Jump to content

Leaderboard

  1. Damianos1

    Damianos1

    Members


    • Points

      46

    • Content Count

      1,525


  2. Longbow

    Longbow

    Members


    • Points

      36

    • Content Count

      5,501


  3. kanngax

    kanngax

    Members


    • Points

      23

    • Content Count

      2,481


  4. marcin90

    marcin90

    Members


    • Points

      18

    • Content Count

      3,891



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/02/2019 in all areas

  1. 3 points
    Myślę że elektryczny ręczny który masz w renault może być problemem. Skoro pojechałeś i nagle stanoles swoim fiatem to problem jest że strony twojego chryslera. Wsadź palec w koło z tyłu i niech ktoś z twoich znajomych odpali chevroleta i ruszy fordem do przodu może ci się przypomni co było powodem zatrzymania tesli. Nasłuchuj odrazu swojego volvo ale tylko lewym uchem przy jeździe w bok.
  2. 2 points
    http://www4.total.fr/asia-oceania/singapore/automotive_lubricants/Passenger Car/Engine Oils/Fully Synthetic Oils/Quartz 9000 Future GF5 5W40.pdf
  3. 2 points
    Jest sposób żeby ServiceBox działał, normalnie wchodzicie na SB, wklepujecie VIN i wchodzicie na charakterystyki, wtedy pojawi się błąd. Jedyne co musicie zrobić to zmienić na inny dowolny język w prawym dolnym rogu i funkcjonalność się odblokuje Niestety ale dalej nie można sprawdzać numerów części itp.
  4. 2 points
    Może też to być klucz płasko oczkowy 8mm z odgiętą pod kątem 15 stopni częścią oczkową znajdujący się pomiędzy matą wygłuszającą a podłogą bagażnika w odległości 178mm od prawego nadkola oraz między 188 a 188,5mm od oparcia tylnej kanapy, w tym położeniu przy najechaniu na nierówność o wysokości 23mm przy prędkości 56km/h generuje wstrząsy o magnitudzie około 5.1 powodując zjawisko akustyczne zwane potocznie stukaniem. Ale w promilu przypadków okazywało się, że to jednak belka....albo mocowanie amortyzatora, ale to odsetek poza marginesem błędu
  5. 2 points
    Możesz ten bolec wyciągnąć, zrobić z nim salto mortale, poskładać, napluć, nasikać.......o ile będzie się ruszał to będzie działał. To proste urządzenie, obroty spadają to się otworzy, spadają dalej otworzy bardziej, za wysokie obroty to się przymknie
  6. 2 points
    Pasuje jak świni siodło no ale każdy lubi co innego
  7. 2 points
    Najpierw ciągniesz do siebie i lekko w górę daszek licznika, potem wypinasz szybkę z górnych zaczepów, potem bocznych i na samym końcu dolnych. Warto spróbować najpierw ręcznie ją ustawić a jak będzie wracać do max pozycji to trzeba ją zdjąć i ponownie założyć, czasem trzeba to zrobić kilka razy żeby trafić we właściwe wskazanie. Kontrolka wg instrukcji jest od bocznych poduszek.
  8. 2 points
    Tak, widać, jest to licznik starszego typu na 2 kostki. Jeśli wskaźnik działa, tylko zawyżając, to można spróbować zdjąć szybkę i ustawić wskazówkę ręcznie po zatankowaniu do pełna. Wymiana licznika wiąże się tylko z ustawieniem przebiegu u "fachowca" od liczników. Z anglika się nie nadaje, ponieważ przebieg będzie w milach, chyba że jako dawca części.
  9. 2 points
