Jump to content
  • Similar Content

    • Damianos1
      By Damianos1
      Hejka, powoli rozglądam się za letnim setupem i zastanawiam się czy Ouragany wejdą do mojej 206  Z tego co wiem to błotniki (nadkola) mam wąskie. W lecie jeżdżę na oryginalnych felgach Boheme 14 cali, 5,5 J, ET 34, 175/65 R14. Teraz na lato chciałbym założyć Ouragan 16 cali, 6.5 J, ET24 z oponami 205/45 R16. Moje pytanie jest następujące; Czy wszystko będzie pasowało, i czy może mi coś obcierać? Czy 205 na felgę o szerokośći 6.5 J jest ok? Zawieszenie fabryczne, nic nie obniżane. Pozdrawiam   
    • Visterio
      By Visterio
      obiecałem guida o wyświetlaczach to będzie
       
      Proszę o ewentualna korektę na PW szczególnie jeśli chodzi o wyświetlacze od NAVI o których ja nie mam pojęcia
       

      ---------- "Zegarek" ----------


       
      występowanie:
      bezMUX oraz MUX (taki sam do obu wersji)
       
      funkcje:
      wyświetlanie godziny w formacie 12H
       
      opis przycisków:
      A - ustawianie godziny
      B - ustawianie minut
       
      wygląd:

       

      ---- wyświetlacz "duży" do bezMUXa ----


       
      występowanie:
      bezMUX
       
      funkcje:
      => wyświetlanie godziny w formacie 12H/24H
      => data
      => temperatura
      => RDS
       
      opis przycisków:
      A - przycisk "akceptacji"
      B - przycisk "zmiany"
       
      Żeby cokolwiek ustawic trzymamy przycisk A przez ok 2 sekundy do momentu kiedy dane na wyświetlaczu nie zaczna mrugać. Przyciskiem B wybieramy rządaną pozycję i przechodzimy do ustawianai kolejnych opcji pojedyńczym naciśnieciem przycisku A
       
      wygląd:

       

      ---------- EMF CT----------


       
      występowanie:
      wystepuje z systemem RT3 N1 lub RT3 N1+ TYLKO I WYŁĄCZNIE w autach z MUX w systemach BI czyli VAN-CAN.
       
      funkcje:
      => wyświetlanie godziny w formacie 12H/24H
      => data
      => temperatura
      => RDS
      => navi
       
      opis przycisków:
      A - czujnik podczerwieni
       
       
      Praktyczne info
      Radyjko komunikuje sie z autem po VAN a wyświetlacz jest podpiety bezpośrednio do niego magistralą CAN. Nie posiada on zadnych przycisków, to co widać to czujnik podczerwieni, ustawia się go pilotem lub za pośrednictwem radyjka.
       
       
      wygląd:

       
       

      ---------- typ A ----------


       
      występowanie:
      MUX
       
      funkcje:
      => wyświetlanie godziny w formacie 12H/24H
      => data
      => temperatura (wyświetla kilka sekund w miejsciu godzony po wciśniecu przycisku B lub przycisku na manetce wycieraczek)
      => komunikaty samochodu w formie tekstowej (np. otwarcie drzwi, eco mod)
      => RDS
       
      opis przycisków:
      A - przycisk "akceptacji"
      B - przycisk "zmiany"
       
      Żeby cokolwiek ustawic trzymamy przycisk A przez ok 2 sekundy do momentu kiedy dane na wyświetlaczu nie zaczna mrugać. Przyciskiem B wybieramy rządaną pozycję i przechodzimy do ustawianai kolejnych opcji pojedyńczym naciśnieciem przycisku A
       
       
      wygląd:

       

      ---------- typ B ----------


       
      występowanie:
      MUX
       
      funkcje:
      => wyświetlanie godziny w formacie 12H/24H
      => data
      => temperatura
      => komunikaty graficzne i tekstowe (np. otwarcie drzwi graficznie, niski poziom paliwa etc)
      => RDS
      => funkcje komputera pokładowego
      - zasięg
      - ilość km przejechanych (od kasowania)
      - średnie zużycie paliwa
      - chwilowe zużycie paliwa
      - średnia prędkość
       
       
      opis przycisków:
      A - przycisk "akceptacji"
      B - przycisk "zmiany"
       
