Jump to content
  • Similar Content

• rieger
      By rieger
      Witam,
      Jak już uporam się z innymi dręczącymi mnie sprawami w moim aucie to chciałbym wymienić głośniki. Czy takie jak podane w linkach poniżej będą pasowały? Chodzi mi głównie o tweetery, sprzedawca napisał mi że średnica tweetera to 30 mm i głębokość 17,5 czy wejdą one w słupki? W instrukcji wiadomo napisane jest że głośniki przód 165 mm a tył 130 mm natomiast tweetery 22,5 mm dlatego chciałem się upewnić bądź wyleczyć z tego pomysłu.
      Przód
      https://allegro.pl/glosniki-alpine-sxe-1750s-zestaw-16-5-cm-i7559871618.html
      Tył
      https://allegro.pl/oferta/glosniki-13-cm-alpine-sxe-1325s-7486106745
      Nie chcę robić dyskoteki w samochodzie, po prostu stare już harczą i chcę jakieś przyzwoite pod oryginalne radio.

Pozdrawiam i dzięki za pomoc
    • Symeon
      By Symeon
      Witam, jak w tytule.
      Jestem bardziej niż zielony jeśli chodzi o CA, coś poczytałem, coś pooglądałem i posłuchałem - jednak to dalej dla mnie czarna magia. Żaden ze mnie audiofil, po prostu chciałbym by mi głośniki nie pierdziały/nie trzeszczały - jak to teraz ma miejsce niestety. 
      Bodajże mam oryginalny CA i radio tak samo. Peugeot 2000r 2.0 hdi, 5drzwiowy. 
      Jestem w stanie rozważyć zakup nowego radia, choć wolałbym zostać przy oryginalnym. Nie chcę budować potężnego CA bo się po prostu na tym nie znam. Najlepiej by było, gdyby to była wymiana obecnych głośników, ew. wymiana również radia.. Czy jest coś takiego? Jeśli tak to co? Prosiłbym o producenta, model ew. link. I jeszcze jakby to było w miarę Plug&Play to już w ogóle miodzio..
      Im taniej, tym lepiej.. w końcu pug to nie jest auto premium
    • lukasz_freak
      By lukasz_freak