    Pisz do nich na FB https://www.facebook.com/Cool-Air-286062591881772/ Info od nich: "Koszt takiej modernicji z robotą i strojeniem to mniej więcej 17700zl bez ruszania sprzęgła , z ceny można zejść bądź może ona wzrosnąć zależnie co sobie zażyczy klien, w cenie jest kompletny wydech , wyspawanie kolektora wydechowego, rozebranie silnika na części , przekładka pod głowice, nowe pierścienie , panewki , wszystkie uszczelnienia i uszczelki, kompletny dolot z intercoolerem. A także cała elektryka podłączenie komputera , zmiana wtrysków i wiele innych drobnych rzeczy. Cena nie obejmuje modernizacji sprzęgła."
  10. 1 point
    Na razie nie mam jak zrobić zdjęcia bo trzeba ściągnąć zegary, podświetliłem latarką to jest samochód z 4 otwartymi drzwiami tak to wygląda
  11. 1 point
    Zamiast wydawać 50dych za kawałek metalu. Wystarczy poszerzyć/rozwiercić otwory śrub tak aby rygiel dociągnąć bardziej. Operacja trwa 10 min. Chociaż nie wiem czy skrzypienie to efekt luźnego zamka. Najpierw przesmaruj tak jak Damian pisał
  12. 1 point
    Kolega widzę nadal próbuje naiwniaka znaleźć.Dam ci radę byś się wreszcie mógł go pozbyć.Wiesz kto szuka Peugeota 206 ? Albo osoba co chce kupić kupić ładne auto przyciągające uwagę i ona zapłaci większą kwotę albo drugi docelowy odbiorca co chce kupić jak najtaniej auto do jazdy w niekoniecznie dobrym stanie.Twój poobijany,zardzewiały samochód nie kwalifikuje się na pewno do cacka przyciągającego uwagę więc przemyśl swoje oczekiwania finansowe,bo na 206 nie ma tylu chętnych co na Vw Polo i kwoty której żądasz na pewno nikt ci nie zapłaci za auto w tym stanie.
  13. 1 point
    Jeżeli problem na 4 cylindrze to znowu napisze ten typ tak ma 😂 no ale na całe szczęście raz tak miałem i po wymianie wtryskiwacza już nic się nie dzieje. Oczywiście chodzi mi o znane kapanie płynu na wtrysk nr4 czyli ten pierwszy od koła, koło rozrządu.
  14. 1 point
    Maska z 206 Plus całkiem inna jest
  15. 1 point
    To masa uszczelniająca Dirko szara, powszechnie stosowana w VW i BMW.....ale tu przesada z ilością
  16. 1 point
    Pasuje od 307 .C5 I ,Xsara N1 I N2 ,Berlingo...
  17. 1 point
    Sprawdź kabel masowy, zobacz czy nie jest przerwany i oczyść styk na karoserii i skrzyni biegów.
  18. 1 point
    Angol po przekładce. Wygląda ciekawie, ale nie za taką cenę.
  19. 1 point
    Witam; Jestem w stanie ogarnac strzaly, ognie z wydechu , w wiekszosci wersji silnikowych. Ostatnio padlo na CC RFN. Pierwsze podejscie ;) https://youtu.be/-SPnQaBm0os Jesli ktos zainteresowany, chetnie powiem co i jak, Pozdrawiam!
  20. 1 point
    Jedna była sachs a druga lecoy super francuska 🙄 a na oryginalne o ile dobrze pamiętam były numery jakieś, firmy nie pamiętam, nie kojarzę nawet żeby było coś napisane... ale możliwe że nie zwróciłem uwagi bo jak ją kupiłem to odrazu poleciałem do mechanika 😜 Napewno była - jak dla mnie - lepsza pod względem jakości, chodziła bardzo lekko. Jak ją wymieniłem to nie mogłem się przyzwyczaić że to działa pięknie w porównaniu do tamtych śmietników.
  21. 1 point