      Żeby cokolwiek ustawic trzymamy przycisk A przez ok 2 sekundy do momentu kiedy dane na wyświetlaczu nie zaczna mrugać. Przyciskiem B wybieramy rządaną pozycję i przechodzimy do ustawianai kolejnych opcji pojedyńczym naciśnieciem przycisku A
       
      Przycisk na końcu manetki od wycieraczek umożliwa zmianę między funkcjami komputera, a przytrzymanie go przez 2 sekundy powoduje skasowanie danych jak: średnie spalanie, przejechany dystans etc.
       
      wygląd:

       
      funkcje komputera po koleji
       


       

      ---------- typ C ----------


       
      występowanie:
      MUX i bezMUX
       
      funkcje:
      => wyświetlanie godziny w formacie 12H/24H
      => data
      => temperatura
      => RDS
      => komunikaty graficzne i tekstowe (tak samo jak w typ B)
      => komputer pokładowy (tak samo jak w typ B)
      => dane pokładowego systemu prowadzenia - navi
       
      opis przycisków:
      A - ustawianie godziny
      B - ustawianie minut
       
      działanie

       
      Wyswietlacz podzielony jest na trzy czesci :
      (A) Wyswietlanie funkcji Radioodtwarzacz, Nawigacja i Data
      (B) Wyswietlanie grafiki polecen sterowania nawigacja
      Jesli nawigacja nie jest aktywna, czesci (A) i © zajmuja calosc wyswietlacza
      © Wyswietlanie godziny, temperatury zewnetrznej, i poziomu odbioru anteny GPS (Global Position System)
       
      => Synoptyka działania
       

       
      Nazewnictwo :
      (1) Wyświetlacz wielofunkcyjny
      (2) Informacje temperatura zewnętrzna
      (3) (+) + oswietlenia
      (4) Informacja klimatyzacji
      (5) Zdalne sterowanie pod kierownica
      (6) Zmieniarka płyt cd ( Opcja fabryczna )
      (7) Radioodtwarzacz samochodowy
      (8) Kalkulator nawigacji
      (9) Pilot na podczerwien
      (10) Siec zmultipleksowana (VAN)
       
      => Komunikaty na wyswietlaczu wielofunkcyjnym
       
      a) Proste wyswietlenie
       

       
      Wyswietlenie to zawiera :
      Data
      Godzina
      Temperatura zewnętrzna
      Odbiór GPS
       
      b) Wyswietlanie z funkcja : RADIO
       

       
      Wyswietlenie to zawiera :
       
      Nazwa stacji (jesli kodowana RDS) i czestotliwosc
      Numer pamieci
      Wybrana fala
      Czasami: tryb (lokalny lub Dx) lub szukanie (reczne lub automatyczne)
      Funkcja RDS (TA, PTY...)
      Godzina
      Temperatura zewnętrzna
      Odbiór GPS
       
      c) Wyswietlanie z funkcja : ( Kaset(a) )
       

       
      Wyswietlenie to zawiera :
      Wskazanie obecnosci kasety
      Wskaznik odczytu
      Odtwarzana strona kasety (1 lub 2)
      Wskaznik szybkiego przewijania do przodu lub tylu
      Godzina
      Temperatura zewnętrzna
      Odbiór GPS
       
      d) Wyswietlanie z funkcja CD
       

       
      Wyswietlenie to zawiera :
      Wskazanie obecnosci CD
      Numer odtwarzanego utworu
      Numer odtwarzanej plyty
      Czas odczytu
      Godzina
      Temperatura zewnętrzna
      Odbiór GPS
       
      e) Wyswietlanie z funkcja ( Nawigacja )
       

