Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/20/2018 in all areas

  1. 2 points
    Wsadż nogi do doniczki z yuką. Wyjdzie taniej, gleba bardziej zbliżona do właściwej i samopoczucie jakieś takie …. egzotyczne.
  2. 2 points
    Gościu, jak słyszę że mux się różni od bezmuxa siedzeniami i przyciskiem otwierania obok awaryjnych to aż mnie za przeproszeniem w dupie drze. Jak masz takie bzdury opowiadać to daj se siana. Co to w ogóle za poradnik o muxie i bezmuxie jak tylko kieruje na stronę 206club i do tego wprowadza w błąd?
  3. 1 point
    Do zamknięcia. Zrobione. Możecie gdzieś to wpiąć aby kolejne osoby nie musiały grzebać w wyszukiwarce. Rozwiązanie: Luzujemy śrubę kwadratowa ( u mnie bez odrdzewiacza oraz młotka nie chciało pójść) kręcimy jak klasyczna śrubę. Następnie, luzujemy górna śrubę trzymająca sprężynę (nie ściągajcie sprężyny. Później za Chiny ludowe nie zamontujecie jej. Będziecie musieli wyciągać cały napinacz). Kolejny krok, to łapka, przecinak, klucz płaski, cos co posłuży za dźwignię. Wsuwacie narzędzie pod rolkę kierunkową i Odchylacie ją. Tudum! pasek wychodzi! Duże prawdopodobieństwo, ze napinacz nie cofnie się za pierwszym razem i będziecie musieli kilkukrotnie wachlować zrobiona dźwignia. Skręcanie, sprawdźcie czy pasek nie piszczy, koniec. Po robocie.
  4. 1 point
    Chociażby https://allegro.pl/oferta/interfejs-diagnostyczny-elm327-bluetooth-z-pl-odb2-7404690823 - błędy powinien przeczytać, jeżeli to błędy sterownika silnika, chociaż nie wiem czy w 206 gdzieś indziej jeszcze są przechowywane, takiej wiedzy już nie mam.
  5. 1 point
    Ostatnimi czasy - na forum - coraz częściej pojawiają się pytania typu: co to jest MUX i jak rozpoznać czy go mam w swoim samochodzie? Starałem się to napisać językiem dla typowych laików, tak aby każdy mógł coś z tego zrozumieć i ogarnąć. Mam nadzieję, że ta krótka wzmianka, wyjaśni odrobinę nieścisłości i rozwieje kilka mitów. Osoby, które uważają, iż warto byłoby coś dodać, bądź zmienić - proszę o treściwe komentarze i podpowiedzi. Co to jest MUX i po co to komu? MUX – pochodzi od słowa multiplex i dosłownie oznacza - instalację multipleksową, która niejako zastępuje tradycyjną instalację elektryczną w naszych samochodach. Oparta jest na tzw. szynie CAN (ang. Controller Area Network) - sygnały na tej instalacji „płyną” w wersji cyfrowej, w przeciwieństwie do standardowych instalacji samochodowych. CAN został wymyślony przez firmę BOSCH i zadebiutował na początku lat 80-tych ubiegłego wieku. Dzięki temu rozwiązaniu, znacznie zmniejszono ilości przewodów używanych na wiązki elektryczne samochodu, zmniejszono ilość punktów połączeniowych oraz podniesiono szybkość przepływu sygnałów. Dla porównania - w latach 60’tych - długość ogólna przewodów w instalacji elektrycznej wynosiła ok. 300m, obecnie ok. 2 km. Gdyby tak dalej to wyglądało, wozilibyśmy ze sobą kilogramy miedzi i szafę bezpiecznikową Warto jeszcze podkreślić, iż nie cała instalacja jest cyfrowa w samochodzie!!! Występują tzw. główne trakcje CAN’owskie, które komunikują ze sobą poszczególne komputery i sterowniki w samochodzie. Na jednej szynie CAN może „chodzić” ok. 650 sygnałów, na CAN 2.0 ponad 2 tysiące!!! W standardowej instalacji jeden przewód miał jeden sygnał – łatwo policzyć ile trzeba przewodów aby dorównać jednej szynie CAN Tyle z podstawowej teorii, co mamy z tego w praktyce? Medal ma dwie strony - z jednej strony mamy multum funkcji, z drugiej strony multum problemów. Jak wiemy z własnego doświadczenia, im więcej elektroniki w samochodzie, tym więcej problemów. Poza awaryjnością, której samemu nie sposób usunąć poza wyspecjalizowanym serwisem, o nierzadko wielu rzeczach decyduje komputer, która ma na celu dobro auta i swoją hierarchię wartości np. może nie pozwolić na włączenie np. ogrzewania szyby, gdy akumulator jest rozładowany, a silnik pracuje na wolnych obrotach. Dlatego mogą występować kaprysy naszego autka – dzisiaj nie działa, jutro już jest ok Czas na pozytywy W instalacjach CAN’owskich (zwanych MUX’em), mamy o wiele więcej możliwości i funkcji do wykorzystania w naszym autku: począwszy