Jump to content
Sign in to follow this  
losdamianos

PIERWSZY CITROEN C2 TURBO W POLSCE !!!

Recommended Posts

rumianko

seat ibiza 1,9 tdi 130km w serii, po programie, zamontowaniu duzego IC, wydech przelot i jeszcze pare malych pierdułek, moc mniej wiecej 170-180ps. ale wykresu nie ma to jest tylko przypuszczalna moc

Share this post


Link to post
Share on other sites
losdamianos
seat ibiza 1,9 tdi 130km w serii, po programie, zamontowaniu duzego IC, wydech przelot i jeszcze pare malych pierdułek, moc mniej wiecej 170-180ps. ale wykresu nie ma to jest tylko przypuszczalna moc

 

moich dwoch kolegow z tym samym motorem zrobili praktycznie to samo: nowy prgram, przeletowy wydech z kwasowy, duzy IC, lepszy dolot itp. no i uzyskali miedzy 160 a 165 KM i 330 a 350 Nm ale zmierzam do tego ze wizyta na hamowni to podstawa. powinies byl sie zhmaowc przed i po modzie. wydaje mi sie ze nawet nie musze tlumaczyc dlaczego powinienes tak zrobic, to jest oczywiscie oczywiste :)

 

polecam zhamowac auto :super:

Share this post


Link to post
Share on other sites
APROPO
moich dwoch kolegow z tym samym motorem zrobili praktycznie to samo: nowy prgram, przeletowy wydech z kwasowy, duzy IC, lepszy dolot itp. no i uzyskali miedzy 160 a 165 KM i 330 a 350 Nm

 

to dziwnie malo :P ja w serii w takim samy seacie mialem 330Nm po sofcie takim bardzo lajtowym wyszlo 150KM i 360Nm, a po takich modach jak rumianko pisal moznaby wyciagnac jeszcze troszke wiecej pewnie :)

 

pozdrawiam i gratuluje projektu cytrynki

Share this post


Link to post
Share on other sites
rumianko

moich dwoch kolegow z tym samym motorem zrobili praktycznie to samo: nowy prgram, przeletowy wydech z kwasowy, duzy IC, lepszy dolot itp. no i uzyskali miedzy 160 a 165 KM i 330 a 350 Nm ale zmierzam do tego ze wizyta na hamowni to podstawa. powinies byl sie zhmaowc przed i po modzie. wydaje mi sie ze nawet nie musze tlumaczyc dlaczego powinienes tak zrobic, to jest oczywiscie oczywiste :)

 

polecam zhamowac auto :super:

 

moge szczelac ale najprawdopodobniej piszesz o kolegach z silnikami 1,9 tdi VP 110ps w seri, ja mam swojego PD to troche róznica jest, pozatym sam program w pd 130 robi sie na max optymalnie to 160ps, a co do hamowni to bede mierzyl jak bedzie nowe turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sparkling Cocktail
17.11.07 bo wtedy jest spot w poznaniu

 

jaki to spot?

Share this post


Link to post
Share on other sites
losdamianos

no niestety. pchalem sprawe z calych sil i wszytkimi mozliwymi srodkami i sprzeglo bedzie u mnie w poniedzialek lub wtorek. tak wiec na spocie w Poznaniu mnie nie bedzie :( zaluje, wielka szkoda. chcialem wpasc, zobaczyc jak sie maja spoty poznanskie do wroclawskich, odwiedzic znajomych, no i cos sie poscigac a tu lipa :sdw

Share this post


Link to post
Share on other sites
kremaster

losdamianos, nie ma problemu obyś miał autko sprawne i wtedy zapraszamy na następnego spota do Poznania ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziachu

a szkoda, bo juz liczylem na co nieco :rozpacz:

a bede i we wrocku na spocie i w poznaniu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
rumianko

no szkoda, ale tak czy siak na nastepny sezon sie ustawimy jak juz cieplo bedzie ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
losdamianos

Witam!

 

Właśnie ukazało się najnowsze GT, w którym jest kilka zdań i pare fotek o mojej cytrynie.

 

Zapraszam do obejrzenia...

 

23_GT_strona_1.jpg

 

24_GT_strona_2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
krejzRudy

Damian, super artykuł ! Auto jeszcze lepsze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szisz

Gratuluje artykułu ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thomas

Artykul moim zdaniem powinien sie bardziej skupic na aucie, a nie na bezsensownej dyskusji na forum sr... ale gratuluje (fajnego autka).