       
      Wyswietlenie to zawiera :
      (11) Nazwa drogi po nastepnym manewrze
      (12) Nazwa drogi biezacej
      (13) Manewr nalezy wykonac na nastepnym zaznaczonym skrzyzowaniu
      (14) Nastepny manewr do wykonania
      (15) Odleglosc do nastepnego manewru
      (16) Odleglosc od celu podrózy wedlug przyjetej trasy
      (17) Godzina
      (18) Temperatura zewnętrzna
       
      f) Sterowania przy kierownicy
      Funkcje sterowane pod kierownica, są takie same jak dla wyswietlacza B .
       
      g) Pilot na podczerwien
       

       
      Funkcje przycisków :
      (19) - (20) - (21) - (22) Przyciski umozliwiaja poruszanie sie po wyswietlaczu lub wybranie zadanej funkcji - przyciski 19 i 20 umozliwiaja zwiekszyc lub zmniejszyc jasnosc ekranu podstawowego - przyciski 21 i 22 pozwalaja na powiekszenia naw ulic podczas prowadzenia
      (23) Przycisk VAL. (zatwierdzenie) - ten przycisk pozwala zatwierdzic wybrana funkcje - podczas prowadzenia, przycisk ten umozliwia dostep do Menu Narzedzi Prowadzenia dzieki wyswietlaniu nakladanemu
      (24) Przycisk MOD. (TRYB) : krótkie wcisniecie pozwala przejsc do wyswietlania informacji o nawigacji, do informacji radiowych lub informacji o dacie i godzinie (w prawej czesci wyswietlacza) dlugie wcisniecie wygasza podswietlenie wyswietlacza przyciski 21 i 22 pozwalaja na powiekszenia naw ulic podczas prowadzenia
      (25) Przycisk MENU : przycisk ten umozliwia dostep do menu ogólnego
      (26) Przycisk ESC : krótkie wcisniecie anuluje biezaca operacje i kieruje do poprzedniej; dlugie wcisniecie powoduje powrót do wyswietlania ekranu podstawowego (Data, Radioodtwarzacz, lub Zmieniarka CD)
       
      h) Regulacje
       
      Wybór jezyka (francuski, angielski, niemiecki, wloski, hiszpanski), daty oraz jasnosci, wykonuje sie przy pomocy pilota na wyswietlaczu w menu Konfiguracja .
      Po opuszczeniu menu konfiguracji bez potwierdzania, wykonane regulacje sa ignorowane .
       
      wygląd:

       

      ---------- co można, a czego nie? ----------


       
      => można zmienić "zegarek" na "duży" wyświetlacz od bezMUXa => patrz tutaj
       
      => można zmieniać bez żadnych konsekwencji typ A i typ B - wiązki są takie same i można owe wyświetlacze stosować zamiennie!*
       
       
      => można już zmienić z "zegarka" na typ A lub typ B (dotyczy tylko muxa) kupując przejściókę u mnie (60 zł + przesyłka - info w tym wątku)*. Drugi sposób to zmiana wiązki (jest z tym chwile zabawy bo dzis rozbieralem deskę rozdzielcza to wiem ;P)
       
       
      Przy tej przeróbce (oznaczonej *) konieczna może (bo nie musi) okazać się:
      - dorobienie przycisku do komputera w swojej manetce (zobacz jak dorobić przycisk) lub wymiana przełączniak zespolonego na taki który obsluguje komputer (Zobacz jak to zrobić)
      - aktywacja w BSI komputera pokladowego, żeby pokazywał spalanie etc. (tylko 1% przypadków)
      - aktywacja czujnika temperatury, żeby nie było kresek tak jak u mnie (widać na zdjęciach powyżej) - czasami trzeba to zrobić nawet jeśli ktoś ma czujnik temp. i może odczytywać temperaturę z wyświetlacza typ A
       
       
      => nie można sotosować wyświetlaczy MUXowych do aut bezMUXowych ponieważ nie zdaje to egzaminu (wyświetlacz jest cały czas ściemniony)
       
