Skocz do zawartości

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów '206cc' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Administracja
    • Pomoc dotycząca działania forum
  • Peugeot 206 - Mechanika
    • Tematy związane z techniczną stroną funkcjonowania pojazdu
  • Peugeot 206 - dyskusje ogólne
    • Popsuło się, ale nie wiem co...
    • Kupujemy 206!
    • Ogólnie
    • Elektryka i elektronika
    • Felgi i Opony
    • Modyfikujemy (tuning, styling)
    • Audio / Video / Navi
  • Świat Peugeot'a
    • Off-topic
    • Linki

Kalendarze

  • Community Calendar

Znaleziono 17 wyników

  1. Cześć, dzisiaj rano stawiając auto na parkingu zobaczyłem, że mam pękniętą szybę czołową. Jadąc nawet nie zauważyłem momentu, w którym się to stało. Pęknięcie zaczyna się dolnego rogu szyby od strony kierowcy i ma długość ok. 20cm. Ile wyszłoby za tą szybę wraz z wymianą? Jak rozpoznać czy mam sensor czy nie (peugeot 206cc 1.6 16v)? Czy moglibyście mi polecić jakiś serwis w Warszawie lub w okolicach? Pozdrawiam, Marcin
  2. Cześć. Mam Puga 206cc 1.6 16v. 2001 rok. I problem związany jest z dachem, co było do przewidzenia Dach przy otwieraniu zacina się w połowie i zaczyna piszczeć. Ogarnalem ze jak go zostawię tak na kilka minut, i potem zamknę to się normalnie otwiera. Słyszałem ze winny jest czujnik położenia klapy bagażnika, i można go jakby "zgiąć" zeby system myślał ze klapa jest tak jakby "zawsze otwarta". I tu pytanie, gdzie jest ten czujnik? Ew. Co innego mogło się zepsuć?
  3. Witam mam problem z dachem, szukałem tematów z tym związanym. Niestety nigdzie nie ma takiej przyczyny jak u mnie. Wiec pewnego dnia... Rozkladalem dach aby byl cabrio, niestety moj kolega mial wypadek na garazu i wiadomo ze rzuciłem skladanie dachu i pobieglem do garazu, sprawa chyba oczywista... Natomiast gdy wyszedlem z niego dach juz byl zlozony (zlozyl sie sam) i mechanizm nie dziala... Skladalem go awaryjnie jak na filmiku, niestety ominalem podpunkt jakim jest (pociaganie sznurka) nie posiadam go w tej dziurze. Caly czas mi pika bez przerwy, dach nie dziala.... Masakra! Pomocy! Dziekuje z gory!
  4. Wymiana anteny

    Cześć, w swoim 206cc mam pewien problem, jest nim antenka, a raczej jej brak Wcześniejszemu właścicielowi antenka odpadła, przez co radio często nie chce grać, a jak gra to z wielkimi problemami. Jak ją wymienić? Prosiłbym także żeby ktoś z forumowiczów podał mi długość antenki do 206CC Wygląda to obecnie tak:
  5. Witam. Mam problem w moim 206cc '04. Mianowicie podczas jazdy, najczęściej w przypadku jakiegoś dołka itp. wyświetla mi się powiadomienie o otwartej klapie bagażnika, mimo że przed jazdą była ona domknięta. Po wyświetlonym alarmie klapa raczej fizycznie się nie otwiera, bo muszę naciskać na zamek, żeby ją otworzyć. Ktoś ma jakieś pomysły co zrobić z tym problemem? Z góry dziękuję Marcin
  6. CC 206 -cycek z PO do oceny

