Jump to content
Sign in to follow this  
zuber12

Buraczane zachowanie admina.

Recommended Posts

zuber12

Witam,

 

Miałem to nieszczescie, że małżonka moja szanowna kupiła sobie Puga 206. No i kilka dni po zakupie bagaznik sie zaciął i nijak nie idzie go otworzyć.

Osobiscie posiadam Skodę Fabia i w razie takich sytuacji udaję się na forum, co zrobiłem i tym razem.

Zapisałem sie ładnie do 206club.net i zadałem pytanie "Jak otworzyć bagażnik od środka?" uprzednio przeszukawszy forum pod tym kątem (znalazione odpowiedzi niestety nic nie dały - np wsadzenie palca w klapkę pod silniczkiem wycieraczki).

Po czym nastepnego dnia wchodzę na forum i mojego posta nie ma. Znalazłem go na smietniku i zauważyłem, że nawet ktoś odpowiedział tylko przepełniony władzą człowiek o nicku AMIGO skasował treść i krzyknął "PANOWIE TAKIE RZECZY TO NA PW A NIE NA FORUM!!!!"

Oczywiscie Pan AMIGO nic mi nie wytłumaczył, więc pytam się uprzejmnie co na tym forum mozna umieszczać? Może mam się zachwycać pieknymi tylnymi światłami Pana AMIGO (szkoda, że nie widac wydechu bo pewnie się pieknie błyszczy ;-), bo juz nie wiem co.

A bagażnik w aucie żony kolejny dzień zatrzaśniety. Dziekuje Panie AMIGO za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
krejzRudy
tylko przepełniony władzą człowiek o nicku AMIGO
:lol: To nie Amigo :]

 

co na tym forum mozna umieszczać?
Rzeczy, które nie będą pomagały złodziejom ! ;)

 

Zapytaj kolegi, który Ci podał odpowiedz, aby napisał Ci to jeszcze raz, ale na PW !

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziachu

"Pan Amigo" nie ma tu zadnej wladzy wiec nie wiem o co c'mon

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sky

to chyba normalne ze metod włamu do auta nie podaje się publicznie ? / z tego co sie orientuje to od wewnatrz auta.. po zlozeniu siedzen.. i wlezeniu do bagaznika.. po zdjeciu listewek plastikowych w bagazniku i odslonieniu sobie zamka powinno byc na nim wyciecie w ksztalcie lepka od zapalki.. i tam wsadzamy jakis twardy drut.. badz szpikulec i w zaleznosci od modelu auta do gory/przyciskamy/na dol.. ot, taki sposob na otwarcie zatrzasnietego bagaznika bez wlamywania sie do auta..

Share this post


Link to post
Share on other sites
cybernetic

Wydaje mi się że żeby otworzyć bagażnik od środka to trzeba do samochodu wejść, a jakoś nie wierze żeby złodziej najpierw włamał sie do auta, później czołgał się poprzez siedzenia do auta żeby otworzyc bagażnik...

Poza tym jak umiał otworzyc drzwi (bez kluczyka) to i z bagażnikiem sobie poradzi

Więc tak samo jak zuber12 w tym wypadku nie wiem dlaczego zostało to skasowane

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
zuber12

Dziękuję, ja nie chcę sie włamywac do auta.

Prosiłem o sposób otworzenia bagażnika od środka. Jeżeli juz złodziej dostanie się do środka to co mu da sposób otwierania bagażnika z wewnątrz?

A Pan AMIGO faktycznie tylko krzyknał, że temat do zamknięcia zatem moja złość przechodzi na usera Junk65 a Pana AMIGO przepraszam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sky

w przypadku sytuacji ktora ja opisalem tak.. moze ktos wczesniej opisal metoda bardziej inwazyjna z zewnatrz..

Share this post


Link to post
Share on other sites
cybernetic
moze ktos wczesniej opisal metoda bardziej inwazyjna z zewnatrz

Tak się składa że to ja odpisałem wtedy na posta i opisałem tę samą metodę co twoja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Silv3r

 

Rzeczy, które nie będą pomagały złodziejom ! ;)

 

 

Litości...

 

Jaki złodziej otwiera samochód od środka...? :victory

 

 

 

Co do Admina który edytował posta:

 

"Ostatnio modyfikowany przez użytkownika Junk65; Dzisiaj o 10:49. "

Share this post


Link to post
Share on other sites
cybernetic

To nawet w instrukcji jest napisane

110lo3.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Silv3r

Junk65 po prostu dał ciała i tyle :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lote

Chciałbym zobaczyć złodzieja, który otwiera sobie spokojnie auto, po czym natchniony nadzieją zrabowania wnętrza bagażnika, wczołguje się do auta, by tenże otworzyć od środka :) Do pełni mojego szczęścia w takowej sytuacji, brakowałoby tylko, aby podczas próby wyjścia z auta (przez bagażnik oczywiście - a jakże!) przytrzasnęła go klapa bagażnika.... Nagroda Darwina MUROWANA! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
chaos

W temacie powiedziano juz wszystko dalsza dyskusja nie ma sensu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...