Jump to content
Sign in to follow this  
APROPO

plany na przyszlosc :)

Recommended Posts

APROPO

no moj ULTER nie wydaje takich przyjemnych odglosow,

 

czy jest jakas metoda zeby to zmienic??

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziolo
czy jest jakas metoda zeby to zmienic??

Caly wydech zrobic z kwasowki, Koszt okolo 1500 zl. Dodatkowa moc cos okolo 5KM no i ten dzwiek :) Mam film co nasza ridazowa 206 GT z tym wydechem potrafi ale niestety nie mam servera a film zajmuje 55 MB :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
APROPO

1500 :eek: to ja wole zaczekac do lata bo moj pugi bedzie chodzil TAK :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

psssssssssssssssssssst.... taaaaaaak... mniam :)

 

[ Dodano: 2005-03-16, 22:29 ]

jak on ta kamerke gdzies w tym zderzaku upchnął :eek: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
APROPO

tak bedzie psssssssssssssssssssssssssssssssst :)

 

no wlasnie tesz mnie to zastanawia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

ale POWAZNIE bedzie psst?

szczegoly prosze ;)

czy to na razie tajemnica sluzbowa? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
APROPO

no w planach jest zalozenie turbosprezarki w wakacje i zakup 16 - tych co kiedys zapostowalem, potem zabawa z amorami, hamulcami i ... to chyba tyle..

 

Kontaktowalem sie z grabowskim i powiedzial ze gwarantuje 160 kucy, a jak bedzie malo to jakiegos piggybacka sie zainstaluje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

łooooooooooooooooooooooo, ale podstawą do tego bedzie Twoj silnik rozumiem?

qqrde az sie boje pomyslec jakie koszty takiej zabawy sa ale brzmi pyyysznieeeee

jedno co wpadlo mi do glowy - czy skrzynia da rade? bo z 88koni na 160 to prawie drugie tyle aaaaaaaaa (aaaaaa ja tez tak chce :P)

Share this post


Link to post
Share on other sites
APROPO

tak podstawa bedzie moj silnik, za turbosprezarke z calym osprzetem i zalozeniem wyjdzie kolo 6k, a co do skrzyni, hmm no jak padnie to zalozy sie jakas z s16 na przyklad, napewno sprzeglo trzeba bedzie wymienic bo raczej na tym dlugo nie pochodzi - wyjdzie w praniu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mecenas

warto?? nie szkoda RG na takie experymenty

to auto raczej powinno byc czytaj wypasione a nie miec czytaj zajebiste osiagi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Janus

czemu nie? Jak dla mnie dobra baza do przeróbek

Share this post


Link to post
Share on other sites
APROPO

no tak ale napewno samochodu nie zmienie a najlepszym sposobem na zwiekszenie mocy bedzie turbo, autko do 3,5tys obr bedzie sie zachowywac jak stare dopiero jak bedzie potrzeba to sie zaszaleje. tymbardziej ze z auta kozystam na codzien wiec bede o nie dbal :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

nie no :roll: :roll: :roll: a to ze ładnie wyglada to juz nie moze miec dobrych osiagów? ze niby albo jedno albo drugie?

1.6 8V to BARDZO dobra podstawa do tuningu, przede wszystkim nie NAZBYT skomplikowana i ZYWOTNA

 

jaaaa ale 16 kócóff.. już to sobie wyobrazam (a w zasadzie NIE wyobrazam :P)

ale skoro koles z 1,6 16V wyciagnal uturbieniem ponad 190 koniów to tutaj mysle mozna tez ostro powalczyc 8) 8) 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
APROPO
to tutaj mysle mozna tez ostro powalczyc

 

no moznaby ale do normalnej jazdy to chyba wiecej nie ma sensu, za bardzo by sie sypalo wszystko i wez jeszcze do tego zalej - wir w baku ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mecenas

w srod moich znajomych auto jest toczydełkiem do wygladania albo mała szlifiereczka do jezdzenia

 

skrajny przyład: corvetta i s kupe

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

dokłądnie tak jak mowisz 4propo ;-)

turbo "włącza sie" przy okreslonych obrotach... jak nie potrzeba to nie bedziesz katował a jak bedzie potrzeba to dobrze wiedziec ze masztam duuuuuuuuuuuzy zapas pod prawym butem ;)

jestem STRRRRASZNIE ciekawa jak to bedzie sie zachowywalo :)

kolega z jachranki uturbił swoja 1.4 i bylo 125ichaaaaczy (kilka numerów GT wstecz, czarna, twin-exit wydech) i robila zAjEbIsTe PSSSSST... ale wlasnie pojawil sie tam z teog co wiem problem ze skrzynia (zaraz wypowiedza sie inni ktorzy sa bardziej w temacie - ja tylko powtarzam co do mych uczu dotarlo) bo nie wyrabiala - dlatego tak niesmialo o tym napomknelam :)

 

ale jaaaa... niby jest to spora ingerencja w silnik i jesli ktos to rzezbi sam to nie trudno cos spieprzyc... ale grabowski jakas renome ma.... 160 konne RG jaaaaaaaaaa..... i na swiatlach standardowemu S16 mowisz C Yaaaaaaaaaa 8-) 8-) 8-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
APROPO

wyglad samochodu sie nie zmieni, nadal bedzie wygladac jak podstawowy 206 (tylko te lampy z przodu i tylu) pozniej moze wpadnie zderzak od XS i nic wiecej, bedzie to niepozornie wygladalo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

hehe i tak jest najlepiej - jeszcze sobie przyklej 1.0 naklejke skądś ;) ;) :P :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Janus

4PROPO, ja bym jakies turbo wstwił co by dawało juz kopa od 2tyś obrotów :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mecenas

dobra dobra kochani... OT

 

ja ma poprostu inna wizje...

ale widze ze konieczie kolego chesz na zwiatłach troszke "pozadzierac" z innymi co??

Share this post


Link to post
Share on other sites
APROPO

Janus,

 

z reguly jest tak im wieksze turbo tym pozniej lapie wiec to raczej mija sie z celem

 

Mecenas,

 

no czasami moznaby kogos wyrobic :P ale bez przesady :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Janus

Mecenas, a co w tym złego?

Czy od razu większą moc trzeba wykorzystywac? Wystarczy swiadomosc, ze jest dostępna a jaka frajda z dynamicznej jazdy i odmiany autka!

Kolego, to jest coś co kręci każdego kierowcę 8-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

myslisz ze moc to tylko zadzieranie?

jesli umiesz sie nia poslugiwac to tez bezpieczna jazda.

szybciej sie zbiera, szybsze manewry, wyprzedzanie to juz nie srane w gacie ZDAZE CZY NIE tylko cyk i juz...

dobrze miec PEWNOSC ze jak zajdzie potrzeba to COS tam jest pod ta noga, nie znaczy to ze codziennie trzeba katowac samochod az do odciecia...

 

moze zrobie z tego nowy temat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
APROPO

zgadzam sie z AniracK wystarczy mi ta pewnosc ze pod noga jest ta moc, nie powiem bo napewno sie przyda.

 

nowy temat wskazany

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mecenas

ja nie jestem kazdy - zreszta juz o tym wiesz

i ja wole - nigdy tego nie ukrywałem - jazde tzw patrolowa najlepiej w max komfortowych warunkach

dlatego mnie to dziwi a raczej nie rozumiem pomysłu kolegi.. bo skoro ma wyapas topo co mu jeszcze cos??

 

ale jego kasa jego pomysł i jego sprawa

ja jedynie moge sie cieszyc ze ma autko ktore odpowiada upodobaniom kierowcy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...