od bezpieczeństwa, po przez prace silnika i jego podzespołów, skończywszy na naszym wygodnictwie wiele rzeczy oblicza komputer, podając nam już gotowe informacje. Tak jak we wszystkim, są zwolennicy sieci cyfrowych, jak i konserwatyści, którzy wolą tradycyjne instalacje elektryczne. Niestety Ci drudzy muszą pogodzić się z faktem iż technologia idzie do przodu i jest nieuniknionym, że systemy CAN wraz dziesiątkami komputerów opanują nasz samochód warto zauważyć, iż obecnie, w samochodach najwyższej klasy, sieci cyfrowe opanowały już większość instalacji elektrycznej, włącznie z wprowadzenie technologii światłowodowej (np. BMW, Mercedes). Jak rozpoznać czy mam MUX’a (CAN)? Tutaj proszę o praktyczne wskazówki dla użytkowników od forumowiczów (np. data wprowadzenia, manetki etc.)  wtedy z edytuje artykuł i dodam w to miejsce Visterio dodał: 1. MUX wszedł od drugiej połowy 2001 roku! 2. Jeśli masz 1.4 HDI - to na bank jest to MUX, bo innych nie było! 3. Jeśli masz zegary (licznik) na jedną wtyczkę - to masz MUX'a (jak na dwie to bez MUX'a)! 4. Jak zdejmiesz tą zaślepkę od bezpieczników wewnątrz pojazdu (tam gdzie również BSI jest) to jest tam mnóstwo kabli idących do BSI. Na nich są papierowe "metki" - więc spójrz na nie, jeśli będziesz miał MUX'a, to będzie napisane na metce "MUX", a jeśli nie, to podejrzewam, że będzie coś innego (raczej słowa MUX nie będzie) ;] 5. Jeśli nie masz MUX'a, to Twoje manetki wyglądają tak: a jeśli masz MUX'a, to wyglądają tak: Ja mogę jeszcze dodać na koniec od siebie, że jeżeli kiedykolwiek przyjdzie Wam grzebać w elektryce samochodowej, w celu podłączenia czegoś, unowocześnienia etc., uważajcie na pary cieniutkich przewodów, które zazwyczaj są ze sobą wzajemnie splecione (a’la warkocz u kobiet ) to właśnie jest CAN -> nie ciąć, nie rwać, nie podłączać nic do nich, najlepiej nie ruszać Światłowód w naszych pugach nie występuje, ale np. w BMW 7 (najnowsza seria) przypomina on linkę hamulcową z rowera – taki sztywny i mało elastyczny tutaj również: „nie ciąć, nie rwać, nie podłączać nic do nich, najlepiej nie ruszać” PS jeżeli coś mi się przypomni, to najwyżej dodam
  6. 1 point
    Rodzaj klimatyzacji - nie ma znaczenia Benzyna/diesel - może mieć znaczenie 1.2/1.4/1.6/2.0 - może mieć znaczenie typ sprężarki - ma znaczenie typ zaworu rozprężnego - ma znaczenie
  7. 1 point
    Temat do zamknięcia winny był moduł bsi , po wypięciu wtyczek wyciągnięciu modułu i przeklepaniu przekaźników auto ożyło czy to dokładnie przekaźniki czy brak któregoś styku lub komunikacji cieżko powiedzieć w każdym badź razie nie było żadnych błędów , nie było zasilania na wtryski cewke oraz czujnik położenia wału.
  8. 1 point
    Gratulacje! Witamy w klubie miłośników zielonego nalotu
  9. 1 point
    Nie uszczelniałem. Założyłem jak fabryka...
  10. 1 point
    Dojście jest słabe, ale robiłem to pod blokiem więc dasz sobie radę. W żonkowozie zgnił (normalnie zgnił!) jeden ze styków przekaźnika i dodatkowo kawałek przewodu w izolacji więc nie masz co sugerować się samymi stykami tylko trzeba "poszarpać" za kabelki... Jako, że zgnił styk w gnieździe to i styki przekaźnika "dostały" rykiszetem więc na wszelki wypadek wymieniłem oba...
  11. 1 point
    Tak, tym kasujesz luz na listwie...czy jakoś tak
  12. 1 point
  13. 1 point
    @wrobeleczek może dla przejrzystości napisz koledze oznaczenia pinów przekaźników na schemacie bo teraz ma tam tylko 1,2,3,4,5 … i nie wiadomo jak to odnieść do styków na przekaźnikach. To może być kluczowe żeby tego nie pomylił.
  14. 1 point
    Ten piąty kabelek załączający masę to informacja dla ECU, że pierwszy przekaźnik od wolnego biegu jest w stanie wyłączenia. I niestety, ale PSA tworzyła różne wersje softu i być może, że u Ciebie nie jest on potrzebny (choć byłbym skłonny o sprawdzenie tego). Podaj jakie masz napięcia na tych pinach to można walczyć dalej.... Ale Jeżeli nie masz +12V na pinie 30 i 87 to trzeba zacząć od sprawdzenia dlaczego tak jest.
  15. 1 point
    Ja ostatnio ogarniałem. Kupiłem mocowanie i wkręty, otwory zrobiłem sam, po czym wszystko zmontowałem i problem zażegnany ?
