Jump to content
rimu

206 hdi z IC kto może go zobaczyć:D

Recommended Posts

rimu

witam przez przypadek znalazłem 2,0 hdi z IC z racji że szykuje się do montarzu IC. Czy ktoś może podjechać (jak ma blisko, przy okazji) i porobić foty jak w tym aucie to wygląda. Chyba że ktoś ma aktywne linki do fotek ceglarza bo są nieaktywne;/

link do auta http://otomoto.pl/peugeot-206-2-0-hdi-xs-sport-tuning-C18648017.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
uczeszsie

napisz może do Gofra. On jest dopiero co po temacie zakladania IC.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gofer206

U mnie wyszlo tak.

dsc00319tbm.jpg[/img]

 

Uploaded with ImageShack.us

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kroms

Sam też się przymierzam do IC, MBC i goodhope'a i mam podobny problem. I o ile upchanie samego intercoolera to nie jest taki straszny problem, tak mam rozkminę z poprowadzeniem "rurek"

Share this post


Link to post
Share on other sites
marcin90

Szkoda, ze wcześniej nie widziałem tematu, bo właśnie wróciłem z Sycowa. Nawet miesiąc temu oglądałem to auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
goodhope

Zderzak jakiś cudowany, generalnie jakoś nienaturalnie wypchnięty do przodu. Zatem miejsca ktoś miał więcej.

Jakaś DVka kij wie po co.

 

 

Gofer, jeszcze MBC, jakiś zegar doładowania i wybebesz katalizator. Zapraszam na korektę (po 8 maja).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bist
Zderzak jakiś cudowany, generalnie jakoś nienaturalnie wypchnięty do przodu.

 

To jest zderzak od GT, nic w tym nie nienaturalnego.. A przynajmniej taki miał być, bo te dziury przy halogenach są niewiadomo skąd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
rimu

a ceglarz "rury" od ic miał jak na tej aukcji oraz jak gofer czy inaczej?

Share this post


Link to post
Share on other sites
marcin90
To jest zderzak od GT, nic w tym nie nienaturalnego.. A przynajmniej taki miał być, bo te dziury przy halogenach są niewiadomo skąd

 

To nie zderzak od GT, tylko jakaś laminatowa imitacja. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bist

Toż napisałem, że mi otwory nie pasują. Ale poza tym i siatką 'tjuningowa' jest jak GT. A ja odniosłem się do postu kolegi, gdyż dla niego był nienaturalnie nadmuchany.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gofer206

Gofer, jeszcze MBC, jakiś zegar doładowania i wybebesz katalizator. Zapraszam na korektę (po 8 maja).

Juz dawno siedzi zegar doladowania i nie tylko;),

mbc tez podlaczone,dmucha na 1.4bara,ale z powodu braku czasu nawet nie ganiam 206,zostal kat tylko do wywalenia,i wpadam na korekte.Pozdrawiam:)

 

20110330226.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Share this post


Link to post
Share on other sites
As306

a czujnik od doładowania gdzie masz podpięty ? pod wężyk od turbo do WG ?

 

ja miałem podpięty właśnie pod ten wężyk, wczoraj nawierciłem rurę przed kolektorem dolotowym i włożyłem od środka wentyl od felgi i do niego wężyk od zegara :) i jakież było moje zdziwienie, gdy przy WG pokazywał mi 1.5 bara a po wpięciu w kolektor wskazywał 1.3 bara...

 

ps. fajna tablica rejestracyjna

Share this post


Link to post
Share on other sites
All In
ps. fajna tablica rejestracyjna

 

fajna to jest gleba :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebomaster

As306 muszę Cię zmartwić że właśnie w kolektorze pokazuje Ci prawidłowe doładowanie .. i wynosi ono 1.3 bara :) nie wiem co Cię podkusiło żeby wężykiem wpinać się w miejsce gdzie powinien być podłączony MBC w zasadzie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
gofer206

Jasne ze w kolanko mam wpiety czujnik od zegara;)

Nawierc,nagwintuj i kup kruciec 5mm od gazownikow,do sekwencji:)

Przewody pociagnolem samco silikonowe,plus malutkie opaski ze stali nierdzewnej Normy:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebomaster

Po co ta DVka? Wiele HDI to posiada modyfikowanych w UK.. i w ogóle przy takim setupie jak mam ja i chłopacy tutaj to wyciągają 150-160KM i 330-350Nm .. jak to możliwe?

