Jump to content
  • Similar Content

    • wieczny
      By wieczny
      Przy tym wydarzeniu, hit ostatnich dni "Irasiad", blednie.
       
      Kubica tworzy historię
       
      Jeżeli ktoś się wybiera to organizator przygotował niespodziankę dla kibiców z Polski.
       
      Za portalem F1Ultra:
       
      Tańsze bilety dla Polaków
      Autor: PROXIMUS
      03/ 08/ 2006
      Organizator Grand Prix Węgier spodziewa się wielu kibiców z Polski, którzy będą wspierać Roberta Kubicę w jego debiucie w wyścigu Formuły 1. Z myślą o nich przygotowano specjalną obniżkę cen biletów, sięgającą 30% w stosunku do cen biletów oferowanych on-line.
      Cena wejściówki gwarantującej dostęp do toru (bez miejsc siedzących) wynosi 100 euro za cały weekend (piątek, sobota, niedziela). Cena biletu na trybunę z miejscami siedzącymi wynosi 180 euro za cały weekend.
       
      Propozycja skierowana jest wyłącznie do kibiców z Polski.
       
      Adres strony organizatora Grand Prix: http://www.hungaroring.hu/hungaroring_en :jazda
    • wieczny
      By wieczny
      To co wyprawia Robert na GP Włoch przyprawia mnie o zawał serca. Jak się nie odezę po wyścigu, to znaczy że jadę do szpitala :hyhy:
       
      Udało się :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra:
    • Shapeshifter
      By Shapeshifter
      Ten temat jest tylko do typowania wyników GP i konkursów dodatkowych.
       
      Do dyskusji wszelakiego typu na temat F1 i oddanych głosów, konkursów, skarg i zażaleń jest ten temat;
       
      https://www.206club.net/showthread.php?t=50328
       
       
      Proszę, obowiązkowo, zapoznać się z poniższym regulaminem w całości.
       
       
       
      Zasady typowania (regulamin):
       
      1. Typowanie rozpoczynamy po każdym kolejnym wyścigu, a typujemy do czasu rozpoczęcia następnych kwalifikacji. Typujemy tylko do rozpoczęcia kwalifikacji, po rozpoczęciu kwalifikacji typować już nie można. Lista zamykana jest po rozpoczęciu kwalifikacji.
      2. Nie można dokonywać zmian w swoich typach po ich oddaniu, dlatego typujcie po uprzednim zastanowieniu się.
      3. Za prawidłowe wytypowanie pierwszego miejsca - 2 pkt. , drugiego - 3 pkt. , trzeciego - 4 pkt. , czwartego - 5 pkt. , piątego - 6 pkt.
      4. Za prawidłowe wytypowanie pudła w kolejności takiej jak się typowało jest premia w wysokości 3 pkt.
      5. Za prawidłowe wytypowanie całej pierwszej piątki jest bonus w wysokości 5 pkt.
      6. Typujemy też pole position, a za poprawne wytypowanie zawodnika, który je zajmie jest 2 pkt.
      7. Maksymalna ilość zdobytych punktów w jednym grand prix = 25(27)* [2+3+4+5+6+3(5)+2].
      8. Typujemy też mistrza świata kierowców w sezonie 2009 oraz mistrza w klasyfikacji konstruktorów- w terminie 25 marca 2009 do 25 czerwca 2009. Za prawidłowe wytypowanie mistrza świata kierowców sezonu 2009 - 15 pkt, konstruktorów- 15 pkt. w terminie do 25 kwietnia 2009. W terminie 25 kwietnia- 25 maja za te same poprawne typy będzie po 8 pkt, a w terminie od 25 maja do 25 czerwca 2009 za te typy, jeśli będą poprawne będzie już tylko 4 pkt.
      9. Kolejność typowania jest ważna, czyli jeśli typujący będą mieli taką samą ilość punktów, które uzyskali w typowaniu, to wyżej w klasyfikacji będzie ten, który wcześniej oddał swój głos.
      10. O wygranej w naszym konkursie decyduje suma punktów zdobytych przez typującego podczas całego sezonu 2009.
      11. Jeśli zdarzy się, iż na koniec konkursu (po ostatnim wyścigu) będzie dwóch typujących na pierwszym miejscu (posiadających najwyższą, taką samą ilość punktów), wtedy o wygranej i palmie pierwszeństwa decyduje to ile razy jeden z graczy był wyżej względem drugiego we wszystkich typowaniach.
      12. Począwszy od sezonu 2009 wpisowe na cały sezon wynosi 20 złotych. Sumaryczna wartość tych środków zostanie przekazana na poczet nagrody dla zwycięzcy, bądź nagród za trzy pierwsze miejsca - w zależności od wielkości budżetu jaki zgromadzimy. Płatność będzie trzeba uiścić przed rozpoczęciem sezonu na moje konto, którego numer podam na PW uczestniczącym w konkursie w stosownym czasie.
      13. Do każdego GP będą dodawane dodatkowe konkursy w celu uzyskiwania punktów. Mogą też pojawiać się konkursy typu "extra", które będą się odbywać pomiędzy GP.
      14. Za każdy z konkursów dodatkowych lub konkursów typu "extra" można zdobyć maksymalnie 2 pkt. Przykładowo; jeśli przed GP Australii pojawią się dwa konkursy dodatkowe, prócz typowania, to za dodatkowe konkursy można uzyskać maksymalnie 4 pkt.
      15. Punktacja oraz podsumowanie wyników konkursów dodatkowych będą uzupełniane w tym temacie, w pierwszym poście (pod regulaminem).
      16. Przyłączenie się do typowania w sezonie 2009 oznacza bezwzględną akceptację tego regulaminu. Zapoznanie się z nim jest obowiązkowe.
       
