Jump to content
  • Similar Content

    • wieczny
      By wieczny
      Przy tym wydarzeniu, hit ostatnich dni "Irasiad", blednie.
       
      Kubica tworzy historię
       
      Jeżeli ktoś się wybiera to organizator przygotował niespodziankę dla kibiców z Polski.
       
      Za portalem F1Ultra:
       
      Tańsze bilety dla Polaków
      Autor: PROXIMUS
      03/ 08/ 2006
      Organizator Grand Prix Węgier spodziewa się wielu kibiców z Polski, którzy będą wspierać Roberta Kubicę w jego debiucie w wyścigu Formuły 1. Z myślą o nich przygotowano specjalną obniżkę cen biletów, sięgającą 30% w stosunku do cen biletów oferowanych on-line.
      Cena wejściówki gwarantującej dostęp do toru (bez miejsc siedzących) wynosi 100 euro za cały weekend (piątek, sobota, niedziela). Cena biletu na trybunę z miejscami siedzącymi wynosi 180 euro za cały weekend.
       
      Propozycja skierowana jest wyłącznie do kibiców z Polski.
       
      Adres strony organizatora Grand Prix: http://www.hungaroring.hu/hungaroring_en :jazda
    • wieczny
      By wieczny
      To co wyprawia Robert na GP Włoch przyprawia mnie o zawał serca. Jak się nie odezę po wyścigu, to znaczy że jadę do szpitala :hyhy:
       
      Udało się :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra:
    • Shapeshifter
      By Shapeshifter
      Ten temat jest tylko do typowania wyników GP i konkursów dodatkowych.
       
      Do dyskusji wszelakiego typu na temat F1 i oddanych głosów, konkursów, skarg i zażaleń jest ten temat;
       
      https://www.206club.net/showthread.php?t=50328
       
       
      Proszę, obowiązkowo, zapoznać się z poniższym regulaminem w całości.
       
       
       
      Zasady typowania (regulamin):
       
      1. Typowanie rozpoczynamy po każdym kolejnym wyścigu, a typujemy do czasu rozpoczęcia następnych kwalifikacji. Typujemy tylko do rozpoczęcia kwalifikacji, po rozpoczęciu kwalifikacji typować już nie można. Lista zamykana jest po rozpoczęciu kwalifikacji.
      2. Nie można dokonywać zmian w swoich typach po ich oddaniu, dlatego typujcie po uprzednim zastanowieniu się.
      3. Za prawidłowe wytypowanie pierwszego miejsca - 2 pkt. , drugiego - 3 pkt. , trzeciego - 4 pkt. , czwartego - 5 pkt. , piątego - 6 pkt.
      4. Za prawidłowe wytypowanie pudła w kolejności takiej jak się typowało jest premia w wysokości 3 pkt.
      5. Za prawidłowe wytypowanie całej pierwszej piątki jest bonus w wysokości 5 pkt.
      6. Typujemy też pole position, a za poprawne wytypowanie zawodnika, który je zajmie jest 2 pkt.
      7. Maksymalna ilość zdobytych punktów w jednym grand prix = 25(27)* [2+3+4+5+6+3(5)+2].
      8. Typujemy też mistrza świata kierowców w sezonie 2009 oraz mistrza w klasyfikacji konstruktorów- w terminie 25 marca 2009 do 25 czerwca 2009. Za prawidłowe wytypowanie mistrza świata kierowców sezonu 2009 - 15 pkt, konstruktorów- 15 pkt. w terminie do 25 kwietnia 2009. W terminie 25 kwietnia- 25 maja za te same poprawne typy będzie po 8 pkt, a w terminie od 25 maja do 25 czerwca 2009 za te typy, jeśli będą poprawne będzie już tylko 4 pkt.
      9. Kolejność typowania jest ważna, czyli jeśli typujący będą mieli taką samą ilość punktów, które uzyskali w typowaniu, to wyżej w klasyfikacji będzie ten, który wcześniej oddał swój głos.
      10. O wygranej w naszym konkursie decyduje suma punktów zdobytych przez typującego podczas całego sezonu 2009.
      11. Jeśli zdarzy się, iż na koniec konkursu (po ostatnim wyścigu) będzie dwóch typujących na pierwszym miejscu (posiadających najwyższą, taką samą ilość punktów), wtedy o wygranej i palmie pierwszeństwa decyduje to ile razy jeden z graczy był wyżej względem drugiego we wszystkich typowaniach.
      12. Począwszy od sezonu 2009 wpisowe na cały sezon wynosi 20 złotych. Sumaryczna wartość tych środków zostanie przekazana na poczet nagrody dla zwycięzcy, bądź nagród za trzy pierwsze miejsca - w zależności od wielkości budżetu jaki zgromadzimy. Płatność będzie trzeba uiścić przed rozpoczęciem sezonu na moje konto, którego numer podam na PW uczestniczącym w konkursie w stosownym czasie.
      13. Do każdego GP będą dodawane dodatkowe konkursy w celu uzyskiwania punktów. Mogą też pojawiać się konkursy typu "extra", które będą się odbywać pomiędzy GP.
      14. Za każdy z konkursów dodatkowych lub konkursów typu "extra" można zdobyć maksymalnie 2 pkt. Przykładowo; jeśli przed GP Australii pojawią się dwa konkursy dodatkowe, prócz typowania, to za dodatkowe konkursy można uzyskać maksymalnie 4 pkt.
      15. Punktacja oraz podsumowanie wyników konkursów dodatkowych będą uzupełniane w tym temacie, w pierwszym poście (pod regulaminem).
      16. Przyłączenie się do typowania w sezonie 2009 oznacza bezwzględną akceptację tego regulaminu. Zapoznanie się z nim jest obowiązkowe.
       
