Jump to content
  • Similar Content

    • ultraz
      By ultraz
      Jak w temacie. Nóż widelec ktoś może szuka zauroczony pojazdami ze stajni Lwa.
       

       
      http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=719205770
      Polecam
    • Ivkoo
      By Ivkoo
      406 2.0hdi sedan 2003
      I mam cos takiego ze zaciol mi sie bagaznik i za chiny nie mozna go otworzyc . Jak otwieram centralnym to slychac w klapie ze jak by otwieralo ale gdy wciskam przycisk to nic sie nie dzieje . Kluczyk w klapie bagaznika nie dziala obraca sie wkladka do okola .
      wie, że forum 206, ale może coś poradzicie, tylne fotele się nie składają, jest coś takiego jak awaryjne otworzenie bagażnika w 406. Proszę o pomoc.
sebomaster

Zaciski Brembo 4 tłoczkowe 406 coupe

Recommended Posts

sebomaster

Teraz to mnie usłyszycie ;)

 

---------- Po chwili dodano... ----------

 

Co do zlikwidowania pisku zamierzam nałożyć smar ceramiczny na tylne powierzchnie klocków, a także na blaszki prowadzące klocek ...

U mnie sam swap hamulców zajął około godziny czasu. Założyłem tarczę 283mm ( poprzednia 266mm ) oczywiście Brembo, a do tego klocki Ferodo Premiere. Należało także wymienić przewody hamulcowe na dłuższe o 10cm. Cały układ został zalany płynem Motul RBF660. Aby zaciski zmieściły się w felgi należało dodać na stronę dystans 5mm Eibach przelotowy. Stare śruby do felg starczyły na długość. Narazie docieram zestaw ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
PawelOknw

To dzisiaj na C Cie uslyszymy? :>

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bommb
zamierzam nałożyć smar ceramiczny na tylne powierzchnie klocków, a także na blaszki prowadzące klocek

 

Temat pisku jest dobrze znany posiadaczom Brembo :P

 

Blaszki prowadzące klocek są za to w dużej mierze odpowiedzialne.

 

Ja jeżdżę na zestawie klocki i tarcze ATE i żadnych pisków :) Na Ferrodo piszczało niemiłosiernie :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebomaster

Smar ceramiczny nie pomaga .. może to przez te klocki Ferodo ... długo się układają do tarczy? Poczekać czy lepiej je wymienić? Nie przestaną piszczeć?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bommb

Nie powiem ci tego dokładnie. Ja Ferrodo wymieniłem.

 

Na pewno musisz te blaszki prowadzące klocek wyczyścić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebomaster

Wyczyściłem je na błysk i zabezpieczyłem ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
adasiko

witam was ja mam pytanko odnośnie wielkości tarcz

-jaka największa wejdzie pod serie koło 14'(lato mam owszem 17 ale zimowe jak narazie 14',

czy (z czasem) pod zwrotnice 2,0hdi trzeba zmieniać półosie ?, czy wystarcza przetoczyć,

zaciski z 2,0 hdi są takie same jak w 1,4 hdi?.

W piątek zakładam tarcze na tył i twardsze drążki skrętne (chyba właśnie od berlingo, ale chyba wszystko to samo, ważne ze grubsze)

 

czy pompa ogarnie temat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
papuc_2004

hmm jesli sie nie myle to tarcza 266 powinna wejsc w felge 14 cali ale 283 juz nie wejdzie... Hmm zaciski chyba sa takie same w 1,4 jak i 2,0 hdi

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebomaster

A moje Ferodo nie przestają piszczeć .. naprawdę sytuację poprawi zmiana na klocki ATE ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebomaster

Niedawno wymieniłem klocki Ferodo na Brembo .. piszczą i te :]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bartolo

Ja mam konkretne pytanie jakie są minimalne parametry felgi pod zaciski Brembo a jakie pod 280 ?

 

Chodzi mi o rozmiar + ET.

Share this post


Link to post
Share on other sites
papuc_2004

pod brembo minimum 16 cali ET12 z puga 406 np... Badz dystanse

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebomaster

Mam felgę z ET15 i musiałem dać dystans 5mm

Share this post


Link to post
Share on other sites
krejzRudy

majstersztyk, jak już wypowiadasz się w sprawie technicznej, to zaznacz że jeździsz autobusem, a nie 206tką.

 

To, że Ty masz takie ET, to nie znaczy, że w 206tce też takie musi być..

Share this post


Link to post
Share on other sites
PawelOknw

Przy podawaniu ET warto również podać rozmiar felgi a przynajmniej jej szerokość

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebomaster

16"x6,5" ET15 + dystans 5mm

Auto Citroen Berlingo .. tu jest bardzo ciasno i mało felg wchodzi .. myślę że w 206 pole do popisu jest większe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bartolo

Wielkie dzięki za odpowiedź :)

 

Nad tarcze 283 powinna zmieścić się felga 15" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cin

Nad tarcze 283 powinna zmieścić się felga 15" ?

 

15" to najmniejsza możliwa z takimi tarczami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebomaster

Sory że odkopię dinozaura.. ale te zaciski nadal piszczą :(

Aktualnie jest zestaw tarcza Brembo + klocki Brembo

Pisk jak stary translud załadowany po dach :]

Pomocy !

Share this post


Link to post
Share on other sites
uczeszsie

kup ori tarcze i ori klocki i bedzie po problemie :)

Moje hamulce też masakrycznie piszczą..

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebomaster

To co tam niby ori montowali?

Share this post


Link to post
Share on other sites
uki

Chłopaki, jak już tak gadacie o tych heblach, a wiem, że obydwaj macie (sebomaster, uczeszsie) to dacie mi info ile taka zabawa kosztuje orientacyjnie (koszt czesci i wymiana) możecie na PW. Uczeszsie Ty masz z tyłu seryjny hebel? Czy jakiś inny, jak inny to jaki? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebomaster

Z tyłu ma bębny na czerwono pomalowane ;) i takie nakładki imitujące tarcze :P

 

2 zaciski to koszt 800-1000zł .. mogą być potrzebne dłuższe przewody hamulcowe .. no i kosmetyka pomalować zacisk na wybrany kolor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
uczeszsie

jak Sebek prawi. Heble z tyłu custom. Tarcze wywalone, wjechały bebny.. :)

Z tyłu mam ori heble. Co do zacisków brembo, ja dałem 800 zł z używanymi klockami i tarczami 305 mm. Sprzedałem to jeszcze za 150 zł :)

Niedawno widzialem na allegro dwa zaciski za 350 zł. W kiepskim stanie co prawda, ale zestaw naprawczy jest tani, a lakierować i tak trzeba.

Pytanie tylko, czy jest sens pchac sie w brembo. Może zacisk z 307 pod tarcze 283mm wystarczy.

..ale o tym już było sporo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DarioG

mi też tam piszczą ale tylko jak są zimne :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...