Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/27/2020 in Posts

  1. 3 points
    Witajcie po dłuższej przerwie! Ostatnio rzadko tu zaglądałem, ale peugeocik cały czas był ze mną. Choć 3 lata temu stracił status jedynego autka, to nadal wiernie służył, codziennie dowożąc mnie do pracy i nie tylko😊 Ale życie płynie naprzód i w końcu musiał nadejść ten dzień - dzień rozstania i sprzedaży wiernego lwa. Przez 10 lat wspólnie przemierzaliśmy szosy i pozostały tylko dobre wspomnienia. Przez ten czas nigdy mnie nie zawiódł. Nigdy nie było sytuacji, żeby stanął w trasie, czy nie odpalił rano. Jeśli nawet coś się psuło, to dawało wcześniej symptomy i czas na dojazd do mechanika. Złego słowa nie powiem, jeździło mi się bardzo wygodnie i trochę teraz łezka w oku się kręci... 206 już nie mam, ale pewnie teraz nawet częściej tu zajrzę, niż ostatnio - z sentymentu. 10 lat to szmat czasu! Dziękuję wszystkim za wspólne 10 lat. Za wszystkie porady, podpowiedzi, za miłe dyskusje i za te kilka wspólnych spotów!😃 Klika fotek, wspomnieniowo:
  2. 2 points
    http://www4.total.fr/asia-oceania/singapore/automotive_lubricants/Passenger Car/Engine Oils/Fully Synthetic Oils/Quartz 9000 Future GF5 5W40.pdf
  3. 2 points
    Jest sposób żeby ServiceBox działał, normalnie wchodzicie na SB, wklepujecie VIN i wchodzicie na charakterystyki, wtedy pojawi się błąd. Jedyne co musicie zrobić to zmienić na inny dowolny język w prawym dolnym rogu i funkcjonalność się odblokuje Niestety ale dalej nie można sprawdzać numerów części itp.
  4. 1 point
    A ja Podziwiam ta piękną popielniczkę z kiepami Ale uważaj tutaj są znawcy CA i zaraz pojadą po Tobie 🤑
  5. 1 point
    Charakterystyki pojazdu Model 206 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 10617 88 2 0100 Data Początku Gwarancji 08.02.2006 Numer seryjny silnika 10 FX6N 2822457 NRE(homologacja) e2*98/14*0238*06 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 206 TYP NADWOZIA COUPE KABRIOLET 2DRZW WYKOŃCZENIE ROLAND GARROS SILNIK WTRYSK TU5JP4 PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA LAKIER ZIELEŃ TIE BREAK TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SKÓRA CROIX DE SAINT ANDRE "QJ" KOLOR OKŁADSZIN "FB" SILNIK (TYP) SILNIK TYP TU MONOGRAM DODATKOWY BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM DODATKOWY, INNE CC MONOGRAM ROLAND GARROS PARIS Charakterystyka pojazdu WYKOŃCZENIE ROLAND GARROS RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA LAKIER ZIELEŃ TIE BREAK TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SKÓRA CROIX DE SAINT ANDRE "QJ" KOLOR OKŁADSZIN "FB" PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 21 X 18 Zasilanie silnika SILNIK WTRYSK TU5JP4 KOREK WLEWU PALIWA KOREK PALIWA ALUMINIOWY CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP BLOK SILNIKA (MATERIAŁ) OBUDOWA CYLINDRÓW ŻELIWNA PALIWO BEZOŁOWIOWA 95 JAKOŚĆ A/B/E/E+ USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK) NORMA CZYSTOŚCI SPALIN SILNIKA EURO 4 FILTR WSTĘPNY MONTAŻ BEZ FILTRA WST SILNIK (TYP) SILNIK TYP TU KATALIZATOR KATALIZ 2-SKŁAD FILTRY IMPR ROD-PALLAD CHŁODZENIE OLEJU BEZ WYMIENNIKA WODA/OLEJ OPTYMALIZACJA ZUŻYCIA PALIWA BEZ SYSTEMU OPTYMALIZACJI ZUŻYCIA PALIWA SILNIK (CHŁODZENIE) CHŁODNICA GRUB.: 18 21 DM2 ALU SPAW SKOK 1,1 PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU ODCIĘCIE DOPŁYWU PALIWA Z ODCINANIEM ZASILANIA PALIWEM OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA AUTODIAGNOSTYKA EOBD AUTODIAGNOST. "EOBD" Z PRZYSPIESZOMIERZEM SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY BEZ SYSTEMU ZAPOB ZANIECZYSZCZENIU TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU TECHN. OCZYSZ SPALIN POJAZD EURO 4 FILTR CZĄSTEK (FAP) BEZ FILTRA PRZECIWPYŁOWEGO WENTYLATOR 1 WENTYLATOR 2 PRĘDKOŚCI 250W 70W NAGRZ. ODZYSK OPARÓW BENZYNY UKŁ POCHŁ OPARÓW BENZ ZE STER WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU BOSCH FILTR ZBIORNIKA FILTR ZBIORN. ZEWN. OBUDOWA PRZEPUSTNICY (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA) OBUDOWA PRZEPUSTN Z SILN (WLOT POW SILN) STOP AND START BEZ STOP AND START Skrzynia biegów, Napęd PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE CP 17 X 64 PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 21 X 18 KOŁO STYLIZOWANE KOŁO OURAGAN 16 CALI RYGIEL BEZPIECZEŃSTWA SKRZYNI BIEGÓW BEZ BLOKADY ZABEZPIECZ SKRZYNI BIEGÓW TYP SKRZYNI BIEGÓW (HOMOLOGACJA) TYP BV MA/5 S UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA) MECHANIZM RÓŻNICOWY 77 OGUMIENIE (WYMIARY, TYP) OPONA 205X45X16 W KOŁA ZAMONTOWANE KOŁO 6 I ½ CALA KOŁO (TYP) MONTAŻ KOŁA ZE STOP LEK SKRZYNIA BIEGÓW (TYP) SKRZYNIA MECHA MA Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce ABS ABS STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 19 STACYJKA/ZABEZPIECZENIE PRZED KRADZIEŻĄ SYSTEM ANTYKRADZIEŻOWY STANDARDOWY PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE STABILIZATOR PRZEDNI DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 20 HAMULEC GŁÓWNY ELEKTRONICZ ROZKŁAD SIŁY HAMOWANIA HAMULEC TYP TARCZE PRZED WENTYLOWANE/TARCZE TYL ZAWIESZENIE ZAW NORMALNE DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI BEZ SYSTEMU ESP WARIANT SKOJARZONY HAMULCE ABS TEVES MK70 UKŁAD KIEROWNICZY (DZIAŁANIE) MECHAN.UKŁ.KIEROWN. WSPOMAG. PODSTAWA PEDAŁU (TYP) ZESP.PEDAŁÓW ALU Nadwozie, Wyposażenie SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY