Jump to content
Sign in to follow this  
losdamianos

PIERWSZY CITROEN C2 TURBO W POLSCE !!!

Recommended Posts

Thomas
Wiem, że o pieniądzach sie nie rozmawia, ale powiedz proszę tylko czy zmieściłeś się w 10 tys?

 

Ale pytasz o samo uturbienie chyba :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kremaster

losdamianos, normalnie jestem pod pełnym wrażeniem i bardzo zazdroszczę :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
BaRtO

juz na sr.pl sie nasluchales na temat jakosci wykonania ;) wiec ja tylko napisze ze gratuluje.. i ze ja bym nie wytrzymal jezdzic na tak niskim doladowaniu :hyhy:

 

ciekawy jestem jak jedzie taka cytrynka w porownaniu z seryjnym GT takie jak moje :hyhy:

 

[ Dodano: 02-11-2007, 14:12 ]

jakbys chcial wzbogacic swoj projekt fajnymi waleczkami Catcamsa to daj znac na PW ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomasz-206
ciekawy jestem jak jedzie taka cytrynka w porownaniu z seryjnym GT takie jak moje

mysle ze takie GT zostaje w tyle o pare dlugosci :P wieksza masa i mniejsza moc musi dawac o sobie znac

Share this post


Link to post
Share on other sites
losdamianos
ciekawy jestem jak jedzie taka cytrynka w porownaniu z seryjnym GT takie jak moje

 

nie powinno byc jakichs wiekszych problemow, ale to tak w teorii. a w praktyce to roznie bywa

 

dla przykladu podam, ze MINI COOPERA S (tego starszego z kompresorem nie tego z turbo) zrobilem bez wysilku, a on tam ma cos pod 170 czy 180 KM.

 

na dniach bede we wrocku sie cial z 206 RC to opowiem jak bylo, bez wzgledu na wynik ;)

 

ale to tak szybko to tez nie nastapi bo najpierw musze wzmocnic sprzeglo bo zaczyna popuszczac

 

PS

 

1. ile wazy 206 RC (bez kierowcy)

 

2. mial ktos juz do czynienia z tarczami EBC Turbo Groove? kosztuja konkretny hajs, nie chce wtopic a przymierzam sie do nich

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sparkling Cocktail
mysle ze takie GT zostaje w tyle o pare dlugosci

 

nie to !!! :)

wieksza masa

 

nie to (940 kg)

mniejsza moc

 

nie wiele.

musi dawac o sobie znac

 

:hyhy: :hyhy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
marecek
2. mial ktos juz do czynienia z tarczami EBC Turbo Groove? kosztuja konkretny hajs, nie chce wtopic a przymierzam sie do nich

 

fajne tarczki, hamują jak dzikie (ja się bawiłem w zestawieniu z red stuff) - wbrew pozorom nie jest tak jak opisują, że trzeba je rozgrzać. One po prostu na zimno hamują dziko, a po rozgrzaniu nie wiesz co się dzieje i aż strach dotykać pedału hamulca :P

 

aaa... tylko zgrzyt straszny i pisk, ale przy zrobionym wydechu z kwasówki who cares...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cin

1. ile wazy 206 RC (bez kierowcy)

 

 

1084 kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piotrek92

losdamianos, jak możesz to daj znać na PW ile Cię to wyniosło :)

Zawsze mi się podobało C2 :hyhy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
losdamianos

bardzo prosze wszytkich o zadawnie pytan oficjalnie na forum a nie na privie.

 

wielu z Was pyta o rzeczy, które na prawde moga sie przydac tez innym i w ogole wiekszosc pytan na privie sie powtarza.

 

wszelkie pytania zadawajcie na forum. na privie rozmawiamy tylko o kosztach

 

[ Dodano: 03-11-2007, 13:05 ]

 

Podaje najczęściej zadawane pytania z prywatnych korespondecji

 

1. ile miałeś przejechane km gdy amonowałeś turbo

 

mialem 18 tys km, teraz mam 27,5 tys km

 

2. ile czasu zajeła instalacja wszystkiego do auta (chodzi o same przeróbki silnika)

 

po 4 tygodniach auto jezdzilo juz na turbo, jest to moim zdaniem bardzo dobry wynik, biorac pod uwage, ze to byl eksperyment. kolejne 4 trwalo wymyslanie patentu z west gate'em, ktory umozliwil szybsze wejscie sprezarki do akcji i obnizyl zuzycie paliwa. teraz, jak to juz jest wymyslone, to na przerobke trzeba liczyc te 4 tygodnie

 

3. przejechałeś 10 tys km, niema problemów z elektronika?,

 

nie ma żadnych. seryjna elektronika nie byla dotykana i nie ma bladego pojecia, ze silnik jest doladowany. nawet druga lambda jest jakos tak zamontowana, ze nic nie wywala o czystosci spalin, a powinno :)

 

4. po ilu tys km zaczęły sie problemy ze sprzęgłem, większa moc silnika = potrzebne lepsze sprzegiełko masz już coś na oku?