Share this post


Link to post
Share on other sites
rimu

kwestia pomiaru?:>

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebomaster

Szczególnie imponujące wyniki prezentuje firma RH Motorsport

Share this post


Link to post
Share on other sites
rimu

widziałem jakiś filmik jak szło auto od 30-140km/h na rolkach było jakoś ponad 150km 350nm powiem tyle ceglarza lepiej szło:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
As306
As306 muszę Cię zmartwić że właśnie w kolektorze pokazuje Ci prawidłowe doładowanie .. i wynosi ono 1.3 bara :) nie wiem co Cię podkusiło żeby wężykiem wpinać się w miejsce gdzie powinien być podłączony MBC w zasadzie :)

 

czyli co, mamy równe doładowanie ? to gdzie masz te 140ps :P ? wykresik :P

 

ps. muszę Cię zmartwić, bo mogę sobie przestawić na 1.5 bara w dolocie.... na codzień jest 1.3-1.4, jak mnie ktoś zdenerwuje to mogę i na 1.6 skręcić...

 

ps. z ostatnich wieści: auto na obecnym setupie bez większych problemów radzi sobie z 306 s16 152KM

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kroms

Mam takie pytanie - jak już wcześniej wspominałem planuję wsadzić intercooler, MBC i zawirusować 206stke (gdzieś w międzyczasie sprzęgło), a ostatnio pojawiła mi się opcja kupienia dosyć tanio turbosprężarki od 307SW 2.0HDi 136KM. Z tego co wiem jest trochę większa, i tu nasuwa się pytanie - czy jest sens wsadzenia większego turbo? Czy w ogóle podpasuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebomaster

Jest sporo do przerobienia by mogła pasować .. ale to nie turbo stanowi tutaj wąskie gardło, a układ paliwowy :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
As306
Mam takie pytanie - jak już wcześniej wspominałem planuję wsadzić intercooler, MBC i zawirusować 206stke (gdzieś w międzyczasie sprzęgło), a ostatnio pojawiła mi się opcja kupienia dosyć tanio turbosprężarki od 307SW 2.0HDi 136KM. Z tego co wiem jest trochę większa, i tu nasuwa się pytanie - czy jest sens wsadzenia większego turbo? Czy w ogóle podpasuje?

 

Napewno takie turbo nie jest PLUG&PLAY..... a podpasowanie to już kwestia tego jakie masz zdolności manualne, ile masz czasu i kasy....

 

napewno nie jest tak że wykrecasz stara i wkręcasz nową z wersji 136ps...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kroms
Napewno takie turbo nie jest PLUG&PLAY..... a podpasowanie to już kwestia tego jakie masz zdolności manualne, ile masz czasu i kasy....

 

napewno nie jest tak że wykrecasz stara i wkręcasz nową z wersji 136ps...

 

Nie no na plug&play to nie liczyłem, raczej czy trzeba przebudować pół silnika czy tylko trochę;) No i czy jest sens, ale chyba sobie daruję narazie...

Share this post


Link to post
Share on other sites
gofer206
Nie no na plug&play to nie liczyłem, raczej czy trzeba przebudować pół silnika czy tylko trochę;) No i czy jest sens, ale chyba sobie daruję narazie...

Zacznij od swoich 1 planow,a dalej sie pomysli.

W pakowanie wiekszej turbinki nie jest zadnym problemem,wystarczy checi,czasu i pracy.Zrobienie redukcji zajmie nie wiecej jak 2h i 4 pack;)zeby podpasowac:).Masz problem?kase?pisz pomyslimy:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...