ANTENA ANTENA KRÓTKA Z ADAPT IMPEDANC. KOREK WLEWU PALIWA KOREK PALIWA ALUMINIOWY ELEMENTY OZDOBNE (SAMOPRZYLEPNE) BEZ ELEMENTU OZDOB SŁUPKA DRZWI ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD) LISTWY OCHRONNE BOCZNE W KOL NADW ZDOBIENIA BOCZNE (WYMIARY) OSŁONY BOCZN. + NAKŁADKA PROGU PEUGEOT OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM) BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE ELEKTRYCZNIE OZDOBNA KOŃCÓWKA RURY WYDECHOWEJ Z OZDOBNĄ RURĄ WYDECHOWĄ WYCISZENIE OD STRONY SILNIKA WYGŁUSZENIE PRZEGRODY CZOŁOWEJ WYCIERACZKA PRZEDNIA WYCIERACZKA PRZED Z CZUJNIKIEM OPADÓW WYCIERACZKA TYLNA BEZ WYCIERACZKI TYLNEJ SZYBY WYCIERACZKA REFLEKTORA BEZ WYCIERACZEK REFLEKTORÓW PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA PRZESŁONA PRZEDNIEGO PASA SZYBA DACHU BEZ SZYBY W DACHU ZDERZAKI ZDERZAK PRZ.+TLN. SPORT KOL.NADW. Z LISTWĄ OSŁONA PRZECIWBŁOTNA (CHLAPACZ) CHLAPACZ PRZ KOŁA TYL BAGAŻNIK ZEWNĘTRZNY MONTAŻ BEZ PODŁ POPRZECZ BAGAŻN DACH REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z PODWÓJNYM ODBŁYŚNIKIEM LUSTERKO ZEWNĘTRZNE KIEROWCY LUSTERKO ZEWN KIER STER ELE LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PASAŻERA LUST. WSTECZ. ZEWN. PASAŻERA STER. ELEKTR. KOŁO ZAPASOWE BEZ KOŁA ZAPASOWEGO OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY KLAM ZEW+LIST OZD POKR TYL+LUS KOL NADW LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) LUSTERKO ASFERYCZNE ZEWNĘTRZNEGO LUSTERKA WSTECZNE DACH OTWIERANY DACH OTW SKŁADANY MASKOWNICE ZDERZAKÓW PAS OCHR ZDERZAKA W KOLORZE NADWOZIA SZYBA TYLNA (RODZAJ) SZYBA TYLNA OGRZEWANA SZYBA (WYGLĄD) PRZYCIEMNIONA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) SZYBA TYL BOCZ OPUSZCZANA SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA ATERMICZNA Wyposażenie wnętrza TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SKÓRA CROIX DE SAINT ANDRE "QJ" ALARM ANTYWŁAMANIOWY BEZ ALARMU ANTYKRADZIEŻOWEGO ZAPALNICZKA ZAPALNICZKA PRZEDNIA ZAGŁÓWEK TYLNY BEZ TYLNYCH ZAGŁÓWKÓW ZAGŁÓWEK PRZEDNI ZAGÓWEK PRZED ODCHYLANY SIEDZENIE TYLNE KANAPA TYL SIEDZ ZESP OPAR DZIEL NIE SKŁ ZASŁONA BAGAŻNIKA BEZ POKRYWY PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY PAS BEZP TYL 2 ZWIJACZE 3DRZW PAS BEZPIECZEŃSTWA PRZEDNI PAS PIROTECHNICZNY Z ALARMEM KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA) KRAJE O UMIARKOWANYM KLIMACIE STOPNIOWANIE BIEGÓW PODZIAŁKA W KM/H LICZNIK OBROTÓW OBROTOMIERZ WSKAZÓWKOWY OPAKOWANIE RADIA ZASIL ANTENY ODBIOR GŁOŚ PRZ/TYL TWEETER KONSOLA KONSOLA DŁUGA + TYLNY KANAŁ POWIETRZA STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ ZDALNEGO STEROWANIA O WIĘKSZYM ZASIĘGU OGRZEWANIE DODATKOWE BEZ DODATKOWEGO OGRZEWANIA OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE STER OŚWIET AUTO BAGAŻ LUB PRZESTRZ BAG WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ PANEL SZARY OR SOFT + PRZYCISK SZARY OR ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE BEZ WEWNĘTRZNEGO ŚWIATŁA TABLICA ROZDZIELCZA (CHARAKTERYSTYKA) SKALA DO 220 KM/H LUB 135 M/H TŁO CZARNE CL CHROM LICZNIK OBROTÓW (GNIAZDO INFORMATYCZNE) OBROTOMIERZ INFO MODUŁ ELEKTRO GŁOŚNIK 4 GŁOŚ PRZED (2 TW + 2 PRZED) + 2 GŁ TYL POKROWIEC OCHRONNY Z POKROWCEM ZABEZP. AKUMULATORA STEROWANIE AUTORADIA ZDALNE STER RADIOODTWARZ BEZ FUNKCJI CD NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA PODWYŻSZ SIEDZISKA PRZÓD PASAŻERA REGULACJA RÓWNOLEGŁA REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY KIER REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY PASAŻ WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY ZE SKŁADANYM SIEDZISKIEM PRZEDNIM KIEROW WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA ZE SKŁADANYM SIEDZISKIEM PRZEDNIM PASAŻ WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD SKRZYNKA (PUDŁO) NA CZĘŚCI/NARZĘDZIA BEZ SCHOWKA SYSTEM NAWIGACJI BEZ SYSTEMU NAWIGACJI PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ PODNOŚ SZYBY TYL STER ELEKTRYCZ PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ KIEROWCY PODNOŚ SZYBY PRZED KIER STER SEKWENC PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ PASAŻERA PODNOŚ SZYBY PRZED PASAŻ STER EL WYŚWIETLACZ WYŚWIETLACZ (RADIO+ZEGAR+ I LUB T>,CD) ZEGAR BEZ ZEGARA WSKAŹNIK OLEJU CZUJNIK CZASOWY POZ + TEMP MATA GRZEJNA FOTEL BEZ PODGRZEWANIA PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA PODUSZKA POW BOCZNA PRZ STANDARD PODUSZKA POWIETRZNA PASAŻERA PODUSZKA POW PASAŻERA KOMPUTER POKŁADOWY Z KOMPUTEREM POKŁADOWYM PAKIET WYPOSAŻENIA BEZ ZESTAWU WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO LUSTERKO WSTECZNE ZEW. (PODGRZEWANE) LUSTERKO ZEWN OGRZEWANE BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ WEWNĘTRZNE ELEMENTY STEROWANIA DRZWI (WYGLĄD) KLAMKA DRZWIOWA CHROMOWANA + MASKOWNICA GRIDOR REFLEKTOR, KOREKTOR POCHYLENIA ZDALNA REGULACJA MECHANICZNA REFLEKTORÓW ZABEZPIECZENIE MIEJSC PRZEDNICH BEZ OSŁONY PRZEDNIEGO STANOWISKA OSŁONA P-SŁONECZNA PRZEDNIA STRONA KIER+PASAŻ (BEZ NAPISU) SZUFLADA (STANOWISKO KIEROWCY) SCHOWEK + KLAMKA CHROM ODBIORNIK RADIOWY SYST. AUDIO ODTW. CD RDS "RD3" CHŁODZENIE KLIMATYZACJI CHŁODZENIE AUTOMATYCZNE REGULATOR SZYBKOŚCI BEZ REGULACJI PRĘDKOŚCI NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO (KIEROWCY) PODWYŻSZ SIEDZ KIEROWCY REG RÓWNOLEGŁA OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA SCHOWKI (INNE) KIESZEŃ DRZWI PRZEDNICH