Jump to content

Pytania do Admina


Recommended Posts

  • Replies 280
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • marecek

    58

  • AniracK

    47

  • kelly

    34

mi integracja szeroko pojeta w zadnym razie nie przeszkadza

 

reszty niektorych wypowiedzi nie skomentuje, plotki zostawmy babom na targu a decyzje OBECNEMU ADMINOWI, taka moja skromna propozycja, niech głowa forum decyduje

 

przyznam ze łączenie łączeniem, pewno, czemu nie - im wiecej tym lepiej ludzi ale podczepianie nas pod "nich" czy "ich" pod nas... bo ja wiem? u nas mozna wrzucic jakis duzy odnosnik do strony tuning-klubu-206 a u nich duzy odnosnik do forum-206 i mysle ze jest fair, nikt sie do nikogo nie przykleja... wszystko jest po staremu ale powiedzmy "poszerzone".... to tylko moje luzne dywagacje - tymbardziej ze calej sprawy i pomyslu nie znam

 

kurw*

nie poto budowalismy i budujemy to forum zeby teraz podczepiło sie pod nas nie wiadomo co a co gorsza po co??

a dla uscislenia - buduje - Admin, "podczepia sie" (albo i nie) wiadomo co (klub mario) i po co tez wiadomo (integracja - jednoczenie sił)

klasa klasą ale warto czasem wyjzec do ludzi poza czubek wlasnego nosa a nie hermetycznie odgradzac sie od innych (gorszych?!)

oni zaprasaja nas tam, my ich tu - jak dla mnie FINE, czy moze gdzies zatracilam ideę tego wyimaginowanego zreszta chyba problemu?

Link to post
Share on other sites
odgradzac sie od innych (gorszych?!)

wiem ze to slowa wyjate z kontekstu ani oni ani my nie jestesmy gorsi ONI polozyli nacisk na budowanie strony internetowej:) MY <czytajcie marecek> polozylismy glownie nacisk na forum i roznego rodzaju porady :):):)

 

oni zaprasaja nas tam, my ich tu

prosze tez nie zapominac ze to ONI zapraszaja nas na zloty organizowane przez siebie USTRON i ZAKOPANE

 

i racje ma tutaj AniracK im nas wiecej tym lepiej

 

[ Dodano: 2005-03-08, 10:34 ]

marecek, czy nie daloby sie zrobic zamiast nr rej. np zaliczyl/a zlotow :P:P widzialem juz kilka foremek ktore mialy cos takiego :P <takie moje pale pytanko a za razem propozycja :) >

Link to post
Share on other sites
Guest Mecenas

mozesz przeciez dodac pole w PA

mozesz dodac kilka poł np pojemnosc, kolor, rok prod.

 

[ Dodano: 08-03-05, 11:47 ]

PA ->> uzytkownicy --> pola w profilu ---> dodaj

 

[ Dodano: 08-03-05, 11:49 ]

mozesz nawet ustawic czy ma sie pod czy nad postem to wyswietlac a moze tak jak nr rej pod avatarem

 

[ Dodano: 08-03-05, 12:33 ]

aaa5sw.th.jpg

Link to post
Share on other sites

Kudlacz, no włąsnie - oni nas (Was w sumie, mi sie jeszcze nie udało ;) ) zapraszaja, oni jednak badz co badz pwstali pierwsi, maja stronke na ktorej moze nie dzieje sie tyle co tu ale sa fajne fotki etc... dlatego nie dokonca podoba mi sie jesli ktos pisze o tym klubie w jakis pseudo-obrazliwy sposob albo z wyrzutem bo jednak to tacy sami 206tkowicze jak my...

Link to post
Share on other sites
Guest Mecenas

moze ci sie nie podobac - masz prawo

 

a ja mam prawo pisac to co mysle i co wiecej jeszcze długo bezie tak ze nie bedziesz miała prawa zabronic mi tego... tak samo jak ja nie mam prawa zabronic ci niczego..

 

jedyne co mozesz to mozesz mi dac sotrzezenie tylko pamietaj zeby je ładnie umotywowac

pozdrawiam Mec

:mec

Link to post
Share on other sites

ostrzezenie? po co? wystarczy ze przeczytaja to ludzie ktorzy zloty organizuja i nas (jako klub) na nie zapraszaja, wtedy jesli zaczna sie jakies krzywe spojrzenia na nas (jako forum) wsyscy ci pieknie podziekuja, albo podziekuja ci organizatorzy jesli kiedys zawitasz na zlot. A przynajmniej powinni.