       
      Punktacja sumaryczna:
       
      1. Janus - 203 pkt.
      2. sopel - 199 pkt.
      3. Shiver - 198 pkt.
      4. raj - 193 pkt.
      5. Ola - 188 pkt.
      6. Zych - 185 pkt.
      7. jasiek - 179 pkt.
      8. Rafał75 - 172 pkt.
      9. BartMan - 167 pkt.
      10. wieczny - 165 pkt.
      11. Sky - 130 pkt.
      12. cybernetic - 115 pkt.
      13. kolak - 106 pkt.
      14. ziachu - 41 pkt.
       
      Typy długoterminowe:
       
      1. Shiver
       
      1. Mistrz świata 2009 - Robert Kubica (typ oddany 25 marca 2009).
      2. Mistrz w klasyfikacji konstruktorów 2009 - BMW Sauber (typ oddany 25 marca 2009).
       
      2. Sky
       
      1. Mistrz świata 2009 - Robert Kubica (typ oddany 25 marca 2009).
      2. Mistrz w klasyfikacji konstruktorów 2009 - Ferrari (typ oddany 25 marca 2009).
       
      3. raj
       
      1.Mistrz świata 2009 - Robert Kubica (typ oddany 24 kwietnia 2009)
      2.Mistrz świata konstruktorów - Brawn GP (typ oddany 24 kwietnia 2009)
       
      4. BartMan
       
      1.Mistrz świata 2009 - Jenson Button (typ oddany 25 kwietnia 2009)
      2.Mistrz świata konstruktorów - Brawn-Mercedes (typ oddany 25 kwietnia 2009)
       
      5. cybernetic
       
      1. Mistrz świata 2009 - Jenson Button (typ oddany 25 kwietnia 2009)
      2. Mistrz w klasyfikacji konstruktorów 2009 - Brawn GP (typ oddany 25 kwietnia 2009)
       
      6. jasiek
       
      1. Mistrz świata 2009 - Jenson Button (typ oddany 25 kwietnia 2009)
      2. Mistrz w klasyfikacji konstruktorów 2009 - Brawn GP (typ oddany 25 kwietnia 2009)
       