NAKŁADKA NA DYWANIK DYW.ZEWN. TUFTE F470 + GANSE TEP URIS V072 PODUSZKA POWIETRZNA KIEROWCY PODUSZKA POW KIEROWCY LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) LUSTERKO ASFERYCZNE ZEWNĘTRZNEGO LUSTERKA WSTECZNE SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA Z SIATKĄ W BAGAŻNIKU DYWANIK WYKŁADZINA DYWANOWA F470 WYŁĄCZNIK CZASOWY OŚWIETLENIA WYŁĄCZNIK CZASOWY STAŁY STACYJKA TRANSPONDER DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY GAŁKA DŹWIGNI BIEG ALUM + OSŁONA SKÓRA WZMACNIACZ KOREKTORA BEZ AMPLITUNERA STEROWANIE RYGLOWANIEM ZAMEK ZWYKŁA BLOKADA + AUTOMATYCZNA SZYBA TYLNA (RODZAJ) SZYBA TYLNA OGRZEWANA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) SZYBA TYL BOCZ OPUSZCZANA SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA ATERMICZNA KIEROWNICA KIER SKÓRA 3 RAMIONA RYGLOWANIE SCHOWKA SCHOWKI BEZ ZAMKA WENTYLATOR 1 WENTYLATOR 2 PRĘDKOŚCI 250W 70W NAGRZ. Elektryka ALTERNATOR ALTERNATOR KLASA 7 SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY AKUMULATOR AKUMULATOR L1 300 STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ ZDALNEGO STEROWANIA O WIĘKSZYM ZASIĘGU ROZRUSZNIK ROZRUSZNIK KLASA 3 OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE STER OŚWIET AUTO BAGAŻ LUB PRZESTRZ BAG OŚWIETLENIE SPECJALNE WŁĄCZANIE AUTOMATYCZNE ŚWIATEŁ ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE BEZ WEWNĘTRZNEGO ŚWIATŁA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE ELEKTRYCZNIE MULTIPLEKSAŻ MONTAŻ SIECI MULTIPLEKSOWEJ REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR, KOREKTOR POCHYLENIA ZDALNA REGULACJA MECHANICZNA REFLEKTORÓW REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z PODWÓJNYM ODBŁYŚNIKIEM Marki wyposażenia WARIANT SKOJARZONY HAMULCE ABS TEVES MK70 WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU BOSCH Inne KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA STANDARD ATMOSFERA ATMOSFERA NORMALNA APTECZKA BEZ APTECZKI STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ GNIAZDO GŁOŚNIKOWO-SŁUCHAWKOWE RADIA BEZ GNIAZDA AKCESORIÓW ZDERZENIA BOCZNE DRZWI NIE WZMOCNIONE ZESTAWY KLUCZY 1 KLU PLIP WYS CZ + 1 KLU GŁÓW TOCZENIE SIĘ SZEROKIEJ DROGI OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY KLAM ZEW+LIST OZD POKR TYL+LUS KOL NADW KONTROLA PRĘDKOŚCI BEZ KONTROLI PRĘDKOŚCI TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY BEZ TRÓJKĄTA OSTRZEGAWCZEGO
  6. 1 point
    Na razie nie mam jak zrobić zdjęcia bo trzeba ściągnąć zegary, podświetliłem latarką to jest samochód z 4 otwartymi drzwiami tak to wygląda
  7. 1 point
    Zamiast wydawać 50dych za kawałek metalu. Wystarczy poszerzyć/rozwiercić otwory śrub tak aby rygiel dociągnąć bardziej. Operacja trwa 10 min. Chociaż nie wiem czy skrzypienie to efekt luźnego zamka. Najpierw przesmaruj tak jak Damian pisał
  8. 1 point
    Charakterystyki pojazdu Model 206 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 11095 88 2 0159 Data Początku Gwarancji 20.06.2007 Numer seryjny silnika 10 FD95 1820103 NRE(homologacja) e2*2001/116*0311*04 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 206 TYP NADWOZIA HATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIE XS LINE SILNIK DIESEL TURBO DV4TD PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA EXL - LAKIER CZARNY OBSIDIEN TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SUPEŁK. KATLA + SOFIS MONOTON "N7" KOLOR OKŁADSZIN "FV" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) BVM MA5 / O SILNIK (TYP) SILNIK TYPU DV MONOGRAM DODATKOWY BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO MONOGRAM BEZ MONOGRAMU Charakterystyka pojazdu WYKOŃCZENIE XS LINE RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA EXL - LAKIER CZARNY OBSIDIEN TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SUPEŁK. KATLA + SOFIS MONOTON "N7" KOLOR OKŁADSZIN "FV" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) BVM MA5 / O PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 21 X 18 Zasilanie silnika SILNIK DIESEL TURBO DV4TD KOREK WLEWU PALIWA KOREK PALIWA ALUMINIOWY CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP BLOK SILNIKA (MATERIAŁ) OBUDOWA CYLINDRÓW ALUMINIOWA PALIWO ON KLASA JAKOŚCIOWA DA/DE/DE+ USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK) NORMA CZYSTOŚCI SPALIN SILNIKA EURO 4 FILTR WSTĘPNY MONTAŻ BEZ FILTRA WST SILNIK (TYP) SILNIK TYPU DV KATALIZATOR KATALIZATOR 2 SKŁADNIKI IMPR PŁASKIYNĄ DLN. 50PPM CHŁODZENIE OLEJU WYMIENNIK WODA/OLEJ SILNIKOWY OPTYMALIZACJA ZUŻYCIA PALIWA BEZ SYSTEMU OPTYMALIZACJI ZUŻYCIA PALIWA SILNIK (CHŁODZENIE) CHŁODNICA GRUB.: 27 21 DM2 SKOK 1,1 BEZ ZATRZASK. PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU ODCIĘCIE DOPŁYWU PALIWA Z ODCINANIEM ZASILANIA PALIWEM OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA AUTODIAGNOSTYKA EOBD AUTODIAGNOST. "EOBD" Z PRZYSPIESZOMIERZEM SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY RECYRKULACJA SPALIN "EGR" TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU TECHN. OCZYSZ SPALIN POJAZD EURO 4 FILTR CZĄSTEK (FAP) BEZ FILTRA PRZECIWPYŁOWEGO WENTYLATOR 1 WENTYLATOR 2 PRĘDKOŚCI 250W 70W NAGRZ. ODZYSK OPARÓW BENZYNY BEZ POCHŁANIANIA OPARÓW PALIWA WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU BOSCH FILTR ZBIORNIKA FILTR ZBIORN. WEWN. OBUDOWA PRZEPUSTNICY (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA) BEZ OBUD.PRZEPUSTN. (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA) STOP AND START BEZ STOP AND START Skrzynia biegów, Napęd PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) BVM MA5 / O PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE CP 17 X 64 PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 21 X 18 KOŁO STYLIZOWANE KOŁO TORNADE 14-CAL. RYGIEL BEZPIECZEŃSTWA SKRZYNI BIEGÓW BEZ BLOKADY ZABEZPIECZ SKRZYNI BIEGÓW TYP SKRZYNI BIEGÓW (HOMOLOGACJA) TYP BV MA/5 O UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA) MECH. RÓŻNIC. 