Jump to content
Sign in to follow this  
GIZMO_206

Magnetyzer

Recommended Posts

GIZMO_206

Poruszę taki tamat. Założyłem magnetyzer w czerwcu na silnik 1.9 D i są różnice.

Piszcie jak macie taki wynalazek parapsychofizycznomagnetyczny - jakie macie spostrzeżenia?

Ja wieczorkiem opiszę swoje, bo teraz siedzę w pracy i nie chcę za bardzo się rozpisywać :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pablo

Jakiego rodzaju te różnice, szczególnie w dieslu?,spalanie ,dynamika ietc.?Zdania są bardzo podzielone, większość uważa że nie ma zbyt dużych, zauważalnych różnic :? :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
GIZMO_206

taraz krótko - wieczorkem więcej napiszę:

 

przejeżdżałem na pełnym baku 750-800 kilosów a teraz 900-950 - może ON lepszy :lol: nie w Polsce

ładniej chodzi na niskich obrotach ... i ciszej

 

ale pewno zauważył bym to mocniej jakbym je zdjął

 

opiszę wieczorkiem więcej szczegółów

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coroner

Ja jeżdżę z magnetyzerem od maja tego roku. Magnetyzer własnej produkcji (2 x mpł 45x15x5 paliwo i 4 x 45x15x5 powietrze). Nie wyczułem żadnej różnicy w mocy i w odgłosie pracy silnika. Jeśli chodzi o spalanie to spala jednak ciut mniej. Konkretny przykład to ta sama trasa z Krakowa do Olpucha (k.Kościerzyny) którą zrobiłem rok temu bez magnetyzera i w tym roku z magnetyzerem. W tamtym roku samochód był mniej załadowany (krótszy urlop) i jechałem bardziej oszczędnie 90-110, samochód spalił 4,90/100 km. W tym roku samochód był bardziej załadowany, chciałem szybciej dojechać więc bardziej cisnąłem 100-120 i 140 gdzie się dało, samochód spalił 4,97/100 km. Jest jeszcze jeden widoczny szczegół, po którym można wyczuć że to działa - brak tego czarnego nalotu (sadzy) na rurze wylotowej tłumika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kudlacz

juz gdzies na forum byl poruszany temat magnetyzerow i wiekszosc stwierdzila ze to jest dobry bajej poprawiajacy samopoczoocie i nic wiecej :hyhy::hyhy::hyhy::hyhy::hyhy::hyhy::hyhy::hyhy::hyhy::hyhy::hyhy::hyhy::hyhy::hyhy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tasaczek
taraz krótko - wieczorkem więcej napiszę:

 

przejeżdżałem na pełnym baku 750-800 kilosów a teraz 900-950 - może ON lepszy nie w Polsce

ładniej chodzi na niskich obrotach ... i ciszej

 

ale pewno zauważył bym to mocniej jakbym je zdjął

 

opiszę wieczorkiem więcej szczegółów

 

 

a magnetyzer jezeli mozna wiedziec to gdzie kupiles?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Janus
4,90/100 km

 

4,97/100 km

no hmm.... to jest żadna róznica, nawet zważając na style jazdy....

bo róznica jest w setnych a możesz mieć przekłamania w dziesiątych litra zależnie od pistoletu w dystrybutorze, kiedy wybije itd. (nie mówiąc już o samym wyskalowaniu dystrybutora) Poza tym skąd masz pewność, ze zatankowałeś paliwo tej samej jakości? Z moich obserwacji wynika, że rodzaj paliwa ma kluczowe znaczenie przy wielkości spalania i tutaj mamy kolejne dziesiąte litra.

(obecie badam na którym BP w Katowicach leją najczysze ON Ultimate :P )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pablo

No tak, ale kogo na to stać!?!/ :o:o szczególnie ta 2 oferta/ tym bardziej że nie są znane efekty zamontowania tego w naszym beniaminku .

Share this post


Link to post
Share on other sites
kelly

GIZMO_206, wiecej szczegołów prosimy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dziacial
No tak, ale kogo na to stać!?

Maksor to jedyna firma ktora udowodnila ze jej magnetyzery dzialaja dlatego wolalbym wydac wiecej kasy na ich produkty niz duzo mniej na cos niesprawdzonego.

 

szczególnie ta 2 oferta

to tylko w ramach ciekawostki podalem

 

Takie przyklady:

Xara z 2.0HDi - 90 koni --> http://www.maksor.pl/testy/test_citroen_xsara01.html

307 1.6 --> http://www.maksor.pl/opinie/opinia09.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pablo
No tak, ale kogo na to stać!?

Maksor to jedyna firma ktora udowodnila ze jej magnetyzery dzialaja dlatego wolalbym wydac wiecej kasy na ich produkty niz duzo mniej na cos niesprawdzonego.

No oczywista, jak ktoś się już zdecyduje....

 

szczególnie ta 2 oferta

to tylko w ramach ciekawostki podalem

Jasne!

