Jump to content

nowy sklep - czesci do tuningu i nie tylko


BIG ANGELO

Recommended Posts

BIG ANGELO
http://www.mmtuning.pl fajna stronka, duzo fajnych czesci, szczególnie tłumiki np: podwójny mugen chyba rzadko spotykany, naprawde warto tam zajrzec :zdrowko: sklep dopiero co został założony wiec nie ma jeszcze całej gamy akcesoriów ale zapowiada sie niezle
Link to post
Share on other sites
BIG ANGELO
ala Mugen, ala

 

tak tak Dark ala mugen ale mnie sie podoba.

 

DLA ZAINTERESOWANYCH - MOŻE MI SIĘ UDA UZYSKA JAKIES RABATY DLA KLUBOWICZÓW CHOCIARZ Z 5% (TO PRZY ZAKUPIE NP ŚWIATEŁ ZA 750 ZŁ =TO 33,50 ZŁ RABATU MAŁO ALE ZAWSZE) ALE NARAZIE JESTEM W CZASIE PERTRAKTACJI I GOSC POSTARA SIE O WIECEJ AKCESORIÓW DO NASZYCH AUTEK

Link to post
Share on other sites
BIG ANGELO

jak cos bede wiedział to dam znac, narazie strona ma jeszcze mało artykułów ale narazie jest stale budowana i poszerzana, Jak juz wsko bedzie ok ze strona to zaczne powazniej negocjowac ceny dla nas

Link to post
Share on other sites

Tia...tylko ten carbon Ci nie poprawi parametrów tłumika uniwersalnego ani nie sprawi, że Ci się ten zestaw za 200 PLN nie rozleci po dwóch miechach. Jedyna zaleta tych gadgetów to to, że sa tanie. Ale stara zasada mówi. Kto mało płaci-płaci dwa razy

Link to post
Share on other sites
BIG ANGELO

dark nie zawsze. Według mnie prdukty KM Malone sa dobre, ma kilku znajomych i wsio jest ok a ceny maja takze niskie wiec nie mów mi ze jak cos jest tanie to jest do d...., poprostu ulter , remus cz cos tam jeszcze maja renome i płacisz w fużej mierze, powtarzam w duzej mierze za nazwe a nie za to ze sa lepsze. Czy jk kupisz buty w GINO ROSSI czy z napisem GINNO ROSSI to znaczy ze jedne sa lepsze a drugie gorsze???? ja bym sie zastanowił bo nie zawsze tansze jest gorsze a w tym wypadku tanie i dobre - według mnie

Link to post
Share on other sites

No to trzymając się butów.

 

Wyobraź sobie fabrykę, która produkuje jeden wzór butów w jednym rozmiarze.W tych butach mało komu będzie wygodnie. Podobnie jest z tłumikami uniwersalnymi. Nie mogą być tak samo dobre do VW 1,6, Audi 1,9 TDI i Puga. Każde z tych aut ma inne parametry silnika a co za tym idzie musi mieć inny układ wydechowy. Płacisz nie za markę a za to, że ktoś usiadł i policzył parę rzeczy zanim pan Kazio wziął się za spawanie puszki.

 

GINO ROSSI czy z napisem GINNO ROSSI

Pomijając fakt, że GINO ROSSI to dla mnie żaden szał ale jeżeli nie widzisz różnicy to kupuj "a la mugen". Między Adidasem a Adibasem, Nike a Nice Sony i Soni też różnicy wielkiej nie ma. Ja jednak wolę Adidasa, Nike i Sony. Jak w tej reklamie "prawie robi różnicę..."

 

Adamur-Ulter jest słabiej wylansowany ale są na poziomie Remusa itp. Robią od cholery do niemiec. Nie zawsze od własną marką. Ja mam ich customowy wydech i jestem zadowolony. Może jest ciut głośny ale własnie konwertuję auto z wyścigówki na dupowóz i będe go wyciszał

Link to post
Share on other sites
BIG ANGELO

i zgadzam sie z taobą Dark ze nie ma nic do wszystkiego ale z doswiadczenia znajomych czyli vw polo 1,4 benzyna audi A4 1,9tdi renault megane 1,6 benzyna i pug 206 1,1 benzyna wszyscy maja KM malone i wszyscy sa zadowoleni wiec nie wiem jak bedzie z tymi butami w jednym rozmiarze no ale to moje zdanie no ale ja sie nie znam :piwo:

Link to post
Share on other sites

NIE ISTNIEJE tłumik uniwersalny. Tłumik, jaki i każda inna część auta, MUSI być wyliczona/dopasowana do reszty. A o Malone nie słyszałem nic dobrego. Wsio.