      => można zastosować wyświetlacz "duży" bezMUXowy w aucie z MUXem i "zegarkiem"
      ale mija się to z celem - patrz punkt 3 (oczywiście stosujące odpowiednie przejściówki dostępne u mnie)
       
      => można "wyłączyć" przygasanie wyświetlacza po włączeniu świateł (szczegóły w tym wątku: http://www.206club.net/showthread.php?t=62422)
       
      PODZIĘKOWANIA!
      - biszkopt - za całą mase użytecznych informacji (które pozwolilem sobie przerzucić do pierwszego postu, żeby były w jednym miejscu)
    • lukasz_freak
      By lukasz_freak
      Witam!
      Otóż mam taki problem w moim peugeot-cie 206 z 2004r. wymieniłem radio z seryjnego na Sony MEX BT3600U. Radio kupiłem w Media więc i tam też za darmo zamontowano mi sprzęcik. Zaraz po wyjechaniu z warsztatu spojrzałem na wyświetlacz, który już jak wiadomo przestał wyświetlać dane o stacjach, wiec widniała tam juz tylko data i godz(15.32). Otóż po przejechaniu ok 80km, na wyświetlaczu zegar dalej wskazywał 15.32 :ke. dopiero po naciśnięciu jednego z dwóch guzików obok wyświetlacza zegar się resetował i wskazywał aktualna godz...:dupa ale tylko na daną chwile, gdyż problem cały czas się powtarza! Później zauważyłem, że gdy otwieram drzwi i na wyświetlaczu pojawia się komunikat,że owe drzwi są otwarte, to po ich zamknięciu komunikat zawiesza sie w miejscu i nie gasnie...:ke
      Co się mogło stać, proszę o pomoc!
    • Visterio
      By Visterio
      Brak czasu, lenistwo i inne czynniki skłoniły mnie do stworzenia tego guida
       
      => Ale o co chodzi?
      Przedstawiam Wam sposób na to by Wasze wyświetlacze (dotyczy wyświetlacza "DUŻY bezMUX" oraz zegarka zarówno dla wersji MUX i bezMUX) świeciły cały czas jasno i nie ściemniały sie przy włączaniu świateł.
       
      Jeśli nie wiesz co to jest MUX dowiesz się tutaj, natomiast jeśli nie masz pojęcia o jakie wyświetlacze chodzi zajrzyj tu.
       
      Poniżej przedstawiam schemat gniazd w wyżej wspomnianych wyświetlaczach.
       
       

       
      => Co trzeba zrobić, żeby wyświetlacz zawsze był jasny?
      Odpowiedź jest prosta. Spójrz na schemat gniazda Twojego wyświetlacza, znajdź pin podpisany jako "ściemniacz". Następnie idź do auta i porónwując gniazdo swojego wyświetlacza ze schematem odnajdź ów pin. Ostatnim krokiem jest wypięcie z kostki zasilającej wyświetlacz, przewodu, który łączy się z pinem ściemniacza. Jeśli ktos bardzo chce może po prostu uciąć ten kabel - jednak wypięcie go z kostki jest bardziej humanitarne
       
      => Jak mam się dostać do wyświetlacza w aucie?
      To bardzo proste. Wystarczy, że złapiesz za daszek wyświetlacza i mocno pociągniesz go w górę - uwaga na przewody od włącznika świateł awaryjnych. Po zdjęciu daszka uzyskasz dostep do wszystkiego czego potrzebujesz. Dla zwiększenia komfortu można odkręcić wyświetlacz (dwie śruby torx T20).
       
      => Nie tylko ściemniacz?
      Jak już zapewne zauważyliście schemat obujmuje także inne funkcjonalności - teraz każdy może podłączyć sobie czujnik temperatury w swoim wyświetlaczu "DUŻY bezMUX".
       
       
      W związku z pojawieniem się tego guida oficjalnie ogłaszam, że przejściówki z czujnikiem światła zostały wycofane z mojej oferty.
       
