Jump to content
tomasz_b

Demontaż zegarów-wymiana żarówek podświetlenia.

Recommended Posts

tomasz_b

Witam,

Pewnie to prosta rzezcz ale najgorzej zacząć .Muszę wymienić żarówki podświetlania zegarów a nie wiem jak się do tego zabrać. Proszę o pomoc jak tam się dostać.

Z góry dzięki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
yohan206

wystarczy ze sciagniesz daszek i juz masz licznik... daszek jest na zatrzaskach... najlepiej jak sciagniesz go od strony szyby, ciagniesz do siebie... powinien bez problemu wyskoczyc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
cichy_xr

za daszek musisz mooooocno ciągnąc!! i nie martw sie tam nie da sie nic urwac ;) Najlepiej zacznij od obniżenia kierownicy wtedy jest wygodniej. Potem odkręcaswz jedną śrubkę (a może nie ma tam ani jednej - już nie pamietam) i licznik jest Twoj. Ja mam bez MUXa więc odpinam 2 wtyczki i wymieniam żeróweczki (są takie same jak w popielniczce). Powodzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites
Junk65

http://www.206club.net/viewtopic.php?t=876

Tu masz całość operacji opisane, przy okazji innej operacji do której tez trzeba sciagnać zegary...

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomasz_b

ok. dzięki dzisiaj się biorę

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tyski i Ginger

Hej

Mam pytanko jakiego rozmiaru są diodki w podświetleniu zegarów w 206 mux .

Chcę kupić na allegro nowe gdyż zmieniam podświetlenie i nie chcę kupić takich które nie spasują do gniazda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Redsik

Koledzy ile zaroweczek mamy do podswietlenia licznika.Bez Muxa??

Share this post


Link to post
Share on other sites
marcin90

To zależy od wyposażenia, niektóre kontrolki są puste. Wszystkich gniazd jest ok. 27.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zajga

Konkretnie jaki model tych zarowek jest ? i jeszcze jaki jest model w panelu wlaczania nadmuchu ? mam 99 r jeszcze z tymi starymi zegarami

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ziemniak

W1,2w.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zajga

O dzieki :D jeszcze chodzi o kolor. Sa to zwykle jasne zarowki ? czy to moze kwestia obudowy zegarow ? zegary swieca mi na pomaranczowo czy cos w tym oddcieniu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stackburn

W pugu demontaż licznika jest chyba najłatwiejszy w całych dziejach motoryzacji ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maniek206cc

A czy można bez problemu otworzyć licznik w którym siedzą diody?

Share this post


Link to post
Share on other sites
azraell84

czy można wymienić podświetlenie zegarów w tak prosty sposób jak wymienia się żarówkę np. z świateł mijania?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Green

Nawet łatwiej ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
sabcia6991

Koledzy!

Szybkie pytanko od kobiety! :)

Zdjęłam "daszek", odkręciłam śrubkę, dostałam się do zegarów od tyłu, wyjęłam żarówki z osłonką i... Nie mogę wyjąć żarówki z osłonki! Próbowałam pęsetą i nic... Jakiś patent? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hyh333

Przekręć żarówke i wyjmij 

Share this post


Link to post
Share on other sites
hyh333

musisz przekręcić w lewo a przy wkładaniu w prawo żeby zabezpieczyć żarówke

Share this post


Link to post
Share on other sites
sabcia6991

Niestety, nie działało. Nie chodzi mi o wyciągnięcie obudowy z żarówką z całej deski rozdzielczej, a samej żarówki z obudowy. Przekręcanie nic nie da. Użyłam malutkich nożyczek od manicure - chwyciłam z trzon i wyskoczyła. Nową wsadziłam na "wcisk". 

Share this post


Link to post
Share on other sites
kanngax

Przecież wyjęła z osłoną/gniazdem to co ma przekręcać???

Ja też miałem problem ale wyciągnąłem przez cienką szmatkę, nawet jak pęknie to wtedy możesz pinseta pokombinować

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
hyh333

Mój błąd, teraz do ręki wziąlem taką żarówke podwadzilem za zwęrzenie i wyskoczyła

Share this post


Link to post
Share on other sites
sabcia6991

Dla kobiet polecam metodę z użyciem nożyczek do skracania paznokci :D

Teraz pojawił się kolejny problem... Macie może jakąś fotkę co gdzie powinno siedzieć (206, 2000 r., 1.4)? W sensie żarówki - gdzie każda powinna siedzieć, żeby wsio działało. Wyjęłam dwie albo trzy jednocześnie i teraz zastanawiam się, w którym otworze je umieścić, a otworów mam więcej pustych, aniżeli żarówek... :D:D:D  

A mogłam to chłopu zostawić do zrobienia... Ech... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
kanngax

Poświęć od tyłu w zegary i zobacz co jest potrzebne :D napewno kierunki, lampy, silnik, stop, ręczny, olej, chłodziwo, akumulator, abs, poduszka, obrotomierz/prędkościomierz hmmm nie pamiętam co tam jeszcze :)

rezerwa! Musi być :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...