Jump to content
  • Similar Content

    • damin
      By damin
      A więc mam mały problem z moją 206ką. Zaczęła na mnie piszczeć. Odgłos słychać tylko w momencie rozpędzania lub hamowania biegami czyli wtedy kiedy skrzynia biegów jest obciążona stąd podejrzenia, że to z nią coś nie tak. Załączyłem krótkie nagranie. Ktoś coś może poradzi? Dodam, że olej w skrzyni był wymieniany około 1rok/10k km temu i też nigdy nie zauważyłem jakiejś plamy pod autem sugerującej wyciek
       
      piszczenie.mp4
    • joka2525
      By joka2525
      witam wszystkich, MAM BARDZO Dziwny Problem z HAMULCAMI mianowicie chodzi o to ze gdy hamuje przy duzej predkosci jest wszystko OK, natomiast gdy dojezdzam do skrzyzowania i chce sie zatrzymac Naciskam na pedal Hamulca i zaczyna HRABOTAC COS ELEKTRYCZNEGO i przestaje hamowac samochod wiec naciskam jeszcze raz i normalnie hamuje TO JEST NIEBEZPIECZNE bo nie wiem czy za drugim razem zdaze wyhamowac, to sie zaczelo dzis rano, i trwa prawie za kazdym razem jak hamuje tak w 80% nacisniec na hamulec, ( zdarzylo mi sie to kiedys ale tylko raz i zapomnialem o tym, teraz se przypomnialem)
       
      -plyn jest w pożadku
      -kontrloka sie nie zapala
       
      Fakt mam cienkie tarcze i klocki z przadu ale nie sa Jeszcze tragiczne.
       
      POMOCY
    • Goros
      By Goros
      Witam.
       
      Na wstępie chciałbym nadmienić ze jestem laikiem w dziedzinie motoryzacji. Peugeocik jest moim pierwszym samochodem i mam niewielkie pojecie o tym co sie w nim dzieje:P
      Mam problem z wyciekiem oleju w silniku, w momencie kupna samochodu wlasciciel twierdzil ze do wymiany jest uszczelka pod "kopułą." Po konsultacji z mechanikiem (chyba malo kompetentnym) nie wymienilem tego od razu gdyz stwierdzil ze nie jest to pilne.
      Po 2-3 miesiacach jezdzenia auto zostalo zaprowadzone do innego mechanika który stwierdzil ze trzeba wymienic uszczelke pod glowica, ewentualnie jezeli dalej bedzie nie tak to chlodniczke. Wczesniej kontrolowalem olej oraz plyn w chlodnicy, jednak po dluzszej trasie okazalo sie, ze w pojemniku na plyn do chlodnicy znajduje sie olej, a plynu brak. Niezwlocznie udalem sie do mechanika, ktory stwierdzil ze potrzebna bedzie wymiana tego co wyzej napisalem, zrobil przy tym planowanie glowicy. Koszt wyniosl mnie blisko 800zl. Po tygodniu kiedy przyszlo do odbioru auta, mechanik stwierdzil ze "ma zle wiadomosci" i olej dalej sie leje. Teraz trzeba bedzie wymienic pierscienie i to tez nie ma gwarancji ze bedzie dzialac. Kolejne koszty sprawiaja, ze cena doszla juz do 1700zl z tym co zrobil wczesniej ale tez nie gwarantuje ze beda to tylko pierscienie i czy pozniej nie trzeba bedzie wymienic silnika. Mam pytanie? Czy mechanik jest kompetentny, czy jest to normalne i czy taka awarie mozna w miare szybko zdiagnozowac? Czy ów Pan sobie przypadkiem nie eksperymentuje moim kosztem. Bo auto kosztowalo 6000zl a po tym co on teraz zainkasuje dojdzie ewentualny koszt nowego silnika plus robocizna za wymiane (900zl). Jeszcze troche i cena naprawy dobije do kwoty jaka zaplacilem za samochod. Czy ktos moze mi cos poradzic? Przepraszam ze sytuacje przedstawilem troche "na chlopski rozum" ale naprawde nie znam sie i oddajac samochod do mechanika myslalem ze oddaje sprawe w dobre rece. Bo niepokoji mnie fakt bezsensownego wydania blisko 2tysiecy i pozostania dalej w martwym punkcie. A samochod jest u mechanika juz ponad 3 tygodnie. Nie wiem co dalej. Eksperymentowac czy moze sprzedac? Ale cena za auto w tym stanie wyniesie pewnie okolo 3000zl, wiec tez opcja nieciekawa.
       