      Na życzenie mogę wykonać przejściówki z zegarka na DUŻY bezMUX ewentualnie z opcją czujnika światła. Oto poglądowe zdjęcie takiej przejściówki (fotki przedstawiają akurat troche inny rodzaj przejściówki, ale mają za zadanie naświetlic jak wygląda takie cudo).

       
      Nadal aktualna zostaje oferta dotyczącą przejściówki, dzięki której możemy łatwo zmienic zegarek na komputer pokładowy (tylko MUX).
       
      Powodzenia w wypinaniu kabelków
    • Fidel
      By Fidel
      W związku z powtarzającymi się pytaniami i ciągłymi wątpliwościami dotyczącymi wersji i zmian w 206 w poniższym poście postaram się zebrać najważniejsze elementy, które uległy zmianom w czasie produkcji 206.
       
      1999:
      - białe kierunkowskazy boczne, ale jeszcze nie "clear", tylko "w kropki" (na początku produkcji były pomarańczowe).
       
      2000:
      - trzy zagłówki na tylnej kanapie (wcześniej były dwa),
      - antena z tyłu dachu w wersji XS i GTi.
       
      połowa 2001 - wprowadzenie MUX:
      - manetki z okrągłymi końcówkami (wcześniej były lekko spłaszczone),
      - płaskie, mgiełkowe spryskiwacze przedniej szyby (wcześniej były bardziej wystające, dające po dwie strugi płynu) - w trakcie dyskusji doszedłem do wniosku, że zmiana była wprowadzana stopniowo i jeszcze w 2002r można spotkać stary typ spryskiwaczy,
      - inne radio, konsola centralna inaczej ukształtowana wokół radia, oraz większy pilot sterowania radiem przy kierownicy (wcześniej był mały okrągły),
      - inne wyświetlacze - zegarek (taki sam, jak wcześniej), typ A - tylko termometr i radio, typ B - dodatkowo komputer pokładowy, typ C - nawigacja (wcześniej, oprócz zegarka, był tylko jeden rodzaj wyświetlacza, wielkością zbliżony do nowego typu B, ale bez komputera pokładowego),
      - zmieniona kierownica i poduszka powietrzna oraz plastiki na kolumnie kierownicy, nowa poduszka jest "pełniejsza" stara była lekko wklęsła po bokach,
      - inny czujnik deszczu.
       
      2003 - lifting:
      - plaster miodu w przednim zderzaku (wcześniej kratka była w paski), ale nadal duży i mały uśmiech montowane zależnie od wersji.
      - tylny zderzak typu "sport" we wszystkich wersjach (wcześniej tylko w niektórych konfiguracjach),
      - gładkoszybowe przednie reflektory we wszystkich wersjach (wcześniej tylko w niektórych konfiguracjach),
      - "poliftowe" tylne swiatła,
      - "poliftowa" listwa na tylnej klapie klapie oraz duży lew (wcześniej listwa ze zintegrowanym małym lwem).
       
      2005:
      - boczne kierunkowskazy "clear".
       
       
      Dodatkowe uwagi.
      Zderzaki i reflektory przednie nie mogą być przed- i poliftowe, bo obie wersje występowały niemal od początku produkcji.
      Przed- i poliftowe mogą być tylne lampy, kratka w zderzaku oraz listwa na tylnej klapie.
       
      Szerokie błotniki były powiązane głównie z mocniejszymi wersjami silnikowymi:
      - 2.0 - zawsze,
      - 1.6 HDI - zawsze,
      - 1.6 16v - prawie zawsze (wersje XS, QS), w wersjach XT czy RG (do 2003 r.) wąskie,
      - 2.0 HDI - czasami (zależnie od wersji i roku produkcji, np. wczesne XS wąskie),
       
      Typy zderzaków:
      - zwykłe - przedni z małym uśmiechem, tylny z wklęsłym przetłoczeniem,
      - "sport" - przedni z dużym uśmiechem, tylny z wypukłym przetłoczeniem,
      - GT - dużo większe od dwóch poprzednich, zwiększające długość auta do ponad 4m, montowane tylko w limitowanej wersji GT (4000 egz.), lub dostępne jako akcesoria.
       
