Jump to content
Sign in to follow this  
barczol

Zakup Mercedesa W211 2.2 CDI 170KM Opinie!

Recommended Posts

barczol

Witam!

 

Przymierzam się do zakupu Mercedes-Benz E 220 CDI.

 

Interesujące ogłoszenie znalazłem na otomoto: http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-220-cdi-skora-navi-xenon-avangarde-C20905587.html

 

Proszę o ocenę auta. Czy wszystko jest ok? Oczywiście co wynika ze zdjęć?

 

Czy ktoś jest może z okolic i mógłby go obejrzeć, sprawdzić co się da i przekazać? Gdyż ja z mojej miejscowości mam 230km a pracuje na co dzień. Więc na marne nie chciałbym jechać.

 

Wielkie dzięki już z góry za odpowiedzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
herianm

szukaj starszego ale w silniku 2.7cdi i 3.2cdi, silnik 2.2 jest slaby, obejrze autko dokladnie jak wroce do domu (pisze z tel. i slabo widac zdjecia). zadzwon do kolesia i zalatw vin to bedziemy wiedzieli o tym aucie wiecej co do wyposazenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cin

A nie lepiej umieścić taki post na forum mercedesa?

Share this post


Link to post
Share on other sites
herianm

i najwazniejsze po vinie moge sprawdzic czy auto nie jezdzilo gdzies na taxi bo takie info mercedes wprowadza do vinu.

 

 

Moim zdaniem samochód miał przygodę z przodu, coś mi się nie podoba odcień maski i się szpary nie schodzą tak jak powinny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dzacek1841

Mercedes w dieslu? zalatuje wiochą :P

albo limuzyna, albo auto ekonomiczne, siara klekotać gwiazdą ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
rabus
Mercedes w dieslu? zalatuje wiochą :P

albo limuzyna, albo auto ekonomiczne, siara klekotać gwiazdą ;)

 

człowiek bogaty to człowiek oszczędny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
eiger

kolega ma takiego i siadły mu wtryski oj było to bardzo bolesne

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maniek242

Dla tego ja osobiscie niegdy disla bym nie kupił jak kolega pisze eiger,

wszystko jest cacy do puki chodzi i nie trzeba wkladac. A jednak co benzyna to benzyna :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
maciexx123

ja powiem tak mam porównanie pomiędzy 2 jednostaki merca obie 3,2 :D benzyna V6 w C klasie bajka wciśniesz i lecisz, tyle że kumpel zgazował :/

co do tego E tak jak wyżej bierz 3,2, opłaty będą te same, a będzie mocniejszy i uwierz, że dość ekonomiczny, jak się dobrze jedzie to w 7l się można zmieścić, jechaliśmy takim nad morze w tym roku, na jednym zbiorniku w obie strony (ponad 400km w jedną) no i objeżdżanie okolicy itd.

I dla mnie coś cena taka średnia, teściu kupił tego z 3,2 za chyba 45k, wersja full avantgarde, i tylko rok starsza

Share this post


Link to post
Share on other sites
rabus
kolega ma takiego i siadły mu wtryski oj było to bardzo bolesne

 

teraz każdy nowoczesny diesel to bardzo drogie naprawy.

 

Wtryski od 800 do nawet 1500zł..

Turbosprężarka - regeneracja 800zł

Sprzęgło wraz z dwumasą 3000zł..

DPF (filtr cząsteczek stałych) - nie wiem ile ale droga imprezka

 

Według mnie era diesli minęła bezpowrotnie.. no chyba że znowu będą na pompach i nie tak wyżyłowane jak dziś..

Share this post


Link to post
Share on other sites
All In
Turbosprężarka - regeneracja 800zł

 

napisz gdzie tak tanio?!?!

 

DPF (filtr cząsteczek stałych) - nie wiem ile ale droga imprezka

 

1300 odłączenie mechaniczne i elektroniczne w Vtechu :ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebomaster

W tym aucie diesel to najgorszy z możliwych wyborów:

 

1. Przebieg będzie mocno kręcony

2. Z silnikiem będą problemy

3. Koszty napraw

Share this post


Link to post
Share on other sites
All In

i jeszcze ten chory czujnik na pedale hamulca ! SBC czy jakos tak, ten system co wytrzymuje określona ilość naciśnieć pedała :]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sky
Sprzęgło wraz z dwumasą 3000zł..
3600 nowy ori taki zestaw do c4 w 9HZ ;) więc do mierca x2..

Share this post


Link to post
Share on other sites
herianm
i jeszcze ten chory czujnik na pedale hamulca ! SBC czy jakos tak, ten system co wytrzymuje określona ilość naciśnieć pedała :]

Mam go w swoim mercu, koszt 40zł :cieszesie , wymieniony raz przez ostatnie 3 lata.