  16. 1 point
    Ja dostałem "dywaniko-wkręty" które wkręcasz w oryginalny dywanik.....kiedyś to wkręcę
  17. 1 point
    Myślałem, że sam kolor będzie nieco ciemniejszy a to taki bardziej szary wyszedł :d no ale jak już położyłem pierwszą warstwę to leciałem dalej. Na kolejny raz kupie czarny mat to będzie na pewno się ładnie komponowało
  18. 1 point
    Na 16 mam 205/45 i bardzo fajnie się jeździ
  19. 1 point
    Na 16stki chyba 205/45. W najgorszym wypadku 195/45.
  20. 1 point
  21. 1 point
    Nie mana co czekać i bierzemy się do roboty Oto co musimy zakupić: - silniczki (mam na myśli tylko oryginalne) najlepiej kupić razem z prowadnicami lub dowiedzieć się jak wygląda zębatka w mechaniźmie podnoszenia szyb i jaka jest w silniczku jaki chcemy kupić, - około 5m przewodu dwużyłowego, - przełącznik do sterowania szybami, - takie małe ustrojstwa (rys. 1) aby podłączyć przewody do sterownika (6 sztuk) oraz silniczków (4 sztuki). Rys. 1 1 Etap Szyby kręcimy, po raz ostatni maksymalnie do góry i zdjemujemy boczki drzwi. Opis tutaj: http://www.206club.net/1392.htm#30279 2 Etap Zabieramy się za odkręcanie manualnego mechanizmu (rys. 2). Jest on umocowany na trzech wkrętach, które znajduję się od strony blachy drzwi. Wymacamy je bez problemu gorzej z ich wykręceniem tu każdy walczy jak uważa, ja radziłem sobie płaskim kluczem, a do niego wymienna nasadka krzyżakowa ze śrubokręta. Rys.2 3 Etap Odkręcone. Widzimy mniej więcej coś takiego (rys. 3). W tym miejscu (o ile wcześniej nie sprawdzaliśmy) dowiadujemy się czy silniczek pasuje nam do zębatki którą już mamy czy jednak czeka nas przekładanie tego ustrojstwa. U mnie zainstaniała gorsza opcja czyli przekładanie i ponowne nawijanie linek. Jeśli silniczek pasuje to pomijamy etap 4. Rys. 3 4 Etap Bez paniki i bez wyjmowania jeszcze oglądamy sobie w jaki sposób są nawinięte linki na zębatkę. Po czym podważamy śrubokrętem to "kółeczko" z zębatką i naszymy linkami. Każda linka ma sprężynę i czerwony plastikowy pancerz. Teraz skracamy ten czerowny pancerz ale tylko ten który jest na krótszej lince i tylko tą jego węższą część, ja tej węższej części zosatawiłem sobie niecały centymetr (rys. 3, rys. 4). Zabieramy się za nawijanie linek na nasze "kółeczko". Linki wstępnie nawinięte, teraz trzeba to wszystko upchnąć w czarnej plastikowej obudowie. Czerowny pancerzyk dłuższej linki wkładamy w czarną obudowę i ciągniemy za krótszą linkę oczywiście "kółczeko mamy częściowo włożone w czarną osłonę. Gdy srpężyna dłuższej linki zostanie już maksymalnie ściśnięta, jedną ręką przytrzymujemy sobie "kółeczko" by nam się dłuższa linka nie odwinęła dzięki tej sprężynie, a drugą ręką ciągniemy do dołu krótszą linkę i wciskamy ten krótszy czerwony pancerzyk w czarną obudowę. Nie ma się co cackać zepsuć raczej nic nie zepsujemy, ja próbowałem cały nieskrócony czerwony pancerzyk wcisnąć, ale raz się udało, a za drugim razem popękał przy wciskaniu dlatego lepiej go od razu skrócić i się nie męczyć, a nie ma to żadnego wpływu na działanie naszego mechanizmu. Rys. 4 Etap 5 Linki nawinięte teraz dopasowujemy nasze silniczki do zębatki i przykręcamy je tymi trzema wkrętami (rys. 5) Rys. 5 Etap 6 Teraz pora na przeciągnięcie przewodów. Zdjemujemy gumową rurkę oraz boczne zaślepki i przez gumową rurkę przeciągamy przewód do wnętrza pojazdu (rys. 6, rys. 7). Od strony pasażera przebiega to bezproblemowo, gorzej jest u kierowcy i trochę spanikowałem bo żadnego dojścia nie było, wyjąłem zaślepkę, nawiew boczny, regulację świateł, osłonę bezpieczników i nic, a jak się później okazało zupełnie nadaremnie. Od strony kierowcy należy "wciskać" przewód do kabiny do momentu aż sam nam się ukaże w okolicy pedałów. Wyjmujemy schowek w tunelu środkowym, podnosimy mieszek gałki zmiany biegów, wywalalmy zaślepkę od przełącznika szyb oraz podważamy zapalniczkę (nie udało mi się jej wyjąć) aby odłączyć wtyczkę. Przewody puszczamy tunelem środkowym, nie ma z tym żadnych problemów ani niespodzianek. Rys. 6 Rys. 7 Etap 7 Przewody puszczone długość ich już znamy więc odcinamy co nam niepotrzebne i produkujemy końcówki do przewodów (rys 8 ). Do silniczków kupiłem wtyczki 20zł/szt oryginalne używane, bo strasznie ciężko jest się dostać do styków w silniczkach, natomiast przy przełączniku nie ma z tym żadnego problemu więc oszczędziłem sobie wydatku i sam je zmontowałem. Radzę wyjąć bezpiecznik nr 23 (od zapalniczki) gdy będziemy robić zaislanie do naszych szyb (straciłem dwa bezpieczniki w tym miejscu). Środkowy przewód z wtyczki do zapalniczki (rys. 9) to +, grubszy przewód z boku to -, a cienki szary z boku to + odpowiadający za oświetlenie i działa przy włączonych światłach. Wybrałemy grubsze przewody. Podpinamy się i na końcach również montujemy te małe ustrojastwa, które pozwolą nam na wpięcie się do styków przełącznika. Rys. 8 Rys. 9 Etap 8 Korzystając ze schematu (rys. 10), który wykonał któryś z naszych forumowiczów podłączamy do przełącznika (rys. 11) zasilanie oraz przewody silniczków. Te ostatnie możemy zamieniać + z - jak kto woli podnosić/opuszczać szyby, przycisk w dół szyba w dół czy na odwrót to w tym miejscu mamy możliwość ustalenia tego. Całość podłączona tak by się prezentowała (rys. 12). Wiem, wiem, totalna amatorka, ale tego w końcu nie widać i działa bez zarzutu, a co najważniejsze minimalnym kosztem. Rys. 10 Rys. 11 Rys.12 Etap 9 Podpianmy zapalniczke i montujemy całą resztę na swoim miejscu i cieszymy się śmigającymi szybkami za dotknięciem palca (rys. 13) Jeszcze jedna droba sprawa jeśli włożymy bezpiecznik w to samo miejsce to szyby będą nam działały non stop a co za tym idzie i podświetlenie przełącznika będzie non stop nam świecić. Wystarczy przełożyć ten bezpiecznik o jedną nóżkę wyżej, a szyby i zapalniczka będą nam działały dopiero po przekręceniu kluczyka lub przy działającym silniku. Standardowy bezpiecznik 20A w zupełności sobie radzi mnie on się nie przepala więc nie widzę powodu by dawać większy. Zaślepienie dziurek po korbach zostawiam już waszej inwencji twórczej bo pisząc ten tekst otwory po korbach świecą mi w drzwiach Rys. 13 Co do czasu to wszystko zależy od tego ile osób to robi, jak zwinne palce posiadają, cierpliwość itp. itd. Osobiście za pierwszym podejściem nawinięcie tylko jednego "kółeczka" zajęło ponad 5h, a przy drugim podejściu w tym samym czasie zrobiłem całe drugie drzwi oraz okablowanie, podłączenie wszystkiego i posprzątanie auta. Także początek najgorszy, a później już z górki. Mam nadzieję, że z tym guide zminimalizuje to ilość poświęconego przez was na to czasu oraz oszczędzi wam wielu nerwów i przekleństw, których sam nie szczędziłem przy tej operacji. Grunt to to że było warto!! Kosztorys: Silniczki z prowadnicami 60 - 120zł/jedną strone Przewód dwużyłowy ~1,5zł/m Ustrojstwa do styków ~30gr/szt Przełącznik szyb 50 - 100zł To by było chyba na tyle, mam nadzieję, że temat został wyczerpany i zebrany w jedym miejscu, w razie pytań lub sugesti proszę pisać Zapomniałem dodać, nie sugerujcie się tym, że silniczki kupujecie z tego samego roku co wasze auto, bo jak się okazało na moim przykładzie nie ma reguły, że trafimy na taką samą zębatkę. Ja kupiłem z takiego samego rocznika jak mój nawet ilość drzwi taka sama i były różne zębatki. Druga sprawa silniczki od CC nie pasują do HTB i odwrotnie.
  22. 1 point
    Jeśli masz zespolony com 2000 to tylko takiego możesz zamontować nowego inaczej nie przejdzie to. A z samym przyciskiem to ściąg z Twojego cały ten kapturek i przełóż z tamtego i zobaczysz czy zadziała jesli nie to wymiana przełącznika no ale jest jeszcze opcja jak zmieniłeś z zegarka że przycisk nie będzie resetował komputera i wtedy jeszcze jest potrzebna aktywacja w PP 2000.
  23. 1 point
    Pewnie sie urwalo. Ale daj zdjecia jakies dokladne rano. P. S. Straszna ulewa musiala byc ze ci sie wajcha urwala ?
  24. 1 point
    Będą tylko że do 2006 roku są na dwie żarówki h7 a po 2006 do 2008 h7+h1
  25. 1 point
    Wcale nie bo Ty!!!!
  26. 1 point
    Co do wycia to 99% pompa wspomagania. Co do szarpnięć/tarcia jeśli geometria jest na bank dobrze ustawiona to kończy się poduszka amortyzatora (konkretnie łożysko) i przy maksymalnym skręcie przestawia się mcperson i stąd takie efekty.