      Pozdrawiam
    • dziczek91
      By dziczek91
      Sprawca zamieszana - 206xs 1.4 2001r. przebieg 132.tys+
      Po odpaleniu samochodu zapalają się 2 kontrolki, oraz słychać sygnał ostrzegawczy. Dodatkowo samochód pracuje na nieco wyższych obrotach, dźwięk silnika jest bardzo dziwny, czuć spadek mocy i wibracje wynikające z nierównej pracy silnika. Na razie stoi, w najbliższym czasie zgłoszę się z tym do specjalisty, lecz tymczasem chciałbym poznać Waszą opinię na ten temat. Właścicielem pojazdu jestem od niedawna, teoretyczny przebieg to 132tys.+, kraj pochodzenia uwaga uwaga... NIEMCY! badum tss.. czyli przebieg możliwe że nie jest autentyczny, lecz przy zakupie wszystko było na swoim miejscu. Od początku samochód był bardzo głośny. Filtry są w porządku, olej jest świeży, tylko jego poziom wykracza ponad oznaczenie max na mierniku. Problem podobno może wynikać z tego, że pompa wody może być uszkodzona i mój znajomy spotkał się z sytuacją, że w podobnym 206 przepuszczała płyn chłodzący do silnika, przez co poziom rzekomego oleju się podnosił a to doprowadziło później do wielu problemów. Czekam na Wasze opinie na ten temat, może ktoś spotkał się z takim problemem i orientuje się co może być przyczyną. Na dole dorzucam nagrane dziś filmiki na youtube.
       
      tak to wygląda ze środka:
      http://www.youtube.com/watch?v=X2IWWwzKuMw
       
      a takie dźwięki dochodzą z wydechu:
      http://www.youtube.com/watch?v=TNshLcd4fDs
    • Voda18
      By Voda18
      Witam.Mam problem z nawiewem a mianowicie przestal dzialac jechalem sobie i nagle przestal dmuchac i koniec pozniej na chwile zaskoczyl i tyle widzialem nawiew...ktos gdzies napisal ze powinno sie sprawdzic bezpiecznik F18 pod kierownica ale ja tam takiego nie widze:/ a slepy raczej nie jestem....co moze byc przyczyna tej usterki??nie wiem czy ma to znaczenie ale jest to lwiatka z 2003r RC climatronic prosze o pomoc bo w grudniu ciezko jest jezdzic bez nawiewu...
      I z gory dziekuje za pomoc.Pozdrawiam
Visterio

AWARYJNOŚĆ Puga 206

Recommended Posts

Visterio

Zanim coś napiszesz zajrzyj tutaj

 

rocznik auta: 2003

właściciel: II

silnik 1,4 8v Pb

aktualny przebieg: 59.000

w nocy: garażowany

styl jazdy: "206 GTi mode" :P ale kiedyś przeciętny

wymienione częsci:

u poprzedniego właściciela: lampa przednia wymieniona bo parowała, zamek drzwi się zepsuł

=> sprzęgło - 40.000 km - zaczeło ciężko chodzić

=> tłumik - 40.000 km pierwsza naprawa - teraz nadaje sie do całkowitej wymiany

=> przełącznik zespolony - 45.000 km - kieruki przestawały działać (wyczyściłem)

=> wahacz L+P - 48.400 km - swożnie poszły się..

=> I II i III bieg dmuchawy - 50.000 km - bezpiecznik termiczny trafiło

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lote

rocznik auta: 2003

właściciel: II

silnik: 1,1l

aktualny przebieg: 83 000

w nocy: "pod chmurką" :(

styl jazdy: czasem spokojny, czasem "ile fabryka dała"

wymienione częsci:

 

=> Przełącznik zespolony przy 79 000 - kierunki często nie odbijały, przy "mignięciu" długimi, włączały się zamiast tylko mignąć, kierunkowskazy włączały się zdecydowanie za lekko (również nie dało się nimi tylko mignąć)

=> tłumik+wydech środkowy przy 82 000 zaszła potrzeba wymiany... tłumik po prostu odpadł. Przy okazji wymieniłem wydech środkowy.

 

 

Po za tym nie ma żądnych problemów, a części, które wymieniam, wymieniam dla własnej satysfakcji albo z kaprysu :)[/i]

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

rocznik auta: 2003

właściciel: I

silnik: 1.4 8v

aktualny przebieg: 68.000

w nocy: garażowany

styl jazdy: 95% ile bozia dała, 95% po mieście, 95% UWAGA DZIURY mode-on :)

wymienione części: nic poza gwarancją (wtrysk) się nie popsuło.

 

=> JEDNA RZECZ!!! Stycznik światła wstecznego. Koszt 50zł w ASO z wymianą.

 

 

AUTO EKSPLOATOWANE NA CODZIEN (dojazdy do szkoły i pracy) NA DUŻYCH FELGACH, OBNIŻONYM I UTWARDZONYM ZAWIESZENIU PO POLSKICH DZIURAWYCH DROGACH. W SAMOCHODZIE NAGRZEBANE TROCHE PRZY WYDECHU I DOLOCIE - MIMO TO ZERO PROBLEMÓW.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tornado

rocznik auta: 1999

właściciel: I

silnik: 1.1 8v Pb

aktualny przebieg: 74.000km

w nocy: garażowany

styl jazdy: jazda spokojna, trochę dłuższych tras reszta miasto i krótkie przejazdy

wymienione części:

 

=> cewka zapłonowa 60.000 km (kontrolka autodiagnostyki, wariował na obrotach itd)

=> wahacze 65.000km (nasze drogi no comment)

=> tłumik (wymieniany już dwa razy)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hi-nrg

Rocznik: 2005

Silnik: 1.4 8v

Przebieg: 27000 km w momencie sprzedaży

W nocy: w garażu

Stajl jazdy: do momentu założenia stożka spokojny, potem dynamiczny :)

 

=> Przez jakiś czas skrzypiący fotel kierowcy (potem samo przeszło)

=> Delikatnie falujące obroty na luzie (czasem przygasał)

=> Podczas intensywnych opadów deszczu czasem gasł tuż po odpaleniu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piotr

rocznik auta: 1999

silnik: 1.1

aktualny przebieg: 116.000km

w nocy i w dzień: pod chmurką

styl jazdy: jazda spokojna,

wymienione części:

=> piszczące hamulce z przodu - piszczały od początku i piszczą nadal,

=> odkleiły się okładziny w hamulcach z tyłu (jedna strona a drugą wymieniłem przy okazji) przy 106.000 km,

=> wahacze 108.000km,

=> silniczek chłodnicy - 112.000km,

=> żarówki (przednie lampy) i podświetlenie tablicy rejestracyjnej - 110.000km - ale to chyba normalne, kiedyś każda się pali

=> w przygotowaniu jest tłumik - jeszcze jeżdżę ale już muszę myśleć o wymianie,

Share this post


Link to post
Share on other sites
ruszok

rocznik auta: 1998

właściciel: II [i to ojciec ;) ]

silnik: 1.1 Pb & LPG

aktualny przebieg: 160.000 km

w nocy i w dzień: pod chmurką

styl jazdy: w miarę spokojna

wymienione części:

=> silnik dmuchawy na chłodnicy - 133.000 km - normalka po 9 latach [koszt 50 zł]