 

3600 nowy ori taki zestaw do c4 w 9HZ ;) więc do mierca x2..

 

I tutaj się możesz ostro zdziwić.

 

W tym aucie diesel to najgorszy z możliwych wyborów:

 

1. Przebieg będzie mocno kręcony

2. Z silnikiem będą problemy

3. Koszty napraw

 

Co do mocno kręconego przebiegu, to jeśli by ktoś to auto kręcił, to zrobiłby max.75tyś km a nie prawie 50tyś rocznie, kręci się w tym kraju każdy przebieg w każdym samochodzie. Dlaczego twierdzisz, że z silnikiem będą problemy?

 

Dla przykładu co do kosztów naprawy to miałem puga 406 i za 1 tuleję pływającą do tyłu zapłaciłem 80zł ( rocznik 1996), teraz mam merca i za jedną tuleję pływającą do tyłu płacę 35zł ( rocznik 1998) :rotfl

 

 

 

Co do wyposażenia tego auta to w 90% to co jest wypisane to standard, zadzwoń do niego i poproś o VIN, to jest najważniejsze w mercu, ten silnik lubią taksiarze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
danek

W ostatnim numerze tygodnika MOTOR z 17.10.11 jest test tego mesia .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pedro

Widzę, że tu wszyscy bazują na tym co gdzieś uslyszeli, no więc ja wypowiem się jako że mam c-klassę z tym silnikiem w domu. Auto sprowadzone z Niemiec z przebiegiem 102.000 km, obecnie ma trochę ponad 180.000 i do tej pory wymieniony był tylko dogrzewacz silnika, bo uciekał przez nigo prąd. Jednostka wg mnie bardzo dobra, nie wymagająca ładowania kasy, jej właściciel nie ma zwyczaju dania turbinie czasu na wyhamowanie i mimo to nic jej nie jest. Mocy również jest pod dostatkiem.

Na Twoim miejscu zbadałbym go po vinie, postarał się dowiedzieć co z tym przodem i jeśli nie było tragedii to bym go brał.

A o istnieniu jakiegoś czujnika przy pedale hamulca i tym, że sprawia problemy dowiedziałem się tu przed chwilą.

Share this post


Link to post
Share on other sites
All In
W ostatnim numerze tygodnika MOTOR z 17.10.11 jest test tego mesia

 

polecam :ok tam opisany jest ten czujnik przy pedale hamowania, podany koszt przekracza zdecydowanie 40 zł.

 

ale bez gwiazdy nie ma jazdy :ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sky
I tutaj się możesz ostro zdziwić.

co nawet x3 ?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
herianm

chyba piszesz o calej pompie sbc a nie o samym czujniku :D naprawa 500zł :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
barczol

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Czekam na numer vin od auta:) Ma ktoś możliwość sprawdzenia?

Share this post


Link to post
Share on other sites
herianm

ja mam możliwość rozkodowania twojego vinu, a co do płaczu o koszty utrzymania to jeszcze taki mały plusik, rozrząd na łańcuchu na milion kilometrów.

 

 

Aha i co do znawców którzy nie wiedzą o czym piszą link http://w211.pl/viewtopic.php?f=33&t=1399

 

W tym samochodzie nie ma już pompy, to jest polift.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sky
ja mam możliwość rozkodowania twojego vinu, a co do płaczu o koszty utrzymania to jeszcze taki mały plusik, rozrząd na łańcuchu na milion kilometrów.

..chyba że wcześniej z niewiadomych przyczyn zacznie huczeć i konieczna będzie wymiana ślizgu(ów?) z łańcuchem :]

 

---------- Po chwili dodano... ----------

 

I tutaj się możesz ostro zdziwić.

z ciekawości aż sobie sprawdziłem ile kosztuje taki przykładowy zestaw tarcza sprzęgła + docisk + łożysko.. = w najpopularniejszej hurtowni w kraju ( IC ) 2456,97zł - rzeczywiście miałeś rację można się ostro zdziwić że sama tarcza z dociskiem może kosztować taki majątek.. no to teraz poszukajmy jeszcze koła zamachowego.. :whstl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sky

a gdzie ja je porównuje do czegokolwiek ? staram się wykazać że bzdurne jest kupowanie diesla w takim aucie :]

 

---------- Po chwili dodano... ----------

 

i nie wiem czy zauważyłeś kolego ale w linku który podałeś zestaw zawiera :

tarcza sprzęgła

docisk sprzęgła

łożysko oporowe

sztywne koło zamachowe

także jak widać zestaw do PSA z kołem zamachowym jest 600zł tańszy niż zestaw bez koła zamachowego do merca.. które kosztuje zwykle więcej niż tarcza + docisk... w IC nie ma zamachu do merca a nie chce mi się szukać dalej..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...