Jump to content

Co wybrać ? Clio III czy Peugeot 207


ogonek1989

Recommended Posts

Clio silnik 1.2 TCE 101KM, Peugeot 207 1.4 HDi 68KM... Nie patrzcie na spalanie i osiągi... bardziej chodzi i bezawaryjność i czy w autkach jest koło dwu masowe zamachowe oraz pasowe...Przede wszystkim jak z turbinkami w benzyn-ce ;) w tym że clio ma odprysk na przedniej szybie z kamienia :/

Link to post
Share on other sites

Takie Clio miałem na "L". Jeśli nie ma ono szmerów bajerów, skóry i solar dachu to bym nie brał.

 

Zdecydowanie wybrałbym 207.

Link to post
Share on other sites

clio ma climatronic, radio bluetooth, 6 poduszek, pół skórę, tempomat 4 szyby elek.

zaś 207 ma 6 airbag, climatornic 2strefowy klimatyzowany schowek, radio chyba też z bluetooth, 2 szyby elek.

 

---------- Po chwili dodano... ----------

 

i tez tempomat tylko zastanawiam się czy taki climatronic 2 strefowy w tak małym aucie ma jakikolwiek sens

Link to post
Share on other sites

[/color]i tez tempomat tylko zastanawiam się czy taki climatronic 2 strefowy w tak małym aucie ma jakikolwiek sens

 

Wg. mnie nie ma. Ważne, że klima jest. :) To nie auto rodzinne.

Pod względem estetycznym wziąłbym 207, ale musi mieć koniecznie z halogenami i srebrnym wlotem powietrza.

Awaryjność w obu autach podobna, weź diesela, mało pali.

Link to post
Share on other sites

weź Clio, więcej kuni, więcej fun'u ;)

odprysk za 150PLN zrobią Ci w autoglass jaan, jakby nie miał połowy drzwi i zderzaka, to byś się mógł zastanawiać, ale odprysk to drobnostka ;)

Link to post
Share on other sites

Z 207 styczności nie miałem ale clio ma moja mama... coprawda z innym silnikiem ale i tak nie polecam. Bardzo awaryjny samochód (może akurat ten mojej mamy) zaczynając od tego że po włączeniu wycieraczek auto zaczęło się palić, później poleciało sprzęgło po 20 tys (może i mama je zajechała), później zgłupiała elektronika i nie podawało paliwa, a wczoraj zerwały się cięgna od zmiany biegów(chyba) ... najpierw wchodziły tylko biegi do góry 1 3 5 a jak odstawiałem do mechanika zostało 3 na stałe... w między czasie było jeszcze sporo innych drobnych ale denerwujących usterek. A co do plusów tego auta jest bardzo wygodny i fajnie jeździ.

Link to post
Share on other sites

Odnosnie Clio ostatnio własnie zamieniłem pare zdań z kolegą który ma u siebie w firmię 25 samochodów tej marki a oto wady które wymienił na szybko:

-10 samochodów reklamowanych z powodu pęknięcia szyby pod wycieraczką (producent nie uznaje reklamacji)

-wymiana 5 komputerów (spalanie przekraczało 10 litrów)

-plastiki z tyłu samochodu tj. bagażnik strzelają jak w TACIE:lol2

-w ciągu pół roku użytkowania wymienił 7 kompletów żarówek

Co do Peugeota nie miałem styczności więc się nie wypowiem.:)

Link to post
Share on other sites

chyba się zdecyduje na tą 207 ale czy jest tam koło dwumasowe ?? zamachowe i pasowe...i jak tam jest z tylnym zawieszeniem ?? widziałem tam sprężynę czy to inne rozwiązanie jak w 206 ? Czyli brak belki skrętnej ?

Link to post
Share on other sites

207 ma z tyłu tak samo jak 206 zawieszenie zależne, czyli belkę. Aczkolwiek jej budowa jest inna i nie jest to ta "słynna" belka co w 206 ;)

 

Co do dwumasu to google na prawdę nie boli :] Na 207club potwierdzają, że nie ma takowego...

Link to post
Share on other sites

co do 207 to 1.4 hdi nie ma dwumasu a 1.6 hdi 90 może mieć i może nie mieć ( te z euroV mają)

Link to post
Share on other sites

no dziś byłem w ASO wypytać o ten samochód... nie ma dwumasu ani zamachowego koła ani pasowego... brak FAP...

Link to post
Share on other sites

a może jest już 1.4hdi 90KM :D jak w cytrynie ;), to faktycznie zmienny jest jak 206. Mi swego czasu w ASO powiedzieli że mam FAP :D:lol ale też polecam lwa ma lepsza blacharkę, jak lubisz szaleć to zapomnij o 70KM to za mało :jezor

Link to post
Share on other sites
grzegorz1981

Moim zdaniem bierz 207. Jedyny minus to mniejsza moc, także jeśli nie zamierzasz szaleć to spokojnie kupuj 207.

Link to post
Share on other sites
207 ma z tyłu tak samo jak 206 zawieszenie zależne, czyli belkę. Aczkolwiek jej budowa jest inna i nie jest to ta "słynna" belka co w 206 ;)

Czyli mam rozumieć że ta w 207 jest mniej awaryjna ?

Link to post
Share on other sites
Czyli mam rozumieć że ta w 207 jest mniej awaryjna ?

 

Pracuje w ASO i sprzedaje te bryki o belke sie nie martw ... w klimie 2 strefowej różnica temeratury między jedna a druga sterfo to max 3 stopnie,, jesli chodzi o silnik nie do zajechania choc wyrywny nie jest ogulnie auto prawie najwiękrze w swojej klasie ,, polecam

Link to post
Share on other sites
Czyli mam rozumieć że ta w 207 jest mniej awaryjna ?

Zdecydowanie. W teście 207 jest mowa o tym, że nietrwałe tylne zawieszenie występujące w 206 zastąpiono niezawodną belką skrętną. Zmienili również awaryjny przełącznik kierunkowskazów. Układy elektryczne są mniej wrażliwe na wilgoć. Jeśli chodzi o silnik 1.4 HDI-oprócz tego, że nie ma awaryjnego dwumasowego koła zamachowego to jeszcze turbina nie ma zmiennej geometrii co przy regeneracji np.zużytej turbosprężarki będzie miało znaczenie jeśli chodzi o kasę.Polecam 207.:)

Link to post
Share on other sites
A jak skrzynia biegów? W salonowej 207 chodziła gorzej niż w moim 206...

Niestety-mało precyzyjna, hacząca i z dużym skokiem lewarka skrzynia biegów została.:(

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...