  27. 1 point
    Charakterystyki pojazdu Model 206+ (T3E) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 11845 88 2 0065 Data Początku Gwarancji 11.05.2009 Numer seryjny silnika 10 FP7Z 5115492 NRE(homologacja) e2*2001/116*0374*01 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 206+ (T3E) TYP NADWOZIA HATCHBACK 3DRZW WYKOŃCZENIE ŚREDNIE ŚREDNIE PLUS SILNIK WTRYSK TU1A PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA KTV - LAKIER CZARNY PERLA NERA TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ TKANINA PACIFIO 2 "3W" KOLOR OKŁADSZIN "FX" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) BVM MA5 / L SILNIK (TYP) SILNIK TYP TU MONOGRAM DODATKOWY BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM DODATKOWY, INNE BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO Charakterystyka pojazdu WYKOŃCZENIE ŚREDNIE ŚREDNIE PLUS RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA KTV - LAKIER CZARNY PERLA NERA TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ TKANINA PACIFIO 2 "3W" KOLOR OKŁADSZIN "FX" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) BVM MA5 / L PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 19 X 17 Zasilanie silnika SILNIK WTRYSK TU1A KOREK WLEWU PALIWA KOREK ZBIORNIKA PALIWA KOLOR NADWOZIA CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP BLOK SILNIKA (MATERIAŁ) OBUDOWA CYLINDRÓW ALUMINIOWA PALIWO SANS PLOMB 95 QUALITE A/B/E/E+ USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK) DEPOLLUTION MOTEUR EURO 4 FILTR WSTĘPNY MONTAŻ BEZ FILTRA WST SILNIK (TYP) SILNIK TYP TU KATALIZATOR KATALIZ 2-SKŁAD FILTRY IMPR ROD-PALLAD CHŁODZENIE OLEJU BEZ WYMIENNIKA WODA/OLEJ SILNIK (CHŁODZENIE) CHŁODNICA GRUB.: 18 16 DM2 SKOK 1 ALU ŁĄCZ. MECH. PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU ODCIĘCIE DOPŁYWU PALIWA BEZ ODCIĘCIA PALIWA SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY BEZ SYSTEMU ZAPOB ZANIECZYSZCZENIU TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU TECHN. OCZYSZ SPALIN POJAZD EURO 4 FILTR CZĄSTEK (FAP) BEZ FILTRA PRZECIWPYŁOWEGO WENTYLATOR 1 WENTYLATOR 1 PRĘDKOŚĆ 20W NAGRZ. ODZYSK OPARÓW BENZYNY UKŁ POCHŁ OPARÓW BENZ ZE STER WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU JOHNSON CONTROL FILTR ZBIORNIKA FILTR ZBIORN. WEWN. Skrzynia biegów, Napęd PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) BVM MA5 / L PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE CP 16 X 65 PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 19 X 17 KOŁO STYLIZOWANE KOŁO NA OBR. STAL. 14-CAL. RYGIEL BEZPIECZEŃSTWA SKRZYNI BIEGÓW BEZ BLOKADY ZABEZPIECZ SKRZYNI BIEGÓW UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA) MECH. RÓŻNIC. 68 FELGA/OPONA/ WYMIARY ZAŁOŻONA OPONA 14-CAL. OGUMIENIE (WYMIARY, TYP) OPONA 175/65 R14 82T NIE WZMOCNIONA KOŁA ZAMONTOWANE KOŁO 5 I ½ CALA KOŁO (TYP) MONTAŻ KOŁA Z BLACHY STAL SKRZYNIA BIEGÓW (TYP) SKRZYNIA MECHA MA Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce ABS ABS STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 19 STACYJKA/ZABEZPIECZENIE PRZED KRADZIEŻĄ SYSTEM ANTYKRADZIEŻOWY STANDARDOWY KOLUMNA KIEROWNICY REGULOWANA KOLUMNA KIEROWNICY PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE STABILIZATOR PRZEDNI DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 20 HAMULEC GŁÓWNY ELEKTRONICZ ROZKŁAD SIŁY HAMOWANIA HAMULEC TYP TARCZE PRZED WENTYLOWANE/BĘBNY TYL ZAWIESZENIE WZMOCNIONE PRZEDNIE ZAWIESZENIE DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI BEZ SYSTEMU ESP WARIANT SKOJARZONY HAMULCE ABS TEVES MK70 UKŁAD KIEROWNICZY (DZIAŁANIE) MECHAN.UKŁ.KIEROWN. WSPOMAG. PODSTAWA PEDAŁU (TYP) ZESP.PEDAŁÓW STAND. Nadwozie, Wyposażenie SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY ANTENA BEZ ANTENY KOREK WLEWU PALIWA KOREK ZBIORNIKA PALIWA KOLOR NADWOZIA ELEMENTY OZDOBNE (SAMOPRZYLEPNE) BEZ ELEMENTU OZDOB SŁUPKA DRZWI ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD) LISTWY