=> prawy wahacz - 158.000 km - swożeń, nie dziwię mu się po takich dziurach [koszt 170 zł]

=> sonda lambda - 160.000 km - w dupe dał jej LPG więc to normal [koszt 100 zł]

 

 

Jak długo jest u mnie w domu (9 lat, a w tylko moich rękach 4, a ja robię conajmniej po 200 km dziennie[studia, praca...]) nie zdażyło się tak, żeby stanął na trasie i nie chciał jechać :206

Share this post


Link to post
Share on other sites
Adam001

rocznik auta: 2002

właściciel: II

silnik: 1.1

aktualny przebieg: 114.000km

w nocy i w dzień: pod chmurką

styl jazdy: jazda bardzo spokojna,

wymienione części:

wahacze 110.000km,

żarówki światła stopu, pozycyjne, podświetlenie tablicy rejestracyjnej nie świeciły zaraz po zakupie, wymieniłem wszystkie i od roku jest ok'

aha no i kaprys raczej wyświetlacz zmieniłem z A na B

i tyle mam go 2 lata

Share this post


Link to post
Share on other sites
krejzRudy

rocznik auta: Wrzesień 2002

właściciel: I

silnik: 1.1, zalany Mobil 1 0W40 New Life

aktualny przebieg: 126.000km

w nocy i w dzień: pod chmurką

styl jazdy: Umiarkowany

wymienione części:

- Okładzina bębnów z tyłu (odkleiła się),

- Szczęki, oraz cylinderki bębnów,

- Wahacz, a następnie komplet wahaczy (122kkm)

- 2 łączniki stabilizatora, 2 następne (122kkm)

- 2 komplety hamulców (tarcze + klocki) przednich,

- świece - jak się okazało niepotrzebnie,

- wtrysk (mieliśmy nadzieję, że to wina świec, lecz to wtryskiwacz),

- łożyska kolumny McPersona,

 

Dodatkowo przy 96tyś. kilometrów wymieniony został rozrząd z pełnym pakietem filtrów, oraz oleju :)

 

Hamulce, to wiadomo, że część eksploatacyjna, ale piszę to tak, abym sam nie zapomniał :)

 

 

Ogólnie jeździ super :hyhy

Edited by krejzRudy

Share this post


Link to post
Share on other sites
łysy

rocznik auta: 2000

właściciel: II

silnik 1,4 8v

aktualny przebieg: 83.000

w nocy: garażowany

styl jazdy: przeciętny

wymienione części:

I właściciel na gwarancji wymienił/naprawiał:

 

=> dwa razy przewód wydechu

=> dwa razy zawieszenie silnika

=> cewka zapłonowa

=> uszczelki szyby

=> szkielet fotela

=> kalkulator poduszek

 

Oprócz tego poprzedni właściciel wymieniał rozrząd ( auto miało już 6 lat)

 

Odkąd ja posiadam auto to przy przebiegu 78.000 posypał sie tłumik. W niedługiej przyszłości, właściwie na dniach czeka mnie wymiana wahaczy i amortyzatorów z przodu.

Od samego początku, właściwie jest to wada fabryczna (nie wiem czemu poprzedni właściciel tego na gwarancji nie zrobił) stukają panewki. Wcześniej mniej teraz bardziej. Niestety na wymianę na razie mnie nie stać. (w ASO chcą 900zł). Powiedziano mi, że ten typ tak ma.

Dodam jeszcze, że w styczniu tego roku naprawiali mi w ASO fotel pasażera( 3 drzwi) nie dało sie przesuwać.

