Skocz do zawartości
AniracK

KOLORY - nazewnictwo

Rekomendowane odpowiedzi

AniracK
Napisano (edytowane)

tu zamieszaczam BARDZO niepełna liste kolorów (zreszta wydedukowaną po ciezkich bojach i godzinach na necie przeze mnie...) - jesli cos mozecie dodac- bede wdzieczna. Kolorów jest cale MULTUM a to tylko tego mała czesc - ale pisałam tylko to czego byłam pewna:

 

 

 

white banquise (opaque) --- (???) / BLANC BANQUISE

black onyx (opaque) --- (???) >OLD< / NOIR ONYX

black obsidien (metallic) --- (???) / NOIR OBSIDIEN

grey aluminium (metallic) --- (aluminium grey? silver? ) / GRIS ALUMINIUM - QS

grey iceland (metallic) --- moonstone grey / GRIS ICELAND

grey sidobre (metallic) --- mercury grey / GRIS SIDOBRE

grey cendre (metallic) --- (champagne???) / GRIS CENDRE

grey quartz (metallic) --- (???) / GRIS QUARTZ

blue tivoli (metallic) ---- sapphire blue >OLD< BLEU TIVOLI

blue de chine (metallic) --- china blue / BLEU DE CHINE

blue santorin (opaque) --- indigo blue / BLEU SANTORIN

blue recife (metallic) --- aegean blue / BLEU RECIFE

green iseo (metallic) --- tie break green / VERT ISEO - RG ONLY (BUT NOT ANYMORE)

green romarin (metallic) --- (???) >OLD< / VERT ROMARIN

green patagonie (opaque) --- (???) / VERT PATAGONIE

green ceylan (metallic) --- (???) / VERT CEYLAN

green maori (metallic) --- cayman green / VERT MAORI - CC ONLY

red lucifer (metallic) --- diablo red / ROUGE LUCIFER

red vallelunga (opaque) --- (???) / ROUGE VALLELUNGA

red aden (opaque) --- flamenco red / ROUGE ADEN

gold persepolis (metallic) --- sahara yellow / JAUNE PERSEPOLIS

orange tangerine (metallic) --- (firedance... orange???) >OLD< / TANGERINE

 

 

 

* on the right - UK names, on the left - rest of the world *

OLD colours (in italics) are those that are not used anymore :busted:

original colour names (in french) given in BOLD

 

 

wiecej info tutaj: (trzeba sie zarejestrowac - ale to nic nie kosztuje) :

http://forum.peugeot206club.com/viewtopic.php?t=5040

 

 

Dodane przez F. na podstawie http://www.peugeotlogic.com/workshop/wshtml/body/paint/paintc2.htm

Niemetaliczne:

EWP - Bianca White

EJX - Festival Red - (SEVEL model - Argentina only)

EKB - Cherry Red

EXY - Black

KJF - Ardent Red

EGJ - Indigo Blue

KQY - Nordic Green

KRG - Evergreen

 

Metaliczne:

EYC - Platinum Silver

EYN - Storm Grey

KRU - Tuscany Green

KSJ - Tie break Green

KRV - Crystal Green

KNY - Sapphire Blue

KMH - Kingfisher Blue

QKA - Amazonian Green

EYL - Moonstone

 

Perłowe:

EKQ - Diablo Red

EGE - China Blue

KHD - Firedance

EKZ - Vulcan Red

Edytowane przez Fidel

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Janus

good job AniracK! ;-) ;-)

 

To juz wiecie ze ROUGE ADEN wymiata :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kelly

Obecnie dostepne kolory w HB to:

metalik

- szary aluminium

- szary iceland

- szary cedr

- szary sidobre

- zielony tia break

- zólty persepolis

- czerwony lucyfer

- niebieski de china

- niebieski recife

- czarnu obsidien

 

mat

- czerwony aden

- biały banquise

- niebieski santorin

 

 

reszta niestety to kolory z przyczyn roznych wycofane

 

 

No nie Anirakowa była szybsza :P:)) :)) :))

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość Mecenas

no to ja mam diablo red bo tylko z czerowono podobnych ten jest metlic

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
AniracK

hihihi - ale ja poszłam na łatwizne i skopiowałam moje wypociny z peugeot206club.com :P

 

poza tym moje są niepełne i zagmatwane i nie na rynek polski - wiec jest ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
HumeZ

Bielusienki.... tzn byl jak wyjechal z salonu. Teraz to mu sporo do bialego brakuje :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
marecek

HumeZ, uświadomiły Cie, to nie używaj takich pospolitych słów jak "biały" :) od dziś Twój samochód nie jest biały, tylko "white banquise" (łajt bankłiss? dobrze czytam??)