Share this post


Link to post
Share on other sites
GIZMO_206

Witam wieczorkiem - już się rozpisuję - moment

Share this post


Link to post
Share on other sites
kelly

oka bo my tu czekamy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
GIZMO_206

Magnetyzer nabyłem na allegro (firma MAGSTER - nic nie reklamuję !!!) - jakiś "srebrna seria" za około 60 zeta. Nie jest to majątek więc można spróbować - tym bardziej że tankuję na full co tydzień. To są takie srebrne blaszki z neodymkami specjalnie umieszczonymi, jedne się odpychają a inne przyciągają - muszą być metalowe żeby odgrodzić-ekranować magnetycznie pozostałe części silnika - no i elektronikę. Działa to podobno tak, że magnesuje paliwko i powietrze co ułatwia im mieszanie się więc lepiej się spala co podobno coś tam daje.

Założenie proste dla przeciętnego użytkownika - na ON najpliżej pompy wtryskowej, czyli za filrem, na powietrze najbliżej udało mi się przed zaworem EGR, a na układ chłodzący to już wszystko jedno gdzie bo to układ zamknięty i podobno lepiej daje się magnesować niż pozostałe - podobno ! piszę co słyszałem od sprzedającego.

Zamontowane ! i pierwsze wrażenia - po paruset kilosach zauważyłem, że mi cit ciszej chodzi, lepiej zachowuje się na niskich obr. poniżej 2 tyś./min. - siakoś płynniej - Takie wrażenia, a teraz testy.

1. Jeżdżę dużo na tej samej trasie (120-150 kilosów dziennie). Tankuję zawsze na full, Petrochemia-Orlen, Shell, BP - i było różnie, na fullu przejechałem od 700 -750(Petro) do 750-830(Shell) no i prze lekkiej nodze (90-100 km/h) udało mi się 900 kilosów na Ultimate Diesel z BP. Po założeniu Magnetyzerka (efekty po paru tankach na full - od razu nie ma) - na BP Ultimate Diesel przelatuję 900-950 (żadna różnica) na Shellu też 900-950 (mmmmm - jest coś) a najlepsze jest to że na Orlen-Płock też 900-950 (hmmmmm - ciekawe - czyżby nie było sensu lać lepszego ON).

I z dalszy testów tak wynika, że zaoszczędzmy na tym jak tankujemy na "średniej jakości" stacji (nie licząc oszustów). Magnetyzer troszkę podnosi właściwiści mieszalne paliw z powietrzem, wiec nie ma sensu lać potem Ultimę na BP, która ma to rozwiązane chemicznie (można przeliczy cenę - opyla się kupić magnetyzer niż lać najdroższe o 30gr na litrze, czyli 15 zeta na tankowaniu - 4x i mi się zwrócił - :lol: happy) :D

2. Lepiej się kręci na niższych obrotach - dziś jeszcze sprawdzałem - jak ktoś ma 1,9d tak jak ja to proszę o porównanie:

- na 5 biegu kręci się bez nerwów od 1100 obr/min czyli 50 km/h od 1500 obr/min już jest dynamicznie. Szarpie dopiero poniżej 1000 obr/min. Już nie pamiętam jak było bez magnesów - ale tu byłolepiej już następnego dnia po założeniu i 100 km. To mi się podoba najbardziej - poza miastem żadnych redukcji :) :roll:

- na 4 biegu to samo, i na niższych też - ale kto na nich jeździ (hi hi hi) - a tak na serio lepiej się wkręca w wysokie obroty. Zauważyłem że tak jakoś łatwiej mu wlecieś ponad 4-4,5 tysiąca (w ON 5 tyś to już czerwono). Normalnie bez magnesów czułem jakieś opory przy wkręcaniu się.

3. Moje autko tabelkowo ma 160 km/h maxa - na "obwodowej" Trójmiasta poleciałem nie raz 170-175 km/h - DZIWNE !!! 8-) Nie wiem czy to sprawa magnesów czy przyciągania księżyca - nie do sprawdzenia.

4. Podobno daję przyrost mocy - NIEPRAWDA - NIE WIERZCIE W TAKIE BAJKI - jak da wam 2-3 kucyki to kto to zauważy ? - chyba królewna śnieżka i 7 krasnoludów.

 

Dla mnie najważniejsze jest to, że tankując ON za 3,69 na Petrochemii koło Chełmży przejeżdzam 900-950 kilosów na fullu jadąc sobie 110-130 km/h (a czasem nawet 150-170 : zdaża się). Zrobię jeszcze test lekkiej nogi - może przjdę przez 1000 km na pełnum baku. Ale nie muszę lać na BP seper paliwka na prawie 4 zeta za litr - no i przy ciężkiej jeździe odległość schodzi do 800-850 km - KICHA.

 

Ogólnie jestem zadowolony - od czerwca magnesiki zwróciły mi się już ze 3x.

Jak macie pytania to piszcie.

 

[ Dodano: 24-08-2005, 19:36 ]

ciekawe jak będzie w zimę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kelly

Czy magnetyzer wybierałes po kątem silnika czy wszystkie do wszystkich?