 

Poza tym wymiana:

=> 3 żaróweczki podświetlenia licznika

=> żarówki oświetlenia tablicy rejestracyjnej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Conrad

rocznik auta: 1999

właściciel: II

silnik: 1.4 8v

aktualny przebieg: 74.000km

w nocy i w dzień: u poprzedniego właścieciela w kratkę, teraz pod chmurką

styl jazdy: różny

wymienione części:

 

Poprzedni właściciel:

 

=> tłumik (środek)

=> naprawiany regulator obrotów w ASO (1500zł)

=> wahacze

=> po 50tys km profilaktycznie rozrząd (w końcu minęło 6 lat)

 

Ja:

 

=> wymieniona tarcza sprzęgła (przy okazji piszczącego łożyska oporowego)

=> tłumik końcowy

=> łączniki stabilizatorów

=> regenerowana tylna belka (po 74tys km)

=> nowe szczęki i cylinderki hamulców tył

 

(Trzy ostatnie pozycje zrobione jednego dnia w jednym warsztacie po tym jak uparłem się iż zawieszenie ma stać się bezgłośne ;) - koszt 1100zł)

 

Generalnie na razie jestem zadowolony. W przyszłym roku planuję włożyć w niego sekwencję.

Edited by Conrad

Share this post


Link to post
Share on other sites
majki500

rocznik auta: 2000

właściciel: 2

silnik: 1.1

aktualny przebieg: 220.000km

w nocy i w dzień: pod chmurką

styl jazdy: NIE ZA WOLNO , NIE ZA SZYBKO

wymienione części:

=> BELKA TYLNA POPRZEDNI WŁAŚCICIEL

=> WACHACZE L+P

=> ŁOŻYSKA PRZED.

=> POMPA WSPOMAGANIA

=> CAŁY UKŁAD WYDECHOWY

=> ŁĄCZNIKI STABILIZATORA

=> AMORY TYŁ+PRZOD

=> OD DWÓCH DNI SKRZYNIA BIEGÓW NIEDOMAGA :rotfl

 

OGÓLNIE GDYBY NIE DOSTĘP DO CZĘŚCI TO BYM ZBANKRUTOWAŁ :206 (PRACA W MOTORYZACJI)

Share this post


Link to post
Share on other sites
focus

rocznik auta: 2002

właściciel: II

silnik 1,4 8v Pb

aktualny przebieg: 38,850

w nocy: chmurka :(

styl jazdy: zalezy od humoru, najczescie umiarkowanie spokojnie ;)

wymienione częsci:

- lewy lacznik stabilizatora - przebieg 27000

 

 

Jak narazie (odpukac :P ) oprocz wyzej wymienionej usterki, nic. Oprocz materiałow eksploatacyjnych of kors :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
lsone1

rocznik auta: 2002

właściciel: I

silnik 1.1

aktualny przebieg: 50.000

w nocy: garażowany

styl jazdy: raczej spokojny ( dziennie pokonuje ok.120 km )

wymienione części:

tlumik

wahacz prawy

Share this post


Link to post
Share on other sites
majkel80

rocznik auta: 2002 (I rej. 2003)

właściciel: II

aktualny przebieg:47100

w nocy: garażowany

styl jazdy: I i II bieg przy 3500-4000 obr. zeby dziada jakos rozpedzic :11

wymienione czesci:

przez poprzedniego włascicela-LP wahacz i srodkowy wydech

przeze mnie:

koncowy tlumik - 46000 km

sworzen PP wahacza - 46500 km

rozrzad - 46500 (mial juz 5 lat wiec wolalem dla bezpieczenstwa go wymienic ;) )

czyszczenie silniczka krokowego - 46500 (nie chcial odpalic albo chodzil na b.niskich obrotach)

wymiana czujnika połozenia przepustnicy - 48990 (nie trzymal wolnych obrotow)

To chyba tyle ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
michal77

rocznik auta: 2000

właściciel: II (sprowadzony)

silnik: 1,4 8v

aktualny przebieg: 78.000 km

w nocy: garażowany

styl jazdy: przeciętny

 

wymienione części:

 

 

=> prawy łącznik stabilizatora 77 000km

=> uszczelka pokrywy silnika 70000km

=> rozrząd 69000km (dla pewności)

=> akumulator 71500km (właściwie norma, ale piszę bo przez niego działy się dziwne rzeczy)

=> przeczyszczenie manetki kierunkowskazów 73000km

=> naprawa silniczka krokowego obrotomierza 72500km

=> uszczelka pod głowicą 90500km

=> wymiana prawej półosi (właściwie zatarł się przegub, bo nie zauważyłem w porę że spadła guma zabezpieczająca) 93300km

=> wahacze 107400

 

Poprzedni właściciel chyba wymienił tłumik końcowy bo wyglądał jak nowy, a co jeszcze tego nie wiem => auto mam od roku sprowadzony z Francji z przebiegiem 69000km.