    No i świetnie Motul kupiony po nowym roku biorę się za wymianę. Dzięki śliczne za pomoc Życzę dobrej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego nowego roku. Do siego....
  22. 1 point
    Serdeczne dzięki za pomoc. Radyjko już działa 😃
  23. 1 point
    @Stawikendo VF32CKFWF43049559 206 HATCHBACK 3DRZW 1.4 i 75 (TU3JP) BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model 206 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 09599 88 2 0099 Data Początku Gwarancji 10.06.2003 Numer seryjny silnika 10 FSF8 4271606 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 206 TYP NADWOZIA HATCHBACK 3DRZW WYKOŃCZENIE X LINE SILNIK WTRYSK TU3JP PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA KAW - LAKIER ŻÓŁTY PERSEPOLIS TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ TKANINA WARKOCZ ANDORRE + EFKA "PA" KOLOR OKŁADSZIN "FN" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA MA WZMOCNIONA SILNIK (TYP) SILNIK TYP TU MONOGRAM DODATKOWY BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM DODATKOWY, INNE BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM BEZ MONOGRAMU Charakterystyka pojazdu WYKOŃCZENIE X LINE RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA KAW - LAKIER ŻÓŁTY PERSEPOLIS TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ TKANINA WARKOCZ ANDORRE + EFKA "PA" KOLOR OKŁADSZIN "FN" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA MA WZMOCNIONA PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 19 X 17 Zasilanie silnika SILNIK WTRYSK TU3JP KOREK WLEWU PALIWA KOREK ZBIORNIKA PALIWA KOLOR NADWOZIA CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP BLOK SILNIKA (MATERIAŁ) OBUDOWA CYLINDRÓW ALUMINIOWA PALIWO BEZOŁOWIOWA 95 JAKOŚĆ A/B/E/E+ USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK) NORMA CZYSTOŚCI SPALIN SILNIKA GÓRNA L4 CEE 2000 FILTR WSTĘPNY MONTAŻ BEZ FILTRA WST SILNIK (TYP) SILNIK TYP TU KATALIZATOR KATALIZ 2-SKŁAD FILTRY IMPR ROD-PALLAD CHŁODZENIE OLEJU BEZ WYMIENNIKA WODA/OLEJ OPTYMALIZACJA ZUŻYCIA PALIWA BEZ SYSTEMU OPTYMALIZACJI ZUŻYCIA PALIWA SILNIK (CHŁODZENIE) CHŁODNICA GRUB.: 18 - 21DM2 PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU ODCIĘCIE DOPŁYWU PALIWA Z ODCINANIEM ZASILANIA PALIWEM OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA AUTODIAGNOSTYKA EOBD AUTODIAGNOST. "EOBD" Z PRZYSPIESZOMIERZEM SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY BEZ SYSTEMU ZAPOB ZANIECZYSZCZENIU TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU NORMA TECHNICZNA EMISJI SPALIN POJAZDU L4 EURO 3 FILTR CZĄSTEK (FAP) BEZ FILTRA PRZECIWPYŁOWEGO WENTYLATOR 2 WENTYLATORY 2 PRĘDKOŚCI 250W ODZYSK OPARÓW BENZYNY UKŁ POCHŁ OPARÓW BENZ ZE STER WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU SAGEM FILTR ZBIORNIKA FILTR ZBIORN. WEWN. OBUDOWA PRZEPUSTNICY (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA) OBUDOWA PRZEPUSTN MECHAN (WLOT POW SILN) Skrzynia biegów, Napęd PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA MA WZMOCNIONA PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE CP 16 X 65 PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 19 X 17 KOŁO STYLIZOWANE KOŁO ZOPTYMALIZOWANE 