Jump to content
Pavulon

Dolot

Recommended Posts

Pavulon

Chcę założyć dolot do swojego 2.0 HDI tylko jaki i jak to zrobić i gdzie najlepiej kupić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
i.chrzan

Grzegorz206 tylko w żadnym z tych tematów nie ma mowy o dolocie do 2.0 hdi , chyba nikt jeszcze u nas w klubie nie ma dolotu w hdi kiedyś też szukałem ale nic nie znalazłem :(

 

 

-----dodane po chwili ( 11/11/2008 o 12:37:00 ) -----

 

 

a może Witos ma ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Grzegorz206

Podajac te linki chcialem pokazac jakie doloty montuja klubowicze. Czyli jest to odpowiedz na

tylko jaki

Share this post


Link to post
Share on other sites
papuc_2004

Hmm gdzies czytalem (na forum) ze dolot w HDi niejest zbyt dobrym pomyslem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mac412
Hmm gdzies czytalem (na forum) ze dolot w HDi niejest zbyt dobrym pomyslem.

Wyszło, że można zamontować, ale wielkiej rewelacji nie będzie. Może nawet źle wpłynąć na silnik.

np jeden temat znalazłem

http://www.206club.net/showthread.php?t=49441&highlight=dolot+hdi

może jeszcze taki temat

http://www.206club.net/showthread.php?t=37918&highlight=dolot+hdi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rafał75

a moze zamiast całego dolotu wystarczyłaby Ci sama wkładka filtra? (np. K&N) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ArcherPAF

ja mam u siebie samą wkładkę K&N i jest oki, nawet bardzo :D a dolot będę robił dopiero przy głębszych modach :D

 

Uprzedzając komentarze, że mam benzynę i to 107 to napisałem, po to, aby poprzeć głoś Rafała że sama wkładka będzie chyba lepszym pomysłem!

Share this post


Link to post
Share on other sites
mac412

Nawet gdzieś czytałem, że do diesla (nie wiem czy zwykłego czy turbo) nawet wkładki sportowej nie można montować. To zmieniałodopływ ilości powietrza do silnika, która ten miał obliczoną dawkę wraz z seryjnym dolotem. Jakoś tak...hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pavulon

Chyba jednak kupię wkładkę

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rafał75
Nawet gdzieś czytałem, że do diesla (nie wiem czy zwykłego czy turbo) nawet wkładki sportowej nie można montować. To zmieniałodopływ ilości powietrza do silnika, która ten miał obliczoną dawkę wraz z seryjnym dolotem. Jakoś tak...hehe

nie mam diesla więc się nie będe upierac co do dolotu, ale teorię o wkładce pierwszy raz słyszę:/:

Share this post


Link to post
Share on other sites
mac412
nie mam diesla więc się nie będe upierac co do dolotu, ale teorię o wkładce pierwszy raz słyszę

To nie jest moja teoria, gdzieś to czytałem i nie moge znaleźć.:P

A wkładka w benzyniaku to jak najbardziej.

znalazłem takie coś można sobie poczytać. Chyba myślałem o wypowiedzi mastersa. Ale na naszym forum też był poruszany taki temat tylko za nic nie moge znaleźć.

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1633

Share this post


Link to post
Share on other sites
koczownik

Firma Pipercross robię stożki gąbkowe i posiada gotowe doloty do 2.0 HDI http://pipercross.net/ . Znajdź sobie na ich stronie, podajesz swój model i zobaczysz zdjęcie zamontowanego zestawu w 2.0 HDI . Do mnie idzie już stożek 150mm x 150mm bo w miejscu oryginalnego filtra mam wsadzony intercooler

Share this post


Link to post
Share on other sites
mac412

Możesz wrzucić fotki jak dostaniesz ten filtr? Montujesz go na kwasówce czy dodatkowo kupiłeś power rure?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pavulon
Znajdź sobie na ich stronie, podajesz swój model i zobaczysz zdjęcie zamontowanego zestawu w 2.0 HDI . Do mnie idzie już stożek 150mm x 150mm bo w miejscu oryginalnego filtra mam wsadzony intercooler

Niestety na ich stronie nie ma silnika 2.0 HDI tylko 1.4 HDI

Share this post


Link to post
Share on other sites
Grzegorz206

Ale stozek dosc tani jakis tydzien temu byl prawie po 200zl

Share this post


Link to post
Share on other sites
ROBERT206

ja miałem nie na długo wsadzony stożek i teraz mam spowrotem seryjny ;/

 

a więc tak na " -" łapał za duzo powietrza w granicach 2.5 do 3coś tyś obr a zaczym idzie miał dziure w tych granicach ( gdy bardziej agresywnie zaczynasz jezdzic zmieniasz bieg na wyższy a tu dziura nie przyjemne) Po stożku auto sie kreci lepiej po tych 3 tyś obr. i ma wyzsze obroty ;p jeszcze sobie przemyślcie przynajmiej ja tak miałem a wsadziłem seryjny

Share this post


Link to post
Share on other sites
koczownik

tani bo ma wymiary do niczego (wejście 107mm :/) ja zakładam stożek (pipercross PK019) bo jak na razie to nie mam pod maską miejsca na seryjny z powodu intercoolera

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...