Jump to content
  • Similar Content

    • pkozlowski
      By pkozlowski
      Witam! Jechałem sobie wczoraj kulturalnie swoim puźkiem, zadowolony po wymianie wtryskiwacza i nagle coś szarpnęło, stuknęło i zaświeciła się kontrolka diagnostyki silnika. Obroty falowały, gasł na wolnych, sam przyśpieszał i zwalniał. Pojechałem dzisiaj do Bosch`a podpiąć się do komputera. Pierwszy raz wogóle się nie połączył. Magik wykręcił komputer, podmuchał, pochuchał, odtańczył taniec radości i odpalił auto. Dalej silnik wariował. Następnie wymontował silniczek krokowy, wyczyścił go i założył spowrotem. Po ponownym podłączeniu do kompa okazało się ze nie było zapisanych błędów w komputerze, wszystkie parametry silnika są w normie, sonda lambda wskazuje prawidłowo, wtryski OK, obroty na poziomie 700 . Generalnie nie ma się do czego przyczepić. Zadowolony poleciałem do kasy, zaplaciłem i moja radość trwała całe 15 minut Silnik zgasł, zaświeciło się na desce wszystko co było możliwe, odpaliłem i znowu zaczeło sie falowanie obrotów, może nie tak jak było wcześniej ale jest to wkurzające. Zastanawiające jest to ze tak sie dzieje jak silnik jest ciepły/gorący. Na zimnym silniku jest OK. Prosze o pomoc, bo niemam juz pomysłów co z tym zrobić. Generalnie to kupię silniczek krokowy i go wymienie, ale na forum wyczytałem, że może to być też walniety czujnik temp. ale z drugiej strony jak magik powiedział ze z silnikiem jest OK to chyba nie ten czujnik. Jak mogę to sprawdzić. Znalazłem na forum, że trzeba skalibrować nowo założony silniczek krokowy. Może to pomoże. Z góry dzięki za podpowiedzi.
       
      -- automatycznie scalone ( 27/3/2009 o 21.04 ) --
       
      Wymieniłem dzisiaj silnik krokowy, jest poprawa na wolnych obrotach ładnie się kręci - do czasu do czasu kiedy silnik osiągnie temperaturę 70stC. Wtedy silnik traci moc, szarpie, nie reaguje w ogóle na naciśnięcie pedału gazu podczas jazdy a na luzie słychać takie dziwne pojedyńcze strzelenie z rury wydechowej i wkręca się na obroty w miarę normalnie. Qrcze nie mam pojęcia co to może być. Odpięcie wtyczki od czujnika temperatury przy silniku nic nie zmienia. Ludzie pomóżcie bo wyłysieje do reszty. Aha dzisiaj po wyłączeniu silnika jeszcze z 5 minut unosił się lekki dymek z rury wydechowej.
    • SilverSerfer
      By SilverSerfer
      Na początku witam


       
      Od pewnego czasu zastanawiam się co wsadzić do mojego 206 5d na przód.
      a konkretnie jakie głośniki + tweetery
      NA WSTĘPIE pragnę powiedzieć ze przewaliłem masę tematów na tym forum ale konkretnej informacji która by mnie usatysfakcjonowała przy wyborze nie znalazłem.
       

      Posiadam Obecnie:


      Radio: ALPINE CDA-9884R
      http://www.audiophile.pl/p/1689_alpine_cda-9884r
      Głośniki przednie: Standardowe [nie wiem czy są tweetery - raczej brak]
      Głośniki tylne: brak
       

      Na co liczę i co chciałbym mieć:


      1. Chce zrobić na chwile obecna tylko przód!
      2. Przód ma być zasilany tylko z radia
      3. Jakość dźwięku - liczę na BDB
      4. Jeśli głośniki maja trzeszczeć przy podkręceniu na 60-70% to je skreślam
      5. Podsumowując: Maja grac bdb, brak trzeszczenie zniekształcę, moc wyższa niż standardowych bez problemów przy podkręceniu na około 70%+
       

      Na co mam plany w przyszłości:


      Jak już wiadomo przednie głośniki + tweetery będę miał wmontowane wiec przydało by się coś zrobić z tyłem
      Jakiś przyzwoity SUB [tu nie wiem jakiej mocy 150w rms?] ma po prostu grac BDB miękkie basy brak Buczenia niski pobór energi (nie mam zamiaru po 30min-1h grania na 50% mocy odpalać 206 z 2giego auta!)
       

      Budżet:


      Przód: 300zl max na głośniki (z wysyłką chyba ze znajdę na miejscu bez wysyłki w kwocie do 300zl)
      Wygłuszenie: im taniej tym lepiej nie więcej jak 100zl na 2je drzwi. (proszę tu nie podawać propozycji za większa kwotę bo nie raczej nie będą mnie interesowały ewentualnie +/- 20zl] (Z racji tego iż nie wiem jak długo będę miał to auto)
      Sub(Przyszłość): 400-500zl razem z wzmacniaczem [Jak wspomniałem stawiam na jakość ale nie pomijajmy mocy jak każdy lubię czasem przycisnąć]
      Okablowanie: Raczej nie mam planów zmiany chyba ze to konieczne...
       