OCHRONNE BOCZNE BARWIONE KOŁPAK (STYL) TYP SPA 14" OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM) BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE OZDOBNA KOŃCÓWKA RURY WYDECHOWEJ BEZ WYKOŃCZ OZDOB RURY WYDECH WYCISZENIE OD STRONY SILNIKA WYGŁUSZENIE PRZEGRODY CZOŁOWEJ WYCIERACZKA PRZEDNIA WYCIERACZKA PRZED BEZ CZUJNIKA OPADÓW SZYBA DACHU BEZ SZYBY W DACHU CZUJNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ BEZ SONDY TEMP. ZEWN. ZDERZAKI ZDERZ PR SPORT KOL NAD KRAT STAND TLN STAND KOL NA OSŁONA PRZECIWBŁOTNA (CHLAPACZ) CHLAPACZ PRZ KOŁA TYL BAGAŻNIK ZEWNĘTRZNY MONTAŻ BEZ PODŁ POPRZECZ BAGAŻN DACH REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z PODWÓJNYM ODBŁYŚNIKIEM LUSTERKO ZEWNĘTRZNE KIEROWCY LUSTERKO ZEWN KIER STER RĘCZNIE LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PASAŻERA LUSTERKO ZEWN PAS STER RĘCZNIE KOŁO ZAPASOWE BEZ KOŁA ZAPASOWEGO OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY KLAM ZEW+LIST OZD POKR TYL+LUS KOL NADW LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) ZEW LUST WST Z POJEDYNCZYM SZKŁEM DACH OTWIERANY DACH SZTYWNY MASKOWNICE ZDERZAKÓW PAS OCHR ZDERZAKA BARWIONY SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) SZYBA BOCZ TYL UCHYLNA SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA WARST + BOCZNA I TYLNA HARTOWANA Wyposażenie wnętrza TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ TKANINA PACIFIO 2 "3W" ALARM ANTYWŁAMANIOWY BEZ ALARMU ANTYKRADZIEŻOWEGO ZAGŁÓWEK TYLNY ZAGŁÓWEK TYLNY REGULOWANY SIEDZENIE TYLNE KANAPA DZIELONA SKŁADANA ZASŁONA BAGAŻNIKA BEZ POKRYWY PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY PAS BEZP TYL 3 ZWIJACZE 3DRZW PAS BEZPIECZEŃSTWA PRZEDNI PAS PIROTECHNICZNY Z ALARMEM KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA) KRAJE O ZIMNYM KLIMACIE STOPNIOWANIE BIEGÓW PODZIAŁKA W KM/H UŁATWIENIA (UCHWYTY) PRZEDNIA KLAMKA PASAŻERA LICZNIK OBROTÓW OBROTOMIERZ WSKAZÓWKOWY OPAKOWANIE RADIA ZASIL ANTENY ODBIOR GŁOŚ PRZED KONSOLA KONSOLA Z OGRZEWANIEM TYL STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ ZDALNEGO STEROWANIA O WIĘKSZYM ZASIĘGU OGRZEWANIE DODATKOWE BEZ DODATKOWEGO OGRZEWANIA OŚWIETLENIE SCHOWKA BEZ OŚWIETLENIA SCHOWKA OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE STER OŚWIET AUTO BAGAŻ LUB PRZESTRZ BAG WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ PŁYTA CZOŁ GRIS LION (SZARY LEW) + PRZYCISKI CZARN ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE BEZ WEWNĘTRZNEGO ŚWIATŁA TABLICA ROZDZIELCZA (CHARAKTERYSTYKA) SKALA DO 220 KM/H 140 M/H TŁO TARCZY BIAŁE MOCOWANIE FOTELIKA DZIECIĘCEGO BEZ MOCOWANIE FOTELIKÓW DZIECIĘCYCH ISO Z TYŁU GŁOŚNIK BEZ GŁOŚNIKÓW STEROWANIE AUTORADIA BEZ ZDALNEGO STER RADIEM FILTR PRZECIWPYŁKOWY BEZ FILTRA PYŁKOWEGO REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY KIER REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY PASAŻ WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY ZE SKŁADANYM SIEDZISKIEM PRZEDNIM KIEROW WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA ZE SKŁADANYM SIEDZISKIEM PRZEDNIM PASAŻ ELEMENTY OKŁADZIN WEWNĘTRZNYCH MALIVLIES PVL PH1BIS+ SŁUPEK P1BIS WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ BEZ WSKAŹNIKA TEMPERATURY ZEWN ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD SKRZYNKA (PUDŁO) NA CZĘŚCI/NARZĘDZIA BEZ SCHOWKA SYSTEM NAWIGACJI BEZ SYSTEMU NAWIGACJI PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ BEZ PODNOŚNIKA SZYBY TYLNEJ PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ KIEROWCY PODNOŚ SZYBY PRZED KIER STER SEKWENC WYŚWIETLACZ BEZ WYŚWIETLACZA ZEGAR BEZ ZEGARA PODNÓŻEK PODNÓŻEK KIER. MONTAŻ ZAGŁÓWKA TYLNEGO MONTAŻ 3 ZAGŁÓWKÓW TYL MATA GRZEJNA FOTEL BEZ PODGRZEWANIA PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA PODUSZKA POW BOCZNA PRZ STANDARD PODUSZKA POWIETRZNA PASAŻERA PODUSZKA POW PASAŻERA KOMPUTER POKŁADOWY BEZ KOMPUTERA POKŁADOWEGO PAKIET WYPOSAŻENIA BEZ ZESTAWU WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO LUSTERKO WSTECZNE ZEW. (PODGRZEWANE) LUSTERKO ZEWN BEZ OGRZ BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ WEWNĘTRZNE ELEMENTY STEROWANIA DRZWI (WYGLĄD) KLAMKA DRZWIOWA NEUTRALNA + MASKOWNICA NEUTRALNA ZABEZPIECZENIE MIEJSC PRZEDNICH BEZ OSŁONY PRZEDNIEGO STANOWISKA OSŁONA P-SŁONECZNA PRZEDNIA STRONA KIER+PASAŻ (BEZ NAPISU) SZUFLADA (STANOWISKO KIEROWCY) SCHOWEK DOLNY + KLAMKA BEZB. ODBIORNIK RADIOWY OSPRZĘT RADIA BEZ GŁOŚNIKÓW CHŁODZENIE KLIMATYZACJI BEZ MROŻENIA REGULATOR SZYBKOŚCI BEZ REGULACJI PRĘDKOŚCI NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO (KIEROWCY) PODWYŻSZ SIEDZ KIEROWCY REG RÓWNOLEGŁA NAKŁADKA NA DYWANIK BEZ WYKŁADZINY WYKAŃCZAJĄCEJ PODUSZKA POWIETRZNA KIEROWCY PODUSZKA POW KIEROWCY LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) ZEW LUST WST Z POJEDYNCZYM SZKŁEM SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA BEZ SIATKI W BAGAŻNIKU DYWANIK WYKŁADZINA IGIEŁKOWA DILOUR F550 DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY GAŁKA DŹWIGNI BIEG PLASTYK+PŁYTKA CHROM WZMACNIACZ KOREKTORA BEZ AMPLITUNERA STEROWANIE RYGLOWANIEM ZAMEK ZWYKŁA BLOKADA + AUTOMATYCZNA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) SZYBA BOCZ TYL UCHYLNA SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA WARST + BOCZNA I TYLNA HARTOWANA KIEROWNICA KIER ZAMSZ 3 RAMIONA RYGLOWANIE SCHOWKA SCHOWKI BEZ ZAMKA WENTYLATOR 1 WENTYLATOR 1 PRĘDKOŚĆ 20W NAGRZ. Elektryka ALTERNATOR ALTERNATOR KLASY 8+ SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY AKUMULATOR AKUMULATOR L1 300 STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ ZDALNEGO STEROWANIA O WIĘKSZYM ZASIĘGU ROZRUSZNIK ROZRUSZNIK KLASA 3 OŚWIETLENIE SCHOWKA BEZ OŚWIETLENIA SCHOWKA OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE STER OŚWIET AUTO BAGAŻ LUB PRZESTRZ BAG OŚWIETLENIE SPECJALNE BEZ OŚWIETLENIA SPECJAL ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE BEZ WEWNĘTRZNEGO ŚWIATŁA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z PODWÓJNYM ODBŁYŚNIKIEM Marki wyposażenia WARIANT SKOJARZONY HAMULCE ABS TEVES MK70 WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU JOHNSON CONTROL Inne KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA STANDARD ATMOSFERA ATMOSFERA NORMALNA APTECZKA BEZ APTECZKI STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ PŁYTKA ZNAMIONOWA TABLICZKA ZNAMION KRAJE UNII EUROP + NRE GNIAZDO GŁOŚNIKOWO-SŁUCHAWKOWE RADIA GNIAZDO AKCESORIÓW ZDERZENIA BOCZNE DRZWI Z POCHŁANIACZEM SIŁY UDERZENIA ZESTAWY KLUCZY 1 KLU PLIP WYS CZ + 1 KLU GŁÓW WYPOSAŻENIE BEZPIECZEŃSTWA AEROZOL DO NAPRAWY PRZEBITYCH OPON TOCZENIE SIĘ SZEROKIEJ DROGI OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY KLAM ZEW+LIST OZD POKR TYL+LUS KOL NADW KONTROLA PRĘDKOŚCI BEZ KONTROLI PRĘDKOŚCI TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY BEZ TRÓJKĄTA OSTRZEGAWCZEGO
  28. 1 point
    Nieszczelnosc przy szybie bocznej lub uszczelka w drzwiach. Tez tak kiedys mialem. Okazalo sie ze szyba z mojej krzywo siedzi w prowadnicy nawet nie bylo szpary miedzy szyba a uszczelka ale slabo przylegala i szumialo.
  29. 1 point
    Zmierz opór "szyby" i można przeliczyć 14A * 14V to 156W...nic strasznego Jakiej grubość przewód (miedź) ? Tylko długość czasu grzania (klimat zmieniasz)
  30. 1 point
    Nie podejdzie zacisk z 807 sam takie przymierzał i otwory sie nie zgadzały aby je zamontowac
  31. 1 point
  32. 1 point
    Pin 1 do +12V (bezpiecznik w BM34) a 8 do masy a nie do +12V... Kabelka od A5 nie odcinaj tylko dodaj ten od wzmacniacza (pin 7)...
  33. 1 point
  34. 1 point
  35. 1 point
    Zazwyczaj czujnik ten jest zintegrowany wraz z czujnikiem poziomu oleju... takie dwa w jednym. Umiejscowienie .. no nie inaczej tylko w misce olejowej i to jak zwykle bywa z kijowym dostępem ?