Link to post
Share on other sites
Guest Mecenas

o mnie sie nie martw dam sobie rade nie potrzebuje adwokata w twojej osobie

 

i gawarantuje ze jesli sa tak wspaniali i rozsadni to z cała pewnosci wybacza mi moja szczerosc pogladów...

 

pozatym niemam nic przeciwko nikomu nawet przeciwko Tobie nic nie mam

poprostu uwazam ze połaczenie nie przyniosło by obobulnych korzysci ot cała filozofia

 

i gdyby nie twoje komentarz to temat damno bu umarł..

zreszta marek rozwiał juz wszystkie wapliwosci

Link to post
Share on other sites

i w porzadku, moje zdanie jest podobne, jesli polaczenie sił to dla jakis obopolnych korzysci, tylko wszystko mozna inaczej ujac tak zeby kogos nie obrazic, bo chyba nie poczulibysmy sie fajnie jako forum gdyby klubowicze Mario napisali:

"nie poto budowalismy i budujemy ten klub zeby teraz podczepiło sie pod nas nie wiadomo co a co gorsza po co??"

ani my nie jestesmy lepsi od nich ani oni od nas wiec nie widze powodów zeby sie wywyzszac - ot co...

Link to post
Share on other sites
Guest Mecenas

wiesz dobrze ze wisi mi to co inni mowia o mnie

wazne jest dla mnie to co mowia do mnie

mowie tak jak myse i nie bede tu udawal ze jestem kims inym tytko dlatego ze tak wypada

 

 

ale to juz zupełny OT

Link to post
Share on other sites

ze tobie wisi to akurat nie znaczy ze wszystkim wisi co kto o nas (jako o spolecznosci forumowej) mysli wiec opinie wystawiaj sam sobie (co w zasadzie robisz) a nie zabieraj glos jako "wszyscy" - "nie po to budowalismy" etc. I nie to ze sie czepiam ale nie wydaje mi sie zeby wszystkim tutejszym podobalo sie wypowiadanie takich opinii jako opinie ogółu...

Zreszta sprawa chyba jzu jest jasna wiec nie ma sensu sie nad tym rozwodzic...

Tylko dorbze zeby kazdy zdawal sobie sprawe ze na forum koegzystujemy, jak sie cos komus nie podoba - zawsze mozna powiedziec bye, ale jakies zasdy obowiazuja (chocby dobrego wychowania).

Suma sumarum: teksty w stylu "my jestesmy zajebisci a oni sa beznadziejni" zachowaj dla siebie, i mowie to jako moderator - nie dlatego ze tak mi sie podoba albo zeby ci dosrać ale dlatego ze do jakiejs etykiety zachowania przebywanie na forum i korzystanie z niego zobowiazuje.

Link to post
Share on other sites
Guest Mecenas

i co ja mam ci tłumaczyc jak ty swoje a ja swoje...

ogolnie wniski sa 2:

1) obojetnie co nie powiem ty jestes na nie do tej wypowiedzi

2) moje chamstwo jest wieksze od twojego wzrostu wiec... daruj sobie wiec uswiadamienie i nawracanie mnie na dobra droge

 

jestem jaki jestem - michał wisniewski - nic na to nie poradzisz wiec sie ztympogodz albo bye bye, bynajmniej nie bede płakał

Link to post
Share on other sites
a ja mam prawo pisac to co mysle i co wiecej jeszcze długo bezie tak ze nie bedziesz miała prawa zabronic mi tego...

 

Na tym forum ta zasada nie obowiazuje. Cenzura na kazdym kroku. Vide moj joke o gwozdziach :D

 

T.

Link to post
Share on other sites

mecenas i anirack przestancie sie kloocic wasze spory nie maja sensu oboje jestesci uparci i nic i nikt tego nie zmieni

 

 

Vide moj joke o gwozdziach Very Happy

nie byles nie widziales prosze nie wypowiadaj sie jak by tobie sie to stalo na pewno nie chcialbyc zeby ktokolwiek zartowal i gloopio tez bys sie nie usmiechal

niemila sytuacja dla wszystkich

 

a teraz wracamy do tematu dnia PYTANIA DO ADMINA i kolejny post nie na temat bedzie osobiscie przezemnie usuwany