Share this post


Link to post
Share on other sites
GIZMO_206

Akurat w wersji SILVER nie było różnicy. ale podobno inne są różne do PB, ON, LPG - Silver to była nowość - 1 na ON a nie 2 na ON to też nowość. Jak chcecie mogę dać kontakt do gościa, bo mam fakturkę = zaznaczam, że go nie znam, nie jest to moja rodzina i nie mam żadnych korzyści z tego powodu (piszę bo ktoś sobie pomyśli, że mi zależy na zachwalaniu). Napisałem co zobaczyłem i odczułem.

 

[ Dodano: 24-08-2005, 20:05 ]

Kolega z robotki też założył w Fordzie Mondeo 1,6 benzynka bez turbo. U niego widać lepsze kręcenie w niskich obrotach i jakoś żwawszy się zrobił (podobno takie códo uwówa zanieczyszczenia z silnika). Co do spalania to nie wiadomo - on za mało jeździ i za mało tankuje - po 10-20 litrów to nie ma jak sprawdzić.

 

A dodam że ja jeżdżę na klimie i też 900-950 kilosów na fullu, ale to chyba częścioy urok Diesla, że klima go nie obciąża za bardzo. ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dziacial

ja zakupilem dwa magnetyzery w magster :) jeden nadal jezdzi w C5 a drugi byl u mnie w pugu ale na benzynce a teraz jest w ibizie i prawde mowiac nie wiem czy one dzialaja, malo spostrzegawczy jestem i nie zauwazylem roznicy, teraz gdybym zalozyl na LPG to bym cos wyczul bo mam statystyke wszytskich tankowan

Share this post


Link to post
Share on other sites
GIZMO_206

Wiem że są różne magnetyzery - nie wiem czym się różnią - wersję którą kupiłem była ogólna bez wyróżników, ale takie oferowane na innych aucjach były inne do LPG wiec nie wiem czy możesz sobie machnąć magnes z BENZ na LPG

 

[ Dodano: 24-08-2005, 20:17 ]

Ja kupiłem coś takiego

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=60955196

Share this post


Link to post
Share on other sites
Janus
czyżby nie było sensu lać lepszego ON

poczekaj do zimy :)

Zobaczysz czy magnetyzer pomoże Ci odpalić na sierczystym mrozie :]

Ja sobie cenie ON Ultimate za rytmiczną pracę silnika juz od pierwszych sekund po odpaleniu - przy szukaniu oszczędności na ropie było słychać jakość paliwa.

Dzięki Ultimateowi silnik pracuje lepiej w wyższych zakresach obrotów, kiedyś odcięcie 4300 teraz 4600 i nie ma odcięcia, niestety to paliwo zachęca zeby dać w dupe troche autku... :roll: i co najważniejsze o stacji benzynowej zaczynam dopiero myśleć gdy wyzeruje mi sie przebieg od tankowania :D

Nie podważam skuteczności Twoich magnetyzerów, moj samochod caly czas ma tendencję spadkową jezeli chodzi o spalanie i póki co ciekawi mnie na jakim poziomie ono się ustabilizuje :) Wtedy zobaczymy...

Ale najtańszej ropy bym nie lał ze względu na dobro silnika :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
GIZMO_206

ale ty ma 1,4 HDI - pomażyć - ja mam 1,9d to spalanie jest na poziomie 6l/100km a nie 4l/100km :(

a Ultimate jest chyba od wiosny - więc nie wiem co będzie w zimę.

Ale i bez magnesów PUGuś nigdy mnie nie zawiódł - zawsze odpalił - fakt że na gorszej czasem zarywał przez parę sekund, ale nie wiem co będzie teraz.

Na razie jest OK i jestem do przodu - zalać Ultimę na BP zawsze mogę - ale i tak mi odpalał i odpala a mam już 165 tyś na przebiegu więc młode to autko nie jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Janus

Pierwszy razu ultimate lałem w lutym i usłyszalem róznicę.

Niestety nie kazde BP to taka sama jakość paliwa, przerzuciłem się na inną stację i widze po przebiegu i wskaźniku paliwa, ze jest różnica na +

Share this post


Link to post
Share on other sites
GIZMO_206
Niestety nie kazde BP to taka sama jakość paliwa

...święte słowa.......święte słowa.......święte słowa.......święte słowa....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daniel_44

Ja na magnetyzerach jeżdze parę lat. Nejpierw matiz a teraz pug. Są to jakieś amerykańskie, nazwy nie pamiętam. Co do oszałamiających osiągów dzięki magnetyzerom to był bym oszczędny w słowach. odczucia subiektywne, predzej jakość spalin. A tak jak większość przychylam się do jakości paliwa. To jest to co ma największy wpływ. Mój jeżdząc na BP ultimate spala średnio na miesiąc 4,9-5,3 l/100km. na miesiąc robię 2500-3000 km. Jazda taka sobie raz trasa, raz miasto. To oszczędnie a to sportowo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GIZMO_206

to jak na 2.0 HDI to troszkę dużo - co nie?

Mój 1,9d (zwykły wtrysk) na ON z Petrochemi spala 5,5-6,0 l/100km też w cyklach mieszanych z różnym stylem jazdy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...