  36. 1 point
    16 to wg. mnie optymalny rozmiar do 206stki jeśli ktoś chce poprawić wygląd (chyba właśnie najbardziej Ci na tym zależy), a jednocześnie nie chce szaleć i wchodzić w większe średnice. Ja bym na lato mniej niż 16 cali nie kupił, szkoda kasy, bo do tej budy 15 jest ciut za mała i po miesiącu stwierdzisz, że to nie jest to, za to na 16 jest już ok. No i w osiągach między 15, a 16 bez stopera nie odczujesz większej różnicy, jeszcze jak założysz 195/45r16... 1.1 i tak nie jedzie, to niech chociaż cieszy oko właściciela i nadrabia wyglądem. Sam kiedyś ze 2 lata jeździłem punto, takim najsłabszym 1.1 55konnym, najpierw na 195/50r15, później na 215/40r16 i nie widze problemu w zakładaniu takiego koła do 1.1 Tak wogóle to dziwny temat, bo w Google wystarczy wpisać: -Peugeot 206 16" -Peugeot 206 16 zoll felgen -Peugeot 206 s16 -Peugeot 206 ouraqan -Peugeot 206 205/45r16 itp, itd... i ukazują sie nam setki zdjęć i inspiracji
  37. 1 point
    Będzie pasować.
  38. 1 point
  39. 1 point
    Dobra, dla potomnych - trwało to prawie dwa tygodnie ale się udało. Nie było komunikacji z komputerem silnika, nie podawało paliwa ani nie przekazywało prądu na świece, stąd auto nie chciało zapalić. Problemem okazał się kabelek o oznaczeniu 1229 idący ze skrzynki BSM do kalkulatora silnika. Wystarczyło podać do niego masę i wszystko wróciło do normy, zaczął grzać świece, trzeba było pompeczką przy filtrze paliwa podać trochę na start paliwa i po odpaleniu już normalnie ciągnął ropę. Można by było wymieniać sobie BSI, ECU, grzebać w immo i inne cuda (o których czytałem w różnych miejscach) a winowającą jest jeden kabelek cieniutki jak nitka. Wystarczy wymienić go w całej wiązce z tego złącza albo puścić inną drogą, co kto woli. Jak ktoś potrzebuje schematu do tego albo wyjaśnienia, zapraszam, pewnie ktoś kiedyś też sie z tym spotka... Czasami ponoć problem sprawiają też poszczególne bezpieczniki w BSM. Podobnych objaw absurdalnie też może przysporzyć trzaśnięty przekaźnik od sterowania wiatrakiem chłodnicy. Temat generalnie do zamknięcia.
  40. 1 point
    w 307 występuja skrzynie MA z linkami, więc masz skąd wziąć wszystkie elementy na skrzynię, mechanizm zmiany biegów z linkami albo z 307 pod pasować, albo z 206 z linkami linki też nie działają jakoś super fenomenalnie lepiej, problem w tych skrzyniach to nie sterowania a dokładność pracy samej skrzyni
  41. 1 point
    Co prawda manual od CC ale zbytnio fotele się nie roznia. http://www.peugeot206cc.co.uk/repair-206/206/info/gb/c4cg1df3.htm
  42. 1 point
    Temperatura tez moze szybko wsrastac i sie utrzymywac jak bedziesz mial malo oleju. Ale 100 st to jeszcze nie tragedia ? olej zaraz po smarowaniu silnika jest m.in. po to zeby odprowadzac tez z niego cieplo..
  43. 1 point
    Nie bać. Chlodniejszy diesel ma tak na autostradzie bez butowania.
  44. 1 point
    Spróbuj od linki zacząć, nieduże pieniądze
  45. 1 point
    Problem rozwiązany, nie przełożyłem bsi i ECU z nowego silnika, po włożeniu odpalił i pracuje idealnie. Pozdrawiam
  46. 1 point
  47. 1 point
    Witam Takie oto ogłoszenia tego samego puga od dwóch różnych sprzedawców z różnymi przebiega i cenami. Chyba chłopaki się nie dogadali ?
  48. 1 point
    Nabijanie się z tempomatu w 1.1 jest wogóle nieśmieszne........wygoda na maxa na autostradach (nabijanie się z 1.1 na autostradzie jest również nieśmieszne) Podpowiedzią mógłby być fakt że C3 (bratanek 206) miał elektroniczną przepustnicę........
  49. 1 point
    Ale sie rozpisał Powiem tak: trasa: 8-12l miasto: 11-14l upalanie: 18l++ Komfort jazdy, wykończenie itp - nieproporcjonalnie niskie do ceny auta. radość z jazdy - bezcenna. Awarie: zawieszenie co 10tys km do zmiany, fele do prostowania, 2 komplety opon po 2tys zl na sezon. Skrzynia biegów: zepsuta mam od 30tys km i nadal jezdzi. Zapasowa skrzynia lezy na warsztacie i pewnie dlatego stara sie nei psuje. Biegi zgrzypia i trzeszcza ale wchodza (jak sie mocno pierdolnie bo inaczej na obrotach nie wejdzie ) Podsumowanie: bede jezdzil do czasu aż sie rozleci,a i tak bede uwazal ze bylo warto
  50. 1 point
    graba79, na przód masz 165mm...na tył potrzebujesz 130mm. Głebokością raczej bym się nie przejmował Pozdrawiam!
×
×
  • Create New...