      PODSUMOWUJĄC w czym potrzebuje porady


      1. Przednie głośniki napędzane tylko radiem wyżej wymienionym do 300zl max z wysyłką (prosił bym o zestawienie około 3ch modeli abym miał jakiś wybór) [jak już wyżej wspomniałem nie maja charczeć przy 70%+ oraz maja wybijać się znacznie jakościowo ponad te standardowe]
      2. Jakie Maty? taśmy? jakieś linki do poradnika montażu głośników, wygłuszania.
      3. Przyszłościowo Jaki sub z wzmacniaczem ewentualnie aktywny sub (na którego raczej obstawiam) więcej miejsca = lepiej [tak samo jak poprzednio liczę na jakieś propozycje zestawienie kilku modeli abym miał jakiś wybór]
       

      CO MAM NA OKU:


      Przednie głośniki:
      1. HELIX DARK BLUE 62.1 [nie wiem nie słyszałem ale masa pozytywnych opinie? nie sa za mocne do samego radia? nie będzie efektu trzeszczenia albo zniekształcę?]
      2. Jakieś Hertz tu miałem kilka propozycji ale moc zbyt duża?? albo sam nie wiem?
      SUB:
      1. Jakis Magnat, Hertz, Helix brak pomysłów na chwile obecna
      Wzmacniacz:
      1. Jakis Magnat [brak pomysłów?]
       
       
      z góry dziękuje za pomoc jeśli coś pominąłem to dopisze:)
    • drelo
      By drelo
      Mój problem polega na tym że po założeniu silniczka prawej lampy od stony pasażera podnoszenie chodzi tak jakby na przemian.
      Zaprezentuje to tak lewą lampe opuszczam to prawa się podnosi ;p
      Jak to diabelstwo zrobić żeby jednocześnie się podnosiły i opuszczały ;p
      Może jeden odłaczyć i później jakoś przestawiać ?
      Pomóżcie
    • mario188
      By mario188
      Witam.
      Chcę założyć instalację lpg do mojej 206-ki. Przejechane 134000. Auto pali bez problemu. Zastanawiam się nad tym jaką instalację wybrać - znajomy poleca mi BRC (coś nie jestem przekonany). Czy może lepiej coś innego do silnika 1.4 75 km z roku 2003?
      Pytanie do osób króre posiadają ten sam model i lpg - jaką instalację macie oraz czy polecacie? Ewentualne problemy ze spalaniem, błędy etc.
      Czy ktoś zakładał gaz w rejonach Wa-wy i poleca konkretny zakład?
      Pozdrawiam
    • Leariane
      By Leariane
      Witam.
      Temat był już poruszany na forum,jednak nie uzyskałem wystarczająco dużo informacji.Konkretnie chodzi o to,że chciałbym założyć do mojego 206 1.4HDI intercooler i ostatnio zacząłem się rozglądać konkretniej co i jak.Znalazłem taki oto IC http://fmic.pl/uniwersalne/197-intercooler-550x140x65mm.html#/intercooler-standardowy Jest napisane,że ma całkowite wymiary 700x140x65mm
      i chciałbym go upchnąć w zderzaku przed chłodnicą bo tylko tam wydaje mi się sensownie więcej miejsca na takie cuda,a podkreślam,że mam klimę. Pytanie brzmi czy wejdzie mi taki IC w to miejsce i jak go tam zamocować ? Ewentualnie jakie maksymalne wymiary IC musiałby mieć być żebym mógł go tam wepchnąć ? Widziałem już na zagranicznych stronkach,że zakładali IC do 1.4 HDI więc niech nikt nie mówi,że się nie da O kwestię podłączenia już nie pytam bo to rzeźba w tym wypadku więc z tym sobie poradzę.Zdaję sobie również sprawę,że przy seryjnym ECU intercooler praktycznie nic nie da ale planuję za jakiś czas wirusa więc baza jako cały silnik będzie jak znalazł,szczególnie,że wydech przelotowy już mam.
Sign in to follow this  
lukasz_freak

Devil Eyes - montaż silniczków

Recommended Posts

lukasz_freak

Od kilku dni jeżdzę już na nowych Devil-ach Dayline-ach, jednakże mam z nimi mały problem...nie wiem jak zamontować w nich silniczek...lampa wygląda tak z tyłu: Tył Wiem tylko tyle,że ten bolec nr. 2 znajduje się zaraz za soczewką i że jak jak poluzowany to mogę leciutko nią (soczewką) poruszać...ale nie wiem czy trzeba ten bolec wykręcić i w jego miejsce zamontować silniczki??

 

A może ktoś wie jeszcze do czego służy bolec nr.1?

Proszę o pomoc bo już nie wiem co mam robić...

Share this post


Link to post
Share on other sites
swiergas

sprobuj przekrecic uchwyt nr2 tak jak przekreca sie silniczek i wyjac go

 

---------- Po chwili dodano... ----------

 

bolec 1 masz do regulacji tak jak wnormalych tylko ze nie od gory a z boku

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tufu

nr2 calkeim wykrecasz bo w tam to miejsce wchodzi silniczek troszke zachodu jest zeby go tam wlozyc ale poradzisz sobie a nr1 jest do ustawia i regulowania swiatla.

 

---------- Po chwili dodano... ----------

 

nr jeden nie wykrecaj bo on reguluje swiatla stan przy scianie najlepiej w garazu zapal swiatla i sprawdz.a nr2 wykrec i tam wsadzasz silniczek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kamil20011

Ja nie wiem jak możesz zakładać taki temat i nie zaprezentować lamp jak wyglądają na aucie :)

Czekam na zdjęcia

Share this post


Link to post
Share on other sites
lukasz_freak

Lampy sa zaje.... zrobie zdjęcia jak tylko znajdę chwile i uporam się z silniczkami;) czyli może jutro;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomasz01

Swoją drogą jestem bardzo ciekaw czy uda Ci się zamontować te silniczki tak, aby światła móc dobrze ustawić.

 

Z DarioG doszlismy do wniosku iż nie da się tego zrobić bez przeróbki silniczków i wydłużenia śruby - tak jest przynajmniej w naszych egzemplarzach ;)

 

Niemniej jednak tzymam kciuki aby Ci się to udało :ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...