Jump to content

Peugeot 208


cybernetic

Recommended Posts

Bierzesz wersję 3D - obniżasz zawiechę, dajesz felgi z RCZ, spojler tradycyjny dla wersji RC, podwójną końcówkę wydechu, lakier czerwony/pomarańczowy/niebieski/biały z czarnymi dodatkami, "groźnego lwa na boku", do tego fotele RECARO do środka i jazda.

 

Mi też DS3 przypomina bardzo, ale wg. mnie to zaleta, Polo przy nich będzie wyglądać jak z lat 90. :)))

Link to post
Share on other sites
  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • slavtom

    33

  • mim

    25

  • Waheto206

    22

też uważam to za zaletę, ogólnie podoba mi się stylistyka Cytryny jaką teraz reprezentują, i jakby Peugeot poszedł tym tropem może będzie ciekawe :) A co do wersji RC to może i masz racje, chcę taką zobaczyć, a RC raczej też wyjdzie :D

Link to post
Share on other sites

Tak i do tego to hybryda z połączonym silnikiem elektrycznym, który będzie napędzał tylną oś i będzie generował 37 koni :D Co razem daje z silnikiem 1,6 233 kuce. Ciekawe jak to się będzie sprawowało. Ale może jeszcze coś się zmieni, premiera koniec 2012 więc jeszcze trochę czasu..

Link to post
Share on other sites

A oto 208 GTi:

http://www.topgear.com/uk/car-news/new-peugeot-208-gti-coming-2011-11-02

 

"It will be a hard-hitting comeback on historic territory. Peugeot will be making Peugeots again." tak powiedział szef peżota, zobaczymy! :)))

 

Do tego silnik z RCZ ~200 KM więc będzie fajnie, coraz mniej mi się RCZ podoba, bo 208 GTi (u nas RC) będzie od niego szybszy i tańszy dużo.

Link to post
Share on other sites
PrzemkoPW
A oto 208 GTi:

No nie zupełnie, to jest na razie pobożne życzenie żeby tak wyglądał, wersja GTi jeszcze nie zostala zaprezentowana.

Na razie oficjalnie zostały pokazane zdjęcia "zwykłej" 208

bo 208 GTi (u nas RC)

Nigdzie oficjalnie nie napisali że w PL będzie się ten model nazywał RC. Peugeot chce wrócić do legendy GTi więc prawdopodobnie jest szansa że nazwa RC zniknie a wszędzie będzie GTi.

Link to post
Share on other sites

No rzeczywiście, to wizualizacja! Tak napisali w artykule nawet. :) Dałem się ponieść emocjom, bo mi się strasznie spodobał.

Poza tym jaki Ancek, Waheto!! ;)

 

/MOD

Już edit poleciał ;)

MOD/

Link to post
Share on other sites
PrzemkoPW
I mam coś dla fanatyków SW

 

http://abcmoteur.fr/futurs-modeles/p...rojet-a92-psa/

 

Powiem wam że nawet nawet nie zmaścili go jak 308

To jest jakaś wizualizacja z przed roku, popatrz na oficjalne zdjęcia 208, to zupełnie inne auto, na pewno SW nie będzie wyglądało jak na tym "zdjęciu".

Link to post
Share on other sites
To jest jakaś wizualizacja z przed roku, popatrz na oficjalne zdjęcia 208, to zupełnie inne auto, na pewno SW nie będzie wyglądało jak na tym "zdjęciu".

 

 

Ważne że przykładowa " fotografia " nie jest oszpecona wklęsłym tyłem ...

 

Wszystko wyjdzie w praniu :)

Link to post
Share on other sites

A mi się jakoś ta 208 nie podoba a zwłaszcza ten trapezowy wlot na zderzaku przednim. W ogóle ten samochód nie wygląda jakby wyjechał od Peugeot'a tylko od któregoś z koreańskich producentów. Zdecydowanie bardziej podoba mi się C3/DS3.

Link to post
Share on other sites

Wersji sportowej peugeot oficjalnie nie zaprezentował i nic o niej o niej nie wiadomo, tak mi napisali z Peugeot Polska, na razie został zaprezentowany normalny kompaktowy model. A co do nazewnictwa to jestem za, żeby wrócili tylko do GTi, RC mi sie kojarzy z zabawką, zdalnie sterowanym samochodzikiem ;P

Link to post
Share on other sites

W 3 drzwiowej wersji nawet fajny, bardziej mi się podoba jak 207. Rozstaw śrub kół pozostał stary, więc pewnie wraz z premierą będzie porcja nowych alu m.in. do 206. :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Umieszczam tutaj wszystkie zdobyte informacje na temat nowej "dwieścieósemki".

