Jump to content

odnosnie spotów


Recommended Posts

Wy się wszyscy znacie fajnie

hahahahaa.... sandre moze raz w zyciu widzialem. moze ;)

sam kiedys przyjechalem pierwszy raz na spot... w sumie kazdy z Nas (no dobra, marecek byl pierwszy ;) )

A ja i tam sądzę że są tu tacy którzy czują się ważni i ważniejsi

sa jeszcze moderatorzy i administratorzy.

dla tego taki był pomysł widać się nie spodobał szkoda

ale nic o tym pomysle nie napisales! nie uwazasz ze byloby fair o tym Nas poinformowac?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Dragon_84

    17

  • kocurr

    7

  • Brzuch

    7

  • Lajtmen

    5

Top Posters In This Topic

Wy się wszyscy znacie fajnie my nie znamy prawie nikogo, dla tego taki był pomysł widać się nie spodobał szkoda

 

dragon_84 to udzielaj się na Forum i będziesz się znał lepiej z innymi. Od tego masz 206c.n a nie jakieś tam grona i inne fotki. Nie wiem po co powielacie wogle Forum na innych Portalach. Jak jeden i prawdziwy jest tylko 206c.n. Tak było jest i będzie.

Link to post
Share on other sites

Zawsze możecie skasować ten temat i macie problem z głowy - a przyznam że nie miałem pojęcia że tak unikacie spotkań z ludźmi z poza forum spoko już wiem...

 

a tak jestem z piaskownicy :P:P:P:P:P

Link to post
Share on other sites
a tak jestem z piaskownicy

 

i tyle w temacie

 

rzyznam że nie miałem pojęcia że tak unikacie spotkań z ludźmi z poza forum spoko już wiem...

 

Taa unikamy zloty, spoty, spontany - taa unikamy cały czas Nie ośmieszaj się już bardziej może ok? :]

Link to post
Share on other sites
Nie chcecie się spotkać w GM poznać nowych ludzi

A ktoś gdzieś napisał, że nie chcemy. Tylko sprawa wygląda tak, że to my zapraszamy nowych ludzi na spoty (przez dział spoty)... :] subtelna różnica.

 

sam kiedys przyjechalem pierwszy raz na spot.

No właśnie, jak chciałem poznać ludzi z 206club.net w RL to nie fukałem i nie warczałem na nich na forum, tylko pokornie pojechałem na zorganizowany spot. [nie znaczy to, że organizacja tudzież propozycja spotu to domena "starych wyjadaczy" i proszę tak tego nie czytać]

Link to post
Share on other sites
dragon_84 to udzielaj się na Forum i będziesz się znał lepiej z innymi. Od tego masz 206c.n a nie jakieś tam grona i inne fotki. Nie wiem po co powielacie wogle Forum na innych Portalach. Jak jeden i prawdziwy jest tylko 206c.n. Tak było jest i będzie.

teraz to mnie tu wszyscy tak kochają że raczej moje wypowiedzi jakie by nie były będą średnio pozytywnie postrzegane szkoda że nie potraficie normalnie wytłumaczyć o co chodzi tylko robicie od razu najazdy na ludzi. hmmm nie dostałem żadnego zaproszenia, a spotów nie było dawno więc stąd ten pomysł. Wyślij mi jeszcze ze 3 ostrzeżenia to się powypowiadam

Edited by Dragon_84
Link to post
Share on other sites
a przyznam że nie miałem pojęcia że tak unikacie spotkań z ludźmi z poza forum spoko już wiem...

Grochem o ścianę.... :?

 

Cóż, jeżeli dyskusja ma podlegać na tym, że próbujemy Cię przekonać do tego, że Twój punkt widzenia jest obarczony pewnym błędem, a Ty uparcie stoisz na swoim stanowisku, to

_zamkniety

 

znaczy jeszcze nie zamkniety ale do tego to zmierza...

Link to post
Share on other sites

ziachu, kocurr, dlaczego nie zamkniecie tego bezsensownego wątku tylko dyskutujecie z gościem ktory ma własny świat i próbuje was do niego wciągnąć ??

 

a tak jestem z piaskownicy
wyjdź z niej jak najszybciej bo piasek źle wpływa na Twój rozwój intelektualny ;)
Link to post
Share on other sites
ziachu, kocurr, dlaczego nie zamkniecie tego bezsensownego wątku tylko dyskutujecie z gościem ktory ma własny świat i próbuje was do niego wciągnąć ??

hmm moze po to aby bylo dla potomnych :P

Link to post
Share on other sites

ladnie sie w W-wie bawicie, prawie jak u nas ze spotem pod patronatem Radia Piekary :P

ale co tam :) ma szanse, to niech sie user poprawi.

dzika sprawa, przyjezdzasz na spota, myslisz ze zastaniesz kogos z forum ,a tu Ci jakis koles z pytaniem "czy Ty tez z grona? " :P

ach, musialem cos napisac bo sie fajny temat zrobil :P

Link to post
Share on other sites
jasiek, bo dajmy userowi szansę trzeba wierzyć w ludzi, przynajmniej do jakiegoś czasu

 

Jak będziecie czytać od początku to zobaczycie że próbowałem. Ja też jestem tu świerzak nikt mnie pewnie nie kojarzy. Ale każde forum ma swoje zasady swój regulamin i nie ma po co go kwestionować a tym bardziej jak forum istnieje juz jakiś dłuższy czas.

 

Z mojej strony to tyle.

 

P.S.

 

Cytat:

dragon_84 napisał/a

a tak jestem z piaskownicy

 

wyjdź z niej jak najszybciej bo piasek źle wpływa na Twój rozwój intelektualny

 

A ja po prostu podejrzewam że to kolejne dziecko neostrady i tyle :)

Edited by Brzuch
Automatyczne scalanie postów
Link to post
Share on other sites

Nie spinajcie się. Bez sensu jest taka dyskusja, bo do niczego konkretnego i rozsądnego i tak nie doprowadzi :)

Link to post
Share on other sites
A ja po prostu podejrzewam że to kolejne dziecko neostrady i tyle

Masz jakiś problem kolego w stosunku do mojej osoby ??? i kogo nazywasz dzieckiem bo chyba coś ci się pomyliło.

Link to post
Share on other sites

aaa mówiłem kocurr zamknąć temat ;)

 

Jak ja lubie ten obiektywizmy przy zamykaniu tematów :]

 

Mamo bo on sie wyzywa...

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...