Link to post
Share on other sites
BIG ANGELO

Dark jestes uparty cz jaki, a kto powiedział wogle ze sa to dedykowane cz uniwersalne bo mnie juz wkurza ta rozmowa, ja powiedziałem ze mają fajnego mugena , ala mugena a ty mi tu wyjzdzasz o dedykowanych tłumikach, Patrzac pod katem wzrostu mocy itd. itp moze masz racje ale nie mów mi [email protected]#$% ze nie ma tłumików uniwersalnych gdyz jezdzi na nich 90% ludzi które sie decyduje na zakup tłumika sportowego, ala sportowego.Pozatym jak ci sie zepsuje, no sorry nie tobie ale Panu Kaziowi tłumik dedykowany ale jakis uniwersalny rzemielsniczy i co??? I jezdzi wiec nie mów mi ze nie ma tłumików uniwersalnych a ze ty sie krecisz miedzy takimi a nie nymi ludzmi i zarabiasz ile zarabiasz to dla ciebie najlepsze jest to co drogie, mnie nie stac jednak zeby kupic sobie tłumik za 1000 zł dedykowany do 206 dlatego kupie UNIWERSALNY tak jak robi to wiekszosc ala tuningowców bo chyba jestem ala tuningowcem. Pozatym to był temat o nowym sklepie a nie o tłumikach wiec dajmy se spokój z tym, spotkajmy sie np w speed clubie i :piwo: a nie zasmiecajmy tutaj tematu.

Link to post
Share on other sites

NIE MA TŁUMIKÓW UNIWERSALNYCH a to, że jeździ na nich 90% osób tuningujących auta o niczym nie świadczy. O zjawiskach falowych pisać nie będę bo to troszeczkę nie ten poziom dyskusji.

A że w tuningu zazwyczaj dobre jest drogie? Nauczyło mnie tego doświadczenie. I jakoś nigdy się nie pomyliłem. Raz kupiłem coś w okazyjnej cenie-bo nie było tego co chciałem. Na szczęście to tylko zegary, ale musisz przyznać, że tolerancja +/- 20 st. to jak na temp. oleju trochę dużo. Ale były tanie. Zajebiście.

 

PS: na spotkanie w speed klubie jestem chętny.Mam jednak dobrą radę. Nie zaglądaj mi proszę do portfla. Bardzo tego nie lubię.

Link to post
Share on other sites
BIG ANGELO
Nie zaglądaj mi proszę do portfla.

a kto ci zaglada, stwierdziłem tylko ze pewnie duzo zarabiasz ze cie stac na te drogie rzeczy i nic pozatym a czy to jest zaglądanie w portfel??? :zdrowko:

Link to post
Share on other sites

Aniołek. Tak żeby postawić kropkę masz kilka cytatów

 

W obliczoną pojemność całkowitą układu wydechowego wchodzą: kanały wydechowe w głowicy, kolektor, rury oraz tłumiki komorowe. Co się zaś tyczy tłumików absorpcyjnych, to nie zawsze, a zależy to od szczegółów ich konstrukcji.

 

Układy wydechowe silników wyczynowych z reguły nie posiadają tłumików, a jedynie puszki pojemnościowe lub rury zbiorcze zakończone stosownym zdławieniem, za którym to zdławieniem jest często rura odprowadzająca spaliny poza obrys samochodu. Jeżeli owa rura ( za zdławieniem ) jest wykonana zgodnie z prawidłami sztuki, czyli

 

a) ma tak dużą średnicę, że w zakresie użytkowych prędkości obrotowych silnika nie występują w niej zjawiska dynamiczne

 

b) nie ma żadnego zdławienia,

 

to pojemność tej rury nie jest wliczana do całkowitej pojemności układu wydechowego, a rura ta nie bierze praktycznie żadnego udziału we wspomaganiu wymiany ładunku w cylindrach. Nie jest ona "widziana" przez układ wydechowy, a tym samym jest traktowana jak atmosfera.

 

Mierzenie całkowitej pojemności układu wydechowego nie jest trudne, choć z pewnością upierdliwe. Właściwie należy wykonywać je na zdemontowanej głowicy silnika, a mianowicie. Do spiętej głowicy przykręcamy układ wydechowy i za pomocą odpowiedniej menzurki napełniamy do pełna np. olejem napędowym, zwracając uwage na to, aby w układzie nie pozostały pęcherze powietrza.

 

Tłumik absorpcyjny, to inaczej tzw. tłumik przelotowy, czyli rura perforowana w puszce wypełnionej materiałem tłumiącym. Konstrukcja prosta jak konstrukcja cepa. Zaletą jest stosunkowo niewielki ciężar i duża skuteczność tłumienia, ale głównie wysokich częstotliwości. Z tego powodu brzmią nisko, basowo.

