Jump to content
Ceglarz

Chip tuning by www.goodhope.pl

Recommended Posts

sebomaster

Przypominam, że to jest 1.6 HDI 110KM .. nie ma podniety .. aczkolwiek autko musi nieźle zasuwać :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
rimu

z czego pamiętam inne 1,6hdi wychodziły w okolicach 130ps, stąd moje pytanie czy coś więcej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Engin85eer
z czego pamiętam inne 1,6hdi wychodziły w okolicach 130ps, stąd moje pytanie czy coś więcej

 

Nic wiecej nie bylo robione wszystko seryjne tylko sama modyfikacja silnika to mlode autko z bardzo malym przebiegiem;p

 

Autko zasuwa jak na 1.6HDI szkoda ze moment nie mozna wyzej podniesc bo slyszalem ze o 10 Nm wyzej i moze sprzeglo sie slizgac dlatego tez postanowilem zostawic tak jak jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebomaster

Krzywa momentu powala na kolana :D to jest jeden z lepszych programów jakie widziałem!

Share this post


Link to post
Share on other sites
goodhope

to 116/299 to była jakaś przygodna modyfikacja. Nie mam z nią nic wspólnego, poza pomiarem. Po przywróceniu auta do serii wyszło to co wyszło. Auto ma 20 tyś przebiegu i nie jest już na gwarancji, więc ... można było "zaszaleć" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Engin85eer
to 116/299 to była jakaś przygodna modyfikacja. Nie mam z nią nic wspólnego, poza pomiarem. Po przywróceniu auta do serii wyszło to co wyszło. Auto ma 20 tyś przebiegu i nie jest już na gwarancji, więc ... można było "zaszaleć" ;)

 

Zgadza się ta środkowa modyfikacja to przygoda, szybko powróciłem do serii, auto obecnie pracuje z programem goodhope i ma się dobrze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Engin85eer

Czy ktoś może udzielić informacji jaki optymalny moment obrotowy wytrzymują sprzęgła po modyfikacji w 1.6 HDI 110 KM ??? najlepiej ktoś z Goodhope ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomec
Czy ktoś może udzielić informacji jaki moment obrotowy maxymalny udźwignął sprzęgła po modyfikacji w 1.6 HDI 110 KM ??? najlepiej ktoś z Goodhope ;p

kolega Raj modyfikował u Goodkope ten silniczek-powiem Ci,że bajecznie smiga :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Engin85eer
kolega Raj modyfikował u Goodkope ten silniczek-powiem Ci,że bajecznie smiga :)

 

Tak wiem kolego ja też modyfikowałem silnik u Goodhope i autko śmiga bardzo fajnie pytam tylko z czystej ciekawości ile momentu to max dla tego auta na seryjnym sprzęgle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maropl67

Witam!

 

Poniewaz wielu kolegow pyta o szczegoly spalania po chip tuningu postanowilem przedstawic spalanie mojego Pyzia 1.4 HDI , ktory rowniez zjechal z rolek w Dobrej Nadziei :)) Moze na poczatek wykres :

 

 

003xuu.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

 

Wyruszylem z Londynu (oczywiscie jeszcze nie stuningowany), przerwa w jezdzie na prom i dalej pierwsze tankowanie w Niemczech. Jazda spokojna, bo pierwszy raz autem wybralem sie w droge do Polski. Zapakowany niemal do sufitu , 2 dorosle osoby i pelny bagaznik.

Przejechalem 646 km i wlalem 33.45 litra paliwa. Tak wiec pierwsze spalanie dalo wynik 5.17 litra na 100 kilometrow :hurra w sumie niezle :)

 

Dalsza droga to rowniez Niemcy, ale jazda nieco szybciej , tym bardziej , ze droga juz po wielu godzinach zaczela sie strasznie dluzyc... potem tez jazda w Polsce i we Wroclawiu troszke. Przejechalem 665 km i wlalem 35.85 litra. Spalanie 5.39.

 

Nastepne jezdzenie to juz jazda mieszana po Wroclawiu oraz droga do GoodHope :victory oraz sam tuning na najwyzszych obrotach auta i potem wlasciwie po oficjalnej jezdzie probnej , caly powrot do Wroclawia to tez jazda probna :lol oraz wyjazd w strone granicy Tankowanie w polowie drogi go Niemiec.

Przejechalem 406.5 km i wlalem 23.58 litra. Spalanie 5.8.

 

Jazda przez Niemcy i gigantyczne korki na autobanie. :/: Tutaj duza predkosc na poczatku polaczona z przemieszczaniem sie 1 km na godzine daly rezultat:

Przejechalem 510 km. wlalem 33.04 litra. Spalanie 6.47.

 

Nastepna droga to znowu Niemcy, juz bez korkow ale za to 150-170 km/h non stop oraz Francja Belgia i chyba kawalek Holandii tez widzialem, ale tam juz przepisowo (prawie) czyli 130 km/h. :brawa Tankowanie tuz pod Londynem.

Przejechalem 591 km. wlalem 35.77 litra. Spalanie 6.05.

