Jump to content
  • Similar Content

    • Creep
      By Creep
      Witam! To znowu ja ) Mam pytanie czysto teoretyczne! Jak wiadomo jest wiele gwintów tego typu jak na foto! I moje pytanie zabrzmi czy spełniłoby to jakąkolwiek funkcje??? W sensie czy belka reagowała by normalnie na regulacje zawiasu! Teoretycznie mi się wydaje że tak! Ale wy macie większe doświadczenie w tym temacie! I pytanie czy się tam w ogóle zmieści amorek ze sprężyną, bo trochę tam mało miejsca

Tasaczek

Jestem hardkorem, nie jeżdżę traktorem (zawieszenie gwintowane)

Recommended Posts

Tasaczek
Dobrze, że te co były 2 strony temu nie pasują bo moim zdaniem są po prostu beznadziejne...

Szukaj czegoś fajniejszego..

Mi się one bardzo podobają, po spolerowaniu rantów robią swietną robotę (choć rant był dosyć mały) ;)

Mało jest ciekawych felg z ładnym rantem, które nie kosztują 4 tyś ;) ogólnie ciężko o fajne felgi :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
łukasz1504761946

jeżżeli już sie znajdzie fajne i w miare ładnym stanie to niestety cena jest wysoka, podobno w Niemczech opłaca sie brać felgi. Są proste i w miare tanie

Share this post


Link to post
Share on other sites
PiterOKL

ale napewno nie kultowe modele, bo tam za fajnie skręcony zestaw BBS RS trzeba dac 10tys, u nas 4-6tys

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tasaczek

Niestety... te co mnie interesują kosztują w DE majątek :( nie najgorsze ceny są w UK, BE.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waheto206

Oj tam BBS RS, najlepsze są CH R. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tasaczek
Oj tam BBS RS, najlepsze są CH R.

Oj tam :P jak to mawia znany pisarz Paulo Coelho "no rancik, no fun" ;)

dafota.2.9jp1331887429k.jpg.smno-rancik-no-fun.jpg&th=1072

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waheto206

esse92M3_002.jpg

Ale wyobrażasz sobie je w Pugu? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tasaczek

Te kółko wygląda tak agresywnie, że do niego to ja bym musiał mieć ze 274,6 km pod maską :P a mój puguś musi mieć koło odpowiednio reprezentujące swój motor, czyli takie, które sprawia wrażenie nienadającego się do jazdy :P co najwyżej do wolnego toczenia :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kloch

te co tfelek napisał zajebiste..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dambala
te co tfelek napisał zajebiste..

 

W końcu to Schmidt ML :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tasaczek

W Piątek Pugi zaliczył wizytę w klubowym warsztacie Active2000 :)

Wymieniona została chłodnica klimatyzacji (zwana również kondenserem i skraplaczem :D - nie wiedziałem, że to ustrojstwo ma tyle nazw ;) ) dodatkowo wymieniony został czynnik chłodzący, olej kompresora klimatyzacji. Uruchomiony został też wiatrak. Trzeba było wymienić dwie kostki przekaźnika i dwa przekaźniki :)

Cała przyjemność kosztowała mnie po zniżkach 917,69 zł.

 

Do pełnej reaktywacji mechanicznej Pugiego została jeszcze wymiana pompy wspomagania , wymiana nagrzewnicy, prawdopodobnie wymiana obudowy filtra paliwa (ponoć pompka przepuszcza i się zapowietrza po dłuższym staniu), wahacz + łącznik strona prawa, i w przyszłym roku należałoby zregenerować belkę (ma już przejechane od regeneracji w antałexie ok 160-170 tyś i jest niewielki luz na lewym kole).

W okresie wakacyjnym tak lipiec sierpień planuje też odwiedzić Profesionala w celu usunięcia ognisk rdzy na klapie i progach :)

 

Podsumowując, przydałaby się wygrana w totka ;) albo jakiś spadek od cioci multimilionerki o której istnieniu nie wiem :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
paskudny

Mi się nie podoba po obniżeniu to, że łuk koła nie pokrywa się z łukiem nadkola. Wygląda jakby zawieszenie się uszkodziło.