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wojtek

Konkretna, odważna modyfikacja!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
losdamianos

Witam po krótkiej przerwie...

 

Wrzucam fotki kilku nowych gratów :)

 

Na początek sprzęgiełko by Radzikowski a konkretnie spiekowa tarcza:

 

25_tarcza_spiek.jpg

 

Polecam tego Pana! Szybko sprawnie, konkretnie, nie drogo i bardzo dobrze!

Profesjonalista!!

 

Tutaj kompletne sprzegło:

 

26_sprzeglo_cale.jpg

 

Tak przy okazji rozgrzebanego auta popracowem troche nad kosmetyka, ale jakże ważna kosmetyką :]

 

olej do silnika i skrzyni. Łożysko sprzęgła, dwusiarczek molibdenu (do skrzyni) i filtr oleju.

 

Pozdro dla Mammuta. Dzięki za oleje ;)

 

27_oleje.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shapeshifter

Profi robota, wspaniałość. :mec

Share this post


Link to post
Share on other sites
rumianko

jak sie jezdzi na nowym osprzecie? nie szarpie za mocno?

Share this post


Link to post
Share on other sites
losdamianos

na poczatku troche szarpalo ale pozniej noga nauczyla sie na nowo obslugiwac sprzeglo :)

jak juz sie wyczuje o co biega to nie ma zadnej roznicy w jezdzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
krejzKarol258

no artykuł też czytałem (oczywiscie posty wcześniej) gratki za wykonanie fajnego projektu!!! Jak dla mnie bomba turbo a i do tego dobre audio czegoż więcej chcieć?? Nic tylko pozzazdrościć.

Pozdrawiam Karol

Share this post


Link to post
Share on other sites
losdamianos

Korzystając z okazji, że oryginalne klocki i tarcze właśnie się skończyły, postanowiłem wzmocnić lekko układ hamulcowy.

 

Początkowo miałem zaadoptować zaciski od 206 RC (283 mm), ponieważ pojawiły się plotki, że zestaw pasuje bez żadnych przeróbek. W trakcie pojawiło się sporo niewiadomych i pomysł niestety odszedł w zapomnienie.

 

po długich dywagacjach i po jeszcze czterdziestu zmianach scenariusza wybór padł na:

 

- tarcze EBC Turbo Groove

- klocki EBC Green Stuff

- płyn hamulcowy motul DOT 5.1

 

zestaw przejchał około 250 km i powoli zaczyna hamować jak należy.

 

poniżej foty:

28_Hamulce_komplet.JPG

 

trochę lansu hehehe:

29_tarcza_napis.JPG

 

30_tarcza_zamontowana.JPG

 

31_tarcza_klocek_zamontowany.JPG

 

32_widok_przez_felge.jpg

 

PS.

 

Kasper, jak wrażenia z jazdy? :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
sopel

dzis bede we Wroclawiu to bede wypatrywal D2 EKKOM :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
marecek

losdamianos, podjedziesz do Rzeszowa w niedzielę? ;) W sumie ta sama klasa - moglibyśmy razem wystartować :hyhy:

 

btw. dużo już km zrobiłeś w tym setupie? jaki jest aktualny przebieg Twojego C2?

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

no ładnie ładnie

 

a ja tak przy okazji chciałam podpytać - jak się spisuje?

bezawaryjnie?

wszystko gra i buczy?

 

strasznie mi ten projekt utkwił w głowie i przyznam, że zainteresowanei wcale nie spada... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
losdamianos
losdamianos, podjedziesz do Rzeszowa w niedzielę? W sumie ta sama klasa - moglibyśmy razem wystartować

 

btw. dużo już km zrobiłeś w tym setupie? jaki jest aktualny przebieg Twojego C2?

z wyprawa do rzeszowa moze byc ciezko. czeka mnie mega egzamin na uczelni w poniedzialek a jeszcze nic nie zrobilem hehehe :)

 

aktualny przebieg to ok 35 tys km, zaturbialem ok 17-18 tys km, dokladnie juz nie pamietam

 

jak na razie wszystko smiga. zadnych awarii. zdarzaly sie drobne usterki niezwiazane z turbo, glownie elektroniczne - w koncu to francuz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...