 

Nie byl to jeszcze koniec testu. Zeby zrobic przyjemnosc :hyhy tym bardziej dociekliwym dodam jeszcze 2 tankowania. Pierwsze to byla jazda tylko i wylacznie w miescie. Londynskie korki itd...

Przejechalem 200 km. wlalem 12.47 litra. Spalanie 6.23.

 

I pozostala jeszcze wczorajsza trasa ,ktora zrobilem bez pospiechu i bezwzglednie stosujac sie do angielskich przepisow. Czyli autostrada 115-120 km/h i poza 95-100 km/h.

Przejechalem 364 km. wlalem 17.50 litra. Spalanie 4.8.

 

 

Tak wiec spalanie zalezy od tak wielu rzeczy, ze nie bardzo moge powiedziec na ile sie zmienilo po tuningu. Przed tuningowaniem widzialem rowniez wynik spalania z trasy na poziomie 6.5 litra. Czyli wychodzi na to, ze Mariusz z GoodHope ma zdecydowana racje. Miernik spalania mamy pod prawa stopa.

 

Odczucia po tuningu mam bardzo pozytywne. Jest tak jak tuningujacy sugeruje, czyli jest wrazenie ze jedzie sie na biegu nizszym niz faktycznie jest. Nawet tak w sumie niewielki dodatek mocy sprawia, ze auto zmienia sie w bardziej doroslego lwa niz przed tuningiem. Nawet moja zona jako pasazer stwierdzila, ze teraz jakos autko tak "lekko" jedzie. I naprawde jedzie. Przed tuningiem w czasie dlugiej jazdy po Niemczech walczylem z pedalem gazu, zeby utrzymac te 130 km/h a po, samochod raczej nie zamulal ,ale przy podobnej technice jazdy przyspieszal. Jadac te swoje "130" zajety rozmowa orientowalem sie ze autko przyspieszylo do "150" kiedy chcialem robic glosniej radio. A to nie radio cichlo tylko halas w samochodzie sie zwiekszal :rotfl Jedyne co mnie zaniepokoilo to to, ze mialem wrazenie , ze jak sie "butuje" to slyszalem slizgajace sie przez chwile sprzeglo. To jeszcze sprawdze ale z nastepnym samochodem zdecydowanie rowniez wybiore sie na tuning.

 

Mam nadzieje, ze troche pomoglem czesto pytajacym kolega oraz , ze jakichs bledow w obliczeniach nie narobilem ale 2x sprawdzalem :hurra

 

Pozdrawiam.

Mariusz

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebomaster

citroenberlingohdi.jpg

 

Goodhope co sądzisz o wykresie?

Co to za limiter, który tak drastycznie tnie przy 3200rpm?

Share this post


Link to post
Share on other sites
MrTea

Przebrnąłem przez 43 strony wątku... We wtorek wkleję wykres mojego RHY zmodzonego przez Mariusza..

Share this post


Link to post
Share on other sites
MrTea

Witam, no i po powrocie od kolegi Mariusza..

Banan na twarzy :hurra

mod.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
krejzRudy

Dużo zmieniałeś w samochodzie, że taki wynik osiągnięty?

Share this post


Link to post
Share on other sites
MrTea

Intercooler od wersji 110ps , załozyłem wskaźnik doładowania i zawór MBC .. brak katalizatora..

A auto to zwykła Xsara 2 HDI 90ps.

Share this post


Link to post
Share on other sites
krejzRudy

Fajny wynik, gratuluję :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MrTea

Dzieki ..

Ode mnie podziękowania dla Mariusza za włożona prace.

Share this post


Link to post
Share on other sites
uczeszsie

Spory przyrost. Jak w VAGu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebomaster

Seria była zdrowa :) nie to co moja :( Gratki wyniku!

Share this post


Link to post
Share on other sites
MrTea

Panowie, ponieważ moje HDI jest na simensie i nie da się za bardzo wysterować pod VNT, zastanawiam a się nad inną większą turbiną ale bez VNT. Ma ktoś może jakiś pomysł co może podejść?

Jaką sprawność może mięc mój układ paliwowy? Seryjne wtryski i seryjna pompa CR.

Dadzą rade do 155-160ps?

Póki co autko śmiga fajnie, ale korci mnie żeby dołozyc mu z 15ps ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MrTea

dowiedzialem sie ze jest mozliwosc wykonania hybrydy z wiekszym kołem kompresji, ale Mariusz z GoodHope odradza ze wzgledu na mała trwałość tego rodzaju turbin :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
PiterOKL

jaki bylby koszt wgrania programu do subaru impreza wrx 2001 silnik 2.0t 218KM i ile dodatkowych koni i nm mozna zyskac? :)

wydech przelotowy 3cale, skrzynia z wersji RA krotkie biegi vmax 180km/h

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomek_206

Mam rozumiec ze w kazdym z warsztatow tak samo fachowo podchodza do klienta ? Chodzi mi dokladnie o warsztat w Sokolowie Podlaskim

 

---------- Po chwili dodano... ----------

 

Zdecydowalem sie podkrecic troche autko i stad moje pytanie :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...