Jump to content
  • Similar Content

    • menthu
      By menthu
      Zastanawiam się nad zmianą brzmienia (lekki bas/bardziej sportowy) mojego 2.0cc .a konkretnie wymianę tłumika na ten z firmy Ulter na forum znalazłem tylko 1 post z brakiem odpowiedzi na jego temat ,ktoś miał już z nim jakieś doświadczenia ? Lub może macie jakiś na sprzedaż robiony na zamówienie np w mgmotorsport .
    • Rosomak
      By Rosomak
      Witam.
      Rozebrałem wszytsko aby wyczyścić dolot i wywalić egr. Wyciągnałem też kolektor wydechowy. Teraz mam problem. Tam gdzie jest łączenie między kolektorem a turbo (wspornik) nie widzę uszczelki. Wydaje mi się że w tym miejscu powinna ona być. Czy na prawdę tam jej nie ma ?
      W servicebox nie widzę jej co prawda ale ten darmo jest dość okrojony.  Luzem też trudno znaleść ale już np w zestawach montazowych turbo występuje pod 2.0 hdi.
      Dałem tam póki co pasty do tłumików ale jakoś mnie to nie przekonuje
    • zebek911
      By zebek911
      Witam mam takie pytanie co sie bedzie dzialo jak pozbede sie katalizatora w 206cc 2.0 16v 137km bo chce se zrobic caly wydech z nierdzewki od kolektora do koncowego. a mam 2 czujniki przed i za katalizatorem.
      dzieki i pozdrawiam =]
    • zebek911
      By zebek911
      Witam wszystkich mam takie pytanie czy umial by ktos zrobic schemat flamer kit-a http://video.google.com/videoplay?docid=-2660850941763522193# o czegos takiego bo bym chcial ludzi postraszyc a zabardzo nie wiem jak sie do tego zabrac mam cycka 2,0 16v 136km
       
      Dzieki i Pozdrawiam
    • Yankes69
      By Yankes69
      Witam.Jakiś mies temu kupiłem 206-tkę.Poprzedni właściciel zrobił swapa z 1.1 na 1.4 8v. Z tego powodu mam parę pytań.
       
      1.Jest jakaś różnica pomiędzy twardością zawieszenia 1.1 a 1.4(autko dość sobie pływa po zakrętach)?
      2.Jak jest z hamulcami,różnią się czymś?
      3.Seryjna skrzynia wytrzyma takiego swapa(nie wiem czy ją zmieniał)?
       
      A teraz trochę z innej beczki:
       
      4.Planuję zakup takiego wydechu :http://moto.allegro.pl/tlumik-sportowy-mugen-basowy-wm-silencer-opaska-i1670336242.html
      Jest sens i czy będzie duży problem z montażem?Dodam ,że mam wycięty katalizator i dźwięk jest teraz poprostu paskudny(jak w polonezie)
       
      5.Co trzeba wymienić gdy źle pokazuje mi temp. zewnetrzną (np gdy jest ok 25 stopni on pokazuje np -17)?
       
      Wszystko w jednym temacie ponieważ stwierdziłem ,że bez sensu zakładać 5 nowych.
       
      I jeszcze raz wszystkich pozdrawiam:))
molson

jaki wydech

Recommended Posts

molson

witam, szukam czegoś do mojego 1,1 ale chodzi mi o coś konkretnego:

 

dźwięk normalny, dopiero przy wejściu na wyższe obroty może warknąć. Nie chcę basowego buczenia itp, tylko po prostu warknięcie. Pisząc wysokie obroty mam na myśli nie takie, kiedy podczas normalnej jazdy zmieniam bieg, lecz nieco wyżej np. przy redukcji albo po prostu podciągnieciu auta trochę dłużej. Co można zmajstrować aby uzyskać taki efekt? słyszałem o tłumikach na zamówienie, ale nie wiem czy idzie coś takiego zmontować. Czekam na pomoc z góry dziękuję!

Share this post


Link to post
Share on other sites
mac412

wyszukiwarka się kłania.

Każdy poleci Ci firmę ulter, dostaniesz tam tłumiki dedykowane do Twojego modelu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
uszaty69

zagadaj do Bist'a. On moim zdaniem ma bardzo ładny dźwięk wydechu w 1.1. Jest basowy, nie za głośny i nie pierdzi. Chyba najładniejsza barwa dźwięku w 1.1 jaką do tej pory słyszałem.

 

wyszukiwarka się kłania. Każdy poleci Ci firmę ulter, dostaniesz tam tłumiki dedykowane do Twojego modelu.

ja nie polece. Miałem ultera u siebie w RC. Łeb mi urywało a zmieniłem tylko końcowy. Takiego rezonansu nei mam nawet w obecnym aucie, gdzie mam 3" w pełni przelotowy wydech.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Paweeł

Ja mam Evo i jestem happy, a dźwięk to to czego oczekujesz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
molson

jak już wspomniałem NIE CHCĘ basu. Chodzi mi tylko o warczenie przy obrotach nieco wyższych niż przy normalnej zmianie biegu

Share this post


Link to post
Share on other sites
uszaty69

to nie ruszaj wydechu i załóż stożek zamisat filtra powietrza. Jak będziesz jeździł spokojnie to będzie jak seria. Jak wciśniesz gaz w podłoge wtedy będzie warczał. W zależności jak długą dasz rurę do stożka i jak duży stożek zamontujesz, możesz mieć głośniejszy bądź cichszy. Ale nie ruszaj wydechu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mavciooo
zagadaj do Bist'a. On moim zdaniem ma bardzo ładny dźwięk wydechu w 1.1. Jest basowy, nie za głośny i nie pierdzi. Chyba najładniejsza barwa dźwięku w 1.1 jaką do tej pory słyszałem.
Zgadzam sie w 100% :ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bist
Cytat: uszaty69 napisał/a zagadaj do Bist'a. On moim zdaniem ma bardzo ładny dźwięk wydechu w 1.1. Jest basowy, nie za głośny i nie pierdzi. Chyba najładniejsza barwa dźwięku w 1.1 jaką do tej pory słyszałem. Zgadzam sie w 100%

