Jump to content
Sign in to follow this  
Ceglarz

Tak jeżdzi moje HDI

Recommended Posts

Witos
Mam w dowodzie 1070kg

 

Bądźmy szczerzy, ale to co w dowodzie to raczej mało miarodajne zazwyczaj jest :mur: :zabawa:

 

Jednak w tym przypadku to co w dowodzie jest bardziej wiarygodne niż 1349kg z tabliczki z pasa tylnego :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziachu

1070kg masa wlasna

1145kg masa samochodu gotowego do jazdy.

doliczcie kierowce, pasazera i bagaz. pi razy drzwi bedzie te 1350kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witos
doliczcie kierowce, pasazera i bagaz. pi razy drzwi bedzie te 1350kg.

 

no to całkiem przypadkiem wtedy może wyjść prawidłowo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ceglarz

Od siebie dodam, ze cyferki nie jeżdżą, a wg mnie auto jeździ nie najgorzej.

Kolejnym etapem, gdy sie trochę podbuduję finansowo będzie wydajniejsza turbina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomcio
Od siebie dodam, ze cyferki nie jeżdżą, a wg mnie auto jeździ nie najgorzej.

Kolejnym etapem, gdy sie trochę podbuduję finansowo będzie wydajniejsza turbina.

cyferki nie jeżdżą ale ja tam lubię na cyferki popatrzeć, zawsze to jakiś pogląd daje tak samo jak wykres, zawsze to miło popatrzeć na niego, a turbo to jakaś hybryda będzie czy po prostu jakaś big?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ceglarz

tomcio, Wykresami to można sobie poszpanować... a u mnie ich nie najmniej jest :rotfl Modyfikacja zimnej strony w obecnej turbinie, ma podnieść jej wydajność.

 

P.S. Nie dla poklasku są te modyfikacje, auto mam jakie mam, wizualnie nie wygląda za cudnie...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witos
zimnej strony w obecnej turbinie, ma podnieść jej wydajność.

 

a czy to nie będzie się wiązało z koniecznością przeprowadzenia innych modyfikacji? Obawiam się, że sprzęgło na pewno tego nie wytrzyma, a co z wtryskami, pompą paliwa?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ceglarz

Witos, w temacie sprzęgła już rozmawiałem, jest to temat do ogarnięcia i nie tak drogi jak komplet SACHS. Na obecnych wtryskach, pozbył bym sie jakiegokolwiek dymu. Wtryski można zastosować z 2.2HDI.

Share this post


Link to post
Share on other sites
goodhope

dlaczego przy 3800 ?...

 

patrzysz jak niemal wszyscy, na liczbę, patrz jednak na przebieg krzywej, na wykres, tu przedstawię w postaci cyferkowej, specjalnie dla tomcia, by mógł sobie popatrzeć

 

moc max zaczyna się niemal przy 3600 obr i ciągnie się do 4200 obrotów (rozbierzność 2,5PS)

pułap 120PS osiągany jest już od około 3200obr i trzymany poza małym zawahaniem aż do 4300 obrotów...

 

5bmtxt.jpg

 

 

Nie sztuką jest zrobić soft by w piku miało 130PS przy 4300 obrotów, ale by miało na przykład jak tu, 120PS, ale przez około tysiąc obrotów...

Samochód ma jeździć po drodze, a nie po papierze, dlatego drukuje się przebiegi krzywych, a nie tylko surowe cyferki wartości maksymalnych...

 

nie odniosę się do serii, bo tam już zupełne kalectwo.

 

 

teraz tylko właściciel musi nauczyć sie tym stosownie do wniesionych zmian, jeździć

 

gdyby trzymał na filmiku obroty do 4000, znowu padły by pytania, dlaczego tak nisko, zawsze znajdzie się jakieś "ale" do dodania,

fakt faktem, pomiary rozpędzania u siebie, robiłem za kierownicą tego auta sam, z wypracowanym jakotako podejściem

oto, jak wyglądał zakres prędkości obrotowych podczas moich pomiarów,

 

obroty.jpg

 

 

 

nieprzypadkiem jest 1350kg,

nie wiem gdzie wyczytałeś na tabliczce 1350kg

znajdziesz tam jedynie dopuszczalne naciski na oś, oraz masę całkowitą dopuszczalną, w przypadku 3 drzwiowego 206 RHY jest to zwykle około 1550kg

 

g-tech pro RR używam od czasów, kiedy mało kto wiedział co to wogóle jest,

czyli od prawie 4 lat, jak tylko pokazał się na rynku..

 

i na koniec... ćwiartka... 15.69... coś cie się tak do tych cyferek przykleili

ten samochód nigdy nie będzie stworzony do wyścigów na ćwiartkę senso stricte, nawet jeśli były by możliwości, jest siedem jezior i siedem gór za tymi którzy przodują w temacie diesla... tym bardziej że jeśli były by chęci i czas, główną barierą są finanse.

 

cieszy to, i nieważne, czy to jest 400 czy 360 czy 440metrów,

 

że od 0-140 zszedł o ponad 8 sekund i to by było chyba na tyle...

