Jump to content
varius

swap 1.4 8v na 1.6 8v

Recommended Posts

mim

Na pewno kupisz anglika za 999 zł... Wszystkie ceny tych aut są takie same, nie chce mi się wierzyć, co za interes dla sprzedającego ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
canga
Na pewno kupisz anglika za 999 zł

 

mim

gdyl:

no prosze Was, skad taka cena? Podaj mi link za 999zl za calego anglika.

Te co a na otomoto z tymi cenami - zadzwon, dowiesz sie ze to dotyczy czesci z tego auta i gwarantuje, ze nie kupicie calego anglika za 999zl :)

Za 206 anglika w podstawowej wersji trzeba dac minimum 1700-2000zl.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gdyl

kolega za 2500 tysiaca kupił 2x 206 (1.9D) na polskich blachach , kto szuka nie błądzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mim

canga, właśnie o to chodziło :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
canga

gdyl na polkich predzej znajde niz anglika. Dlaczego - proste, poniewaz ma tablice i jet zarejetrowany, wiec rozbieranie na czeczsi jet sprawa bardzo problematyczna. Dlaczego - protse, poniewaz nie zezlomuje wam nikt golega auta z niedowaga. Dlaczego - proste, poniewaz trzeba zaplacic za kazdy brakujacy 1kg.

 

Co do ceny, nawet dwa dni temu byl za 2800zl 1.9D niebieki wystawiony na otomoto, na PL - pewnie ze sa, to oczywiste i calkowicie naturalne. Skoro my handlarze nagle sprzedajemy po 3500zl P206 do poprawek, to przeciez logiczne ze nie zaplacilismy za niego 3000zl.

Teraz kolega chce zrobic swap'a na 1.4 a nie 1.9D, wiec nie kaz biedakowi siedziec z nosem przy kompie i bedzie szukal calego auta za 2500zl, na PL tablicach, bo pozniej sie chlopak rozplacze jak bedzie musial cos z reszta zrobic.

Nie pisz gdyl ze jest prosto taniego anglika dostac - daj mi link na tanie angliki:)

 

mim przepraszam, zle odczytalem co napisales

Share this post


Link to post
Share on other sites
Angusik

Hej!

 

Słuchajcie.. mam taki plan i myślę jak go zrealizować. Mianowicie chciałbym zrobić wspomaganie w moim pugu 1.1 i tak jak podliczyłem koszty pomyślałem sobie czy by nie kupić od razu silnika 1.6 8v, który też jest bezmuxowy i moje pytanie brzmi, czy skrzynia i sprzęgło z 1.1 wytrzyma i spasuje do 1.6? Wiem, że poza silnikiem musze zmienić wtryski, cewkę, maglownicę pod wspomaganie i przewody.. Chciałbym kupić możliwie jak najbardziej kompletny silnik 1.6 i spróbować połączyć swap silnika z montażem wspomagania. Co sądzicie? Są to na razie plany, ale jestem zmotywowany i chcę to zrobić. Macie jakieś uwagi? Byłbym wdzięczny ;)

 

Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites
canga

O matko.

Wiesz ilu na tym forum planowalo i na tym procesie zakonczyli ?

Ale napisze co bedziesz potrzebowal, tak bys dobrze zrozumial ile kasy musisz wydac:

1. Silnik 1.6 8v

2. Skrzynia biegow do 1.6 8v (sa inne niz w 1.1, 1.4)

3. Wiazke elektrzyczna silnika

4. Osprzet silnika (kolektory ssacy i wydechowy, przepustnice)

5. ECU, BSI

 

To na poczatek, teraz dalej liczac:

Sprawdzic polosie czy beda pasowac, jezeli to wymiana, do tego przeguby wewnetrzne i zewnetrzne.

 

Mysle ze 2500zl powinienes sie zmiescic, moze 3000zl w samych czesciach, a jak jestes zmotywowany to sam wszystko zmienisz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Angusik

Dzięki!

 

Pisali na forum, że podobno prócz skrzyni i sprzęgła, kolektora i kompa wszystko jest to samo. Półosie, osprzęt itd..

Share this post


Link to post
Share on other sites
canga

Kolego inne ECU, co za tym idzie inna wiazka elektryczna bo inne piny. Nie bede Ci tlumaczyl bo i tak nie zrobisz swapa - gwarantuje :)

Chcesz robic swap? Pierwsze czesci moge ci sprzedac:

1. wiazka komory silnika (dwie czesci)

2. ECU, BSI, transponder

3. Wiazka przechodzaca (z komory do wnetrza - BSI)

4. BSM

 

Te rzeczy mam na juz jak Cie interesuja.

Posiadam jeszcze:

1. Komplet wtryskow

2. Przepustnice

3. Map sensor

4. Kolektor ssacy

6. Kolektor wydechowy

 

Zainteresowany?

Zostanie Ci tylko zakup silnika i skrzyni

Share this post


Link to post
Share on other sites
Angusik

Chciałbym jeżeli wiedziałbym, że ktoś jest mi w stanie to złożyć i zmieszcze się w kwocie do 3tyś zł ze wspomaganiem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
canga

za 3tys jeszcze z zalozeniem wszystkiego?

Sama robocizna w przypadku zmiany mysle ze zacznie sie od 1000zl w gore, dodatkowo wszystkie potrzebne czesci + czesci jakie jeszcze moga wyskoczyc to tak kolo 4500-5000zl powinienes sie zmiescic ze wszystkim :)

Pisalem jaki ok. koszt samych czesci, a ty bys chcial je za darmo dostac lub ktos mialby poswiecic tydzien pracy za free?

Troche realiow kolego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koras

profi serwisy robia swapy na inne silniki z 3k + czesci :) (jesli nie ma rzeźby)

 

Pozdrawiam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...