    Witajcie dawno nie pisałem bo i zmieniałam auto na inne i mega dużo pracy ale obserwuję Was cały czas. Bo byłem tu chyba z 6lat:)) i jakoś tęskno do tego klubu. Ale do rzeczy Osoba z rodziny chce kupić cycka jest zainteresowana. Klubowy jakiś to on nie jest nie ma oznaczeń więc wątpię? Był już tu kiedyś maglowany na tapecie ten egzemplarz? Widzę lekko przytartą kierownicę, oraz albo zdjęcie coś nie daje rady bo listwa pod reflektorami ma inny kolor? NIe mam nr VIN jestem w trakcie załatwiania więć szczegóły sprawdzę sobie o ile dostanę . Proszę jeszcze o info to czego ja nie widzę a Wy widzicie. I na co mam zwrócić uwagę jakbym pojechał go zobaczyć Mechanizm składania dachu itd..... oto ten cycek http://otomoto.pl/oferta/peugeot-206-cc-cabrio-1-6-16v-sliczny-aluski-mozl-zamiana-pl-ID6yd2qw.html
  7. Witam. Ciągle ten dach dach... Tak więc: Dach rozłożę bez problemu, ale gdy przychodzi do składania to pika pika i nic się zrobić nie chce. Złoże ręcznie i od nowa to samo... Pod kompem (nie peugeotowskim) pokazało zaczepy i pokrywę, ale są sprawne. Problem leży pewnie gdzieś w którymś czujniku/mikro styku. Poszukuję kogoś w dowolnym miejscu w Polsce, kto jest w stanie ogarnąć takie rzeczy. Celowałem w ASO, ale wiadomo ich diagnozy i koszta "wymiany wszystkiego" to bajka. pozdrawiam
  8. Witam przymierzam sie do zakupu 206CC, jestem obecnie studentem, nie mam stalych dochodow a potrzebuje samochodu do jezdzenia po miescie, dojezdzania od czasu do czasu do domu, na imprezy itd. Czyli mysle, ze 206CC to moze byc auto dla mnie ;-) Mysle o jakims 206CC do 24 000 max, z przebiegiem ok. 70 000km. Bedzie stalo pod chmurka. Myslicie, ze wytrwa 2-3 lata? ;-) Czy mozecie mi polecic na co zwracac w szczegolosci uwage przy zakupie? Zwlaszcza o co mam prosic serwis, jeden z wlascicieli sie zgodzil na sprawdzenie samochodu w serwisie w Poznaniu. Ktory serwis polecacie (z Poznania, moze jest ich kilka?)? Czy w 206CC jest konieczna klima? Te ktore mnie interesuja (cena...) nie maja jej raczej... Bardzo prosze o rady, za co z gory dziekuje.
  9. dojazdówka 206cc

    Witajcie, pytanie do posiadaczy CC, czy ktos z Was ma dojazdowke w tym aucie? Pytalam juz kilku wulkanizatorow, ale od kazdego slysze: "A do tego sa w ogole pasujace dojazdowki? Dowiedz sie, to popytam." Tak wiec po zlozeniu dachu mam niewiele miejsca w bagazniku i wolalabym kolo dojazdowe, zamiast zwyklego zapasowego, ale nigdzie tego dostac nie moge;)
  10. 206 CC dla żony

