Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'nie pali'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Administracja
    • Pomoc dotycząca działania forum
  • Świat Peugeot'a
    • Off-topic
    • Linki

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 6 results

  1. Witam. Jakis czas temu zakupilem 206stke i mam pewien problem a nigdzie nie znalazłem podobnegobl tematu. Mianowicie samochod odpala normalnie ale czasem po przekreceniu kluczyka gdy za krotko trzymam rozrusznik i ,,nie zalapie" pozniej nie chce w ogóle zapalic pompa przestaje dzialac. Po okolo 10 minutach auto pali normalnie. Dzisiaj wróciłem od mechanika powiedzial ze wymienil przekaznik i mase, dodatkowo dal mi kabelek zeby podpiac na krotko pompe paliwa gdyby nie chcial zaskoczyc. No i znowu to samo przez caly dzien palil normalnie pozniej po dluzszym postoju nie zalapal za pierwszym razem i juz nie chcial zapalic. Podpialem pompe na krotko ale to nic nie dalo pompa dzialala ale nie chciał zaskoczyc. Dalem mu 10 minut odpalił obroty zaczęły na chwile wariowac skakaly mocno w gore i spadaly tak ze prawie zgasł. Przegazowalem go i wrocily do normy. Moze ktos z was orientuję sie co to moze byc. Dodam ze mechanik wyczyscil przepustnice. Mam zamiar oddac mu go ale moze to jakas prosta sprawa i sam dam rade to zrobic. Z gory dziekuje za pomoc.
  2. nygus3k

    Problem z elekrtyka.

    Witam! Mam ciagly problem z radiem, zawsze po wylaczeniu zaplonu radio gasnie i nie pamieta ustawien przez to chcialem go podpoiac do bialego kabelka ktory powinien dawac zasilanie 12v nawet po wylaczeniu, lecz wciaz dzialal tylko przy wlaczonym. Dzis zaczalem kabinowac i znalazlem pod kierownica bialy kabelek ktory daje ciagle zasilanie i byl polaczony do kostki z bezpiecznikami, podlaczylem radio i zaczelo dzialac, a po chwili sie wylaczylo i spalilo bezpiecznik od tego kabelka co spowodowalo ze rozrusznik kreci, ale nie pali nawet po wymianie bezpiecznika. Ktos sie zna na tym? jutro musze sie dostac do pracy :sciana z gory dzieki za pomoc
  3. Witam Jakiś czas temu kupiłem moje pługa w 1.4 8v. Był w troszkę zapłakanym stanie, ale doprowadziłem go do stanu użyteczności Jeździło mi się bezawaryjnie dosyć długo. Wiosną zaczął mi się skubaniec gotować. Wymieniłem czujnik wody, termostat, pompa była wymieniana razem z rozrządem. Okazało się,że wiatrak nie chodził. Pomogła wymiana przekaźnika i było ok. nie dawno zauważyłem,że stojąc na światłach wskaźnik temperatury wędruje na czerwone pole. Ale gdy już dotykał czerwieni włączał się wiatrak i wszystko normalizowało się. Jednak w dniu dzisiejszym stała się straszna rzecz. Otóż jadąc do mechanika, który miał rozwiązać ten problem mój pług zaczął znowu gotować się na światłach. I gdy wiatrak się załączył, silnik zgasł i nie chce palić. Zepchnąłem go na pobocze, ostygł i przy ponownej próbie rozrusznik kręcił jak złoto, a silnik dalej milczał. W końcu po którejś próbie złapał na ok 2 sekundy i zgasł. I znowu nie pali. Dodam,że paliwo w szynie jest, bo naciskałem zaworek i wyleciało co nie co Czy może orientujecie się co to może być ? Za wszelką pomoc serdecznie dziękuję Pozdrawiam Cucho
  4. Panowie jestem posiadaczem 206 2.0HDI. Z gory przepraszam jesli ktos juz poruszyl temat ale jakos nie moge znalezc odpowiedzi na moj problem jesli ktos mi pomoze bede wdzieczny, a wiec zaczelo sie tak: pewnego razu pojechalem do pracy i zapalila mi sie kontrolka silnika. Nie mogelm przekrocczyc 2200obr/min. Zauwazylem, ze jesli jade na 5biegu przy 2200obr i zrzuce na 4 to wtedy silnik przejracza ta bariere i zrywam ta "blokade". Po zgaszeniu auta i opaleniu od nowa silnik sie wjkrecal juz normalnie. Pewnego razu jak odpalilem autko kontrolka znow sie zapalila i gdy ruszylem wrzucilem "2" auto gaslo. Podczas proby zapalenia autka nie moglem Go odpalic dopiero za 3 razem gdy przekrecilem kluczyk autko odpalilo. Nastepnego dnia juz autka nie odpalilem. Auto mam u mechanika gdzie pokazal sie blad "niskie cisnienie paliwa". Wymienilem pompa w zbiorniku i sprawdzilem zawor przy pompie i jest ok. Auto nadal nie pali a blad caly czas wyswietla. Po weekendzie mam zamiar zobaczyc czujke na listwe. Panowie czy jest mozliwosc aby padl komp? POMOCY! slucham porad
  5. Witam, mam taki problem, 2 tyg temu kupiłem Peugeota 206 1.1 2000r. w benzynie, na poczatku wszystko było ok (kupilem od znajomego, nic sie z nim wczesniej takiego nie działo), po kilku dniach nie chcial odpalic, wymienilem bezpiecznik od zaplonu i odpalił. Na drugi dzień pojechalem w dluzsza trase(90km), a kolejnego dnia już nie chciał odpalić, nie załączała się pompa paliwowa, ale po odłączeniu aku i ponownym podlączeniu odpalił. W tej chwili grzeje sie silniczek krokowy(wszystkie bezpieczniki zostaly przeczyszczone, komputer nie wykrył żadnego błędu ) i nie załącza sie pompa paliwowa, nawet odłączenie i podłączenie aku nie pomaga... ( tankowalem go już 3x50zł, może to wina paliwa?) Moze ktos wie co moze byc przyczyna ?? juz nie wiem co mam z nim robic
  6. Witam Mam problem z pugiem mojej dziewczyny. Auto jest po kolizji, naprawione juz dawno i niby bylo oki az tu zapala kiedy chce. sprwadzone mam juz wszystko co mozliwe rowniez sugestie z forum. mechanior znalazl zmimne luty w sterowniku jednak brak poprawy. Pugi maja wyłaczniki udarowe bo moze to on miesza?? p.s dodam ze filtr paliwa nowy paliwo spuszczone i nalane nowe z dodatkiem, uklad szczelny, bledow na kompie brak
×
×
  • Create New...