE POZIOM GTI/S16 SILNIK WTRYSK EW10J4 PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 RODZAJ FARBY LAKIER NIEMETALICZNY KOLOR NADWOZIA EXY - LAKIER CZARNY ONYX TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ TKANINA ANDORRE/ALCANTARA/SKÓRA "CU" KOLOR OKŁADSZIN "FZ" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA BE4 S SILNIK (TYP) SILNIK TYP EW/DW MONOGRAM DODATKOWY BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM DODATKOWY, INNE BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM GTI Charakterystyka pojazdu WYKOŃCZENIE POZIOM GTI/S16 RODZAJ FARBY LAKIER NIEMETALICZNY KOLOR NADWOZIA EXY - LAKIER CZARNY ONYX TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ TKANINA ANDORRE/ALCANTARA/SKÓRA "CU" KOLOR OKŁADSZIN "FZ" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA BE4 S PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 22 X 19 Zasilanie silnika SILNIK WTRYSK EW10J4 KOREK WLEWU PALIWA KOREK ZBIORNIKA PALIWA KOLOR NADWOZIA CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP BLOK SILNIKA (MATERIAŁ) OBUDOWA CYLINDRÓW ALUMINIOWA PALIWO BEZOŁOWIOWA 95 JAKOŚĆ A/B/E/E+ USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK) UKŁ OCZYSZ SPALIN CEE 95 (SILNIK) FILTR WSTĘPNY MONTAŻ BEZ FILTRA WST SILNIK (TYP) SILNIK TYP EW/DW KATALIZATOR KATALIZATOR 3-SKŁADNIK CHŁODZENIE OLEJU BEZ WYMIENNIKA WODA/OLEJ SILNIK (CHŁODZENIE) CHŁODNICA GRUB.: 27 - 21 DM2 SKOK 1,5 PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU ODCIĘCIE DOPŁYWU PALIWA Z ODCINANIEM ZASILANIA PALIWEM OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA AUTODIAGNOSTYKA EOBD BEZ AUTODIAGNOST. "EOBD" SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY RECYRKULACJA SPALIN "EGR" TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU UKŁ OCZYSZ SPALIN TECH POJAZD L3 ODZYSK OPARÓW BENZYNY UKŁ POCHŁ OPARÓW BENZ ZE STER WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU MAGNETI MARELLI Skrzynia biegów, Napęd PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA BE4 S PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE CP 19 X 72 PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 22 X 19 KOŁO STYLIZOWANE KOŁO FOUDRE 15 CALI RYGIEL BEZPIECZEŃSTWA SKRZYNI BIEGÓW BEZ BLOKADY ZABEZPIECZ SKRZYNI BIEGÓW TYP SKRZYNI BIEGÓW (HOMOLOGACJA) TYP BV BE4/5 S UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA) MECHANIZM RÓŻNICOWY WYŻSZA WERSJA OGUMIENIE (WYMIARY, TYP) OPONY 185/55 R15 V NIEWZMOCNIONE KOŁA ZAMONTOWANE KOŁO 6 CALI KOŁO (TYP) MONTAŻ KOŁA ZE STOP LEK SKRZYNIA BIEGÓW (TYP) SKRZYNIA MECHA BE4T Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce ABS ABS STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 22 PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE STABILIZATOR PRZEDNI DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 20 HAMULEC GŁÓWNY ELEKTRONICZ ROZKŁAD SIŁY HAMOWANIA HAMULEC TYP TARCZE PRZED WENTYLOWANE/TARCZE TYL ZAWIESZENIE ZAW NORMALNE Nadwozie, Wyposażenie SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY ANTENA ANTENA PRZED KRÓTKA KOREK WLEWU PALIWA KOREK ZBIORNIKA PALIWA KOLOR NADWOZIA ELEMENTY OZDOBNE (SAMOPRZYLEPNE) SŁUPEK DRZWI CZARNY BEZ SIATEK DEKOR ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD) LISTWY OCHRONNE BOCZNE BARWIONE ZDOBIENIA BOCZNE (WYMIARY) LISTWY OCHRONNE BOCZNE + STOPIEŃ KOŁPAK (STYL) OZDOBNY KOŁPAK ALU FOUDRE OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM) BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE OZDOBNA KOŃCÓWKA RURY WYDECHOWEJ Z OZDOBNĄ RURĄ WYDECHOWĄ WYCISZENIE OD STRONY SILNIKA IZOL DŹWIĘK WYCIERACZKA PRZEDNIA WYCIERACZKA PRZED Z CZUJNIKIEM OPADÓW WYCIERACZKA TYLNA WYCIERACZKA TYL WYCIERACZKA REFLEKTORA BEZ WYCIERACZEK REFLEKTORÓW PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA BEZ ZAŚLEPKI W PASIE PRZEDNIM SZYBA DACHU BEZ SZYBY W DACHU ZDERZAKI ZDE SPT KOL NADW PAS OCH CZAR OD MOD2000 OSŁONA PRZECIWBŁOTNA (CHLAPACZ) CHLAPACZ PRZ KOŁA TYL REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z PODWÓJNYM ODBŁYŚNIKIEM LUSTERKO ZEWNĘTRZNE KIEROWCY LUSTERKO ZEWN KIER STER ELE LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PASAŻERA LUST. WSTECZ. ZEWN. PASAŻERA STER. ELEKTR. KOŁO ZAPASOWE KOŁO GALETTE OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY LUST ZEW CZAR LAKIER+KLAM ZEW KOL NADW LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) LUSTERKO ASFERYCZNE ZEWNĘTRZNEGO LUSTERKA WSTECZNE DACH OTWIERANY DACH SZTYWNY MASKOWNICE ZDERZAKÓW PAS OCHR ZDERZAKA BARWIONY SZYBA (WYGLĄD) PRZYCIEMNIONA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) SZYBA BOCZ TYL UCHYLNA SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA NIE ATERMICZNA Wyposażenie wnętrza TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ TKANINA ANDORRE/ALCANTARA/SKÓRA "CU" ALARM ANTYWŁAMANIOWY BEZ ALARMU ANTYKRADZIEŻOWEGO ZAPALNICZKA ZAPALNICZKA PRZEDNIA ZAGŁÓWEK TYLNY ZAGŁÓWEK TYLNY REGULOWANY ZAGŁÓWEK PRZEDNI ZAGŁÓWEK PRZEDNI REGULOWANY SIEDZENIE TYLNE KANAPA DZIELONA SKŁADANA ALARM WEWNĘTRZNY ALARM OTWARTE DRZWI ZASŁONA BAGAŻNIKA BEZ POKRYWY PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY ZWIJACZ BLOK TAŚMY PASA + PAS BRZU STAT) PAS BEZPIECZEŃSTWA PRZEDNI PAS PIROTECH BEZ ALARMU KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA) KRAJE O ZIMNYM KLIMACIE KLIMATYZATOR NAGRZEWNICA POWIETRZA Z OGRZEWANIEM TYL STOPNIOWANIE BIEGÓW PODZIAŁKA W KM/H UŁATWIENIA (UCHWYTY) KLAMKI PRZ + TYL Z ZACZEPAMI LICZNIK OBROTÓW OBROTOMIERZ WSKAZÓWKOWY OPAKOWANIE RADIA ZASIL ANTENY ODBIOR GŁOŚ PRZ/TYL TWEETER KONSOLA KONSOLA Z OGRZEWANIEM TYL STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ NAD ZDALNEGO STEROWANIA OGRZEWANIE DODATKOWE BEZ DODATKOWEGO OGRZEWANIA OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE SCHOWKA WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ KONSOLA CENTR ALU+PRZYCISK ROZDZ ALU ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE LAMPKA PUNKTOWA TABLICA ROZDZIELCZA (CHARAKTERYSTYKA) TŁO TARCZY WSKAŹNIKA CZARNE LICZNIK OBROTÓW (GNIAZDO INFORMATYCZNE) OBROTOMIERZ INFO MODUŁ ELEKTRO MOCOWANIE FOTELIKA DZIECIĘCEGO BEZ MOCOWAŃ FOTELIKÓW DLA DZIECI GŁOŚNIK MONTAŻ 2 GŁ PRZ + 2 TWEETERS + 2 GŁ TYL STEROWANIE AUTORADIA ZDALNE STER RADIOODTWARZ BEZ FUNKCJI CD NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA BEZ PODWYŻSZ SIEDZISKA PRZÓD PASAŻERA REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY KIER REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY PASAŻ WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY ZE SKŁADANYM SIEDZISKIEM PRZEDNIM KIEROW WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA ZE SKŁADANYM SIEDZISKIEM PRZEDNIM PASAŻ WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD SYSTEM NAWIGACJI BEZ SYSTEMU NAWIGACJI PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ BEZ PODNOŚNIKA SZYBY TYLNEJ PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ KIEROWCY PODNOŚ SZYBY PRZED KIER STER SEKWENC PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ PASAŻERA PODNOŚ SZYBY PRZED PASAŻ STER EL WYŚWIETLACZ WYŚWIETLACZ (RADIO+ZEGAR+ I LUB T>,CD) WSKAŹNIK OLEJU CZUJNIK CZASOWY POZ + TEMP MATA GRZEJNA FOTEL PODGRZEWANY PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA PODUSZKA POW BOCZNA PRZ PODWÓJNA PODUSZKA POWIETRZNA PASAŻERA PODUSZKA POW PASAŻERA PAKIET WYPOSAŻENIA BEZ ZESTAWU WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO LUSTERKO WSTECZNE ZEW. (PODGRZEWANE) LUSTERKO ZEWN OGRZEWANE BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ WEWNĘTRZNE ELEMENTY STEROWANIA DRZWI (WYGLĄD) WEWN ELEM STER WYGLĄD CHROM ZABEZPIECZENIE