       
      Punktacja sumaryczna:
       
      1. Janus - 203 pkt.
      2. sopel - 199 pkt.
      3. Shiver - 198 pkt.
      4. raj - 193 pkt.
      5. Ola - 188 pkt.
      6. Zych - 185 pkt.
      7. jasiek - 179 pkt.
      8. Rafał75 - 172 pkt.
      9. BartMan - 167 pkt.
      10. wieczny - 165 pkt.
      11. Sky - 130 pkt.
      12. cybernetic - 115 pkt.
      13. kolak - 106 pkt.
      14. ziachu - 41 pkt.
       
      Typy długoterminowe:
       
      1. Shiver
       
      1. Mistrz świata 2009 - Robert Kubica (typ oddany 25 marca 2009).
      2. Mistrz w klasyfikacji konstruktorów 2009 - BMW Sauber (typ oddany 25 marca 2009).
       
      2. Sky
       
      1. Mistrz świata 2009 - Robert Kubica (typ oddany 25 marca 2009).
      2. Mistrz w klasyfikacji konstruktorów 2009 - Ferrari (typ oddany 25 marca 2009).
       
      3. raj
       
      1.Mistrz świata 2009 - Robert Kubica (typ oddany 24 kwietnia 2009)
      2.Mistrz świata konstruktorów - Brawn GP (typ oddany 24 kwietnia 2009)
       
      4. BartMan
       
      1.Mistrz świata 2009 - Jenson Button (typ oddany 25 kwietnia 2009)
      2.Mistrz świata konstruktorów - Brawn-Mercedes (typ oddany 25 kwietnia 2009)
       
      5. cybernetic
       
      1. Mistrz świata 2009 - Jenson Button (typ oddany 25 kwietnia 2009)
      2. Mistrz w klasyfikacji konstruktorów 2009 - Brawn GP (typ oddany 25 kwietnia 2009)
       
      6. jasiek
       
      1. Mistrz świata 2009 - Jenson Button (typ oddany 25 kwietnia 2009)
      2. Mistrz w klasyfikacji konstruktorów 2009 - Brawn GP (typ oddany 25 kwietnia 2009)
       
      7. sopel
       
      1. Mistrz świata 2009 - Jenson Button (typ oddany 25 kwietnia 2009)
      2. Mistrz w klasyfikacji konstruktorów 2009 - Brawn GP (typ oddany 25 kwietnia 2009)
       
      8. Zych
       
      1. Mistrz Świata: (GB) Jenson Button (typ oddany 10 maja 2009)
      2. Mistrz klasyfikacji konstruktorów 2009: Brawn GP 2009 (typ oddany 10 maja 2009)
       
