Jump to content
Sign in to follow this  
luki198400

zakucie silnika s16 ??? kute elementy co i jak gdzie ??

Recommended Posts

luki198400

czesc szukalem po forum ale nie znalazlem informacij na temat zakucia silnika z s16 tzn jakie to sa koszta gdzie mozna zakupic najtaniej takie elementy jak sportowe walki, odprezajace kute tloki , korby.Moze ktos ma namiary na sklepy itp Mysle ze te informacje przydadza sie dla wszystkich

Share this post


Link to post
Share on other sites
uczeszsie

a w jakie moce celujesz ?? jaki moment docelowy ?

wiem, że nie na temat, ale może troche przerost formy nad treścią..

Share this post


Link to post
Share on other sites
zbyniu

po co chcesz kuc silnik? chcesz 500 koni z niego wyciagac czy co? i tak tego nie zrobisz bo jest to gra nie warta swieczki tak jak uczesz napisal przerost formy nad trescia,a firma co robi takie zeczy tylko i wylacznie na specjalne zamowienie jest we francji

Share this post


Link to post
Share on other sites
uczeszsie

ee, bez przesady. Jeżeli chodzi o kute tematy warto napisać do zoltara z ital-performance. Ma dostęp do tanich gratów wossnera. Jak jestes powaznie zainteresowany, to pisz do niego, na pewno Ci pomoże. http://www.ital-performance.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
zbyniu

uczesz ty masz orginalny wal i tloki chyba z tego co czytalem i pamietam?,z reszta sam wiesz ile pracy i pieniedzy poszlo w twojego potwora

Share this post


Link to post
Share on other sites
uczeszsie

No u mnie dół seria, ale moze kolega celuje w większe moce :)

 

---------- Post added at 16:53 ---------- Previous post was at 16:49 ----------

 

na 300stu koniach świat sie nie kończy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rico

uczesz jak kolega celuje wyżej to 206 będzie latało (chyba, że będzie 4x4) bo przecież Twoje 206 już ma problemy z trakcją ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites
uczeszsie

MOże po prostu auto ma być bardziej profesjonalnie upalane (rajdy, wyścigi). Więcej jak 300 koni w FWD w/g mnie jest troszkę bez sensu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zbyniu

troszke to malo powiedziane... podejzewam ze u ciebie uczesz juz jest ciezko z prowadzeniem,widzialem na filmikach jak jechales na 2 biegu wcisnoles gaz slychac turbo i kola sie pala...,trzeba zejsc na ziemie isc wycziscic swojego 1,9d:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
luki198400

Prosilem wylacznie o strony ewentualnie jakis ludzi ktoryz moga zalatwic w dobrych piniadzach takie czesci, kolega dlubie se prosil wiec napisalem post.z gory dziekuje za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites
papuc_2004

Co do wałków polecam catcamsa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
slater11
Co do wałków polecam catcamsa

Jak by co cena 2800zl i jakies tam grosze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
papuc_2004

Zgadza się cena oscyluje w granicach 3000 zł ;)

 

Zawsze można odesłać do Świątka ale nie ma On pochlebnych opinii ;P chyba że zrobi do 126p bądź innych fiatów :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
slater11

papuc_2004,Ty sprzedawaleś walki kto je chapnął moze chcial by odsprzedac :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
papuc_2004

Wałki poszły w świat :D ale jak chcesz mogę zapytać czy ów osoba nie chce odsprzedać :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
slater11

chcem :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
papuc_2004

oki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zbyniu

to swiatek juz robi zestawy tuningowe do 206..,nawet to co robil do malucha nic nie dawalo

Share this post


Link to post
Share on other sites
papuc_2004

wysyłasz serię i robi na ostre... i do każdego auta tak może zrobić tylko że nie są one zbyt dobre ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sky

w re5pect'cie też mieli wałki/korby/tłoki ukłuute.. http://www.re5pect.pl/

Share this post


Link to post
Share on other sites
zbyniu

z tego co wiem i czego sie uczylem to w naszych czasach kazde waly i korby sa kute,i napewno poddawane jakiemus naweglaniu czy cyjanowaniu,wiec chyba jedyna zecza potrzebna sa pozadne walki,i moze tloki

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest JeżJerzy

A kolega który już się nie udziela bo nie ma już 206cc mianowicie vip_patrico nie ma przypadkiem wałków? Kiedyś miał chyba...

Share this post


Link to post
Share on other sites
papuc_2004

tyle że On miał 1,6 :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
zbyniu

to juz chyba swiatek jest lepszy hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...