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomcio
specjalnie dla tomcia, by mógł sobie popatrzeć
oj nie trzeba było
coś cie się tak do tych cyferek przykleili
skoro zostały podane to są komentowane a jeśli o mnie chodzi to jestem zaspokojony wynikiem, szczerze mówiąc nie spodziewałem się że HDI może się tak kręcić wysoko, myślałem ze to tylko TD tak umieją a i to po przeróbkach pompy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
onimusha

Rewelacja! Czas przesiąść się na diesla ; )

Share this post


Link to post
Share on other sites
goodhope

ahhh ta cyfromania....

chip 136PS...hehe

 

proponuje to sobie porównać z filmikiem ceglarza, jak się wkręca RHY zrobiony na zmierzone 124PS i papierowe youtube-owe 136PS :)....

http://pl.youtube.com/watch?v=ev8m6vZr650&feature=related :hyhy:

 

co się nie da na seryjnych gratach jak się da :hyhy:

ale potem za autem wygląda tak... http://pl.youtube.com/watch?v=F0A9cZ8SUa4&NR=1

 

są lepsi...z mocą z supermarketu...139.9...

tylko dlaczego do setki wychodzi 9 sekund ?

może jechał na trójce na półgwizdka, ale jeśli tak, to czym się tu chwalić ;)

internetowa anonimowość potrafi czynić cuda... http://pl.youtube.com/watch?v=fW2suiYC5Z8&feature=related

 

 

tak na marginesie nie sądziłem że tyle ludzi lubi mierzyć swojego .... i jeszcze to dokumentować... ba upubliczniać =>

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witos
ahhh ta cyfromania....

chip 136PS...hehe

 

proponuje to sobie porównać z filmikiem ceglarza, jak się wkręca RHY zrobiony na zmierzone 124PS i papierowe youtube-owe 136PS ....

http://pl.youtube.com/wat...feature=related

 

ale po co to wogóle to tutaj wrzucać? Co to wnosi do tematu?

Przecież wiadomo, że to mega ściema, a z filmiku jednoznacznie wynika, że auto nie ma więcej niż 110 koni, albo moc mierzona "na oko" :hyhy:

 

No chyba, aby pokazać, że 123 konie jeździ lepiej od "wannabe" 136 :hurra:

 

[ Dodano: 07-06-2008, 4:59 ]

są lepsi...z mocą z supermarketu...139.9...

tylko dlaczego do setki wychodzi 9 sekund ?

może jechał na trójce na półgwizdka, ale jeśli tak, to czym się tu chwalić

internetowa anonimowość potrafi czynić cuda... http://pl.youtube.com/wat...feature=related

 

haha, tego nie miałem okazji wcześniej widzieć ale jest mistrz :rotfl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ceglarz

Witos, W drugim i trzecim pomiarze wyszło u mnie 124, wykres jest z pierwszego pomiaru. Po oglądaniu takich filmików wielu, stwierdza, że jedzie do tunera B a nie do A, gdyż ten B z tego samego silnika robi 10-15KM więcej, a gdy wykres i moc nie wyjdzie jak na filmach i w opisach to strzelają fochy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witos
że jedzie do tunera B a nie do A, gdyż ten B z tego samego silnika robi 10-15KM więcej

 

a potem na ulicy dostaje od tego ktory ma 15 mniej :D

 

[ Dodano: 07-06-2008, 5:14 ]

a tak swoją drogą to ciekawe czy wlasciciel tego wannabe 136 koni jest u nas na forum...

Przecież to Polak, zajarany autem, wrzuca filmy na youtube, a na forum by go nie było? Ciekawe u kogo robił program? hmm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spectral

Ja tam lubie oglądać takie filmiki :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
goodhope
że jedzie do tunera B a nie do A, gdyż ten B z tego samego silnika robi 10-15KM więcej

 

a potem na ulicy dostaje od tego ktory ma 15 mniej :D

 

[ Dodano: 07-06-2008, 5:14 ]

a tak swoją drogą to ciekawe czy wlasciciel tego wannabe 136 koni jest u nas na forum...

Przecież to Polak, zajarany autem, wrzuca filmy na youtube, a na forum by go nie było? Ciekawe u kogo robił program? hmm

 

mniejwięcej tyle wnosi do tematu, co powyższe ;)

 

przecież z tego tematu zrobił się off....i tak już pewnie zostanie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomcio

Już pierwszy post zachęca do OT. Ale wracając to te 136 papierowe to sie wkręca chyba jak moje seryjne, przynajmniej tak mi sie wydaje, a jak ktoś lubi filmiki i burnout to ten jest jednym z moich ulubionych :hyhy: http://pl.youtube.com/watch?v=j58QyrzfEEY

Share this post


Link to post
Share on other sites
Boczek
proponuje to sobie porównać z filmikiem ceglarza, jak się wkręca RHY zrobiony na zmierzone 124PS i papierowe youtube-owe 136PS

Najfajniejsze że na zimnym silniku :zabawa:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...