14 CALI RYGIEL BEZPIECZEŃSTWA SKRZYNI BIEGÓW BEZ BLOKADY ZABEZPIECZ SKRZYNI BIEGÓW TYP SKRZYNI BIEGÓW (HOMOLOGACJA) TYP BV MA/5 N UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA) MECHANIZM RÓŻNICOWY STANDARDOWY OGUMIENIE (WYMIARY, TYP) OPONA 175/65 R14 82T NIE WZMOCNIONA KOŁA ZAMONTOWANE KOŁO 5 I ½ CALA KOŁO (TYP) MONTAŻ KOŁA Z BLACHY STAL SKRZYNIA BIEGÓW (TYP) SKRZYNIA MECHA MA Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce ABS BEZ SYST ZAPOB POŚLIZ KÓŁ PRZY HAM STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 18 PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE STABILIZATOR PRZEDNI DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 20 HAMULEC GŁÓWNY Z KOREKTOREM DOSTOS DO OBCIĄŻENIA HAMULEC TYP TARCZE PRZED NIE WENTYL/BĘBNY TYL ZAWIESZENIE ZAW NORMALNE DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI BEZ SYSTEMU ESP WARIANT SKOJARZONY HAMULCE BEZ ABS PODSTAWA PEDAŁU (TYP) ZESP.PEDAŁÓW STAND. Nadwozie, Wyposażenie SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY ANTENA ANTENA PRZED DŁUGA KOREK WLEWU PALIWA KOREK ZBIORNIKA PALIWA KOLOR NADWOZIA ELEMENTY OZDOBNE (SAMOPRZYLEPNE) SŁUPEK DRZWI CZARNY BEZ SIATEK DEKOR ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD) LISTWY OCHRONNE BOCZNE BARWIONE ZDOBIENIA BOCZNE (WYMIARY) LISTWY OCHRONNE BOCZNE KOŁPAK (STYL) OZDOBNY KOŁPAK KOŁO FLORIDA 14 CALI OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM) BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE OZDOBNA KOŃCÓWKA RURY WYDECHOWEJ BEZ WYKOŃCZ OZDOB RURY WYDECH WYCISZENIE OD STRONY SILNIKA IZOL DŹWIĘK WYCIERACZKA PRZEDNIA WYCIERACZKA PRZED BEZ CZUJNIKA OPADÓW WYCIERACZKA TYLNA WYCIERACZKA TYL WYCIERACZKA REFLEKTORA BEZ WYCIERACZEK REFLEKTORÓW PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA BEZ ZAŚLEPKI W PASIE PRZEDNIM SZYBA DACHU BEZ SZYBY W DACHU ZDERZAKI ZDERZ W KOL NADWOZIA OD MOD2000 OSŁONA PRZECIWBŁOTNA (CHLAPACZ) CHLAPACZ PRZ KOŁA TYL BAGAŻNIK ZEWNĘTRZNY MONTAŻ BEZ PODŁ POPRZECZ BAGAŻN DACH REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z POJEDYNCZYM ODBŁYŚNIKIEM LUSTERKO ZEWNĘTRZNE KIEROWCY LUSTERKO ZEWN KIER STER RĘCZNIE LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PASAŻERA LUSTERKO ZEWN PAS STER RĘCZNIE KOŁO ZAPASOWE KOŁO BLACHA STALOWA + OPONA STAND OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY LUST ZEW I KLAM ZEWN W KOLORZE NADWOZIA LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) LUSTERKO ASFERYCZNE ZEWNĘTRZNEGO LUSTERKA WSTECZNE DACH OTWIERANY DACH SZTYWNY MASKOWNICE ZDERZAKÓW PAS OCHR ZDERZAKA BARWIONY SZYBA TYLNA (RODZAJ) SZYBA TYLNA OGRZEWANA SZYBA (WYGLĄD) PRZYCIEMNIONA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) SZYBA BOCZ TYL UCHYLNA SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA ATERMICZNA Wyposażenie wnętrza TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ TKANINA WARKOCZ ANDORRE + EFKA "PA" ALARM ANTYWŁAMANIOWY Z ALARMEM ANTYKRADZIEŻOWYM ZAPALNICZKA ZAPALNICZKA PRZEDNIA ZAGŁÓWEK TYLNY ZAGŁÓWEK TYLNY REGULOWANY ZAGŁÓWEK PRZEDNI ZAGÓWEK PRZED ODCHYLANY SIEDZENIE TYLNE KANAPA DZIELONA SKŁADANA ALARM WEWNĘTRZNY