 

EDIT:

Dowiedziałem się, że na gwarancji był wymieniany alternator przy przeb. 5770km i jeszcze (z fr.) GALET, GALETENDEU, COURROIE, prawdopodobnie pasek klinowy osprzętu i jakieś wałki związane z alternatorem.

Edited by michal77

Share this post


Link to post
Share on other sites
sllavko1

rocznikauta: 2000

właściciel: 3

aktualny przebieg: 182.000km

w nocy: garaż

styl jazdy: spokojnie, choc nie zawsze

Wymnienione czesci w okresie 5 miesięcy ( 20 tys km):

- wahacz lewy

- łącznik stabilizatora

- zarówka stopu w spojlerze.

- do remontu skrzynia biegów, ale była uszkodzona juz przed kupnem

Ogólnie śmigać i cieszyc sie z jazdy :206

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spectral

rocznik: 2003

silnik: 1.6 16v

którym właścicielem jesteś: formalnie III ale II właściciel jeździł miesiąc po zreperowaniu auta

aktualny przebieg: 85.000

w nocy: chmury lub bezchmurne niebo

styl jazdy: przeciętny. Staram się w mieście nie jeździć powyżej 3 tys obrotów

wymienione częsci:

-> póki co linka od sprzęgła. Pedał wpadał w podłogę i nie chciał odbić. Działo się to tuż po zakupie auta, potem ustało i niedawno znowu powtórka. Już po problemie.

-> zaraz po kupnie dziurka w tłumiku końcowym. Łatka u Cybernetowego tłumikarza i po roku zmiana na Ultera

-> problem z prawą manetką. Wycieraczka tylna potrafi zamiast jednego machnięcia zrobić 3. Czyszczenie u Cyberneta

-> regeneracja tylnej belki przy 60 tys

-> wymiana "poduszek" w tylnym zawieszeniu. Nie wiem co to jest dokładnie ale to jakieś gumy, czy coś w tym rodzaju. Stuka niemiłosiernie. Obecny przebieg prawie 75 tys. Stuka od jakiś 2-3 tys ale teraz już strasznie głośno

-> 76 klocki tył

-> 76 dwa łączniki

-> 79 rozrząd

-> po wymianie rozrządu, na Węgrzech na autostradzie urwałem osłonę na spód silnika bo źle mi ją zaczepili u nas :/

-> 2008 wymienione całe ogumienie. Wiosna nowe opony letnie, późna jesień nowe opony zimowe.

-> czujnik GMP i map sensor chyba w kwietniu 09, przebieg koło 90 tysi

-> lakierowanie maski (odpryski lakieru od kamyczków) i tylnej klapy (rdza przy szybie) 92 000km

Póki co tyle

Edited by Spectral

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shapeshifter

Rocznik auta: 2004

Właściciel: 1

Silnik 1,1 8v Pb

Aktualny przebieg: 30360 km.

W nocy: pod chmurą, czasem w garażu.

Styl jazdy: mieszany, zazwyczaj spokojnie, czasem szybko, oczywiście na tyle na ile pozwala jednostka napędowa.

 

Wymienione części:

 

=> 3000 km: Półka tylna, ocierała o klapę przy zamykaniu.

