Jump to content
  • Similar Content

    • mariuszg
      By mariuszg
      Witam serdecznie po kilku latach bezproblemowej jazdy super samochodem jakim jest 206 pojawił sie bardzo dziwny problem. Pozwolę sobie opisać w punktach co się działo i co było robione.
      1. Świeciła się kontrola silnika, pojechałem do podobno bardzo dobrego mechanika. Mały serwis wymiana świec, uszczelniaczy filtrów i płynów. Kontrolka zgasła.
      2. Po kilku dniach zaczął świecić olej na ciepłym silniku na wolnych obrotach. Okazało się ze mechanik wlał olej 10.w40 shelal gm 10w40. Po sprawdzeniu ciśnienia okazało sie ze jest niskie przed jego naprawami wszystko z ciśnieniem było ok. Wycenił naprawę na 1000+ .
      3. Kilka telefonów do innych znajomych mechaników podpowiedzieli żeby zmienić na inny olej wlałem 15w40. Zamiast poprawy olej świecił cały czas kompletny brak mocy zaraz po wyjechaniu z wymiany oleju, brak doładowania. Ledwo da się jechać.
      4. W połowie drogi do domu olej przestał świecić, niestety znowu zapaliła się kontrolka silnika, i brak turbo. Pojechałem tak do pracy 5 km.  po zatrzymaniu się na miejscu okazało się ze turbina jest tak gorąca ze jej osłona  tliła się i było sporo dymu. 
      Był bym wdzięczny za podpowiedz co teraz zrobić,  Samochód jest tak słaby ze nie da się nim jeździć.
      Pozdro
    • Rosomak
      By Rosomak
      Witam.
      Rozebrałem wszytsko aby wyczyścić dolot i wywalić egr. Wyciągnałem też kolektor wydechowy. Teraz mam problem. Tam gdzie jest łączenie między kolektorem a turbo (wspornik) nie widzę uszczelki. Wydaje mi się że w tym miejscu powinna ona być. Czy na prawdę tam jej nie ma ?
      W servicebox nie widzę jej co prawda ale ten darmo jest dość okrojony.  Luzem też trudno znaleść ale już np w zestawach montazowych turbo występuje pod 2.0 hdi.
      Dałem tam póki co pasty do tłumików ale jakoś mnie to nie przekonuje
    • enzoR
      By enzoR
      W skrócie bo nie chce mi się rozczulać.
      1. jakiś miesiąc temu auto zaczęło wyraźnie szybciej jeździć... (byłem przekonany że odmuliło się po poprzednich właścicielach (kupiony 3 miechy temu)
      2. Wszystko było dobrze ale od jakiś 2 tyg w zależności od tego na jakiej stacji zaleje (tankuje tylko SHELL i tylko VPower-a) auto gaśnie w najgorszej opcji juz przy 2500 o/m.. Ale jak zaleje na SHELLu koło domu to mogę lecieć ogniem do końca obrotów i bardzo rzadko odcina.
      Wczoraj zalałem własnie na tej stacji i cała drogę z wawy do lublina leciałem ogniem i tylko raz mi odcięło, dzisiaj zatankowałem na SHELLu w lublinie i nie da sie jeździć....
       
      Jakie macie pomysły??
Hesus

Turbo w 1.1 czy możliwe??

Recommended Posts

Boczek
Skoro mówicie że to nie ma sensu i lepiej zmienić to co lepsze??

Myślę że za kasę którą miałbyś wydać na turbo,spokojnie starczy na RC,takie jak od Alana.Pieniążki uzyskane ze sprzedaży obecnego wozidła,byłyby w sam raz na wahę i olej :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
kbarann

a ja uważam że warto by się pobawić... ja po niecałych 2 tyg jazdy 138KM egzemplarzem uważam że trzeba Turbo wsadzić w ten samochód... albo pobawić się programem... myślę że okres luty - marzec będzie na modyfikacje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mily
Zdeptaliście człowiekowi marzenia...