68 OGUMIENIE (WYMIARY, TYP) OPONA 175/65 R14 82T NIE WZMOCNIONA KOŁA ZAMONTOWANE KOŁO 5 I ½ CALA KOŁO (TYP) MONTAŻ KOŁA ZE STOP LEK SKRZYNIA BIEGÓW (TYP) SKRZYNIA MECHA MA Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce ABS ABS STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 19 STACYJKA/ZABEZPIECZENIE PRZED KRADZIEŻĄ SYSTEM ANTYKRADZIEŻOWY STANDARDOWY PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE STABILIZATOR PRZEDNI DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 20 HAMULEC GŁÓWNY ELEKTRONICZ ROZKŁAD SIŁY HAMOWANIA HAMULEC TYP TARCZE PRZED NIE WENTYL/BĘBNY TYL ZAWIESZENIE ZAW NORMALNE DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI BEZ SYSTEMU ESP WARIANT SKOJARZONY HAMULCE ABS TEVES MK70 UKŁAD KIEROWNICZY (DZIAŁANIE) MECHAN.UKŁ.KIEROWN. WSPOMAG. PODSTAWA PEDAŁU (TYP) ZESP.PEDAŁÓW ALU Nadwozie, Wyposażenie SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY ANTENA ANTENA W DACHU KRÓTKA KOREK WLEWU PALIWA KOREK PALIWA ALUMINIOWY ELEMENTY OZDOBNE (SAMOPRZYLEPNE) BEZ ELEMENTU OZDOB SŁUPKA DRZWI ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD) LISTWY OCHRONNE BOCZNE W KOL NADW ZDOBIENIA BOCZNE (WYMIARY) OSŁONY BOCZN. + NAKŁADKA PROGU PEUGEOT KOŁPAK (STYL) OZDOBNY KOŁPAK APOLLO OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM) BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE OZDOBNA KOŃCÓWKA RURY WYDECHOWEJ Z OZDOBNĄ RURĄ WYDECHOWĄ WYCISZENIE OD STRONY SILNIKA WYGŁUSZ. PRZEGR. CZOŁ. + POKR. SILN. + ZESP. NAP. WYCIERACZKA PRZEDNIA WYCIERACZKA PRZED Z CZUJNIKIEM OPADÓW WYCIERACZKA TYLNA WYCIERACZKA TYL WYCIERACZKA REFLEKTORA BEZ WYCIERACZEK REFLEKTORÓW PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA PRZESŁONA PRZEDNIEGO PASA SZYBA DACHU BEZ SZYBY W DACHU ZDERZAKI ZDERZAK PRZ.+TLN. SPORT KOL.NADW. Z LISTWĄ OSŁONA PRZECIWBŁOTNA (CHLAPACZ) CHLAPACZ PRZ KOŁA TYL BAGAŻNIK ZEWNĘTRZNY MONTAŻ BEZ PODŁ POPRZECZ BAGAŻN DACH REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z PODWÓJNYM ODBŁYŚNIKIEM LUSTERKO ZEWNĘTRZNE KIEROWCY LUSTERKO ZEWN KIER STER ELE LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PASAŻERA LUST. WSTECZ. ZEWN. PASAŻERA STER. ELEKTR. KOŁO ZAPASOWE KOŁO GALETTE OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY KLAM ZEW+LIST OZD POKR TYL+LUS KOL NADW LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) ZEW LUST WST Z POJEDYNCZYM SZKŁEM DACH OTWIERANY DACH OTW STER ELEKTRYCZNIE MASKOWNICE ZDERZAKÓW PAS OCHR ZDERZAKA W KOLORZE NADWOZIA SZYBA TYLNA (RODZAJ) SZYBA TYLNA OGRZEWANA SZYBA (WYGLĄD) PRZYCIEMNIONA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) BEZ SZYBY TYLNEJ BOCZNEJ SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA ATERMICZNA Wyposażenie wnętrza TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SUPEŁK. KATLA + SOFIS MONOTON "N7" ALARM ANTYWŁAMANIOWY BEZ ALARMU ANTYKRADZIEŻOWEGO ZAPALNICZKA ZAPALNICZKA PRZEDNIA ZAGŁÓWEK TYLNY ZAGŁÓWEK TYLNY REGULOWANY ZAGŁÓWEK PRZEDNI ZAGÓWEK PRZED ODCHYLANY SIEDZENIE TYLNE KANAPA DZIELONA SKŁADANA ZASŁONA BAGAŻNIKA BEZ POKRYWY PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY PAS BEZP TYL 3 ZWIJACZE 3DRZW PAS BEZPIECZEŃSTWA PRZEDNI PAS PIROTECHNICZNY Z ALARMEM KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA) KRAJE O UMIARKOWANYM KLIMACIE STOPNIOWANIE BIEGÓW PODZIAŁKA W KM/H UŁATWIENIA (UCHWYTY) KLAMKI PRZ + TYL Z ZACZEPAMI LICZNIK OBROTÓW OBROTOMIERZ WSKAZÓWKOWY OPAKOWANIE RADIA ZASIL ANTENY ODBIOR GŁOŚ PRZ/TYL TWEETER KONSOLA KONSOLA DŁUGA + TYLNY KANAŁ POWIETRZA STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ ZDALNEGO STEROWANIA O WIĘKSZYM ZASIĘGU OGRZEWANIE DODATKOWE OGRZEWANIE DODATKOWE AUTOMATYCZNE OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE STER OŚWIET AUTO BAGAŻ LUB PRZESTRZ BAG WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ ZDOBIONY PANEL NIE SOFT + PRZYCISK ALU ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE BEZ WEWNĘTRZNEGO ŚWIATŁA TABLICA ROZDZIELCZA (CHARAKTERYSTYKA) SKALA DO 210 KM/H LUB 135 M/H TŁO ALU LICZNIK OBROTÓW (GNIAZDO INFORMATYCZNE) OBROTOMIERZ INFO MODUŁ ELEKTRO GŁOŚNIK 4 GŁOŚ PRZED (2 TW + 2 PRZED) + 2 GŁ TYL POKROWIEC OCHRONNY Z POKROWCEM ZABEZP. AKUMULATORA STEROWANIE AUTORADIA ZDALNE STER RADIOODTWARZ BEZ FUNKCJI CD NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA BEZ PODWYŻSZ SIEDZISKA PRZÓD PASAŻERA REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY KIER REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA ELEM UTRZYM BOCZ STAŁY PASAŻ WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY BEZ SKŁADANEGO FOTELA KIER WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA BEZ SKŁADANEGO FOTELA PRZED PAS ELEMENTY OKŁADZIN WEWNĘTRZNYCH JERSEY PVL PH2 + SŁUPEK PH2 WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH MONTAŻ ODTWARZ PŁYT KOMPAKT SKRZYNKA (PUDŁO) NA CZĘŚCI/NARZĘDZIA BEZ SCHOWKA SYSTEM