      Uśmiech w CC:
      - 1.6 16v - 2001r mały, potem zawsze duży,
      - 2.0 oraz 16 HDi - zawsze duży.
       
      Dodatkowe informacje na temat wyposażenia poszczególnych wersji można znaleźć tu: http://www.206club.net/static.php?ex=nadwozia Przy czym należy podkreślić, że wyposażenie było różne w różnych krajach oraz zmieniało się w czasie.
       
       
      Bardzo proszę o zamieszczanie w wątkach poniżej uwag, oraz zdjęć elementów, o których mowa w tym poście.
      Z tego tematu prawdopodobnie będą korzystali nowi użytkownicy, więc po wykorzystaniu linków i informacji, posty przeniosę do osobnego tematu, żeby nie wprowadzać zamętu.
       
       
      Chciałem jeszcze dodać, że powyższy tekst powstał przy dużym udziale kocurra i Witosa.
danieldomal

Wyświetlacz Typ C - pomocy!

Recommended Posts

danieldomal

Witam i proszę o pomoc : )

 

Niedawno kupiłem wyświetlacz typ C, ponieważ wyświetlacz duży bezmux mi padł ( jak zamontuje C do duży będzie do oddania :P ). Problem polega na tym, że typ C ma długą żółtą wtyczkę na 26 pinów a ja w aucie mam małą białą wtyczkę. Przeszukałem nasze forum jak i dużą część forum francuskiego :P i nigdzie nie znalazłem odpowiedzi, co muszę kupić lub co przerobić, żeby chociaż mieć temperaturę i godzinę na nowym wyświetlaczu. Do wyświetlacza mam dołączonego pilota. Tutaj zdjęcią, żebyśmy wiedzieli o co chodzi ;p

 

dsc0159af.th.jpg

dsc0157aw.th.jpg

dsc0156ah.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
ufik

inna wiazka jest pod cala navi

Share this post


Link to post
Share on other sites
danieldomal

No właśnie taka wiązka mogłaby być :> pewnie tania nie jest ale ok, tylko jaki ma numer katalogowy? :D jak byłem w ASO to koleś mi mówił, że trzeba CAŁĄ wiązkę elektryczną wymienić... Koszt za samą wiązkę około 4000 zł ;] a jak się spytałem czy mają samą wiązkę pod ten wyświetlacz, to mi powiedział, że nie : (

Share this post


Link to post
Share on other sites
marcin90

Pewnie da się go podłączyć pod istniejącą wiązkę, ale musiałbyś mieć dobre schematy. W bezMUXie idzie wszystko po oddzielnych kablach, więc wielkiej filozofii nie ma. Mam schemat podłączenia samego zasilania do niego jak chcesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
danieldomal

Właśnie to też mnie zastanawia, jak będę wiedzieć gdzie jest zasilanie w dużym wyświetlaczu i w typie C, no i dobrze podłącze zasilanie w typie C, to resztę przewodów mogę podłączyć na chybił trafił i nic nie powinno się uszkodzić? w sumie jak znajdę kable od godziny i temperatury to mi styknie ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites
marcin90

Jak podłączysz zasilanie, to godzinę i datę da się ustawić z pilota (jeśli do niego masz).

 

pin 1 - masa

pin 2 i 14 - plusy, jeden podtrzymujący, drugi załączający wyświetlacz, nie wiem który jest który, musisz sprawdzić, nic się nie stanie jak zamienisz.

 

Nie kombinował bym natomiast z podłączaniem na chybił trafił reszty, bez pełnego schematu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
danieldomal

te piny co podałeś to są w tej białej kostce? ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites
marcin90

W żółtej w wyświetlaczu. Schemat białej masz na forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
danieldomal

Dobra, znalazłem, jak zrobię to dam znać i wrzucę jakieś foty, może się komuś przyda ;>

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cwikol

Wszystko fajnie, tylko po jaką cholerę wyświetlacz C, skoro chcesz mieć tylko godzinę i temperaturę? Przecież to niema najmniejszego sensu.