 

po przeczytaniu całego wątku doszedłem do takeigo samego wniosku...

 

a ja uważam że warto by się pobawić... ja po niecałych 2 tyg jazdy 138KM egzemplarzem uważam że trzeba Turbo wsadzić w ten samochód

 

zawsze Ci będzie mało, mam podobnie z silnikiem 200KM i zastanawiam się czy ingerować czy kupić mocniejszą furkę

Share this post


Link to post
Share on other sites
mac412
zawsze Ci będzie mało, mam podobnie z silnikiem 200KM i zastanawiam się czy ingerować czy kupić mocniejszą furkę

Uczesz a Tobie już się nie nudzi? Bo podobno jest gotowy setup na +400:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marrtin

hmmm taki garażowy downsizing... spoko, ale jakoś nie widzi mi się 1.1T chyba za kasę wsadzoną w Turbo wolałbym wrzucić 2.0... zawsze to większe pole manewru, kiedy dojdziesz do wniosku że drugie tyle koni to też za mało:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
uczeszsie
Uczesz a Tobie już się nie nudzi? Bo podobno jest gotowy setup na +400:D

 

Może nie tyle nudzi, co powoli przyzwyczajam się :]

Share this post


Link to post
Share on other sites
DarioG

zawsze jest małoooooooo ;-p

Share this post


Link to post
Share on other sites
kudlaty113

wg mnie to:

na zawodach uturbione silniki mają przeliczana pojemność x 1,7 co daje wynik prawie 2l a z takim silnikiem nie masz dużych szans w praktyce... w zależności czy masz odpowiedni fundusz wymień auto na mocniejsze.... lub zajmij się modernizacją swojego serca. jak pisali poprzednicy zacznij od wydechu (polecam bezpośredni wydech np z 125p) i dolotu to są 'najtańsze konie' pod warunkiem ze się odrobinę na tym znamy (już ktoś pisał łatwo można uzyskać odwrotny wydech) i jeśli zamierzasz jeździć nie tylko do przodu zawieszenie - jest dużo ważniejsze od mocy.

 

P.S: jeśli szukasz godnego następcy dla skromnego 1.1 to polecam mi16:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
irae
Phantom napisał/a

a kto był trzeci?

 

a nie gofer przypadkiem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
papuc_2004

kudlaty113 mi16 kupić graniczy z cudem a już kupno w dobrym stanie... baza fajna ale cóż...

 

Hesus kup chopie S16 bądź RC i rób z tego latawca... 1,1t fajna sprawa ale co to jest 130 koni jeśli seryjne S16 będzie ucierać Ci nosa a Tobie będzie skakał gul ;) Idź w ślady uczesz, daria załóż suszare do 2,0 i wtedy ciesz się jazdą i czerp siłę z min ludzi objechanych :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
nextcrew

wszystko da sie zrobić ,ostatnio widziałem ze znana firlma P*oTurbo uturbiła Matiza 0,8 ... moc jaka legitymuje sie auto to ok 90 kM...ale czy to jest sens... sam nie wiem

Share this post


Link to post
Share on other sites
lukasgt

turbienie silnika 1.1 już widziałem w citroenie saxo-a to zdaje sieten sam silnik co w 206--na hamowni wyszło 100km równiutko,kolektor był robiony tzw skrzynkowy[jużnie bardzo pamiętam jak to wyglądało],podobno czas przyspieszenia skrócił sie do 9sekund..nie wiem ile to wytrzymało...

 

grabowski motor sport napewno podjołby sięzrobienia SOFT TURBO,ale nie liczyłbym na koszty poniżej 6-8tyś...

Share this post


Link to post
Share on other sites
sulo61

a co ze spalaniem? powiedzmy taki 1.1T vs. RC 2.0 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
lukasgt

hehe-pewnie 1.1 bedzie paliło z 1l mniej od RC ale ,RC napewno bedzie miażdżąco szybsze od takiego 1.1 turbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...