Jump to content

katalog czesci i cennik


AniracK

Recommended Posts

http://www.e-peugeot.com.pl

 

homepage (po prawej) ->

cennik ( czwarte od lewej u gory ;) ) ->

klikniecie w "dzieki uprzejmosci ble ble ble ble" na dole ->

 

I JUZ! - pojawia sie cennik. Trzeba znac tylko numery katalogowe czesci, wpisac tam i wyrzuca cene.

 

katalog mozna znalezc tu:

 

http://www.elcats.ru/peugeot/

Link to post
Share on other sites

czy ja wiem...? :? :|

 

;):D

 

proszem Ciem (i nie tylko Ciem :P) bardzom :)

 

mam nadzieje ze bedzie Wam tak samo pomocne jak było i jest mi :)

Link to post
Share on other sites

katalog z tymi krzaczkami to ja akurat mam w wersji papierowej i mnie denerwowało, ze nie ma cen! :lol:

Link to post
Share on other sites

PS

 

aa - tylko uwazac prosze... stronki (obie) nie sa zbyt czesto aktualizowane... wiec i katalog ruski (mozna skorzystac z tlumacza np google - rus-ang, bardzo dobrze sie sprawdza) jest juz podstarzaly i nie wszystko tam jest i cennik juz tez dawno nie byl aktualizowany - ale daje to na pewno ogole rozeznanie co i jak wyglada i mniej wiecej po ile to daja :) ENJOY ;-)

Link to post
Share on other sites

ja, ENJOY....

az mnie serce zabolał jak zobaczylem ile leci skórzana kierownica 9646f1

:cry:

z czego ta skóra? :lol:

Link to post
Share on other sites

z krowy? :P

 

a ile? z ciekawosci? bo nawet nie wiem... na Allegro z rozbitego niedawno była po 150 albo 200...

Link to post
Share on other sites
z krowy? :P

 

a ile? z ciekawosci? bo nawet nie wiem... na Allegro z rozbitego niedawno była po 150 albo 200...

 

ale mnie okazja minęła! Na Allegro widziałem po pięć stówek, tylko pasowala do starszych modeli(?) bo miala jakies inne mocowania airbaga.

Nowa kosztuje tysiąc :)

Link to post
Share on other sites

o w dupkę... to faktycznie nie dużo... ale tamta też była ta starsza (a te starsze fakt - maja inne mocowanie poduszek) - z tym takim jakby garbikiem na srodku... no i nie wiadomo do konca w jakim stanie bo w takim razie cena podejrzanie niska...

 

a moze po 5 stowek to z airbagiem od razu? hmmm :|

Link to post
Share on other sites

witam a nie zna ktoś może jakiegoś sklepu internetowego w którym mugłbym wpisać np. kod części i mugłbym zamówić daną część przez internet :D ?

Link to post
Share on other sites

heheheheheh, o jakby bylo dobrze na swiecie jakby cos takiego istnialo :D :D :D

 

jesli zalezy Ci na czesciach oryginalnych to tylko ASO

 

a jesli na roznych to http://www.e-peugeot.com.pl - tam maja e-sklep i mozna pogrzebac

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

link do stronki z różnymi bajerami do 206-tek i innych. polecam. chociaż obejrzeć sobie można bo z kupnem już gorzej :?

Link to post
Share on other sites

hyhyh no teraz juz widze linka :P:P

 

BTW. nie przejmooj sie ja z pracki wrocilem 20 po 4 rano i wstalem o 11 i tez zara na forum :P to chyba juz choroba nie uwazacie :?: :?: :P

Link to post
Share on other sites

no to choróbsko się nam na forum niezłe szerzy :D i dobrze :!: no koniec bo jadę już off-topica :wink:

Link to post
Share on other sites

musze powiedziec ze na tym sklepie sa rozne ceny ja sprawdzalem wlaczniki od ogrzewanych siedzen i kosztuja w e-peugeot i tam pisze ze kosztuja okolo 50zl. a dzwoniac do nich juz te same wlaczniki kosztuja 150 :zalamany:

Link to post
Share on other sites

prawda - ale zauwaz kiedy cennik był aktualizowany... (sierpien?) a jak zmienily sie np ceny walut od tego czasu.... niektore cyferki sie zgadzaja... ale nie wszystkie :( to fakt...

Link to post
Share on other sites
  • 7 years later...

Witam Szukam takiej części (zdjęcie) gdzie mogę ją kupić ? picture.php?albumid=1286&pictureid=6511

 

---------- Po chwili dodano... ----------

 

picture.php?albumid=1286&pictureid=6511

 

---------- Po chwili dodano... ----------

 

chodzi mi o tą małą gumową część

Link to post
Share on other sites

Aha No dużo tam widzę czarne tło nic poza tym :)

 

Już pomijam fakt, że otrzymujesz złotą łopatę za odkop miesiąca :D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...