      9. Janus
       
      1. Mistrz świata 2009- J. Button (typ oddany 25 maja 2009)
      2. Mistrz klasyfikacji konstruktorów 2009- Brawn GP (typ oddany 25 maja 2009)
       
      10. Ola
       
      1. Mistrz świata 2009- J. Button (typ oddany 25 maja 2009)
      2. Mistrz klasyfikacji konstruktorów 2009- Brawn GP (typ oddany 25 maja 2009)
       
      11. wieczny
      1. Mistrz świata 2009 - Jenson Button (typ oddany 25 maja 2009)
      2. Mistrz świata konstruktorów 2009- Brawn GP (typ oddany 25 maja 2009)
       
      12. Rafał75
      1. Mistrz świata 2009- Jenson Button (typ oddany 25 maja 2009)
      2. Mistrz świata konstruktorów 2009- Brawn GP (typ oddany 25 maja 2009)
       
      Wpłacili na poczet nagrody:
       
      1. Shiver
      2. Zych
      3. cybernetic
      4. raj
      5. ziachu
      6. Ola
      7. BartMan
      8. kolak
      9. Rafał75
      10. Janus
      11. wieczny
      12. jasiek
      13. Sky
      14. sopel
       
       
       
       
      Zwycięzcą sezonu 2009 jest Janus.
Shapeshifter

F1 czyli "Robert, daj ognia!!!"

Które miejsce zajmie Robert w Hiszpanii?  

111 members have voted

  1. 1. Które miejsce zajmie Robert w Hiszpanii?



Recommended Posts

jasiek
Z czego cieszysz?
to było ironiczne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
wieczny

Shiver, co Ty taki nerwowy? Wiesz, że kecaj ma specyficzne poczucie humoru :zdrowko:

 

Nic się nie martwcie, jak tak dalej pójdzie to za rok Roberto zastąpi Filipka w Ferrari :hyhy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shapeshifter
To akurat trochę wina Hamiltona. Zawsze przed zjazdem SC robi (zresztą nie tylko on) strasznie dziwne rzeczy. Prawie zawsze takie hamowania kończą się źle dla któregoś z zawodników z tyłu. To powinno być zabronione. Na przestrzeni lat było kilka spektakularnych odpadnięć, właśnie podczas jazdy za SC. Myślę że FIA powinna coś z tym zrobić.
On to w ogóle jakoś tak trochę zbyt agresywnie i chamsko jeździ ścinając często drogę innym i nie patrząc w lusterka. On ma się za najlepszego chyba.

Massa, totalna klapa. Wjechał w Coultharda i zupełnie nie radzi sobie bez TC.

 

Moje zakłady w STS zupełnie padły. Obstawiałem sklasyfikowany/niesklasyfikowany, no i sie naobstawiałem. Widzę, że w tym sezonie będzie wielka, ale to wielka loteria, a brak TC i innych elektronicznych stróżów robi swoje.

Może to i lepiej...

 

 

P.S. Jako, że na forum widzę trochę chętnych osób do rozmowy o F1 i dzielenia się opiniami, wrażeniami, spostrzeżeniami, to niech ten wątek będzie tym, w którym będziemy to czynić. Taki forumowy dział F1.

>>MoD V<< Wasze prośby zostały wysłuchane :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sparkling Cocktail
Zawsze przed zjazdem SC robi (zresztą nie tylko on) strasznie dziwne rzeczy. Prawie zawsze takie hamowania kończą się źle dla któregoś z zawodników z tyłu. To powinno być zabronione. Na przestrzeni lat było kilka spektakularnych odpadnięć, właśnie podczas jazdy za SC. Myślę że FIA powinna coś z tym zrobić.

 

To jest normalne zawsze sie tak robi nawet na Go- kartach - jak jesteś prawadzącą dwójką to szarpiesz ... bujasz .. tak zeby innym wózek zgasł ... itp

 

norma btw. po za tym rozgrzewasza opony :)

On to w ogóle jakoś tak trochę zbyt agresywnie i chamsko jeździ ścinając często drogę innym i nie patrząc w lusterka.

 

Tak sie jezdzi zeby wygrywać ... idziesz wszystko ... mi sie to podoba...