Link to post
Share on other sites
marecek

AniracK, Mecenas, totalnie nie skumaliście idei... teraz się kłuicie o bzdury :/ Mario zaproponował, że forum, które kiedyś miało powstać na jego stronie będzie linkiem do naszego forum. Później pojawiła się koncepcja złączenia się - skoro i tak jeździmy razem na zloty - miałoby to być coś na zasadzie - powiekszenia forum, zrobienia z forum jakotakiego KLUBU PEUGEOT-a, a nie podpięcia się pod stronę, której nikt nie aktualizuje z braku czasu! Nie wyjeżdżajcie tu z tekstami o "cofaniu się" czy o tym, że ktoś jest lepszy a ktoś gorszy, bo aż mi głupio to czytać teraz! Jeżeli to jest dla kogoś krok wstecz, to ja już nie wiem jak mu to wytłumaczyć...

 

A co do pomysłu Kudlacza, o "zaliczył zlotów: xx" , to dzięki Mecenas za kurs PA... ja myślałem o tym jak przeobić bazę, żeby w razie potrzeby każdemu uczestnikowi zlotu automatycznie inkrementować punktację, a nie żeby to było pole w profilu, które każdy może sobie uzupełnić sam :/ Poczułem się taki niedoceniony :cry: :lol:

Link to post
Share on other sites
Guest Mecenas

marek spokojnie nie ma co na nowo koła wymyslac

 

a jesli ktos skłamie pdajac dane to kogo oszuka?? sam siebie oszuka a pozatym moze wreszcie moderatorzy beda mieli co robic... joke

Link to post
Share on other sites

i wszystko jasne od poczatku do konca, tylko szkoda ze nie troszke wczesniej - lepiej pozno niz wcale w sumie

 

ja powoli zaczynam sie tylko zastanawiac po co w ogole moderatorzy na tym forum? i tak kazdy wszedzie wali offtopiki jakie mu sie podoba, o jakims dobieraniu slownictwa tu i ówdzie tez czasem zdarza sie zapominac, o jakiejs etykiecie tez, a jesli ktorykolwiek z moderatorów wkroczy z chocby małą uwaga to zaraz jest ze cenzura i ze sztywni jestesmy lub cokolwiek innego.... ja nie wiem czy ktos tu kogos na siłe wpraszał skoro sie tak nie podoba? jakies zasady chyba byc powinny i fakt ze uczepic sie ich jak rzep psiej dupy tez nie ma po co bo troche luzu nie zaszkodzi ale gdzie ma byc w takim razie granica "dobrego smaku" ?

Link to post
Share on other sites
Guest Mecenas

jest regulamin??

waliwsz ostrzezenie bo user X łamał go w punkcie nr Y i tu juz nie ma zadnej dyskusji

mozesz najpierw upomniec usera zeby nie było ze odrazu ostrzezenie

 

nie moze jednak byc tak ze temat jest zamykany bo jest takie moje widzimisie

albo subiektywnie uwazam ze cos jest lub nie jest odpowiedni

 

sprawa oftopu to juz inna kwestja ale sama przyznasz ze ne raz waliłas taki oftop i swiat sie nie zawalił

 

jestem ZA ładem i składem na forum ale trzeba sie za to wziasc

ale ja nie jestem od tego wiec AniracK, i reszta modów zapraszam do silnej i wytezonej pracy

Link to post
Share on other sites

oczywiscie ze waliłam OKRUTNY offtop ( i nadal mi sie zdarza ) ale bylo to glownie wtedy kiedy bylo nas jeszcze stosunkowo malo - na "rozkrecenie". Teraz rozkrecenie nie potrzebne juz bo samo sie kreci a im wiecej ludzi i im wiecej oftopów = tym wiekszy bałagan i cieżej to ogarnąć. Ja naturalnie nie uwazam ze ktos powie jedno słowo nie w temacie i juz warn, w koncu raczej luzna atmosfera tu panuje ale moze jakas samodyscypline trzebaby wprowadzic po prostu? bo ciezko jakos zdecydowac w ktorym momencie to jest jeszcze znosny oftop a w ktorym jzu hardcore'owy i niedopuszczalny... a i tak zawsze bedzie na moderatora ktory upomni ze to jego subiektywna opinia (taki "fach" - nie narzekam, ale stwierdzam fakt). Nie uwazam absolutnie ze trzeba sie kurczowo trzymac tmatu i uwazac zeby nie powiedzec o jedno słowo za duzo ale jesli juz zezwalamy na jakis oftopik to do jakiego momentu? albo moze w takim razie zeby uniknac potem pretensji w gole na niego nie zezwalac? to bedzie ze cenzura i sztywniactwo - i tak zle i tak nie dobrze.

