Jump to content
  • Similar Content

    • furious
      By furious
      Witam 
      Proszę o pomoc. Niedawno kupiłem 206sw 1,4 8v 75km B+G . Miała odpięty czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym, czego nie zauważyłem przy kupnie, bo wtyczka była włożona ale nie wpięta.
      Problem polega na tym ,że kiedy czujnik jest podpięty silnik strasznie kuleje na wolnych obrotach i po wciśnięciu gazu obroty spadają, jeśli wciska się bardzo powoli to nawet się tam wkręca na obroty,
      przy odpiętym czujniku chodzi dość ładnie na wolnych i da się jeździć chodź czasem też się przydławi. Na obu paliwach to samo zachowanie.
      Na komputerze były błędy:
      -p0105
      -p0110
      -p0500
      Ale tak jak mówiłem błędy są tylko jak czujnik jest odpięty. Czujnik jest nowy boscha mam też nowy tańszy zamiennik na podmiankę ,ale na obu jest taka sama reakcja.
      Czyściłem już przepustnice i krokowy, ale bez efektów. 
      Szukałem też nieszczelności w dolocie psikając plakiem ale zero reakcji.
      Proszę o jakąś wskazówkę.
      Pozdrawiam. 
       
    • kociolek
      By kociolek
      Hej,
      Tak jak w tytule - kupię Peugeot 206. Wymagania w skrócie:
      • rocznik od 2001 (czyli z muxem),
      • silnik najlepiej 1.4 - 1.6 benzyna,
      • klimatyzacja,
      • trójmiasto - okolice!
      Wszelkie propozycje wraz z cenami proszę kierować pod tym postem.
       
    • MINICorn
      By MINICorn
      Hej,

      Mam takie pytanie czy ktoś z Was montował może butlę lpg pod bagażnikiem?
      Wiem, że jest taka możliwość, ale bardzo zastanawia mnie czy akurat w 206 CC jest jak zamocować ją pod bagażnikiem- bo miejsce jest.
       
    • Remington
      By Remington
      Wie ktoś która to jest rolka od napinacza paska? Ta która jest zaznaczona na zdjęciu to przy "poluzowaniu" , śruba porostu odkreca... Rolka niżej wgl nie drgnie... Peugeot 206cc, 1.6 16v. 2002r. Może ktoś pomóc? :)

    • VENA646
      By VENA646
      Witam czy może mi Ktoś powiedzieć konkretnie jakie części i jakie koszta są związane ze zmiana z 1.4(75Km) na 2.0(177Km)oczywiście benzyna bo planuje to zrobić.Będę wdzięczna za każdą pomoc i rade.
vidlasty

1.4 16v około 90KM spalanie benz a instalacja gazowa

Recommended Posts

vidlasty

Witam, przymierzam się do montażu instalacji gazowej sekwencyjnej,

pytanie moje do osób które maja podobny silnik,

mam 1.4 16v z 2005r, zalozyl bym gaz bo trzaskam ogrom kilometrow,

Pytanie, czy ten silnik dobrze zachowuje sie na gazie? jak z komputerem,

nie zapala "check engine"?, nie faluja obroty?.

W ramach deseru jak by sie ktos podzielil ile ten bączek pali benzynki na takim silniku? Nie zal mi kasy na instalacje bo wiem ze sie zwroci, lecz jesli czesciej to auto z instalacja bedzie nawiedzac serwis to ja sobie podaruje bo sie okaze ze za wszystkie strojenia i naprawy doloze wiecej niz zaoszczedze.

dzieki

pozdro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Visterio

Koledzy poszaleli troszke i kompletnie zeszli z tematu:

Za to możesz zaobaczyć ich opinię na temat LPG.

http://www.206club.net/showthread.php?t=63691

Natomiast pytania, jakie zadał autor to:

 

Pytanie, czy ten silnik dobrze zachowuje sie na gazie? jak z komputerem, nie zapala "check engine"?, nie faluja obroty?. W ramach deseru jak by sie ktos podzielil ile ten bączek pali benzynki na takim silniku?

Share this post


Link to post
Share on other sites
vidlasty

zgadzam sie temat - odbiegł,

 

pytam ile bedzie z tym problemow, kolega zalozyl instalacje tez do silnika 1.4 16v ale fiata, pomijam marke, jest na pelnym wtrysku, problem za problemem. Nie chce sie na mine wsadzic tak jak mowilem, jesli ktos ma taki silnik z gazem jak 1.4 16v okolo 90KM to niech sie podzieli przemysleniami.

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Visterio

Powiem Ci szczerze, że jest troszke problem z odpowiedzią na to pytanie bo 1.4 w wersji 16v jest dość rzadkim silnikiem. Na forum też jest mało użytkowników posiadająych auto z takowym motorem i dlatego taka cisza w tym temacie :(

 

Sam osobiście nic nie slyszalem ale... jest tutaj pewna analogia do silników 1.6 16v, w ktorych gaz sprawuje się dobrze wiec.. może warto zaryzykować? :)

Dodam, że benzynowe peugeoty 206 wszystkie sa na pełnym wtrysku ;) Więc żadna to rewelacja ;) Nawet 1.1 8v ma pełny wielopunktowy wtrysk paliwa :)

 

Wydaje mi się, że jeśli zamontujesz instalację gazową renomowanej firmy, w dobrym i sprawdzonym warsztacie (najlepiej gdyby mieli wczesniej do czynienia z peugeotami) to sądzę, że nie powinno być problemów. Ale to tylko takie moje dywagacje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
vidlasty