    Witam, Małżonka zaczęła pracę 65km od domu i potrzebuje samochodu, a ja niechcący pokazałem jej 206 CC i teraz nie mam już drogi odwrotu Pomoc wszelaką w wyborze auta z góry doceniam. W ciągu kilku najbliższych dni ogarnę z grubsza informacje na forum by wyrobić sobie własne zdanie. Jeżeli ktoś miałby chęć podzielić się informacjami, na co zwrócić uwagę przy kupnie w/w auta, będę niezmiernie wdzięczny. Nie oczekuję konkretnych ofert. Jedno pytanie: do kiedy 206CC był produkowany? Na mobile.de po 2007 roku nie ma ofert. Z góry dzięki za pomoc
  11. Witam, mam zapytanie i prośbę o pomoc. Wczoraj przy wymianie uszczelek i późniejszym dodatkowym uszczelnianiu bagażnika mojej 206CC, doszło do sytuacji, gdzie po skończonej robocie nie mogłem zamknąć dachu. Złożyłem awaryjnie, i nic. Po odłączeniu klamer było slychać GONG .... później już tylko pikanie (BTW wiele osób miało ten sam probłem). Sprawdzałem po kolei każdy zakamarek i natknąłem się na przyczynę: Naderwana została 1 z 2 linek odchodzących od zatrzasku klapy do siłownika klapy: Poniżej schemat: Linka, która się oderwała to ta z końcówką "U", zaznaczona na czerwono. Dodatkowo w grubszym pogrubieniu element, który uległ naderwaniu przez co żyłka mogła z powrotem schować się do czarnego kabla. imag Przypuszczam, ze przez to klapa ani drgnie. Komputer pipczy ... brak sygnału o gotowości układu, Chce się zgłosić do kogoś, kto mi pomoże usunąć tą usterkę. Na pocieszenie tylko wiem, gdzie tkwi "diabeł" i w jakim szczególe. Tylko pytanie czy ktoś miał podobny problem i czy naderwaną linkę można jakoś wyciągnąć z grubego przewodu, w którym jest schowana i podciągnąć z powrotem do zaczepu "U" i ją tam przytwierdzić. Liczę na pomoc... z Waszej strony
  12. Witam, Na koniec zeszłego sezonu miała miejsce tragedia Opiszę całą sytuację: Miałem zdjęty dach i prawdopodobnie wyciągając coś z bagażnika uszkodziłem, ułamałem czujnik zasłonięcia rolety w bagażniku. Po dojechaniu na miejsce chcąc zamknąć bagażnik słyszałem jedynie piszczenie. Wtedy nie wiedziałem, że to rozchodzi się o ten czujnik, więc postanowiłem złożyć dach ręcznie. Czasu nie było wiele, więc na szybko obejrzałem poradnik na youtube i szybko do auta żeby zdążyć przed deszczem Spuszczając powietrze w stosunku do tego co na filmie trochę bardziej mnie poniosło i przekręciłem 2 krotnie w lewo, a nie jak powinienem 1/4. Cały proces dalej poszedł bez większych komplikacji. Pod koniec moim oczom ukazał się ułamany stycznik. Na szybko założyłem na niego opaskę uciskową tak aby był stale wciśnięty. Niestety podczas każdej kolejnej próby otwarcia automatycznego dachu słyszę jedynie 3 krótkie sygnały komputera i koniec, ani drgnie Zakładam, że to przez to powietrze ale mogę się mylić. Pytanie czy jest jakiś sposób aby naprawić to samemu? Jeżeli potrzebuję specjalisty to pytanie czy znacie kogoś we Wrocławiu, w Polsce, na forum kto zajmuje się takimi przypadkami?
  13. kupic ?

    http://otomoto.pl/peugeot-206-cc-pelne-wyposazenie-bez-skor-C23009621.html proszę o opinię tego.
  14. Witam, problem taki jak w temacie. Zakupiłem sobie z francji używaną pyzię cc (2001, 2.0 S16,bezMUX-dwie wtyczki w zegarach) i pokolei naprawiam w niej różne badziewia. Dotarłem do komputera pokładowego. Po zapaleniu samochodu i włączeniu się świateł na ekranie na środku nie wyświetla się nic a nic, jedynie się podświetla. 1.czy do działania komputera pokładowego potrzebne jest oryginalne radio? (którego nie mam) 2.jeśli nie potrzeba, to w czym może być problem? gdzie szukać usterki?
  15. 206cc Rip :(

    koszt naprawy około 8 tys za niedługo powinien byc gotowy:) i znowu bede sie cieszył jazdą
  16. Witam wszystkich:) prosil bym o szczere komentowanie i propozycje co dodac co zlikwidowac Uploaded with ImageShack.us Prawie jak każdy kot najpierw sie czai w krzakach a potem wyskakuje ;p Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us a tu mial byc fajny wyscig z leganzom ale nie stety troszke cos nie wyszlo kierowcy;/ jechalem za nim bo na moim pasie byly roboty drogowe i myslalem ze kola pogubię
  17. Szanowni Forumowicze Jestem tutaj nowy i chciałbym was prosić o pomoc w wyborze auta, co sądzicie o tym autku http://allegro.pl/peugeot-206cc-2002r-1-6-16v-i1211594065.html Czy wg. was warto dać taką kwotę? Mam też kilka pytań do użytkowników... Czy w Cabrio potrzeba klima?, Jak wygląda sprawa spalania i niezawodności tego auta, Auto ma przebieg 160tys czy przy takim przebiegu trzeba robić jakiś remont silnika? Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi. p.s ta auto ma w komplecie tylnią tablice:P
×