NAWIGACJI BEZ SYSTEMU NAWIGACJI PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ PODNOŚ SZYBY TYL STER EL + BLOK PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ KIEROWCY PODNOŚ SZYBY PRZED KIER STER SEKWENC PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ PASAŻERA PODNOŚ SZYBY PRZED PASAŻ STER EL WYŚWIETLACZ WYŚWIETLACZ (ZEGAR I OU T°) ZEGAR BEZ ZEGARA WSKAŹNIK OLEJU CZUJNIK POZIOMU OLEJU MATA GRZEJNA FOTEL BEZ PODGRZEWANIA PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA PODUSZKA POW BOCZNA TUŁOWIA + KURTYNA PODUSZKA POWIETRZNA PASAŻERA PODUSZKA POW PASAŻERA KOMPUTER POKŁADOWY BEZ KOMPUTERA POKŁADOWEGO PAKIET WYPOSAŻENIA BEZ ZESTAWU WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO LUSTERKO WSTECZNE ZEW. (PODGRZEWANE) LUSTERKO ZEWN OGRZEWANE BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ WEWNĘTRZNE ELEMENTY STEROWANIA DRZWI (WYGLĄD) KLAMKA DRZWIOWA CHROMOWANA + MASKOWNICA NEUTRALNA REFLEKTOR, KOREKTOR POCHYLENIA ZDALNA REGULACJA MECHANICZNA REFLEKTORÓW ZABEZPIECZENIE MIEJSC PRZEDNICH BEZ OSŁONY PRZEDNIEGO STANOWISKA OSŁONA P-SŁONECZNA PRZEDNIA STRONA KIER+PASAŻ (BEZ NAPISU) SZUFLADA (STANOWISKO KIEROWCY) SCHOWEK + KLAMKA CHROM ODBIORNIK RADIOWY SYST. AUDIO ODTW. CD RDS "RD3" CHŁODZENIE KLIMATYZACJI CHŁODZENIE AUTOMATYCZNE REGULATOR SZYBKOŚCI TEMPOMAT I OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO (KIEROWCY) PODWYŻSZ SIEDZ KIEROWCY REG RÓWNOLEGŁA OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA SCHOWKI (INNE) KIESZEŃ DRZWI PRZEDNICH + TLN. + SCHOW. PODSUFIT. NAKŁADKA NA DYWANIK BEZ WYKŁADZINY WYKAŃCZAJĄCEJ PODUSZKA POWIETRZNA KIEROWCY PODUSZKA POW KIEROWCY LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) ZEW LUST WST Z POJEDYNCZYM SZKŁEM SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA BEZ SIATKI W BAGAŻNIKU DYWANIK WYKŁADZINA IGIEŁKOWA DILOUR F550 WYŁĄCZNIK CZASOWY OŚWIETLENIA WYŁĄCZNIK CZASOWY STAŁY STACYJKA TRANSPONDER DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY CHROMOWANA GAŁKA DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW + MIESZEK S WZMACNIACZ KOREKTORA ZE WZMACNIACZEM EQUALIZEREM STEROWANIE RYGLOWANIEM ZAMEK ZWYKŁA BLOKADA + AUTOMATYCZNA SZYBA TYLNA (RODZAJ) SZYBA TYLNA OGRZEWANA SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) BEZ SZYBY TYLNEJ BOCZNEJ SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA ATERMICZNA KIEROWNICA KIER SKÓRA 3 RAMIONA RYGLOWANIE SCHOWKA SCHOWKI BEZ ZAMKA WENTYLATOR 1 WENTYLATOR 2 PRĘDKOŚCI 250W 70W NAGRZ. Elektryka ALTERNATOR ALTERNATOR KLASA 15 SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY AKUMULATOR AKUMULATOR L2 400 STEROWANIE ZDALNE MONTAŻ ZDALNEGO STEROWANIA O WIĘKSZYM ZASIĘGU ROZRUSZNIK ROZRUSZNIK KLASA 4 OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE SCHOWKA OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE STER OŚWIET AUTO BAGAŻ LUB PRZESTRZ BAG OŚWIETLENIE SPECJALNE WŁĄCZANIE AUTOMATYCZNE ŚWIATEŁ ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE BEZ WEWNĘTRZNEGO ŚWIATŁA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE RĘCZNIE MULTIPLEKSAŻ MONTAŻ SIECI MULTIPLEKSOWEJ REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR, KOREKTOR POCHYLENIA ZDALNA REGULACJA MECHANICZNA REFLEKTORÓW REFLEKTOR SPECJALNY (PODWÓJNA OPTYKA) REFLEKTOR Z PODWÓJNYM ODBŁYŚNIKIEM Marki wyposażenia WARIANT SKOJARZONY HAMULCE ABS TEVES MK70 WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU BOSCH Inne KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA MECCANO D ATMOSFERA ATMOSFERA NORMALNA APTECZKA BEZ APTECZKI STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ GNIAZDO GŁOŚNIKOWO-SŁUCHAWKOWE RADIA BEZ GNIAZDA AKCESORIÓW ZDERZENIA BOCZNE DRZWI Z POCHŁANIACZEM SIŁY UDERZENIA ZESTAWY KLUCZY 1 KLU PLIP WYS CZ + 1 KLU GŁÓW TOCZENIE SIĘ SZEROKIEJ DROGI OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY KLAM ZEW+LIST OZD POKR TYL+LUS KOL NADW KONTROLA PRĘDKOŚCI BEZ KONTROLI PRĘDKOŚCI TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY BEZ TRÓJKĄTA OSTRZEGAWCZEGO
  9. 1 point
    Normy misiu pysiu są najważniejsze.....i nie mogą tak zrobić jak piszesz, samochodówka to jest pikuś......ale spróbuj napisać na oleju że spełnia normy Caterpillar, Liebherr albo MAN i coś się w maszynie stanie.....jakieś osady zostaną, popioły to serwisanci z kilometra wyczują, że coś jest nie tak......a wtedy się dzieje. Parę lat wstecz nie pamiętam który producent pochwalił się normami Caterpillara bo brał bazy bodaj Mobila i stwierdził, że może......nie mógł, zepsuło się, wydało się.....działo się Ale chyba wiem do czego zmierzamy.....do różnicy pomiędzy pełny syntetyk a syntetyk....am I right ?
  10. 1 point
    Wg mnie standardowy problem, pęknięta ośka silniczka i przez to wskazówka nie działa płynnie i się zawiesza na złych wskazaniach
  11. 1 point
    Kolega widzę nadal próbuje naiwniaka znaleźć.Dam ci radę byś się wreszcie mógł go pozbyć.Wiesz kto szuka Peugeota 206 ? Albo osoba co chce kupić kupić ładne auto przyciągające uwagę i ona zapłaci większą kwotę albo drugi docelowy odbiorca co chce kupić jak najtaniej auto do jazdy w niekoniecznie dobrym stanie.Twój poobijany,zardzewiały samochód nie kwalifikuje się na pewno do cacka przyciągającego uwagę więc przemyśl swoje oczekiwania finansowe,bo na 206 nie ma tylu chętnych co na Vw Polo i kwoty której żądasz na pewno nikt ci nie zapłaci za auto w tym stanie.
