Skocz do zawartości
  • Podobna zawartość

• GrandJust
      Przez GrandJust
      Witam,  zabieram sie za wymianę kierownicy w mojej 206, (wole kupic kierownice niz ja obszywac). Mam hb 5d z 2004, poczytałem troche na forum o różnych wersjach po lub przed liftowych z muxami czy bez, problem, że jestem mocno zielony w te sprawy dlatego teraz nie wiem czy ta kierownica: https://www.otomoto.pl/oferta/kierownica-peugeot-206-skora-ID6A8teA.html?fbclid=IwAR13G8-ZWZFClgslpi96vDRUfPlgMYIgXLQrGaPq2lAWzh9uI66nA_VHCoM#98aa2ae571  będzie okej i czy widać to odrazu czy trzeba pisać i pytać z jakiego rocznika jest ta kierownica, z góry dzięki za pomoc
    • Elitpedro
      Przez Elitpedro
      Witam, przeszukalem całe forum i nikt chyba nie miał jeszcze takiego problemu, a mianowicie nie działa dużo elektryki, światła, wycieraczki, nawiewy, liczniki. Po odpaleniu auta liczniki działają przez jakies 20 sekund, a świateł z przodu nie ma tylko jak sie trzyma włącznik do siebie to świecą sie długie, modul bsi wymieniany, stacyjka dobra kostki, piny wszystkie czyste, jakieś pomysły ?? 
    • darekesp
      Przez darekesp
      Witam mam taki problem, po założeniu żarówek ledowych w kierunki z przodu i z tyłu migają one szybciej tak jak w przypadku przepalonej żarówki. Kupiłem je bez canbus'a ze względu na to że u nas komputer nie pokazuje przepalonych żarówek więc nie szukałem takich z canbusem. Zauważyłem że przy awaryjnych światłach migają one całkiem normalnie. Pytanie brzmi czy jestem coś wstanie z tym zrobić bo szkoda mi tych żarówek, czy jest jakiś sposób "oszukania" instalacji ?? Jeśli ktoś wie jak to zrobić będę wdzięczny za pomoc szkoda mi wyrzucić te żarówki.

• MŁODY 206
      Przez MŁODY 206
      Witam użytkowników.
      Mam następujący problem. Dziś zauważyłem, że nie działają mi światła drogowe (długie) prawa + lewa. Kupiłem żarówki sądząc, że to ich sprawka, ale po wymianie nadal nic nie działa.