Jump to content

Silesia Squad [pomysły, info, wszystko ;-) ]


Recommended Posts

wieczny
teeee ....... a brakło Ci kiedyś u mnie miejsca?????
Tak sobie zażartowałem :P , ale dzięki chłopaki informacje :victory
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Phantom

    465

  • *RAMZES*

    330

  • Tyski i Ginger

    296

  • Damian90

    177

*RAMZES*

a tu znowu cisza??

 

 

 

normalnie na tym Śląsku to noc sie ostatnio nie dzieje... :P

Link to post
Share on other sites

Od razu przyszła mi na myśl pewna piosenka...

 

"Jaki tu spokój, nanana

 

Nic sie nie dzieje, nananana

 

Nikt sie nie bawi, nanana

 

Wszyscy sie nudza, nananan" :whstl

Link to post
Share on other sites

Ja tam się nie nudzę, wręcz przeciwnie, brakuje mi czasu na wszystko :P

Link to post
Share on other sites
*RAMZES*
a ja mam smaka na vódke

 

 

a dowód masz?? :lol2

Link to post
Share on other sites

Kurde ciekawe jak długo jeszcze taka pogoda ma być.Chciałem dziś wypolerować auto a tu dupa :/

Link to post
Share on other sites
a ja mam smaka na vódke

A ja mam zagrychę, właśnie upiekłam dwie blachy pizzy i piekę drożdzóweczki z czekoladą i cynamonki :alko:chat Ha, i co :))) Jak ktoś ma ochotę to zapraszam :))

Link to post
Share on other sites
A ja mam zagrychę, właśnie upiekłam dwie blachy pizzy i piekę drożdzóweczki z czekoladą i cynamonki :alko:chat Ha, i co :))) Jak ktoś ma ochotę to zapraszam :))

 

ehhh szkoda że tak daleko ;)

Link to post
Share on other sites
ehhh szkoda że tak daleko

E, tam, o rzut beretem :lol:)))

Link to post
Share on other sites

chyba o rzut peugeotem,hi hi hi:))chętnie bym wpadł ale"arbeit macht frei".

Link to post
Share on other sites
*RAMZES*
Jak ktoś ma ochotę to zapraszam

 

 

widzę, że post także służy celom towarzysko- zapoznawczym :bezzebow

 

właśnie upiekłam dwie blachy pizzy i piekę drożdzóweczki z czekoladą i cynamonki

 

przez żołądek do serca?? :lol2

Link to post
Share on other sites
widzę, że post także służy celom towarzysko- zapoznawczym

A, bo ja to do wszystkich się doklejam,:friends może nie powinnam ale co tam, najwyżej mnie wyrzucą :206

Link to post
Share on other sites
Phantom
może nie powinnam ale co tam, najwyżej mnie wyrzucą
chyba: najwyżej mnie rzuci :P (twój facet) :)
Link to post
Share on other sites
chyba: najwyżej mnie rzuci (twój facet)

E, tam, po tylu latach to już mu się nie opyla :))):))):))) ale nie róbmy śmietnika, bo naprawdę mnie wyrzucą za pisanie nie na temat :)

Link to post
Share on other sites
beata3720

a jaki był temat :niepewny, ja tam na te cynamonki to z chęcią bym się załapała, ale troszku daleko :mlask

Link to post
Share on other sites
*RAMZES*
ale nie róbmy śmietnika, bo naprawdę mnie wyrzucą za pisanie nie na temat

 

w końcu po to jest ten temat :P by nie śmiecić na forum ;)

Link to post
Share on other sites

EMKA

tylko mi smaka narobiłas;)

 

---------- Po chwili dodano... ----------

 

jak pogoda się nie zmieni to o 19 na M1? pojawi sie ktoś?

Link to post
Share on other sites
jak pogoda się nie zmieni to o 19 na M1? pojawi sie ktoś?

Ja niestety nie:( ale jak bym miała trochę bliżej to bym się zjawiła z tymi bułeczkami :))) Ale życzę Wam udanego spotkania :)

Link to post
Share on other sites

Potwierdzam:D tak 21:30 bedziemy. Ale "zabawa" i tak zaczyna sie dopiero po 22 kiedy policja ma zmiane:) :jazda:

Link to post
Share on other sites

no i specjalnych zabaw nie było dziś, no moze poza dariem;)

Link to post
Share on other sites

ano podjechałem sobie drogą powrotną ze zlotu Peugeot Klub Polska na pogawędkę :) miło było zobaczyć znajome twarze ze śląska i też nowe :)

pozdrawiam i do zobaczenia :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...