 

sprzeglo tylko lekko niedomaga. problemy zaczely sie od razu, gdy udalo sie uzyskac wiecej momentu przy niskich obrotach i zasadniczo problemy ze sprzeglem pojawiaja sie, gdy na IV lub V biegu przy 2500 - 3000 obr wcisne gaz do dechy to popuszcza lekko, ale samochod genrealnie sie odpycha i tak przyzwoicie

 

mozna bardzo latwo i niedrogo wzmocnic sprzeglo u Pana Radzikowskiego z warszawy. Koszt to ok 650 zl. wysyla sie sprzeglo w kartonie do niego do Wawy a on odsyla za pobraniem i tyle ;) podaje linka do jego strony KLIK

 

5. jak to wygląda z badaniem technicznym- byłeś już przechodziłeś przez nie?? i czy w karcie pojazdu takie rzeczy trzeba odnotować

 

w karcie nic nie robilem, po co? przegladow jeszcze nie przechodzilem, ale jedyne z czym moze byc problem to czystosc spalin, ale flaszka Bolsa ponoc powduje, ze czystosc znacznie sie poprawia :] (i w cale nie chodzi, żeby ją dolewac do paliwa czy cos takiego)

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK
I jesli silnik jest zadbany i
silnik jest BARDZO zadbany i pewny (jestem właścicielką tego puga od nowości i wiem jak jeżdzę, kiedy wymieniam olej itp) , ale przy swapie na 1.6 8v (bo tutaj tylko taki wchodzi w grę w moim przypadku) może być o tyle fajnie że ingerencja w silnik też jest niewielka. Tzn nie wywalam całego swojego idealnego prawie że silnika i wsadzam starego rupiecia, tylko podmieniam konkretne podzespoły (tłoki, korbowod, tuleje tłoków, przy okazji jakies planowanie glowicy etc) - sam blok silnika i wszystko dookola przy silnikach 8v jest takie samo. Stąd ten plus. przy przesiadce na 1.6 16v byłaby juz wieksza rzeźba...

a tak bazą do modyfikacji turbowych byłoby już nie 75 (a wlasciwie 79 - mój mega przyrost mocy jeeeeaaaa łaaaaaaaaaał ;):P ) a 90 koni.

 

 

tylko powiedz (jeśli możesz) coś więcej w temacie, że "elektronika" o niczym nie wie i wszystko jest zrobione "naokolo" silnika. Np co z sondami lambda? obie wywalone? oszukane? co z kompem sterujacym (poza tym, że inna mapa) - czy jest w ogole inny? co z wtryskami i pompą paliwa. I wreszcie jak działa to coś (nie elektronicznie?) od przelaczania między mapami - to akurat kumam, że może byczrobione "obok" bo wiadomo, że w serii tego nie ma, ale co z gadżetami i osprzętem którego sterowanie musialo zostac zmodyfikowane?

 

2. mial ktos juz do czynienia z tarczami EBC Turbo Groove? kosztuja konkretny hajs, nie chce wtopic a przymierzam sie do nich
szczerze? też sie przymierzałam ale... zainwestowałam w TarOxa i BARDZO polecam. Mam tarcze Sport Japan i do tego kloce Strada i nie ma wuja we wsi :) staje dęba. Być może i przy TG byłoby fajnie, ale kwestia jakie byś dobrał do tego kloce. A z kolei o EBCowych klockach znam opinie RÓŻNE (z tej półki przeznaczonej dla nas, bo serii yellow i blue do pugów nie ma - a chciałam! :mur: :mur: :mur: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fidel
przy okazji jakies planowanie glowicy
Jak myślisz o turbo, to planowanie nie ma sensu, bo zwiększa kompresję. A do turbo lepiej odprężyć silnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piotrek92

Zastanawiają mnie te lampy. Jak w nich działają "długie"?

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK
A do turbo lepiej odprężyć silnik.
też racja... a co z wałkiem? jest sens ładować coś innego? czy spokojnie wystarczy to co jest?

