Jump to content
Ceglarz

Chip tuning by www.goodhope.pl

Recommended Posts

Misio
przykro mi Misiek, twoje 1.4 nie jest już jedynym poprawianym na forum

mnie nie jest przykro :) fajnie, ze inni moga sie cieszyc zupelnie inna jazda niz w serii :)

 

[ Dodano: 15-06-2008, 9:59 ]

a tak btw kiepska seria wyszla :D:P:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ceglarz

Witos, Dzięki. W kolejne edycji będę chciał zejść poniżej 16, to mus się udać :chytrus

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witos

tak jak Ci wczoraj pisałem, musisz wczuć się w auto. Podobno pierwszy raz zawsze boli, u Ciebie obeszło się bez większego bólu :)

Dziwna sprawa bo podobno te g-techy takie wiarygodne są :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ceglarz

Witos, Wiem, wiem, Ja ruszałem w taki oto sposób: Wbity bieg, trzymam na sprzęgle, lekko pulsuje gazem tak 1200-1400 obr wtedy strzał, pisku nie było, wbiłem dwójkę i wtedy za mocne dokręciłem, auto osłabło i dopiero włożyłem trójkę. Wg. G-techa musiałbym mieć prędkość przy ostatnim słupku coś ok 141 km/h +/1 0,5 km. A ja wtedy miałem 136-137km.

Marek mi coś wspomniał, że Ty zmieniasz bardzo szybko biegi, ja jeszcze nie mam tego wyczucia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witos
Wg. G-techa musiałbym mieć prędkość przy ostatnim słupku coś ok 141 km/h +/1 0,5 km.

 

141 km/h dla jakiego czasu musiałbyś mieć?

 

Spoko, poćwiczysz, wyczujesz ten moment i będzie lepiej. Nie wiem tylko po co to pulsowanie gazem? Ja nastawiam na równo 1,5 kobr i strzelam.

 

[ Dodano: 15-06-2008, 11:42 ]

w moim przypadku na Taghouerze wyszło 15.80 przy prędkości 150km/h, no ale auta mogą się inaczej napędzać w różnych przedziałach prędkości

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ceglarz

Witos, Obawa przed rozwaleniem sprzęgła... I tym, ze jutro dopiero założę nowy rozrząd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witos
podkręciłem do odcięcia na dwójce

 

hmm

 

muszę sprawdzić u siebie, do tej pory byłem przekonany, że u nas nie ma odcięcia

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ceglarz

Witos, Jest takie osłabnięcie, auto w tym momencie spowalnia się sporo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziachu
muszę sprawdzić u siebie, do tej pory byłem przekonany, że u nas nie ma odcięcia

to nawet ja wiedzialem... oj Wito :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witos
Witos, Jest takie osłabnięcie, auto w tym momencie spowalnia się sporo.

 

osłabnięcie owszem, ale nigdy nie złapałem takiego odcięcia jak w benzynie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
goodhope

witos widzę że strasznie do wszystkiego pijesz...

 

jeśli przykładowa benzyna z długimi biegami, gdzie jeździ sę na mocy ...wyłącznie, osiąga dla czasu 14.7 147km/h....(robiąc tylko 2 zmiany biegu) to jakim cudem 150km/h zajeło twojemu auto dłuugie 15.8 ?

http://www.youtube.com/watch?v=3hnsh6pWTlQ

 

chyba że te 150km/h to odczyt z prędkościomierza.

206 przy 150 na prędkościomierzu jedzie w rzeczywistości 138-139km/h...

 

Dla 200, to już jest 185km/h...

 

 

inna sprawa, to czepianie się g-techa...

nikt nie mówił że to urządzenie wzrocowe, jedynie że powtarzalność pomiarów, jak na wisior na szybę jest naprawdę niesamowita.

zresztą

zauważ najistotniejszą rzecz...