Hmm, dzieki bardzo, no nic temat nadal otwarty w sumie moze ktos sie taki trafi z 16v. Tak czy siak instalacje zaloze, wtedy podziele sie swoja opinia :) pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMAZ
Hmm, dzieki bardzo, no nic temat nadal otwarty w sumie moze ktos sie taki trafi z 16v. Tak czy siak instalacje zaloze, wtedy podziele sie swoja opinia :) pozdrawiam
wiesz ja polecam jednak instalację gazową nie wiem jak w silniku 16 zaworowym będzie się spisywać

ale jak załorzysz dobrej firmy i będziesz dbał o paliwo i serwis jej to pojeździsz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Paweeł
wiesz ja polecam jednak instalację gazową nie wiem jak w silniku 16 zaworowym będzie się spisywać

ale jak załorzysz dobrej firmy i będziesz dbał o paliwo i serwis jej to pojeździsz

 

Zgodzę się z przedmówcą, mimo że nie jestem zwolennikiem zapalniczek.

 

Jeśli instalacja jest dobrze wykonana, jest firmowa i będzie się o nią dbało, to będzie to ładnie śmigało.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mx81

Niedlugo przeprowadze sie do Rzeszowa, moje pierwsze pytanie to gdzie maja dobrą firme instalujaca gaz, drugie pytanie to czy ktos moglby mi napisac ile rocznie wydam na wymiane swiec itp rzeczy, trzecie pytanie to ile minimalnie trzeba robic km rocznie rzeby sie to kalkulowalo, a i jeszcze jakas roznica miedzy uzytkowaniem gazu w miescie i na trasie, np cos sie sybciej zyzywa itp? Gaz jest montowany zamiast kola zapasowego i bagaznik zostaje w pełni do wykorzystania?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Paweeł
Niedlugo przeprowadze sie do Rzeszowa, moje pierwsze pytanie to gdzie maja dobrą firme instalujaca gaz, drugie pytanie to czy ktos moglby mi napisac ile rocznie wydam na wymiane swiec itp rzeczy, trzecie pytanie to ile minimalnie trzeba robic km rocznie rzeby sie to kalkulowalo, a i jeszcze jakas roznica miedzy uzytkowaniem gazu w miescie i na trasie, np cos sie sybciej zyzywa itp? Gaz jest montowany zamiast kola zapasowego i bagaznik zostaje w pełni do wykorzystania?

 

Policz sobie sam ile robić km, by się opłaciło, asem z matematyki być nie trzeba. Jeśli montujesz w miejsce koła, to pamiętaj o kole w bagażniku..

Share this post


Link to post
Share on other sites
vidlasty

Witam,

instalacja zalozona, STAG 300+, koszt 2200zl,

fajnie chodzi auto, temperatura przelaczenia ustawiona na 25 stopni, tak wiec jakies 300m musze przejechac przy temperaturze 10 stopni na zewnatrz, spalanie okolo 7,5litra gazu przy jezdzie 130km/h (ale to nie srednio - srednio duzo mnie), zrobilem trase wroclaw => warszawa => kielce => kraków => wrocław, staralem sie jezdzic tam gdzie sie dalo 130km/h i wyszlo takie wlasnie spalanie. Sa jednak problemy. Auto jak sie rozgrzeje to zaczynaja falowac obroty, temat chyba znany duzo osob sie z tym boryka, czasem nawet zgasnie, a jak nei zgasnie to przelaczy sie sam na benz. Gdzies wyczytalem ze wymiana silniczka krokowego na firmy siemens powinna naprawic problem ale czy tak jest? nikt nie wie! pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMAZ
Witam,

instalacja zalozona, STAG 300+, koszt 2200zl,

fajnie chodzi auto, temperatura przelaczenia ustawiona na 25 stopni, tak wiec jakies 300m musze przejechac przy temperaturze 10 stopni na zewnatrz, spalanie okolo 7,5litra gazu przy jezdzie 130km/h (ale to nie srednio - srednio duzo mnie), zrobilem trase wroclaw => warszawa => kielce => kraków => wrocław, staralem sie jezdzic tam gdzie sie dalo 130km/h i wyszlo takie wlasnie spalanie. Sa jednak problemy. Auto jak sie rozgrzeje to zaczynaja falowac obroty, temat chyba znany duzo osob sie z tym boryka, czasem nawet zgasnie, a jak nei zgasnie to przelaczy sie sam na benz. Gdzies wyczytalem ze wymiana silniczka krokowego na firmy siemens powinna naprawic problem ale czy tak jest? nikt nie wie! pzdr

korekta programu u gazownika

Share this post


Link to post
Share on other sites
vidlasty

nie dodalem w sumie najwazniejszeg,

problem falowania obrotow wystepowal jeszcze przed instalacja gazowa, dlawil sie na jalowym, co prawda nie gasl ale falowanie bylo odczuwalne. Nie sadze ze to instalacja gazowa, nie wiem tez za bardzo gdzie oddac auto by to zdiagnozowali, koles od gazu ponoc dzwonil do serwisu peugeota i mu powiedzieli ze tak maja te auta, teraz tylko pytanie czy przypadkiem ta informacjia nie powstala na potrzeby zapchania moejj ciekawosci i niedosytu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...