Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'rozrzad'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Administracja
    • Pomoc dotycząca działania forum
  • Świat Peugeot'a
    • Off-topic
    • Linki

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 14 results

  1. Witam. Jestem nowym uzytkowniem Peugota 206 z silnikiem 1,1. Wziąlem sie za wymiane paska rozrządu. Niestety niefortunie zsunął mi sie bo odkreceniu napinacza. I teraz koledzy mam pytanie na ustawienie go na znaki. Wałek rozrządu blokujemy poprzez zablokowanie go bolcem koła z głowicą. A jak znalesc punkt wału korbowego? Czytalem ze blokuje sie jakos kolo zamachowe? Tylko jak? W internecie jest mało informacji... Z góy dzieki
  2. Witam Potrzebuję dokręcić koło wałka rozrządu oraz wariator w moim RC, a nigdzie nie mogę znaleźć podanych momentów z jakimi trzeba to zrobić. Nigdy wcześniej nie dokręcałem tego na czuja. Z góry dziękuję za pomoc
  3. Witam Jaki koszt wymiany jest paska rozrzadu do 206 1.4 8 V :hurra >>MoD<< Używajacy dobrych części rozrząd można wymienić już za 353 zł z robocizną! Szczegóły kalkulacji w moim poście na drugiej stronie wątku.
  4. miodek89

    Zakup rozrządu do S16

    Witam, Planuje kupić kompletny rozrząd do mojego S16. Znalazłem coś takiego na Allegro: http://allegro.pl/skf-rozrzad-pompa-peugeot-206-307-806-2-0-16v-i5516571520.html Co sądzicie o firmie i cenie? A może polecacie coś tańszego? Chętnie poczytam Wasze rady ; ) Pozdrawiam, Mateusz
  5. danzel5

    Dziwny element rozrządu

    Witam po zakupie 206cc 2.0 wymieniłem rozrząd,problem tkwi w tym że mechanik w aso wywalił jeden element z silnika bo "z wszystkimi tak robią" jest to koło przy rozrządzie bez kontaktu z paskiem i wypełnione gumą,czy ktoś wie co to i jaką spełnia rolę? nie ma na to zamienników a sama część kosztuje 600zł a ja teraz nie mam spokoju,auto jezdzi idealnie więc co to może być za element.Proszę o pomoc pozdrawiam
  6. Jakiś miesiąc temu miałem robioną uszczelkę pod głowicą i od tego czasu dostaję błąd na komputerze P0012, a jak silnik się mocniej zagrzeje to na jałowych obrotach zapala się kontrolka olej. Jak obroty się lekko podniosą.. to kontrolka gaśnie. Błąd P0012 po skasowaniu przez jakiś czas jest ok ale potem znowu się pojawia. Wymieniłem czujnik ciśnienia oleju, sam olej na gęstszy teraz mobil 5w50 czujnik położenia wału rozrządu, ale nadal nic. Na wolnych obrotach widać że silnik nie pracuje równo a w ostatnich dniach się pogorszyło potrafi sam zgasnąć jak się redukuje bieg. Rozrząd był wymieniany
  7. mam pytanko auto ma 80.000 kiedy wymienic pasek rozrzadu [ Dodano: 26-02-2006, 13:20 ] :rozpacz:
  8. Witam, Panowie, po odpaleniu zapala mi się żółta kontrola diagnostyki silnika - czy to moze być sygnał, ze trzeba zrobić rozrząd (tzn czy jest jakiś czujnik który to kontroluje)? Mam przebieg ok 99.000km, wiem ze to czas na zrobienie rozrządu. Mechanik wycenił mi go tak: Peugeot 206 1.4 75KM Robocizna wymiany rozrządu 250 zł netto Pasek rozrządu, napinacz paska rozrządu, pompa wody – 300 zł brutto Ile płaciliscie za rozrząd w Pugu , bo nie wiem czy szukac dalej czy się decydować. Ile średnio czasu trwa ta naprawa? dzieki z góry za odpowiedzi i pomoc pozdrawiam
  9. drelo

