Jump to content
Sign in to follow this  
dziacial

jak buduje sie 206 i inne mobile

Recommended Posts

Shapeshifter

ciekawy ten proces i fajna aplikacja do zgłębienia wiedzy o powstawaniu 206 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
KwAs

Fajnie to pokazane :) Ciekawe ile sztuk nie nadaje sie do uzytku po tym zabiegu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pablo

Fajne obrazki... :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iceman_x

kolorowe jak nasze 206'stki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

fajoskie ;-) wczesniej tego nie znalazłam jakos, i akurat 206tke wzieli jako przyklad do skladania he he ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pablo

a.. i dodam, że szkoda, że nie można samemu sobie złożyć co sie chceeeeee.... :(:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

taaak - ale zawsze moze sz wejsc sobie na stronke peugeot.com.pl i tam masz konfigurator ;):P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pablo

wolę sam od podstaw.. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
michal

Fajnie by byl dostac zestaw do samodzielnego monazu:D

 

od razu dzrwi wyciszyc kabel poukladac do piecyka, szybki sciemnione zalozyc, polakierowac wsio, zalozyc inna zawieszke itp itd

Share this post


Link to post
Share on other sites
garfield-

a może by tak karoserie podmienić na jakąś inną :P ...

oj za bardzo coś uprościli ... :|

 

ale chyba zapmnieli zaznaczyć gdzie montuję ten "jeden głośnik" :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

karoseria to cały urok przeciez ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Janus

bardzo ciekawe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
biszkopt

mogli dodać trochę fotek...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iceman_x

dali rysunki 8-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
biszkopt

no tak ale to nie to co fotki albo jakiś filmik,boją się pokazać c tam panowie robią np na nocnej zmianie? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...