ktos zarzuci bluzgami i uwaza ze jest ok, etykieta i zasady dobrego (a przynajmniej znosnego zachowania) to tez kwestia wzgledna... wszystko to kwestia wzgledna.

pewno ze mozna by rozdawać warny na lewo i prawo, ale zaraz bedzie obraza, bo nikt nie spojrzy na siebie krytycznie ze cos pieprzy tylko bedzie ze moderator stronniczy czy jakis tam albo "bo moderator mnie nie lubi" (i nie zebym bala sie konsekwencji ale warn to juz dla mnie ostatecznosc)

a w regulaminie jest w zasadzie tyle ze trzeba trzymac sie tematu bo jak nie to usuwki... ale jak by tak zaczac wszystko usuwac to tez bezsensu...

 

dlatego zglaszam sie z problemem egzystencjalnym do Admina... jak to rozwiazac?

Link to post
Share on other sites
Guest Mecenas

najbaardziej podoba mi sie fragment "bo moderator mnie nie lubi"

ale powaznie

wystraczy ze wyedytujesz na czerwono posta trescia np : oftopic prosze wrocic do tematu

to ludziki wroca albo przynajmnie przestana az tak bardzofotopowac - obserwacja własna.

 

z przeklenstwami tak samo wyedytowac post uwówajac tresci gorszace i znow jakies info od moda

 

na poaczatek powinno to wystarczyc

a jak nie to moze uscislic reulamin bedzie trzeba

Link to post
Share on other sites

i ja bym optowała chyba za tym drugim bo reszta jesli jest skuteczna to na chwile a zaraz i tak jest ze to ze tamto ze jeszcze cos innego - i nie mowie ze regulamin musi byc super-zaje**scie rygorystyczny ale chociaz zeby dawal podstawy do podejmowania jakis radykalniejszych kroków w razie totalnej samowolki, bo nie chce (i zadne mod chyba nie chce) byc potem oskarzany ze zrobil cos "bo takie mial widzimisie". Jest coprawda podpunkt ze "moderator ma zawsze racje" ale to tez sprawy nie rozwiazuje do konca... i znowu - nie chce zadreczac admina o nowy regulamin etc (m na glowie inne rzeczy - i perfectly know that) i w sumie na naszej glowie (modów) jest zeby sie wywiazywac i zeby wszystko bylo ok ale lil help wud b much appreciated... chociaz jakies "podstawy prawne"

chociaz cos w stylu d 3 razy sztuka czyli ktos w temacie pisze pierdoły, upomnienie na czerwono ze OFTOP, ten ktos dalej cos pisze ze wcale nie i znowu pierdoły (pierdoly to tez rzecz do wolnej interpretacji :kwasny: ) slowne upomnienie, ktoś dalej sie kloci albo kontynuje albo rzuca jakimis haslami - WARN... trzeba by przyjac jakas taktyke...

 

adminie co Ty na to? moze otworzyc by osobna dyskusje w dziale dla modów? zrobie kopiuj wklej...

Link to post
Share on other sites
Guest Mecenas

w dziale dla mowdow??

chwilunia

moze podysktujemy wszyscy razem??

 

sam osobiscie miewam super extra pomysły 8-)

wiec moze cos wymysle :D:D:D:D

zreszta moge zapodac kilka gotowych werscji regulaminu z cyklu zaawansowanych

 

[ Dodano: 08-03-05, 22:52 ]

np taki regulamin zaczerpniety z zaprzyjaznionego forum

http://206club.net/uploaded/mecenas/regulamin.txt

moze warto poczytac regulaminy na innych forach i wybrac co ciekawsze watki

Link to post
Share on other sites

ten topic tez tytul nosi : DO ADMINA, i jego zdania i wytycznych zamierzam sie trzymac (i mam nadzieje nie tylko ja) boss is boss....

a dyskusja moze rownolegle toczyc sie i tu i tu, pomysly z zewn w dziale propozycje - czemu nie, a wewn dyskucja miedzy modami, bo juz sami miedzy soba musimy ustalic jakas taktyke...

 

dzieki za linka mec - zaraz przestudiuje

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...