Jump to content

ile waży skrzynia biegów? szybka prośba o pomoc


Recommended Posts

najlepiej zrob pare pomiarow i wyciagnij srednia bowiem sadze ze kazdy pomiar bedzie sie roznil

Link to post
Share on other sites
smart206
kazdy pomiar bedzie sie roznil

 

bo przy dźwiganiu skrzyni przy poprzednim pomiarze się spocisz i stracisz na wadze...

No metodyka pomiaru, to sprawa wydawało mi się oczywista, więc pominąłem ten watek.

Link to post
Share on other sites

a moze od razu wprowadz kazdy pomiar do arkusza kalkulacyjnego, potem do bazy danych. Nastpenie wyslij to jakiemus matematykowi z polibudy i niech sprawdzi czy sie aby na pewno nie pomylil :mur

Ilez mozna pisac o jednym i tym samym

 

---------- Wypowiedź z 12:00 ---------- Poprzedni post o 11:58 ----------

 

zaraz sie dowiemy:

"ilu forumowiczow potrzeba do zwazenia skrzyni biegow"

Link to post
Share on other sites
Phantom

haha... Chaos dychej ;) to tylko na jajca chłopaki piszą ;)

nie chce mi się ważyć skrzyni biegów ;) waży ile waży i już :P

Link to post
Share on other sites
  • 8 years later...

Szkoda ze nie zakończyło się to odpowiedzią bo sam myśle wysłać taka skrzynie do PL.

Link to post
Share on other sites
blackdaro
Szkoda ze nie zakończyło się to odpowiedzią bo sam myśle wysłać taka skrzynie do PL.

 

Wisisz mi przysługe, bo przed chwilą byłem w garażu i musiałem specjalnie ściągać skrzynie z górnej półki:P

 

Waga skrzyni -> 35,5kg

 

Z tym, że to skrzynia od 2.0 s16, nie wiem jak bardzo różni sie od innych wersji.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...