=> szofer się zmienił...

jeśli komuś naprawdę tak jak coponiektórym, będzie zależało na dokładnym pozmiarze po modyfikacji, poprostu odbędzie się on z wisiorem na tylnym kole, czyli z dynometem... i tyle..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ceglarz

Ja mogę dodać, że popełniłem wiele błędów, a w pierwszym przejeździe niefart z tym biegiem. Tu mam filmik z pierwszego nieudanego przejazdu http://pl.youtube.com/watch?v=HWfkbjpCCIc, w drugim przejeździe odjechałem mu i to sporo mimo przekręcenia za wysoko, Kuba odskoczył mi na starcie, jak sie później przyznał ruszył jeszcze przed zielonym, ale sukcesywnie wraz z przyspieszaniem dogoniłem go i wyprzedziłem, zdążyłem się obejrzeć, ale go nie widziałem. Jeśli się postaram to na pewno będzie lepiej, jak sam Mariusz powiedział szofer jest inny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witos
witos widzę że strasznie do wszystkiego pijesz...

 

źle widzisz, tzn. wydaje Ci się ;)

 

chyba że te 150km/h to odczyt z prędkościomierza.

 

Odczyt z prędkościomierza nie musi mieć wiele wspólnego z rzeczywistością, tak samo jak odczyt z g-techa ;) :hyhy:

15.8 przy 150km/h jest to odczyt z oficjalnego sprzętu pomiarowego TagHouer na jednej z rund WRMP. Na tym mogę się oprzeć gdyż uznaję to, za w 100% wiarygodny pomiar.

 

 

dłuugie 15.8 ?

tutaj się z Tobą w 100% zgadzam, 15.8 to żadnen wynik w porównaniu z szybkimi autami, jednak przy mocy ~ 125 koni to wcale nie jest źle.

16.1 również uważam za świetny wynik biorąc pod uwagę to, że to dopiero początki współpracy z samochodem i jak kierownik ogarnie auto to z własnego doświadczenia wiem, że będzie zdecydowanie lepiej.

Ja na początku zrobiłem 16.3 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ceglarz

Mój pierwszy przejazd z problematycznym drugim biegiem to 16,89.

Co do szybkiego HDi, to można by zbudować np taka 205 albo 106 HDi z mocą ok 160km i masa ok 800kg. Ale znając zamiłowania do aut z francuskim rodowodem to nikt się tego nie podejmie :mur:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witos

można by pójść śladem jednego zachodniego projektu 206 HDi, który robi 13.6 ;)

 

Ale moim zdaniem to rzeźbienie w gownie..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kudlacz

ciekawe czy ktos w naszym kraju pokusi sie o cos takiego

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OBkTnUmDUFM&hl=en"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OBkTnUmDUFM&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ceglarz

Witos, Identyczne jak robienie ibizy, golfa i każdego innego auta ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witos
Witos, Identyczne jak robienie ibizy, golfa i każdego innego auta

 

no auta z grupy VAG zdecydowanie lepiej się nadają do tuningu :) Chociażby ścieżka jest już dawno przetarta, a co z pugami? Niestety daaaaleeeeeeeeeeeko w tyle :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
greg25

przecież z takiego 2.0HDi idzie wyczesać ponad 150 kucy. Do 20% przyrostu jest to bezpieczne. Ale więcej to juz jest ryzykowne na seryjnych podzespołach.

Ale da się zrobić program, schamowac auto i na wydruku/filmie jest że auto ma 163HP :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ceglarz

Bo VAG'i są proste... Zobacz ilu belgów, anglików robi HDI.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witos
przecież z takiego 2.0HDi idzie wyczesać ponad 150 kucy. Do 20% przyrostu jest to bezpieczne

 

hmm możesz wyjaśnic co miałeś na myśli? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
greg25

Że z 90 HP bezpiecznie można wycisnąć dodatkowe 20% na seryjnym sprzęgle, skrzyni itd. Można probować więcej ale zostaje pytanie o trwałość jednostki. Widziałeś na tym filmie jak ładnie przykopcił na tej hamowni?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kudlacz

greg25, jak dobrzse popatrzysz to tam jest nawet wynik 208 koni :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witos

no racja, jednak to wszystko też zależy. Ja wyciągnąlem ponad 40% i od 150tys kilometrów jest bezpiecznie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
greg25

no widziałem właśnie, na sam koniec prawie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...