Kup zwykły wyświetlacz do bezMuxa i zamontuj - będziesz mieć te same informacje wyświetlone, bez dodatkowych inwestycji i kombinowania z podłączeniem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
danieldomal

Myślę przyszłościowo (montaż fabrycznego radia i może zrobienie navi) ;>. Poza tym typ C lepiej wygląda, a kupienie dużego bezMuxa to droga na skróty. Nie poddam się... Jak to zrobię to nie będę mógł patrzeć na swoje odbicie w lustrze ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites
solti

Ale do zrobienia fabrycznego radia wystarczy duży bezmux. Typ C ma sens tylko przy navi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
danieldomal

No dobra no, to przynajmniej ładniej wygląda... Przynajmniej dla mnie ;p Znowu muszę do ASO podjechać i pogadać z kolesiem... Jak to jest, że na forum francuskim koleś kupił wiązkę typowo pod wyświetlacz, a u nas w ASO nic o tym nie wiedzą? ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites
marcin90

Do pełni szczęścia trzeba mieć jeszcze przełącznik zespolony z przyciskiem, żeby komputer pokładowy działał. Pewnie będzie jeszcze trudniej osiągalny niż wiązka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
danieldomal

ale ja chyba nie muszę tego mieć... Za zmianę ustawień na wyświetlaczu itp. odpowiada pilot ;>

Share this post


Link to post
Share on other sites
marcin90

Tak, ale jak podłączysz komputer pokładowy, to pilotem nie wyzerujesz danych.

 

Z resztą najpierw podłącz go na samym zasilaniu i zobacz czy nie jest uwalony, bo one jeszcze bardziej się sypią niż duże bezMUXy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
danieldomal

Mam w sumie jeszcze jeden problem.... jak wyciągam wtyczkę od wyświetlacza, to radio mi nie działa... Więc jeśli podłącze typ C tylko tak żeby działał, to radio w sumie nie powinno mi się włączyć... Czy nie? ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites
marcin90

Fabryczne radio nie będzie ci działać bez wyświetlacza ani jak nie podłączysz go z tym C.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cwikol

Tak jak pisałem. To po prostu niema sensu. Na forum jest oferta dużego bezMuxa do sprzedania. Kup a na C na 100% znajdziesz kupca. No chyba że polecisz z ceną, to nie znajdziesz.

Wyświetlacz C ma sens kiedy możesz używać komputera. Przełączać się pomiędzy ekranami ze spalaniem itd. Bez tego, będziesz mieć wielkie świecące pustką pole. Ładnie to to raczej wyglądać nie będzie. Do tego problem z radiem...

Jak C dasz za rozsądną cenę, to nawet ja go mogę łyknąć. Mój działa, ale ma wysypaną linię...

Share this post


Link to post
Share on other sites
danieldomal

Wiesz co... Też nie chce robić tak, że sprzedam a się okaże, że nie działa... Cwikol... A możesz mi zrobić fote wyświetlacza jak jest włączony tak, że jest wyświetlana godzina, data i temp? Może mnie przekonasz i rzeczywiście sprzedam...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cwikol

Jutro Ci podeśle...

Podaj emaila tak będzie najłatwiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
danieldomal

Cwikolno rzeczywiście średnio to będzie wyglądać. Na dodatek nie wiem, czy wyświetlałoby mi średnie spalanie... Radio bym musiał kupić fabryczne bo prawie połowa wyświetlacza jest przeznaczone do wyświetlania info z radia ;/ jak masz żółtą kostkę do tego wyświetlacza to możemy pomyśleć o sprzedaży.... ;>

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cwikol

Na PW się odezwę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
marcin90

Czy ktoś z forum posiada schemat podłączenia tego wyświetlacza? Mam tylko zasilanie, przydałyby się jeszcze temperatura i komputer, navi niekoniecznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...