  12. 1 point
    To są świece produkowane przez Brisk ...więc dobre
  13. 1 point
    Hamulce same z siebie się raczej nie zapowietrzają ale możesz spróbować je odpowietrzyć i przy okazji dolać trochę świeżego płynu. Rozbierz zaciski, wyciągnij prowadnice, przeczyść nasmaruj, zajrzyj pod gumkę tłoczka możne tam jest problem. Co do procedury odpowietrzania to wygląda ona tak: (BEZ ABS) prawe tylne -> lewe tylne -> prawe przednie -> lewe przednie
  14. 1 point
    Sklep https://motostacja.com/ umożliwia wyszukiwanie części po VINie auta. Musisz mieć chyba konto, żeby skorzystać z tej opcji. Obok wyszukiwarki na głównej stronie masz opcję WYBIERZ, gdzie możesz wybrać wyszukiwanie części dla konkretnego modelu lub właśnie po numerze VIN. W przypadku Peugeota nigdy nie testowałem, bo zawsze szukałem sobie numeru OE w Servic Boxie (ale jak wiadomo, to już przeszłość ), ale korzystałem z tego przy doborze poduszki silnika w Fiacie Palio i pasowała BTW. to nie jest reklama sklepu, po prostu kilka razy korzystałem z ich usług, bo mają dobre ceny i spory asortyment, zarówno na swojej stronie jak i na allegro
  15. 1 point
    wprawdzie zdjęcia wygasły, ale schemat rozpisany
  16. 1 point
    A dla tego tak jest na tą chwilę bo Peugeot łączy się z Oplem . Wszystko się okaże w kwietniu czy zdecydują się dalej udostępniać za darmo .
  17. 1 point
    Tak, z tyłu za nadkolem jest kratka, przez którą podczas jazdy koło będzie pompować wodę do bagażnika, a z niego woda przelewa się pod kanapę.
  18. 1 point
    Spoko.Powodzenia szerokości .
  19. 1 point
  20. 1 point
    Jak chcesz mogę załatwić oryginał . Może będę miał . Reszta na pw.
  21. 1 point
    Elektrowlacznik rozrusznika to jest to samo co cewka rozrusznika o której pisałem w pierwszym poście. Ogólnie po twoim postach nie wróżę sukcesu z demontażu tegoż elementu
  22. 1 point
    Jeżeli problem na 4 cylindrze to znowu napisze ten typ tak ma 😂 no ale na całe szczęście raz tak miałem i po wymianie wtryskiwacza już nic się nie dzieje. Oczywiście chodzi mi o znane kapanie płynu na wtrysk nr4 czyli ten pierwszy od koła, koło rozrządu.
  23. 1 point
    Maska z 206 Plus całkiem inna jest
  24. 1 point
    W przypadku 206 robi się tak najczęściej żeby nie wyjść z nawyku przy samochodach gdzie śruby tulei są w osi obrotu wahacza (poziomo)
  25. 1 point
    35 minut to się mentalnie przygotowuję do tej operacji 😂 Wydaje mi się, że przy takim umieszczeniu wahacza jak w 206 to nie ma większego znaczenia, tak trzeba dokręcać wahacz, gdzie tuleja gumowa w wahaczy po opuszczeniu auta jeszcze obróci się o pewien kąt na osi śruby (nie wiem jak to wyjaśnić ). Wtedy, jeśli dokręcimy śrubę przed opuszczeniem, to po posadzeniu auta tuleja gumowa może ulec uszkodzeniu, a już na pewno będzie nadmiernie naprężona i podczas pracy na nierównościach nie wytrzyma.
  26. 1 point
    To masa uszczelniająca Dirko szara, powszechnie stosowana w VW i BMW.....ale tu przesada z ilością
  27. 1 point
    Dobra, dobra już się nie odzywam.
  28. 1 point
    Puść Pan to przez bimbrownicę......na całkiem dobry zacier to wygląda
  29. 1 point
    Znam lepsze, często słabo trzyma Rozrusznik 1 KW Tylko co odpalenie silnika, pikuś jeśli za drugim obrotem silnik łapie, ale klema w HDi jest ta sama, rozrusznik 120A i kręcenie czasem bóg wie ile. Odbiegając od tematu....podsuwam trop do sprawdzenia (koszt 0 złotych 0 groszy), a Ty próbujesz na siłę to obalić.....swoje wywody podpieram tym z czym się już spotkałem, ew. kminie jakbym postąpił w takiej sytuacji kasując za to NIC, a tu jeszcze muszę elaborować Damianowi ze Strzyżowa dlaczego tak a nie inaczej doradzam.......osobiście nie stosuję miedzianego na klemy, są preparaty które usuwają utleniony materiał i zapobiegają korozji.
  30. 1 point
    @kanngax To u mnie ostatnio w Pugu było podobnie tylko miałem bez dodatku czekolady, nie to co w twoim Cooperze
  31. 1 point
  32. 1 point
    Tylko to jest MUXowe radio, ono nie potrzebuje żadnego kodu po odłączeniu, tylko ma wpisany VIN auta i on robi za blokadę.
  33. 1 point
    Dla czego mnie się nie pytasz .! Kostka od PRZYCISKU ESP nie musisz jej podpinać i tak reszta będzie działac
  34. 1 point
    @Damianos1 taki pomysł mi wpadł do głowy 🤣
  35. 1 point
    Pasuje od 307 .C5 I ,Xsara N1 I N2 ,Berlingo...
  36. 1 point
    @Damianos1 Dzięki wielkie, btw bardzo ładny egzemplarz sobie zronbiłeś. Pozdrawiam
  37. 1 point
    Zdejmujesz daszek nad zegarami, pozniej wyjmujesz zegary, demontujesz szybke z zegarow, sciągasz wskazowke, ustawiasz i składasz do kupy.
  38. 1 point
    Sprawdź kabel masowy, zobacz czy nie jest przerwany i oczyść styk na karoserii i skrzyni biegów.
  39. 1 point
    Dla potomnych. Wstyd się przyznać ale w tym silniku da się założyć uszczelkę głowicy do góry nogami... kurtyna.
  40. 1 point
    Witam; Jestem w stanie ogarnac strzaly, ognie z wydechu , w wiekszosci wersji silnikowych. Ostatnio padlo na CC RFN. Pierwsze podejscie ;) https://youtu.be/-SPnQaBm0os Jesli ktos zainteresowany, chetnie powiem co i jak, Pozdrawiam!
  41. 1 point
    To jest klips od reflektora, jest obok śruby trzymającą reflektor za postojówkami, blisko nadkola, najdalej wysunięty element lampy w stronę kabiny. Bez niego też się wszystko dobrze trzyma na śrubach.
  42. 1 point
    Ja kupiłem nówkę, zamiennik firmy Zendar i śmiga elegancko, czyli tak jak mówiłem padł wzmacniacz
  43. 1 point
  44. 1 point
    Czy można pomóc w dalszym ciągu?