 

[ Dodano: 16-03-2008, 09:56 ]

P.S. Jako, że na forum widzę trochę chętnych osób do rozmowy o F1 i dzielenia się opiniami, wrażeniami, spostrzeżeniami, to niech ten wątek będzie tym, w którym będziemy to czynić. Taki forumowy dział F1.

 

Zgadzam sie na ta sportowym forum .. taki dział jest niezbędny :) :hyhy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shapeshifter
Shiver napisał/a:

On to w ogóle jakoś tak trochę zbyt agresywnie i chamsko jeździ ścinając często drogę innym i nie patrząc w lusterka.

 

 

Tak sie jezdzi zeby wygrywać ... idziesz wszystko ... mi sie to podoba...

Z jednej strony rozumiem, a z drugiej są kierowcy którzy tak nie robią, a wygrywać potrafią. Nie powiem żebym przepadał za Lewisem, ale umiejętności, to ma, prócz tego ma jednak najlepszą konstrukcję(bolid) w stawce.

 

 

Co do tego tematu, to będą tu zaglądać zainteresowani Formułą 1 i dyskutować. Na razie sezon 2008, potem następny. Do dyskusji zapraszam także wszystkich chętnych.

 

>>MoD V<< Wasze prośby zostały wysłuchane

Dzięki Visterio.

Share this post


Link to post
Share on other sites
greg25

taktyka jak zwykle, Robert jeździ lepiej w kwalifikacjach, a Heidfeld osiąga lepsze miejsce. Team stawia na jego wygrana na na Kubicy testują możliwości

Share this post


Link to post
Share on other sites
jasiek
Shiver, co Ty taki nerwowy? Wiesz, że kecaj ma specyficzne poczucie humoru :zdrowko:
jeden który się poznał na mnie :hyhy:

 

a BMW jak zwykle pokazło swoją boską taktyke!!!!!

Dokładnie. Zająć drugie miejsce w kwalifikacjach, a jechać w wyścigu tak jak to widzieliśmy, to mozna tylko przy taktyce BMW. Nie wiem jak oni to myślą, ale zbyt często pieprzą sprawę Robertowi, w moim odczuciu, bo było tak już nie raz. Nawet gdyby Robert ten wyścig ukończył, to byłby może 4, ale to w najlepszym wypadku. Pytam się dlaczego? Słaba jazda? Nie, taktyka.

Michał taktyka Boska jak to napisał Rafał75, drugie miejsce Nick Heidfeld to ogromny sukces BMW :hyhy: zauważ, iż w tej taktyce Kubica jest raczej mało brany pod uwagę, i jeżeli śledzisz długo wyścigi F1 to nie powinno Cię to dziwić ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shapeshifter

Dlaczego nie jest dużo brany pod uwagę? Z racji bycia drugim kierowcą? No trochę fakt, bo każdy drugi kierowca zespołu nie jest pierwszym, a co za tym idzie faworyzują tych głównych. Jednak w jednych zespołach bardziej, w innych mniej. Oni w BMW zawsze mówią, ze kierowcy są traktowani równo, że nie ma jakiejkolwiek możliwości faworyzowania jednego z nich, a prawda jest taka, że w niemieckim teamie, Niemiec musi być "on the top".

W zasadzie lubię team BMW Sauber, ale wolałbym by Robert trafił do zespołu, w którym rozwinie skrzydła, np. ferrari, ale to raczej mało możliwe, choć Massa nie radzi sobie bez wspomagaczy :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rafał75

Poczekajacie tylko na pierwszy wyścig w deszczu :hyhy:

Bez TC to dopiero będzie jazda :rotfl

a co do teorii spiskowej to troszkę w nią sam nie wierzę, choc czasem jestem skłonny sie nią zgodzic hmm

może to poprostu też uzależnione jest od stylu jazdy......

przykład: ile kółek zrobił Kimi na miekiej mieszance a jak wyglądały kółka Roberta? ( wpływ ma tez oczywiście charakter bolidu)

Fakt nie zaprzeczalny jest jeden: ten sezon będzie bardzo ciekawy i napewno nam dostarczy tematów do dyskusji ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
GOLDI
Dlaczego nie jest dużo brany pod uwagę? Z racji bycia drugim kierowcą?
a prawda jest taka, że w niemieckim teamie, Niemiec musi być "on the top".