 

Tłumiki komorowe, to wyższa szkoła jazdy. Tłumią skutecznie głównie niskie częstotliwości. W zależności od potrzeb mają mniej lub bardziej wyrafinowaną konstrukcję składającą sie z komór o różnych pojemnościach, łączonych ze sobą różnej średnicy rurami gładkimi i perforowanymi oraz i/lub stożkami. Najczęściej posiadają duże pojemności, a ich wymyślne konstrukcje mają na celu przede wszystkim uzyskanie pięknego, rasowego brzmienia i efektów specjalnych przy hamowaniu silnikiem, a także uzyskanie dużej elastyczności skutkiem wspomnianej dużej pojemności. Dobrze skonstruowane nie stanowią dużego oporu przepływu.

 

Seryjne układy wydechowe najczęściej składają się z tłumików absorpcyjnych i komorowych, aby skutecznie wytłumić i wysokie i niskie częstotliwości, a jednocześnie zapewnić potrzebną pojemność całego układu.

 

Jeżeli obliczysz potrzebny układ wydechowy dla bardzo mocno sportowego lub wyczynowego silnika, czyli dla bardzo wysokich obrotów, to z racji potrzebnych krótkich rur i małej pojemności całkowitej, układ skończy się pod samochodem. Aby wyprowadzić spaliny poza obrys samochodu ( co jest z reguły wymagane przez regulamin ), musisz do obliczonego i skonstruowanego już układu wydechowego przytwierdzić odpowiedniej długości rurę. Aby ta dosztukowana rura nie zaczęła psuć działania wydechu właściwego, musi mieć tak dużą średnicę żeby robiła za atmosferę, czyli żeby w całym zakresie prędkości użytkowych silnika nie występowało w niej działanie dynamiczne. Oczywiście pojemność takiej dosztukowanej rury nie wchodzi w pojemność całego układu

 

cytaty z rozmowy znających się na rzeczy

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
Two_O_Six

jak wydawać pieniądze to z głową.... i na dobre przeznaczone do danych modeli rzeczy. A jeśli się nie ma od razu to lepiej pozbierać hajs i kupić coś sobie raz na pół roku - pozbierać kasę i nie wydawać 200zł na szmelc tylko poczekać i wydać 1000 na coś dobrego.

 

[ Dodano: 20-03-2006, 02:04 ]

P.S. A ten sklep to taki trochę własnie szmelcowy mi się wydaje :hyhy:

Link to post
Share on other sites

darksmile, wiesz co mnie kuresko śmieszy? Że tylko ty się znasz, i ekipa wogół Ciebie ludzi "znających się na rzeczy". A ja Ci znajde takiego eksperta, który projektuje samochody od strony technicznej dla porshe, ferrari, dam Ci eksperta z der abt, albo innych renomowanych firm i to są dla mnie exsperci. A nie jakieś wypowiedzi internetowe kij wie kogo. Ja moge sobie napisać że jestem ministrem zdrowia i wklejać wypowiedzi Zbyszka Religi. Sory bardzo może ta cała moja wypowiedź nie jest na miejscu ale nie moge wytrzymać jak ktoś non stop wywyższa się ponad innych i sprowadza całą dyskusje wyłącznie do swoich racji. Choć dyskutować bardzo lubie :) I podobają mi się dyskusje oparte na argumentach. Jeśliangel82, mówi że znajomi jeżdżą na takich a takich tłumikach i im się nie psują, są zadowoleni, to ty mówisz już nie wiem czy z własnego doświadczenia, czy może znów powołując się na opinię "ekspertów" że jeśli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. Tylko jeśli ktoś z czegoś korzysta i jest dobre, to dlaczego próbujesz mówić że to jest złe? Troche namieszałem, ale chyba trzeba analizować co ktoś mówi a nie klepać bez sensu jedynie to co się ma w temacie do powiedzenia co często niestety mi się zdarza :206

Link to post
Share on other sites
wiesz co mnie kuresko śmieszy? Że tylko ty się znasz, i ekipa wogół Ciebie ludzi "znających się na rzeczy". A ja Ci znajde takiego eksperta

No ale o co chodzi? To juz nie jest dyskusja tylko wrzucanie...

Darksmile i two_o_six mają kompletną rację - za małe pieniądze to możesz takimi (tanimi) częsciami poprawić (zmasakrować) auto wizaulnie, ale nie poprawisz nimi jego osiągów.

 

Co Ci powiedzą tacy eksperci z 'der abt'? Ze albo montować coś dedykowanego, albo własnej konstrukcji za grube ojro. I wychodzimy do punktu wejscia/wyjscia jak kto woli - jak tuning ma byc tuningiem (poprawa walorów technicznych) a nie poprawą wizualną - to nie kupisz nic w podanym wyzej sklepie. A to ze znajomi kupili i nic nie odpadlo to chyba normalne jak dobrze zamontujesz ... ale nic poza ładnym/brzydkim wyglądem nie osiągneli montując taki (uniwersalny) tłumik ;) ew. 'super' basowe brzmienie :lol:

Link to post
Share on other sites
Że tylko ty się znasz, i ekipa wogół Ciebie ludzi "znających się na rzeczy".

 

tego nie powiedziałem, ale czasami czytając wypowiedzi niektórych ludzi wydaje mi się, że mówiąc "samochód" myślimy o dwóch różnych rzeczach

 

ja Ci znajde takiego eksperta, który projektuje samochody od strony technicznej dla porshe, ferrari, dam Ci eksperta z der abt, albo innych renomowanych firm i to są dla mnie exsperci.

 

Spoko, Właściciel 9ff może być? Tak gostek co buduje najmocniejsze Porsche na świecie. Spytaj ich co się stanie gdy do zaprojektowanego przez nich silnika założysz ukł. wydechowy od innego auta. Sądzisz, że będzie lepiej?Wątpię. Ale spytaj ich proszę

 

Jeśliangel82, mówi że znajomi jeżdżą na takich a takich tłumikach i im się nie psują, są zadowoleni, to ty mówisz już nie wiem czy z własnego doświadczenia, czy może znów powołując się na opinię "ekspertów" że jeśli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego.

 

a co się może popsuć w tłumiku? To nie są "moje" opinie tylko taka podstawowa wiedza dot. konstrukcji samochodów i wszsytkich jego podzespołów. Ja sobie tego nie wymyślam bo gdyby budowa auta polegała na pospawaniu kilku blaszek, to sam bym sobie coś zbudował a nie kupował w salonie za cięzkie pieniądze.

 

Skoro lubisz dyskutować to dyskutujmy merytorycznie. Jak sądzisz jaki wpływ na silnik ma ciśnienie zwrotne i po co komu fala nadciśnienia podczas oprózniania cylindra

 

a nie klepać bez sensu

 

co robisz tu i w innych tematach (jak tam się ma to twoje Audi a4 z silnikiem v8 biturbo co niem podobno jeździłeś)? Bo jeżeli masz TAKĄ wiedzę o motoryzacji to czytaj uważnie i nie wypowiadaj się. Chyba, że chcesz o coś zapytać.

Link to post
Share on other sites
BIG ANGELO
kompletną rację

dla mnie nie kompletną choc maja po czesci racje

za małe pieniądze to możesz takimi (tanimi) częsciami poprawić (zmasakrować) auto wizaulnie, ale nie poprawisz nimi jego osiągów.

K&*%[email protected] chłopie a kto tu mówi o osiagach???

tuning ma byc tuningiem (poprawa walorów technicznych) a nie poprawą wizualną

czy ty z debu spadłes??? tuning to tylko mechanika??? a byłes w Paryzu na targach??? to pogadaj z darksmilem niech ci powie troche cz któres auto nie było zrobione wizualnie. 90% aut było zrobione tylko wizualnie a mechanika nie tknieta a były to targi tuningowe.

 

:mad:POZATYM k$#^@& NIE PISZCUE MI TU O ZALETACH I WADACH TŁUMIKÓW. ZAŁATWIAM K%@$%%# ABYSMY MIELI ZNIZKI U GOSCIA, PODAJE LINKA BO WIEKSZOSCI LUDZI NIE STAC NA DROGIE CZESCI A WY MI TU WYJEZDZACIE CO DOBRE A CO ZŁE. KONIEC, JAK CHCECIE POGADAC TO SIE UMÓWCIE NA GG. :mad:

Link to post
Share on other sites

Ludzie, spokojniej, nie kloccie sie o jakies tlumiki... Chociaz mam wrazenie ze angel82 i micz troche za bardzo sie ekscytuja, wyluzujcie.

To forum powinno byc zrodlem radosci a nie miejscem gdzie rozpoczynaja sie konflikty ;]

trzymajcie sie ;)

Link to post
Share on other sites

Anioł co do PTS to masz rację, ale...w tym roku pod zwałami plastiku zauważyłem tłuste zestawy Taroxa. Więc zaczynają coś robić.

 

Każdy robi co chcę. A na forum wymieniamy się opiniami. A jak wiesz z opiniami jest jak z dupą. Każdy ma swoją :D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...