      7. sopel
       
      1. Mistrz świata 2009 - Jenson Button (typ oddany 25 kwietnia 2009)
      2. Mistrz w klasyfikacji konstruktorów 2009 - Brawn GP (typ oddany 25 kwietnia 2009)
       
      8. Zych
       
      1. Mistrz Świata: (GB) Jenson Button (typ oddany 10 maja 2009)
      2. Mistrz klasyfikacji konstruktorów 2009: Brawn GP 2009 (typ oddany 10 maja 2009)
       
      9. Janus
       
      1. Mistrz świata 2009- J. Button (typ oddany 25 maja 2009)
      2. Mistrz klasyfikacji konstruktorów 2009- Brawn GP (typ oddany 25 maja 2009)
       
      10. Ola
       
      1. Mistrz świata 2009- J. Button (typ oddany 25 maja 2009)
      2. Mistrz klasyfikacji konstruktorów 2009- Brawn GP (typ oddany 25 maja 2009)
       
      11. wieczny
      1. Mistrz świata 2009 - Jenson Button (typ oddany 25 maja 2009)
      2. Mistrz świata konstruktorów 2009- Brawn GP (typ oddany 25 maja 2009)
       
      12. Rafał75
      1. Mistrz świata 2009- Jenson Button (typ oddany 25 maja 2009)
      2. Mistrz świata konstruktorów 2009- Brawn GP (typ oddany 25 maja 2009)
       
      Wpłacili na poczet nagrody:
       
      1. Shiver
      2. Zych
      3. cybernetic
      4. raj
      5. ziachu
      6. Ola
      7. BartMan
      8. kolak
      9. Rafał75
      10. Janus
      11. wieczny
      12. jasiek
      13. Sky
      14. sopel
       
       
       
       
      Zwycięzcą sezonu 2009 jest Janus.
Shapeshifter

F1 czyli "Robert, daj ognia!!!"

Które miejsce zajmie Robert w Hiszpanii?  

111 members have voted

  1. 1. Które miejsce zajmie Robert w Hiszpanii?



Recommended Posts

Gismo

Jak dla mnie to i tak wielki sukces Roberta - drugie miejsce na podium to już coś :hyhy: . Myślę, że powinniśmy mu dać troszkę czasu a napewno pokaże na co go faktycznie stać. Oczywiście o ile taktyka team'u nie ulegnie radykalnej zmianie i drużynowy kolega nie zostanie ponownie promowany jako ten "lepszy" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kamien

Brawo !! :hurra: oby tak dalej !!

Share this post


Link to post
Share on other sites
GOLDI
Oczywiście o ile taktyka team'u nie ulegnie radykalnej zmianie i drużynowy kolega nie zostanie ponownie promowany jako ten "lepszy"

Robert ma nowego inżyniera, ma kilka nowych osób w teamie i musi w końcu zacząć inaczej rozmawiać z władzami TEAMU BMW. Jak do tej pory jego spolegliwość nie wychodziła mu na dobre, a na pewno stać go na dobre wyniki pod warunkiem, że Niemiec nie będzie faworyzowany. Formalnie obaj zawodnicy w teamie są traktowani na równych warunkach, ale jak jest nieformalnie... każdy widzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wieczny

Brawo, brawo, brawo !!! :2nd:

 

Ciekawe dlaczego nie dali mu mówić po angielsku hmm
Otwarty Polsat pokazał tylko część konferencji. Na Polsacie Sport była cała, i jak to jest w zwyczaju, najpierw kierowcy wypowiadają się po angielsku, a dopiero później w swoim ojczystym języku.

