Jump to content
Sign in to follow this  
colo1313

Belka zderzaka przedniego

Recommended Posts

colo1313

Witam Jaka jest roznica w belce zderzaka przedliftowej a poliftowej?Kupiłem se zderzak(taki jak ma natymzakonczymy) i chciałbym sie upewnic czy wszystko bedzie ok.Prosze o jakies porady:help

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sloniu

ja zmieniłem zderzaki na xs a belka została bez zmian(od wąskiego) i wszystko pasuje wiec myślę śmiało możesz zakładać.jedynie co nadkola sa inne

najlepiej zapytaj wtej kwesti natymzakonczymy na pwpozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites
G-T-C
Witam Jaka jest roznica w belce zderzaka przedliftowej a poliftowej?Kupiłem se zderzak(taki jak ma natymzakonczymy) i chciałbym sie upewnic czy wszystko bedzie ok.Prosze o jakies porady:help

belka na pewno jest tak sama.

Share this post


Link to post
Share on other sites
natymzakonczymy

Juz Ci napisalem pm.Napewno pasuje :ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
colo1313
Juz Ci napisalem pm.Napewno pasuje :ok

Zderzak oddany do lakiernika.Miejmy nadzieje ze bedzie pasowac.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ogonek1989

czekamy n foto ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...