Jump to content
Sign in to follow this  
GIZMO_206

Magnetyzer

Recommended Posts

GIZMO_206

Poruszę taki tamat. Założyłem magnetyzer w czerwcu na silnik 1.9 D i są różnice.

Piszcie jak macie taki wynalazek parapsychofizycznomagnetyczny - jakie macie spostrzeżenia?

Ja wieczorkiem opiszę swoje, bo teraz siedzę w pracy i nie chcę za bardzo się rozpisywać :wink:

Pablo

Jakiego rodzaju te różnice, szczególnie w dieslu?,spalanie ,dynamika ietc.?Zdania są bardzo podzielone, większość uważa że nie ma zbyt dużych, zauważalnych różnic :? :?

GIZMO_206

taraz krótko - wieczorkem więcej napiszę:

przejeżdżałem na pełnym baku 750-800 kilosów a teraz 900-950 - może ON lepszy :lol: nie w Polsce

ładniej chodzi na niskich obrotach ... i ciszej

ale pewno zauważył bym to mocniej jakbym je zdjął

opiszę wieczorkiem więcej szczegółów

Coroner

Ja jeżdżę z magnetyzerem od maja tego roku. Magnetyzer własnej produkcji (2 x mpł 45x15x5 paliwo i 4 x 45x15x5 powietrze). Nie wyczułem żadnej różnicy w mocy i w odgłosie pracy silnika. Jeśli chodzi o spalanie to spala jednak ciut mniej. Konkretny przykład to ta sama trasa z Krakowa do Olpucha (k.Kościerzyny) którą zrobiłem rok temu bez magnetyzera i w tym roku z magnetyzerem. W tamtym roku samochód był mniej załadowany (krótszy urlop) i jechałem bardziej oszczędnie 90-110, samochód spalił 4,90/100 km. W tym roku samochód był bardziej załadowany, chciałem szybciej dojechać więc bardziej cisnąłem 100-120 i 140 gdzie się dało, samochód spalił 4,97/100 km. Jest jeszcze jeden widoczny szczegół, po którym można wyczuć że to działa - brak tego czarnego nalotu (sadzy) na rurze wylotowej tłumika.

Kudlacz

juz gdzies na forum byl poruszany temat magnetyzerow i wiekszosc stwierdzila ze to jest dobry bajej poprawiajacy samopoczoocie i nic wiecej :hyhy::hyhy::hyhy::hyhy::hyhy::hyhy::hyhy::hyhy::hyhy::hyhy::hyhy::hyhy::hyhy::hyhy:

Tasaczek
taraz krótko - wieczorkem więcej napiszę: