Jump to content

Poszukiwania hothatch'a


Recommended Posts

Seat Leon Cupra , Golf R32 , Fiesta/Focus ST , Honda Civic TypeR (chyba najbezpieczniejszy zakup), Subaru impreza , Toyota GT86/Subaru BRZ (mój typ - obojętnie który:)) jest tego od diabła ;)  Budżet solidny - będzie w czym wybierać.

Edited by Stackburn
Link to post
Share on other sites

Jeśli kolega dysponuje budżetem do 50k, to ja proponuję Mazdę 3 MPS BL - 260KM, 380Nm, cuprę, civica, golfa, focusa zje na śniadanie, silnik na łańcuchu (aczkolwiek lubi się wyciągnąć, więc warto rozrząd zrobić i tak), 2.3l + turbina. Ja na wiosnę kupuję poprzednika z tym samym silnikiem, bo w tym budżecie niczego szybszego 5 drzwiowego nie ma. Można jeszcze rozważyć Mercedesa C32/55 AMG, ale koszty utrzymania będą duże wyższe.

Link to post
Share on other sites
chris_vectra

Chciałbym cos w rocznikach powyzej 2011 wiec sporo z tych propozycji jest poza budzetem. Focus III St to fajna propozycja ale raczej ok 60tys trzeba miec (wersje ze USA odrzucam)natomiast 1.6 ecoboost w wersji 182KM  jest juz w zakresie cenowym i tez chyba jedzie jako tako ,civic "ufo" do mnie nie przemawia,R32 marzenie ale za 50tys to golfa V kupie a to juz leciwe auto, Leon mi sie podoba w tej wersji po 2012r a za 50tys to jedynie FR TDI 184Km moge szukac czego nie wykluczam. Mazda 3 MPS- jechalem w starszej wersji rocznik 2008- fajne auto ale nie do jazdy na codzien bo ma straszna turbodziure i do 3 tys niewiele sie dzieje a potem ogromny strzał a poza tym spalanie w miescie przy normalnej jezdzie powyzej 16l to nie dla mnie. No i jej katalogowe przyspieszenie do setki jest niewykonalne ze wzgledu na problemy z trakcją.

Link to post
Share on other sites

Jeśli chcesz uniknąć dziury, to bierz wolnego ssaka i po problemie, jeszcze jak będzie kompresor to od 1500 będzie jechał jak dziki, ale coś za coś, bo wtedy spalanie będzie ciekawe :) Katalogowo 6.1 do 100, zmierzone 6.4, ale 90% tego co w katalogu, a tego co naprawdę się różni. Elastyczność mazdy jest naprawdę zaskakująca, bo z takiej pojemności skoro idzie od 3k obr, to nie jest słabo (w RCku ciągnie przecież dopiero od 4.5k :biggrin:), a z tych pomiarów, które widziałem, mazda potrafi wiele, ale oczywiście każdy wybiera pod siebie. Ja ją już prześwietliłem na wiele sposobów.
Ja tu koledze zostawię link, o ile gołe czasy 0- nie są tak istotne, to proszę na elastyczność spojrzeć (80-120 min itd):
http://www.zeperfs.com/en/match3080-5971-4753-5813.htm

Link to post
Share on other sites
chris_vectra

a co sadzicie  o volvo v40 po 2012r?jest tam fajny diesel 2.0 190 KM i nie wiem czy to nie jest z diesel PSA?ewentualnie siniki benzynowy turbo 150 lub 180KM

Link to post
Share on other sites

V40 to nie hot hatch ino kombi.....volvo zawsze w moim sercu ma specjalne miejsce szczególnie S60R

Link to post
Share on other sites

Patrz....a jak rozmawiałem z właścicielem pare miesięcy temu to nie mówił, że peugeoty lubi.

Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Longbow napisał:

Patrz....a jak rozmawiałem z właścicielem pare miesięcy temu to nie mówił, że peugeoty lubi.

O mnie mowa ???bo nie lubię... ;) ale to nie jest zwykły peugeot TO 208 GTI. Podobne do 206 , może trochę ,to dlatego mi się podoba:cool3:

308 Gti też bym nie pogardził , szkoda tylko , że te dwa modele nie są z napędem na cztery koła.

Mając 50 tys zł na małe szybkie to bym mocno myślał ...coś z rodziny quattro bym chyba kupił. Napęd na cztery to napęd na cztery

 

Edited by KoKsiK
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, KoKsiK napisał:

O mnie mowa ???bo nie lubię... ;)

Z właścicielem 208 GTi => Autofiko Jaworzno

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, KoKsiK napisał:

308 Gti też bym nie pogardził , szkoda tylko , że te dwa modele nie są z napędem na cztery koła.

W 208 jeszcze rozumiem FWD......308...jest niesmak, że nie ma AWD...ale na RCZ to się wręcz obraziłem.

"Mazda wypuszcza MPS z napędem na przód, wszystkim odp**dala......reszta wypuszcza mocne ośki, nic się nie dzieje"

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Longbow napisał:

W 208 jeszcze rozumiem FWD......308...jest niesmak, że nie ma AWD...ale na RCZ to się wręcz obraziłem.

z napędem na cztery grono potencjalnych klientów byłoby znacznie większe , a tak trzeba szukać coś w grupie vag ....może   S3 :biggrin:

Link to post
Share on other sites
chris_vectra

208 gti chodzi mi po głowie ale nie wiem na ile silnik 1.6 thp jest poprawiony w stosunku do 207. Wiem jedynie ze z lancuchem rozrzadu nie ma juz problemow ale nie wiem jak reszta

P.S. Volvo V40 wiem ze to nie hothatch chyba ze w wersji T5 ale kombi to tez raczej nie jest bo bagaznik ma 330l:) 

Edited by chris_vectra
Link to post
Share on other sites

Mowa o nowym V40 a przecież to zwykły hatchback :) Od siebie mogę dodać jeszcze DS3 Racing. Dylemat jedynie taki jak w przypadku 208 GTi czyli silnik. 

Link to post
Share on other sites
grzegorz1981

Bierz Pan 208 gti i się Pan nie zastanawiaj :)

Z tego co się orientuję ten silnik jest już całkowicie poprawiony i poważne awarie już mu nie grożą.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...