MIEJSC PRZEDNICH BEZ OSŁONY PRZEDNIEGO STANOWISKA OSŁONA P-SŁONECZNA PRZEDNIA STRONA KIER+PASAŻ (BEZ NAPISU) ODBIORNIK RADIOWY 6 GŁOŚNIKÓW BEZ RADIOODBIORNIKA CHŁODZENIE KLIMATYZACJI BEZ MROŻENIA NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO (KIEROWCY) PODWYŻSZ SIEDZ KIEROWCY REG RÓWNOLEGŁA OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA SCHOWKI (INNE) KIESZEŃ PRZ. + TLN. PŁYTKA DO STŁUCZ. + SCHOW. POD NAKŁADKA NA DYWANIK BEZ WYKŁADZINY WYKAŃCZAJĄCEJ PODUSZKA POWIETRZNA KIEROWCY PODUSZKA POW KIEROWCY LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) LUSTERKO ASFERYCZNE ZEWNĘTRZNEGO LUSTERKA WSTECZNE SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA BEZ SIATKI W BAGAŻNIKU DYWANIK WYKŁADZINA DYWANOWA F470 WYŁĄCZNIK CZASOWY OŚWIETLENIA WYŁĄCZNIK CZASOWY STAŁY STACYJKA TRANSPONDER DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY GAŁKA DŹWIGNI BIEG ALUM OSŁONA SKÓRA STEROWANIE RYGLOWANIEM ZAMEK ZWYKŁA BLOKADA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) SZYBA BOCZ TYL UCHYLNA SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA NIE ATERMICZNA KIEROWNICA KIER SKÓRA 3 RAMIONA RYGLOWANIE SCHOWKA SCHOWKI BEZ ZAMKA Elektryka ALTERNATOR ALTERNATOR KLASA 7 SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY AKUMULATOR AKUMULATOR L2 300 STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ NAD ZDALNEGO STEROWANIA ROZRUSZNIK ROZRUSZNIK KLASA 4 OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE SPECJALNE ŚWIATŁA DZIENNE ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE LAMPKA PUNKTOWA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z PODWÓJNYM ODBŁYŚNIKIEM Marki wyposażenia WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU MAGNETI MARELLI Inne KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA STANDARD ATMOSFERA ATMOSFERA NORMALNA APTECZKA KLIMA APTECZKA STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ GNIAZDO GŁOŚNIKOWO-SŁUCHAWKOWE RADIA BEZ GNIAZDA AKCESORIÓW ZDERZENIA BOCZNE DRZWI NIE WZMOCNIONE ZESTAWY KLUCZY 1 KLU PLIP WYS CZ + 1 KLU GŁÓW TOCZENIE SIĘ SZEROKIEJ DROGI OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY LUST ZEW CZAR LAKIER+KLAM ZEW KOL NADW KONTROLA PRĘDKOŚCI BEZ KONTROLI PRĘDKOŚCI TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY KLIMA TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY
  35. 1 point
    Jeśli różnica ok 1l w spalaniu to nie różnica to spoko. Widzę, że kolega jeszcze nie ma dzieci i prądu do opłacania ;). Ale spoko kiedyś odczujesz ten jeden litr
  36. 1 point
    Dobra, miałem napisać o efektach zmiany. UWAGA: wszelkie efekty obserwuję w 206 BEZ ABSu, jedynie z korektorem hamowania. Nie znam wpływu takiej zmiany w samochodzie z ABSem. Po paruset przejechanych kilometrach mogę stwierdzić: -zmiana jednoczesna (przód 247->266, tył bębny->247) - czuć różnicę, hamuje lepiej. Pedał łapie dość wysoko, a przy mniejszej pompie trudniej zerwać przyczepność. Poprzedni zestaw nie był na wykończeniu, ale nie wiem jakiej firmy był zamontowany, więc różnice w odbiorze mogą być różne w zależności od zamontowanego zestawu. -zmiana wyłącznie z przodu (247->266) - u mnie zachowywał się dziwnie (jeździłem tak tylko przez tydzień). Dotarłem poprawnie tarcze i klocki, mimo to pedał łapał dość nisko, siła hamowania dosyć porównywalna do seryjnego zestawu. Nie wiem z jakiego powodu (powietrze, dotarcie, rozdział siły hamowania przez korektor), ale generalnie uważałbym. Może tak było tylko u mnie, ale coś było nie tak. Podsumowanie: -zmiana przód + tył - jak najbardziej -sam przód - mieszane uczucia, jak ktoś ma sprawne hamulce raczej bym nie zmieniał. Duże koszty, a efekt średniawy. P.S. Wszystkie obserwacje przeprowadziłem na 1, własnym aucie, inne odczucia oraz efekty zmian jak najbardziej możliwe.