    Rozrząd 1.4 8v

    Witam! Chciałbym zmienić rozrząd. Mój pyzio ma przebieg ok.24tyś no ale jest z końca 2003 roku. Silnik 1.4 8v Słyszałem że rozrząd trzeba zmieniać co 7 lat jeżeli samochód nie przejechał wymaganych do wymiany paska km. Zastanawiam sie nad firma paska i rolki które polecacie?> No i ostatnie pytanie czy jest przy takim wiarygodnym przebiegu zmieniać pompe wodną? Czy jednak zostawić oryginalną .Samochód pochodzi z francji . Nie jest to żaden z polski szrot.
  10. drelo

    Miernik naciągu ?

    Witam! To pytanie jest dla tych co wymieniali rozrząd, używaliście jakiegoś przyrządu do sprawdzania naciągu paska rozrzadu jak w instrukcji ? Metoda2:Wykręcanie paska o 90 stopni i nie więcej? Metoda 3:Czy na czuja? Proszę o wypowiedzi.
  11. Witam mam peugeota 206 z 2004 r, przebieg niecałe 55000 tys km, silnik 1.4 75KM w benzynie. Pasek rozrządu nie był wymieniany od nowości, czy sądzicie że powinienem go wymienić w najbliższym czasie?Czy ewentualnie mógłbym jeszcze poczekać do lata? Z góry dzięki za pomoc.
  12. Mam autko z 2002roku, 2.0 HDI zbliża się już powoli do 120 tyś. Niestety przeszłość poniżej 110tyś niezbyt znana, ale rozrząd raczej nie był wymieniany. Dziś przy okazji kilku napraw i przeglądu w serwisie zapytałem kiedy trzeba to zrobić i ile będzie to kosztowało. Przeglądałem już forum i wychodzi, że wg. Peugeota to w tym silniku po 150tyś. albo po 5-6 latach. Wg. innych ludzi raczej po 90-120 tyś. Jak by nie patrzeć wymiana by już się należała. Natomiast zdziwiła mnie cena - ok. 1000 złotych, w waszych postach było raczej połowa tego. Czy może ceny tak już podskoczyły? Niestety je
  13. bnd233

    Rozrząd 1.9 diesel

    witam... ok. miesiąca temu zakupiłem 206 1,9D z 1999r., przebieg 130tys. km, postanowilem wymienić rozrzad i podstawowe materiały eksploatacyjne: oleje, płyny, fitry... jak odbierałem samochód przezylem lekki szok: do zaplaty 1550zł:rotfl pytam za co tyle??!! gosc mi wali faktury na stół i stare czesci co wymienil i koszt calej robocizny 250zł... kompletny rozrząd z pompa wody+ pasek alternatora+ simeringi (góra, dół)+ olej (castrol 10w40)+ fitry (oleju, paliwa, powietrza, kabinowy)+ płyn w chlodnicy (castrol do -38)+ koszty całej robocizny razem dało 1550zł; zastanawiam czy to duzo czy normal
  14. Witam serdecznie. Przymierzam się do przegladu mojego Pyźka 1.1, 2002. Nie znam tu "dobrych mechaników od peugeota", mam swiadomość jak kiepsko tutejsze sklepy są zaopatrzone i jakie marże narzucają sobie irlandzcy dilerzy samochodowi. Dostać akumulator? Boscha? Jak sobie zamówisz z Niemiec to będziesz miał... akku padł, włożyłem to co mi podsunęli... jakiś specjał irlandzki. Przynajmniej parametry się zgadzają. Chciałbym zakupić wszelkie materiały eksploatacyjne w Polsce a potem z pełnym kufrem podjechać na przegląd mając świadomość, że wszystko jest ODPOWIEDNIO dobrane, że wszyst
×
×
  • Create New...