Sam sobie odpowiedziałeś.

Jak będzie team FSO :rotfl to Kubica będzie faworyzowany... tak jest w każdym teamie.

 

Ja czekam na wyścig, w którym mój ulubieniec dostroi bolid pod siebie i pokaże wszystkim, a w szczególności Hamiltonowi kto jest najlepszy... Byczek Fernando Rządzi!!!!!! ;-) :1st:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jasiek
Byczek Fernando Rządzi!!!!!! ;-) :1st:
ostrożnie tu z takimi wyznaniami :hyhy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
GOLDI
ostrożnie tu z takimi wyznaniami

:rotfl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shapeshifter
FSO
Co Ty mi tu z legendami PRL wyjeżdżasz?

 

Fernando Alonso w obecnym bolidzie renault niewiele zrobi. Bolid zdecydowanie odstaje od innych konstrukcji. W mclarenie jeździł ładnie, w dawnym renault zdobył mistrzostwa, to dobry kierowca, ale potrzebuje dobrego bolidu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GOLDI
Fernando Alonso w obecnym bolidzie renault niewiele zrobi. Bolid zdecydowanie odstaje od innych konstrukcji. W mclarenie jeździł ładnie, w dawnym renault zdobył mistrzostwa, to dobry kierowca, ale potrzebuje dobrego bolidu.

poczekamy, zobaczyny....

Share this post


Link to post
Share on other sites
kamien

Sory za offtop ale... kto władował Dowbora do grona komentatorów...

przecież ten facet nadaje się co najwyżej do "kawy czy herbaty"

dzisiaj czekałem na wywiad z Robertem i zmuszałem się do słuchania tego kolesia, ale w momencie gdy na ekranie był czerwony bolid Raikonnena, a on komentuje to "na ekranie yyyy widzimy yyyy Alonso" :mur: wymiękłem i przełączyłem kanał.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shapeshifter

On chyba zastępuje tego Zientarskiego, który uległ wypadkowi. Faktycznie gość nie pasuje do komentowania F1.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rafał75

I jak tam po dzisiejszych treningach? :hyhy:

Znów BMW robi zasłonę dymną na jutro? ;)

Nie wykluczone,ze w niedzielę będzie dzeszcz :hurra:

Share this post


Link to post
Share on other sites
sopel

jak w niedizele bedize deszcz to do mety dojedzie tylko safety car :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rafał75

sopel, ale za to jakie widowisko będzie :dance2

Share this post


Link to post
Share on other sites
vjkedzi

czyli umiejętności górą.zobaczy się kto naprawdę jest dobry :luka: :luka: :luka:

Share this post


Link to post
Share on other sites
milan

pijmy za zdrowie i umiejetnosci polaka :hyhy: :1st:

Share this post


Link to post
Share on other sites
wieczny

Ano zaczęło się ;) Jutro znowu pobudka rano :ziew

Co może BMW? Nie wiem bo treningi zupełnie nic nie znaczą.

 

ak w niedizele bedize deszcz to do mety dojedzie tylko safety car :P

Trafna uwaga :rotfl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shapeshifter
sopel napisał/a:

ak w niedizele bedize deszcz to do mety dojedzie tylko safety car :P

 

Trafna uwaga

Bardzo trafna :D

 

Pamiętam co było na Nurburgringu w zeszłym sezonie jak polało :D Chłopaki latali poza tor jak najęci, jeden za drugim. Strach myśleć co by było teraz, bez elektronicznych wspomagaczy :przestraszony:

 

Jutro wstaję o 7.00 na kwalifikacje i zobaczymy jak to się ułoży :)

 

Panowie zabawmy się w obstawianie pudła, tak dla funu. Zobaczymy kto ma najlepsze zdolności predykcyjne. Obstawiać można do czasu rozpoczęcia kwalifikacji, czyli 7 rano.

 

Ja:

 

1. HAM

2. KOV

3. RAI

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rafał75

Shiver, lepiej o 4 rano na 3 trening :hyhy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shapeshifter
Shiver, lepiej o 4 rano na 3 trening
Aż tak hardcoreowo nie jestem nastawiony na wstawanie, muszę trochę odespać.

Obstawiaj pudło!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...