Od momentu zakupu Peugeota zawsze przeszkadzało mi w nim, że stoi bardzo wysoko.

Zawsze uważałem to za zaletę tego samochodu.

+ dla samotnych - Normalnie jak stoję na światłach to dziewczyny rzucają mi się na maskę prosząc o telefon, adres namiar o cokolwiek stąd wgniecenie na błotniku widoczne na pierwszym zdjęciu ;)

Naprawdę?! Jeżeli tak, to może powinienem pomyśleć o zglebieniu swojego? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tasaczek
Zawsze uważałem to za zaletę tego samochodu.

Jeździłem ostatnio po Lublinie i wiem dlaczego możesz uważać to za zaletę ;)

Mi się nie podoba po obniżeniu to, że łuk koła nie pokrywa się z łukiem nadkola. Wygląda jakby zawieszenie się uszkodziło.

Nie rozumiem? Jaki łuk koła: Przód/Tył?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dambala

Czyli temat kół dalej ucieka? :( No cóż albo jeżdzenie albo stylówa:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
paskudny

Ja mam w samochodzie opony o profilu 70, więc nie widzę krawężników i dziur w jezdniach. Chociaż w Lublinie ostatnio było wiele remontów ulic (2011 rok, rozkopane całe miasto), więc jest poprawa.

Chodziło mi o to, że koło tylne jest wyraźnie niecentryczne względem nadkola, i to mi się nie podoba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tasaczek
Czyli temat kół dalej ucieka?

Nie :P jest aktualny :D liczyłem na Twój przyjazd do Bronka bym mógł obmacać z każdej strony, pomierzyć, itp :D koła chciałbym połączyć z wizyta u Profesionala by wyklepać nadkola i ewentualnie jak odejdzie lakier u niego od razu zrobić korektę :) Ostatnio pompa wspomagania mniej daje się we znaki, nagrzewnica przyda się zimą ;) a z obudową filtra daje radę, także może na SCP będą dwa wide206 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dambala

To bardzo super :D cieszyłoby mnie to bardzo.

 

Ciągle kombinuje i myślę jak zrobić by być w Bronku, ale to i tak na parę godzin bo w niedzielę na 4 rano muszę być w firmie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
uczeszsie
To bardzo super :D cieszyłoby mnie to bardzo.

 

Ciągle kombinuje i myślę jak zrobić by być w Bronku, ale to i tak na parę godzin bo w niedzielę na 4 rano muszę być w firmie.

 

to max 23:00 w sobote kończysz pić ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tasaczek

;)

 

dafota.2.efn1339793848e.JPG.smIMG_2113.JPG&th=7376 dafota.2.cwf1339793849x.JPG.smIMG_2111.JPG&th=9851 dafota.2.t7d1339793849o.JPG.smIMG_2102.JPG&th=6788 dafota.2.ey31339793850c.JPG.smIMG_2099.JPG&th=8217 dafota.2.utc1339793850t.JPG.smIMG_2098.JPG&th=1718 dafota.2.gm11339793850r.JPG.smIMG_2091.JPG&th=7125 dafota.2.kx41339793851l.JPG.smIMG_2090.JPG&th=6698

dafota.2.vfl1339793849j.JPG.smIMG_2109.JPG&th=1094

 

By nie było, że nic się nie dzieje :whstl

Share this post


Link to post
Share on other sites
papuc_2004

o rzesz w morde :D super

Share this post


Link to post
Share on other sites
ProfesorO

Trochę wąsko :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tasaczek
o rzesz w morde :D super

;):))

 

Trochę wąsko

Nom ;) niestety tak.

Jest to model BBS RM 011 6,5" (ranciki 0,5) ET 15 rozstaw jak na ten model BBS unikatowy bo 4x108. Całe szczęście są to felgi skręcane i z wymianą ranciku poza kosmiczną ceną nie ma problemu ;) docelowo miałoby być 8"-8,5" z przodu i 9" z tyłu. Używane ranty jest ciężko znaleźć a nówki nie oryginalne są w cenie ok 450 zł sztuka :( ale pomalutku ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MaraRc

wysmienite felgi kolega tež kupil na 206 ale repliki 17'' przod 7,5'' tyl8''

 

kamilb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...