  45. 1 point
    Udało w mojej 206 dorobić przycisk komputera pokładowego. Moja wersja to 1.4 hdi z 2003 roku. Przełącznik DAV. Pierwsze co to wyjąłem główkę z manetki wycieraczek https://imgur.com/m2IDZzM W wyjętej główce znajduje się blaszka (gdyby ktoś chciał ją wyjąć to musicie uważać na sprężynkę która znajduję się za blaszką. Tak wygląda blaszka https://imgur.com/SgatF5B Ta blaszka musi teraz przesuwać się po ścieżkach zaznaczonych na czerwono https://imgur.com/a/z9zSxkw Możemy spróbować na krótko przejechać śrubokrętem i sprawdzić czy wyświetlacz zareaguje. Teraz aby można było przekręcić główkę nad zero musimy uciąć lekko te wystające dwa plastiki do takiego momentu aby główka przekręciła się nad 0 i aby komputer zareagował https://imgur.com/B2R0qom Oczywiście musimy też lekko przypiłować blokadę w główce aby mogła się obracać nad 0 https://imgur.com/a/z9zSxkw Teraz niech ktoś znajdzie patent na wracanie główki w ten sam sposób jak w opcji ze spryskiwaczem tylnej szyby
  46. 1 point
  47. 1 point
    Witam, Dziś mam do was nietypową prośbę. Moja 206 bierze udział w konkursie na Facebooku. Osoba z największą ilością like wygrywa! Mógłbym prosić o oddanie swojego głosu? Był bym niezmiernie wdzięczny. Głosować można do 11.03.2018, później temat usunę. Pozdrawiam
  48. 1 point
    PiS wierzy, że dopiero po ich reformach sądy będą działać poprawnie. Co do przebiegów, ja nie widzę niczego złego. Nie masz chociaż kawałka przebiegu na jałowych obrotach? Sam mam podobne, wg mnie brzydkie przebiegi pierwszej sondy lambda. Mam też lekkie poszarpywanie obrotów (+-30 rpm), ale prawie mi to nie dokucza. Uznałem, że ten typ tak ma i nie walczę już z tym. Pofalowany wykres nie jest gwarantem świetnego zdrowia sondy lambda, może mieć laga i silnik nie będzie gładko pracować, no ale to tylko wymieniając na oryginalną sondę można stwierdzić. Takie przypadki nie są częste. Szczelność wydechu ma znaczenie, np. u mnie przedmuch na obejmie przed tłumikiem końcowym wyraźnie wzmaga poszarpywanie obrotów.
  49. 1 point
    Jako że po migracji dział poradnik nam zniknął w takiej formie w jakiej był, zakładam ten temat żeby trzymać listę wszystkich tematów starego "poradnika" i - jeśli macie dodatkowe propozycje - doklejajcie je w odpowiedziach. EDIT: jeszcze nie wszystkie linki poniżej działają jak powinny, ale to tylko kwestia czasu zanim indeksy się odbudują i będę w stanie poprawić Aktualny poradnik 206club.net: Montaż Halogenów po raz kolejny Montujemy halogeny w 206 nie wyposażonym w elektrykę zgodnie z oryginałem! 11-02-12 Usuwanie zarysowań na lakierze Jak uporać się z tymi mniej i bardziej widocznymi zarysowaniami na powłoce lakierniczej przy użyciu "domowych" środków. 19-08-11 Zdejmowanie- demontaż zderzaka tylnego Jak tego nie popsuć...? 28-03-10 Przycisk komputera pokładowego W jaki sposób zrobić sterowanie komputerem pokładowym bez kupowania nowej manetki? 05-10-08 Oryginalne spryskiwacze z wersji skandynawskiej Montujemy spryskiwacze reflektorów w aucie wyposażonym w MUX... 14-08-08 Deska rozdzielcza - zdejmowanie, wyciszanie Czyli ostatnia rzecz, której jeszcze nie wygłuszaliśmy... 07-07-07 Montaż świateł do jazdy w dzień LEDy zamiast reklektorów H4/H7? Dlaczego nie?! 05-02-08 Zmiana numeru VIN w radiu fabrycznym Czyli jak przerobić radio z innego peugeota w taki sposób, żeby zagrało w naszym aucie? 30-10-07 Zmiana koloru podświetlenia - panel klimatyzacji Czyli jak zrobić, żeby to pomaranczowe nie bylo pomarańczowe tylko np. niebieskie? 17-05-07 Montaż czujnika temperatury w aucie z MUXem Jeśli Twoje auto nie posiada termometru - zobacz jak niewielkim nakładem można je zmusić do podawania aktualnej temperatury. 01-03-07 Wymiana kierownicy i przełącznika zespolonego (MUX) Przełącznik zespolony nie należy do najtrwalszych elementów w Peugeocie. Z tym GUIDE-m jego wymiana nie powinna przyspożyć większych trudności. 08-01-07 Temat świateł xenonowych w 206 Dość kontrowersyjne sprawy związane z montażem przetwornic i żarników Xenonowych do 206tek. Legalne czy nie legalne? Jak to świeci? Jak zamontować? Warto? Montaż standardowego zestawu D2R Montaż dostępnych zamienników żarówek H7 08-01-07 Lotka - czyli spojler nad tylną szybą Junk nie po raz pierwszy pokazuje, że nie trzeba jechać do ASO, żeby wykonać tak prostą czynność jak montaż lotki na tylnej klapie. Niemożliwe? Zobaczcie sami! 17-09-06 Wygłuszanie drzwi (2) Drugi już GUIDE przedstawiający problem niedostatecznej izolacji akustycznej seryjnych Peugeotów. Tym razem do lektury zaprasza Visterio. 08-09-06 Aluminiowe rygielki ...opis podmiany krok po kroku. 18-05-06 Klimatyzacja - FAQ ...czyli zbiór tematów z Forum związanych z konserwacją i obsługą klimatyzacji. 10-05-06 Elektryczne szyby - montaż mechanizmu Czas montażu - ok 6- godzin ale mysle że z tym guidem znacznie szybciej (Lotek). 02-05-06 Wygłuszanie drzwi w 206 3d Przygodę z Car-Audio warto zacząć od wygłuszenia drzwi. Peugeot niestety nie zadbał o melomanów i jakakolwiek ingerencja w system audio musi się zacząć właśnie od tej czynności... 29-04-06 Wymiana wtryskiwacza paliwa Wiele osób pyta jak go wymienią. Cybernet opisał tą ciekawą operację krok po kroku. 06-03-06 Montaż aluminiowych pedałów Mogłoby się wydawać, że montaż oryginalnych aluminiowych nakładek na pedały w 206 to zajęcie na conajwyżej pół godziny... 28-12-05 Elektryczne lusterka w 206 Opis ten tyczy się już częsciowo obecnej instalacji elektrycznych lusterek, czyli kable w BSI są już podłączone, a nie ma ich w boczkach drzwi. 23-12-05 Montujemy tweetery Nasze samochodziki wyposażone są w standardzie w instalacje pozwalającą zamontować w nim 3 pary głośników. Wykorzystamy więc istniejące okablowanie do podwyższenia standardu auta. 19-09-05 Wymiana siłownika centralnego zamka w drzwiach Gdy zawodzi centralny zamek, pug sam się otwiera, a mamy do dyspozycji zapasowy oryginalny siłownik od centralnego zamka... 