ALARM OTWARTE DRZWI ZASŁONA BAGAŻNIKA BEZ POKRYWY PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY PAS BEZP TYL 3 ZWIJACZE 3DRZW PAS BEZPIECZEŃSTWA PRZEDNI PAS PIROTECH BEZ ALARMU KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA) KRAJE O ZIMNYM KLIMACIE KLIMATYZATOR NAGRZEWNICA POWIETRZA Z OGRZEWANIEM TYL STOPNIOWANIE BIEGÓW PODZIAŁKA W KM/H UŁATWIENIA (UCHWYTY) KLAMKI PRZ + TYL Z ZACZEPAMI LICZNIK OBROTÓW OBROTOMIERZ WSKAZÓWKOWY OPAKOWANIE RADIA ZASIL ANTENY ODBIOR GŁOŚ PRZED KONSOLA KONSOLA Z OGRZEWANIEM TYL STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ NAD ZDALNEGO STEROWANIA OGRZEWANIE DODATKOWE BEZ DODATKOWEGO OGRZEWANIA OŚWIETLENIE SCHOWKA BEZ OŚWIETLENIA SCHOWKA OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE STER OŚWIET AUTO BAGAŻ LUB PRZESTRZ BAG WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ KONS CENTR OZDOB+PRZYCISK ROZDZ CZARNY ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE BEZ WEWNĘTRZNEGO ŚWIATŁA TABLICA ROZDZIELCZA (CHARAKTERYSTYKA) TŁO TARCZY WSKAŹNIKA METAL LICZNIK OBROTÓW (GNIAZDO INFORMATYCZNE) OBROTOMIERZ INFO MODUŁ ELEKTRO MOCOWANIE FOTELIKA DZIECIĘCEGO BEZ MOCOWAŃ FOTELIKÓW DLA DZIECI GŁOŚNIK MONTAŻ 2 GŁOŚNIKÓW PRZ STEROWANIE AUTORADIA BEZ ZDALNEGO STER RADIEM NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA BEZ PODWYŻSZ SIEDZISKA PRZÓD PASAŻERA REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY KIER REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY PASAŻ WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY ZE SKŁADANYM SIEDZISKIEM PRZEDNIM KIEROW WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA ZE SKŁADANYM SIEDZISKIEM PRZEDNIM PASAŻ WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ BEZ WSKAŹNIKA TEMPERATURY ZEWN ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD SKRZYNKA (PUDŁO) NA CZĘŚCI/NARZĘDZIA BEZ SCHOWKA SYSTEM NAWIGACJI BEZ SYSTEMU NAWIGACJI PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ BEZ PODNOŚNIKA SZYBY TYLNEJ PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ KIEROWCY PODNOŚ SZYBY PRZED KIER STER ELEKTRYCZ PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ PASAŻERA PODNOŚ SZYBY PRZED PASAŻ STER EL WYŚWIETLACZ WYŚWIETLACZ (ZEGAR I OU T°) ZEGAR ZEGAR CYFROWY WSKAŹNIK OLEJU CZUJNIK POZIOMU OLEJU MATA GRZEJNA FOTEL BEZ PODGRZEWANIA PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA BEZ PODUSZKI POW BOCZNEJ PRZEDNIEJ PODUSZKA POWIETRZNA PASAŻERA PODUSZKA POW PASAŻERA KOMPUTER POKŁADOWY BEZ KOMPUTERA POKŁADOWEGO PAKIET WYPOSAŻENIA BEZ ZESTAWU WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO LUSTERKO WSTECZNE ZEW. (PODGRZEWANE) LUSTERKO ZEWN BEZ OGRZ BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ WEWNĘTRZNE ELEMENTY STEROWANIA DRZWI (WYGLĄD) WEWN ELEM STER WYGLĄD NEUTRALNY ZABEZPIECZENIE MIEJSC PRZEDNICH BEZ OSŁONY PRZEDNIEGO STANOWISKA OSŁONA P-SŁONECZNA PRZEDNIA STRONA KIER+PASAŻ (BEZ NAPISU) ODBIORNIK RADIOWY 2 GŁOŚNIKI PRZED BEZ RADIOODBIORNIKA CHŁODZENIE KLIMATYZACJI CHŁODZENIE ZWYKŁE REGULATOR SZYBKOŚCI BEZ REGULACJI PRĘDKOŚCI NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO (KIEROWCY) PODWYŻSZ SIEDZ KIEROWCY REG RÓWNOLEGŁA OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA SCHOWKI (INNE) KIESZEŃ PRZ. + TLN. PŁYTKA DO STŁUCZ. + SCHOW. POD NAKŁADKA NA DYWANIK BEZ WYKŁADZINY WYKAŃCZAJĄCEJ PODUSZKA POWIETRZNA KIEROWCY PODUSZKA POW KIEROWCY LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) LUSTERKO ASFERYCZNE ZEWNĘTRZNEGO LUSTERKA WSTECZNE SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA BEZ SIATKI W BAGAŻNIKU DYWANIK WYKŁADZINA TUFTOWA KRÓTKA F550 WYŁĄCZNIK CZASOWY OŚWIETLENIA WYŁĄCZNIK CZASOWY STAŁY STACYJKA TRANSPONDER DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY GAŁKA DŹWIGNI BIEG PLASTYK+PŁYTKA CHROM WZMACNIACZ KOREKTORA BEZ AMPLITUNERA STEROWANIE RYGLOWANIEM ZAMEK ZWYKŁA BLOKADA SZYBA TYLNA (RODZAJ) SZYBA TYLNA OGRZEWANA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) SZYBA BOCZ TYL UCHYLNA SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA ATERMICZNA KIEROWNICA KIER ZAMSZ 3 RAMIONA RYGLOWANIE SCHOWKA SCHOWKI BEZ ZAMKA WENTYLATOR 2 WENTYLATORY 2 PRĘDKOŚCI 250W Elektryka ALTERNATOR ALTERNATOR KLASY 6 SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY AKUMULATOR AKUMULATOR LO 250 STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ NAD ZDALNEGO STEROWANIA ROZRUSZNIK ROZRUSZNIK KLASA 3 OŚWIETLENIE SCHOWKA BEZ OŚWIETLENIA SCHOWKA OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE STER OŚWIET AUTO BAGAŻ LUB PRZESTRZ BAG OŚWIETLENIE SPECJALNE BEZ OŚWIETLENIA SPECJAL ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE BEZ WEWNĘTRZNEGO ŚWIATŁA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE MULTIPLEKSAŻ MONTAŻ SIECI MULTIPLEKSOWEJ REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z POJEDYNCZYM ODBŁYŚNIKIEM Marki wyposażenia WARIANT SKOJARZONY HAMULCE BEZ ABS WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU SAGEM Inne KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA PAKIET KLIM. OBCIĄŻ. UŻYTK. ATMOSFERA ATMOSFERA NORMALNA APTECZKA BEZ APTECZKI STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ GNIAZDO GŁOŚNIKOWO-SŁUCHAWKOWE RADIA BEZ GNIAZDA AKCESORIÓW ZDERZENIA BOCZNE DRZWI NIE WZMOCNIONE ZESTAWY KLUCZY 1 KLU PLIP WYS CZ + 1 KLU GŁÓW TOCZENIE SIĘ SZEROKIEJ DROGI OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY LUST ZEW I KLAM ZEWN W KOLORZE NADWOZIA KONTROLA PRĘDKOŚCI BEZ KONTROLI PRĘDKOŚCI TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY KLIMA TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY
  24. 1 point
    Zagadka na dziś....5k rpm bez obciążenia czy 3k rpm pod obciążeniem da bardziej po dupie? Największy wpierdziel to silnik dostaje przy odpalaniu, a szczególnie jak "nie chce zapalić" i gwałci się go rozrusznikiem Po kilkunastu sekundach olej rozprowadzony jest po układzie tylko że gęsty, po około minucie był już wszędzie parę razy. Nadal zimny gęstawy olej (pompa wody z paska tu bardzo przeszkadza bo schładza chcący się rozgrzać silnik, a my byśmy chętnie jeszcze szybki odmrozili) z takim samym ciśnieniem na magistrali jak ciepły smaruje wszystko co ma smarować. Jedyne czego by się przyczepić to gęsty olej = większy opór = większe zużycie paliwa Nie popieram odpalać i grzać 0-160 na odcięciu, odpalić - dać chwilkę - przytrzymać na wyższych obrotach - dopiero normalnie ruszyć....łaj not ? Zresztą nieważne, nakręcam się tylko niepotrzebnie a powinienem być rozsądnym ojcem