 

Janus, w sobote porównamy sobie te nasze Rouge Aden-y :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
AniracK

a Ty Marecek nie jesteś bardziej lucifer? w sumie nie wiem :P bo jeszcze jest vallelunga :P

 

łajt bankłiss - tak jest.... chociaz jest tez cos takiego bianca łajt... ale nie wiem dokładnie o co biega :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
HumeZ

Uuu I czego to sie czlowiek nie dowie :] Chociaz jak dobieralem lakier to nawet mi numer nie pomogl bo i tak bylo 10 odcieni :] Wiec wole sie nie wdawac w szczegoly :P A co to znaczy to banquliss?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
AniracK

a cholera wie.... francuskie nazwy :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
marecek
a Ty Marecek nie jesteś bardziej lucifer?

z tego co napisałyście, musiałbym być metalic, zeby być lucifer, a taki z całą pewnością nie jestem :[ Tylko najbardziej wypasione wersje citroena berlingo ze szklanym dachem robili w metallicu. Partnery z tamtych czasów chyba tylko non-metallic były :[

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
AniracK

aaaa (ja i moja skleroza) jesli jestes Janusowy (bardziej takie... BRIGHT RED :P) to bedizesz ADEN w takim razie a jak bardziej w bordo (stonowana taka czerwien) to VALLELUNGA (vallelunga to starszy kolor w ogole...)

a poza tym TO NIE WIEM :P bo okazuje sie ze jest jeszcze milion pięćset sto dziewięćset INNYCH kolorów stosowanych w innych peugeotach a nie 206tkach :roll: :roll: :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Łapek

Kolor subaru blu to dopiero pecyna :) która ma motorek :11 i wymiata hehe.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
dziacial

No fajnie. A ja mam jakis szary/srebrny i napewno nie zgadne ktory to z tych jest :(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
AniracK

ze zdjecia wygląda na gris aluminium... ewentualnie (chyba nie?) quartz...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Janus
Janus, w sobote porównamy sobie te nasze Rouge Aden-y :)

To co Marecek? Robimy ROUGE ADEN ślizging?? :D

aaaa (ja i moja skleroza) jesli jestes Janusowy (bardziej takie... BRIGHT RED :P) to bedizesz ADEN

AniracK nie aż taki bright :P Jak na niemetalic to kolor jest super :)

Co ciekawe w neonach (czyli np na stacji benzynowej) wygląda jak pomarańczowy :o

Kolor subaru blu to dopiero pecyna :) która ma motorek

Łapek, powiedziałbym, ze blue RC, ten kolorek to naprawde rewelka, wiem coś o tym... podoba sie każdemu, jednym nawet za bardzo..... :(:(:(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
AniracK

blue recife / aegean.... ;-) ;-) ;-) (ja naleze do tych "za bardzo" :P)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Janus

no tak sie nazywa... ci "za bardzo" to amatorzy cudzej własności. :(

Ale do nich sie nie zaliczasz :wink:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
AniracK

aaaaa rozumiem ze 1.1 było recifowe? :( no ale nie ma chyba tego złego co by na dobre nie wyszło, right?

 

:hdi ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Janus

no bylo, dobrych stron nie widze...

ale mniejsza z tym, pozostawmy ten wątek, to nie temat na forum :wink:

 

To kto jest jeszcze ROUGE ADEN?? :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Andrzej

Mój srebrny metalik - wybrała żona. Ja nie miałem nic do "gadania". :mrgreen: :spi: :11

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Janus

taaaa........ dobrze, ze przynajmniej był ten kolor, który żona chciała, bo ja zawsze sie dowiaduje, ze mojego wymarzonego koloru juz nie ma na skladzie... chcieli mi puga zlecic do produkcji zebym czekam 3 miechy... w końcu wziąłem wersje wyzej w moim rouge aden :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
AniracK

czyli chciałeś znowu recifa..?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Janus

Kupując 1.1 nie mialem nic ściśle wymarzonego, ale chciałem niemetalizowany rouge aden - nie bylo ale długo nie musieli mnie przekonywać do recifa, tym bardziej, ze doplacałem tylko pol ceny.

Kupując Hdi wiedzialem, ze na pewno nie chce jeszcze raz recifa - chciałem akrylowy lakier, bo tanszy i nie wali tak po oczach głębią barwy. Z niemetalizowanych niebieski odpadał, biały też, a czerwony mi sie podobał od zawsze i stwierdziłem, ze tym razem musi być wreszcie czerwony!

Ale nie bylo 1.4 HDi 3d w czerwonym, tylko niebieskim matowym... a takiego nie chciałem wiec powiedzieli ze mi zlecą moją wymarzoną wersję do produkcji... 3 miesiące czekania.

Na szczęscie moja mama zapytała się czy z tych x-designów nie ma 3d 1.4Hdi czerwonego - okazało sie ze byl (sprzedawcy z salonie nie wpadli na pomysl zeby zaproponowac wersje wyzej z dopłatą za abs)

No i tym sposobem trafiła do mnie wybrana przeze mnie konfigurcja 1.4 Hdi 3d ROUGE ADEN, dodatkowo z kubełkami i absem :)

That's all...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
AniracK

kumam wszystko :) a jaką wersje chciałeś pierwotnie (jesli nie x-design) ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×