Share this post


Link to post
Share on other sites
losdamianos
przy swapie na 1.6 8v

 

no taki swap to jeszcze ma sens. zastanow sie tylko dobrze jaka moc docelowo bedzie cie interesowac, bo jesli ponad 170 KM to bedziesz potrzebwac kutych tlokow i korbowodow jak do 1.6, a zwykle pojda do smieci. jesli jestes 100% pewna ze do 170 KM ci starczy to wstawiaj zwykle.

 

jakies planowanie glowicy

 

Jak myślisz o turbo, to planowanie nie ma sensu, bo zwiększa kompresję. A do turbo lepiej odprężyć silnik.

Fidel ma racje :/

 

powiedz (jeśli możesz) coś więcej w temacie, że "elektronika" o niczym nie wie i wszystko jest zrobione "naokolo" silnika

 

to bardzo proste. silnik sam w sobie nie byl dotykany. tylko osprzet byl wymieniony lub dostosowany (kolektor wydechowy, ssący, dolot, wydech). seryjna elktronika w tym komp nie byly dotykane. za dodatkowe paliwo odpowiada wtryskiwacz w dolocie, ktory ma swoje wlasne automatyczne sterowanie. podobnie dziala instalacja z NOS'em tylko u mnie leci beznyna.

jesli cos jest nadal nie jasne to moge obszerniej wytlumaczyc, ale najprosciej byloby pokazac, np na jakims spocie

 

co z sondami lambda

sa spokojnie zamontowane tak jak byly tylko, ze w nowym wydechu bez kata. nie sa oszukiwane i nie robia zadnych problemow :)

pompą paliwa

 

z tego co wiem to seria podolala

 

Zastanawiają mnie te lampy. Jak w nich działają "długie"?

to bi-ksenon. sa krotkie i dlugie przy uzyciu jednej zarowki ksenonowej. dzieje sie to za sprawa specjalnej soczewki, ktora ma przesłone. ta przeslona umowliwa przelaczanie miedzy swiatalami krotkimi i dlugimi. polecam! jest jak w dzien. z tym ze jakosc soczewki ma tutaj krytyczne znaczenie

co z wałkiem? jest sens ładować coś innego

no to juz jak lubisz, walek zmieni Ci tylko tyle, ze przy tym samym doladowaniu bedziesz miec te kilka koni wiecej co dodal ci walek. wedlug mnie nie warto go wsadzac. lepiej podciaganac ewentualne malutkie niedodbory cisnieniem doladowania. jak chcesz

Share this post


Link to post
Share on other sites
BaRtO
mysle ze takie GT zostaje w tyle o pare dlugosci

 

nie to !!! :)

wieksza masa

 

nie to (940 kg)

mniejsza moc

 

nie wiele.

musi dawac o sobie znac

 

:hyhy: :hyhy:

 

Nie no Adas bez przesady.. przeciez moj Pug nie jezdzi.. kazdy o tym wie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomasz-206

BaRtO, ja pisalem o serii nie wiedzialem ze masz 170hp

Share this post


Link to post
Share on other sites
BaRtO

spoko luzik ;) nie lubie sie chwalic wiec skad mogles wiedziec ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomasz-206

BaRtO, swoja droga gratuluje wyniku ! co zmieniles?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thomas

losdamianos - w piatek na spocie obecnosc obowiazkowa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
BaRtO
BaRtO, swoja droga gratuluje wyniku ! co zmieniles?

 

a dziekuje ;)

 

Swoja droga to sporo bylo by do wymieniania, jak ukoncze juz projekt, bo teraz to dopiero poczatek to sie wszystkim pochwale ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tom206
losdamianos - w piatek na spocie obecnosc obowiazkowa

zimówki już mam założone :whstl

Share this post


Link to post
Share on other sites
losdamianos
losdamianos - w piatek na spocie obecnosc obowiazkowa

 

no ja bardzo chetnie ale na pewno mnie nie bedzie bo wlasnie dzisiaj wyciaganlem sprzeglo i wyslalem do warszawy. mam nadzieje ze poskladam auto do kupy do 17.11.07 bo wtedy jest spot w poznaniu i chcialbym sie wybrac

Share this post


Link to post
Share on other sites
rumianko

losdamianos moze mala konfrontacja w pzn?

Share this post


Link to post
Share on other sites
losdamianos
losdamianos moze mala konfrontacja w pzn?

 

jak a mi sie uda dotrzec to nie ma problemu, ale wszystko jest wymierzone na styk. tak wiec szanse sa 50/50. a czym smigasz? wyslij jakis link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...