Trochę info o nowym Pugu 208:

-waga zmniejszona o 110 kg (a w większym dieslu nawet o 136 kg) w stosunku do 207,

-nieco więcej przestrzeni na kolana z tyłu,

-zaskakująca ilość miejsca z przodu,

-bagażnik ma pojemność 280 litrów, czyli o 10 więcej niż w 207,

-wersje 3- i 5-drzwiowe różnią się od siebie, w przeciwieństwie np. do 206, który jest niemal identyczny w obu wersjach,

-trzydrzwiówka ma bardziej dynamiczną sylwetkę,

-pięciodrzwiówka jest dla ceniących większą funkcjonalność,

-licznik jako nowość w tym segmencie powędrował nad kierownicę, co ma na celu poprawę widoczności,

-wykończenie i ergonomia wnętrza sprawiają niezłe wrażenie,

-spora powierzchnia szyb poprawia widoczność.

-karoseria spawana laserowo, w celu poprawienia sztywności i obniżenia masy

 

Autko trafi do naszych salonów na przełomie kwietnia i maja.

Początkowo producent będzie oferował 3 benzyniaki (92-156KM) oraz 3 diesle (68-112KM).

W silnikach diesla ma być dostępna technologia mikrohybrydowa e-HDI. Wszystkie modele napędzane jednostkami wysokoprężnymi emitują poniżej 99 g CO2/km.

Po kilku miesiącach do oferty mają dołączyć trzycylindrowce (1.0 68KM oraz 1.2 82KM), ale nie będą mieć bezpośredniego wtrysku, 6-biegowych skrzyń czy systemu start&stop.

3-cylindrowy 1.2 w przyszłym roku zostanie wyposażony w turbinę i będzie rozwijał 120KM. Zastąpi on wolnossące 1.6.

Jednostka ma zużywać średnio 4,3 l paliwa na 100 km.

 

25% konstrukcji pojazdu stanowią materiały ekologiczne lub pochodzące z recyklingu – w Peugeocie 207 materiały te stanowiły 7%.

 

Bardzo prawdopodobny, jak nie oczywisty jest kabriolet CC.

Najmocniejsza odmiana, która się pojawi będzie nosić dalej nazwę RC, chyba że zarząd Peugeot'a postanowi ją zmienić na GTi, kojarzące się z legendarną "dwieściepiątką".

Za jej napęd odpowiedzialny będzie silnik 1.6 THP. Moc auta powinna wynosić około 200 KM.

 

Niestety fani Super Wózków nie zobaczą już następcy 206 SW.

Zastąpi go mały crossover bazujący na 208, który będzie nazywał się 2008.

 

Dane na podstawie "Auto Świat" nr. 4/2012

... i nie tylko ;)

 

Dziękuję i pozdrawiam :)

 

---------- Po chwili dodano... ----------

 

Kilka dni temu Peugeot rozpoczął produkcję nowego 208 w fabryce w Poissy we Francji.

Hura ! :D

 

---------- Po chwili dodano... ----------

 

Limitowana wersja

Peugeot 208 w limitowanej wersji Ice Velvet

Choć Peugeot 208 miał swoją premierę niedawno, francuski producent już teraz przedstawił limitowaną wersję tego pojazdu. Na 18 europejskich rynkach znajdzie się łącznie 650 sztuk "dwieścieósemki" w odmianie Ice Velvet.

 

Wersja Ice Velvet będzie się wyróżniała unikalnym, satynowanym lakierem nadwozia, 17-calowymi felgami z aluminium, a także wieloma akcentami w kontrastujących ze sobą barwach. Standardowe wyposażenie limitowanego Peugeota 208 obejmuje m.in. panoramiczny dach, nawigację satelitarną z dotykowym ekranem w centralnej konsoli, automatyczną klimatyzację i sportowe fotele.

 

Auto będzie dostępne jedynie w odmianie trzydrzwiowej, a jego ceny będą się rozpoczynały od ok. 23 tysięcy euro (ok. 100 tys. zł !!!).

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...