 

Miło to słyszeć :D mi też się podoba wiecie :P A to za jedyne 170 zł za końcówkę plus odrestaurowanie prawie całego układu ( made by uszaty69 :P ) plus strumienica :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ania_i_krzys
Ja mam Evo i jestem happy, a dźwięk to to czego oczekujesz :)

 

A ja mam standardowy...i nie będę zmieniał bo mam taki luksus że mi nie wstaje z pod zderzaka zardzewiała rura...ona jest...::)) ale jej nie widać...;lol :lol nawet nie mam wycięcia na jej wyjście :lol :lol tak to już jest fajnie skonstruowany puzio 206 SW

Share this post


Link to post
Share on other sites
mat

Jak ma być subtelnie to supersprint, nie podobają mi sie tłumiki wzorowane na mugenie, buddyclub albo apexi, bo ani to nie jest oryg. ani nie pasuje do francuza, dodatkowo w 1,1 dla mnie jest czystą wsią. takie wiadro jest piękne ale w japońcu. Jest wiele firm, poszukaj troche może sebring, albo remus. a jak chcesz coś niepowtarzalnego to zwróć się do el-techa, coś pewnie wyspawają.

 

 

pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bist
w 1,1 dla mnie jest czystą wsią.

 

Wypraszam sobie :> :P Każde autko ma prawo wyglądać inaczej . Wiadra też nie mam takiego strasznego a mam mugena.

Share this post


Link to post
Share on other sites
molson

czyli układ dolotowy powinien pomóc i uzyskam efekt taki jaki chce?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mat

jak zrobisz układ dolotowy, który nie bedzie ssał ciepłego powietrza, otrzymasz przyjemny i charakterystyczny ryk pod maską :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
xulka

molson, wystarczy, że zapodasz strumienice. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Paweeł
jak już wspomniałem NIE CHCĘ basu. Chodzi mi tylko o warczenie przy obrotach nieco wyższych niż przy normalnej zmianie biegu

 

Proszę, to mój Evo, jest super, ale dźwięk tylko powyżej 3-4000rpm

 

IMG_7018.jpg

 

---------- Po chwili dodano... ----------

 

Oczywiście mam założoną tylko końcówkę, ale jest super, a zmiana dźwięku odczuwalna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
molson

heh dzięki za pomoc wszystkim w sumie to już sam nie wiem co zrobić :]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Khaleus

Od tygodnia jeżdżę z założonym tłumikiem końcowym Ulter Sport dedykowanym do 206. Na wolnych obrotach nie słychać praktycznie żadnej zmiany dźwięku (jedynie stojąc przy końcówce wydechu słychać zmianę w porównaniu do seryjnego wydechu). Postaram się wrzucić filmik jak to działa na wolnych i wysokich obrotach :]

Share this post


Link to post
Share on other sites
molson

super wrzucaj

Share this post


Link to post
Share on other sites
WiXoD

A co jeżeli ja mam 1.4hdi i jak wiadomo fabryczna końcówka jest zagięta w dół i chciałbym jakąś ładną końcówke? Przyszedł mi taki pomysł do głowy: tam gdzie zaczyna sie zagięci na fabrycznym wydechu- "końcówce" żeby w tym miejscu uciąć rure > nadstawić > zamontować ładną końcówke, ale czy aby na pewno to dobry pomysł? Czy raczej mam zrobić sobie tak:fool Jak będzie wtedy brzmiała jednostka wolnossąca?:ke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Boczek
A co jeżeli ja mam 1.4hdi
Jak będzie wtedy brzmiała jednostka wolnossąca

No to ja nie wiem o co chodzi hmm

Share this post


Link to post
Share on other sites
it-just-me

Też chcę sobie dokupić jakąś końcówkę , i z tego co mi wiadomo to nie trzeba nic ucinać, kupuje się od razu taką która pasuje do tej zagiętej w dół końcówki tłumika, widziałam gdzieś coś takiego na allegro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
WiXoD

Tak, widziałem taki wydech,

Ja dziś byłem w sklepie ultersport i Pan wyszedł do mojego auta z kilkoma końcówkami, pokazywał właśnie taką o której mówisz ja sie przykręca poprostu imbusem. Ale w dieslu jest z tym problem ponieważ ta rura która jest wygięta NIE wychodzi z tłumnika pod kątem prostym tak jak w benzyniakach.

Z tego co tłumaczył Pan to mówił, że trzeba uciąć rure zaraz przy "denku" tłumnika i dospawać tam "kolanko" żeby później nakładka idealnie pasowała i była prosta :) ja się na tym nie znam, końcówka jest kupiona ze zniżka dla klubowiczów :hurra jutro jade do mecha i będe wiedział wszystko i napisze jaki to będzie koszt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
it-just-me

Wrzuć fotkę jak wyszło.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Paweeł

Dokładnie tak zrobiono u mnie, też końcówkę miałem wygiętą w dół. Została ona ucięta zaraz przy puszce i dospawana porządnie prosta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
WiXoD

Od razu przepraszam za nie wyraźne zdjęcie :P

I że nie umyłem Lewka :P

kupno nakładki 89zł - 10% zniżki = 70zł

montaż - 50zł

czas montażu ok. 30min

 

dscf2013l.th.jpg

 

dscf2016.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...