  25. 1 point
    Sprawdź płyn w układzie hamulcowym, zalej pod znak MAX i zobacz czy problem ustąpi.
  26. 1 point
    Są dokładne, nawet bardzo.
  27. 1 point
    Chyba rośnie nam drugi Wazzup, tylko że od Peugeotów
  28. 1 point
    @kanngax Właśnie miałem to pisać Co to za różnica czy będę miał 13,4 sekundy do setki bez klimy czy 14 sekund z włączoną klimą A różnica w spalaniu i tak pewnie niezauważalna.
  29. 1 point
  30. 1 point
    też mam 1.4 8v i mam podobne wartości. Z układem chłodzenia zrobiłem już wszystko i wszystko wymieniłem i nie da się osiągnąć równych 90 przy normalnej jeździe. U mnie w zależności od tego czy zima/lato wygląda to tak: Postój/korek: Zima: prawie dobija 90 ale żeby włączył się wentylator (u mnie załącza przy 96 mam jeden bieg) to bym musiał chyba stać że 20min albo więcej żeby się załączył. Lato: bardzo szybko przekracza 90 i w około 10 min doczekam się wentylatora który zbija temp z 96 do ok. 92 i tak w kółko. Póki stoję lub się toczę. Stała jazda powiedzmy w przedziale 90-130km/h: Zima: temp 80-82 stopnie Lato: prawie równo z 90. Na autostradzie często korzystam i jadę dosyć długo z prędkością ok. 130 i nigdy przekroczył 90, cały czas wskazówka minimalnie poniżej. Spokojna jazda miejska bez korków itp: Lato: ok 87 Zima: 80 Czas osiągnięcia temp. Roboczej: Lato: dość szybko, niecałe 10min Zima: wyraźnie dłużej. Temp. 80-81 osiąga po przejechaniu ok. 15km Układ wielokrotnie odpowietrzany. Nowy termostat (Marelli), czujnik przy termostacie (Hella), nowa chłodnica. Wartości temp. Sprawdzane na bieżąco z podłączonym komputerem.
  31. 1 point
    Ale ja mam ładniejszą kierownicę teraz ?
  32. 1 point
    Problemem okazał się chiński, uszkodzony alternator. Wszystko wymienione i działa.
  33. 1 point
    Ja kupiłem nówkę, zamiennik firmy Zendar i śmiga elegancko, czyli tak jak mówiłem padł wzmacniacz
  34. 1 point
    Da radę, ale trzeba aktywować AUX komputerem, mam ten sam problem, niestety nie mam kabla, w okolicy tez nikt nie ma
  35. 1 point
    1. Potrzebujesz uruchomić to interfejsem Peugeot Planet 2000. Poszukaj kogoś w okolicy, to zrobi Ci za grosze. 2. Zamontuj zmieniarkę cyfrową - dużo lepsze rozwiązanie, bo masz dodatkowo wejście na pendrive, kartę pamięci i aux 3. Wystarczy, że dokupisz obudowę (jeżeli masz płytkę w środku) i wymienisz.
  36. 1 point
    Nawet nie w przejściowych, bo ja mam 1999 i też instalacja pod H7 była
  37. 1 point
    @Pawel980 Moja wiedza pochodzi z ServiceBoxa właśnie
  38. 1 point
    No tak ja brałem też w tym udział! Tylko że inwestowałem z własnej kieszeni
  39. 1 point
    Mam ten sam lakier. Czarny akryl w połysku, ale opcja może być taka, że ktoś po prostu delikatnie zeszlifował wierzchnią warstwę klaru. Spróbuj wziąć pastę polerską i w takim najmniej widocznym miejscu przepoleruj ten mat i wtedy zobaczysz co z tego wyjdzie. Druga opcja jest taka, że to może być folia w sprayu, która nie powinna znacząco pogrubić warstwy lakieru, dlatego wskaźnik pokazuje normalne parametry. Ot takie moje gdybanie