 

Ale widać, że ma charakter Pan Robert, zamiast pogratulować zwycięzcy usiadł i czekał aż on to zrobi :)
Ja myślę, że nie miał siły stać. Facet ledwo się trzymał na nogach. W wywiadzie po wyścigu powiedział że w ciągu ostatnich kilku tygodni zrzucił 7 kg, a puszysty to on nie jest ;)

 

Gdyby KOV i HAM nie dostali kary, to zdobyłbym w typowaniu max ilość pkt ;)

 

Jeszcze jedno - Gratulacje dla HEI za manewr wyprzedzania. Cóś pięknego ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shapeshifter

Czas na punkty:

 

Klasyfikacja po wyścigu o GP Malezji:

 

1. RAI

2. KUB

3. KOV

 

Shiver

0 pkt.

wieczny

2 pkt.

milan

0 pkt.

sopel

2 pkt.

froniu

2 pkt.

 

Klasyfikacja typowania będzie aktualizowana w pierwszym poście. Przypominam, że od następnego grand prix typujemy także pole position. Zarówno pudło jak i pole position można typować tylko do rozpoczęcia kwalifikacji.

 

 

P.S. Zapoznajcie się jeszcze raz z regulaminem, bo dodałem punkt o tym, że kolejność oddawania typów ma znaczenie, oraz nakreśliłem ramy czasowe typowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jasiek
Ja myślę, że nie miał siły stać. Facet ledwo się trzymał na nogach. W wywiadzie po wyścigu powiedział że w ciągu ostatnich kilku tygodni zrzucił 7 kg, a puszysty to on nie jest ;)
trochę się tam kręcił za czym usiadł ;) wiem, wiem szukam dziury w całym :hyhy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rafał75

zwycięstwo Roberta to oczywiście wielki sukces ( nie mówiąc juz o sukcesie taktyki BMW hihihi), ale moim zdaniem trzeba powiedzieć, iż całe GP było zajefajne. Od startu do mety ciągle coś sie działo i to nie tylko na początku stawki ale również w śrdoku. Więcej takich GP :hurra:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jasiek
zwycięstwo Roberta to oczywiście wielki sukces
nie wiem, może nie oglądałem dokładnie wyścigu ale z tego co słyszałem to Kubica był drugi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rafał75

jasiek, pisząc zwycięstwo miałem na myśli pudło :mur: (oki źle sie wyraziłem), choć znając jego dotychczasowe problemy różnej natury to zwyciężył dziś jak dla mnie :hyhy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tom206

Brawo brawo brawo Robert :hurra:

 

Jeden wniosek nasuwa się po tym wyścigu, strasznie wyrównaną mamy stawkę w tym roku :hurra: Jeśli Hamilton ma problemy z dogonieniem Trullego, co rok temu zajmowało mu 2-3 okrążenia, to przed nami gorący sezon. Wpadki(tzn. 6-8 poz) lub wypadki zawodników z czołówki mogą się trafiać co wyścig, co spowoduje że będzie większa grupa kierowców mogących odnieść zwycięstwo. Widzę około 6 kandydatów do tytułu :)

 

Dziś Massa miał pecha

Pecha miał, bo Bozia nie obdarowała go takim talentem jak najlepszych ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
sopel

mi sie zdaje ze u Massy zadecydowal brak TC , gdyby bylo wlaczone to lajtowo by z tego wyszedl , twierdze tak na podstawie gry w F1 Challenge :P

 

a ja tak zauwazylem ze w sumie przez caly wyscig Kubica nikogo nie wyprzedzil, tak samo Kimi, wiec pierwsze 2 miejsca byly nudne :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
kocurr

Kulturyści teoretycy... proszę odstąpić od diagnozy wypadnięcia Massy.. Wypadł i koniec. I to wiemy, a to czy zrobił błąd, czy nie pomogła mu TC, której nie ma, czy bolid zawiódł, to się może dowiemy, a może nie...