=> 28000 km: Wymiana sprężyny odciągającej pedał sprzęgła. Sprężyna pękła sama od siebie przy przebiegu 26000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Łukasz

Rocznik auta: 2003

Silnik: 1,4 8v

właściciel: 2

przebieg: 102000

w nocy: przy śmietniku :hyhy:

styl jazdy: jak najszybciej - wyprzedam wszystkich

wymienione części:

1- komputer, czujnik przepustnicy i wału silnik krokowy - przestały działać przy ok 46 tyś

2- Belka - w całości na inną razem z amorkami drążkami itp. rozleciały się łożyska i zardzewiała ok51 tyś

3- Sprzęgło - pęknięty docisk ok 63 tyś

4- Skrzynia biegów - rozleciał się synchronizator 3 biegu ok 90 tyś

5- zawieszenie przód kompletne razem z tarczami i klockami ok 98 tyś (miesiąc temu) w tym wahacz po stronie pasażera 2 x bo kupiłem badziew mimo zapewnień że super niemiecki.

 

Poza tym dołożone pare gadżetów, ogólnie :206 , mimo wszystko polecam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piotrek92

Rocznik auta: 2004

Właściciel: I

Silnik: 1,4 8V 75KM Pb

Aktualny przebieg: 24.929

W nocy: Garaż / Chmurka

Styl jazdy: W miarę spokojny

 

Wymienione części:

=> Niedługo po zakupie cewka zapłonowa (wymienione na gwarancji)

=> Tylna szyba ponieważ przestało działać jej podgrzewanie (wymienione na gwarancji)

 

Auto od 2005 roku (wyprzedaż rocznika 2004). Sprawuje się dobrze. Jedynym mankamentem są trzeszczące plastiki. Samochód często jeździ na krótkich odcinkach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wiewioor

rocznik auta: XII.1999

właściciel: II

silnik 1.4 8V

aktualny przebieg: 88.000

w nocy: garażowany

styl jazdy: dynamiczny

wymienione części:

 

-belka - 88 tys.

-uszczelniacz pod głowicą - 88 tys - + wszystkie uszczelki + planowanie + szlify (generalka) - wszystko zaczeło się od małego wycieku oleju...

-tłumik -2x (55 tys, 80 tys)

-rozrząd

 

niestety auta jeszcze nie odebrałem ale wiem jedno: w tym miesiącu będę głodował ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Michaleczek88

rocznik auta: XII.1999

właściciel: III

silnik 2.0 16v

aktualny przebieg: 122.000

w nocy: raz garaż raz chmurka

styl jazdy: bardzo dynamiczny ;)

wymienione części:

Olej,

Zamontowano gaz - zero problemów

Poki Co 6000 km w moich rekach i zero usterek

Share this post


Link to post
Share on other sites
alleck

Rocznik auta: 1999

Właściciel: III

Silnik: 1,4 8V 75KM Pb

Aktualny przebieg: 107000 km

W nocy: Chmurka

Styl jazdy: W miarę spokojny

 

Samochód zakupiony w marcu z przebiegiem 94000 km, poprzedni właściciel wymienił rozrząd + amortyzatory tył.

 

Wymienione części po zakupie:

=> Sprzęgło + prawy uszczelniacz półosi

=> Łożysko tył L+P

=> Łącznik stabilizatora L+P

=> Wahacz L

 

Obecnie czeka mnie malowanie tylnej klapy (rdza pod szybą) no i po raz kolejny nie mam ręcznego (zapiekające się samoregulatory w tylnych hamulcach). Samochód w 99 % eksploatowany na A4 :hyhy:, 1 % Wrocław

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hudzior

Rocznik auta: 2002

Właściciel: I

Silnik: 2.0 HDi 90KM

Aktualny przebieg: 240000 km

W nocy: Chmurka

Styl jazdy: W miarę spokojny, ale czasami sie przycisnie

Wymienione części:

Prawy wachacz i tuleja w lewym wachaczu

Lozyska z przodu lewe i obydwa z tylu,

Łączniki stabilizatora, tak jak w kazdym

Lozyska McPersonow, tylne amortyzatory oraz tylna os z lewym wachaczem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×