Jump to content
GSX-R

Nowy projekt 206 2.2 benzyna

Recommended Posts

GSX-R
planujesz zejsc do 6s do 100km/h

 

Czes pokaze.Naturalnie chcialbym zejsc do 6. Sam silnik 2.2 ma chyba 158 koni. Po przerobieniu liczymy na ponad 200.

 

Ale jak juz mowilem ,czas pokaze.

 

Srodek chyba zostanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
uczeszsie

poniżej 6 sek. w n/a i z seryjnym wnętrzem będzie mega ciżężko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GSX-R
poniżej 6 sek.

Moj drogi do 6 ,nie ponizej. Ponizej to ja wiem ,ze nie ma szans.

Share this post


Link to post
Share on other sites
papuc_2004

ja chcę to zobaczyć w takim razie :P jeśli będzie 6 do paki to fifi gupek :P i wsadzil studia syna w auto :P

 

---------- Po chwili dodano... ----------

 

nie zapomnij ze na g-techu rozmiar felgi robi swoje :P zresztą i na hamowni przełożnie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
uczeszsie

co Wy mi tak wszyscy do portfela ostatnio zaglądacie !?

Share this post


Link to post
Share on other sites
slater11

Moim zdaniem 6s jest do urwania.Ja mialem 2 pomiary do 100km/h jeden 6.7 drugi 6.9s ale kiepska opona byla na drugi sezon jakis semi slick pojawi sie wiec mysle ze znowu sie cos urwie.A co do projektu czekam na final :) i powodzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites
ancymon

 

 

 

nie zapomnij ze na g-techu rozmiar felgi robi swoje :P zresztą i na hamowni przełożnie :P

 

No tak, a w rzeczywistości nie robi... Trzeba robić na 18" bo inaczej to oszustwo ... Papek - jak jeżdżę na codzień na 15" to i pomiary robię na 15", co mnie obchodzą wyniki na innych felgach?

Share this post


Link to post
Share on other sites
papuc_2004
Cytat: papuc_2004 napisał/a Zobacz post nie zapomnij ze na g-techu rozmiar felgi robi swoje zresztą i na hamowni przełożnie No tak, a w rzeczywistości nie robi... Trzeba robić na 18" bo inaczej to oszustwo ... Papek - jak jeżdżę na codzień na 15" to i pomiary robię na 15", co mnie obchodzą wyniki na innych felgach?

 

Jak dla mnie możesz jeździć i na 13 bądź na felgach kwadratowych... a chodziło mi o to iż slater11 nie śmiga na 15 tak ja Ty i wynik będzie inny dla 15 i np 17 .

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebomaster

Oj chyba ktoś tu posiada braki wiadomości .. zaraz się dowiem, że moje auto wolne jest, bo mam gigantyczne 16" felgi :D

 

Z różnymi rozmiarami felg czy z różnymi wielkościami całego koła? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
papuc_2004

Czy mógł byś się rozwinąć o co Ci chodzi...? bo chyba masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem... Pisze po raz ostatni że dla jednego auta z różnymi rozmiarami felg wyniki na g-techu będą rożne... Koncze OT i sorry sleter że zaśmieciłem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomeksic
Czy mógł byś się rozwinąć o co Ci chodzi...? bo chyba masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem... Pisze po raz ostatni że dla jednego auta z różnymi rozmiarami felg wyniki na g-techu będą rożne... Koncze OT i sorry sleter że zaśmieciłem ;)

chyba Ty masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem... nie liczy się sama wielkość felgi , profil opony ma również duże znaczenie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
papuc_2004

poważnie eureka nie samowite jak na to wpadłeś... myślałem że zależy od powietrza w oponach :wmorde wydawało mi się że nie których rzeczy nie trzeba pisać ale chyba byłem w błędzie wam trzeba wszystko jak babie na miedzy pisać...

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomeksic

no sory ale po ostatnim Twoim poscie wydawało mi się, że nie bierzesz tego pod uwage a właśnie o to chodziło sebomaster.

Share this post


Link to post
Share on other sites
papuc_2004

biore biore spokojnie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MAKI

Mam pytanie,kupiłem silnik 2.2 z 407 kolektory mam przygotowane już pod ten silnik,czujniki ponoć są te same,skrzynia też pasuje,wszystko niby to samo po prostu to jest rozwiercone 2.0 mam pytanie co do wariatora,czy go zakładać czy zakładać zwykłe kółko? sterownik zostaje z 2.0 tylko bedzie strojony potem na hamowni pod 2.2. nie chciałbym zakładać wariatora bo musiałbym dołożyć sterownik który bedzie za niego odpowiedzialny a bez wariatora nic nie trzeba kombinować i nie bedzie chałasował po 50tys km. tylko wiadomo coś bedzie słabszy w górnym przedziale. Macie może jakieś info o takich przeszczepach,co robili i jak??? pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
MAKI

wie ktoś jaka jest różnica pomiędzy 2.0 bez wariatora a 2.0 z wariatorem ??? bo nie wiem czy w 2.2 zostawić wariator czy założyć zwykłe koło,zależy mi na osiągach,dynamice. pytanie czy to ma sens czy warto,czy jest to odczuwalne ???? pilnie potrzebuje info,porady na ten temat. pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...