Share this post


Link to post
Share on other sites
sopel

no, czyli brak TC zawinil :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
kocurr
no, czyli brak TC zawinil

Dalej błędne rozumowanie. Wina jest na początku procesu. To czy TC, absrahując na moment od F1, będzie miało co robić, jest skutkiem jakiejś winy uprzedniej... np. za dużej prędkości w łuku. No TC nie jest winą ;) EOT dyskusjom akademickim ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
jasiek
No TC nie jest winą ;)
winą jest Jego brak :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
kocurr

jasiek, No TC = noł TC, brak TC

Koniec, koniec, koniec, uczepiliście się TC jak nie powiem czego

Share this post


Link to post
Share on other sites
jasiek
uczepiliście się
jak koccur psiego ogona :rotfl

Share this post


Link to post
Share on other sites
sopel
Dalej błędne rozumowanie. Wina jest na początku procesu. To czy TC, absrahując na moment od F1, będzie miało co robić, jest skutkiem jakiejś winy uprzedniej... np. za dużej prędkości w łuku. No TC nie jest winą ;) EOT dyskusjom akademickim ;)

 

no ale gdyby jednak Massa mial te TC, to najprawdopodobniej nie wypadl by z trasy , prawdaz ? czyli mozna rowniez ten element obarczyc wina, nie przystosowal sie do konca do jazdy bez TC i taki jest skutek :) mozemy sobie gdybac, ale wg mnie to jest wlasnie wina szybszego konca wyscigu dla Massy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shapeshifter

Wielu stwierdziło, że Massa to dziecko Traction Control i teraz ma duże problemy. Może się nauczy jeździć bez tego, może.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wieczny
Wielu stwierdziło, że Massa to dziecko Traction Control
i ja się z tym zgadzam.

Filipek od 7 lat jeździ z TC i teraz ma problem, nie potrafi się dostosować, co pokazał już w drugim wyścigu. Dlatego uznanie należy się takim kierowcom jak COU, FIS, RAI, HEI czy WEB, którzy jakoś sobie radzą bez TC. Lubię MAS, ale niestety chłopak trochę się pogubił, i obawiam się że jak się nie poprawi, to będzie to jego ostatni sezon w F1.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kocurr
nie przystosowal sie do konca do jazdy bez TC

O, to już brzmi lepiej, niż to, że winą jest brak TC :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shapeshifter

wieczny, wiesz co mnie dziwi? To, że Massa ma dużo większe doświadczenie niż Robert w F1, a jednak to Kubica dużo lepiej radzi sobie bez tc, w zasadzie w ogóle nie narzeka, ze tego nie ma. Robert po prostu robi swoje i nie marudzi za co należy mu się uznanie.

 

F! FAN Team

 

Czyli, że jest już team fanów F1 na forum?

Share this post


Link to post
Share on other sites
wieczny

KUB, HAM, KOV, czyli stosunkowo młodzi kierowcy w F1, z TC jeździli krótko (max 2 lata), i nie zdążyli się do niej przyzwyczaić.

 

 

Czyli, że jest już team fanów F1 na forum?

A tak sobie napisałem =>

To może belka? ;) Zrzeknę się swojej na rzecz nowej: F1 Team ;) Widzę, że jest w clubie kilka osób które interesują się F1 dłużej niż 2 lata i mają sporą wiedzę na ten temat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shapeshifter
KUB, HAM, KOV, czyli stosunkowo młodzi kierowcy w F1, z TC jeździli krótko (max 2 lata), i nie zdążyli się do niej przyzwyczaić.
To w zasadzie fakt i wyszło im to na lepsze.

 

[ Dodano: 24-03-2008, 12:08 ]

Shiver napisał/a:

Czyli, że jest już team fanów F1 na forum?

 

A tak sobie napisałem =>

To może belka? ;) Zrzeknę się swojej na rzecz nowej: F1 Team ;) Widzę, że jest w clubie kilka osób które interesują się F1 dłużej niż 2 lata i mają sporą wiedzę na ten temat.

Ten temat zapewne leży w rękach Marka. On tym zarządza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RaideR
a ja tak zauwazylem ze w sumie przez caly wyscig Kubica nikogo nie wyprzedzil, tak samo Kimi, wiec pierwsze 2 miejsca byly nudne :P

Nawet na livetimingu napisali, że "Kubica odludek jedzie ciągle na P3" (jeszcze przed wypadnieciem Massy) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...