  40. 1 point
    Ciężko stwierdzić, skoro nie ma wymiarów.
  41. 1 point
    Ja tam lubię takie poradniki jak dla debila.
  42. 1 point
    To nie nerwy tylko bijecie pianę o kilka groszy. Nie stać Cię na 2 dychy za naklejkę? Wypij 3 piwa mniej. Po uj kupiłeś samochód jak nie masz 20zł żeby w niego włożyć? Wymień auto na rower, do niego nawet powietrze do kół jest za darmo na stacji przy kompresorze. No ale czasem trzeba kupić nową oponę albo wentyl. To może hulajnoga?
  43. 1 point
    Kupić całe poszycie prawego boku najlepiej i dac blacharzowi niech ogarnie . Później malowanie i jest jak się należy.
  44. 1 point
    Sprawdź przepustnice czy nie świruje, czy nie ssie gdzieś lewego powietrza albo co gorsze czy gdzieś turbinka nie sika olejem w dolot.
  45. 1 point
    Niestety, ale problem będzie wracał... to tak pięta Achillesowa P206-ek PSA nie mogła chyba znaleźć gorszego miejsca na elektrykę... Całe szczęście, że sukcesywnie likwidowała ilość czujników, od których zależało uruchamianie wentylatora (!!) bo we wcześniejszych wersjach bywało ich aż 3 !! Ale nie ma co narzekać... ważne, że działa i oby jak najdłużej
  46. 1 point
    Dojście jest słabe, ale robiłem to pod blokiem więc dasz sobie radę. W żonkowozie zgnił (normalnie zgnił!) jeden ze styków przekaźnika i dodatkowo kawałek przewodu w izolacji więc nie masz co sugerować się samymi stykami tylko trzeba "poszarpać" za kabelki... Jako, że zgnił styk w gnieździe to i styki przekaźnika "dostały" rykiszetem więc na wszelki wypadek wymieniłem oba...
  47. 1 point
    No dokładnie... No i w szczegółach komponentów w części dotyczącej chłodzenia (wentylator/dysza/ kanał powietrza), można nawet zobaczyć przekaźniki na rysunku.
  48. 1 point
    Zamykam temat chwilę pomyślałem i kiera siedzi na swoim miejscu a kierunkowskaz już nie ma luzu. Bajka.
  49. 1 point
    W takim razie zamontuję bez silikonu, skoro tak radzisz. Dzięki stokrotne, madmax. Ten filmik na youtube świetnie pokazuje, jak zdjąć antenę i o to mi właśnie chodziło. Ja tu rzadko bywam, bo mam w tej chwili nową Toyotę Auris 1,6, 132 KM, salonówkę i nią teraz cały czas jeżdżę, a stary, poczciwy Peugeot, to trzymam go, bo to pamiątka po zmarłym ojcu. Jest w idealnym stanie, zawsze garażowany, bez korozji, przebieg w tej chwili 107 tysięcy, a to rocznik 2001. W tym roku zrobiłem Peugeotem zaledwie 4 tysiące. A jak nie miałem Toyoty, to Peugeocik latał ok. 14 tysięcy rocznie :). Jak go dostałem od ojca bodaj w 2012 roku to miał 11 lat i zaledwie 34 tysiące przejechane przez ojca :). Ciebie pamiętam sporo ładnych lat temu, jak się zarejestrowałem na tym forum, jeszcze w poprzedniej szacie graficznej i miałem nick Darmik24 i zmieniłem go potem na ten obecny, dlatego mam tu tak mało postów, jak nowicjusz. Trzymaj się, życzę wszystkiego najlepszego :)
  50. 1 point
    Raczej nie bardzo, tam są wzmocnienia, fabrycznie nawet nie ma tam koła zapasowego.
×
×
  • Create New...