  37. 1 point
    Ano doczytali w profilu. Zmień opis w profilu bo to myli.
  38. 1 point
    Co będzie potrzebne? 1. Lutownica z silikonową końcówką lub lokówka z regulacją temperatury. 2. Nowa taśma 3. Płaski śrubokręt 4. Latarka 5. Pęseta 6. Dużo cierpliwości Wyciągamy licznik z auta, upewniamy się że mamy na 2 kostki.. W przypadku licznika na jedną kostkę wyświetlacz jest wciskany razem ze stykami i tam taśmy nie ma Licznik rozbieramy, zdejmujemy czarną pokrywę podważając płaskim śrubokrętem, następnie zdejmujemy dwie małe blaszki, które są na dole licznika, potem podważamy zaczepy plastikowe aby otworzyć białą pokrywę i dostać się także do taśmy od strony płytki… Rozgrzewamy naszą lutownicę/lokówkę do 210*C W między czasie odklejamy starą taśmę od płytki i czyścimy styki delikatnie papierem 1800, a potem zmywaczem do paznokci lub alkoholem izopropylowym… Z drugiej strony delikatnie odklejamy taśmę w stronę wyświetlacza i zostawiamy sobie chociaż ze 2mm starej taśmy aby wiedzieć gdzie przykleić nową, ponieważ tutaj styki są natryskowo położone i są widoczne pod pewnym kątem przy dobrym świetle… Resztę taśmy odcinamy… I tutaj także czyścimy alkoholem izopropylowym lub zmywaczem… Przykładamy taśmę i grzejemy ją lutownicą/lokówką na początku dotykając punktowo aby klej załapał. Z drugiej strony także należy wykonać te same czynności, jak już klej załapie nagrzewamy nadal przez ok 2-3min na każdą stronę przy temp 210*C aby się porządnie przykleiło… I to wszystko… Składamy licznik spowrotem, montujemy do auta i cieszymy się wyświetlanymi kilometrami. W moim przypadku używałem lokówki, niestety jedna kolumna z cyframi jest wyświetlana słabiej bo przypadkowo delikatnie uszkodziłem nową taśmę podczas składania licznika. Instrukcja jest mojego autorstwa, zezwalam na jej dalsze kopiowanie z linkiem do tego tematu.
  39. 1 point
    Problemem okazał się chiński, uszkodzony alternator. Wszystko wymienione i działa.
  40. 1 point
    Indeks to lepkość w określonych temperaturach...więc jak nie ma nic do rzeczy ? Akurat oleje przekładniowe to mają dopiero przerąbane, wszyscy sie spuszczają nad silnikówką a przekładniówka to co...pies
  41. 1 point
    W radiu chyba się nie zmienia tylko na wyświetlaczu ? masz dwa przyciski
  42. 1 point
    Albo padł wzmacniacz w antenie albo nie ma zasilania.
  43. 1 point
    Nawet nie w przejściowych, bo ja mam 1999 i też instalacja pod H7 była
  44. 1 point
    Też wyszystko robiłem do końca a nie na pół h, no ale każdy ma inne podejście zresztą dalej robię wszystko do końca
  45. 1 point
    No tak ja brałem też w tym udział! Tylko że inwestowałem z własnej kieszeni
  46. 1 point
    https://chomikuj.pl/umcys/Peugeot+ServiceBox+(DocBackup+*2b+Sedre)/Peugeot+Service+Box++(DocBackup+*2b+Sedre)+(2013-11) Tego szukaj
  47. 1 point
    Ciężko stwierdzić, skoro nie ma wymiarów.
  48. 1 point
    Czy można pomóc w dalszym ciągu?
  49. 1 point
    Gdyby kogoś interesowało - oświetlenie tego samego typu co w 206
  50. 1 point
    Ale sie rozpisał Powiem tak: trasa: 8-12l miasto: 11-14l upalanie: 18l++ Komfort jazdy, wykończenie itp - nieproporcjonalnie niskie do ceny auta. radość z jazdy - bezcenna. Awarie: zawieszenie co 10tys km do zmiany, fele do prostowania, 2 komplety opon po 2tys zl na sezon. Skrzynia biegów: zepsuta mam od 30tys km i nadal jezdzi. Zapasowa skrzynia lezy na warsztacie i pewnie dlatego stara sie nei psuje. Biegi zgrzypia i trzeszcza ale wchodza (jak sie mocno pierdolnie bo inaczej na obrotach nie wejdzie ) Podsumowanie: bede jezdzil do czasu aż sie rozleci,a i tak bede uwazal ze bylo warto
×
×
  • Create New...