02-09-05 Instrukcja rozbierania licznika Wersja z dwiema wtyczkami - model sprzed 2001 roku. 28-08-05 Dziacial radzi - garść informacji dla rozpoczynających romans z CB Jaki model wybrać, na co zwrócić uwagę kupując radio CB, jak dobrać odpowiednią antenę - zapraszamy do dyskusji! 19-08-05 Gdy wentylator odmawia posłuszeństwa Głośna praca, podwyższona temperatura silnika - to objawy kończącego się wentylatora. Tutaj zobaczycie w jaki sposób się do niego dobrać. 29-07-05 Jak zdjąc przedni zdezio z halogenami Zamierzacie demontować przedni zderzak? Lepiej przejrzyjcie te informacje. 10-07-05 Jak zdjąć boczek drzwi Podstawowa czynność przy wszelkich pracach związanych z audio w samochodzie. Temat niby prosty, a najwięcej pytań dotyczy właśnie ściągania boczków z drzwi w samochodzie... 19-06-05 Demontaż tylnego obicia w 3D W jaki sposób dobrać się do tylnych głośników 130mm 05-06-05 Wymiana cewki wysokiego napięcia Krok po kroku fotorelacja - zmagania junk-a z cewką WN 30-05-05 Wymieniamy żarówkę oświetlenia wewnętrznego Nie jest to operacja skomplikowana, tylko konstrukcja lampki jest lekko zakręcona i jak się nie zna budowy, można coś up... 22-04-05 Dezynfekcja klimatyzacji w 206 Raz do roku powinno się oczyścić przewody nawiewu specjalnym preparatem do czyszczenia klimatyzacji. Zabieg ten nie jest zbyt skomplikowany, a konieczny ze względów zdrowotnych, tak więc posiadaczy klimatyzacji wszelkiej maści zapraszamy do lektury... 18-04-05 Sciągamy gałkę od biegow Obiema rękami i do góry! 09-04-05 Jak tanim kosztem wyciszyc sobie klape od bagaznika Gdy z tyłu dochodzą nieprzyjemne, brzęczące dĄwięki... 09-04-05 Montaż halogenów do puga wcześniej w nie niewyposażonego Krok po kroku jak podłączyć przekaźniki, gdzie się wpiąć w istniejącą instalację elektryczną. Instrukcja ta tyczy się 206-tek do końca 2000r. czyli tzw. 'bez mux-a'. 13-03-05 Obniżanie przodu Co jest potrzebne do obniżenia przodu naszego samochodu i jak się do tego zabrać... 15-02-05 Podświetlany schowek Kelly Jeżeli w schowku panują kompletne ciemności, to trzeba sobie jakoś radzić! 09-02-05 Zmiana podświetlenia wyświetlacza Gdy użytkownik peugeota nie może już patrzeć na pomarańczowy kolor... 08-02-05 Montaż lamp H7 w miejsce starych H4 Lepiej świecą, lepiej wyglądają... 07-02-05 Kierunkowskazy LED w lusterkach? Kupiliśmy garść żółtych diód, podłączyliśmy to wszystko ładnie do kupy i przymocowaliśmy do lusterek. Efekt jak zawsze bardzo dobry! 13-12-04 Podświetlane boczki drzwi Diody w drzwiach? Czemu nie... 05-12-04
  50. 1 point
    Potrzebujesz: klucz torx T20, wprawne ręce, chwilę czasu. 1. Otwierasz klapkę prawie maksymalnie i delikatnie dół ciągniesz do siebie (tzn. w stronę tyłu auta). Na dole znajdują się oprawki blaszane, które robią za zawiasy i z nich musisz ją wyciągnąć. 2. Zamykasz klapkę prawie do końca górą z dołem wyciągniętym z zatrzasków (dół delikatnie odciągając). Przymykając starasz się wyciągnąć górne prowadnice klapki (są zagięte na końcach do góry, więc musisz wychylać do siebie spód klapki). 3. Odkładasz to, co wymontowałeś 4. Bierzesz do ręki torx-a. 5. Odkręcasz wkręty znajdujące się na obrzeżach schowka (bodajże 4 sztuki). Musisz odkręcić także dwa znajdujące się na dole w blaszkach pseudo zawiasów klapki. Schowek trzymają jeszcze dwa wkręty wewnątrz z tyłu u góry. 6. Odkładasz torx-a i wkręty w bezpieczne miejsce 7. Delikatnie wypychasz odrobinę do tyłu schowek, aby odsunął się od ram kokpitu. 8. Łapiesz za tył komory schowka i powoli ściągasz w dół jednocześnie wpychając przód do góry (rada: usuń wcześniej dywaniki). 9. Po chwili manewrowania masz w rękach komorę schowka Montaż oryginalnego podświetlenia schowka: Potrzebujesz: oryginalną oprawkę lampki do schowka (w serwisie 20zł razem z żarówką), oryginalny przełącznik pod klapkę schowka montowany z lewej strony obrzeża schowka (w serwisie ok. 15 zł), nożyk do tapet, zaciskarkę do końcówek elektrycznych, końcówki (najlepiej miedź, oraz dwie końcówki pasujące na styki oryginalnej lampki, bo są one dość wąskie - gość dobrał mi w serwisie peugeot-a za kilka groszy), trochę przewodu. 1. Wycinasz prostokątną zaślepkę znajdującą się w obudowie komory schowka po jego lewej stronie. 2. Przygotowujesz przewody. Długi przewód dla minusa idący bezpośrednio do lampki, krótki dla plusa i podłączenia lampki do przełącznika, oraz długi dla doprowadzenia plusa do przełącznika. |----------o/o--------'+' X |----------------------'-' 3. Montujesz na wcisk lampkę podświetlenia z podłączonymi przewodami. 4. Wkładasz komorę schowka na swoje miejsce, (jeżeli nie chcesz ciągnąć zasilania ze strony kierowcy, bo wtedy będzie Ci przeszkadzać - nie znalazłem oryginalnej instalacji koło schowka) 5. Podłączasz przewody do przełącznika i wkładasz go na miejsce aż zaskoczy. 6. Zamocuj dobrze przewody najlepiej paskiem zaciskowym do wiązki, która przechodzi obok schowka żeby nie latały. 7. Wymontuj popielniczkę (siedzi na wcisk). 8. Przeciągnij przewody do jej wnętrza za osłonami plastikowymi. 9. Wymontuj wtyczkę zasilania podświetlenia popielniczki. 10. Podłącz swoje przewody do wymontowanej wtyczki tak, aby jej nie zniszczyć. 11. Sprawdź działanie i poskładaj wszystko. DONE! WADA: Działa tylko jak są włączone światła w samochodzie (mi tak pasowało). Można wziąć zasilanie z zapalniczki, bo ona chyba zasilana jest non stop. UWAGA: Użycie oryginalnych elementów ułatwi montaż i nie jest drogie. Poza tym bardzo dobrze świeci Powodzenia. [ Dodano: 01-01-2006, 22:46 ] Nagrzewnicy to Ty niewiele zobaczysz bo jest ona tam pięknie zabudowana
×
×
  • Create New...